Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Hey Ste, als wij niet mogen janken omdat het -12 is en omdat er sneeuw ligt, mag jij niet janken als het eindelijk boven de 15 graden uitkomt.
Jawel, ik mag altijd janken, de rest nooit
Advertentie
Oud 26-03-2012, 14:38
Verwijderd
Citaat:
WAT! WATTTTTTTTTTT! Toch niet vandaag? Zeg me dat dat niet vandaag was?

Waarom een sjaal? Waarom HANDSCHOENEN? Ik draag met 5 graden nog niet eens handschoenen, no kidding.
Niet om stoer te doen ofzo, maar omdat ik het ook niet vind zitten. Ik kan dan niks lekker vastpakken en ik krijg het er veel te warm van.
Uhm, ja het was vandaag, maar ik had op school drie uur lang een examen gemaakt en het was koud in het lokaal en ik was helemaal verkleumd en ik had koude tenen en koude handen en alles was koud en het was een beetje winderig op de fiets, dus ik werd niet direct warm en ik had het zo koud
Oud 26-03-2012, 14:39
Verwijderd
Dat je het binnen koud heb snap ik nog wel, dat heb ik ook sneller.
Maar zodra je buiten de zon instapt dan heb je het toch niet koud meer?
Oud 26-03-2012, 14:40
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Oke ik kan sommige mensen niet volgen? Waar zit de helft van hier? Katarina post fotos met sneeuw. Phoebe heeft het over sneeuw. WTF heb ik gemist.
__________________
It's a minor!
Oud 26-03-2012, 14:40
Verwijderd
Wel op de fiets, want dan fiets je af en toe in de schaduw en het waait, dus ik kreeg het niet snel genoeg warm en dus was het koud. Maar het was ook meer een uitzondering dan regel, hoor.
Oud 26-03-2012, 14:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jawel, ik mag altijd janken, de rest nooit
Pff.

Overigens heb ik ook een jas, sjaal en handschoenen bij me, het is op de brommer helaas nog te koud om bloot te rijden.
Gisteravond was het gewoon koud.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Oke ik kan sommige mensen niet volgen? Waar zit de helft van hier? Katarina post fotos met sneeuw. Phoebe heeft het over sneeuw. WTF heb ik gemist.
Katarina zit in Rusland, Phoebs had het over afgelopen winter toen mensen van mij niet mochten klagen over het heerlijke weer.
Oud 26-03-2012, 14:42
Verwijderd
Nee, maar dit is het laatste dat ik er (vandaag ) over zeg: het is gewoon best irritant als er maar wordt aangenomen dat dit voor iedereen lekker weer is. Op het weerbericht ook: 'het wordt volgende week weer heerlijk warm lenteweer', en dan denk ik, mag ik dat zelf bepalen ja
Oud 26-03-2012, 14:42
Verwijderd
Oke. Vooruit. Als je op de fiets zit hier tussen Leeuwarden en Stiens is het waarschijnlijk ook nog wel te fris om zonder jas te kunnen fietsen.
Oud 26-03-2012, 14:43
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Katarina zit in Rusland, Phoebs had het over afgelopen winter toen mensen van mij niet mochten klagen over het heerlijke weer.
Wtf, veel mensen hier zitten in Rusland. Als ik later ga emigreren echt jonge, ik ga naar iets warms. Ik ga spaans nemen dus misschien wel naar Spanje of Mexico
__________________
It's a minor!
Oud 26-03-2012, 14:44
Verwijderd
Ik zat gisteren nog na te denken over Scandinavie. Maar toen las ik dat het in (zuid)Zweden nauwelijks kouder is dan hier. Ja jezus. Dan ga ik wel naar noord-Noorwegen.
Oud 26-03-2012, 14:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, maar dit is het laatste dat ik er (vandaag ) over zeg: het is gewoon best irritant als er maar wordt aangenomen dat dit voor iedereen lekker weer is. Op het weerbericht ook: 'het wordt volgende week weer heerlijk warm lenteweer', en dan denk ik, mag ik dat zelf bepalen ja
Nee.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 14:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik heb het koud hier binnen, dus toch maar geen kniebroek. Straks bij het sporten krijg ik daar vast spijt van
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ik zat gisteren nog na te denken over Scandinavie. Maar toen las ik dat het in (zuid)Zweden nauwelijks kouder is dan hier. Ja jezus. Dan ga ik wel naar noord-Noorwegen.
Maar waarom vind je koud weer zo fijn? Als ik dat mag vragen.
Oud 26-03-2012, 14:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wtf, veel mensen hier zitten in Rusland. Als ik later ga emigreren echt jonge, ik ga naar iets warms. Ik ga spaans nemen dus misschien wel naar Spanje of Mexico
Er zit er maar 1 in Rusland hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 14:46
Verwijderd
@ Uomi: Ik vind dat veel prettiger aanvoelen. Ik heb het erg snel warm, dus het is al gauw te warm voor me. Zoals nu, 16 graden met zon, is al bijna de max voor me.

Ik vind koud zo lekker, het is zo lekker fris, die lucht. Lekker winterjas aan, voelt gewoon veel knusser ofzo.

Ik prefereer ECHT 3 graden boven 20+.
Oud 26-03-2012, 14:47
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Er zit er maar 1 in Rusland hoor
Dacht dat er hier veel meer mensen zaten joh . Ben weer veelste lang weggeweest merk ik al
__________________
It's a minor!
Oud 26-03-2012, 14:48
Verwijderd
Moet er trouwens wel bij opmerken dat het dan wel redelijk windstil moet zijn en niet moet regenen en zo. Want dan is het alsnog vrij naar natuurlijk, kou.
Oud 26-03-2012, 14:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar je bent het er wel mee eens dat sneeuw intens kut is als je ergens heen moet?

Overigens vroeg ik me af waarom ik godsnaam rookte, toen ik met -12 op het balkon van mijn vriend stond te roken. Verder vind ik kou niet echt vervelend, maar ik prefereer warmte.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 14:49
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Mn ma is al een helf jaar gestopt volgende week . Hoop dat ze het volhoud.
__________________
It's a minor!
Oud 26-03-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Maar je bent het er wel mee eens dat sneeuw intens kut is als je ergens heen moet?
Ja, ik heb ook nooit gezegd dat ik hou van sneeuw hoor. Ik hou helemaal niet van sneeuw.
Oud 26-03-2012, 14:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dacht dat er hier veel meer mensen zaten joh . Ben weer veelste lang weggeweest merk ik al
Wat roloog je naar me, vlerk!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 14:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
tussen de 20-25 is prima voor alle dagelijkse activiteiten. Als ik geen fuck te doen heb en niet perse ergens heen hoef mag het ook warmer of kouder zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-03-2012, 14:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik heb ook nooit gezegd dat ik hou van sneeuw hoor. Ik hou helemaal niet van sneeuw.
Oh dan is het goed kou op zich is ook niet zo erg. Alleen op de brommer is het echt niet grappig meer als je vingertoppen er pijn van gaan doen. Dat is echt zo erg, en het doet ook echt pijn.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 14:52
Verwijderd
Ik hou niet van kou. Omdat ik het altijd al koud heb hoef ik niet nog meer kou om me heen te hebben . Ik zit nu heerlijk binnen met mijn voeten in de zon om ze op te warmen <3
Oud 26-03-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Oh dan is het goed kou op zich is ook niet zo erg. Alleen op de brommer is het echt niet grappig meer als je vingertoppen er pijn van gaan doen. Dat is echt zo erg, en het doet ook echt pijn.
Nee dat is ook weer zo. Ik heb afgelopen winter ook niet tot nauwelijks gefietst in de kou, dus misschien heb ik makkelijk praten, ook wel
Oud 26-03-2012, 14:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook altijd koude voeten zelfs als ik zweetvoeten heb als het heel warm is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 14:53
Verwijderd
Maar genoeg over het weer!

Heeft iemand nog leuke films gezien LATELY?
Oud 26-03-2012, 14:54
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk wel prima zoals het nu is, zo rond de twintig graden. Het is dan niet echt meer koud, maar gelukkig ook nog niet plakkerig, vochtig warm. Dat vind ik ook vervelend. En meer dan 25 graden hoef zéker niet.
Oud 26-03-2012, 14:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee dat is ook weer zo. Ik heb afgelopen winter ook niet tot nauwelijks gefietst in de kou, dus misschien heb ik makkelijk praten, ook wel
Als je fietst, beweeg je nog. Op de brommer kun je alleen maar bevriezen maar goed. Genoeg gezeurd! Ik vind het weer nu dikke prima om te rijden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 14:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar genoeg over het weer!

Heeft iemand nog leuke films gezien LATELY?
Chronicle. Prima film
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Wie heeft er ooit bedacht dat je op school levensbeschouwing moet volgen en dat je daar zelfs in 6vwo nog mee lastiggevallen moet worden Ik heb wel iets beters te doen.
je school! Het is geen standaardvak voor alle scholen
Oud 26-03-2012, 15:04
Verwijderd
Citaat:
je school! Het is geen standaardvak voor alle scholen
Hmja, dat wist ik eigenlijk wel , maar toch. Ik snap niet waarom mijn school zou willen dat we dat zes jaar lang moeten volgen. Ik bedoel, je kunt toch beter meer tijd hebben om aan de rest van je vakken te besteden?
Sowieso hebben we bij ons op school volgens mij nog steeds erg veel les. Ik heb nog steeds 34 uur les, van de 36 uur per week aan het begin van het schooljaar, maar toen ik laatst op een meeloopdag was met andere 6vwo'ers hoorde ik dat ze nog maar tussen de 15 en 20 uur per week op school hoefden te zijn. Niet dat ik dat per se wil, maar sommige lessen zijn zo nutteloos dat ze best geskipt kunnen worden.
Oud 26-03-2012, 15:04
Verwijderd
Sorry voor het geklaag, maar het moest even
Oud 26-03-2012, 15:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar genoeg over het weer!

Heeft iemand nog leuke films gezien LATELY?
Take Shelter was best ok . Verder niet echt. Monsieur Lazhar is erg ok aldus Absinthe dus die ga ik een dezer dagen kijken denk ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-03-2012, 15:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Sowieso hebben we bij ons op school volgens mij nog steeds erg veel les. Ik heb nog steeds 34 uur les, van de 36 uur per week aan het begin van het schooljaar
Het lijkt wel een fulltime baan!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-03-2012, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind geen drukte juist heerlijk Gewoon lekker je eigen dag indelen en niet van alles aan je hoofd hebben.
Dat is heerlijk als je normaal gesproken wel dingen te doen hebt. Beetje het idee 'als je geen werk hebt, heb je ook nooit weekend/vakantie'.
Oud 26-03-2012, 15:11
Verwijderd
Ik ga zo een aantal obscure films kijken. Iemand op Moviemeter pm'de me wat tips, denk dat het wel iets voor mij is.
Oud 26-03-2012, 15:13
Verwijderd
Ik geloof dat mijn rechter hand nu definitief z'n kracht aan het verliezen is.. Dat zou echt k*t zijn..
Oud 26-03-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt wel een fulltime baan!
Oud 26-03-2012, 15:26
Verwijderd
Ja nou inderdaad! Als het sarcasme is dan is het stom, want als je op school zit heb je buiten die fulltime lesweek ook nog een boel huiswerk.
Oud 26-03-2012, 16:04
Verwijderd
Ik twijfel. Naar huis gaan en morgen de brieven schrijven over patienten van vandaag, of overwerken

even kijken of ik morgen tijd over heb.
Oud 26-03-2012, 16:21
Verwijderd
oh, en toen ging ik forumen
Oud 26-03-2012, 16:26
Verwijderd
Maar ik heb morgen zat tijd
Oud 26-03-2012, 16:26
Verwijderd
Dus ga je nu lekker naar huis ?
Oud 26-03-2012, 16:27
Verwijderd
ja!
Oud 26-03-2012, 16:29
Verwijderd
Ik ga zo boodschappen doen met mijn moeder
Oud 26-03-2012, 16:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik ga zo boodschappen doen met mijn moeder
SUIKERBROOOOOOODd
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar dit is het laatste dat ik er (vandaag ) over zeg: het is gewoon best irritant als er maar wordt aangenomen dat dit voor iedereen lekker weer is. Op het weerbericht ook: 'het wordt volgende week weer heerlijk warm lenteweer', en dan denk ik, mag ik dat zelf bepalen ja
Nou heb ik daar nu geen moeite mee, maar wanneer het tegen de 30 aan tikt en men zegt dat nog steeds met zo'n stralend smoeltje denk ik inderdaad wel eens "Leg dat 'lekkere weer' maar 'ns uit aan mensen die in verband met gezondheid grote moeite hebben met dit weer." Maar goed, de meerderheid zal het inderdaad wel lekker vinden dus leg ik me daar dan maar gewillig bij neer. Voor je 't weet is er nóg meer om je aan te storen
Oud 26-03-2012, 16:47
Verwijderd
de SE-week is gelukkig bijna afgelopen. en ik heb maar toets verknald. en dat is economie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.