Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2008, 10:17
Verwijderd
help, zijn gestalk wordt steeds erger en ik kan er niet voor naar de politie ofzo, want die zullen het afdoen als een jongen die gewoon hopeloos verliefd is. Maar hij verpest gewoon mijn leven
Advertentie
Oud 20-10-2008, 11:09
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Status: 1 afwijzing, 1 bedrijf wat niks laat weten en 1 bedrijf wat een positieve reactie gaf maar nu niks meer laat weten. Ik durf eigenlijk niet nog een keer te mailen of te bellen, bang dat het stom is en advies krijg ik ook niet echt thuis. Verdorie ik wil toch afstuderen in februari! Neem me! ofzoiets
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 20-10-2008, 11:17
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Godver, ik heb duidelijk de verkeerde persoon om mee samen te werken zeg. Ze is superlief maar we moeten LO4 morgen inleveren, ik had woensdag al een deel gemaakt waarna de bedoeling was dat zij ook iets maakte en zo steeds over en weer zodat we zaterdag zeker klaar zouden zijn. En ze heeft gewoon nu nog steeds niks gemaakt.
Ik kan daar echt niet tegen, zeker omdat ik eigenlijk plannen had voor vandaag en nou moet ik maar hopen dat ze het zsm stuurt zodat ik er de rest van de dag aan kan werken...echt héél kut vind ik zoiets.
Heb haar er al op aangesproken maar ze reageerde er niet op en argh, nou ben ik dus compleet opgefokt.

En de uni vind ik ook niet lief want ik heb nog steeds geen collegekaart. Moest een nieuwe pasfoto inleveren en dan zou ie binnen 2 weken er zijn...het is nu 3 weken geleden. Wilde net bellen maar had uiteraard 10 wachtenden voor me dus straks nog eens proberen. Als ze nu weer zeggen dat ik iets moet inleveren of wat dan ook dan kunnen ze oprotten. Pasfoto's zijn belachelijk duur en zij maken de fout...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 20-10-2008, 12:01
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
*moed in de schoenen zinkt*
Bah, volgens mij ben ik gewoon helemaal niet geschikt om op kamers te wonen. Ik mis mijn ouders en mijn zusje en gewoon het veilige thuiszijn en niet alles álles zelf hoeven opknappen. Als ik thuiskom wil ik gewoon aan iemand kunnen vertellen over die grappige meneer in de trein of dat ik vijf minuten vertraging had of dat de zon zo lekker schijnt, of, weet ik veel. En mijn huisgenoten ken ik amper en zie ik nooit, dus dat schiet ook niet op. Blegh. En ik weet heus wel dat als ik weer mensen zie dat het dan weer goed gaat, als ik vriendinnen uitnodig enzo. Maar ik wil ook niet zo afhankelijk zijn. Prutsie. Nu naar de uni, vort .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 20-10-2008, 12:16
Verwijderd
wát is het nu toch dat zoveel energie uit me slurpt? studie is leuk. werk is leuk. goed, dieet is minder leuk, een beetje warrig hoofd af en toe is minder leuk, treinreizen is minder leuk...Maar ik heb het naar mn zin. Ik vermaak me, krijg mn aandacht wel. Dus wat maakt me nou zo moe? Maar op tijd in slaap vallen, ho maar. Ik snap het niet. Want ik denk dat het over het algemeen dus echt wel goed met me gaat, op wat twijfels na.

en omfg, nog 9 weken.

edit: ik denk dat ik het stiekem wel weet.
Oud 20-10-2008, 12:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Dith: Misschien issie in de post kwijtgeraakt ofzo. Ik had dat vorig jaar w.s. ook. En dit jaar was er iets niet goed aan het herinschrijvingsformulier waardoor mijn inschrijving niet goed verwerkt kon worden en ik dus maar geen nieuwe collegekaart kreeg. Dat was écht de schuld van de uni, want ik hoefde alleen maar een handtekening te zetten. Ik bedoel maar, er kan zoveel mis gaan. Kun je anders niet beter naar de studentenadministratie gaan, als bellen zolang gaat duren?

OT: lachen zeg, ik had m'n telefoonabonnement verlengd en net kwamen ze dus het contract brengen (=3 brieven). En die zaten dus in een redelijk groot pakketje met allemaal van die luchtdingen erin. Stuur dat gewoon op per post ofzo.. Nouja, ik moest wel tekenen en me legitimeren, maar het is toch belachelijk verpakt.

En typen gáát wel. Ik heb in elk geval al meer dan 1 zin getypt.

Slam fm <3
Oud 20-10-2008, 12:56
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
@ Dith: Misschien issie in de post kwijtgeraakt ofzo. Ik had dat vorig jaar w.s. ook. En dit jaar was er iets niet goed aan het herinschrijvingsformulier waardoor mijn inschrijving niet goed verwerkt kon worden en ik dus maar geen nieuwe collegekaart kreeg. Dat was écht de schuld van de uni, want ik hoefde alleen maar een handtekening te zetten. Ik bedoel maar, er kan zoveel mis gaan. Kun je anders niet beter naar de studentenadministratie gaan, als bellen zolang gaat duren?
Grote kans inderdaad dat het in de post is fout gegaan omdat mijn post alleen goed aankomt als er 41-2 staat en dat kan ik volgens de universiteit niet op mijn adreswijziging zetten (echt waarom niet?), dus nu staat er alleen mijn kamernummer achter en dat schiet gewoon niet op. Maar aangezien ik dat al had gemeld bij de uni vind ik niet dat dat mijn fout is maar ik mag nu wel waarschijnlijk nieuwe pasfoto's laten maken...
Ik ga zo weer even bellen want ik ben op dit moment bij mijn ouders thuis tot vanavond laat of zelfs morgenvroeg waardoor ik niet even langs kan gaan.

Edit: Net gebeld en hij wordt pas deze week of komende week opgestuurd . Volgens het systeem is ie pas de 13e aangevraagd. Echt, hoe sloom kan de uni zijn zeg . Maar goed, nou maar hopen dat ik 'm voor mijn tentamen heb.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 20-10-2008, 14:03
Verwijderd
aww de buurkindjes zingen sinterklaasliedjes! Huh, wacht even, het is pas 20 oktober...

Oh en moe, moe, moe! Net wel heel gezellig geluncht maar ik moet om 16.30 weer weg en ik vind het moeilijk nog iets te gaan doen. Misschien moet ik even dat verslagje gaan maken, want weer 100 pagina's gaan lezen zie ik niet zo zitten. Ik kan ook écht niet normaal lezen, ik moet er wat bij opschrijven wel handig voor later, maar het duurt ook meteen 3x zo lang.
Oud 20-10-2008, 14:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gisteren voelde ik me zo depri dat ik een verhaal heb geschreven over zelfmoord
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-10-2008, 14:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Gisteren voelde ik me zo depri dat ik een verhaal heb geschreven over zelfmoord
Beter erover schrijven dan plegen hè. Dus je zou hulp kunnen zoeken om ervoor te zorgen dat je je beter voelt, maar als je dat écht niet wilt of als het nog niet echt nodig is, blijf dan in elk geval vooral verhalen schrijven. Dat kan vaak ook al opluchten

OT: Ik heb nog nooit zo'n raar/leuk college gehad. Het was hartstikke mooi weer dus toen gingen we op een terrasje zitten Was er wel blij mee want we hebben donderdag een presentatie en ik was van tevoren heel bang dat we het vandaag over alles gingen hebben wat wij donderdag willen gaan vertellen. Maar nu was dat niet echt het geval, alleen een korte uitleg gehad over geluidsgolven. En mijn docente heeft op dezelfde middelbare school als ik gezeten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-10-2008, 15:03
Verwijderd
En het eerste dat ik te horen krijg als ik thuiskom is "wat zie je er slecht uit." TakketyfusteringAAARGH. Ik kan dit eigenlijk ook geen thuis meer noemen. Verrot dat mijn moeder zich zo slecht voelt, mentaal en fysiek (hoezeer ze het ook ontkent), beetje jammer dat ze het op mij afreageert. Ik ben zo gegroeid van binnen, dit weekend, maar ik kan het verdomme niet delen. :/
Oud 20-10-2008, 15:06
Verwijderd
Hmpf. Heel lief dat ik uitstel heb voor m'n ene essay maar nou moet ik er dus alsnog heel hard mee aan de slag. En dat terwijl het cijfer toch niet mee gaat tellen, omdat ik niet verwacht dat t hoger is dan een 7.5. Ik steek de tijd liever in m'n tentamen en slotessay. Nou ja, dan maar gaan voor een zesje: hij telt toch niet mee en dan heb ik het vak wel afgerond.
Oud 20-10-2008, 15:36
Verwijderd
Over een uur zit ik bij de bank, woei!^^ Informeren over hypotheek enzo en ik ben nieuwsgierigggg...^^

En voor Missy1-9! Volgensmij werk jij echt zoveel beter als je goed in je vel zit. Succes met alles!
Oud 20-10-2008, 16:10
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Over 2 weken adviesgesprek... dan heeft het in totaal 6,5 week geduurd om het onderzoek te verwerken en het te bespreken in het team :\

Maargoed, ik ben benieuwd naar de uitslag. Zullen ze me afwijzen? Ben ik daar wel op het goede adres? Pfff....
Oud 20-10-2008, 16:24
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmpf. Vanochtend geprobeerd hard te werken maar ik kan mijn aandacht er niet bij houden, ik ben zo ontzettend moe.. en bovendien heb ik nu mijn studiegenootje nodig voor LO4 en die zwijgt in alle talen. Verdorie, dan maar aan dat stinkessay gaan werken. Gelukkig is er altijd wat te doen Therapie was moeilijk, aan het einde was ik even 'weg' in mijn eigen hoofd en gedachten verzonken. Zo stom, alsof ik me automatisch bij dit soort dingen afsluit van mijn omgeving terwijl ik dat helemaal niet wil en helemaal niet onder controle heb.

Daarna docent gebeld, hij is wel echt een goede begeleider, als ik hem eenmaal te pakken krijg dan helpt hij ook wel echt goed! En bij de dokter.. tja, ik word zo moe van die man, zal blij zijn als ik een andere huisarts krijg. Ik kom daar omdat die extreme vermoeidheid blijft terugkeren en ik gewoon niet de dingen kan doen die ik wil doen. Nou goed, hij beetje kijken en porren in mijn buik enz. Komt er op neer dat ik wéér bloed moet laten prikken deze week, hoe geweldig(!) en dan zien dat er weer niets uitkomt. Of het niet iets psychisch kan zijn? Tuurlijk wel, dat gaf ik aan het begin van het gesprek al aan, maar ik wil graag het fysieke uitsluiten. Of ik nog therapie had?
'Ja, nog steeds twee keer per week.'
'Jeetje, en is het al die jaren steeds zo geweest?'
'Ja.'
'Dat duurt ook al lang zeg. En je voelt je niet beter of zo?'
'Jawel, maar het gaat in kleine stapjes.'
'Dat zie ik ja.'
.. en bedankt. Geweldige vent, die duidelijk door heeft dat een gebroken been precies hetzelfde is als constante oorlog in je hoofd. Grr, grmbl.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-10-2008, 16:29
Verwijderd
"Je kan alleen maar spijt hebben van dingen die je niet gedaan hebt."
Ook met alcohol op. En ik hoop dattie dat begrijpt, maarja.
Ik snap het aan de andere kant ook wel weer heel goed .
Pflrt, tentamen ging wel ontzettend goed ik was in een half uurtje klaar .
En nou hooooop ik dat ik hem goed gemaakt heb. En nu kaching, nog drie hoofdstukken, (120 pagina's) lezen.
Ole, ole, ole, oleeeee.

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
Oud 20-10-2008, 16:30
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn beste vriendinnetje is zozozozo geweldig. (L) Ik moest echt heel hard om haar lachen daarnet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-10-2008, 17:06
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Godver, heb ik het éindelijk binnen van haar, heeft ze de hele opdracht verkeerd begrepen omdat ze al 2x niet naar de werkgroepen is geweest. Vreselijk dat ik ook gewoon niet boos kan worden omdat ik niet boos wil zijn op iemand die ik aardig vind.
Nou ja, dan maar het gewoon afmaken en het woensdag en donderdag verbeteren...

Gelukkig gaat mijn vriendje zo met me mee naar Utrecht, heb echt even afleiding nodig.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 20-10-2008, 17:19
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Nu alles achter de rug is heb ik helemaal geen zin meer om te leren. Ik weet dat ik in februari kan starten, de rest is vrij onbelangrijk (zo voelt het).

Aan de ene kant wil ik zo graag met hem afspreken, maar aan de andere kant; misschien word ik wel gigantisch boos, zoals ik dat soms voel... Ik wacht het maar af.
Oud 20-10-2008, 17:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dan heb je weken zo gigantisch hard, heb je eindelijk een dagje rust en vroeg naar huis, val je eenmaal thuisgekomen na het eten op de bank in slaap
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-10-2008, 19:15
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Ik ben mn brace meer dan zat! Moet nog 2 weken, maar irriteer me kapot aan dat ding. Kan niet fietsen, dus moet lopend naar t station en da's normaal 20 minuten, aangezien er ook geen bus in de buurt gaat. Joy... Maar t gaat wel weer beter moet ik zeggen, geen last meer en voelt weer goed. Maybe een vervroegde controle regelen ofzo...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 20-10-2008, 20:00
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Oh, dit gaat echt een enorm drukke week worden... Ik ben echt bang dat ik het niet ga redden allemaal...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 20-10-2008, 20:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Oh, dit gaat echt een enorm drukke week worden... Ik ben echt bang dat ik het niet ga redden allemaal...
Rustig aan Probeer niet te ver vooruit te kijken. Gewoon elke dag na de dag erna en daar je dingen voor doen. Als die dag om is en alles gedaan is kijk je pas naar de dag dáárna zodat het in je hoofd niet te druk wordt en je je kunt richten op de dingen die je op dat moment moet doen Wat voor mij ook altijd goed werkt: lijstjes maken met wat je concreet moet doen, eventueel ook met de dag erbij. Dan kan het in hapklare brokken verdelen en als het op papier staat is het in je hoofd niet meer zo'n chaos.

Succes
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-10-2008, 20:20
Verwijderd
Ik zit vakantiefilmpjes te kijken van de eerste en enige vakantie dat ik alleen met mijn moeder en mijn zusje ben gegaan. En het is zo schreinend om te zien. Je ziet zo erg dat iedereen er last van heeft. Dat hij er niet is, maar juist door zijn afwezigheid des te meer er wel is.

Bah en ik blijf maar met die dingen in mijn hoofd zitten en ik word er zo verdrietig en alleenig van. En ik begrijp niet dat ik daar niet met iemand over kan praten.
Oud 20-10-2008, 20:29
Verwijderd
Citaat:
En ik begrijp niet dat ik daar niet met iemand over kan praten.

heb je het wel eens geprobeerd?

ontopic: ik kan het ik kan het ik kan het ik kan het ik kan het

hummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmzenzenyingyang...

pffff.
Oud 20-10-2008, 20:56
Verwijderd
godverdegodver kutrabobank.
Hebben gewoon stug onze periodieke overboeking door laten gaan dus nu hebben we huur betaald aan ons oude huis.
Terwijl we daar al drie maanden niet meer wonen. Hoe vaak moet ik bellen naar die rabo voor ze het doorhebben zeg. Idioten.


en @ nattigheid: ja, maar het mag niet baten.
Ik zat er over te denken maar baten is niet het goede woord.
Ik weet alleen geen ander woord.

Laatst gewijzigd op 20-10-2008 om 21:42.
Oud 20-10-2008, 21:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Shit, heb vandaag echt volledig verkloot voor mezelf Ik kan wel janken nu, waarom gaat het elke keer zo als het moeilijk of druk wordt? Damn, ik heb zo'n hekel aan mezelf op dit moment.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-10-2008, 21:38
Verwijderd
Lieve Yana, vandaag was de intake bij R, toch? Hoe was het?

Nijn*, wat heb je gedaan?

OT: gesloopt. Vanmiddag gewinkeld met mn moeder, was wel gezellig, maar zo druk overal. 7 (!!!) Vero Moda's van binnen gezien maar nog steeds dat ene hele leuke vest niet gevonden. Grmbl. Wel vast één verjaardagscadeautje en een gilletje (woops, durf ik dat?).
Oh en eten was bagger, mijn lijf is bagger, mijn hoofd is bagger, maar dat negeer ik, want ik moet deze week keihard leren voor de tentamens. En ik zie er zo vreselijk tegenop. Doe mij maar een bedje en een stape dekens, dan ga ik maar een winterslaap houden.
Oud 20-10-2008, 21:50
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Rustig aan Probeer niet te ver vooruit te kijken. Gewoon elke dag na de dag erna en daar je dingen voor doen. Als die dag om is en alles gedaan is kijk je pas naar de dag dáárna zodat het in je hoofd niet te druk wordt en je je kunt richten op de dingen die je op dat moment moet doen Wat voor mij ook altijd goed werkt: lijstjes maken met wat je concreet moet doen, eventueel ook met de dag erbij. Dan kan het in hapklare brokken verdelen en als het op papier staat is het in je hoofd niet meer zo'n chaos.

Succes
Dankje voor je reactie Ik werk inderdaad ook met lijstjes. Gelukkig vandaag al wat dingen weg kunnen strepen Alleen was dat vooral voorwerk (nouja, dat moet ook gebeuren), het 'belangrijkste' moet nog worden uitgewerkt. Maar ik heb het wel goed overzichtelijk voor mezelf in ieder geval. Morgen op stage m'n principes maar even aan de kant zetten (ik vind dat ik zoveel mogelijk op de groep aanwezig moet zijn) en gewoon goed de tijd nemen voor schoolzaken. Vanuit school mag dat officieel wel niet (werken aan verslaglegging binnen stagetijd) maar stage zelf heeft aangegeven dat ik er gewoon de tijd voor moet nemen. Dus dan moet ik daar maar gewoon gebruik van gaan maken.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 20-10-2008, 23:51
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben er echt helemaal klaar mee! *moet bijna kotsen van het idee*

Verder gaat alles goed hoor
Oud 21-10-2008, 00:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nou de eerste nachtdienst is vol aan de gang en ik ben kapot..val nu al in slaap terwijl ik super veel wilde doen en ook MOET doen..
blegh


--- net 2 keer 3 kwartier liggen slapen (gewoon hoofd op bureau) echt wat is dit nou weer voor iets achterlijks? ik slaap nooit tijdens mijn nachtdiensten, maar ben zoooooo moe
nog 2 uur en 15 minuten...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 21-10-2008 om 04:48.
Oud 21-10-2008, 09:44
Verwijderd
waarom heb ik altijd hoofdpijn als ik veel moet doen


Oh damn, ik heb echt last van SOG.
wel gesport voor het eerst sinds tijden en nu wat eten en dan kan ik er weer tegenaan!

You give me fever, when you kiss me.
Fever when you hold me tight.
Fever! In the morning,
and fever all through the night.

Laatst gewijzigd op 21-10-2008 om 12:45. Reden: twee posts over niets is een beetje overdreven
Oud 21-10-2008, 12:48
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Lieve Yana, vandaag was de intake bij R, toch? Hoe was het?
Dat was gisteren inderdaad. Pff, het was zo eng en spannend! Maar uiteindelijk waren het wel heel aardige mensen, viel het wegen me mee (foei ) en was het eigenlijk zo voorbij. Had wel een beetje het idee dat alles in een roes aan me voorbij ging, en vanzelfsprekend heb ik nu het idee dat ik allerlei dingen niet of niet volledig heb verteld.. Dat ik raar heb gepraat, onduidelijk was, warrig was, onzin heb verteld, vanalles door elkaar heb gehaald... Sommige vragen waren ook heel confronterend, te gedetailleerd... maar goed. Ik heb gedaan wat ik kon op dat moment, dat moet maar genoeg zijn. *probeert zichzelf te overtuigen*

In ieder geval heb ik de 30ste een adviesgesprek voor verdere behandeling en diagnostiek... (+uitslag bloedtesten enzo) Dus wéér wachten. Nu niet echt meer gespannen als in "oh wat eng", maar meer als in "Ik ben benieuwd, kom maar op. Vertel het me maar".

En ondertussen gaat het gewone leven ook nog door, waar ik écht mn hoofd niet bij kan houden... En dat voelt slecht. Het voelt slecht dat ik ga fitnessen ipv ga studeren, terwijl er nog zóveel moet. Het voelt slecht dat ik ga internetten terwijl ik papers moet schrijven, scriptie moet voorbereiden, moet lezen en moet leren. Hallo, bijna tentamens en ik weet nog niks! Ik moet echt iets doen. Nu. Snel. Ik heb er gewoon de rust niet voor. Maar ik móet dit gewoon halen. Ik wil niet opgeven!

En ik kwam Nijn* tegen bij de fitness, en dat was grappig want onverwacht maarrrr wel leuk!! Helemaal niet zo eng als ik dacht dat het zou zijn. En ik vind haar een knap meisje met ongelofelijk mooi haar!!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 21-10-2008, 14:49
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Echt zo moe! Maar wat wil je, nu al zes dagen achter elkaar om 7.30 of 8.15 beginnen en bedtijden die daar niet helemaal mee stroken. Daarnaast een overvol programma en gisteravond ook pas weer om half 2 thuis... Wel een hele gezellige avond though
Over de studie en de stress maak ik me wel zorgen, maar gelukkig heb ik het vorige tentamen wonder boven wonder gehaald: een 5,5... Eigenlijk is het slecht, maar ik was er even heel blij mee.
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 21-10-2008, 14:52
Verwijderd
Ik heb geen colleges en meteen word ik ziek. Leuk hoor, dat ik geen colleges heb wil niet zeggen dat ik tijd heb om ziek te worden

Verder voel ik me goed Er zijn zoveel dingen waar ik niet meer over na hoef te denken, heerlijk
Oud 21-10-2008, 14:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: PM.

OT: Aahrg, vandaag wil niet echt lukken en dat is mijn eigen schuld. Vanochtend college was fijn want nu heb ik een indruk van waar dit belachelijk moeilijke hoofdstuk over gaat.. Daarna elk gebouw op de uithof afgezocht en er was gewoon nergens een computer vrij om samen met mijn studiegenootje aan te werken. Maar we hebben het doorgesproken en nu moet ik HEEL hard aan het werk om het op tijd af te krijgen. Daarna dus gaan fitnessen, dat was leuk maar erg vermoeiend (eigen schuld). Ik kwam Yana tegen bij de fitness, dat was gek maar ook meteen leuk eigenlijk! Yana = knap. En ik schaamde me. Daarna nog 40 min. met tegenwind naar huis fietsen, nu ben ik kapot. En net bloed geprikt, bah 4 buisjes, ik ben benieuwd wat er nu weer uit komt. Er is altijd wel wat.
Nu *schop* dus heel hard aan het werk. Ik móet vandaag die opdracht afkrijgen en nog behoorlijk wat lezen. Morgenochtend weer vroeg naar de UB want het leren moet nu gaan beginnen, anders red ik het nooit op tijd. Waarom voel ik nog geen paniek, de tentamens staan bijna voor de deur en zo denderend gaat het studeren ook weer niet dus waarom ben ik niet keihard aan het werk? Oh, ik kreeg vandaag wel een 7 voor mijn samenvatting terug, op de middelbare school zou ik dat vér onder de maat hebben gevonden maar nu ben ik er blij mee
Sluit dat stomme forum af mens, ga werken!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-10-2008, 15:50
Verwijderd
Ziek. Kan niet wáchten tot het weekend is. Nog maar 4 (3,5) dagen, nog maar 1 belangrijke les.. Ik voel me om te huilen, in elk opzicht... ik wil echt wel wat doen, maar wanneer ik ook thuiskom, ik wil alleen maar slapen. Vakantie, please.
Oud 21-10-2008, 17:30
Verwijderd
ik kan het gewoon niet opbrengen om die tekst te lezen. Ik heb het zó koud en mn concentratie is zó weg. En bwuh. Die yoghurt. Stom. Naja. En dan vandaag issie weer leuk en aardig en lach ik me helemaal dood om hem. Maar gisteren werd ik 'wakker' met die ander, en dan zie ik hem en dan pffffffffffffff.
Oud 21-10-2008, 18:09
Verwijderd
Yay ik heb mijn brief eindelijk toch nog af! Ik hoop dat het een goed cijfer wordt. Eigenlijk zou ik nog meer voor een ander vak moeten oefenen... Zo maar eens toe zetten dan, want de leraar kwam halverwege de oefeningen er ineens mee dat het voor een punt was.:/ Ik hoop maar dat ik een positieve beoordeling krijg dan...

En vriendje is lief en leuk!
Oud 21-10-2008, 18:21
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Oke, ik moet dus echt m'n scriptie op de uni af gaan typen ipv thuis. Vanmorgen om 11u begonnen en net om half 7 gestopt. Tussendoor heel weinig gesogd, alleen ff naar de kantine om een broodje te kopen en naar de wc om m'n flesje bij te vullen. Echt, hoe relaxt, ik heb dat hele moeilijke punt nu zo goed als op papier.

Morgen naar andere uni, daar nog maar wat typen en vriendinnetje meeten
En dan donderdag en vrijdag maar weer hierheen. Misschien kan ik dan m'n planning halen (en dat moet, want heb nu weer een nieuwe deadline afgesproken met m'n begeleiders en die moet ik halen...over 3 weken alles af en laatste hoofdstuk insturen. Maar ik kan het dus wel, moet gewoon geen afleiding hebben.

Oh en schoonzusje heeft het uit gemaakt met haar vriend en dat was dus een van de beste vrienden van mijn vriend. Dus gisteravond was het een druk getelefoneer, m'n vriend staat er middenin. Het is wel echt zielig, want hij net een huis gekocht en net verhuisd en zij zou bij hem intrekken binnenkort.
Oud 21-10-2008, 18:58
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vanmiddag vrij gehad, dat was wel lekker. Maar daar kom ik vrijdag wel van terug, want vrijdagmiddag moet ik daarvoor in de plaats wel werken. En ik twijfel steeds zo of ik wel de juiste dingen doe op mijn werk. Ik heb (omdat alles nog nieuw is) nog amper tijd om tussen de middag brood te gaan zitten eten. Maar dan leer ik ook niemand (beter) kennen...
Morgenmiddag moet ik voor m'n werk naar een workshopmiddag. Ik vind het wel een beetje eng. Het 'echte leven' is begonnen...
Oud 21-10-2008, 19:11
Verwijderd
echt, een wtf-moment:
wtf.
Oud 21-10-2008, 19:18
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Oke, ik was van plan om pizza te eten maar omdat ik de oven in de keuken doodeng vind (gasoven) besloot ik om 'm maar te bereiden in mijn eigen minioventje. Helaas moest het deeg volgens mij nog rijzen in de oven en lukte dat niet in die van mij want ik heb het idee dat ik nu een grote homp pizzadeeg heb vastzitten in mijn maag hehe.
Heb dus ook maar een halve pizza kunnen eten terwijl ik al niet had gegeten die dag en ik zit echt stámpvol en voel me vreselijk beroerd...vreemd.

LO4 was volgens mijn docent echt perfect op wat kleine dingetjes na. Die hebben we even afgemaakt, de UB was stervensvol dus hebben dat even bij mij thuis gedaan. Dús, ik heb weer eens weeeeekend hehe (oke, tot vrijdag maar goed ).

Morgen lekker rustig aan doen, beetje uitzieken en misschien/hopelijk bij een vriendinnetje eten of met mijn vriendje iets leuks doen.
Ik moet overigens echt niet teveel gaan nadenken over "het verleden", krijg nu echt zoveel spijt van verschillende dingen en ik word stikjaloers als ik mensen hoor praten over diergeneeskunde. Dit is ook wel echt superleuk, denk ik, maar ik vind het moeilijk om het als een volwaardige studie te zien omdat de toekomstperspectieven zo verrot zijn...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 21-10-2008, 19:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toen ik vanmorgen op het lab kwam, kwam m'n begeleidster als eerste naar me toe 'Dana, je hebt echt een goed stuk geschreven' haha, in de acht maanden dat ik er zit heeft ze nog nooit zoiets tegen me gezegd dus dat was wel cool Volgens een collega van me was het ook het eerste waar ze die ochtend mee gekomen was. Ze had nog wel wat opmerkingen maar die kon ik zo verwerken en zij heeft al m'n plaatjes aangepast (moesten nog dingen bij op de Y-as en ik kan niet met dat programma werken) dus dat scheelde heel veel werk. In ruil daarvoor heb ik haar geholpen met een histologie-kleuring die ik al eens eerder gedaan had voor haar. Nu nog het commentaar van m'n andere begeleider erin verwerken (en dat is over het algemeen minder en minder rotwerk dan het commentaar van haar) en dan is ie af Morgen een lang dagje lab dus donderdag maar het meeste verbeterwerk doen en dan ook uitzoeken hoe het zit met laten drukken enzo. Voelt echt lekker

Vanavond belde m'n vriend en ik heb hem al anderhalve week niet gezien omdat hij moet leren voor z'n tentamen. Vorige week belde hij om dat te vertellen en volgens mij voelde hij zich een beetje schuldig en had hij daarom allemaal dingen bedacht om me te kunnen zien. Alleen daar komt ie nu weer op terug en dat vind ik zo kut. Vrijdag zouden we gaan borrelen en eten met m'n collega's en hoewel ik weet dat hij het niet zo heeft op mijn collega's en het nu allemaal een beetje op een hellend vlak staat of het wel of niet doorgaat belde hij nu om te vragen of hij ook mag gaan werken. Ja, hij weet dat ik geen nee zeg maar leuk vind ik het niet. Ik heb beloofd het morgen na te vragen en het dan te laten weten maar ik zit erover te denken om maar te zeggen 'ga maar werken, ik kijk wel wat ik doe, als ze nog gaan eten ga ik wel alleen' anders weet ik wel weer hoe het gaat. Dan valt het tegen, vindt hij het niet leuk en loopt ie de rest van de avond en weekend te balen dat ie meegegaan is en dat ie niet is gaan werken en daar heb ik geen zin in.

Volgende week donderdag is m'n laatste stagedag en de ochtend erna gaan we naar Berlijn. Ik had met hem afgesproken dat we die avond bij mij zouden zijn om te vieren dat ik klaar ben met m'n stage en om de dag erna samen te vertrekken naar Berlijn maar nu heeft ie tot zes uur college en geen zin om dan met z'n tassen te sjouwen Ja, ik loop altijd de hele maandag met m'n spullen van het weekend en ik wil ook best donderdagochtend z'n spullen meenemen, allemaal geen probleem. Ik kan er alleen niet zo goed tegen dat ie nu overal op terugkomt terwijl ik er juist wel naar uitkeek. Vorig jaar zat ie ook al in Berlijn toen ik m'n laatste stagedag had en ik vind het dan gewoon niet leuk om alleen thuis te zitten, dat snapt ie toch wel? Ik baal er gewoon ff van.

Ik hoop dat de dag morgen snel gaat (en dat zal wel want drukke dag op het lab maar dan moet ik er ook nog wel een beetje lol in hebben want het is m'n laatste praktische dagje) en dat het 's avond wel gezellig is en dat ik merk dat hij me dan wel echt gemist heeft en dat we weer wat dingen af kunnen spreken want dit vind ik gewoon niet leuk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-10-2008, 19:28
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Voel me eigenlijk best goed, stage was wel beetje saai maarja dat went K heb iig een reactie op 2 mailtjes gehad voor m'n afstuderen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 21-10-2008, 19:30
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Oke, ik voel me nu nog rotter. Ik had nooit op internet moeten zoeken over de toelatingseisen voor diergeneeskunde in België...
Ik kan het gewoon niet maken tegenover mijn ouders en mezelf om nu ineens te stoppen met de studie waar ik het al jaren over heb, om een kinderdroom te willen doen terwijl ik al jaaaaaren geen biologie meer heb....toch?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 21-10-2008, 19:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Yana&Nijn: Dat jullie elkaar herkenden Maar altijd leuk, ineens forummers spotten Zelfs als het op de fitness is.

OT: Ik ben echt moe van het werken En ik moet eigenlijk nog heel veel doen aan mijn studie. Het is zo raar dat ik dan het idee heb dat ik vandaag al best veel gedaan heb, maar dat is eigenlijk maar twee uur. Twee uur per dag aan je studie klinkt dan weer belachelijk weinig
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-10-2008, 19:53
kroot
kroot is offline
whhaaaa morgen moet ik weer voor het koor...bibberbibber
En ik doe te weinig. Ik heb wel een gave nieuwe trui!
Nu ga ik heel hard piano spelen, wil ik vrijdag wat van mijn les bakken...
Oud 21-10-2008, 20:03
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
*moed in de schoenen zinkt*
Bah, volgens mij ben ik gewoon helemaal niet geschikt om op kamers te wonen. Ik mis mijn ouders en mijn zusje en gewoon het veilige thuiszijn en niet alles álles zelf hoeven opknappen. Als ik thuiskom wil ik gewoon aan iemand kunnen vertellen over die grappige meneer in de trein of dat ik vijf minuten vertraging had of dat de zon zo lekker schijnt, of, weet ik veel. En mijn huisgenoten ken ik amper en zie ik nooit, dus dat schiet ook niet op. Blegh. En ik weet heus wel dat als ik weer mensen zie dat het dan weer goed gaat, als ik vriendinnen uitnodig enzo. Maar ik wil ook niet zo afhankelijk zijn. Prutsie. Nu naar de uni, vort .
Herkenning, vooral ook je eerste deel.
Verder kan ik geen goede adviezen geven. Toen ik vorige week de hele week op mijn kamer zat belde mijn moeder twee keer, dat helpt wel. Dan kan je je verhaal een beetje kwijt.
Denk aan de adviezen die je mij hebt gegeven Je mag me altijd pmen als je iets kwijt wil

Dith: waarom ben je dan eigenlijk geen diergeneeskunde gaan doen? Of anders gezegd, waarom ben je de studie gaan doen die je nu doet?

Morgen tentamen en nu begin ik me wel een beetje druk te maken of ik alles wel kan en weet en snap. Als ik 1 dag extra zou hebben, zou het allemaal veel beter in mijn hoofd zitten. Ik heb een paar dingen niet geleerd, maar ik verwacht niet dat ze daar veel over vragen.
Eerste tentamen van het jaar, ik hoop dat het meevalt. Ik heb aan de ene kant het idee dat ik alles maar half ken en zoveel beter had kunnen leren, aan de andere kant heb ik het idee dat ik de stof die ik heb geleerd wel goed ken. Nog even de rekensommen doorkijken en mijn schema's van de laatste thema's en dan vind ik het wel goed voor vandaag. En dan morgen in de trein nog alles een keertje doornemen.
En dan hopen dat ze geen anatomie, pathologie en wormen vragen

Mijn rug voelt al beter dan gisteren. De pijn is er nog steeds, wel meer constant dan gister maar tegelijk ook minder hevig. Al stond ik vanmorgen wel op met pijn en dat heb ik al een tijdje niet gehad. Als ik vanaf morgen niet meer zo lang zit zal het wel beter gaan. Alleen zaterdag de hele dag werken (laatste keer voor dit seizoen, ik had niet verwacht nog te moeten/mogen werken dit jaar), dus dat zal ik ook wel voelen. Ik ben benieuwd hoe trainen morgen gaat, ik hoop dat het wel lukt want anders ben ik voor niets zo laat thuis.

Na morgen even rust, al gaat het komende vak zo druk worden. We hebben maar twee weken Morgenmiddag ook meteen de eerste twee hoorcolleges, na het tentamen.
Ik hoop dat ik dit vak en volgende vak haal, want ik heb geen zin in weer een herkansing in de kerstvakantie dit jaar.
Ik ben toch wel een beetje zenuwachtig
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 21-10-2008, 20:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Oke, ik voel me nu nog rotter. Ik had nooit op internet moeten zoeken over de toelatingseisen voor diergeneeskunde in België...
Ik kan het gewoon niet maken tegenover mijn ouders en mezelf om nu ineens te stoppen met de studie waar ik het al jaren over heb, om een kinderdroom te willen doen terwijl ik al jaaaaaren geen biologie meer heb....toch?
Hm, ja het is wel vervelend als je opeens een totaal andere studie zou gaan doen, maar als het toch blijkt te zijn wat je écht wel gaan doen later moet je je niet tegen laten houden natuurlijk. Zoek er eerst eens wat meer informatie over op, ook hoe je dat moet doen met biologie enzo en of je het wel echt leuker vind dat deze studie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.