Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2007, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 23-02-2007 @ 16:54 :

We hebben afgesproken dat we zondag lekker gaan ontbijten, dus zaterdag bij de Appie van die Danarolle (ofzo) broodjes halen en verse sinaasappels (om te persen) en en en gewoon, lekker ontbijten op bed
Oh, daar heb ik zóóóó'n zin in, maar het duurt nog wel weer een maand of wat voor we daar ooit weer tijd voor hebben... Drukke schema's = niet grappig
Advertentie
Oud 23-02-2007, 16:34
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Flip! schreef op 23-02-2007 @ 13:55 :
...
Jezus, jij bent ook werkelijk geflipt.
Oud 23-02-2007, 16:37
Verwijderd
haha omg jaloers op je schoonmoeder. wow dat jij nog niet aan de kant bent geschoven.
Oud 23-02-2007, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-02-2007 @ 17:06 :
Oh, daar heb ik zóóóó'n zin in, maar het duurt nog wel weer een maand of wat voor we daar ooit weer tijd voor hebben... Drukke schema's = niet grappig
T was bij ons ook enooooorm lang geleden en kan nu niet wachten om weer de hele dag op bed te hangen enzo
Enne, het hoeft niet lang te duren hee, maar als je er echt geen tijd voor hebt is het best kut
Oud 23-02-2007, 18:05
STP
Avatar van STP
STP is offline
Nog steeds behoorlijk vrijgezel. Opzich niets mis mee, ik vermaak me wel.
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 23-02-2007, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 22-02-2007 @ 20:30 :
Woon je samen? zo ja, relaxed!
Ja!
en ik heb m toenstraks weggebracht en ik vind het heel gaaf voor m dat ie naar zn beste vriend gaat en ik ga ook een tof weekend hebben, maar ik mis m wel. Gewoon het idee dat áls ik m nodig heb, hij er niet direct kan zijn. Maar jaaa, extra leuk om m maandag weer te zien
Oud 23-02-2007, 20:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij is toch wel leuk, zeker tegen me opgewassen, schattig en grappig. Flirten is leuk. Alleen wel oppassen. Hij weet van m'n Engelsman, dus hij weet waar ie aan begint...

maar waarom kan ik niet gewoon bij m'n Engelsman zijn? En waarom ben ik zo gek op die jongen? In zo'n korte tijd?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-02-2007, 20:12
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ave schreef op 23-02-2007 @ 19:36 :
Ja!
en ik heb m toenstraks weggebracht en ik vind het heel gaaf voor m dat ie naar zn beste vriend gaat en ik ga ook een tof weekend hebben, maar ik mis m wel. Gewoon het idee dat áls ik m nodig heb, hij er niet direct kan zijn. Maar jaaa, extra leuk om m maandag weer te zien
leuk, in juli ben ik aan de beurt

@STP: je was toch helemaal verliefd laatst, niet goed afgelopen?
Oud 23-02-2007, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Zeenimf schreef op 22-02-2007 @ 17:35 :

soms denk ik dat ik heel blij mag zijn, want mijn vriendinnetjes zijn allemaal zo goed en leuk en lief en alles wat ze mijn vriendinnen maakt, en mijn vriend is meer dan ik me ooit had mogen wensen.

soms ben je gewoon gelukkig
Oud 23-02-2007, 21:52
IJsvuur
IJsvuur is offline
helemaal kut
__________________
life is just one damned thing after another
Oud 23-02-2007, 22:21
Verwijderd
Ik voel me echt rot & ik baal dat mn vriendin op vakantie gaat ik hoop dat deze week nog wat word.
Oud 23-02-2007, 22:36
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik was vanmiddag bij mn ex en ik voel de laatse tijd weer best veel liefde en vanmiddag doen we dan ook weer lief en dan wordt het gevoel natuurlijk weer sterker.. En nu zou het wel leuk zijn als hij hier was.. Oww dit wil ik helemaal niet. Ik weet ook dat als we weer samen komen het probleem toch weer terug komt, en ik vind vrijgezel zijn ook te leuk. Maar toch. Nou ik zorg er op een of andere manier wel voor dat we niet meer zo lief tegen elkaar doen, want de afgelopen tijd deden we dat ook niet en dan vond ik t prima dat het uit is. Typisch verstand vs gevoel, mn gevoel wil lief doen en mn verstand weet dat het beter is van niet.
Oud 23-02-2007, 22:57
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
heel fijn, kreeg ontbijt op bed.
ben alleen beetje bang voor als we samen op vakantie gaan van de zomer..wil nu nog niet boeken (stel het gaat uit) en ik heb al zoveel verhalen gehoord van stelletjes waarvan t uitgaat na een vakantie door ergernis en ruzie. zie ik ons ook nog wel overkomen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 23-02-2007, 23:57
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hij was zo stil, dus ik dacht dat er iets "mis was"... (ja ben ongesteld en dan heb je dat )

Bleek dat -ie als verrassing lekker eten en een filmpje wilde meenemen En niks wilde zeggen omdat 't dan geen verrassing meer zou zijn

<3
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 24-02-2007, 00:08
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Urm schreef op 23-02-2007 @ 17:37 :
haha omg jaloers op je schoonmoeder. wow dat jij nog niet aan de kant bent geschoven.
als die jongen een beetje verstand heeft zal dat ook niet meer lang duren.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 24-02-2007, 06:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ST*R schreef op 23-02-2007 @ 23:36 :
Ik was vanmiddag bij mn ex en ik voel de laatse tijd weer best veel liefde en vanmiddag doen we dan ook weer lief en dan wordt het gevoel natuurlijk weer sterker.. En nu zou het wel leuk zijn als hij hier was.. Oww dit wil ik helemaal niet. Ik weet ook dat als we weer samen komen het probleem toch weer terug komt, en ik vind vrijgezel zijn ook te leuk. Maar toch. Nou ik zorg er op een of andere manier wel voor dat we niet meer zo lief tegen elkaar doen, want de afgelopen tijd deden we dat ook niet en dan vond ik t prima dat het uit is. Typisch verstand vs gevoel, mn gevoel wil lief doen en mn verstand weet dat het beter is van niet.
Dat is precies de reden waarom ik hem niet meer zie Omdat je dan helemaal je gevoel en je verstand door de war gaat halen en ik dan geen weerstand meer kan bieden

Vanavond naar OK Go en daarvoor sushi eten met een vriendin die ik al heel lang niet heb gezien
__________________
<):o)
Oud 24-02-2007, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 24-02-2007 @ 00:57 :
Hij was zo stil, dus ik dacht dat er iets "mis was"... (ja ben ongesteld en dan heb je dat )

Bleek dat -ie als verrassing lekker eten en een filmpje wilde meenemen En niks wilde zeggen omdat 't dan geen verrassing meer zou zijn

<3
dat is supergaaf! Ik wil ook een vriendje die een verrassing stil kan houden

OT: gisteren dienst overgedragen aan mn collega waar k het goed mee kan vinden. Afgesproken dat we snel weer iets leuks gaan doen, maar geloof dat hij niet zo enthousiast is (hij is degene die iets wilde gaan drinken ofzo). Mja, misschien komt het omdat hij al vanaf 07.30 aan het werk was, en nog tot 07.10 moest.
Baalde wel, en voelde me 'verdomd alleen' vannacht.
Oud 24-02-2007, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 24-02-2007 @ 10:45 :
dat is supergaaf! Ik wil ook een vriendje die een verrassing stil kan houden
Da's wel leuk, ja, mijn vriendje is er eigenlijk best goed in. Hij denkt altijd dat ik het wel doorheb, maar dat valt nogal tegen.

Nou ja, da's de helft van de tijd; de andere helft vindt hij wat hij bedacht heeft zo leuk dat hij het alvast gaat vertellen en dan is het geen verrassing meer dus voert hij het niet meer uit
Oud 24-02-2007, 10:56
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Jeej, gisteren een jaar samen Naar Amsterdam geweest en uit eten. Was gezellig.. Jammer dat ik ziek werd en dat we toen weg moesten
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 24-02-2007, 11:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik moet van mijn vriendje even melden dat ik me heel erg goed voel. En dat is ook zo. Dus. <3333 Hij is zo lief. ^^
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-02-2007, 12:19
Verwijderd
Ik ben zo verschrikkelijk verliefd. En ik mis hem een beetje. N beetje heel erg eigenlijk hopelijk ben ik als ik weer met hem af kan spreken niet echt ziek meer . Straks lekker naar het strand.<3
Oud 24-02-2007, 12:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje. De laatste paar dagen heb ik echt extreem veel aan mijn ex gedacht (en er om gehuild). Ik weet niet waarom het er nu ineens uit komt, maar ik vind het wel flink vervelend.
Ik zit me echt af te vragen waarom we uit elkaar zijn gegaan, en of we niet harder hadden kunnen vechten. Liefde overwint toch alles?
Juist omdat er geen pijnlijke plek is, geen specifieke reden dat we uit elkaar zijn gegaan (maar juist een boel kleine) is het zo lastig.

Jammer dat er geen liefdesverdriet traject is.
Als ik op dieet wil zijn er zo tientallen dieëten die ik kan volgen met heuse stappenplannen. Was dat met liefdesverdriet ook maar zo
__________________
<):o)
Oud 24-02-2007, 12:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar diëten werken niet bij iedereen hetzelfde en vaak ook niet met het gewenste resultaat. Dat is bij liefdesverdriet denk ik ook zo, er zijn talloze tips als afleiding zoeken of foto's verscheuren of films kijken of weet ik veel en het effect is op iedereen weer anders en het is altijd lastig, net zoals bij een diëet.


OT: Mailtjes hebben toch ook wel iets. Dat je hart dan zo leuk opspringt en zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-02-2007, 12:40
Verwijderd
Waarom heb ik iemand afgehouden die zo perfect bij me past?! Hij zou precies weten wat ie nou tegen me moest zeggen om ervoor te zorgen dat ik niet zo opzag tegen morgen. Als enige.

Nee, ik ga 'm niet smsen. He's taken and can't be mine

Hoe lang ga ik me nog opeten van frustraties en ander schuldgevoel?
Oud 24-02-2007, 13:02
Verwijderd
Ben echt gek op m'n vriendinnetje. Altijd even fijn om haar te spreken.
Oud 24-02-2007, 13:26
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 24-02-2007 @ 13:19 :
Ik ben zo verschrikkelijk verliefd. En ik mis hem een beetje. N beetje heel erg eigenlijk hopelijk ben ik als ik weer met hem af kan spreken niet echt ziek meer . Straks lekker naar het strand.<3
Je hebt mn vraag gemist vroeg me af hoe oud hij was.
Oud 24-02-2007, 15:42
niña
Avatar van niña
niña is offline
Puberaal. "O die is leuk maar die ook en die ook en die zegt wat aardigs tegen me."

Tsja.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 24-02-2007, 16:00
Verwijderd
hij komt zo hier en dan ridenwe met de auto langs de plek waar ikister mijn ongeluk hbe gehad en dan gaan we koffie halen. ja typen gaat moeilijk met 2 vingers alsje haast hebt.
Oud 24-02-2007, 16:49
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jeej ik ben weer terug! Helemaal refreshed, ik had het echt nodig... Heerlijk, een weekje zon, sportief gedoe, leuke mensen... Mjah, genieten!

En ja, hem heb ik ook gemist. Nu nog ff zien wanneer ik 'm weer zie
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 24-02-2007, 18:10
Verwijderd
Hihi, hij is ook wel schattig, eh, ik bedoel, stoer. Gaat ie even bellen alleen om te zeggen dat hij heus niet vergeten was een smsje (met een tel.nr. dat ik moest hebben) terug te sturen. Prft

En mijn vrienden zijn tof. Deze zomer gaan we in zulke foute schoenen lopen
Oud 24-02-2007, 20:17
Verwijderd
@ Choclot: Lief dat hij meegaat met je.
Oud 24-02-2007, 20:27
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Hij wil niet meer met mij verder. Hij is ongelukkig. Na 3 jaar heeft hij gister een einde gemaakt aan de relatie. Au, dat komt aan.
Gelukkig veel vrienden om me heen, die me overal mee naar toe willen sleuren. Ze willen me wel begrijpen, maar echt snappen doen ze het niet.
Oud 24-02-2007, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 24-02-2007 @ 14:26 :
Je hebt mn vraag gemist vroeg me af hoe oud hij was.
20, hoezo?
Oud 24-02-2007, 20:54
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Soezen schreef op 24-02-2007 @ 21:27 :
Hij wil niet meer met mij verder. Hij is ongelukkig. Na 3 jaar heeft hij gister een einde gemaakt aan de relatie. Au, dat komt aan.
Gelukkig veel vrienden om me heen, die me overal mee naar toe willen sleuren. Ze willen me wel begrijpen, maar echt snappen doen ze het niet.
Rot, veel sterkte!

Woensdag weer eens samen uit eten.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 24-02-2007, 21:05
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 24-02-2007 @ 21:41 :
20, hoezo?
pff wel een beetje oud! damn. kansloze gozer.


maar ach, moet ik nodig zeggen: mijn vriendin word over een week of 2 uhm... oh ja: 12.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 24-02-2007, 22:12
Verwijderd
Ik mis m nu toch wel Het is naar om thuis te komen in een leeg huis. Het beddegoed is schoon dus ruikt alleen naar wasmiddel en het is koud. En mijn hoofd maakt overuren en dat zijn van die momenten dat ik gewoon mijn hoofd op zijn borst wil leggen, zijn armen om me heen wil hebben en verder even niks..
Oud 24-02-2007, 22:58
Verwijderd
Oud 25-02-2007, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 24-02-2007 @ 22:05 :

maar ach, moet ik nodig zeggen: mijn vriendin word over een week of 2 uhm... oh ja: 12.
Oud 25-02-2007, 03:49
Verwijderd
Voel me fysiek klote en wil eigenlijk gewoon even tegen hem aankruipen. Ik mis hem, as usual.
Oud 25-02-2007, 11:23
Jones
Citaat:
Orpheo schreef op 24-02-2007 @ 22:05 :
pff wel een beetje oud! damn. kansloze gozer.


maar ach, moet ik nodig zeggen: mijn vriendin word over een week of 2 uhm... oh ja: 12.
Geintje toch?
Oud 25-02-2007, 12:53
Verwijderd
Mijn zus doet wanhopige pogingen me te koppelen aan een barman. Gisteren stuurde ze mij met ZIJN telefoon een smsje, onder het motto: dan heb je zijn nummer.
En nu zou ik hem dus moeten smsen.

Dus.

Gisteren was leuk; leuk feestje, leuke mensen leren kennen en later lekker aangeschoten gedanst in de stad. Leuke avond
Oud 25-02-2007, 12:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje, het leek net of ik gisteren een paniekaanval had. En nu is paniekaanval misschien het verkeerde woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.
Ik was de hele middag al onrustig, en aan het eind van de middag voelde ik me echt vreselijk onrustig, zenuwachtig en zeer kut tegelijk. Ik wilde echt alleen maar janken, onder de dekens kruipen en slapen en wachten tot het over ging. Het voelde echt heel vreemd en naar.

Het had er misschien mee te maken dat ik me onbewust heel zenuwachtig had gemaakt, omdat ik naar een concert ging waar mijn ex misschien ook was. Eenmaal in de tram was ik weer helemaal gekalmeerd en zag ik het zonnetje weer. En bij het concert heb ik me vreselijk vermaakt en mijn ex gelukkig niet gezien
__________________
<):o)
Oud 25-02-2007, 13:05
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 24-02-2007 @ 21:41 :
20, hoezo?
Nouja, niks tegen jou of wat dan ook, maar ik vind een jongen van 20 met een meisje van 13 nogal kansloos..kijk, Verschillen als 13 en 16, zeg ik nog tegen, okee, kan best, maar dit?
Oud 25-02-2007, 13:24
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-02-2007 @ 13:24 :
Jeetje. De laatste paar dagen heb ik echt extreem veel aan mijn ex gedacht (en er om gehuild). Ik weet niet waarom het er nu ineens uit komt, maar ik vind het wel flink vervelend.
Ik zit me echt af te vragen waarom we uit elkaar zijn gegaan, en of we niet harder hadden kunnen vechten. Liefde overwint toch alles?
Juist omdat er geen pijnlijke plek is, geen specifieke reden dat we uit elkaar zijn gegaan (maar juist een boel kleine) is het zo lastig.

Jammer dat er geen liefdesverdriet traject is.
Als ik op dieet wil zijn er zo tientallen dieëten die ik kan volgen met heuse stappenplannen. Was dat met liefdesverdriet ook maar zo
Ik heb echt precies hetzelfde. Had het er vanochtend nog over met een vriendin, dat er bij ons ook geen specifieke reden was. En dat maakt het zo moeilijk. Vooral op de momenten dat je twijfelt of het wel de juiste beslissing is, je hebt niets om op terug te vallen of jezelf eraan te herinneren van 'oja, dat was de reden'. Kut hè . Wij hadden ook een berg van kleine dingen waardoor het uiteindelijk niet meer lekker kon werken, maar toch..dan zie ik hem en we praten (met natuurlijk de gepaste doch geforceerde afstand ) en dan is het wel raar..dan geloof ik zélf nauwelijks nog dat ik 2 jaar met hem heb gehad, dat we samen hebben gelachen en gehuild en dat we samen van de fiets zijn gevallen van de slappe lach..

Ik heb ook precies zoals jou dat ik de laatste dagen opeens veel aan hem denk en er vanalles uitkomt..en dan zie ik hem ook nog en besef ik dat het écht voorbij is..en iedereen maar vragen: 'weet je zeker dat jullie niet meer bij elkaar komen?' Nee folks, dat weet ik niet, ik weet niet meer precies wat ik wil en ik weet al helemaal niet wat hij ervan denkt..
Oud 25-02-2007, 13:27
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Soezen schreef op 24-02-2007 @ 21:27 :
Hij wil niet meer met mij verder. Hij is ongelukkig. Na 3 jaar heeft hij gister een einde gemaakt aan de relatie. Au, dat komt aan.
Gelukkig veel vrienden om me heen, die me overal mee naar toe willen sleuren. Ze willen me wel begrijpen, maar echt snappen doen ze het niet.
Heel veel sterkte meid, als je er over wilt praten, je mag altijd PM-en..
Oud 25-02-2007, 13:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
groovy schreef op 25-02-2007 @ 14:24 :
Ik heb echt precies hetzelfde. (...) Nee folks, dat weet ik niet, ik weet niet meer precies wat ik wil en ik weet al helemaal niet wat hij ervan denkt..
*knuffel*

Het is gewoon zo vreselijk wennen aan een leven zonder hem. Liefdesverdriet duurt helaas gewoon (te) lang
__________________
<):o)
Oud 25-02-2007, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 25-02-2007 @ 14:05 :
Nouja, niks tegen jou of wat dan ook, maar ik vind een jongen van 20 met een meisje van 13 nogal kansloos..kijk, Verschillen als 13 en 16, zeg ik nog tegen, okee, kan best, maar dit?
ik ben gelukkig met hem, en 't kan me eerlijk gezegd weinig schelen of jij het kansloos vindt of niet. Sorry.

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 14:06.
Oud 25-02-2007, 13:59
Verwijderd
Je komt er ooit nog wel eens achter. Maar zorg er eerst maar eens voor dat je in de puberteit komt
Oud 25-02-2007, 14:05
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Crimson schreef op 25-02-2007 @ 14:05 :
Nouja, niks tegen jou of wat dan ook, maar ik vind een jongen van 20 met een meisje van 13 nogal kansloos..kijk, Verschillen als 13 en 16, zeg ik nog tegen, okee, kan best, maar dit?
Het is iig al een minder gapend gat dan 13 en 26
Oud 25-02-2007, 14:07
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Prima! Niet zoveel gezeur en stress meer aan mijn kop.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824
Martiño
500 19-01-2010 19:11
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #58
Verwijderd
500 18-03-2007 03:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.