Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2007, 13:04
Verwijderd
Ja gaat super goed. 4 Dagen samen geweest met wat vrienden op vakantie. Eindelijk weer eens wat langer samen dan een dagje en dan weer een week niet. Morgen ik weer op vakantie, dus hem weer 1.5 week missen. Mja tis niet anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2007, 13:40
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik vind het zo gek
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 14:05
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Goed! Woensdag een soort van date, hoop dat het meevalt want hij komt een beetje 'speciaal' over. Vrijdag zie ik waarschijnlijk mijn crush-maar-al-iets-minder terug, ben ik ook benieuwd naar. Ik hoop niet ineens terug in zwijm te vallen Verder alles top met me.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 14:27
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-08-2007 @ 19:03 :
Haha, dat is eigenlijk ook wel herkenbaar
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 15:21
George
Avatar van George
George is offline
Bah, wat moet 'ie in hemelsnaam in fucking Nijmegen?
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 15:30
Verwijderd
Onderbuikgevoel van hier tot Tokio, terwijl dat vast niet nodig zal zijn. Kheb het idee dat hem iets enorm dwars zit, maar ik weet niet wat o_0 En ik vind hem heul heul heul lief, en ik mis hem stiekem een beetje boel.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 26-08-2007 @ 15:27 :
Is dat zo raar? Ik voer het niet uit hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik er geen zin in kan hebben. Met hem weet ik precies hoe leuk het wel niet is. En het helpt natuurlijk niet dat we foute toespelingen maken.

Nou ja volgens mij heb ik hem nu geërgerd dus boeie.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 17:48
gewoonik
gewoonik is offline
ik mis hem heel erg. vind dat ook wel fijn, is wel een teken dat t goed zit, maar nee ik wou echt dat hij hier was of ik daar. of dat er in ieder geval een afspraak stond dat we elkaar deze week nog zouden zien, maar t duurt nog zeker 2 maanden..
en ik moet hier echt vrienden gaan maken...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 19:07
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-08-2007 @ 16:35 :
Is dat zo raar? Ik voer het niet uit hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik er geen zin in kan hebben. Met hem weet ik precies hoe leuk het wel niet is. En het helpt natuurlijk niet dat we foute toespelingen maken.

Nou ja volgens mij heb ik hem nu geërgerd dus boeie.
mijn smilies waren anders bedoelt... hihi want het is volgens mij helemaal niet gek.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 26-08-2007 @ 20:07 :
mijn smilies waren anders bedoelt... hihi want het is volgens mij helemaal niet gek.
Oh jij herkent het ook
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 20:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hmm het gaat allemaal even niet zo lekker, ik voel me niet zo sociaal, maar komt wel weer goed.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 21:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
George schreef op 26-08-2007 @ 16:21 :
Bah, wat moet 'ie in hemelsnaam in fucking Nijmegen?
Dit. Precies dit..
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 22:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 26-08-2007 @ 22:48 :
Dit. Precies dit..
studeren, helaas voor jou *knuf*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 22:31
Verwijderd
Och, in de intro gebeurt toch helemaal eh.. niks... *verzwijgt maar hoeveel introgroepjes ze al foute spelletjes heeft zien doen*
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 22:38
Verwijderd
Net bij mijn ouders geweest en dat was weer erg fijn. Ook dit weekend weer mijn zus hier gehad (ze heeft ondertussen haar tandenborstel en jas maar achtergelaten, zo vaak is ze er ) en ze is geweldig. Werd gisteren lastig gevallen en ze vloog er echt op af. Mensen waren bang dat ze zou gaan slaan

En straks komt vriendjelief weer thuis. Hij zou eigenlijk in een hotel moeten blijven slapen, maar hij heeft zich weer in menig bochtje gewrongen om thuis te kunnen komen. Hij moet morgenvroeg wel weer meteen weg, maar dan kunnen we in ieder geval samen slapen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 22:53
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik leid aan de cliché symptonen. Eten interesseert me niet en ik wil niet naar bed zonder een welterustensmsje ^_^
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 08:22
Verwijderd
Het wordt nu al een beetje passen en meten wanneer we elkaar gaan zien. Denk dat ik maar gewoon vast hou aan 'de vaste dagen' (wat klinkt dat stom, mja, ik kan ook niet zo maar even naar hem toe fietsen), dat is voor onze ouders ook makkelijker
Zal blij zijn als hij klaar is met school en we iets kunnen gaan zoeken voor ons (of voor hem, we zien wel )
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 08:43
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-08-2007 @ 23:31 :
Och, in de intro gebeurt toch helemaal eh.. niks... *verzwijgt maar hoeveel introgroepjes ze al foute spelletjes heeft zien doen*
Gelukkig was hij ziek en ging hij niet. Alleen vandaag en morgen.

ot: En wat dan nog, ik vertrouw hem. Vind het alleen kut dat het zo ver weg is en ach laat ook maar. Als hij zegt dat het goed komt, dan ga ik hem maar geloven.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 08:57
Verwijderd
gisteren toch maar sex met mn ex gehad en blijven slapen

Nade eerste keer voelde ik me echt kut. Waarom was het nou fout gegaan blabla, waarom kunnen we niet gewoon een leuk stel zijn.. Toen deedtie lief en wast weer over. Nu voel ik me wel raar. Dit was mn eerste ex-sex en doe het niet nog n keer..niet omdat t niet lekker was..meer om de gedachte dat hij vrij is sex met anderen te hebben..

grr k maak mezelf gek. damnit. Kan wel weer janken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 09:20
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
death-tears schreef op 27-08-2007 @ 09:43 :
Gelukkig was hij ziek en ging hij niet. Alleen vandaag en morgen.

ot: En wat dan nog, ik vertrouw hem. Vind het alleen kut dat het zo ver weg is en ach laat ook maar. Als hij zegt dat het goed komt, dan ga ik hem maar geloven.
ach meisje, het komt ook allemaal goed jouw vriendlief is heel gek op je en jullie vinden wel manieren om elkaar te zien

ot: Zucht *zwijmel*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 09:41
Verwijderd
Citaat:
death-tears schreef op 27-08-2007 @ 09:43 :
Gelukkig was hij ziek en ging hij niet. Alleen vandaag en morgen.

ot: En wat dan nog, ik vertrouw hem. Vind het alleen kut dat het zo ver weg is en ach laat ook maar. Als hij zegt dat het goed komt, dan ga ik hem maar geloven.
Ik plaag ook maar Zo fout is het nou ook weer niet. Voornamelijk leuk en gezellig en plagerig.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 10:40
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-08-2007 @ 10:41 :
Ik plaag ook maar Zo fout is het nou ook weer niet. Voornamelijk leuk en gezellig en plagerig.
Snap ik. Daar ben ik ook niet bang voor..

Meer de afstand en het (waarschijnlijk) veel minder zien. Enzo. Achja, heb altijd m'n vrienden nog.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 11:47
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 25-08-2007 @ 12:25 :
ik heb een beetje een crush op een jongen sinds lowlands. en t lijkt wederzijds.
we zullen zien wat er van komt.
hij zegt gek op me te zijn.
ja zo ver ben ik nog niet hoor. :bindingsangst:
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 13:23
Verwijderd
Citaat:
death-tears schreef op 27-08-2007 @ 11:40 :
Snap ik. Daar ben ik ook niet bang voor..

Meer de afstand en het (waarschijnlijk) veel minder zien. Enzo. Achja, heb altijd m'n vrienden nog.
Kan me voorstellen dat dat vervelend is, ja. Maar dat komt meestal wel goed, hoor
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 13:26
Verwijderd
Weet je, ik begrijp eigenlijk niet waarom niet iedereen verliefd is op hem
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-08-2007 @ 14:26 :
Weet je, ik begrijp eigenlijk niet waarom niet iedereen verliefd is op hem
Kom 'm showen, wie weet
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 27-08-2007 @ 14:26 :
Kom 'm showen, wie weet
haha, weet je hoe ver weg jij nu woont

"Schat, ga je even mee naar de andere kant van Nederland rijden? Waarom? Nou, even kijken of zo'n meisje die ik ken verliefd op je wordt."
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 14:53
Verwijderd
hmja. ik vind t stiekem toch een beetje stom hoor. ja ik weet wel dat we niet officieel iets hebben enzo, maar het is wel stom dat je niet mee wil naar de verjaardag van mn zus. hij kan het heel goed vinden met mn zus en haar man.

Ik baal er gewoon een beetje van dat niemand van zn familie en vrienden weet dat ik nog in zijn leven ben. Iedereen denkt dat het uit is, en hij heeft wel gezegd dat we 'nog wel contact hebben', maar goed, dat zeggen alle exen natuurlijk Dat we bijna elke avond samen slapen en elkaar heel veel zien, dat weet niemand. Als hij bij zn broertje is ofzo neemt hij dus ook niet op.
Hij zegt zelf ook dat het wel lastig is dat niemand het weet, maar hij vertelt het ook niet.

ik ben nu even in een: ja daaaaaag-stemming. ik ga niet je stiekeme meisje-voor-erbij zijn tot je iets beter hebt gevonden hoor.

Deze stemming waait ook wel weer over hoor. Ik ga vanav gezellig uit eten met mn ouders, zus en haar man en misschien daarna nog wat drinken in de stad en hij stikt maar lekker in zn voetbal. Ik ga m dus mooi niet terugmailen ga me maar lekker missen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ave schreef op 27-08-2007 @ 15:53 :
Iedereen denkt dat het uit is, en hij heeft wel gezegd dat we 'nog wel contact hebben', maar goed, dat zeggen alle exen natuurlijk Dat we bijna elke avond samen slapen en elkaar heel veel zien, dat weet niemand.
Dus jullie hebben nu nog een soort van een relatie? Waarom is het dan uit als ik vragen mag?

Laat ik het over mijn relationeel gebied maar niet hebben
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-08-2007 @ 15:16 :
haha, weet je hoe ver weg jij nu woont

"Schat, ga je even mee naar de andere kant van Nederland rijden? Waarom? Nou, even kijken of zo'n meisje die ik ken verliefd op je wordt."
Hoe ver weg ík woon? Pardon, wie is er nou naar een uithoek gegaan?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:39
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 27-08-2007 @ 16:57 :
Dus jullie hebben nu nog een soort van een relatie? Waarom is het dan uit als ik vragen mag?

Laat ik het over mijn relationeel gebied maar niet hebben
nou we vonden elkaar op een gegeven moment om een onverklaarbare reden heel stom, en dat was uiteraard de schuld van de ander waardoor we elkaar nog stommer vonden en heel veel ruzie enzo. We snapten eigenlijk niet waarom
op een gegeven moment was hij het zat en maakte het uit. toen was ik nog bozer, uiteraard, want hij had nooit aandacht voor mij en het dan ook nog uitmaken. de lul. mijn beste vriend besloot toen ineens wel heel veel aandacht voor mij te hebben en toen had ik ook nog eens seks met hem en gingen we heel veel smsen, want hij dacht dat hij verliefd op me was en ik was een attentionwhore geloof ik achteraf.

anyways, exlief en ik waren nog wel samen op vakantie waar ik me ineens realiseerde dat ik hém toch nog wel heel erg leuk vond. niet de relatie op zich die ik miste, maar ook gewoon hém, wie hij was. Maar hij was in eerste instantie vooral bozig omdat ik had gesekst enzo met iemand anders, iemand die ik ook niet zomaar compleet uit mijn leven kan bannen omdat ie nou eenmaal bij de vriendengroep hoort. Maar exlief zei ook dat ie nog wel heel veel voor me voelde.

Op dit moment zijn we nu al 3 weken verder en eigenljk gaat het goed. Hij is op dit moment vooral nog heel erg bang dat het weer fout gaat als we besluiten dat we wel officieel een stel zijn, en die angst kan ik er nog niet uitpraten. Ik laat hem dus maar even rustig 'wennen'.

oftewel: officieel is het uit, in de praktijk merk je daar niks van en gedragen we ons als een stel puppy's. maar goed, als hij zich hier voorlopig fijner bij voelt mag ik nog even niet zeuren.


OT: hij gaat wel naar de voetbal vanavond en eigenlijk vind ik dat ook niet erg. hij vroeg wel of ik toevallig zin had om bij hem te komen slapen. denk dat ik dat wel doe, maar ik zie vanavond wel. eerst lol maken <3 stiekemisiewellief.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 17:04
Verwijderd
Opo relationeelgebied met vrienden gaat 't super. Doe ontieglijk veel en leer enorm veel nieuwe mensen kennen.

Vriendlief is nog steeds ver weg en dat vind ik stom, maar ik ben blij dat hij 't daar leuk vind. Over 6 dagen is ie alweer terug (L)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 17:08
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vakantie is nou officieel afgelopen en ik mis hem nu al omdat ik weet dat ik hem voorlopig veel minder ga zien dan we de afgelopen weken/maanden gewend zijn. En smsen onder werktijd kan ook niet want ik heb helemaal geen bereik daar?
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 17:41
Verwijderd
ik wilde dus voorlopig single blijven omdat ik over twee wekenw eer in Peru zit...maar ik ben misschien toch wel verliefd en dat wil ik niet
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 17:45
Lautitia
Lautitia is offline
Ik voel me raar, vooral op relationeel gebied.
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 18:15
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik vind nog steeds die man van ondertussen 34 leuk. Maar het lijkt alsof het niet van 1 kant komt. Wat moet ik nu doen (leeftijdsverschil van 15,5 jaar..)?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 27-08-2007 @ 19:28 :
van genieten totdat het foutloopt? Bereid je voor op een hoop gezeik van omgeving. En denk vooral niet dat je gelijkwaardig bent, want dat ben je niet.
Dat gezeik is alleen aan het begin, en een gelijkwaardige relatie is echt wel mogelijk.

Ik zou er ook gewoon voor gaan, wie niet waagt..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 18:34
wup
wup is offline
Aww... hij zei dat hij het zo kut vind dat hij zo weinig tijd voor me heeft. Ben blij dat hij het teminste zelf ook doorheeft. En doordat ik straks naar school ga weer hebben we overdag waarschijnlijk ook weinig tijd, dus we hebben besloten vet vaak bij elkaar te gaan eten.
Verder alles goed dus.. Hij is aan het werk en ik moet vanavond ook nog. Misschien dat ik voor die tijd even een kop thee haal op zijn werk..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 19:31
Verwijderd
Vandaag precies 8 maanden samen, tijd vliegt voorbij, in positieve zin.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 19:44
Verwijderd
Rot.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 19:54
Verwijderd
Heel erg goed. Ik ben blij dat we zo goed met elkaar praten nu. Het kan nog beter, maar we zwijgen 'problemen' in ieder geval niet meer dood. Het voelt heel goed nu en ik ben heel zeker van mijn zaak. Ik/we moet/moeten oppassen niet in 1000 stappen tegelijk gaan lopen. Eerst even alles goed op de rails hebben qua werk etc... en dan zien we verder
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 20:35
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Waarom woont mijn vader zo ver weg? Ik wil vaker gewoon even kunnen binnenvallen ipv eerst 4 uur in de trein zitten.



Oja, omdat mijn moeder terug naar Limburg is verhuisd toen ik één was.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 20:45
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Nou ik vind iemand best een beetje leuk, maar waarom spelen we het allebei zo hard to get?
Of ja, ik hóóp dat het hard to get is, want het kan ook desinteresse zijn?
Anderzijds hebben we wel al afgesproken en wordt hij zenuwachtig als ik in de buurt ben wel schattig...
alleen hij is zo onervaren.
En ik loop op de zaken vooruit, want straks dan gebeurt er helemaal niets en dan loop ik nu al te piekeren over een eventuele zoen die waarschijnlijk toch niet gaat komen. En dan ga ik weer denken dat ik niet leuk genoeg ben en zo. Ik wil dat hij terug smst want ik vind hem toch wel leuk... maar we kennen elkaar gewoon nog niet goed genoeg...

Mijn vrienden zijn echt lief <3 of ja, één in het speciaal, die zegt dat ze me heel bijzonder vindt en zo... fijn om te horen. Ik denk ook precies hetzelfde over haar... fijn dat er iemand is die dus wel aan me denkt en om me geeft, ook al horen we niet altijd van elkaar..! Hadden we maar meer contact... Ja helemaal zelf in de hand, I know, maar ik heb het steeds zo druk en zo.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 21:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik weet het ook ff allemaal niet meer
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 21:35
Verwijderd
Die 'vriendin' kan de ziekte krijgen en nobody gives a fuck about me dus; POEP.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 21:59
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
*poked zachtjes een tumbleweed*
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 22:04
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
oke
hij heeft een kind en een vriendin.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 22:34
Verwijderd
het gaat nog steeds zó goed! normaal wordt na een aantal maanden m'n gevoel voor iemand een stuk minder en ga ik twijfelen, maar nu is het na bijna 1,5 jaar nog steeds hetzelfde.. en dat voelt fijn.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 22:35
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-08-2007 @ 19:28 :
van genieten totdat het foutloopt? Bereid je voor op een hoop gezeik van omgeving. En denk vooral niet dat je gelijkwaardig bent, want dat ben je niet.
Gelijkwaardig? Of bedoel je van hetzelfde leeftijdsniveau zeg maar? Want dat vind ik wel twee verschillende dingen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 23:17
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Heb de brief ontvangen, maar er is me nog niks duidelijker geworden. Ondanks dat ze zei dat ze voorlopig rust wilde, om alles op te lossen, zit ze volgens mij wel gewoon met haar ex aan te pappen. Dus ze bekijkt het maar, van mij hoort ze voorlopig niks meer...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.