Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2008, 19:21
Verwijderd
Het was ook nog eens een bruin snoepje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2008, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Kijk maar, uit. Want zeker in de VS zit je zo in een zwaar strafproces met exorbitante schadevergoedingen
Die komma <3
Met citaat reageren
Oud 27-12-2008, 19:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
<3, ja.

Hij gebruikt ook zo vaak het woord strafproces.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2009, 15:42
Verwijderd
Citaat:
In een discussie zoals deze, kan er geen sprake zijn van geldige of ongeldige argumenten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Alto's heb je hier ook niet veel. Bij mij op school zit een Trimm Trabb look-a-like en een met0lhead. En dat was het wel ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2009, 20:02
Verwijderd
Citaat:
<3, ja.

Hij gebruikt ook zo vaak het woord strafproces.
Citaat:
Ook behoort tot mijn dagelijkse vocabulaire het woord `rotkankertjes` of het woord ´strafproces´ Dat woord is mijn lievelings woord. ´Strafproces`
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 17:14
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Ja precies, je moet die jongen op z'n gemak stellen. Biedt hem een hapje en een drankje aan, en zeg dan,


Jij:''weet je nog dat je vorige keer je penis aan mij hebt laten zien?''
Hij:''Jaha, dat weet ik nog''
Jij: ''Hoe groot is ie nou precies?''
Hij:''25/30 cm''
Jij:''Kan je hem nog een keer laten zien?''
Hij: ''Ja hoor, [laat penis zien] dit is um.''
Jij: ''wil je m'n vagina zien?''
Hij: Ja hoor''
Jij: [laat um zien] ''Dit is um.''
[Loop nu op een spannende, sensuele manier naar hem toe en doe je shirt uit. Gezien je foto zal hij nu toehappen; dus eerst een beetje zoenen, dan ergens comfortabel gaan liggen met z'n 2,condoompjes gebruiken, en de rest spreekt voor zich]

Succes

Om het eventueel nog spannender te maken kan je een camera positioneren en dit vervolgens op het web zetten.
gru we lijk
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 17:20
Verwijderd
wat een prachttopic
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 17:46
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 20:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een huisgenoot van mij waar ik erg goed mee op kan schieten blijkt een gigantisch grote penis te hebben (met mijn eigen ogen gezien, maar we hebben niks gedaan ofzo). Volgens mij zowat 25 of 30 cm en superdik. Het kwam ter sprake omdat ie het zelf vrij lastig vindt.

Sindsdien heb ik zoiets van, wow hoe zou dat voelen?? Hij is nog single... weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken
Citaat:
Met twee handen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Eerst moest ik niks van meisjes hebben maar nu (4 maanden 14) denk ik heel veel aan knuffelen, zoenen, enz. Nou is mijn vraag, hoort dit bij de puberteit ofzo? BVD
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 19:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
niet te hard drukken enz...t is geen deurbel
@seksualiteit
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 01:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Even een kleine compilatie van Commando's adviezen waar je niks aan hebt:

Citaat:
Heey ik moet over een week al een soort van spreekbeurtje houden van 5min,
waarin je je stelling uitlegt en je argumenten verteld
Je stelling moet gaan over:
-Taal is een struikelblok in de integratie
of over:
- Geschiedenis: Een les voor de toekomst

Ik weet nog geen stelling die over deze onderwerpen gaan,
dus wie weet er een stelling voor mij??
Citaat:
Neem een gewaagde stelling; deed ik ook altijd. Meestal haalde ik ook een slecht cijfer. Niet omdat ik zo slecht was, maar vooral omdat de leraar echt dacht dat ik mijn stelling echt meende (wat ook 100% zo was). Zo betoogde ik in 2003 dat criminele allochtonen hun paspoort zou moeten worden ingenomen en uitgezet moet worden per vrachtvliegtuig naar land van herkomst. Dat kon in die tijd niet gezegd worden en kreeg een 6. Nu is half Nederland hier mee eens en wordt je soms voor gek verklaard als je er daar niet mee eens ben.
"Doe maar wat ik doe, dan krijg je een slecht cijfer maar je kunt wel over vijf jaar jezelf tot profeet uitroepen."

Citaat:
Hallo iedereen,

Ik volg de havo-opleiding in een sprintjaar, dus één jaar, en heb het daardoor ontzettend druk. Een profielwerkstuk is ook noodzakelijk om het jaar af te sluiten en heb in het begin van het jaar het onderwerp 'aardbevingen' toegewezen gekregen. Geen moeilijk onderwerp, maar hier gaat toch een boel tijd inzitten. Daarom mijn vraag:

Heeft iemand een profielwerkstuk over aardbevingen, welke nog redelijk actueel is, aan mij zou willen verkopen? Dan wel met de garantie dat hiervan niks op internet is terug te vinden.

Over de prijs valt te onderhandelen.
Citaat:
Ik heb nog wel een profielwerkstuk liggen over explosieve stoffen. Denk niet dat je daar veel aan hebt, het is achterhaald; het meeste is nu gewoon op internet en Wikipedia te vinden. In die tijd bestond er nog geen wikipedia over allerlei soorten explosieven en de recepten daarvan.
"Ik heb een slecht werkstuk over een ongerelateerd onderwerp; interesse?"

Citaat:
Hallo allemaal,
Ik heb 3 lelijke en dikke moedervlekken op mijn buik zitten, daar wil ik erg graag van af. Ik ben al bij de dokter geweest en die zegt dat ik ze kan laten wegsnijden. Maar ik heb een angst van prikken, en ik krijg 2 verdovingsprikken per moedervlek. Weet iemand of ik het van te voren op de een of andere manier al een beetje kan verdoven? of iets tegen de pijn?
ik hoor het graag, en ook reacties van mensen die het zelf al is meegemaakt hebben.
Citaat:
voor de rest vind ik de mensen hier een beetje aanstellers. Vroeger als ik een wrat had ofzo of een andere rare bult, dan pakte ik gewoon effe een stanleymes en bleef ik net zo lang wroeten, soms wel 1cm diep, totdat ik het worteltje had beschadigd. Op een gegeven moment, als je maar lang genoeg aan het wroeten bent, voel je de pijn niet meer.

Het is natuurlijk wel stom van me, want ik hield er één keer een keloid (een kankergezwel dat vooral bij negers voorkomt) aan over; toen kon ik alsnog naar de huisarts weg laten snijden, onder de stikstof en onder de cortico-steroiden.
"Dat heb ik ook eens gehad, toen deed ik gewoon zus en zo. Oh ja ik kreeg wel kanker."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 02:33
Verwijderd
Citaat:
Even een kleine compilatie van Commando's adviezen waar je niks aan hebt:





"Doe maar wat ik doe, dan krijg je een slecht cijfer maar je kunt wel over vijf jaar jezelf tot profeet uitroepen."





"Ik heb een slecht werkstuk over een ongerelateerd onderwerp; interesse?"





"Dat heb ik ook eens gehad, toen deed ik gewoon zus en zo. Oh ja ik kreeg wel kanker."
Jaloers op mijn kanker geniale uitspraken? Met name Uice post ze telkens weer in dit specifieke forum, dat het bijna wel zo moet zijn dat hij stinkend jaloers is.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 02:33
Verwijderd
Strafproces!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 02:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jaloers op mijn kanker geniale uitspraken? Met name Uice post ze telkens weer in dit specifieke forum, dat het bijna wel zo moet zijn dat hij stinkend jaloers is.
Ja, als je ergens om lacht is dat altijd uit jaloezie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 02:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, als je ergens om lacht is dat altijd uit jaloezie.
Ja, en ondertussen staan de tranen in je ogen van jaloezie.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 02:54
Verwijderd
Nu we het toch over uitspraken hebben. Ik wil nog wel een uitspraak van Johan Cruijff met jullie delen die hij tijdens WK 2008 op de televisie zei in de beschouwing tijdens de rust. Hij is nog door niemand opgevallen 'als geniale Cruiff-uitspraak'. In die beschouwing had hij het over balbezit. Een hoog balbezit voor de tegenstander was volgens hem een slechte zaak, want:

"Als de tegenstander de bal heeft dan kun jij niet scoren"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 03:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, en ondertussen staan de tranen in je ogen van jaloezie.
Ja zeg, ik wou dat ik nog nooit een meisje had gehad, mijn eten bij de voedselbank moest halen en kanker kreeg van het wroeten met messen in mijn lichaam.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 08:03
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Goed, ontopic.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 09:56
Verwijderd
nou ja, in principe was het ontopic, want het zijn allemaal winposts
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Even een kleine compilatie van Commando's adviezen waar je niks aan hebt:

"Doe maar wat ik doe, dan krijg je een slecht cijfer maar je kunt wel over vijf jaar jezelf tot profeet uitroepen."

"Ik heb een slecht werkstuk over een ongerelateerd onderwerp; interesse?"

"Dat heb ik ook eens gehad, toen deed ik gewoon zus en zo. Oh ja ik kreeg wel kanker."
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 12:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik zou nooit een stijve krijgen op Commando.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 14:59
Verwijderd
Citaat:
ik ben liever collateral damage dan target om eerlijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 12-01-2009, 18:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is geen forumpost, maar het stond wel in de post die we kregen:

Citaat:
Hierbij ontvangt u van ons een betalingsherinnering. In deze herinnering staat een fout.
WTF een fout
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 09:57
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Ik moest opruimen, maar ik had geen zin en nu is het opeens tien over half acht. In plaats van opruimen heb ik de hele nacht op deze site rondgehangen en daarom heb ik een hele serie passief-agressieve briefjes geschreven aan de voorwerpen in mijn huis. Ik wilde ze gaan uitschrijven en rondplakken en dat als excuus voor mijn niet-opruimen gebruiken, maar toen bedacht ik me dat dit waarschijnlijk even veel tijd zou kosten dan het opruimen zelf, dus het plan houdt geen stand. Ik post ze wel alsnog hier:

Spoiler


Nu ga ik slapen, anders heb ik nog minder dan hmhm vijf uur slaap en dat is ook niets om uitzonderlijk vrolijk van te worden.
<3
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 13:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg Paranoide dit maakt mijn dag weer goed
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 13-01-2009, 13:59
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Omg Paranoide dit maakt mijn dag weer goed
mijne ook! mijne ook!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Ik ben nu op zoek naar diverse spullen.

Zo o.a. punk (een magazine van uitgeverij sari)
Koekrand (Ook een magazine)

Hitkranten (jaren 80 waar bovenstaande en herman brood wel eens tussen zou kunnen staan)

Herman brood spullen (vinyl/ boeken etc. geen kunst)

En verder verzamel ik vinyl zoals herman brood, metal/ punk/ rock.
Klassiek en Nederlandstalig verzamel ik dus niet.

Iemand hier die kan helpen de verzamelingen uit te breiden?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 17:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
wat in godsnaam is nou weer anatomie???? (verder blijf tips geven)
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 17:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat een ontzettend lieve briefjes, Para
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 21:37
Verwijderd
Citaat:
het forum kan niet ten onder





mag niet





niet zeggen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2009, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af wat er in het hoofd omgaat van mensen die voor een trein willen springen en dat ook daadwerkelijk doen.
Citaat:
"Nnnggggg alles is stom."
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 18:38
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hoi ik ben 18 en zoek een meisje uit Nijmegen om mee te daten want ik heb nog nooit met een meisje gepraat persoonlijk omdat ik heel verlegen ben. Ik hoor het snel.

kusje
Citaat:
zo,n baas ben je dus niet
Citaat:
Nee en ik ben ook maagd en nog nooit getongt


faal
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 18:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hoe je van een deegroller, een paperclip en een rolletje plakband een bulldozer maakt met 2 machinegeweren en vlammenwerper.
Hier moest ik heel hard om lachen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 10:18
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
hip topic
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 17:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Je doet een uurwerk in de blender. Das al goed, hè. Enne, dan drink je het op. Wat hoor je dan ?


Klok-klok-klok-klok
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 19:07
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
...
Ik zou graag water zijn, want dit:
...
We hebben nu hetzelfde water als in de prehistorie.
Als je nu een glas water pakt dan is het 't zelfde water als die in een rivier waar een bever ten grootte van een grizzlybeer ooit zijn dam heeft gebouwd.
Dat water is ook in een dinosaurusbuik geweest.
Ik zou wel graag water zijn, dan wist ik alles wat er gebeurd is.

Volgens mij is het ook heel gezellig om water te zijn. En je kunt dan soms ook vliegen/zweven en allerlei gave dingen zien en je kunt patsen met dat al het leven is ontstaan (in en) uit jouw aanwezigheid en soms word je even iets anders als je aan een stel andere moleculen gaat hangen. Dan maak je even onderdeel uit van een prehistorisch gaaf beest of van een mens of een gave plant, waardoor je ook dingen kunt zien die je niet meekrijgt als je gewoon in een rivier zit. Je kunt dan ook niet dood, als mensen je proberen te verbranden of dood te vriezen doe je gewoon 'haha sukkels ik word wel waterdamp' of je gaat chillen als ijsblok. ...
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 21:10
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Paranoide ook met dr posts
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 09:50
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
het water die


:')
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 01:07
Verwijderd
In een topic over 'werk zoeken':

Citaat:
Ik wil ff een aantal vooroordelen over PUA's uit de weg helpen.

1. Mannen die niet weten hoe ze een vrouw moeten versieren zijn nerds.
2. Mannen die niet weten hoe ze een vrouw moeten versieren zijn onzekere personen.
3. Pick up artis zijn achterbaks.
4. Vrouwen herkennen versierders.
5. vrouwen versieren is simpel.
6. Alle pick up methoden zijn hetzelfde.

Alle eerst moet je weten wat een vooroordeel is.

Een vooroordeel is een mening over een groep mensen zonder dat je de persoon/situatie kent. Elke situatie is anders.

1. Er zijn genoeg lieve knappe mannen die niet weten wat ze tegen een vrouw moeten zeggen. Of vele afwijzingen krijgen. Niet vanwege hun persoonlijkheid, want dat is onmogelijk te beoordelen. Nooit opgevallen dat een vrouw een jongen wel lief vind, maar niet op hem valt? Dat heeft echt niet alleen met looks te maken.

2. Wel eens een leuke vrouw gezien in de kroeg of op straat en niet weten wat te zeggen? Wel eens afgewezen? Geloof me, elke afwijzing is eng en iedereen is wel eens bang. Het is niet leuk om talloze pogingen te doen.

Geloof me, ik ben een aantrekkelijk jongen, ik WEET het omdat knappe vrouwen naar mij kijken, maar het is vaak gebeurd dat ik - online als in het echt - serieuze gesprekken heb, mar zonder succes. Vrouwen snappen hier niets van en jij kent vast wel zon jongen.

3. Succesvolle mannen en vrouwen versieren de hele tijd.

Bad gurs hebben continu mooie vrouwen(en gewoon versierdes). PUA's nemen hun taktieken(want die gebruiken ze) gewoon over.

Voor vrouwen is dit een spel. Ze scheppen er onderling over op (die jongen is verlief op mij), laten elkaar e-mailtjes en berichtjes van verliefde jongens zien over hoe populair ze wel niet zijn, of voegen jongens toe, om hun status te vergroten. Denk je nou echt dat elke vrouw (gemiddeld 8 relaties) allemaal serieuze relaties heeft? Daarnaast lezen vrouwen ook bladen om mannen te versieren, Oh, wat zijn ze lief en onschuldig. Vrouwen spelen daarnaast express spelletjes, zoals hard 2 get (systematisch niet reageren).

In de PUA-gemeenschap moet je eerlijk zijn om succesvol te zijn, trio's te hebben etc. Geloof me, vrouwen zijn dankbaar als ze een man ontmoeten die weet hoe het moet.


4. Ja hoor. Als alle vrouwen versierders konden herkennen, hoe kunnen ze dan succesvol zijn? Elk mens denkt dat hij beter is, geen slachtoffer is van omstandigheden. Dit is narcisme dat wij denken dat we beter zijn. Ooit wel eens opgevallen dat mooie vrouwen altijd wel eens gevallen zijn op bad guys/versierders.

Waarom?
Dit stoot vrouwen af:
- Players. Het minste of geringste signaal dat je een player bent, (ook al ben je het niet) stoot ze af.
- Jongens die te romantisch zijn, en vrouwen direct vertellen dat ze de ware zijn.

Waarom het laatste?
- het is saai
- voorspelbaar
- benauwend
etc.

Waar vallen vrouwen op?
- uitdaging(een man die ze niet te graag wil)
- onvoorspelbaarheid

5. Zie de vorige 4. Dacht het niet. Tenzij je zelf niet serieus bent. Van de tien keer 1 keer geluk hebben is toeval. Als je serieus bent werk het niet.

6. Ik heb twijfels over Mystery Method, maar nog meer twijfels over hoe het kan dat het werkt bij leuke vrouwen. Maar er zijn ook PUA's die zeggen dat je eerlik moet zijn, jezelf zijn en dus een heel andere methode.

Een voorbeeld:
- Heey, ik vind je leuk en ik wil graag met je praten.

Een normale jongen zegt dit NOOIT. Een PUA wel. En om die reden herkent een vrouw een PUA niet. Net als push en pull moeilijk te herkennen.

Ken je de materie niet, moet je er niet over oordelen.

Samengevat: het is nooit verkeerd om je technieken te verbeteren, je relatie spannend te houden, en op een eerlijke manier vrouwen te versieren.

En ja, ik ben PUA.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 01:09
Verwijderd
Topic: gezondheids-complicaties < geen sex..

Citaat:
Wat voor gezondheids-complicaties zou je als persoon kunnen krijgen als je op je 31e nog maagd bent?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 05:14
Verwijderd
Citaat:
In een topic over 'werk zoeken':
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 23:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dth̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉
th̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚
#
̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑ ̒̓̔̕̚ ̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔ ̕̚̕̚ ̔̕̚̕̚҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̿̿̿̕̚̕̚͡ ͡҉҉
Wat?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 00:08
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Paranoide ook met dr posts
Die kunnen allemaal wel hier Altijd plezant
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 00:29
Verwijderd
Citaat:
het water die


:')
Ja. Daar bleef ik nog een vijftal minuten haperen, want ik weet natuurlijk ook wel dat water onzijdig is, maar op de een of andere manier klonk 'die' veel logischer in die zin.

En voor de rest ben ik zeer gevleid, beste LEZERS.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 14:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
internet bloedingen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 14:24
Verwijderd
Interne



ik dacht nog wtf vieze postaanpasser dat heb ik nooit gezegd
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 14:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Interne



ik dacht nog wtf vieze postaanpasser dat heb ik nooit gezegd
Ik vind het een heel begrijpelijke fout, maar wel heel grappig
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 17:21
Verwijderd
Hij is niet van vandaag en hij is ook niet grappig of amusant, maar desalniettemin de post van de dag omdat hij laat zien dat ons aller Miek begint op te letten tijdens haar forumopvoeding

Citaat:
speelt. met een t.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine DK en het grote mystsaairie van de excelsheet & de opmerking van Medeia! #1099
Verwijderd
500 30-08-2010 11:43
De Kantine Open dan een saaitopic 684
Verwijderd
501 06-09-2009 00:00
De Kantine Leukste post van de dag
Yoshimare
500 21-09-2008 15:13
De Kantine De mooiste spel- en grammaticafouten #4
Verwijderd
500 05-04-2008 16:13
De Kantine Saai(bn.)1:dor, duf, eentonig, grijs, levenloos, monotoon, muf, stoffig, suf, etc.#54
TopDrop
500 03-11-2007 00:43
De Kantine Wat Saai Zeg #36
Verwijderd
500 13-10-2007 21:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.