Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2005, 15:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het was cool!!!

Ik ga volgende week zeker weer kijken! Ben het met iedereen eens dat als het dino's zijn het echt suf is...

Denk net als Redhair dat Charlie aan de drugs is, hij gedroeg zich zeer vreemd!

En die hond!! Eigenlijk vond ik die hond het engst van de hele ep Was aan het oppassen en vind films/series dan meestal 10x zo eng als normaal, maar dat viel nu dus mee... Haha
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 06-03-2005, 15:57
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
PV schreef op 06-03-2005 @ 16:43 :
Het was gewoon kut van de Telegraaf, je verwacht toch niet dat ze in een 'voorbeschouwend' artikel alvast even vanalles gaan verklappen :/ (ik heb dat artikel ook gelezen )
Dat doen ze wel vaker in van die besprekingen in krant/tijdschrift... ook bij films etc. Ik durf ze dan ook niet echt meer te lezen eigenlijk, tenminste niet als ik de film/serie wil gaan kijken
__________________
Reina de la Calle
Oud 06-03-2005, 16:26
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 06-03-2005 @ 16:43 :
En die hond!! Eigenlijk vond ik die hond het engst van de hele ep Was aan het oppassen en vind films/series dan meestal 10x zo eng als normaal, maar dat viel nu dus mee... Haha
Hehehe! Vond je die hond eng? Wat oppassen niet al met je doet..
Als je oppast moet je maar niet naar jouw pagina op mijn sait gaan..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 06-03-2005, 18:04
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Spoiler
Oud 06-03-2005, 18:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
het kon mij eerlijk gezegd niet echt boeien
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-03-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 05-03-2005 @ 11:05 :
Btw, die piloot was Greg Grunberg, ook wel bekend als Weiss uit "Alias."
Dus daar zat 'ie! Ik kon hem al niet vinden!

Ik wist dat hij in de pilot zou zitten, maar ik wist niet dat hij de pilot zou zijn.*

* Sneu woordgrapje, gauw vergeten...

Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 15:58.
Oud 07-03-2005, 16:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 06-03-2005 @ 17:26 :
Hehehe! Vond je die hond eng? Wat oppassen niet al met je doet..
Als je oppast moet je maar niet naar jouw pagina op mijn sait gaan..
Hehe nee die vind ik zelfs al eng als ik niet eens aan het oppassen ben!! Moet je nagaan...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-03-2005, 11:48
ironflower
ironflower is offline
Ian Somerhalder



Nu al weer zin in vrijdag

Ben ook erg benieuwd naar de Labrador en het 'monster'
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 09-03-2005, 12:38
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
ironflower schreef op 09-03-2005 @ 12:48 :
Ian Somerhalder

[afbeelding]

Nu al weer zin in vrijdag

Ben ook erg benieuwd naar de Labrador en het 'monster'
Oe, die ogen van hem..
Heb der ook echt zin in Ik denk dat deze aflevering wat soaperiger wordt..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 09-03-2005, 12:44
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hehe ziet er goed uit!

Vrijdag lekker eerst WIDM en daarna Lost!

Heb dr n al zin in...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-03-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 09-03-2005 @ 13:44 :
Hehe ziet er goed uit!

Vrijdag lekker eerst WIDM en daarna Lost!

Heb dr n al zin in...
WIDM?
Oud 09-03-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 09-03-2005 @ 14:12 :
WIDM?
Wie is de Mol.
Oud 09-03-2005, 15:21
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik had het gemist.. dus toen maar gedownload! Bleek dat de pilot die ik gedownload heb 1 uur en 23 minuten duurt. Waren het dus gewoon de eerste 2 afleveringen!

Ik ben hooked.
__________________
Wark!
Oud 09-03-2005, 21:52
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
!!!

maar dat zogenaamde monster... ik weet et nog niet. Ik wacht af en kijk zeker weer
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 09-03-2005, 22:38
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Over monster en charlie.

Spoiler
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 10-03-2005, 13:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga dat niet lezen... Niet lezen... Hou je in...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-03-2005, 15:28
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 10-03-2005 @ 14:06 :
Ik ga dat niet lezen... Niet lezen... Hou je in...
haha neej ik ga et ook niet lezen IK HAAT SPOILERS!!
en helemaal al aan het begin van een serie!!
maak maar een aparte spoiler topic ofzoiets

en ik sluit mij (laat maar beter laat dan nooit) bij Briseïs aan. We do not like them spoilers to be exposed to our fragile eyes
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 10-03-2005, 17:06
Verwijderd
Citaat:
ItsSuuS schreef op 10-03-2005 @ 16:28 :
We do not like them spoilers to be exposed to our fragile eyes
(Helemaal met je eens, en deze uitspraak moeten we inlijsten en telkens uitspreken wanneer het nodig is!)
Oud 11-03-2005, 21:54
PV
PV is offline
een ijsbeer? beetje vaag..
Oud 11-03-2005, 22:53
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Nujah ik sta nu dan wel opt moment om aflevering 14 te gaan kijken maar ik vind het ERG achterlijk en flauw dat er spoilers in het topic vermeld staan...

Ze zijn dan nog wel niet zichtbaar als je ze niet leest...maar toch vind ik het "gemeen"...niemand vraagt er om dus stop die spoilers!

Nujah ik hebt dan wel gelezen en baal er toch wel van dat ik het gelezen heb...ook al zit ik dus al bij aflevering 13

Niet lezen dus...

m.b.t. aflevering 2...het was een nice aflevering, vind die ijsbeer ook beetje vreemd...vond het echter wel beetje eng stukje zo in het donker zittend hier met geluid hard aan!
Oud 11-03-2005, 23:14
Orsino*
Orsino* is offline
Bij die ijsbeer dacht ik wel even van "he?! ".
Maar misschien heeft het iets te maken met op wat voor soort eiland ze zijn, een soort mysterieuze geheime basis voor het één of het ander.
Eerst dacht ik aan klimatologische redenen, dat het aan de andere kant van de berg winter&poolklimaat was, maar dat idee heb ik toch maar laten vallen .

Ik vind het wel spannend, ook met die andere Franse vrouw door de "walkietalkie"...

Trouwens ook verassend dat die vrouw met donker haar (geen idee hoe ze heet), die gevangene was. Ik vraag me heel erg af wat ze gedaan heeft. Ik bedoel, het moet behoorlijk ernstig zijn als ze geboeid in het vliegtuig moet. En dat ze zoiezo in het vliegtuig zit, ook raar.

Wacht met smart op volgende week.
Oud 11-03-2005, 23:20
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
ironflower schreef op 09-03-2005 @ 12:48 :
Ian Somerhalder

[afbeelding]

Nu al weer zin in vrijdag

Ben ook erg benieuwd naar de Labrador en het 'monster'
die kerel heeft ook nog gespeeld in een of andere serie gebaseerd op een of ander dinoboek wat ik ooit eeuwen geleden heb gelezen
en het was nog best cool ook

die ijsbeer is vaag zeg, ik ben benieuwd hoe dat verder gaat.
best voorspelbaar dat dat vrouwke die gevangene was, het ging over die crimineel en meteen krijgt zij een flashback naar haar en die agent voordat het vliegtuig neerstortte.
Ik denk dat ze de schuld voor een willekeurige misdaad op zich heeft genomen of dat ze erin geluisd is door haar man ofzo.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 11-03-2005, 23:22
Verwijderd
ik vergeet het steeds te kijken
Oud 11-03-2005, 23:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 11-03-2005 @ 23:53 :
Nujah ik sta nu dan wel opt moment om aflevering 14 te gaan kijken maar ik vind het ERG achterlijk en flauw dat er spoilers in het topic vermeld staan...

Ze zijn dan nog wel niet zichtbaar als je ze niet leest...maar toch vind ik het "gemeen"...niemand vraagt er om dus stop die spoilers!

Nujah ik hebt dan wel gelezen en baal er toch wel van dat ik het gelezen heb...ook al zit ik dus al bij aflevering 13

Niet lezen dus...

m.b.t. aflevering 2...het was een nice aflevering, vind die ijsbeer ook beetje vreemd...vond het echter wel beetje eng stukje zo in het donker zittend hier met geluid hard aan!
Je vind het stom dat er spoilers hier geplaatst worden terwijl ze wel in spoilertags staan
Wat zeur je nou, als je het niet wilt weten lees je gewoon niet !

IJsbeer was cool, zij gevangene was ook.
Die Franse vrouw
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 11-03-2005, 23:31
Noddy
Noddy is offline
shit gemist

wordt t eigenlijk herhaald?
Oud 12-03-2005, 00:03
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 12-03-2005 @ 00:29 :
Je vind het stom dat er spoilers hier geplaatst worden terwijl ze wel in spoilertags staan
Wat zeur je nou, als je het niet wilt weten lees je gewoon niet !

IJsbeer was cool, zij gevangene was ook.
Die Franse vrouw
Ik probeer alleen maar te zeggen dat het min of meer onnodig is...spoilers...I mean like...als de hele serie om iets draait wat nog niet bekend is en waar naar toegebouwd word etc...en iemand verteld het hier gewoon (ook al in een spoilertag)...dat de serie eigenlijk al een stuk minder leuk/spannend is voor de mensen die het op de tv volgens en verder nix over weten!

Maaaaaaaaaaargoed
Oud 12-03-2005, 00:04
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
MIssValo schreef op 12-03-2005 @ 00:31 :
shit gemist

wordt t eigenlijk herhaald?
Maandag worden zowel aflevering 1 en 2 achter elkaar uitgezonden geloof ik!
Oud 12-03-2005, 00:07
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 12-03-2005 @ 01:03 :
Ik probeer alleen maar te zeggen dat het min of meer onnodig is...spoilers...I mean like...als de hele serie om iets draait wat nog niet bekend is en waar naar toegebouwd word etc...en iemand verteld het hier gewoon (ook al in een spoilertag)...dat de serie eigenlijk al een stuk minder leuk/spannend is voor de mensen die het op de tv volgens en verder nix over weten!

Maaaaaaaaaaargoed
Er zijn mensen die het leuk vinden om overal van alles al vantevoren te weten. Boeiend ! Zolang het in spoilertags staat moet je niet zeuren.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 12-03-2005, 00:15
Orsino*
Orsino* is offline
Sja idd Je kunt moeilijk iemand gaan verwijten dat jijzelf al die tekst selecteert & leest. Laat ze toch, je hoeft het niet te lezen.
Oud 12-03-2005, 00:49
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 12-03-2005 @ 01:07 :
Er zijn mensen die het leuk vinden om overal van alles al vantevoren te weten. Boeiend ! Zolang het in spoilertags staat moet je niet zeuren.
Just like you say....boeiend...oftewel...niet boeiend
Oud 12-03-2005, 00:54
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 12-03-2005 @ 01:49 :
Just like you say....boeiend...oftewel...niet boeiend
Wat zeur je dan
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 12-03-2005, 00:57
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 12-03-2005 @ 01:54 :
Wat zeur je dan
Ik had het over jouw reactie

Mijn eerste post was gewoon mijn mening erover ok...ik hou niet van die spoilers..wel of niet in een spoilertag...het maakt een serie/programma meteen minder leuk vaak ook al lees je ze wel of niet!

Jij denkt er anders over...

So be it..

Maak je er niet verder druk om mens!
Oud 12-03-2005, 01:05
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 12-03-2005 @ 01:57 :
Ik had het over jouw reactie

Mijn eerste post was gewoon mijn mening erover ok...ik hou niet van die spoilers..wel of niet in een spoilertag...het maakt een serie/programma meteen minder leuk vaak ook al lees je ze wel of niet!

Jij denkt er anders over...

So be it..

Maak je er niet verder druk om mens!
Ik hou ook niet van spoilers, maar er zijn nou eenmaal mensen die alles willen weten, zoals ik al zei. Jij begon erover
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 12-03-2005, 01:22
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Er had trouwens iemand iets gezegd over Charlie en drugs he, die had mooi wel gelijk
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 12-03-2005, 07:06
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 12-03-2005 @ 02:22 :
Er had trouwens iemand iets gezegd over Charlie en drugs he, die had mooi wel gelijk
Ja, het was ook wel opvallend, bij de vorige aflevering stond er niet zo'n tekentje van de Kijkwijzer met een spuit (voor drugs) en bij deze wel Hij weet het wel aardig goed te verbergen trouwens.
Verder vond ik m weer heel erg leuk Blijkbaar is die hond toch niet zo eng? Hoewel er wel enge muziek werd gedraaid...
De ijsbeer vond ik heeel vreemd. Zo'n dier kan toch niet leven op een tropisch eiland, dan sterft ie van de hitte... tenzij het inderdaad ergens anders op het eiland erg koud is
En ik snap niet hoe de installatie van die Franse vrouw al zestien jaar kan draaien. Het was trouwens wel heel griezelig... maar ik bedoel, raakt haar batterij dan niet op ofzo? En ik vond het ook raar dat dat blonde kind net deed alsof ze geen Frans kon.
__________________
Reina de la Calle
Oud 12-03-2005, 08:36
ironflower
ironflower is offline
Ik vond de vorige aflevering wel wat leuker, maar er zijn wel weer wat aparte dingen naar voren gekomen.

Idd die ijsbeer, vraag me ook echt af wat dat beest daar doet. Ik denk niet dat er een ander klimaat achter de berg heerst oid.

Ik vond het voor die vietnamese? echt wel zielig dat ze zo een man heeft, volgens mij gaat ze wel opstandig worden.

En van die vrouw die dus gevangene was, dat had ik echt niet verwacht. Ik denk ook niet dat ze echt iets gedaan heeft, maar dat de man die naast haar zat (en die dat stuk in zn middel had zitten) er iets te maken mee heeft. Vandaar dat hij ook meteen riep...waar is ze??? toen hij bijkwam van die ´operatie´

Wat trouwens niet echt klopt is doe zwangere vrouw, want officieel mag je dan toch helemaal niet meer vliegen? Eerst dacht ik dat de baby mss dood zou zijn, want in de vorige aflevering waren de weeen gestopt, en nu zei ze zelf ook dat ze de baby niet meer voelde. Ben benieuwd hoe dat afloopt. (edit, ze voelde hem na dat eten van een stukje schelpdier wel, maar niemand wou het eten dus ik dacht dat het mss wel giftig kon zijn..)

Net zoals met Vincent de hond en ook die oudere man met een snee bij zn oog. Vind hem erg mysterieus.
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball

Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 08:39.
Oud 12-03-2005, 09:00
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
ironflower schreef op 12-03-2005 @ 09:36 :
En van die vrouw die dus gevangene was,
Kate heet ze.

Die vietnamese heet Sun.

De zwangere vrouw heet Claire

Oudere man met een snee .. Locke?
Oud 12-03-2005, 09:06
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
ironflower schreef op 12-03-2005 @ 09:36 :
Ik vond het voor die vietnamese? echt wel zielig dat ze zo een man heeft, volgens mij gaat ze wel opstandig worden.
Ik vond dat stukje waar ze haar bovenste knoopje weer losmaakte echt geweldig
__________________
Reina de la Calle
Oud 12-03-2005, 09:45
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ijsbeer, nice, ongeveer het enige goede antwoord!

Plus die radiouitzending van 16 jaar, van die vrouw! Het wordt nog eens spannend!

Wat mij altijd wel opvalt is dat de mannen zich niet kunnen scheren maar de vrouwen altijd wel keurig geschoren oksels en benen hebben..
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 12-03-2005, 09:48
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ja, die ouderen man die snee is wel geheimzinning...

En die Franse uitzending van die vrouw is echt
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 12-03-2005, 09:52
ironflower
ironflower is offline

Jack - Kate - Boone


Charlie - Hurley - Shannon



Walt - Sayid - Michael


Sawyer - Locke - Jin



Sun - Claire
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 12-03-2005, 09:58
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 12-03-2005 @ 10:45 :

Wat mij altijd wel opvalt is dat de mannen zich niet kunnen scheren maar de vrouwen altijd wel keurig geschoren oksels en benen hebben..
Blij dat ik niet de enige ben die dat opmerkte. Ik zie die blonde (Shannon?) er nog wel voor aan om netjes elke dag haar benen te scheren met een scheerset die ze uit haar koffer heeft gehaald oid Maar Kate niet echt, en toch heeft zij ook veel te gladde benen.

En ik ben fan van Sayid
__________________
Reina de la Calle
Oud 12-03-2005, 10:11
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Heb me echt zitten ergeren aan die vietnamezen die maar bleven praten tegen iedereen, echt te dom voor woorden.

Deze aflevering was weer een stuk spannender dan de vorige, gaat de goede kant op!
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 12-03-2005, 10:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 12-03-2005 @ 10:58 :
Maar Kate niet echt, en toch heeft zij ook veel te gladde benen.
Waarom kate nou weer niet?
Oud 12-03-2005, 10:45
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Jack is wel de typische held, Sawyer de typische klootzak, Charlie de typische clown, en Hurley de typische zielige good guy...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 12-03-2005, 10:48
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 12-03-2005 @ 11:11 :
Heb me echt zitten ergeren aan die vietnamezen die maar bleven praten tegen iedereen, echt te dom voor woorden.

Ze kunnen geen Engels?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 12-03-2005, 11:30
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-03-2005 @ 11:20 :
Waarom kate nou weer niet?
Die blonde is echt zo'n trutje dat zich alleen maar zorgen maakt over haar uiterlijk en haar eigen 'innerlijke trauma's', tenminste dat leid ik af uit wat we tot nu toe hebben gezien: liggen zonnen in bikini terwijl iedereen bezig is etc
Kate lijkt mij veel meer down-to-earth, iemand die wel iets belangrijkers aan haar hoofd heeft dan haar al dan niet gladde benen: op 'missies' gaan, helpen, etc.
__________________
Reina de la Calle
Oud 12-03-2005, 11:31
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
ironflower schreef op 12-03-2005 @ 09:36 :
En van die vrouw die dus gevangene was, dat had ik echt niet verwacht. Ik denk ook niet dat ze echt iets gedaan heeft, maar dat de man die naast haar zat (en die dat stuk in zn middel had zitten) er iets te maken mee heeft. Vandaar dat hij ook meteen riep...waar is ze??? toen hij bijkwam van die ´operatie´
Ze is ook niet echt een typische crimineel, want ze wist niet hoe ze met dat pistool om moet gaan en ze deed wel dat zuurstofmasker bij die vent om.

Citaat:
ironflower schreef op 12-03-2005 @ 09:36 :
Wat trouwens niet echt klopt is doe zwangere vrouw, want officieel mag je dan toch helemaal niet meer vliegen? Eerst dacht ik dat de baby mss dood zou zijn, want in de vorige aflevering waren de weeen gestopt, en nu zei ze zelf ook dat ze de baby niet meer voelde. Ben benieuwd hoe dat afloopt. (edit, ze voelde hem na dat eten van een stukje schelpdier wel, maar niemand wou het eten dus ik dacht dat het mss wel giftig kon zijn..)
Tot 8 maanden mag je nog vliegen, en de vorige keer zei ze dat ze 8 maanden zwanger was.


Ik vond het wel gaar dat ze met 7(!) mensen gingen. Ik bedoel, dat je niet in je eentje gaat lijkt me logisch, maar om dan meteen 6 anderen mee te nemen terwijl je weet dat er iets gevaarlijks is ? Ook raar dat ze die anderen niet waarschuwden wat er met de piloot was gebeurd.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 12-03-2005, 11:33
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Dat stukje met die zender en die Franse vrouw vond ik echt DOODENG. Ik weet niet waarom. Best knap ook trouwens dat zo'n ding 16 jaar lang op 1 batterij dingetjes kan uitzenden

En over het scheermysterie: er liggen toch allemaal koffers met daarin waarsch. toilettassen? Daar zitten vast wel scheermesjes & zeep in. Alleen is het niet zo interessant om te filmen, natuurlijk
__________________
qkw <3
Oud 12-03-2005, 11:41
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Jules schreef op 12-03-2005 @ 12:33 :


En over het scheermysterie: er liggen toch allemaal koffers met daarin waarsch. toilettassen? Daar zitten vast wel scheermesjes & zeep in. Alleen is het niet zo interessant om te filmen, natuurlijk
Ja, het is er natuurlijk wel, maar waarom zou je het doen als je op een levensgevaarlijk onbewoond (?) eiland zit Lijkt mij dat je dan wel andere dingen aan je hoofd hebt.
__________________
Reina de la Calle
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [Fototopic] Welke bekende man/vrouw vind je heet/sexy/mooi?
Missy
500 29-06-2010 12:42
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio Filmtip: The Lost City
Verwijderd
0 04-09-2006 10:18
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Muziek Luister nu!
Verwijderd
256 09-01-2004 10:22
Games Utopia: Age of Dreams
Paperz
170 29-06-2003 11:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.