Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2003, 18:12
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Ik ben ruim 2 jaar aan de pil. Ik slik Microgynon 30. Gisterenavond had ik moeten beginnen met een nieuwe strip (ik was nog heel licht ongesteld), maar ben dit vergeten. Vanmiddag heb ik seks met mijn vriend gehad en daarnet schoot me ineens te binnen dat ik de pil vergeten was. We hebben geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Het gaat dus om de allereerste pil van een nieuwe strip, die ik veel later dan 12 uur erna, ingenomen heb.

Is de kans op een zwangerschap erg groot?
__________________
You look into her angel eyes
Oud 16-11-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
M|ST schreef op 16-11-2003 @ 19:12:
Ik ben ruim 2 jaar aan de pil. Ik slik Microgynon 30. Gisterenavond had ik moeten beginnen met een nieuwe strip (ik was nog heel licht ongesteld), maar ben dit vergeten. Vanmiddag heb ik seks met mijn vriend gehad en daarnet schoot me ineens te binnen dat ik de pil vergeten was. We hebben geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Het gaat dus om de allereerste pil van een nieuwe strip, die ik veel later dan 12 uur erna, ingenomen heb.

Is de kans op een zwangerschap erg groot?
Nouja, 'erg groot'... als je 1 keer de pil vergeet is de kans nooit meteen erg groot... maar de kans is nu iig niet verwaarloosbaar. Vooral niet bij de eerste pil van de strip, die is meestal toch het belangrijkste, omdat door de eerste paar pillen de ovulatie tegen wordt gehouden.
Oud 16-11-2003, 20:02
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Ik heb er nog het een en ander over opgezocht .. en het leek me toch een te groot risico. Alles dus maar eerlijk opgebiecht aan pap en mams, en daarnet de eerste morning afterpil geslikt.
__________________
You look into her angel eyes
Oud 16-11-2003, 20:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
M|ST schreef op 16-11-2003 @ 21:02:
Ik heb er nog het een en ander over opgezocht .. en het leek me toch een te groot risico. Alles dus maar eerlijk opgebiecht aan pap en mams, en daarnet de eerste morning afterpil geslikt.
die had je toevallig in huis?
(sorry, ben gewoon nieuwsgierig naar hoe je d'r zo snel aan komt na net een heel betoog d'r over te hebben gelezen (hè leonoor? ))
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-11-2003, 20:27
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Nee .. het recept van de morning afterpil is via internet te verkrijgen. Dus we zijn naar de dienstdoende weekendapotheek gereden.
__________________
You look into her angel eyes
Oud 16-11-2003, 20:29
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
En nu zit ik misselijk te zijn.
__________________
You look into her angel eyes
Oud 16-11-2003, 22:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
oh vandaar. das wel snel dan!
en over die misselijkheid: lekker in bed gaan liggen onder de warme dekens, voor de zekerheid een emmertje naast je bed en proberen te slapen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-11-2003, 08:46
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 16-11-2003 @ 23:11:
oh vandaar. das wel snel dan!
Stond ook in mijn betoog. 't is dus toch nodig (zinnige stelling dus ).

Hopelijk gaat de misselijk snel over.
Oud 17-11-2003, 10:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-11-2003 @ 09:46:
Stond ook in mijn betoog. 't is dus toch nodig (zinnige stelling dus ).

Hopelijk gaat de misselijk snel over.
ja daarom vroeg ik het ook idd. ik dacht alleen dat in jouw betoog stond dat je het de volgende dag in huis had (dus niet dezelfde avond nog), maar ik heb het nog eens nagelezen en in het voorbeeld hadden ze het over 'snachts. Vandaar dat je dan een nachtje moet wachten..
Maar je ziet idd meteen dat de stelling nuttig is ja
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-11-2003, 10:15
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 17-11-2003 @ 11:12:
ja daarom vroeg ik het ook idd. ik dacht alleen dat in jouw betoog stond dat je het de volgende dag in huis had (dus niet dezelfde avond nog), maar ik heb het nog eens nagelezen en in het voorbeeld hadden ze het over 'snachts. Vandaar dat je dan een nachtje moet wachten..
Maar je ziet idd meteen dat de stelling nuttig is ja
Ik wou net zeggen: "'s nachts is de apotheek niet open. ", maar je had het zelf al gezien.
Oud 17-11-2003, 10:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Kun je ook ongesteld worden als je meerdere dagen de pil bent vergeten, maar je vorige menstruatie is nog geen 3 weken geleden?
__________________
Oud 17-11-2003, 10:20
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 17-11-2003 @ 11:19:
Kun je ook ongesteld worden als je meerdere dagen de pil bent vergeten, maar je vorige menstruatie is nog geen 3 weken geleden?
'k denk het wel, ja...volgens mij wordt je ongesteld omdat je lichaam geen (extra?) hormonen meer binnenkrijgt...en dat kan dan ook binnen die drie weken...denk ik.
Oud 17-11-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 17-11-2003 @ 11:19:
Kun je ook ongesteld worden als je meerdere dagen de pil bent vergeten, maar je vorige menstruatie is nog geen 3 weken geleden?
Ik neem aan van wel; het schijnt dat bij een studentenvereniging tijdens de ontgroening bij alle meisjes de pil wordt stopgezet zodst ze allemaal ongesteld worden, en dat zou toch niet werken als t niet zo was dat t kan komen doordat je geen pil meer slikt
Oud 17-11-2003, 11:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
vanaf hoeveel pillen is dat dan ongeveer?
__________________
Oud 17-11-2003, 11:23
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 17-11-2003 @ 12:17:
vanaf hoeveel pillen is dat dan ongeveer?
Ik denk dat dat per persoon verschilt...maar ik wordt bv. als ik stop met de pil na een dag of 3/4 ongesteld...ik denk dus dat het iig na een dag of 2/3/4 pil achter elkaar vergeten zal zijn.
Oud 17-11-2003, 13:43
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Hai, ik heb de pil doorgeslikt, dus ben nu met mijn 2e strip bezig zonder stopweek. Ik heb alleen best wel last van doorbraakbloedingen En het zijn niet zomaar een paar druppeltjes, maar tis eehm, best veel en het ziet er anders uit dan "normaal" ongesteldheidsbloed. Iemand enig idee of dit raar is, of wat ik er aan kan doen??
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Oud 17-11-2003, 13:45
Verwijderd
Citaat:
bumblebee schreef op 17-11-2003 @ 14:43:
Hai, ik heb de pil doorgeslikt, dus ben nu met mijn 2e strip bezig zonder stopweek. Ik heb alleen best wel last van doorbraakbloedingen En het zijn niet zomaar een paar druppeltjes, maar tis eehm, best veel en het ziet er anders uit dan "normaal" ongesteldheidsbloed. Iemand enig idee of dit raar is, of wat ik er aan kan doen??
Ik denk dat het idd gewoon een doorbraakbloeding is...die zijn niet altijd hetzelfde... Je kunt bv. stoppen met de pil slikken, gewoon ongesteld worden en na een stopweek weer met de pil beginnen. 'k denk alleen wel dat het dan een strip duurt voordat de pil weer veilig is.
Oud 18-11-2003, 13:01
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb eens na zitten denken , en ik heb 2 vraagjes...

Ik weet dat in de bijsluiter staat dat het nog steeds veilig is als je je pil 12 uur te laat in hebt genomen en dat je 'm het liefst iedere dag ongeveer op hetzelfde moment moet slikken, met hooguit 2 uur verschil daartussen. Maar bij mij komt het per strip een keer of 3 zo uit dat ik mijn pil een uur of 2, 3 te laat slik. Beinvloedt dit de werking van de pil?

Ik slik de pil nu ongeveer een half jaar, geloof ik. De eerste paar keer werd ik telkens op ongeveer hetzelfde moment, namelijk op maandagavond laat, ongesteld. Sinds ik 1x een strip doorgeslikt heb (ik denk niet dat dit er veel mee te maken heeft, maar goed), wordt ik 'pas' op dinsdag ongesteld. Het is een paar keer toen 's ochtends geweest, maar nu is het zelfs pas 's middags... Hoe kan dit? Betekent dit dat mijn lichaam nu pas echt gaat wennen aan de pil, en gaat het voortaan altijd ongeveer zo?
Oud 18-11-2003, 16:34
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
hey, ik heb nu dus de pil gehaald en mn plan ios elke x 2 strippen achter elkaar te slikken (nu ook van mezelf om de 1.5 mnd), maar zou ik dan ook doorbraakbloedingen krijgen? mn lichaam ist opzich al gewend om die tijd zeg maar...

en hebben veel van jullie last gehad van de bijwerkingen? of valt dat reuze mee > ik zat 't te lezen en het zijn er nogal wat
__________________
i'm addicted to music
Oud 18-11-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
bassgirl schreef op 18-11-2003 @ 17:34:
hey, ik heb nu dus de pil gehaald en mn plan ios elke x 2 strippen achter elkaar te slikken (nu ook van mezelf om de 1.5 mnd), maar zou ik dan ook doorbraakbloedingen krijgen? mn lichaam ist opzich al gewend om die tijd zeg maar...

en hebben veel van jullie last gehad van de bijwerkingen? of valt dat reuze mee > ik zat 't te lezen en het zijn er nogal wat
Of je doorbraakbloedingen zult krijgen is niet te voorspellen, dat verschilt per persoon en per keer. Wat je lichaam ook gewend is, de pil gooit het toch door de war vanwege de hormonen, dus dat wat het ook gewend is, dat geldt dan niet meer, denk ik.

Bij de eerste pil die ik slikte, had ik vrij veel last van bijwerkingen. Bij de pil die ik nu slik niet echt, eigenlijk ook wel, maar dan positieve.
Oud 18-11-2003, 18:15
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 18-11-2003 @ 14:01:
Ik heb eens na zitten denken , en ik heb 2 vraagjes...
1. ik denk het wel een beetje, anders hadden ze het er vast niet bij gezet. maar ik denk wel zeer weinig (anders mag je hem ook niet 12 uur te laat innemen)
2. ik heb geen idee, bij mij verschilt het ook weleens. eerst werd ik altijd op zondag om ong. 12.00 ongesteld (donderdagavond m'n laatste pil ingenomen), maar nu is het wat minder regelmatig, dus ook wel eens laat 's middags of zelfs maandag (slik de pil inmiddels 2 jaar)
Oud 18-11-2003, 18:59
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik slik de pil bijna 5 jaar, en bij mij is t altijd verschillend wanneer ik ongesteld wordt. Wel lastig, maar altijd nog beter dan niet eens weten wanneer (toen ik nog niet aan de pil was en super-onregelmatig ongesteld).
__________________
Keep on rockin'
Oud 18-11-2003, 20:23
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
de goeie fee schreef op 04-11-2003 @ 11:28:
Hallo,

Ik heb de eerste en tweede pil vergeten na de stopweek, doordat ik de strip ergens vergeten was (moest zaterdag beginnen, die heb ik niet ingenomen en die van zondag ook niet) Ik heb maandag 3 pillen ingenomen, alhoewel ik wel wist dat dit dom was. Wanneer ben ik terug veilig, zonder condoom?
*leest gebruiksaanwijzing mycroginon 30*

Als u meer dan 12 uur te laat bent met het innemen van een tablet, kan de werking van de pil verminderd zijn. Hoe meer tabletten u achter elkaar vergeten bent, des te groter wordt de kans dat de werking ovan de pil verminderd is. De kans op onvoldoende bescherming tegen zwangerschap is het allergrootst als tabletten worden overgeslagen aan het begin of aan het einde van de strip

daarom gelden de volgende regels

Meer dan 1 tablet vergeten in deze strip
neem contact op met uw dokter

1 tablet vergeten in week 1
Neem de vergeten tablet in zodra u eraan denkt, ook als dit zou betekenen dat u twee tabletten op hetzelfde moment moet innemen. Neem verder de tabletten weer op de gebruikelijke tijd in, maar u moet tevens gedurende 7 dagen extra voorbehoedmiddelen gebruiken. Als u in de week voor het overslaan gemeenschap heeft gehad, moet u rekening houden met een kans op zwangerschap. Neem in dat geval daarom meteen contact op met uw dokter.

rest van regels is niet relevant

dus volgens mij moet je (ik weet niet of je dezelfde pil hebt en dus dezelfde regels hebt) contact opnemen met je dokter
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Oud 18-11-2003, 20:34
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Heb je in de week ervoor seks gehad? Ik hoop voor je van niet. Ik had hetzelfde probleem en heb de morning afterpil geslikt. Jij bent daar nu al te laat mee, als ik het zo lees en hebt dan een vrij grote kans op zwangerschap.


Ik heb zelf ook nog een vraagje betreffende microgynon30:

Afgelopen dagen heb ik de morning afterpil geslikt, omdat ik een pil vergeten was en geen extra bescherming had gebruikt tijdens de seks. De bijsluiter van microgynon30 geeft aan dat je een week niet veilig bent. Verandert het gebruik van de morning afterpil daar iets aan? Dat het bijvoorbeeld nog langer zou duren voor je weer veilig bent? Ik kon hierover in de bijsluiter van de morning afterpil niets vinden.
__________________
You look into her angel eyes
Oud 18-11-2003, 21:03
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik ben net met deze pil begonnen en wat vinden jullie van deze pil?? Hebben jullie ook last van de bijwerkingen btw??

[edit by Leonoor]Gaat over Microgynon 30[/edit by Leonoor]

Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 21:12.
Oud 18-11-2003, 21:09
Verwijderd
super, geen bijwerkingen..
ligt eraan per persoon denk ik
Oud 18-11-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 18-11-2003 @ 22:03:
Ik ben net met deze pil begonnen en wat vinden jullie van deze pil?? Hebben jullie ook last van de bijwerkingen btw??
Ik vind het een rot pil (voor mij dan), ik had enorme last van allerlei bijwerkingen. Daarom slik ik hem nu ook niet meer.
Oud 18-11-2003, 21:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
WPWW schreef op 18-11-2003 @ 22:03:
Ik ben net met deze pil begonnen en wat vinden jullie van deze pil?? Hebben jullie ook last van de bijwerkingen btw??

[edit by Leonoor]Gaat over Microgynon 30[/edit by Leonoor]
Prima, geen last van bijwerkingen gehad. Maar dat verschilt helemaal per persoon.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-11-2003, 16:17
Verwijderd
Citaat:
M|ST schreef op 18-11-2003 @ 21:34:
Heb je in de week ervoor seks gehad? Ik hoop voor je van niet. Ik had hetzelfde probleem en heb de morning afterpil geslikt. Jij bent daar nu al te laat mee, als ik het zo lees en hebt dan een vrij grote kans op zwangerschap.


Ik heb zelf ook nog een vraagje betreffende microgynon30:

Afgelopen dagen heb ik de morning afterpil geslikt, omdat ik een pil vergeten was en geen extra bescherming had gebruikt tijdens de seks. De bijsluiter van microgynon30 geeft aan dat je een week niet veilig bent. Verandert het gebruik van de morning afterpil daar iets aan? Dat het bijvoorbeeld nog langer zou duren voor je weer veilig bent? Ik kon hierover in de bijsluiter van de morning afterpil niets vinden.
Ik weet het niet zeker, maar als er niets in staat denk ik dat er ook niet verandert...


en WPWW, ik gebruik ook Microgynon 30, ik heb geen last van bijwerkingen, behalve als ik een stopweek oversla, dan krijg ik aan het eind van de tweede strip hoofdpijn.
Oud 19-11-2003, 17:59
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
WPWW schreef op 18-11-2003 @ 22:03:
Ik ben net met deze pil begonnen en wat vinden jullie van deze pil?? Hebben jullie ook last van de bijwerkingen btw??

[edit by Leonoor]Gaat over Microgynon 30[/edit by Leonoor]
nergens last van, gebruik hem nu al 2 jaar
Oud 19-11-2003, 20:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
WPWW schreef op 18-11-2003 @ 22:03:
Ik ben net met deze pil begonnen en wat vinden jullie van deze pil?? Hebben jullie ook last van de bijwerkingen btw??

[edit by Leonoor]Gaat over Microgynon 30[/edit by Leonoor]
Ik slik deze pil nu al twee jaar en zeker in het begin had ik last van bijwerkingen. Ik was vaak misselijk als ik begon met een nieuwe strip. Werd dan midden in de nacht wakker en was vreselijk misselijk maar als ik moest overgeven dan moest ik weer een nieuwe pil nemen dus dat probeerde ik te voorkomen. Nu gaat het een stuk beter en ik ben wel blij dat ik doorgezet heb. Ik moet nu nog altijd wel oppassen dat ik er niet twee te gelijk inneem ofzo want dan gaat het niet goed maar dat is wel logisch opzich.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-11-2003, 18:08
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
En nog ff voor de zekerheid: Je bent toch vanaf dat je de eerste pil slikt, beschermd tegen zwangerschap?? (Als je geen vergeet)
Kvind het best eng zo zonder condoom
Oud 20-11-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 20-11-2003 @ 19:08:
En nog ff voor de zekerheid: Je bent toch vanaf dat je de eerste pil slikt, beschermd tegen zwangerschap?? (Als je geen vergeet)
Kvind het best eng zo zonder condoom
Als je op de eerste dag van je menstruatie begint wel
Oud 20-11-2003, 19:08
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
anders op je 7ende
__________________
i'm addicted to music
Oud 21-11-2003, 14:44
xxxSophie
xxxSophie is offline
Misschien is het al ooit geweest, maar mama kwam gister met dit verhaal aanzetten:

Als je heel lang de pil slikt (iets van 10 jaar ofzo) dan heb je kans dat je later helemaal geen eisprong meer hebt, dus als je kinderen wil..

volgens mij slaat dit nergens op, en komt het maar heel af en toe voor

wat denken jullie?
Oud 21-11-2003, 17:29
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
vraagje over de yasmin pil wie slikt deze en wat zijn je ervaringen?? ik heb m namelijk nu voorgeschreven gekregen dus ben een beetje benieuwd
Oud 21-11-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
xxxSophie schreef op 21-11-2003 @ 15:44:
Misschien is het al ooit geweest, maar mama kwam gister met dit verhaal aanzetten:

Als je heel lang de pil slikt (iets van 10 jaar ofzo) dan heb je kans dat je later helemaal geen eisprong meer hebt, dus als je kinderen wil..

volgens mij slaat dit nergens op, en komt het maar heel af en toe voor

wat denken jullie?
Volgens mij is dat een fabeltje.

Als je als veertigjarige tien jaar de pil gaat slikken, dan wil het wel gebeuren dat je na die tien jaar geen eisprong meer hebt, maar daarvoor is het volgens mij een fabeltje. (Anders zouden er heel veel vrouwen onvruchtbaar zijn daardoor en volgens mij is ook dat niet zo.)

Als je stopt met de pil, kan het wel een tijd duren voordat alles weer normaal op gang is.
Oud 22-11-2003, 16:52
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-11-2003 @ 19:09:
Als je op de eerste dag van je menstruatie begint wel
Dat heb ik gedaan, en dat is nu een week geleden en ik ben nu niet meer ongesteld dus het dan veilig?? (Sorry dat ik zo achterdochtig ben)
Oud 22-11-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 22-11-2003 @ 17:52:
Dat heb ik gedaan, en dat is nu een week geleden en ik ben nu niet meer ongesteld dus het dan veilig?? (Sorry dat ik zo achterdochtig ben)
Maakt niet uit, je kunt 't toch maar beter zo zeker mogelijk weten he . Ja, het is nu veilig.
Oud 23-11-2003, 11:30
Verwijderd
Heeft er iemand hier wel eens gehoord van een pil die de week voor en de week na de mestuatie niet veilig is , ik niet namelijk, maar de exvriend van een vriendin kwam met dit verhaal (ik hoorde dat dan via mijn vriend)... Het lijkt me eerlijk gezegd een beetje gek toch?! Maar ja ik weet wel dat die vriendin niet echt van seks hield... Het lijkt me dan ook niet handig om zo'n pil te slikken...

Kent iemand zo'n pil??
Oud 23-11-2003, 13:43
2 good 4 You
2 good 4 You is offline
Ik heb efjes een vraagje ik heb nu mijn regels tot ongeveer dinsdag. Maar ik zou graag mijn regels krijgen op 7 december omdat ik ze niet wil krijgen in mijn vakantieperiode dus zou ik na 2 weken terug mogen stoppen met mijn pil? en zou ik dan gewoon terug mijn regels krijgen er zit dan wel maar 2 weken tussen.
__________________
ik ben een katje en kweet van anopakken/Hou je van iemand?zeg het dan gewoon voor het te laat is!!!! ik ben wie ik ben en daarmee basta!!!
Oud 23-11-2003, 13:50
Verwijderd
Citaat:
2 good 4 You schreef op 23-11-2003 @ 14:43:
Ik heb efjes een vraagje ik heb nu mijn regels tot ongeveer dinsdag. Maar ik zou graag mijn regels krijgen op 7 december omdat ik ze niet wil krijgen in mijn vakantieperiode dus zou ik na 2 weken terug mogen stoppen met mijn pil? en zou ik dan gewoon terug mijn regels krijgen er zit dan wel maar 2 weken tussen.
Ik snap je post niet helemaal...geloof ik...je bedoeld, dat je straks de pil weer gaat slikken en of je dan na twee weken alweer kunt stoppen om ongesteld te worden? 't mag wel (waarom zou het niet mogen), 'k weet alleen niet of je dan nog veilig bent, denk ik niet. Of je dan ongesteld wordt weet ik niet zeker, kans zit er wel in...of het weer stopt als je de pil gaat slikken kan ik ook niet met zekerheid zeggen, maar ook die kans zit er wel in. Uitproberen, op een andere manier kun je er niet achterkomen, denk ik.
Oud 23-11-2003, 14:54
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
niemand reageerd

nog een keer: iemand ervaring met de yasmin pil?? sterke bijwerkingen gehad???
Oud 23-11-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 23-11-2003 @ 15:54:
niemand reageerd
Ik wilde wel reageren, maar ik slik die pil niet en heb hem ook nooit geslikt, dus het had niet zo veel zin om te reageren...
Oud 23-11-2003, 18:09
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 22-11-2003 @ 19:18:
Maakt niet uit, je kunt 't toch maar beter zo zeker mogelijk weten he . Ja, het is nu veilig.
Gelukkig maar!! Danku!!
Oud 23-11-2003, 19:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 23-11-2003 @ 15:54:
niemand reageerd

nog een keer: iemand ervaring met de yasmin pil?? sterke bijwerkingen gehad???
Ik slik zelf de Yasmin-pil niet maar omdat het een van de lichtste pillen is zou ik verwachten dat je in vergelijking met andere pillen weinig bijwerkingen krijgt. Dit is echter alleen maar mijn idee. Ik slik zelf deze pil niet dus ik heb er zelf geen ervaring mee.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-11-2003, 09:08
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
vraagje:
Ik zit nu dus halverwege van mn strip, en verlies sinds gister dus weer bloed. ik ben wel in de eerste week 2 pillen achter elkaar vergeten, maar ik slik nu al weer 3 dagen gewoon goed.
Kan er een rede zijn of zal t door die 2 vergeten pilletjes liggen?
thnx


leonoor: exuse.... niet goed gekeken naar piltopic
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Oud 24-11-2003, 09:11
Verwijderd
Citaat:
blackfairy schreef op 24-11-2003 @ 10:08:
vraagje:
Ik zit nu dus halverwege van mn strip, en verlies sinds gister dus weer bloed. ik ben wel in de eerste week 2 pillen achter elkaar vergeten, maar ik slik nu al weer 3 dagen gewoon goed.
Kan er een rede zijn of zal t door die 2 vergeten pilletjes liggen?
thnx
Ik denk dat die twee vergeten pillen idd best de oorzaak zouden kunnen zijn...zeker weten doe ik het natuurlijk ook niet.

Citaat:
leonoor: exuse.... niet goed gekeken naar piltopic
np
Oud 24-11-2003, 14:17
someone
someone is offline
hoihoi
ik had even een vraagje en dacht zet het hier maar neer omdat ik anders weer een nieuwe topic moet openen waar er eigenlijk al zoveel van zijn.

ik heb het ongeveer een maand gelden met een jongen gedaan.. het was op een zaterdag dus ik was op stap.. en dus geen pil geslikt ( was hem vergeten voor ik weg ging )
naja we hebbe het dus nie veilig gedaan..
nu ben ik vorige week gewoon ongesteld geworden al was het wel direct weer over toen ik weer met de pil begon ( normaal duurt het een paar dagen )
vanmorgen was ik dus echt heel misselijk en moest een paar keer overgeven.
dat had ik dus afgelopen vrijdag ook al.

tis nie dat ik me echt zorgen maak, maar jah je houd het toch in je achterhoofd. dus nu mijn vraag, zal het gewoon toeval zijn??
of is het toch mis??

groetjes
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Oud 24-11-2003, 16:16
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
waarom slik je de pil als je ongesteld bent?? (ik heb altijd dat ik niet meer ongesteld ben als mn stopweek voorbij is)
maar als het een maandje geleden is en je hebt echt overgegeven zou ik toch ff een test halen...
enne ze zeggen dat als je de pil slikt je sowieso een bloeding krijgt of je nu zwanger bent of niet....
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zwanger en pil ?
helpsnel
1 08-09-2008 23:19
Lichaam & Gezondheid Pil te vroeg ingenomen
britje333
3 07-10-2007 18:18
Lichaam & Gezondheid maandstonden blijven weg.
willow1
1 20-09-2005 08:28
Lichaam & Gezondheid ongesteldheid
ziggy
1 07-02-2005 15:15
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #7
Verwijderd
500 20-05-2004 18:38
Lichaam & Gezondheid waar nieuwe strip halen?
Ireentje
3 17-05-2003 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.