Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2006, 15:48
Verwijderd
Kan ik niet gewoon vanaf nu zes weken overslaan? Dat we dan nu in de meivakantie zitten? Zon en liefde? Alsjeblieft?
Advertentie
Oud 22-03-2006, 16:00
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
woohoo Ik ga Faded-Away meeten. Ben erachter gekomen, dat die ongeveer wss net zoiets als mij heeft

k Heb dr echt zin in
Oud 22-03-2006, 16:46
kroot
kroot is offline
net muziektherapie gehad, was wel interresant.
En ik krijg misschien een andere behandelaar
En nu op naar Breda
Oud 22-03-2006, 16:54
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 22-03-2006 @ 00:00 :
dat moet je je niet afvragen, daar moet je van genieten
ik geniet er dan ook van
Citaat:
nare man schreef op 22-03-2006 @ 00:58 :
Och, als je het vergelijkt met de ellende in dit topic is zelfs aan de dunne zijn nog plezierig
mijn lol is niet echt te vergelijken met aan de dunne zijn
Oud 22-03-2006, 17:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb net zo hard zitten janken bij een tekst van kinderen voor kinderen

Vroeger, heel vaak, voor het slapen gaan
Ging m’n vader voor het venster staan
En dan wees hij mij de sterren, de planeten en de maan.
Kijk, m’n jongen, venus, zei m’n vader, en dat daar, dat is de grote beer,
En daar die ene, kom, hoe heet ie ook alweer?

Een keer ook weer, voor het slapen gaan,
Bleef m’n vader, daar nog even staan.
En toen zei hij: ‘er zijn sterren, die allang niet meer bestaan’
Kijk dan jongen, daar zo, zei m’n vader,
Tussen venus en de grote beer,
Zie je daar die ene, nou wie weet is ie er niet meer.

Nu nog heel soms, voor het slapen gaan,
Ga ik nog even voor het venster staan.
En dan denk ik aan mijn vader, hoe het met hem is gegaan,
Toen die avond met die sterren die allang niet meer bestaan.
Wist m’n vader toen al dat ie dood zou gaan?

Tussen venus en de grote beer,
Staat en ster die, al bestaat hij dan niet meer,
Daar aan de hemel is te zien.
En wie weet, is die ster, tussen venus, en de grote beer,
Wel m’n vader die, al leeft hij dan niet meer,
Daar aan de hemel is te zien.

Wie weet, misschien…




Het is zo preciés hoe ik erover denk, of wil denken... Ik weet t niet precies. Maar ik wil zo graag geloven dat hij er nog is, maar eigenlijk geloof ik dat niet. Ach, ik snap mezelf niet eens...
__________________
Tsja
Oud 22-03-2006, 17:16
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 22-03-2006 @ 18:12 :
Het is zo preciés hoe ik erover denk, of wil denken... Ik weet t niet precies. Maar ik wil zo graag geloven dat hij er nog is, maar eigenlijk geloof ik dat niet. Ach, ik snap mezelf niet eens...
Is het niet een heel logische gedachte...?

(}) iig.
Oud 22-03-2006, 17:29
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Joh, ik ben toch ook wel scheef. Verder voel ik me nou niet echt bijster geweldig.

Beheh, wat is er toch met mij?
Oud 22-03-2006, 17:34
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 22-03-2006 @ 18:12 :

Het is zo preciés hoe ik erover denk, of wil denken... Ik weet t niet precies. Maar ik wil zo graag geloven dat hij er nog is, maar eigenlijk geloof ik dat niet. Ach, ik snap mezelf niet eens...
Sterkte meid
*knuffelt Snoopy heel hard*
Oud 22-03-2006, 17:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, gisteren finaleavond was zo leuk. Maar ik vond de oude garde beter. Inclusief ikzelf, is dat niet egoïstisch? Ik ben benieuwd of onze school vrijdag nog in staat is om een goede prestatie neer te zetten...

En nu ben ik moe, maar dat had ik verwacht.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-03-2006, 18:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat moet je doen als je niet meer weet wat je moet doen om alle problemen op te lossen en terwijl je zelf eigenlijk ook wel weet dat al je problemen veroorzaakt worden door dingen waar je zelf niets/weinig aan kan doen?

Sorry als het zo vaag overkomt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-03-2006, 18:29
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ga nu een poging doen tot goed leren, want ik ben vanaf vandaag goed in school. Kijken of het werkt als je dat tegen jezelf zegt. Ik MOET voldoendes gaan halen, anders heb ik het vierde kwartiel een probleem.

De tijd gaat te snel en nog steeds veel te langzaam.

Minirokjes zijn best wel vet eigenlijk .
Oud 22-03-2006, 18:31
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Het begon vandaag zo slecht. Ik had nergens zin in. Kwam me bed niet uit. Te laat op school. Boeken op bed laten liggen, voor geen enkel vak me boeken bij. En dan opeens, boem! Ik heb lol! En ik voel me geweldig. Verliefd volgens sommigen maar ik doe niet aan verliefd. Ik voel me goed. En dat goede gevoel heeft me voor het eerst in heel heel heel lange tijd weer normaal laten eten. Wat me natuurlijk ook weer een geweldig gevoel gaf. En ik kreeg een mail van me pappie. Als ik vanavanond dan ook nog lekker kan slapen voor het eerst in ik weet niet hoe lang zou het helemaal geweldig zijn...

ik kijk alweer uit naar morgen
Oud 22-03-2006, 18:31
Verwijderd
OMG hij belt me net gewoon op vanaf zn werk terwijl hij aan het werk is om te zeggen dat hij me super vindt en dat hij helemaal gek op me is.
(L)(L)(L)(L)(L)(L)




Oud 22-03-2006, 18:32
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Wat een geweldig lieve meid is het toch! Ze bevestigt maar weer dat het niet mijn schuld is, maar dat het meer ligt aan de rest.

Ik heb nu al zin in mei
Oud 22-03-2006, 18:32
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-03-2006 @ 19:09 :
Wat moet je doen als je niet meer weet wat je moet doen om alle problemen op te lossen en terwijl je zelf eigenlijk ook wel weet dat al je problemen veroorzaakt worden door dingen waar je zelf niets/weinig aan kan doen?

Sorry als het zo vaag overkomt
Hulp zoeken ?

Ben best trots op mezelf!! Een beetje zelfdicipline teruggevonden vandaag en gisteren.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 22-03-2006, 18:46
Verwijderd
Ik heb me opgegeven voor de paasdriedaagse. Echt zo lang geleden dat ik ook maar een beetje met geloof bezig ben geweest, en dan ineens een heel weekend lang. Heb er wel zin in!
Oud 22-03-2006, 19:00
Verwijderd
@ snoopy:
Ik kan ook vreselijk huilen om dat liedje, zonder dat mijn vader overleden is. (})


Verteld tegen hem. Hij vond het vreselijk voor me en zou er alles aan doen om me te helpen. *denkt na*
Ik weet het gewoon niet meer. Ik kan het hier thuis niet meer handelen.
Hij lijkt op zijn vader. Zelfs zij zegt het. Dat hij hetzelfde zegt als zijn vader als die het ergens niet mee eens was. Vreselijk.

Charlotte, you let him push you round
And you're falling apart at the seams.
One day he'll get just what he deserves
And you can be yourself once again
Oud 22-03-2006, 19:42
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Anneka schreef op 22-03-2006 @ 19:46 :
Ik heb me opgegeven voor de paasdriedaagse. Echt zo lang geleden dat ik ook maar een beetje met geloof bezig ben geweest, en dan ineens een heel weekend lang. Heb er wel zin in!
Toch gedaan. Goed zo. Het wordt vast heel leuk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-03-2006, 20:01
Redhair
Redhair is offline
Volgens mij heb ik eindelijk de vervolgstudie gekozen die bij me past. Ik wilde altijd iets in het basisonderwijs of in de psychologie. Zoals sociotherapeut, iets met autisten of in een tehuis voor moeilijk opvoedbare kinderen. Maar ik ben rebels, emotioneel vrij labiel, heb een hekel aan sleur en echte burgelijkheid. Daarnaast denkt mijn decaan dat ik opleidingen in die richting niet kan met mijn slaapstoornis, qua stages.
Nu ga ik naar alle waarschijnlijkheid fotografie en vormgeving doen. Daarna kan ik naar de kunstacademie, wat me ook leuk lijkt. Gister twijfelde ik nog flink, maar ik ben wat zekerder geworden. Mijn vriendin gaat het ook doen, mensen zeggen dat het bij me past, wat ik zelf ook vind. Mijn vriendin en ik maken al plannen. Samen treinen, opdrachten maken, etc. Ik hoop dat dat samen treinen doorgaat, ik hoop dat die internist wat vind. Ik wil dan vroeg kunnen opstaan, uitgerust en gemotiveerd zijn. Ik wil het kunnen, ik MOET het kunnen.
Laat die internist alsjeblieft wat vinden.

Nog steeds hoofdpijn en duizelig, als uitsterste vreugdepunt ook nog een verrekte pols gekregen, jottum.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 22-03-2006, 21:02
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
Lieve S.

Jij en ik konden de wereld aan, dat dachten we. Dat beweerde jij. Jij was eindelijk afgekickt van de drugs toen ik je leerde kennen, we werden verliefd en we kregen wat. Die paar maanden waren we gelukkig mar het ging niet meer. Ik maakte het uit en ruzies volgenden.
Ondertussen probeerde jij je leven op te bouwen maar het lukte maar niet. Je greep weer naar de drugs en alle plannen om bijvoorbeeld een opleiding te beginnen verdwenen daarmee onder de grond.
Nu krijg ik een mailtje van je, iig geschreven door iemand op jouw email adres. Je vraagt om telefoonnummers, zodat je mensen kunt bellen maar dan wel vanuit de gevangenis.
Dit is een ongelovelijk grote schok, hoe kan dit gebeuren. Ik dacht dat je echt oprecht ooit in mijn ogen gezegd dat je wilde veranderen. Maar je bent geen steek verandert.
Laatste dacht ik nog aan je, hoe zou het met je zijn. Vanmiddag wilde ik je zelfs nog mailen. Maar het heeft allemaal geen zin meer. Jij zit nu in de gevangenis en ik zit met de vragen wat er allemaal gebeurd is. Ben ik de schuldige doordat ik het uitmaakte? Of is het gewoon jouw pech, dat je leefde tussen die mensen, en er stiekem trots op was?

Ik haal mijn handen nu van je af. Je hebt duidelijk je eigen pad gekozen en daarmee scheiden onze wegen. Ik hoop het beste voor je maar denk niet dat we elkaar ooit nog zullen tegen komen.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Oud 22-03-2006, 21:24
Verwijderd
@ Redhair: ik vind het fijn dat je een doel hebt! Ik hoop voor je dat het beter gaat met alles, zodat je inderdaad goed kan beginnen. Lijkt me super.
Oud 22-03-2006, 21:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh, ik ben net terug van Jesus Christ Superstar en het was echt geweldig.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-03-2006, 22:02
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
rotzooi
fuck, waarom..
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 22-03-2006, 22:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben blij.. zo blij..
mijn beste vriendin heeft geen tijd meer voor mij..
en dat is mooi want dan doe ik dr niet steeds zo een pijn..
ze is gelukkig
heeft een lieve vriendin.. (als in <3 (je leert hier nog eens iets..))
en een goede vriendin ergens anders..
dussssss ik hoev nie meer

en ik kan zooo goed mooi weer spelen.. en ik weet dat ik haar gewoon moet smsen en moet schreeuwen (via de sms ) dat ik even met dr moet praten.. of even een knuffel wil..
maar t heeft allemaal geenz in meer.

ze was online.. maar er komt niets uit want dr vriendin was er..
ze smst al een paar dagen niet meer..
right.. ik stoot dr af en dat gaat straks lukken..
en dit is allemaal weer lekker verwarrend.. en en en
tis mooi dat ze gelukkig is


*doet even knuffel gooien naar meissiej en alle andere die dr een willen vangen*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-03-2006, 22:21
Redhair
Redhair is offline
Mousse, wat kut voor je, sterkte ermee.
Krummeltje, bedankt voor het lieve berichtje

On:

Fijn. Heel fijn als je recht in je gezicht gegooid krijgt dat het inderdaad jou schuld is dat b. in de kliniek zit. De tekening die hij ooit van mij maakte hangt aan mijn spiegel. Ik zie hem meerdere keren per dag, zodat ik meerdere keren per dag aan hem denk, terwijl ik hoop dat hij nog vrienden met me wilt zijn als hij onslagen wordt. En dan doet zij dit. Dan zegt ze dit. Ze heeft groot gelijk, alleen het doet zoveel pijn.

a zegt:
weet jij misschien hoe het met B. gaat?
p zegt:
Interesseert jou dat dan ook maar iets?
a zegt:
tuurlijk, het is een vriend van mij
p zegt:
Fijne vriendin ben je dan, als jij niet in B. zijn buurt was, was hij hier tenminste
a zegt:
ik weet het, ik voel me ook fucking schuldig oke
p zegt:
Je moet je ook wel schuldig voelen, wat jij hebt gedaan doe je niet bij vrienden, ik hoop dat hij je het ook nie gaat vergeven
a zegt:
doe alsjeblieft even normaal zeg, ik heb het ook niet zo gewilt, maar je weet hoe ego je kan worden als je de verkeerde kant op gaat met de pep
p zegt:
Ja, dat weet ik, daarom gebruik ik ook niet waar net afgekickte mensen zoals B. bij zitten. Hij wilde aan zichzelf gaan werken en wat doe jij?
a zegt:
ik was fout, ja, heel fout. Ik schaam me heel erg, voel me verschrikkelijk dat ik uitgerekend B. dit aan doe, want je weet hoe close we waren
p zegt:
Dat weet ik ja, ik hoop wederom dat hij nniet meer zo close met je gaat worden, want hij verdient echt beter, je was nog erger dan J.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 22-03-2006, 22:21
anterx
anterx is offline
goh nu is het al weer laat. Ik was toch echt van plan eerder te gaan slapen.
Oud 22-03-2006, 22:44
Verwijderd
Ik hou het even bij:

lalalalalala
Oud 22-03-2006, 23:51
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
zin zin
ik heb geen zin
elke keer als ik begin
heb ik weer geen zin

Ik ga m'n bed opwarmen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-03-2006, 07:25
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
daalik weer naar school Heb namelijk informatica, moet onder gym lesgeven, dus hoef ik niet te pingpongen met een pijnlijke duim

Gister niet meegedaan, was met mn voet tussen iemands spaken gekomen en had er zogenaamd heel erg veel pijn aan duss...

Nu nog effe naar beneden, want mijn oma past op mijn broertje van 2, en dan na school effe naar de kapper om vervolgens om kwart voor 8 naar de spo te gaan
Oud 23-03-2006, 09:54
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Deel A.2 <3
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 23-03-2006, 10:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
owjee
de uitslag van mn toets is binnen.. maar durf t mailtje niet te openen



whahahahahah een 7.1
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 11:04.
Oud 23-03-2006, 11:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Beetje zinloze dag. Ben wel eindelijk van m'n verzekering bij zilveren kruis af, wat een kutverzekering is dat zeg. Ben blij dat ik er weg ben.

Straks wordt het zinvoller, alhoewel. Iig wat minder saai.

Zit nog steeds ontzettend te twijfelen of ik toch niet naar de kapper zal gaan. Maar het wordt toch wel eng kort als ik al m'n krullen eruit knip ... of ik moet ff wachten. Tis alleen zonde van m'n lange haar, al kan ik er nu dus ook niets mee. Het zit alleen beetje als het gewassen is en daar heb ik gewoon geen tijd voor elke morgen... *twijfelt*
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-03-2006, 11:47
Verwijderd
Ik heb een belangrijke toets grondig verpest net en doet me echt totaal niets !

I'm so in love with the sun !!

Edit: Ja leuk enzo die zon maar nu ben ik even boos.

Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 13:28.
Oud 23-03-2006, 14:50
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
*knuffel* voor Redhair.

En Jezus, ik ben af en toe echt te dom. Niet erg slim dat. Maar ja, loopt vast wel los.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-03-2006, 15:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
naar school geweest en naar de dokter mergen stage en dan weekend
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-03-2006, 15:25
Verwijderd
Citaat:
BananaSplit schreef op 22-03-2006 @ 17:00 :
woohoo Ik ga Faded-Away meeten. Ben erachter gekomen, dat die ongeveer wss net zoiets als mij heeft

k Heb dr echt zin in
Ik voel me vereerd.
Oud 23-03-2006, 15:27
Verwijderd
''het spijt me heel erg, ik vind je echt leuk maar ik zie echt geen toekomst''

Dus.
Oud 23-03-2006, 15:49
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Citaat:
anterx schreef op 22-03-2006 @ 15:06 :
knuffel voor Repelsteeltjuh

en Cesar gefeliciteerd
Bedankt

Aaah echt een fantastische dag Het is weer fijn om te werken met mensen van je eigen leeftijd in plaats van 40+ Polen en Turken. Werken in een restaurant is zooo veel beter dan een fabriek. Geen regels, leuke werksfeer en veel geflirt. Mooi iets om de tijd mee op te vullen totdat ik mag studeren. Aaah en het weer zit ook weer mee
Oud 23-03-2006, 16:49
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Aiaiai! Heb m'n rapport gekregen vandaag.

Tekenen, CKV, Lichamelijke Opvoeding, aardrijkskunde : 8
Nederlands, Maatschappijleer : 7
Engels, Geschiedenis 1, ANW: 6
Biologie 1, Wiskunde: 4

Dat laatste is wel een dikke vette oeps! Maar heb nu met m'n mentrix geregelt dat ik voor wiskunde voortaan bijles krijg van m'n leraar, elke dinsdag. En als dat niet genoeg is zoek ik nog een andere bijlesleraar erbij. En bio, daarmee moet ik gewoon goed scoren met m'n PO's. Ach, het valt allemaal nog wel op te halen.

Gisteren riep ik nog dat ik beter aan mijn school ging werken, vandaag is het resultaat: een toets verkloot die ik niet had geleerd, en huiswerk voor 3 vakken niet af.
Ongeveer 3 uur geleden riep ik nog: 'Vanaf nu ga ik echt beter aan m'n school werken.' Resultaat: ik zit knetterstoned achter mijn pc terwijl ik eigenlijk een CKV SO moet leren.. Yeah, lang leve goede voornemens.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-03-2006, 17:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 23-03-2006 @ 17:49 :
Gisteren riep ik nog dat ik beter aan mijn school ging werken, vandaag is het resultaat: een toets verkloot die ik niet had geleerd, en huiswerk voor 3 vakken niet af.
Ongeveer 3 uur geleden riep ik nog: 'Vanaf nu ga ik echt beter aan m'n school werken.' Resultaat: ik zit knetterstoned achter mijn pc terwijl ik eigenlijk een CKV SO moet leren.. Yeah, lang leve goede voornemens.
Gewoon voornemens blijven maken, als je die voornemens al niet maakt komt het er zeker niet van
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-03-2006, 17:30
Verwijderd
Het doet pijn, deze radiostilte. Ik zie hem online, maar we zwijgen allebei. En ik weet zo goed dat het beter is dat het uitgaat, en toch hou ik ergens vast uit angst voor eenzaamheid.

Ik zie wat al deze stress lichamelijk met me doet en ik wil er vanaf, ik wil het niet langer! Maar wat moet ik doen? Iemand, iemand die het me kan zeggen?
Oud 23-03-2006, 18:06
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik ben na een hoop heisa met rijschool (misschien dat sommigen het nog kunnen herinneren) gewisseld van rijschool. Ik had wel als laatste instructeur echt een super lieve man, maar het vertrouwen in de rijschool was weg.

Vandaag 1e les bij een nieuwe rijschool, krijg ik van die instructeur te horen dat mijn oude instructeur overleden is.
Ik ben 3 maart nog met hem op examen geweest. Nu is hij dood. Ik had hem nog beloofd te bellen, maar heb het niet gedaan. Hij voelde zich schuldig over de situatie en ik heb hem niet gebeld. En nu is ie dood. Ik weet dat het niet zou moeten, maar ik voel me echt nog waardelozer dan ik me al voelde nu. Het was verdomme zo'n lieve man. Heeft me nog getroost toen ik instorte nadat ik gezakt was. Het lukte hem niet echt, maar hij deed wel echt enorm zijn best. Had echt het beste met me voor. En ik vergeet hem gewoon te bellen, terwijl hij wel nog met al die stres van mij aan z'n kop zat.. en nu kan ik hem niet meer bellen. Men.. zou nog zoveel tegen hem willen zeggen. Maarja.. achteraf gel*l he...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-03-2006, 18:33
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ST*R schreef op 20-03-2006 @ 23:40 :
verhaal over twijfel op kamers/met vriend samenwonen
Hm nu lijkt het me ook geweldig om met hem samen te wonen, ik ben ook een beetje bang dat ik het tussen ons verpest als ik ervoor kies om op kamers te gaan..
Nouja ik moet er iig snel met hem over praten.
Oud 23-03-2006, 18:35
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Maarja áls ik op kamers ga, en het blijkt toch niks te zijn kan ik daar makkelijk mee stoppen. Of het maar 1 jaar doen.
Met samenwonen kan dat niet echt.
Conclusie: twijfels twijfels het heeft allebei voor- en nadelen.
Oud 23-03-2006, 18:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
maar het gaaaat te snel voorbij

bijna 21.. zaterdag vier ik t al voor mijn vrienden
ik wil t niet vieren.. er valt niet te vieren..
hiep hiep hoera 21 jaar en een wens om niet te leven..
nee das gezellig..

of hoera 21 en nog amper iets bereikt..
21 jaar en gestopt met dr studie.. ow wat zijn we blij en trots..

(ja tis weer het vaste haal jezelf zo ver mogelijk naar benede uurtje) eigenlijk.. de hele dag al maar goed
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-03-2006, 18:42
moon
Avatar van moon
moon is offline
Gister was ik hartstikke goed bezig en vandaag kom ik nergens toe. Vandaag heb ik echt een flinke baal dag! bah!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 23-03-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-03-2006 @ 19:39 :

of hoera 21 en nog amper iets bereikt..
21 jaar en gestopt met dr studie.. ow wat zijn we blij en trots..
Wat is het probleem? Als je het niet wil vieren, dan vier je het toch niet? Dat lijkt me nogal simpel...?

En niets bereikt? Je hebt een mbo-diploma (en je leven is meer dan alleen diploma's, maar goed). Als jij al vindt dat je niets bereikt hebt, wat heb ik dan bereikt? Nog veel minder: ik ben 24 en heb nog geen diploma van een vervolgopleiding.

Citaat:
(ja tis weer het vaste haal jezelf zo ver mogelijk naar benede uurtje) eigenlijk.. de hele dag al maar goed
Als je je dat realiseert: stop er dan mee. Je gaat jezelf er niet beter door voelen door jezelf zo ver mogelijk naar beneden te halen.
Oud 23-03-2006, 18:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-03-2006 @ 19:46 :
Wat is het probleem? Als je het niet wil vieren, dan vier je het toch niet? Dat lijkt me nogal simpel...?

En niets bereikt? Je hebt een mbo-diploma (en je leven is meer dan alleen diploma's, maar goed). Als jij al vindt dat je niets bereikt hebt, wat heb ik dan bereikt? Nog veel minder: ik ben 24 en heb nog geen diploma van een vervolgopleiding.


Als je je dat realiseert: stop er dan mee. Je gaat jezelf er niet beter door voelen door jezelf zo ver mogelijk naar beneden te halen.
nou oke.. verkeerd geformuleerd... ik had het me gewoon heel anders voorgesteld allemaal..
en mijn vrienden staan voor de deur.. met of zonder uitnodiging dus tis eigenlijk gedwongen vieren..
had al eens gezegd dat ik t dit jaar maar over wilde slaan.. zij hebben dus de datum maar even besloten want ik schijn lol te moeten maken..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-03-2006, 19:04
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-03-2006 @ 19:58 :
nou oke.. verkeerd geformuleerd... ik had het me gewoon heel anders voorgesteld allemaal..
Er zijn maar heel weinig mensen waarbij hun leven exact zo loopt zoals ze het zich voor hadden gesteld. Ik ken iig niemand waarbij alles zo gegaan is zoals ze zich voorgesteld hadden. En dat kan zowel positief als negatief zijn.

Citaat:
en mijn vrienden staan voor de deur.. met of zonder uitnodiging dus tis eigenlijk gedwongen vieren..
had al eens gezegd dat ik t dit jaar maar over wilde slaan.. zij hebben dus de datum maar even besloten want ik schijn lol te moeten maken..
Dan heb je dus nog meer bereikt: je hebt een aantal goede vrienden. Dat zij niet altijd exact doen wat jij wilt kun je ze niet kwalijk nemen. Bovendien weet je zelf volgens mij ook lang niet altijd wat je wilt (als ze wel komen is het niet goed, maar als ze er geen aandacht aan zouden besteden zou het waarschijnlijk ook niet goed zijn).
Oud 23-03-2006, 19:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-03-2006 @ 20:04 :
Er zijn maar heel weinig mensen waarbij hun leven exact zo loopt zoals ze het zich voor hadden gesteld. Ik ken iig niemand waarbij alles zo gegaan is zoals ze zich voorgesteld hadden. En dat kan zowel positief als negatief zijn.


Dan heb je dus nog meer bereikt: je hebt een aantal goede vrienden. Dat zij niet altijd exact doen wat jij wilt kun je ze niet kwalijk nemen. Bovendien weet je zelf volgens mij ook lang niet altijd wat je wilt (als ze wel komen is het niet goed, maar als ze er geen aandacht aan zouden besteden zou het waarschijnlijk ook niet goed zijn).
yup bij beide heb je gelijk..
en ja ik heb een aantal goede vrienden.. maar op een of andere manier ben ik gewoon niet gelukkig en dan is er weer een jaar voorbij.. nou ja.. we zien wel wat er komen gaat.. moest t alleen ff luchten..
en ja.. als mn vrienden in mn nek hangen is t nie goed en te veel afstand vink ook niets..

tis niet makkelijk ouder worden
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.