Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2011, 01:24
Verwijderd
zo, ik kom net van pann
Advertentie
Oud 29-05-2011, 01:25
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Haha die titel

ha volkert!
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:25
Verwijderd
leuk, zo bovenaan de pagina. Ik zag superveel leuke meijses en iets minder veel leuke jongens. Ik vond het leuker dan gewoon, zo, hop, uitgaan, gewoon omdat de mensen me iets meer aanspreken maar het blijft een beetje een gek gewinkel, zoals uitgaan tevaak is.
Oud 29-05-2011, 01:25
Verwijderd
hey een wakkere ziel, hallo sherlock
Oud 29-05-2011, 01:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
leuker dan gewoon? wat is gewoon dan?
Oud 29-05-2011, 01:28
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
hey een wakkere ziel, hallo sherlock
Hoe definieer je wakker?

Maar ik slaap niet als je dat bedoelt!
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
filosofisch vraagstuk eigenlijk, 'wat is gewoon'?

Oud 29-05-2011, 01:29
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Vermoeiend, 12 uur lang op elke mogelijke dancemuziek dansen;p
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:29
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
filosofisch vraagstuk eigenlijk, 'wat is gewoon'?

[afbeelding]
A woman in the kitchen
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:29
Verwijderd
nou ja, als ik uitga lijkt het stramien (bestaat dat woord? ja? nee?) een beetje van, de meest gespierde kerel pikt de meest magere meisjes op. Dan is het stiekem een kleine verademing om een leuke jongen met een leuke jongen te zien zoenen of een mal meisje met een gekke jongen of een malle boy met een maf meiske of een boi met een boi of een tomboy met een boi of weet ik veel. Hoewel, het was nog niet ideaal maar toch.
Oud 29-05-2011, 01:30
Verwijderd
maar hecht niet teveel waarde aan mijn woorden hoor. Ik voel me gewoon heel snel niet op mijn gemak en hier was ik íets meer op mijn gemak en dat is redelijk uitzonderlijk!
Oud 29-05-2011, 01:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nou ja, als ik uitga lijkt het stramien (bestaat dat woord? ja? nee?) een beetje van, de meest gespierde kerel pikt de meest magere meisjes op. Dan is het stiekem een kleine verademing om een leuke jongen met een leuke jongen te zien zoenen of een mal meisje met een gekke jongen of een malle boy met een maf meiske of een boi met een boi of een tomboy met een boi of weet ik veel. Hoewel, het was nog niet ideaal maar toch.
Maar dat was dus de pann? Is dat een tent waar uitgaan anders is dann?
Oud 29-05-2011, 01:32
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
nou ja, als ik uitga lijkt het stramien (bestaat dat woord? ja? nee?) een beetje van, de meest gespierde kerel pikt de meest magere meisjes op. Dan is het stiekem een kleine verademing om een leuke jongen met een leuke jongen te zien zoenen of een mal meisje met een gekke jongen of een malle boy met een maf meiske of een boi met een boi of een tomboy met een boi of weet ik veel. Hoewel, het was nog niet ideaal maar toch.
Je vergeet blond in je beschrijving van het magere meisje!
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Maar dat was dus de pann? Is dat een tent waar uitgaan anders is dann?
ik kom normaal in andere plekken en nu was er zeg maar een gay feestje of zo? In de mezz hoor. Ach. Nou ja.
Oud 29-05-2011, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Je vergeet blond in je beschrijving van het magere meisje!
ja die mag er ook nog wel bij. Dat is niet perse zo, maar ik word nergens zo duidelijk met mijn neus op de feiten gedrukt als op dat soort momenten ofzo? Voor de jongens ben ik teveel een jongen, voor de meisjes teveel een meisje. Een beetje een schipper tussen twee eilanden, maar niemand die wil overvaren (hhuhuhuhu). Ik weet niet, het voelt een beetje bar en bar en bar eenzaam soms.
Oud 29-05-2011, 01:34
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
http://www.emporiumfestival.nl/

Ik was vandaag hier, en het was awesome
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:35
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik kom normaal in andere plekken en nu was er zeg maar een gay feestje of zo? In de mezz hoor. Ach. Nou ja.
De mezz? is dat de naam van iets? ik ben niet zo into places to be.
Oud 29-05-2011, 01:36
Verwijderd
lelijke website sherlock, maar vast een leuk feestje!
Oud 29-05-2011, 01:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja die mag er ook nog wel bij. Dat is niet perse zo, maar ik word nergens zo duidelijk met mijn neus op de feiten gedrukt als op dat soort momenten ofzo? Voor de jongens ben ik teveel een jongen, voor de meisjes teveel een meisje. Een beetje een schipper tussen twee eilanden, maar niemand die wil overvaren (hhuhuhuhu). Ik weet niet, het voelt een beetje bar en bar en bar eenzaam soms.
Maar heb je daar dan niks kunnen opgescharrelen (wat een woord )? Op wat voor types meisjes/jongens val je eigenlijk?
Oud 29-05-2011, 01:36
Verwijderd
Citaat:
De mezz? is dat de naam van iets? ik ben niet zo into places to be.
oh sorry, dat is gewoon een poppodium.
Oud 29-05-2011, 01:39
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
lelijke website sherlock, maar vast een leuk feestje!
Morgen foto's filmpjes alles!
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:39
Verwijderd
Mwehhh, heb zin om te zeiken en wijverig te klagen en alles, maar dat mag hier gewoon nooit
Oud 29-05-2011, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Maar heb je daar dan niks kunnen opgescharrelen (wat een woord )? Op wat voor types meisjes/jongens val je eigenlijk?
nee, daar ben ik gewoon te verlegen voor of zo? Tenminste, ik vind het fijn om met mensen te communiceren en als het heel erg danserig is, dan denk ik al snel van 'laat ook maar' en dan leer ik niemand kennen. Ik weet niet zo goed op wat voor types ik val. Geen een van de mensen waar ik verliefd op ben heb ik ooit ontmoet met uitgaan. De mensen waar ik ooit verliefd op was, tja. Uhm. Ik kan nu wel zeggen van, ik vind androgyne meisjes leuk maar misschien is dat omdat ik zelf meer androgyene meisjes aantrek. Ik weet het niet. Eigenlijk werd ik tot nu toe verliefd op andere versies van mezelf maar dan in een andere vorm



en jij?
Oud 29-05-2011, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Mwehhh, heb zin om te zeiken en wijverig te klagen en alles, maar dat mag hier gewoon nooit
doe maar, ik heb gezopen en ik ben ook in een openhartige bui. Stort je shizzle uit!
Oud 29-05-2011, 01:41
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Mwehhh, heb zin om te zeiken en wijverig te klagen en alles, maar dat mag hier gewoon nooit
Kom maar hoor!
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:41
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
doe maar, ik heb gezopen en ik ben ook in een openhartige bui. Stort je shizzle uit!
Dit
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mwehhh, heb zin om te zeiken en wijverig te klagen en alles, maar dat mag hier gewoon nooit
Bij de nachtploeg mag alles!
Oud 29-05-2011, 01:42
Verwijderd
ik had vandaag heel eventjes 10 meisjes ofzo die ook onderweg waren naar dat feest op mijn kamer. Dan loop ik echt rond en denk ik continu 'meisjes '
Oud 29-05-2011, 01:43
Verwijderd
maar even bloedserieus he, het lijkt me echt super relaxt dat je gewoon ergens rondloopt en gewoon duidelijk weet wat je bent of zo. Dat moet vast een verademing zijn? Dat je bijvoorbeeld gewoon Sherlock (hoi Jasper!) bent, en dat je rondloopt van 'Hallo, ik ben Jasper, ik zie er uit als een Jasper, ik ben een Jasper, hoi!' En dat dat dan gewoon bijzonder vanzelfsprekend is. Wat een baasje ben je dan!
Oud 29-05-2011, 01:45
Verwijderd
Ik zit heel erg met mijn (vroeger) beste vriendin die me al ruim 2 jaar geleden best wel vanuit het niets ineens helemaal negeerde.
Ze kreeg een eetstoornis, heb haar van een gezond gewicht elke week meer zien aftakelen tot ze echt broodmager was, en dat was gewoon verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk. Hoe ze maniertjes en trucjes had om maar niet te hoeven eten.
Ik droomde in die periode ook bijna elke nacht over haar, dat ze eten verstopte enzo. Naja, ik heb er nooit met haar over kunnen praten, wat ze nou voelde en zo, want ze hield het contact heel erg af. We mailden toen nog wel, toen ze opgenomen was, en langzaam ging het weer beter met haar, bouwde ze weer een beetje een sociale kring op, maar met mij heeft ze toen gebroken.
En kijk, dat had ik nog wel enigszins kunnen accepteren als ze had uitgelegd waarom, maar dat heeft ze nooit gedaan, ze heeft nooit meer op mijn mailtjes/belletjes gereageerd.
Echt dat is vreselijk, als iemand je na 12 jaar elke dag contact zo laat vallen.
Ik droomde toen elke nacht dat ik haar zag en weer met haar praatte, en nu nog steeds best wel vaak.
Ik kan het gewoon niet loslaten.
Oud 29-05-2011, 01:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee, daar ben ik gewoon te verlegen voor of zo? Tenminste, ik vind het fijn om met mensen te communiceren en als het heel erg danserig is, dan denk ik al snel van 'laat ook maar' en dan leer ik niemand kennen. Ik weet niet zo goed op wat voor types ik val. Geen een van de mensen waar ik verliefd op ben heb ik ooit ontmoet met uitgaan. De mensen waar ik ooit verliefd op was, tja. Uhm. Ik kan nu wel zeggen van, ik vind androgyne meisjes leuk maar misschien is dat omdat ik zelf meer androgyene meisjes aantrek. Ik weet het niet. Eigenlijk werd ik tot nu toe verliefd op andere versies van mezelf maar dan in een andere vorm



en jij?
Ja moeilijk te zeggen, wel meisjes-meisjes, maar geen huppelkutten. Gewoon goedverzorgde, vrouwelijke, leuke, vrolijke, openlijke meisjes die een goeie smaak en intelligentie hebben. In een notedop. Hoe generiek eigenlijk
Oud 29-05-2011, 01:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
doe maar, ik heb gezopen en ik ben ook in een openhartige bui. Stort je shizzle uit!
Dit, met de kanttekening dat ik nog volop aan het zuipen ben! *schenkt nieuw glaasje wijn in*
Oud 29-05-2011, 01:47
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik zit heel erg met mijn (vroeger) beste vriendin die me al ruim 2 jaar geleden best wel vanuit het niets ineens helemaal negeerde.
Ze kreeg een eetstoornis, heb haar van een gezond gewicht elke week meer zien aftakelen tot ze echt broodmager was, en dat was gewoon verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk. Hoe ze maniertjes en trucjes had om maar niet te hoeven eten.
Ik droomde in die periode ook bijna elke nacht over haar, dat ze eten verstopte enzo. Naja, ik heb er nooit met haar over kunnen praten, wat ze nou voelde en zo, want ze hield het contact heel erg af. We mailden toen nog wel, toen ze opgenomen was, en langzaam ging het weer beter met haar, bouwde ze weer een beetje een sociale kring op, maar met mij heeft ze toen gebroken.
En kijk, dat had ik nog wel enigszins kunnen accepteren als ze had uitgelegd waarom, maar dat heeft ze nooit gedaan, ze heeft nooit meer op mijn mailtjes/belletjes gereageerd.
Echt dat is vreselijk, als iemand je na 12 jaar elke dag contact zo laat vallen.
Ik droomde toen elke nacht dat ik haar zag en weer met haar praatte, en nu nog steeds best wel vaak.
Ik kan het gewoon niet loslaten.
tl;dr

Nee, slechte grap

Ik snap wat je voelt en heb het zelf ook wel eens gehad(alleen niet na zo lang) maar er zijn nou eenmaal mensen die denken dat dat de makkelijkste manier voor ze is en daar moet je blij mee zijn dat je er van af bent.
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zit heel erg met mijn (vroeger) beste vriendin die me al ruim 2 jaar geleden best wel vanuit het niets ineens helemaal negeerde.
Ze kreeg een eetstoornis, heb haar van een gezond gewicht elke week meer zien aftakelen tot ze echt broodmager was, en dat was gewoon verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk. Hoe ze maniertjes en trucjes had om maar niet te hoeven eten.
Ik droomde in die periode ook bijna elke nacht over haar, dat ze eten verstopte enzo. Naja, ik heb er nooit met haar over kunnen praten, wat ze nou voelde en zo, want ze hield het contact heel erg af. We mailden toen nog wel, toen ze opgenomen was, en langzaam ging het weer beter met haar, bouwde ze weer een beetje een sociale kring op, maar met mij heeft ze toen gebroken.
En kijk, dat had ik nog wel enigszins kunnen accepteren als ze had uitgelegd waarom, maar dat heeft ze nooit gedaan, ze heeft nooit meer op mijn mailtjes/belletjes gereageerd.
Echt dat is vreselijk, als iemand je na 12 jaar elke dag contact zo laat vallen.
Ik droomde toen elke nacht dat ik haar zag en weer met haar praatte, en nu nog steeds best wel vaak.
Ik kan het gewoon niet loslaten.
ik weet niet zo goed hoe het werkt maar misschien is het bijzonder confronterend om contact met je te hebben. Als in, dat je ook een stukje verleden bent waar ze probeert mee af te rekenen. Die sociale kring die ze toen opbouwde, waren dat vrienden van vroeger of nieuwe vrienden? Soms wil je als mens gewoon een nieuw verhaal kunnen maken en dan is het moeilijk om daar mensen van vroeger in te passen.
Oud 29-05-2011, 01:49
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
maar even bloedserieus he, het lijkt me echt super relaxt dat je gewoon ergens rondloopt en gewoon duidelijk weet wat je bent of zo. Dat moet vast een verademing zijn? Dat je bijvoorbeeld gewoon Sherlock (hoi Jasper!) bent, en dat je rondloopt van 'Hallo, ik ben Jasper, ik zie er uit als een Jasper, ik ben een Jasper, hoi!' En dat dat dan gewoon bijzonder vanzelfsprekend is. Wat een baasje ben je dan!
Op uiterlijk gebied kan ik je alleen maar gelijk geven Maar qua innerlijk heb ik ook niet het idee dat ik 100% weet wie ik ben. En ik denk dat iedereen dat wel heeft.
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:49
Verwijderd
Citaat:
Ja moeilijk te zeggen, wel meisjes-meisjes, maar geen huppelkutten. Gewoon goedverzorgde, vrouwelijke, leuke, vrolijke, openlijke meisjes die een goeie smaak en intelligentie hebben. In een notedop. Hoe generiek eigenlijk
Ha ja ik zie wel een meisje voor me, maar ook een meisje dat duizend meisjes is! Lijkt me ook wel weer handig, een meisje dat duizend meisjes is!
Oud 29-05-2011, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Op uiterlijk gebied kan ik je alleen maar gelijk geven Maar qua innerlijk heb ik ook niet het idee dat ik 100% weet wie ik ben. En ik denk dat iedereen dat wel heeft.
Ja oké, dat is ook nogal wat, maar er is wel een soort klik tussen die twee toch? Als in, innerlijk en uiterlijk?
Oud 29-05-2011, 01:51
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet zo goed hoe het werkt maar misschien is het bijzonder confronterend om contact met je te hebben. Als in, dat je ook een stukje verleden bent waar ze probeert mee af te rekenen. Die sociale kring die ze toen opbouwde, waren dat vrienden van vroeger of nieuwe vrienden? Soms wil je als mens gewoon een nieuw verhaal kunnen maken en dan is het moeilijk om daar mensen van vroeger in te passen.
Ja, zoiets zal het ook zijn. En dat kan ik, hoe erg verdrietig en pijnlijk dat ook is, ergens nog wel begrijpen. Maar wat ik niet begrijp is dat ze nooit uitleg gegeven heeft. Dat ze gewoon maar niks liet horen.
Ik ben nu nog zo vaak met haar bezig, terwijl zij dus vrolijk doorgegaan is met nieuwe mensen. Alsof die hele jeugd samen niks voor haar betekent heeft.
Was ik dan zo vreselijk? Ik ben vanaf mijn 7e met haar opgegroeid, zag haar elke dag, en zou eerlijk gezegd niet weten wat er dan zo vreselijk was aan haar jeugd. Of ik iets fout heb gedaan ofzo.
En stel dat ik iets fout heb gedaan en dat ze me daarom niet meer wil kennen, ZEG dat dan.
Iemand in het ongewisse laten is echt heel erg wreed.
Oud 29-05-2011, 01:51
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja oké, dat is ook nogal wat, maar er is wel een soort klik tussen die twee toch? Als in, innerlijk en uiterlijk?
Ja, ik vind wel dat mijn uiterlijk redelijk mijn innerlijk weerspiegelt als je dat bedoelt.
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ha ja ik zie wel een meisje voor me, maar ook een meisje dat duizend meisjes is! Lijkt me ook wel weer handig, een meisje dat duizend meisjes is!
Nja, voorwaarde is wel dat ze een lievig gezicht moet hebben, ontwapenend zeg maar. En dat hebben niet alle meisjes. De meeste in de categorie 'mooi' zijn vaak wel mooi, maar hebben niet dat lievige.

Ilse de Lange is wel iemand met een 'lievig' gezicht, maar die lijkt me wel weer een beetje te burgerlijk en enigszins truttig typje.

Wtf @ mezelf, wijs ik nu Ilse de Lange af?
Oud 29-05-2011, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, zoiets zal het ook zijn. En dat kan ik, hoe erg verdrietig en pijnlijk dat ook is, ergens nog wel begrijpen. Maar wat ik niet begrijp is dat ze nooit uitleg gegeven heeft. Dat ze gewoon maar niks liet horen.
Ik ben nu nog zo vaak met haar bezig, terwijl zij dus vrolijk doorgegaan is met nieuwe mensen. Alsof die hele jeugd samen niks voor haar betekent heeft.
Was ik dan zo vreselijk? Ik ben vanaf mijn 7e met haar opgegroeid, zag haar elke dag, en zou eerlijk gezegd niet weten wat er dan zo vreselijk was aan haar jeugd. Of ik iets fout heb gedaan ofzo.
En stel dat ik iets fout heb gedaan en dat ze me daarom niet meer wil kennen, ZEG dat dan.
Iemand in het ongewisse laten is echt heel erg wreed.
Mja, maar soms gaan mensen er van uit dat iets laten rusten voor de ander minder pijnlijk is dan er juist weer over te beginnen. Daar zijn mensen gewoon anders in en misschien verwacht zij wat anders. (te vaak het woordje anders in te weinig zinnen, maar vooruit). En of je zelf wel of niet een schuldvraag hebt lijkt me niet een vraag. Jullie hebben alletwee samen een jeugd gehad.
Oud 29-05-2011, 01:54
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja, zoiets zal het ook zijn. En dat kan ik, hoe erg verdrietig en pijnlijk dat ook is, ergens nog wel begrijpen. Maar wat ik niet begrijp is dat ze nooit uitleg gegeven heeft. Dat ze gewoon maar niks liet horen.
Ik ben nu nog zo vaak met haar bezig, terwijl zij dus vrolijk doorgegaan is met nieuwe mensen. Alsof die hele jeugd samen niks voor haar betekent heeft.
Was ik dan zo vreselijk? Ik ben vanaf mijn 7e met haar opgegroeid, zag haar elke dag, en zou eerlijk gezegd niet weten wat er dan zo vreselijk was aan haar jeugd. Of ik iets fout heb gedaan ofzo.
En stel dat ik iets fout heb gedaan en dat ze me daarom niet meer wil kennen, ZEG dat dan.
Iemand in het ongewisse laten is echt heel erg wreed.
Misschien is het je dochter uit de toekomst die je leven zo wilt veranderen dat je haar niet krijgt en is ze dus nu verdwenen.
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:55
Verwijderd
in het ongewisse is iets wat je meestal hebt als je bij iemand een vraag hebt laten liggen. Je hebt nooit een vraag direct gesteld of wel? Dan kan je misschien ook niet direct een antwoord verlangen. Anders is het een discussie op een onuitgesproken front en dat zijn discussies die gewoon niet altijd door twee mensen gevoerd worden.
Oud 29-05-2011, 01:56
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
WIJ EISEN dat er een subforum
komt voor moslims!
Wij zijn hier een minderheid en wij eisen een
eigen subforum!
WIJ zijn hier al te lang onderdrukt!
VANAF NU GAAN WIJ IN OPSTAND
DENK NIET DAT WE ALLEEN STAAN, ENKELE MODS HEBBEN STEUN TOEGEZEGD!
wij BLIJVEN doorgaan!
Tits or gtfo
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind wel dat mijn uiterlijk redelijk mijn innerlijk weerspiegelt als je dat bedoelt.
ja dat bedoel ik! vet relaxt! als ik naast je zat zou ik je een boks geven.
Oud 29-05-2011, 01:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ja dat bedoel ik! vet relaxt! als ik naast je zat zou ik je een boks geven.
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2011, 01:57
Verwijderd
Citaat:
Nja, voorwaarde is wel dat ze een lievig gezicht moet hebben, ontwapenend zeg maar. En dat hebben niet alle meisjes. De meeste in de categorie 'mooi' zijn vaak wel mooi, maar hebben niet dat lievige.

Ilse de Lange is wel iemand met een 'lievig' gezicht, maar die lijkt me wel weer een beetje te burgerlijk en enigszins truttig typje.

Wtf @ mezelf, wijs ik nu Ilse de Lange af?
ik heb wel een paar meisjes in mijn hoofd nu! Ach verdorie, de liefde, het is wat zeg!
Oud 29-05-2011, 01:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, zoiets zal het ook zijn. En dat kan ik, hoe erg verdrietig en pijnlijk dat ook is, ergens nog wel begrijpen. Maar wat ik niet begrijp is dat ze nooit uitleg gegeven heeft. Dat ze gewoon maar niks liet horen.
Ik ben nu nog zo vaak met haar bezig, terwijl zij dus vrolijk doorgegaan is met nieuwe mensen. Alsof die hele jeugd samen niks voor haar betekent heeft.
Was ik dan zo vreselijk? Ik ben vanaf mijn 7e met haar opgegroeid, zag haar elke dag, en zou eerlijk gezegd niet weten wat er dan zo vreselijk was aan haar jeugd. Of ik iets fout heb gedaan ofzo.
En stel dat ik iets fout heb gedaan en dat ze me daarom niet meer wil kennen, ZEG dat dan.
Iemand in het ongewisse laten is echt heel erg wreed.
Mwah, dat is vaak niks persoonlijks, maar heeft meer met haar eigen wensen en dingen te maken. Misschien zag ze jou wel als iemand waar ze ongelukkig van werd omdat je bijv. een ideaal figuur had, waar ze tegenop keek als eetstoornispatiënt? Misschien dacht ze dat jullie interesses niet meer overeen kwamen?

Mail haar anders een keer, zeg dat je weer eens wil afspreken en kijk wat er van komt.
Oud 29-05-2011, 01:58
Verwijderd
heb ik gedaan het beeldscherm voelde koud
Oud 29-05-2011, 01:59
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
heb ik gedaan het beeldscherm voelde koud
Mijn beeldscherm is niet zo koud!
__________________
Yoloswag 420
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.