Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2003, 12:52
ellaversa
ellaversa is offline
Citaat:
Duckhunt schreef op 28-10-2003 @ 20:44:
gabber IS dood!
teKno leeft,
check freetekno
NU!
grappenmaker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2003, 13:32
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Ach... Al dat gezeik rondom de gabberscene... laat elkaar met rust en feest door ..

neejoh... je moet Hardcore niet altijd zo negatief zien.. bekijk t is van de goede kant...de muziek is goed....feeste zijn goed.. de popscene is gevaarlijker met al die verwaande huppelkutjes die elkaars vriendje op elkaar afsturen...en tsja de muziek is goed...

kortom... wat hierbove staat ..tsja ... verder vind ik dat je elkaar maar in ze waarde moet late..

Net elke liefhebber van hardcore staat in zn aussi met zn londsdaletrui erover heen en zn nikies zn snackies weg te werke.. kijk naar mij ....haha
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:18
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Duckhunt schreef op 28-10-2003 @ 20:44:
gabber IS dood!
teKno leeft,
check freetekno
NU!
jij domkop sain
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:19
Kwaxor
Avatar van Kwaxor
Kwaxor is offline
Hardcore never Dies!!!

Ik vond laatst ergens een Thunderdome 9 cdtje terug in een oude doos.... dus ja ik MOEST hem gewoon weer ff luisteren, en daaaamn al die oude bekende nummers die ik allang vergeten was klonken zooo bekend in mn oren....

in de toekomst wordt thunderdome verkocht als 'mooi was die tijd'


YOU FUCK WITH THE WRONG MARINE!!!!
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:23
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
erwtje schreef op 28-10-2003 @ 18:12:
nou als je dit topic een beedje door leest (ik heb het over de mensen die in dit topic reageren he?!) vind het merendeel geloof ik gabbers helemaal .
dat komt omdat op dit forum teveel alto's zitten die moeten meteen alles afkraken snap je
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 15:03
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 24-10-2003 @ 16:09:
hier nog ff een artikel : http://nu.nl/news.jsp?n=223243&c=60

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding] lijpe gabbas

[afbeelding] ikke sta strak

[afbeelding] en hier ook

[afbeelding]

[afbeelding]

zo ff genoeg

damn, wat kijken al die mensen toch inteligent.

naja, verder zal het gabberen wel heel leuk zijn.
Heb er nog niet veel van gemerkt.
Zie alleen maar blondjes met staartjes met elastiekjes in de kleuren rood wit blauw lopen en kaal-bekopte jongens met tattoo's van harcore 4-life en witte veters, die types vind ik wat jammer.
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 15:29
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Voor de mensen die nog steeds denken dat alle gabbers lelijk zijn net als op die foto's die ik gepost heb moeten toch ff goed nadenken !

Dat waren de lelijkste die ik uitgekozen heb dus ZEIk dan niet meteen van oh alle gabbers lelijk en strak
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 29-10-2003 @ 15:23:
dat komt omdat op dit forum teveel alto's zitten die moeten meteen alles afkraken snap je
Nja ik ben zelf ook alto. Enne, ik kraak gabbers cker niet af hoor. Zelf ook een paar gabber vrienden. Ga volgende week zelfs een keer met ze uit. Vinnik juist wel lachuh.
Hij had laatst ook zo'n nummertje dat begon met: "Zijn er nog lekkere kutjes in de zaal? Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, NEUKEN IN DE KEUKEN!!!!"
Dat was wel een vet nummetje, lekkere bas ook.

Maar misschien ben ik een uitzondering ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 15:40
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
kzeg ook niet dat alle alto's tegen gabbers zijn jij bent
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 15:50
Verwijderd
Tot vorige jaar had je in de Nighttrain in Middelburg iedere maand wel een hardcore avond. ben er op de één na laatste naartoe geweest. jammer genoeg liep er geen enkel oldschool gabber rond, allemaal mensen van onder de 20 alhoewel ik in het verleden ze wel heb zien lopen door de stad. Na een schietpartij op een R&B avond (!) is de discotheek gesloten.

Ik heb vorig jaar (na aanleiding van dat feest) ook een topic geopend over de return van gabber, blijkt mijn voorspelling toch steeds meer de waarheid te worden

helaas heb ik geen stoffige aussie, maar ik denk ook niet dat je dat nog aan kan trekken, die tijd is voorbij. gabber moet niet weer een persiflage op zichzelf worden zoals in '97 met hakkuhbar & gabber piet. Bij vers bloed hoort een nieuwe stijl, met enkele kenmerken van de oude. Met veel plezier zal ik afscheid nemen van de R&B in de hitlijsten, en van tijd tot tijd zal ook ik een beetje gaan hakken
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 17:07
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Kwaxor schreef op 29-10-2003 @ 15:19:
YOU FUCK WITH THE WRONG MARINE!!!!
Hoewel het zou moeten zijn 'fucked'.

Nee, eigenlijk heb ik niets tegen gabbers noch de soms wat eentonige muziek. Ik heb iets tegen domme mensen en helaas stralen veel gabbers dit uit.

En daarbij zien gabberinnen er over het algemeen ver van neukbaar uit
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 17:49
Hardcore4Life
Hardcore4Life is offline
En daarbij zien gabberinnen er over het algemeen ver van neukbaar uit [/B][/QUOTE]

nee.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb iets tegen domme mensen en helaas stralen veel gabbers dit uit.
en daar ben ik het wel mee eens, zowat alle gabbers die ik zie lopen zien er allemaal erg onintelligent uit. Blijkt ook dat de meeste vmbo doen...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 18:39
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
oh nu gaan we weer beginnen over opleidingsniveau
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:09
Verwijderd
Alto's die hun eigen idealen altijd tegenspreken

"laat iedereen in hun waarde"

"laat iedereen zich zelf zijn"

Nou laat Snats aub zichzelf zijn en gewoon genieten van de dingen die hij leuk vindt, en ga snel op de grond zitten en een joint roken..

$nat$bat$ voor de vetste
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 29-10-2003 @ 19:08:
en daar ben ik het wel mee eens, zowat alle gabbers die ik zie lopen zien er allemaal erg onintelligent uit. Blijkt ook dat de meeste vmbo doen...
Zijn vmbo'ers dom dan?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:58
Verwijderd
^niet per definitie, maar daar gaat het ook niet om.
Tis toch 1 van de laagste niveaus...
En nee ik heb zelf ook gabbervrienden en ga ook naar zo'n feest en luister ook hardcore...dus nee ik laat mensen heus wel in hun waarde. Het viel me alleen op dat ze, laat ik het zo zeggen, op mij een niet al te slimme indruk maken.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:59
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 29-10-2003 @ 20:58:
^niet per definitie, maar daar gaat het ook niet om.
Tis toch 1 van de laagste niveaus...
En nee ik heb zelf ook gabbervrienden en ga ook naar zo'n feest en luister ook hardcore...dus nee ik laat mensen heus wel in hun waarde. Het viel me alleen op dat ze, laat ik het zo zeggen, op mij een niet al te slimme indruk maken.
Dat kan.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:39
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Helemaal dat er weer meer feesten komen!

Maar helemaal dat er overal mense rondlopen met lonsdale,rood wit blauw en zich gabber noemen terwijl ze je geen 1 hardcore plaat kunnen opnoemen. Vind ik echt jammer nou, iedereen (en dan vooral op school) vind zichzelf helemaal die-hard gabber, terwijl ze thuis stiekem naar r&b luisteren..
__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:04
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
hakkuuuh boink boink stuiter stuiter

ik hoop wel dat de muziek een beetje te doen blijf en niet van die hakkuhbar achtige taferelen.

en als de r&b hierdoor weg gaat dan zal ik iedere gabber die ik ooit tegenkom persoonlijk bedanken
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:26
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik sta nog elke avond strak op mn zolderkamertje... hak net zo hard tot de zweetdruppels tegen mn THUNDERDOMEposter aankletsen...











Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:33
p4tj3
p4tj3 is offline
ik ben toch niet zo gek op die gabber hardcore, met dat gefuck murder dedoor heen, ik hou het toch liever op hardstyle
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 23:06
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 29-10-2003 @ 19:39:
oh nu gaan we weer beginnen over opleidingsniveau
Ik niet

Citaat:
Bliksem schreef op 29-10-2003 @ 20:09:
Alto's die hun eigen idealen altijd tegenspreken
Deze trendhoer is geen alto.

Ik voel me genoodzaakt even iets te quoten, bij deze dus:

"Ik weet niet wat je over me gehoord hebt, maar je krijgt geen euro'tje uit me want ík ben een moeder neukende P.O.O.I.E.R."
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 23:41
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ach, je hebt relaxte gabbers en je hebt kutgabbers. zie je overal terug. maar dat komt omdat je geen directe band met ze hebt
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 08:48
alanis
alanis is offline
Weet je, ik kan hakken...en ik schaam me ervoor.

Ik heb een vriendje gehad die gabber was, had ook zijn haar zo half weggeschoren, met zo´n staartje enzo. Duidelijk dat ik niet op zijn uiterlijk gevallen was, maar hij was wel lief.

Ik vind ´normale´ (dus die gabbers die er niet mee te koop lopen) best aardig.

Gozers die zeggen: Hardcore will never die....
Die vind ik echt zielig

buiten dat vind ik de muziek echt verschrikkelijk, maar ja, dat vind ik ook van trance en dat soort shit...
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 08:55
Freggol
Avatar van Freggol
Freggol is offline
mjah oldskool gabber
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
alanis schreef op 30-10-2003 @ 09:48:
Weet je, ik kan hakken...en ik schaam me ervoor.

Ik heb een vriendje gehad die gabber was, had ook zijn haar zo half weggeschoren, met zo´n staartje enzo. Duidelijk dat ik niet op zijn uiterlijk gevallen was, maar hij was wel lief.

Ik vind ´normale´ (dus die gabbers die er niet mee te koop lopen) best aardig.

Gozers die zeggen: Hardcore will never die....
Die vind ik echt zielig

buiten dat vind ik de muziek echt verschrikkelijk, maar ja, dat vind ik ook van trance en dat soort shit...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:47
ratjas
ratjas is offline
mijn favo muziek is ook hardcore, alleen kleed ik me niet als een gabber, ben ik volgens de alto's nou ook heel fout en erg, of weten jullie t nu niet omdat ik geen lonsdale kleren heb?
dus.....je kunt neit alles en iedereen over 1 kam scheren, t gaat de meeste mensen er gewoon om dat de muziek leuk is, dat je er flink op uit je dak kunt gaan, en sommige vinden dat de gabber lifestyle hun ook aanspreekt, nou so be it, dsaar kun je nog wel jaren over discussieren

ik vind t gewoon vette muziek, en daar is niks meeloperigs aan

THE STATE OF EMERGENCY
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 01:40
Nebuchadnezzar
Avatar van Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
jaren 90 irriteerde ik me helemaal dood aan al die domme gabbers in mn klas, maar als er door de terug keer van gabber
minder van die pleures RnB gedraait word de hele dag
zeg ik welkom terug gabbers !
__________________
Darling, when God put teeth in your mouth, he ruined a perfectly good arsehole.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 05:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik zie in mijn omgeving dat de slipknot-alto's inmiddels ook allemaal bekeerd zijn tot gabber ja.

ach..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 09:15
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
...als gabbertijd weer helemaal terug is...
waarom zie ik er dan zo weinig??

afgezien van het feit dat ik veel op een universiteit rondloop
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 14:41
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
omdat niet alle gabbers zich hetzelfde kleden !
ik denk dat jij aan een gabber moet denken als je lonsdale met een kaale kop ziet maar ik ken genoeg normale mensen die naar hardcore luisteren en gabber zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 17:14
Verwijderd
Wacht even? Impliceer je hier dat er mensen zijn die er daadwerkelijk naar luisteren? Zeg maar als in .. huiskamermuziek?

Dat ze thuiskomen na 'n harde dag werk / school, hun schoenen uittrappen, in een gemakkelijke stoel gaan zitten, de cd speler aanzetten en vervolgens uiterst ontspannen naar 400+bpm hakketerrortakkeherrie gaan luisteren?

Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 18:23
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
eXo schreef op 31-10-2003 @ 18:14:
Wacht even? Impliceer je hier dat er mensen zijn die er daadwerkelijk naar luisteren? Zeg maar als in .. huiskamermuziek?

Dat ze thuiskomen na 'n harde dag werk / school, hun schoenen uittrappen, in een gemakkelijke stoel gaan zitten, de cd speler aanzetten en vervolgens uiterst ontspannen naar 400+bpm hakketerrortakkeherrie gaan luisteren?


heerlijk als ik na een dag school van die keiharde muziek kan luisteren, dan lopen alle frustraties er in 1x uit

en na 5 minuten dan echte muziek opzetten
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 22:02
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
eXo schreef op 31-10-2003 @ 18:14:
Wacht even? Impliceer je hier dat er mensen zijn die er daadwerkelijk naar luisteren? Zeg maar als in .. huiskamermuziek?

Dat ze thuiskomen na 'n harde dag werk / school, hun schoenen uittrappen, in een gemakkelijke stoel gaan zitten, de cd speler aanzetten en vervolgens uiterst ontspannen naar 400+bpm hakketerrortakkeherrie gaan luisteren?

-Als ik opsta.
-Als ik thuis kom van school.
-Voordat ik ga slapen.
-Als ik me kut voel.
-Als ik me blij voel.
-Als ik verdrietig ben.
-Altijd!

__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 22:10
Hardcore4Life
Hardcore4Life is offline
ja precies van die muziek wordt ik juist rustig
kan al die andere stijlen niet aanhoren word ik helemaal para
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 12:43
ratjas
ratjas is offline
precies, als ik 5 minuten TMF ofzo heb gekeken (per ongeluk) ben ik blij als ik mijn geliefde hardcore weer op kan zetten
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:25
Verwijderd
Ik vind de muziek en stijl niet mooi maar als iemand er zo bij wil lopen moet hij dat vooral doen weet je.
Het enige jammere vind ik is dat ik tijdens het uitgaan nog wel eens gezeik krijg van van die gasten als:"He vuile altoooooooooooo!" En dan natuurlijk vet hard lachen met ze allen om die extreem goede opmerking.
Maar ja ik moet niet alle gabbers over een kam scheren dus dat doe ik dan dus ook maar niet.

Wel grappig trouwens dat ondertussen gabbers ook al op kisten lopen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef op 31-10-2003 @ 23:02:

-Voordat ik ga slapen.


wow
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 17:53
concito
Avatar van concito
concito is offline
heh, wel grappig al die bekrompen burger mannetjes en vrouwtjes die meteen moord en brand schreeuwen als gabber weer terug komt.
Jullie hoeven toch niet in londsdale of aussies te lopen, jullie hoeven toch niet naar HC te luisteren, dus wat zeik je dan.
En als je alleen komt met het argument "euh, niet mooi, eeuh, geen stijl" nou ik vind jullie allemaal LELIJK. Hoppa.

Ik was vroeger ook gabber, maar loop er tegenwoordig niet meer zo bij en ik luister veel meer dan alleen gabber, maar zo nu en dan naar een feest (of er een organiseren www.krankimkopf.nl) is wel leuk
En ik vind de revival wel kicken, zolang ze geen nazi's zijn en het niet TE populair wordt.
__________________
AL jullie moeders.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:01
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 24-10-2003 @ 17:09:

De moderne gabber draagt geen ausies meer, maar lonsldale, een spijkerbroek en kisten, en soms ook nog bretels.

Ahaaaa....in dat geval heb ik er volgens mij ook al een aantal gesignaleerd.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:05
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Nebuchadnezzar schreef op 31-10-2003 @ 02:40:
jaren 90 irriteerde ik me helemaal dood aan al die domme gabbers in mn klas, maar als er door de terug keer van gabber
minder van die pleures RnB gedraait word de hele dag
zeg ik welkom terug gabbers !
Hoop ik ook, naja ik vind bubbling achtige R&B (waar een beetje ritme in zit) nog wel lekker, maar niet van die zeik R&b of Nelly R&B ofzo....bahbah...en kan die 'geile' clips op MTV/TMF al helemaal niet uitstaan met al die irritante rappers.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:12
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 29-10-2003 @ 16:50:

helaas heb ik geen stoffige aussie, maar ik denk ook niet dat je dat nog aan kan trekken, die tijd is voorbij. gabber moet niet weer een persiflage op zichzelf worden zoals in '97 met hakkuhbar & gabber piet. Bij vers bloed hoort een nieuwe stijl, met enkele kenmerken van de oude. Met veel plezier zal ik afscheid nemen van de R&B in de hitlijsten, en van tijd tot tijd zal ook ik een beetje gaan hakken
Enne, dat hakken, dat blijft hetzelfde? Of gaan jullie ook nog een ander bizar dansje ontwikkelen waarmee Nederland weer iets heeft wat de rest vd wereld niet heeft?
(errug grappig trouwens dat elke stijl zo zn eigen dansstijl heeft, denk aan junglen, gothic, gabber, ska, bubbling (mja weet niet of dit laatste nog ooit gedaan wordt)...etc.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:20
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 04-11-2003 @ 19:12:
Enne, dat hakken, dat blijft hetzelfde? Of gaan jullie ook nog een ander bizar dansje ontwikkelen waarmee Nederland weer iets heeft wat de rest vd wereld niet heeft?
(errug grappig trouwens dat elke stijl zo zn eigen dansstijl heeft, denk aan junglen, gothic, gabber, ska, bubbling (mja weet niet of dit laatste nog ooit gedaan wordt)...etc.
Nee het dansen is nu ook anders. Je ziet nog steeds wel mensen hakken maar dat zijn eigenlijk meer de mensen die al vanaf de jaren 90 meestuiteren. Het grootste gedeelte van de nieuwe generatie zal je zien stampen. Euh ja hoe je dat uitlegt mag joost weten. Maar het lijkt iig op heel snel op een neer en wat rond springen en de nieuwe reefteefjes gooien ook vaak hun benen in de lucht alsof ze de klompen dans doen.
__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 18:21
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 04-11-2003 @ 19:12:
bubbling (mja weet niet of dit laatste nog ooit gedaan wordt)...etc.

ik ken iemand die zich zelf ::... BuBBlinSma'tje...:: noemt.
Ik denk t dus wel.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:07
Verwijderd
Citaat:
freakyGMC schreef op 04-11-2003 @ 19:21:
ik ken iemand die zich zelf ::... BuBBlinSma'tje...:: noemt.
Ik denk t dus wel.
Haha, zeker een bakra met een platte sanka
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:38
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 04-11-2003 @ 19:21:
ik ken iemand die zich zelf ::... BuBBlinSma'tje...:: noemt.
Ik denk t dus wel.
Is dat niet juist 'in' nu? Van die 'schudt met je billen' liedjes?
__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Hooligirl schreef op 04-11-2003 @ 19:20:
Nee het dansen is nu ook anders. Je ziet nog steeds wel mensen hakken maar dat zijn eigenlijk meer de mensen die al vanaf de jaren 90 meestuiteren. Het grootste gedeelte van de nieuwe generatie zal je zien stampen. Euh ja hoe je dat uitlegt mag joost weten. Maar het lijkt iig op heel snel op een neer en wat rond springen en de nieuwe reefteefjes gooien ook vaak hun benen in de lucht alsof ze de klompen dans doen.
En heeft iedereen ook nog zo'n stoere trui aan met de plaatsnaam erop? Vaak plaatsnamen als Heerhugowaard of Alblasserdam.
Is deze volslagen kansloze kledinglijn nog steeds in?
Of lopen alleen Bosschenaren hier al vier jaar lang in?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:30
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
eXo schreef op 31-10-2003 @ 18:14:
Wacht even? Impliceer je hier dat er mensen zijn die er daadwerkelijk naar luisteren? Zeg maar als in .. huiskamermuziek?

Dat ze thuiskomen na 'n harde dag werk / school, hun schoenen uittrappen, in een gemakkelijke stoel gaan zitten, de cd speler aanzetten en vervolgens uiterst ontspannen naar 400+bpm hakketerrortakkeherrie gaan luisteren?

Romantisch dineren en luisteren naar de duistere klanken van de Tommyknocker die kinderlichaampjes vermoord of een huiveringwekkende stem die verteld dat hij alles zal ‘destroyen on his way’.
Maar als je heel erg moe bent kun je er best mee in slaap vallen en als je jezelf (en je medepassagiers) lekker wilt opfokken of agressief wilt maken dan is het best lekkere muziek voor in de auto. Buiten het feit om dat het natuurlijk gewoon kutmuziek is.
Alles is in elk geval beter dan de dertien covers per minuut die op TMF voorbij komen, mooie klassiekers die in een goedkope trancemix worden gegoten of Frans Bauer.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 10:20
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-11-2003 @ 14:23:
En heeft iedereen ook nog zo'n stoere trui aan met de plaatsnaam erop? Vaak plaatsnamen als Heerhugowaard of Alblasserdam.
Is deze volslagen kansloze kledinglijn nog steeds in?
Euh ja
__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Hadden ze dan toch gelijk toen ze zeiden, Hardcore will never die??
dewdrop
84 07-05-2003 12:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.