Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2005, 06:12
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 16-02-2005 @ 22:55 :
*knip*
Verdomme, die heb ik drie dagen achter elkaar geluisterd&toen zette ik goeie muziek op&ging het opeens beter.

Ontopic.
Godverdomme, die moodswings!
Ik voel me goed. Voor het eerst in weken.
Tijn&ik heerschen de pan uit. Dan ken je iemand 2 weken, Jezus. De mannelijke versie van mij, de fucker. Volgende keer krijgen we knallende ruzie natuurlijk. Zo hoort het.
__________________
I am Jack's wasted life.
Advertentie
Oud 17-02-2005, 06:12
George
Avatar van George
George is offline
Ohja. &stiekem mis ik Menno een beetje!
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 17-02-2005, 06:38
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
George schreef op 17-02-2005 @ 07:12 :
Ohja. &stiekem mis ik Menno een beetje!
Dan doen we daar wat aan.
en vloek eens wat minder,daar ben ik voor

Ontopic
Zolang ik me niet druk maak om dingen die er niet toe doen, komt alles goed
Oud 17-02-2005, 06:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Slaaptekort, koppijn, misselijk. Dat kan echt niet icm verjaardag en andere leuke dingen. Iedereen lijkt hier ziek te zijn en zo wordt het wel een heel eenzaam feestje morgen.
En autorijles wordt al helemaal niks als ik me zo blijf voelen.

Pff, nu eerst werken. Als ik maar niet omval ofzo.
__________________
Oud 17-02-2005, 08:28
Verwijderd
Opstaan - douchen - krant lezen - ontbijten - fietsen - treinen - wachten - bussen - lopen - stage - lopen - bussen - wachten - treinen - fietsen - eten - tv kijken - achter de pc - slapen (en soms na het eten werken, naar vrienden / vriendinnen, een vergadering etc, en dan slapen)

Dit is sinds 2 dagen mijn rooster, 4 dagen per week, voor 6 maanden. Wordt er nu al gek van. Het is super op mijn stage, eindelijk!

Maar heb zo weinig tijd. Maandag school, de rest stage.. Op school dag: 10.10 les, tot 12.20 ofzo. En dan naar huis, om 14.30 in Oudenbosch zijn. En dan ergens nog rijles inplannen. Trek dit niet, maar we zien wel...
Als het goed is worden mijn dagen op woensdag minder, van 08.30 tot 14.30, of 13.30. Kan ik daarna lessen ofzo... Vermoeiend

Heb gelukkig geen tijd om me erg druk te maken over mijn geestelijke toestandjes, over mijn exvriend, over mijn beste vriendin en mijn werk...
Oud 17-02-2005, 08:39
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 17-02-2005 @ 07:38 :
Iedereen lijkt hier ziek te zijn en zo wordt het wel een heel eenzaam feestje morgen.
is sinds gisteren ook ziek*

Weet ik ook gelijk wie me aangestoken heeft
Oud 17-02-2005, 09:28
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 16-02-2005 @ 22:55 :
Ik heb een masker opgezet
En als mijn vrienden erom vragen
Zeg ik dat het heerlijk is alleen
Je foto's zijn al van de wand
Alsof ik zo vergeten kan
Dat ik je mis
Hoe koud het is
Hoe leeg zo zonder jou
Hier om me heen

Ik kan je niet laten gaan
Al zeg ik dat het beter is
Alleen en zonder jou
Ik kan het gewoon niet aan
Ik mis je armen om me heen
Nee ik leef niet in een wereld zonder jou

Ik heb bijna alles geprobeerd
Alles om je te vergeten
Ik lieg als ze me vragen hoe het gaat
Ik lees veel boeken kijk TV
Maar daar verandert ook niets mee
Ik voel nog steeds
Verlang nog steeds
Ik denk nog steeds
En steeds alleen aan jou

Ik kan je niet laten gaan
Al zeg ik dat het beter is
Alleen en zonder jou
Ik kan het gewoon niet aan
Ik mis je armen om me heen
Nee ik leef niet in een wereld zonder jou

De tijd staat stil
De tijd die alle wonden heelt
Ze loopt niet zonder jou
Ik kan je niet laten gaan
Al schreeuw ik dat het beter is
Alleen en zonder jou
Ik kan het gewoon niet aan
Ik mis je armen om me heen
En alles aan je waar ik zo van hou
Nee ik leef niet in een wereld
Zonder jou

Das dus echt een supersad liedje

OT: Alles bolt letterlijk op 4 wielen hier. En zo niet had ik pas echt een probleem.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 17-02-2005, 09:33
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
wat een dag weeral.
Vannacht hels geslapen, de helft van de tijd wakker gelegen en niet kunnen stilliggen.
Moest altijd maar denken aan de mail die ik zou sturen, aan het smsje dat ik gekregen heb, aan mijn leven dat ik moet voortzetten.
Om kwart voor acht dan maar gemaild naar psych, en wat een mail, sloeg nergens op, klonk als een onheldere vlieg met zelfmoordneigingen.
Het ging dan echt niet vooruit vanmorgen,kwart na acht moest ik op school zijn. Kreeg geen hap door mijn keel en mijn lunch maken ging al helemaal niet.
sta ik buiten en realiseer ik mij dat ik me in feite niet zo goed voel, eigenlijk heel erg ziek.
'nee, ik wil niet weer ziek zijn, heb twee overhoringen vandaag (wel niet voor geleerd)'
dan maar naar de dokter,dagje thuis vandaag.
Die inhaaltoets zal ik dus ook weer moeten inhalen. En zit hier maar vervelend te wachten op een mailtje dat ik eigenlijk niet
meer durf te lezen.
Dan maar gebeld naar mn ma dat ze moest bellen naar school, was wel bang dat de psych berichtje al had gelezen en en en ...
maar ik denk het niet. Ben zo verschrikkelijk verward eigenlijk.
Heb ook morgen scoutsweekend, gaat verschrikkelijk koud zijn, maar ik wil het niet missen... ben alleen zo ziek. Hoop dat ik vlug beter word.
Nu is het officieel voorbij. De enigste echte persoon (buiten psych) waar ik kon met praten vraagt om afstand te nemen. Tuurlijk heeft ze gelijk, we werken ons frustraties laatste tijd toch maar op elkaar uit, maar toch ben ik er kapot van. Heb ook het gevoel dat het mijn schuld is, waarom moest ik gisteren nu ook zo vervelend doen tegen haar.
En langs de andere kant baart het me dan ook weer zorgen, want zou ze het zeggen omdat ze slechte dingen van plan is?
Al die vragen, al die bedenkingen, ik weet het niet meer. Misschien dat ik ze inderdaad maar een tijdje met gerust moet laten, misschien wel voor altijd...
ik zal maar wat proberen te slapen...
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 17-02-2005, 10:06
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
eigenlijk heb ik even rust nodig, ik moet vanavond tot kwart voor 1 snachts werken, maar ik ben zo moe en voel me al weken niet lekker, verkouden enzo. ik ben blij als t morgen is.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 17-02-2005, 10:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
had me voorgenomen vandaag te studeren, maar ik voel me moe ... dan maar lekker naar huis, boek meenemen en morgen wat doen ofzo .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-02-2005, 11:16
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
het is lang geleden dat ik zoon vage ochtend heb gehad als vandaag.
ik was om 8 uur op, ben een een com gaan zitten. zit daar nog steeds. ben ook nog niet weg geweest. (ja ff roken maja) en ik voel je echt..... VREEMD ik weet niet wat het is maar ik ben super druk, echt HYPER en ook weer super gaar en deprie en vrolijk tegelijk.
ik snap er echt geen fuck meer van!!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 17-02-2005, 11:28
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-02-2005 @ 09:39 :
is sinds gisteren ook ziek*

Weet ik ook gelijk wie me aangestoken heeft
Ben je nog steeds ziek? *aai*
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 17-02-2005, 11:54
Verwijderd
Oh heel fijn dit. Nee hier word ik vrolijk van. DIT IS EEN KUTWEEK.
Oud 17-02-2005, 13:01
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 17-02-2005 @ 12:28 :
Ben je nog steeds ziek? *aai*
Ja heel erg .. *cough* .. *hack* .. *voelt voorhoofd* auw auw wat heet .. *valt bijna flauw* .. *etc, etc* ..

Morgen ben ik weer beter.
Oud 17-02-2005, 13:10
Verwijderd
Ik "schrik" toch wel een beetje van die lijsten en het er vrijwel continu mee bezig zijn...'t werkt toch een stuk beter wanneer je er gewoon niet bij stil staat. Maar goed, dat wist ik ook allang, daarom was ik er ook (min of meer) mee gestopt.

Best een drukke stagedag achter de rug, moet een hoop onthouden en alles loopt door elkaar. Ik word van mijn stagebegeleidster, alleen al bij de gedachte eraan... M. heeft mijn leerdoelen iig doorgelezen en gezegd wat ik er aan kan veranderen, dat scheelt iig al een heel eind qua "zorgen"...

Straks nog even twee kaartjes kopen en meteen schrijven en op de bus doen, dan kan ik dat ook niet meer vergeten en dan kan ik dat ook weer doorstrepen op mijn lijstje.
Oud 17-02-2005, 13:19
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hmm.. mijn opa is gister overleden.. Ik schrok er niet van want hij was ziek. Hij wilde zelf niet meer, hij at neit meer, dronk niet meer en wilde zijn medicijnen niet, toen heeft hij morfine gekregen, en het was toen zelf klaar.
Maar de laatste keer dat ik hem zag zei hij nog iets tegen mij, maar ik weet niet wat! en nu blijft maar door me hoofd spoken:"wat heeft ie nou gezegd"

Ik wilde hem nog een briefje schrijven met alles wat ik ngo wilde zeggen, maar ik durfde niet. Nu is het te laat en daar had ik spijt van.

Eigenlijk was ik ook boos, 10 jaar lang heeft ie niet naar me omgekeken.. waarom niet? Ik heb dat gemist.
Maar ik heb zelf ook niet naar hem omgekeken, hij deed me niks. Toen ik hem daar voor de laatste keer zag had ik zo'n spijt. Ik wilde hem helpen enzo. En ik voelde me zo schuldig.

Toen ik de laatste keer wegliep van hem, keek ik nog om. Hij keek zo van:"gaan jullie nu weg?"
Het was vreselijk, dat gevoel was zo klote, waarschijnlijk begreep hij het toen niet, maar het was zo erg...
Ik voel me echt kut, en telkens als ik aan die laatste keer weglopen denk moet ik huilen.

Ik heb straks ook nog een gesprek met de decaan, k heb dr helemaal geen zin in, ben helemaal niet in een praatbui ofzo. En daarna moet ik ook nog eens werken.. tot 10 uur.. doen alsof er niks aan de hand is.. Ik wil dat niet...
Oud 17-02-2005, 13:25
Verwijderd
Wat zeg je? Of ik t erg vind? Nee joh tuurlijk niet, hoe kan ik het nou erg vinden dat niemand naar mij omkijkt. Waarom zou ik het erg vinden dat jullie me buitensluiten?

En jij dan , hufter, we zouden zoveel samen! Ik zou zoveel met van alles en iedereen, maar t lijkt alsof niets van alles waar is vandaag.

It's easier to run, replacing this pain with something numb,
It's so much easier to run, then face all this pain here all alone

Wounds so deep, they never show, they never go away
(..) And never moving forward, so there'd never be a past
Oud 17-02-2005, 13:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
sterkte ~~dolce~~

het is vakantie voor, vakantie na...we gaan naar turkije...leuk he leuk he
15 dagen...jippie
en JIJ gaat lekker NIET mee....doeiiiiiiiiii
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-02-2005, 13:51
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 17-02-2005 @ 14:19 :
hmm.. mijn opa is gister overleden.. Ik schrok er niet van want hij was ziek. Hij wilde zelf niet meer, hij at neit meer, dronk niet meer en wilde zijn medicijnen niet, toen heeft hij morfine gekregen, en het was toen zelf klaar.
Maar de laatste keer dat ik hem zag zei hij nog iets tegen mij, maar ik weet niet wat! en nu blijft maar door me hoofd spoken:"wat heeft ie nou gezegd"

Ik wilde hem nog een briefje schrijven met alles wat ik ngo wilde zeggen, maar ik durfde niet. Nu is het te laat en daar had ik spijt van.

Eigenlijk was ik ook boos, 10 jaar lang heeft ie niet naar me omgekeken.. waarom niet? Ik heb dat gemist.
Maar ik heb zelf ook niet naar hem omgekeken, hij deed me niks. Toen ik hem daar voor de laatste keer zag had ik zo'n spijt. Ik wilde hem helpen enzo. En ik voelde me zo schuldig.

Toen ik de laatste keer wegliep van hem, keek ik nog om. Hij keek zo van:"gaan jullie nu weg?"
Het was vreselijk, dat gevoel was zo klote, waarschijnlijk begreep hij het toen niet, maar het was zo erg...
Ik voel me echt kut, en telkens als ik aan die laatste keer weglopen denk moet ik huilen.

Ik heb straks ook nog een gesprek met de decaan, k heb dr helemaal geen zin in, ben helemaal niet in een praatbui ofzo. En daarna moet ik ook nog eens werken.. tot 10 uur.. doen alsof er niks aan de hand is.. Ik wil dat niet...
hmmm
heel veel sterkte ermee ({)

Kun je je niet ziek melden op het werk? Reden genoeg lijkt me zo. Als je iets aan me kwijt wilt mag je me altijd bellen

Ik ben moe vandaag... echt super slecht geslapen. En mijn vader is ziek thuis, heerlijk... echt geweldig dit

*zucht*
Oud 17-02-2005, 14:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
net terug uit Londen, was geweldig! Vooral eergisteren echt een romantische dag gehad, gisteren waren we twee jaar samen maar waren we vooral aan t reizen. Heb nog nooit een relatie gehad die langer is dan twee jaar (m'n vorige ging na 23 maanden uit) Ben benieuwd wat dit wordt

Zondag nk, ben superzenuwachtig, en dat voor één partijtje sparren

School gaat goed! Kreeg m'n cijferlijst thuis en heb gewoon ALLES gehaald. Ben nogal trots op mezelf

En ik heb niet eens al m'n geld opgemaakt in Londen. Heb nog 60 euro en krijg bijna weer stufi. (nou ja... nog bijna 2 weken, maar goed )

Vanavond uit met m'n vriend en m'n beste vriend, nog nooit gedaan, wel al heeeel vaak over gehad



Zo... positief, zeg!
__________________
Tsja
Oud 17-02-2005, 14:29
Verwijderd
AAAAAUW waarom heeft een mens verstandskiezen?
Oud 17-02-2005, 14:33
Verwijderd
See who I am, break through the surface,
reach for my hand


Heb de hele weg van school naar huis tranen in mn ogen gehad. Het was zo'n ongelooflijke KUTdag

Just when I thought I reached the bottom,
I died again
Oud 17-02-2005, 15:37
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-02-2005 @ 14:01 :
Ja heel erg .. *cough* .. *hack* .. *voelt voorhoofd* auw auw wat heet .. *valt bijna flauw* .. *etc, etc* ..

Morgen ben ik weer beter.
Straks ben ik ook ziek.. Gezien ik gister bij jou was...
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 17-02-2005, 15:46
morango
Avatar van morango
morango is offline
pfff... ik wou dat ik eens duidelijk wist wat ik zelf nou eigenlijk wil allemaal
__________________
tralala
Oud 17-02-2005, 15:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben moe. Nog steeds. Ik heb het gevoel alsof dit niet snel meer overgaat. En ik geloof dat ik mijn vrienden aan het kwijtraken ben, wat ongetwijfeld aan mijzelf te wijten is, want ik ben gewoon niet iemand die leuk is om bevriend mee te zijn.

En ik heb al drie uur tekenexamen gehad en nog niets gedaan, verdomme
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-02-2005, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 17-02-2005 @ 16:55 :
Ik ben moe. Nog steeds. Ik heb het gevoel alsof dit niet snel meer overgaat. En ik geloof dat ik mijn vrienden aan het kwijtraken ben, wat ongetwijfeld aan mijzelf te wijten is, want ik ben gewoon niet iemand die leuk is om bevriend mee te zijn.
Herkenning. knuf.
Oud 17-02-2005, 16:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ave schreef op 17-02-2005 @ 16:56 :
Herkenning. knuf.
Mja, aan bovenstaande reacties te zien, heb jij ook niet echt een prettige week.. Ook een knuf voor jou dan maar
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-02-2005, 16:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
<--- Let op morgen staat hier 18.


Woei, LOB afgemaakt en ik zit ruim over het aantal uur.
(Oke, mijn verslagen zijn waardeloos, maar ik heb wel braaf alle activiteiten gedaan.)

Strakjes uit eten, heb ik best wel zin in. Miss nu eerst ff douchen, voel me niet heel schoon namelijk.
__________________
Oud 17-02-2005, 17:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 17-02-2005 @ 16:55 :
Ik ben moe. Nog steeds. Ik heb het gevoel alsof dit niet snel meer overgaat. En ik geloof dat ik mijn vrienden aan het kwijtraken ben, wat ongetwijfeld aan mijzelf te wijten is, want ik ben gewoon niet iemand die leuk is om bevriend mee te zijn.

oeeei ook hier best wel veel herkenning
en ik doe het zelf... verpest het zelf

*gives hug*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-02-2005, 18:30
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Naja, vriendin bevestigde dat het idd leek alsof hij mij ook leuk vond Ik zal het maandag wel zien....ik hoop het.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 17-02-2005, 18:32
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Lalalalala, ik denk dat ik verliefd ben. Maar gelukkig kan ik er nu ook mn verstand bij gebruiken
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 17-02-2005, 18:47
Verwijderd
Voel me n beetje verward nu.
Oud 17-02-2005, 19:31
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Waarom worden er tegen mij zulke vage, onvatbare, dingen
gezegd, en wordt vervolgens H. gebeld met dit? Waarom
worden er afspraken gemaakt buiten mij om?

Ik word echt een beetje ziek hiervan, en van mezelf. Stel dan
gewoon die vragen Kim, blijf het niet voor jezelf houden om er
zelf naar te gaan zoeken en eindeloos te piekeren..

En ook; geef die informatie nou ook aan míj persoonlijk, want ik
zou het ook heel fijn vinden om te weten waar ik aan toe ben,
en waarom.

Want ik kan hier niks mee, en het maakt eigenlijk vooral dat ik
bij voorbaat al op 'nééééé' sta. En ik durf hier eigenlijk ook niet
meer mee aan te kloppen bij anderen etc, omdat ik wéét dat
die onduidelijkheid voor hen net zo vervelend is als voor mij.

Hap slik weg en we gaan weer door. Wachten op duidelijkheid..
__________________
Drie.
Oud 17-02-2005, 19:33
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
dat ik sterker aan het worden ben, betekend niet dat ik de wereld aan kan en nooit meer mijn tranen wegslik.
het gaat beter ja...! maar ik red het niet helemaal in mijn eentje hoor.... Neem me gewoon serieus ajb..
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-02-2005, 20:09
Verwijderd
Ze luisteren niet naar me. Ze begrijpen me niet. KIJK dan. Het gaat neit goed met me, ik red het niet (op school). Ik moet hulp hebben. Eerst aan mezelf werken, dan andere helpen.

Mn ouders willen dat ik dit jaar af maak. Maar ik red het niet. Heb al een mailtje naar mn mentor gestuurd dat ik stop. Maar dat moet ik dan nu maar weer veranderen... ofzo
*weet het niet meer*


~

~~dolce~~: gecondoleerd en sterkte.

En iedereen die het kan gebruiken: ({)
Oud 17-02-2005, 20:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
HAHAHAHAHAHAHAHA!

Het is uit tussen m'n ex en haar vriend! Ik mag het eigenlijk niet leuk vinden, maar ik vind het geweldig! Ik ben zo'n bitch soms.

En verder ben ik nog steeds verliefd. Maar ja, het kan toch nooit iets worden.

Dolce, gecondoleerd. Sterkte.

Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 20:31.
Oud 17-02-2005, 20:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Steeds meer twijfel over wat ik volgend jaar wil
Deze studie begint me steeds meer tegen te zitten...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-02-2005, 22:02
Verwijderd
Ik ben moe. Morgen naar Amsterdam. Heb ik wel zin in. Nu heb ik honger . Snap niet waar het vandaan komt. Rare dag vandaag. Beetje rare stemming. Heel vrolijk gedaan vanmorgen. Heel hard met liedjes meegezongen. Slaat zo om. Slecht met Dick. Moeilijk. Niet teveel denken. Niet teveel denken. Niet teveel denken.
Nu Papaul kijken.

Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi-mooi-mooi, 't was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
Daarna werd ik gekust en gekroond
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik werd met ca-ca-ca-cadeaus overstroomd
Iedereen zei: Hou je van mij?
Wa-waanzinnig, maar heerlijk gedroomd
Oud 17-02-2005, 22:05
Verwijderd
ik voel me dus ineens kut niet leuk... ga maar slapen ofzo voel ik me hopelijk beter morgen
Oud 18-02-2005, 00:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
aaargh word knetter van mn eigen gedachte...
nog 2 weken dan heb ik een eerste afspraak staan...hoe ga ik die twee weken uit komen
ik voel me langzaam steeds verder zakken..en er wordt nou niet bepaald de goede richting op geholpen door vrienden..die duwen me straks volgens mij ff dat laatste stukkie naar benee...zijn ze ook mooi van mij af
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-02-2005, 01:10
Verwijderd
misschien moet ik 'm toch maar los gaan laten, al ga ik hier zekerweten godverdomde spijt van krijgen.
Oud 18-02-2005, 07:16
Verwijderd
Heb ik eindelijk (bijna) vakantie, word ik verkouden/ziek. En ik heb nog wel zo'n vreselijk druk weekend... Niet echt handig dus. Maar goed, ziek worden/zijn valt helaas niet te plannen of misschien word ik het wel juist nu omdat ik in principe vrij ben. Niet dat ik dan niet genoeg te doen heb, maar goed. Zometeen maar even paracetamol innemen en de nisyleen en zakdoekjes opzoeken ed, anders wordt het straks geen geweldig gesprek met hoofdpijn, een "verstopte" loopneus, tranende ogen, beginnende keelpijn, enz.

@~~dolce~~: gecondoleerd en sterkte. (En mij lijkt dat je voor zo iets idd wel af mag bellen, hoewel aan de andere kant "afleiding" misschien ook wel prettig en goed is.)

@Miracle: gefeliciteerd!

Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 07:27.
Oud 18-02-2005, 07:23
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik wil naar hem toe. Ik wil lekker veilig in zijn armen liggen en even nergens aan hoeven denken. Maar ik durf hem niet te bellen....
Oud 18-02-2005, 07:57
Verwijderd
Gefeliciteerd Miracle! ('t is voor mij altijd nog dreen)

--

Confused, scared, tired
Oud 18-02-2005, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 17-02-2005 @ 17:03 :
<--- Let op morgen staat hier 18.
Jeuj! Gefeliciteerd!

OT: Bwaaargh! Weer een lange dag! Zometeen klaarmaken voor stage, dan naar de trein, treinen, bussen, lopen, stage van 11 tot 18, naar bushalte lopen, bussen, treinen, snel fietsen en snel eten. Omkleden, kleren meenemen. Werken tot 21.00. Naar beste vriend toe. Omkleden voor het uitgaan. Drinken, kletsen, tv kijken, uitgaan. Naar huis...
En dan morgen om 11 uur rijles, om 12.30 werken... Pffff

Maar nog steeds geen tijd om over al die nare dingen te denken... Vraag me af of dat wel goed is...
Oud 18-02-2005, 08:45
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
hehe, bonne had ooknog een gitarist voor me over
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 18-02-2005, 10:54
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
@Miracle: Gefeliciteerd!!

Bah, school Gelukkig bijna weekend.. volgende week toelatingstest logopedie.. en net nu begin ik verkouden te worden.
Oud 18-02-2005, 11:11
Redhair
Redhair is offline
Het leven gaat verder.
Ik blijf hier hangen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 18-02-2005, 11:14
Verwijderd
volgende week op school stage lopen. ik heb er eigenlijk best wel zin in, tzijn gewoon aardige mensen! ik zie alleen een beetje op tegen de lange dagen maar dan heb ik tenminste wel een daginvulling.
Oud 18-02-2005, 11:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ben blij dat ik gister gewoon rustdag heb gehouden en dat ik nu netjes wat studeer ... zelfs nog even herhaald van vorige week, we hebben nu een kutboek en ik had de helft verkeerd begrepen, maar nu is het kwartje bijna gevallen...

Gelukkig is de stof van volgende week wat gemakkelijker en eigenlijk geheel herhaling ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Liefde & Relatie Niet leuk:(
Mono-racer
19 04-01-2006 08:52
Psychologie Ik voel me kut
Noddy
6 26-01-2005 00:14
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.