Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 16:05
*Norena*
Avatar van *Norena*
*Norena* is offline
Hoi lieve meid...

Ik heb alles door gelezen..Zoals de mensen hier nog niet weten ben ik de beste vriendin van Sombody Special, *zucht*..ik durfde niet goed te reageerde..vooral om wat ik allemaal gelezen heb..
Je zei meisje..voor het eerst voelde ik eindelijk dat er iemand van me houd, ik hoop dat je mijn vechtlust ervoor om van je te houden en je dat gevoel te geven..niet ontnomen is..

Ik weet dat wij elkaar ondanks alles..(problemen) wat zijn verloren..ik weet ook dat je in een hele moeilijke tijd heb gezeten,waar ik je niet meer bij kon helpen..omdat het me ten eersten erg veel pijn deed en niet te begrijpen was voor me..
Ik heb altijd geweten en gevoeld..dat hij een uitlaatklep voor je was..en dat je van hem hield..Ik heb ook nog nooit gezegt tegen je dat het verkeerd was..Omdat ik wilde dat je het zelf uit ging zoeken..wat goed en slecht is..voor je..en dat kun je maar al te goed meis..Je bent een sterke en zeer volwassen meid..

Ik snap alle reacties hier..een meid met een man van 45 maar wat als jullie zelf nu eens een meisje hebben gevonden..en het is de ware voor je..plaats je dan is in hun situatie..en ga nu eens niet altijd van alle slechte kanten bekijken maar wat als jullie nou die onreikbare liefde zouden hebben, geloof me reactie doen er duidelijk dan veel ..Maar de beslissingen blijven bij het verliefd stelletje..en zoals ik al heb gezegt houden van ontloop je niet als je het hebt gevonden!! dus mensen denk daar eens aan..Het zou jullie maar eens overkomen en je hebt vechtlust.en er is sprake van houden van ..geloof me jullie zouden ervoor vechten!

Maar goed lieve Mich ik sta altijd achter No Matter What..ik hoop dat onze band weer langzaam terug opbouwt...want jij blijft me maatje..Geloof me houden van neemt niet zo maar af Wens jullie alle geluk van de wereld..(beetje voor mezelf ) Maar goed..Hoop reactie te krijgen van je lieffie...

Heel veel liefs Dyana
__________________
** (w) Sometimes the very thing you`re Looking for, Is the one Thing you can`t see (w) **Debbie** Melisa**Breggie**Lars**Mars**
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 16:22
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
[Hey allerliefste meisje van me
Citaat:
Ik heb alles door gelezen..Zoals de mensen hier nog niet weten ben ik de beste vriendin van Sombody Special, *zucht*..ik durfde niet goed te reageerde..vooral om wat ik allemaal gelezen heb..
Ik ben blij dat je nu toch een reactie geeft, omdat ik weet hoe moeilijk je het allemaal vind..
J
Citaat:
e zei meisje..voor het eerst voelde ik eindelijk dat er iemand van me houd, ik hoop dat je mijn vechtlust ervoor om van je te houden en je dat gevoel te geven..niet ontnomen is..
Zo bedoelde ik het niet lieffie. Ik had het over vroeger, over mn familie, wat zij me aan hebben gedaan..
Citaat:
Ik weet dat wij elkaar ondanks alles..(problemen) wat zijn verloren..ik weet ook dat je in een hele moeilijke tijd heb gezeten,waar ik je niet meer bij kon helpen..omdat het me ten eersten erg veel pijn deed en niet te begrijpen was voor me..
Ik weet niet wat het zo tussen ons heeft gemaaklt maar ik heb er een hoop verdriet van Je bent mn liefste meisje, mn alles! Jij staat bovenaan, boven alles! Ik hou van je en hoop dat het weer 'als vroeger' kan worden!!
Citaat:
Ik heb altijd geweten en gevoeld..dat hij een uitlaatklep voor je was..en dat je van hem hield..Ik heb ook nog nooit gezegt tegen je dat het verkeerd was..Omdat ik wilde dat je het zelf uit ging zoeken..wat goed en slecht is..voor je..en dat kun je maar al te goed meis..Je bent een sterke en zeer volwassen meid..
Ik heb 9 maanden lang veel met hem gepraat. Als hij me destijds niet had aangesproken had ik hier nu niet meer gezeten, dat durf ik met zekerheid te zeggen! Ik heb hem dingen verteld die verder niemand weet. In vertrouwen.
Citaat:
Ik snap alle reacties hier..een meid met een man van 45 maar wat als jullie zelf nu eens een meisje hebben gevonden..en het is de ware voor je..plaats je dan is in hun situatie..en ga nu eens niet altijd van alle slechte kanten bekijken maar wat als jullie nou die onreikbare liefde zouden hebben, geloof me reactie doen er duidelijk dan veel ..Maar de beslissingen blijven bij het verliefd stelletje..en zoals ik al heb gezegt houden van ontloop je niet als je het hebt gevonden!! dus mensen denk daar eens aan..Het zou jullie maar eens overkomen en je hebt vechtlust.en er is sprake van houden van ..geloof me jullie zouden ervoor vechten!
Ik denk dat het moeilijk is voor andere om in te beelden hoe het tussen ons zit en hoe dit allemaal kan. Maar ik denk (zoals jij het al zegt) als er liefde is dat het wél kan. Als je er maar voor vecht, want het is niet makkelijk! Tot nu toe niet mee gemaakt, gelukkig, mar we zullen nog heel wat 'nare' reacties van 'de buitenwereld' krijgen. Ik denk alleen dat je je daar niet teveel van moet aantrekken! Hoemoeilijk dat ook vaak voor me is omdat ik nog niet al te stevig in mn schoenen sta
Citaat:
Maar goed lieve Mich ik sta altijd achter No Matter What..
Lieverd, dit doet me vreselijk goed om weer te horen. Ik weet dat je het er niet echt blij mee bent maar ik weet ook de reden hiervoor!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:29
*Norena*
Avatar van *Norena*
*Norena* is offline
Hoi lieve Meis..

Ik kan niet in je kijken wat je voor hem voelt nee!
Maar je weet net zo goed als ik dat je er wel met me over praat en ik niet gek ben en zie wat je voor hem voelt en wat hij voor je betekent..en wederom voor W..!!!

Ik weet niet wat er is gebeurt tussen ons..dankzij het voorgeval..ben ik weer terugerkompen in mezelf..en laat werkelijk niemand meer toe..zelfs jouw niet meer..ik probeer er zo snel mogelijk uit tekomen en je weer toe te laten..maar weet nier of je dat nog wel wilt..

Meisje ik ben er van overtuigt van wat ik schreef over houden van en liefde ect...De anderen die reacties hebben gegeven kunnen het best ontkennen maar als ze diep in hun zelf gaan kijken en nadenken, kunnen ze ook tot de conclusie komen dat als je werkelijk van iemand houdt niet zomaar laat gaan!!

*zucht*

liefs dyana

(wil je terug meis)
__________________
** (w) Sometimes the very thing you`re Looking for, Is the one Thing you can`t see (w) **Debbie** Melisa**Breggie**Lars**Mars**
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:32
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
*Norena* schreef:
Ik weet niet wat er is gebeurt tussen ons..dankzij het voorgeval..ben ik weer terugerkompen in mezelf..en laat werkelijk niemand meer toe..zelfs jouw niet meer..ik probeer er zo snel mogelijk uit tekomen en je weer toe te laten..maar weet nier of je dat nog wel wilt..
Ik weet dat het daardoor komt en hoop dat je me weer kan vertrouwen. Wil je weer in mn leventje
Citaat:
Meisje ik ben er van overtuigt van wat ik schreef over houden van en liefde ect...De anderen die reacties hebben gegeven kunnen het best ontkennen maar als ze diep in hun zelf gaan kijken en nadenken, kunnen ze ook tot de conclusie komen dat als je werkelijk van iemand houdt niet zomaar laat gaan!!
Toch denk ik dat het een moeilijke situatie is en dat je het je niet zomaar in kan beelden. Misschien wel als je ons zou kennen maar niet zo..
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:02
It is I Le Clerc
Avatar van It is I Le Clerc
It is I Le Clerc is offline
Het lijkt erop dat deze topic op het einde loopt. Ik wil zelf ook even reageren op alle berichten. Denk niet dat ik verantwoording ga afleggen want ik vind dat een ander hier eigenlijk nites mee te maken heeft.

Ik leerde Some vorig jaar juli kennen via ICQ.
Als heel erg snel spraken we elkaar iedere dag.
Voor mij was er eigenlijk meteen een band met haar zonder over een liefdesband te voelen.
Ik voelde me aangetrokken in haar omdat ze zo anders is dan anderen van haar leeftijd en omdat we heel goed over problemen konden praten en van tijd tot tijd ook heel veel lol hebben.
Nooit maar dan ook nooit had ik het idee toen dat alles deze kant op kon gaan hoewel Some iedere dag in mijn hoofd zat en ik eigenlijk zat te wachten om haar weer te spreken.
Vorig jaar werd ze veliefd op een jongen van haar leeftijd en hoewel ik wist dat dit heel normaal was werd ik voor het eerst jaloers en voelde ik dat ik toch andere gevoelens voor haar had dan dat je normaal voor een hele goeie vriend voelt.
De verliefdheid van Some was van korte duur omdat ze geen ruimte in haar koppie ervoor had blijkt nu.
Bij mij bleek pas echt wat ik voelde toen ze met familie naar Disneyland was en we elkaar een paar dagen niet spraken.
Ik miste haar ontzettend en wist eigenlijk niets anders te doen dan werken om er maar niet aan te hoeven denken.

In januari was Some voor het eerst zover dat ze mij wilde ontmoeten. Ik had daarom gevraagd omdat ik na zo'n lange tijd chatten wel eens wilde zien wie in werkelijkheid was.
Toen dit gebeurde is bij mij eigenlijk de grote vonk pas gekomen en durfde ik voor mezelf echt toe te geven dat ik verliefd op haar ben.
Ook bij mij speelde de gedachte dat het niet kon vanwege het leefijdsverschil maar aan de andere kant bleef wel het gevoel voor haar.
We gingen elkaar wat vaker zien en het houden van gevoel werd bij mij alleen maar sterker.

Het klinkt misschien wat vreemd maar als ik Some spreek of bij haar ben heb ik niet het gevoel dat er zo'n leeftijdsverschil tussen ons zit. Wat anderen hiervan denken laat me inmiddels helemaal koud. Het gaat om geluk en daar staat geen leeftijd voor en deze (moderne) maatschappij heeft nog steeds grote vooroordelen.
Ik weet dat ik ouder ben dat ik misschien andere dingen van het leven verwacht op mijn leeftijd maar ik zal nooit maar dan ook nooit de wensen van Some in de weg staan. Zij moet die gewoon waar kunnen maken als ze mogelijk zijn.

Hoe het verder tussen ons zal lopen daar heeft niemand een antwoord op maar laat ons nou maar van het geluksgevoel genieten en zien wat er voor ons ligt.

Apekoppie ik hou van je.
Jij bent mijn allesie
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:09
*Norena*
Avatar van *Norena*
*Norena* is offline
knuffffffffffffffffffffffffffffffffffel voor beide!!
__________________
** (w) Sometimes the very thing you`re Looking for, Is the one Thing you can`t see (w) **Debbie** Melisa**Breggie**Lars**Mars**
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:22
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
It is I Le Clerc schreef:
Ik leerde Some vorig jaar juli kennen via ICQ.
Toen hij me aansprak reageerde ik niet omdat ik druk met andere aan het chatten was. Toen hij zn leeftijd zei schrok ik in eerste instantie best en heb hem die dag verder nix gezegd. De volgende dag sprak hij me weer aan en toen hij zei dat hij off ging begon ik pas tegen hem te praten. Uiteindelijk gingen we pas om half 3 off
Citaat:
Als heel erg snel spraken we elkaar iedere dag.
Voor mij was er eigenlijk meteen een band met haar zonder over een liefdesband te voelen.
Ik voelde me aangetrokken in haar omdat ze zo anders is dan anderen van haar leeftijd en omdat we heel goed over problemen konden praten en van tijd tot tijd ook heel veel lol hebben.
W. was de eerste aan wie ik mn verhaal kwijt kon. Ik vertrouwde hem en iets zei me dat het goed was zo. Ik vond het fijn om met hem te praten, al was het best moeilijk voor me.
Citaat:
Vorig jaar werd ze veliefd op een jongen van haar leeftijd en hoewel ik wist dat dit heel normaal was werd ik voor het eerst jaloers en voelde ik dat ik toch andere gevoelens voor haar had dan dat je normaal voor een hele goeie vriend voelt.De verliefdheid van Some was van korte duur omdat ze geen ruimte in haar koppie ervoor had blijkt nu.
Ik was al maanden verliefd op W. en kon hem niet uit mn kop zetten..
Citaat:
Bij mij bleek pas echt wat ik voelde toen ze met familie naar Disneyland was en we elkaar een paar dagen niet spraken.
Ik miste haar ontzettend en wist eigenlijk niets anders te doen dan werken om er maar niet aan te hoeven denken.
Ook voor mij was het een moeite tijd in Disney. Buiten de lol om zat W. altijd in mn kop. Er ging geen uur voorbij dat ik niet aan hem dacht. Ik miste hem en voelde me erg alleen. Gelukkig was het maar van korte duur.
Citaat:
In januari was Some voor het eerst zover dat ze mij wilde ontmoeten. Ik had daarom gevraagd omdat ik na zo'n lange tijd chatten wel eens wilde zien wie in werkelijkheid was.
Ik durfde niet eerder omdat ik erg onzeker en verlegen ben. Naar mijn id zou hij meteen omdraaien als ie me zag, maar hij ging niet meer weg, om het zo maar te zeggen
Citaat:
Het klinkt misschien wat vreemd maar als ik Some spreek of bij haar ben heb ik niet het gevoel dat er zo'n leeftijdsverschil tussen ons zit.
Ook ik merk het steeds minder. We doen eigenlijk niet hele andere dingen omdat ik niet veel doe wat ik 'hoor' te doen. Dingen die leeftijdsgenoten doen, doe ik niet. Ik heb altijd al het gevoel gehad dat ik volwasseneder dan mn leeftijdsgenoten was en als ik zo eens om me heen kijk denk ik dat ik daar wel gelijk in heb.

Hou van je, kuzzie,
Je meissie
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 17:24.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:05
It is I Le Clerc
Avatar van It is I Le Clerc
It is I Le Clerc is offline
Hey Norena,


Ik weet wat jullie voor elkaar betekenen als echte maatjes.
Geloof me als ik zeg dat ik hier nooit tussen wil komen.

Ik hoop dat ook jij weer de kracht krijgt om de vriendschap tussen jullie beide wat aan te trekken.
Weet dat Some niets liever dan dat wil en dat je hoe dan ook haar meissie bent.
Daar kan ik zelfs niet tussenkomen.
Ik wens je gemeend heel erg veel sterkte.

Knuffel van mij
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:08
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
/off-topic/

Citaat:
It is I Le Clerc schreef:
Ik weet wat jullie voor elkaar betekenen als echte maatjes.
Geloof me als ik zeg dat ik hier nooit tussen wil komen.
Daar weet ik ook wel voor maar ik ben bang dat Dyana dat zo voelt, klopt dat..?
Citaat:
Ik hoop dat ook jij weer de kracht krijgt om de vriendschap tussen jullie beide wat aan te trekken.
Weet dat Some niets liever dan dat wil en dat je hoe dan ook haar meissie bent.
Ik ben er van overtuigd dat het weer goed gaat komen. Als je het maar wil!!

En nu weer on-topic please
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen

Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:12
*Norena*
Avatar van *Norena*
*Norena* is offline
Citaat:
somebody special schreef:
/off-topic/

Daar weet ik ook wel voor maar ik ben bang dat Dyana dat zo voelt, klopt dat..? Ik ben er van overtuigd dat het weer goed gaat komen. Als je het maar wil!!

En nu weer on-topic please
Hoi lieffe meis..ik heb het inderdaad soms zo gevoeld..
Maar weet verdommes goed dat jij dat denk niet zal doen..

Maar ja ieder mens heeft zijn twijfels..

komt wel goed meisje...we gaan fun maken!!

ik hou van je!!!
__________________
** (w) Sometimes the very thing you`re Looking for, Is the one Thing you can`t see (w) **Debbie** Melisa**Breggie**Lars**Mars**
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Probleem memorycard Sony Ericsson k550i
Kingofthemall
1 06-12-2007 08:13
Software & Hardware [WINXP] CAB Files installatie probleem
Q
7 28-07-2004 11:17
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 16:28
Games Probleem GTA VC
PGWR
17 01-03-2004 20:08
Psychologie wat is mijn probleem... - emigratie -
miep
4 14-01-2002 02:14
Software & Hardware Playstation2 probleem
Tidus Almasy
9 03-11-2001 16:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.