Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2007, 13:39
Verwijderd
ik ben van mening dat je aan iemands uiterlijk voor een deel je innerlijk weerspiegelt. zo kan het dus zijn dat ik een heel mooi meisje niet aantrekkelijk vind..

maar ik heb nog nooit iets gehad, gedaan, etc met een meisje dat ik uiterlijk niet aantrekkelijk vond..
Advertentie
Oud 07-02-2007, 19:19
charlotte_1985
charlotte_1985 is offline
m'n ex was echt keilelijk maar als je echt verliefd bent maakt dat niet uit
Oud 08-02-2007, 21:47
Geisha
Geisha is offline
tuurlijk kan dit
Oud 09-02-2007, 09:15
Girrll*
Girrll* is offline
liefde gaat niet alleen om het uiterlijk,, dat is wel het eerst wat je ziet maar uiteindelijk gaat het daar toch niet meer om?
als je echt om iemand geeft respecteer je de ander, no matter what!!
Oud 09-02-2007, 11:27
Geisha
Geisha is offline
Citaat:
Ieke schreef op 09-02-2007 @ 10:38 :
Wie zegt hier dat het alleen om uiterlijk gaat?
Wat deze persoon bedoelt te zeggen (DENK IK)
is dat er veel meer factoren zijn, en als er aan een factor (uiterlijk) niet wordt voldaan er dus nog genoeg factoren zijn die dit kunnen opheffen
Oud 19-02-2007, 02:41
Twistingg
Twistingg is offline
Ze moet iets in de vorm van aantrekkingskracht hebben
Oud 19-02-2007, 06:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Verliefd worden op iemand die je niet uiterlijk aantrekkelijk vindt?
Nee, dat kan niet denk ik.
Verliefd zijn is onder andere je aangetrokken voelen tot die ander. Nu kan het wel zijn dat hij niet moeders mooiste is, maar dat hij op een bepaalde manier toch aantrekkingskracht (op jou) heeft.
Bovendien maakt liefde ook een beetje blind
__________________
<):o)
Oud 19-02-2007, 19:28
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik zou zelf niet verliefd worden op iemand die ik uiterlijk niet aantrekkelijk vind. Als iemand geen lekker lichaam heeft ofzo, wil dat niet zeggen dat ik daar niet verliefd op word, hoewel ze niet oerlelijk moet zijn.

Ik vind meer de karakteristieke trekjes, en bepaalde dingen in de uitstraling die moeilijk onder woorden te brengen zijn, heel belangrijk. Dat zijn de dingen die echte aantrekkingskracht op me hebben.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 22-02-2007, 06:12
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Nee, dat kan ik niet
Oud 23-02-2007, 10:12
Geisha
Geisha is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 19-02-2007 @ 07:18 :
Verliefd worden op iemand die je niet uiterlijk aantrekkelijk vindt?
Nee, dat kan niet denk ik.
Verliefd zijn is onder andere je aangetrokken voelen tot die ander. Nu kan het wel zijn dat hij niet moeders mooiste is, maar dat hij op een bepaalde manier toch aantrekkingskracht (op jou) heeft.
Bovendien maakt liefde ook een beetje blind
aantrekkingskracht, hoeft toch niet perse uiterlijk te zijn?
ik ga vooral voor de uitstraling denk ik!
Oud 23-02-2007, 10:19
Verwijderd
Combinatie van uiterlijk en persoonlijkheid
Oud 23-02-2007, 12:39
Verwijderd
Citaat:
wushuman schreef op 23-01-2007 @ 17:29 :
Wist je dat... vrouwen nieteens naar uiterlijk kijken maar
naar je innerlijk en naar je uitstraling?

Dat het meer je uitstraling is die er toe doet?

Die 'lelijke mannen' waarover jullie spreken weten dat.
En die gebruiken die kennis..
ohmygod you have a perfect face for radio!

Ik heb wel eens iets gehad met iemand die ik niet knap vond (ook nooit gevonden), maar ik vond hem uiterlijk (lichamelijk) wel aantrekkelijk.
Ik weet niet wat ik ermee wil zeggen, maar ik denk, ik meld het even
Oud 04-03-2007, 15:52
blondaapje
blondaapje is offline
nee. iemand hoeft niet knap te zijn, maar wel - voor mij - aantrekkelijk. ik heb laatst nog ervaren dat het anders niet werkt. ik was aan t daten met een jongen die voor mij álles had wat een jongen moet hebben, behalve lichamelijke aantrekkingskracht. en het werkte gewoon niet, ik kon het niet.
Oud 04-03-2007, 16:51
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik vind vrouwen die zich 'alternatief' kleden wel aantrekkelijk.

Het enigste waar ik echt op afknap is op vrouwen die mollig of dik zijn (sorry hoor! ) Ik ben zelf vrij mager, mischien heeft het daar wel mee te maken.
Oud 04-03-2007, 20:36
asjdfl
asjdfl is offline
ew nee
Oud 04-03-2007, 20:41
poirot
Avatar van poirot
poirot is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 04-03-2007 @ 21:36 :
ew nee
Wanneer ik verliefd op iemand wordt wil ik met m neuken. Wil ik met iemand neuken dan moet ik m heel sexy en knap en geil en lekker vinden. En niet alleen aardig en met een mooi innerlijk.
Oud 06-03-2007, 20:24
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Mee eens. Ik dacht vroeger ook altijd dat het uiterlijk niet telde, maar hier ben ik wel van teruggekomen.
Ik heb een paar jaar terug ongeveer 3 maanden met een jongen gehad die echt niet knap was (veel mensen vonden 'm zelfs lelijk).
Ik merkte dat ik niet goed tegen anderen durfde te vertellen dat het mijn vriendje was, en dat ik ook niet zo graag met 'm hand in hand liep.
Achteraf gezien was ik ook niet echt verliefd op 'm, en ik durf wel te stellen dat het er deels mee te maken had dat ik 'm niet knap vond.
Ik vond het idee van sex met hem ook helemaal niet aantrekkelijk.

Dus nee, ik denk niet dat ik echt verliefd kan worden op iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Hij moet op z'n minst een leuk gezicht hebben. Niet persé mooi, maar wel leuk.
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Oud 07-03-2007, 18:41
Verwijderd
Ik vond mijn voorgaande vriendjes voornamelijk aantrekkelijk doordat ik verliefd op ze was, maar zou ze niet per se nakijken op straat als ik ze niet zou kennen. In die zin kan ik dus wel verliefd worden op iemand die ik in eerste instantie niet enorm aantrekkelijk vind.

Mijn huidige vriend is eigenlijk de eerste die ik ook echt lichamelijk aantrekkelijk vind, buiten mijn verliefdheid om. Ook omdat hij qua stijl er precies uitziet hoe ik het mooi vind, hem zou ik ook wel nakijken op straat e.d. En ik moet eerlijk zeggen dat dat wel een heel positief effect heeft op mijn libido.
Oud 09-03-2007, 21:36
Shinosu
Avatar van Shinosu
Shinosu is offline
De persoon op wie ik nu verliefd ben vond ik in eerste instantie ook zeker niet speciaal knap, maar 'it kinda grows on you'. Nu zie ik echt allemaal van die schattige/leuke dingetjes aan hem die het aantrekkelijkheids-qoutiënt zeer veel naar boven bijstellen.

En het gekke is dat ie zelfs een aantal van de dingen die ik altijd must-haves vond niet heeft. Zo is ie om te beginnen niet veel langer dan ik, terwijl ik dat altijd belangrijk vond/vind. Liefde. Funny a thing, innit?
__________________
In my defense, I prefaced that with, "with all due respect."
Oud 12-03-2007, 23:15
pantypasta
pantypasta is offline
Jullie moeten het gewoon niet zo ver zoeken. Niet zo kritiserend zijn over het uiterlijk. Laat je leiden door je ervaring met de ander. En als het komt tot een punt dat je niet over het uiterlijk heen komt, dan pas moet je de streep trekken. Niet vantevoren. Misschien mis je wel een enorme kans op een fantastische persoonlijkheid.
Oud 13-03-2007, 17:48
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
ppfff..ik vind heel vaak mensen aantrekkelijk die niiiiemand anders aantrekkelijk vind, zoo frustrerend! terwijl iedereen wel zegt dat mn vriendje zo knap is..
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 13-03-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
pantypasta schreef op 13-03-2007 @ 00:15 :
Jullie moeten het gewoon niet zo ver zoeken. Niet zo kritiserend zijn over het uiterlijk. Laat je leiden door je ervaring met de ander. En als het komt tot een punt dat je niet over het uiterlijk heen komt, dan pas moet je de streep trekken. Niet vantevoren. Misschien mis je wel een enorme kans op een fantastische persoonlijkheid.
Pf, je kunt ook overdrijven hoor. Als je iemand niet aantrekkelijk vindt, schiet het toch niet op. Ik heb jongens gekend met wie er echt wel een klik was en die op zich ook helemaal niet lelijk waren, maar op de een of andere manier vond ik ze fysiek tóch niet aantrekkelijk. En dan gebeurt er niets, hoe zo leuk ik ze als persoon ook vond.

Nu is het goede nieuws dat iedereen altijd wel door íemand aantrekkelijk gevonden wordt. Je kijkt toch een beetje rond in je eigen 'niveau' van aantrekkelijkheid. Ken een meisje dat echt ontzettend lelijk is, ik kan er werkelijk uit geen enkele hoek iets van maken, en zij heeft ook al jaren een vriend.
Oud 13-03-2007, 20:12
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 07-03-2007 @ 19:41 :
Ik vond mijn voorgaande vriendjes voornamelijk aantrekkelijk doordat ik verliefd op ze was, maar zou ze niet per se nakijken op straat als ik ze niet zou kennen. In die zin kan ik dus wel verliefd worden op iemand die ik in eerste instantie niet enorm aantrekkelijk vind.

Mijn huidige vriend is eigenlijk de eerste die ik ook echt lichamelijk aantrekkelijk vind, buiten mijn verliefdheid om. Ook omdat hij qua stijl er precies uitziet hoe ik het mooi vind, hem zou ik ook wel nakijken op straat e.d. En ik moet eerlijk zeggen dat dat wel een heel positief effect heeft op mijn libido.

haha lol
dat is bij mij dus net zo
ik heb een ex, hij s dik korter als ik en kan zich niet kleden echt als ik m nu nog s tegen kom schaam ik me voor mijn fouten

de vriend die ik nu heb ziet er echt geweldig uit, superlekker lichaam

de grap is dus ook dat ik tot deze wijze kennis kwam toen ik voor het eerst met mijn toenmalig überhete fuckbuddy het bed deelde ( hij was de 1e na mijn 'lelijke' ex) en ik ineens geiler als ooit tevoren was
en ook met mijn huidige vriend merk ik het verschil

ik denk dat ik ook nu niet meer verliefd zou kunnen worden op iemand die niet echt knap is... echt n Tom Cruise hoeft ie ook weer niet te zijn, maar tog wel in bepaalde mate in die richting
Oud 13-03-2007, 20:24
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik kan niet verliefd worden op iemand die ik niet mooi vind en/of niet seksueel aantrekkelijk vind.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 14-03-2007, 12:09
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Als je eerst verliefd wordt op iemands innerlijk, dus laten we zeggen via internet of briefwisselingen of wat dan ook, en je ziet deze persoon in real life, en het is echt de meest lelijke persoon ooit, dan denk ik niet dat er een mooie relatie uit voortbloeit.

Iemand moet hoe dan ook iets aantrekkelijks hebben, deze persoon hoeft dan niet eens mooi te zijn. het kan zijn dat je valt op de stem van een persoon of de manier van praten, maar ook een bepaalde uitstraling kan je verliefd maken.

Als er echt mensen zijn die puur aangetrokken zijn door iemands innerlijk, en ABSOLUUT niet op iemands uiterlijk.....tja.....dan zijn dat vrienden.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 14-03-2007, 14:46
@Moon
@Moon is offline
Ik had altijd gedacht dat ik nooit op iemand zou kuhnen vallen als ik diegene niet fysiek aantrekkelijk vind totdat het me toch een keer is overkomen. Hij had gewoon een heel leuk karakter en ik kon ook erg goed met hem praten en nu de maar.... hij is helaas best wel dik. Op zich mag een jongen van mij wel een buikje hebben, ze hoeven van mij echt niet gespierd te zijn ofzo, maar dit was gewoon té. Nee, het is toch maar niets met hem geworden.
Oud 23-05-2007, 13:44
Darth Yoda
Avatar van Darth Yoda
Darth Yoda is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 13-03-2007 @ 21:12 :
de vriend die ik nu heb ziet er echt geweldig uit, superlekker lichaam
BARF... die lelijkerd??? je libido is eerder gezakt omdat die dikke korte slecht geklede dwerg je gedumpt heeft omdat je een mafkees bent. En zelf ben je natuurlijk een supermodel... met je schimmel... en dat je dat probeert te verbergen met 10 kilo make-up... maakt nog niet dat jij t recht hebt hier advies te geven aan iemand die gwoon eerlijk is...
__________________
[†YODA†]
Oud 23-05-2007, 14:18
Verwijderd
o ja hoor.

Ik val normaal gesproken op groot, breed blank en blond.

Mijn huidige vriend is klein (gelukkig niet kleiner of minder breed dan ik ), bruin (surinaams) en dus donker. Val dr eigelijk nooit op, maar hij heeft gewoon iets.
Oud 23-05-2007, 14:31
knir
Avatar van knir
knir is offline
@DY
Met 170cm ben je nou eenmaal heel erg klein. En ben je niet een beetje te oud om dit soort kinderachtige posts te plaatsen?
__________________
i am not a nugget
Oud 23-05-2007, 14:56
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Darth Yoda schreef op 23-05-2007 @ 14:44 :
BARF... die lelijkerd??? je libido is eerder gezakt omdat die dikke korte slecht geklede dwerg je gedumpt heeft omdat je een mafkees bent. En zelf ben je natuurlijk een supermodel... met je schimmel... en dat je dat probeert te verbergen met 10 kilo make-up... maakt nog niet dat jij t recht hebt hier advies te geven aan iemand die gwoon eerlijk is...
Blijkbaar vind je haar toch interessant genoeg om een maandenoud topic waarin ze heeft gepost (op te zoeken en) te uppen
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 23-05-2007, 19:57
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Kansloze up inderdaad...
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 23-05-2007, 20:04
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik heb t wel eens gehad, dan word je verliefd op zn innerlijk..maar als de verliefdheid overgaat zie je pas in dat je m eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk vindt.

edit: oh is dit een up.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 23-05-2007, 22:37
Ghost of Yoda
Ghost of Yoda is offline
Citaat:
stout! schreef op 23-05-2007 @ 15:56 :
Blijkbaar vind je haar toch interessant genoeg om een maandenoud topic waarin ze heeft gepost (op te zoeken en) te uppen
I consider it more a declaration of war... she attacked him and some friends of mine in other topics... and now we strike back

POWER TO THE FORSAKEN
Oud 23-05-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ghost of Yoda schreef op 23-05-2007 @ 23:37 :
I consider it more a declaration of war... she attacked him and some friends of mine in other topics... and now we strike back

POWER TO THE FORSAKEN
Gast, jij bent "die dikke korte slecht geklede dwerg", probeer t niet te ontkennen. In ieder geval ben je een ex van haar. 2 jaar na dato nog zulke opmerkingen maken is echt zielig.
Oud 23-05-2007, 22:47
Ghost of Yoda
Ghost of Yoda is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 23-05-2007 @ 23:43 :
Gast, jij bent "die dikke korte slecht geklede dwerg", probeer t niet te ontkennen. In ieder geval ben je een ex van haar. 2 jaar na dato nog zulke opmerkingen maken is echt zielig.
Ik niet... in feite ben ik een vriend... maar 2 jaar na dato hem afzeiken is dan wel goed? en bovendien heeft ze in "the ex-files" een ander topic... de rest van de vriendengroep onder de hamer genomen... so hunting season is opened...
Oud 23-05-2007, 22:50
Darth Yoda
Avatar van Darth Yoda
Darth Yoda is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 23-05-2007 @ 23:43 :
Gast, jij bent "die dikke korte slecht geklede dwerg", probeer t niet te ontkennen. In ieder geval ben je een ex van haar. 2 jaar na dato nog zulke opmerkingen maken is echt zielig.
Ik ben inderdaad die dikke dwerg... en opmerkingen maken is 1 van de dingen die ik doe...

maar zij heeft deze shitbucket over zichzelf afgeroepen
__________________
[†YODA†]
Oud 24-05-2007, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Ghost of Yoda schreef op 23-05-2007 @ 23:47 :
Ik niet... in feite ben ik een vriend... maar 2 jaar na dato hem afzeiken is dan wel goed? en bovendien heeft ze in "the ex-files" een ander topic... de rest van de vriendengroep onder de hamer genomen... so hunting season is opened...
Internet.
Citaat:
Darth Yoda schreef op 23-05-2007 @ 23:50 :
Ik ben inderdaad die dikke dwerg... en opmerkingen maken is 1 van de dingen die ik doe...

maar zij heeft deze shitbucket over zichzelf afgeroepen
Ga dan ook niet kijken wat ze gepost heeft. Jullie twee zijn kinderachtig om die dingen te gaan opzoeken.
Oud 24-05-2007, 00:46
Verwijderd
Wahaha, zoek een hobby.
Oud 24-05-2007, 15:22
Darth Yoda
Avatar van Darth Yoda
Darth Yoda is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 24-05-2007 @ 01:32 :
Ga dan ook niet kijken wat ze gepost heeft. Jullie twee zijn kinderachtig om die dingen te gaan opzoeken.
O, dus zolang ze het maar niet weten is t ok om mensen belachelijk te maken? En al helemaal niet op internet, waar je met een beetje moeite achter iedere identiteit kan komen van elke poster.
__________________
[†YODA†]
Oud 24-05-2007, 15:26
Ghost of Yoda
Ghost of Yoda is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-05-2007 @ 01:46 :
Wahaha, zoek een hobby.
Neej JIJ hebt een leven wil je zeggen... hele dagen op een scholierenforum rondhangen terwijl je 22 bent...
__________________
Power to the FORSAKEN
Oud 24-05-2007, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ghost of Yoda schreef op 24-05-2007 @ 16:26 :
Neej JIJ hebt een leven wil je zeggen... hele dagen op een scholierenforum rondhangen terwijl je 22 bent...
Hihihi
Oud 24-05-2007, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Darth Yoda schreef op 24-05-2007 @ 16:22 :
O, dus zolang ze het maar niet weten is t ok om mensen belachelijk te maken?
Ja.
Oud 24-05-2007, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ghost of Yoda schreef op 24-05-2007 @ 16:26 :
Neej JIJ hebt een leven wil je zeggen... hele dagen op een scholierenforum rondhangen terwijl je 22 bent...
Aaaah blijf alsjeblieft!
Oud 24-05-2007, 20:12
Verwijderd
woh man, loose your english accent and go find yourself another fat girl to fuck.
Oud 24-05-2007, 21:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ghost of Yoda en Darth Yoda:

Bij deze een waarschuwing, ruzies vecht je buiten het forum uit.
Nog meer gezeik en je krijgt er een ban bij.
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Uiterste leeftijdsverschil
Laura_x_
43 19-04-2011 16:38
Liefde & Relatie Geld (en looks) maakt niet gelukkig!?!
Verwijderd
99 15-09-2008 00:07
Liefde & Relatie Het leven is zwaar
first eror
84 16-01-2005 21:52
Liefde & Relatie partner aantrekkelijk vinden?
Zazoo
51 07-01-2004 10:33
Liefde & Relatie handicap en relatie
magicflower
22 13-07-2003 20:38
Liefde & Relatie BULLSHIT wie is het met me eens?
kimsje
35 04-02-2002 12:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.