Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 08-08-2003 @ 14:53:
IK weet dat er mannen zijn die een maandverband/tampon fetish hebben Kijk maar een sop het i-net

Ik zelf vind het goor, whatever floats your boat, maare mn maag draait al om al hoor in het woord 'ongesteld' bleghh
En wij zijn het dan ook elke maand (behalve Qimm dan )
Oud 08-08-2003, 14:09
Verwijderd
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 08-08-2003 @ 13:17:
ik hoef niet zo nodig een lap synthetische stof te zien met een grote rode blek in het midden als ik eeen keertje moet zeiken..
nee ikke na de eerste keer maadverband meteeeeeen overgestapt op tampons..
Nee, tampons dan. Een woord: AUW! Ik kan niet eens normaal zitten met die dingen.
Oud 08-08-2003, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 08-08-2003 @ 15:09:
Nee, tampons dan. Een woord: AUW! Ik kan niet eens normaal zitten met die dingen.
Dan doe je dus iets fout, als je het goed doet voel je ze helemaal niet zitten. Nooit. Ook niet als je zit, of niest ofzo..
Oud 08-08-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-08-2003 @ 15:17:
Dan doe je dus iets fout, als je het goed doet voel je ze helemaal niet zitten. Nooit. Ook niet als je zit, of niest ofzo..
Ik heb de instructies doorgelezen en opgevolgd maar ik blijf ze voelen. Heb het al een aantal keren geprobeerd in de afgelopen jaren maar het blijft gewoon pijn doen.
Oud 08-08-2003, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 08-08-2003 @ 15:20:
Ik heb de instructies doorgelezen en opgevolgd maar ik blijf ze voelen. Heb het al een aantal keren geprobeerd in de afgelopen jaren maar het blijft gewoon pijn doen.
Begin met een mini, ga eerst lekker warm douchen en 'verken' het daarbinnen zodat je precies weet waar je naartoe moet. Breng hem de eerste keer staand in, met je ene voet ergens op (bv op de badrand of op de wc), schuif de mini-tampon langzaam naar binnen. Op een gegeven moment kan je vinger niet meer verder en voel je de tampon nog maar net. Ga gewoon staan, span je bekkenbodemspieren aan, voel je hem nog? Dan moet hij toch nog wat dieper.
Op een gegeven moment bij het inbrengen kan het lijken alsof hij niet meer verder kan, dan moet je de tampon iets naar boven sturen.

Als het echt niet gaat, je krijgt hem bijvoorbeeld niet diep genoeg of hij blijft pijn doen, hoe dan ook.. dan is er iets niet in orde. Mijn zus heeft dat ook, heeft ze laten onderzoeken enzo, ze kan later geen kinderen via de natuurlijke manier op de wereld zetten, moet via keizersnede.
Oud 08-08-2003, 22:02
Verwijderd
Ik ben het eens met Andijvie's verhaal. Nee, no affense tegen meisjes die maandverband gebruiken, ga lekker je gang... maar ik vind 't gewoon niet fijn. Ik ben hoe dan ook al gauw bang dat mensen vinden dat ik stink, en dan al helemaal, en bovendien, als je dan op de fiets zit loopt er even heel veel naar je vagina maar nét niet eruit en zodra je dan afstapt gaat 't allemaal bloeb eruit... mjah. Needankje.
Oud 08-08-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-08-2003 @ 23:02:
Ik ben het eens met Andijvie's verhaal. Nee, no affense tegen meisjes die maandverband gebruiken, ga lekker je gang... maar ik vind 't gewoon niet fijn. Ik ben hoe dan ook al gauw bang dat mensen vinden dat ik stink, en dan al helemaal, en bovendien, als je dan op de fiets zit loopt er even heel veel naar je vagina maar nét niet eruit en zodra je dan afstapt gaat 't allemaal bloeb eruit... mjah. Needankje.
Ja, precies, dat gevoel vind ik zo vies... De eerste keer dat ik ongesteld was, was mijn neefje jarig en gingen we dus op visite. Na een hele tijd op de bank gezeten te hebben, stond ik weer op en voelde ik het ook... ooeeh, ik dacht dat iedereen het kon zien... Jugh, wat een vies gevoel.
Oud 08-08-2003, 22:54
Verwijderd
Ik zou echt niet op gewonden worden van maandverband...Zelf gebruik ik het omdat tampons egt egt egt niet lukken..
Maarjah.. vraagje: wordt je met de prikpil niet ongesteld?
naja *gaat dat in pil-topic vragen*
Oud 08-08-2003, 23:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 08-08-2003 @ 22:54:
Ik zou echt niet op gewonden worden van maandverband...Zelf gebruik ik het omdat tampons egt egt egt niet lukken..
Maarjah.. vraagje: wordt je met de prikpil niet ongesteld?
naja *gaat dat in pil-topic vragen*
*antwoord buiten pil topic om*

Ik heb nu bijna de eerste 3 maand van de prikpil erop zitten en ik heb 1 weekje een doorbraakbloeding gehad te weinig om tampons of maandverband te gebruiken. kon dat met inlegkruisjes af Ik denk dat je in de loop der tijd er helemaal af blijft

maar genoeg offtopic gepraat nu
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-08-2003, 13:06
The Pirate
Avatar van The Pirate
The Pirate is offline
Dat kan me nu eens geen bal schelen eigenlijk hoe maandverband voelt. Waarom zou je daar nu moeten in geïnteresseerd zijn als jongen???
Mij zegt het niks.
Hetzelfde met tampons
Oud 11-08-2003, 20:11
Poziomka
Avatar van Poziomka
Poziomka is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-08-2003 @ 12:52:
Dan heb jij gewoon veel geluk.. Bij mij voelde het altijd goor aan, welk merk of welke soort ook... Ik heb het *telt* 3 jaar gebruikt, en op het laatst was ik het toch echt zat. Telkens wanneer ik op stond of rondliep voelde ik bloed en slijm uit me lopen, en ik dacht vervolgens dat iedereen het kon zien... En om nu telkens na zo vloed naar de wc te gaan...
Tampons vind ik gewoon zoveel fijner! Je ziet en voelt helemaal niet dat je ongesteld bent, alleen als je die tampon gaat verwisselen.
Toen ik aan het maandverband was, was ik ook heel pro-maandverband en vrij anti-tampon. Maar nu ik tampons gebruik weer ik wel beter
VOLLEDIG akkoord! Maandverband is ZO vies en toch heb ik het 1,5 jaar gebruikt!!! Nu heb ik tampons en die zijn ZOOO handig! K zou ze iedereen willen aanraden !
__________________
If you know you're going to fail, then fail gloriously!
Oud 12-08-2003, 19:22
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Bwehehehe, geil van tampons of maandverband?
Mwoah, eerder a-geil ofzo
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 16-08-2008, 21:57
petertjeD
petertjeD is offline
ik snap het wel, mannen die het dragen...

ja het is zeker een fetisch, heeft te maken met een gevoel dat opkomt omdat het in verband wordt gebracht met het vrouwelijk geslachtsorgaan.

De meeste mannen vinden het een erotisch gevoel om er even met de hand over te wrijven als de vrouw ongesteld is, als ze het verband draagt in haar slip > bv. als beiden in bed liggen... dus denk er nog maar eens over na als je vriend weer eens over je broekje voelt 's nachts

Er zijn mannen die rukken zich erop af en/of dragen het, hier ligt het probleem waar haal je het vandaan??? voor de meeste mannen is het openbaar kopen van maandverband iets waar hij zich voor schaamt. Tegenwoordig is het natuurlijk gemakkelijk te bestellen via internet, maar ook een bezoek aan het wc bij vrienden schuwt de fetischist niet

Dan zijn er ook nog mannen die reeds gedragen maandverband gebruiken om hun zaadlosing op te vangen, of er aan ruiken en erg opgewonden van de geur worden - basis hiervoor ligt eerder in de verhouding tot de eigenaresse van het verband, en niet in willekeurigheid van personen die het verband gedragen hebben.

* noot * bij het aanraken van maandverband van anderen bestaat de mogelijkheid een SOA op te lopen!!!

Eenzelfde man kan dus inderdaad een fetisch hebben voor gedragen maandverband en/of tampons van een bijzonder iemand, maar verder walgen van deze artikelen van anderen...

Het is een fetisch die wel degelijk bestaat, en aangenomen dat het in grotere aantallen voorkomt dan verwacht. Openheid in de relatie kan helpen om deze gevoelens in betere banen te lijden...

Laatst gewijzigd op 16-08-2008 om 22:01. Reden: aanvullingkje...
Oud 16-08-2008, 22:20
Verwijderd
hahaha wat een up.

gaat hij hem nog aanvullen ook

wiens uc ben jij?
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Tampon/maandverband
anoniem888
28 10-09-2005 06:23
Lichaam & Gezondheid Ongesteld.... Maandverband of tampons?
monkey86
98 28-01-2005 09:51
Lichaam & Gezondheid Maandverband of tampons?
D-sire
116 24-08-2004 12:05
Lichaam & Gezondheid Irritatie maandverband/inlegkruisjes
treintje
18 22-07-2003 14:02
Lichaam & Gezondheid IETS nieuws!! geen tampons of maandverband maar de softcup
ZHAzha
32 05-11-2002 18:24
Lichaam & Gezondheid tampon of maandverband??
123hallo
29 26-02-2002 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.