Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2004, 19:15
mrs me
Avatar van mrs me
mrs me is offline
Citaat:
RD schreef op 29-01-2004 @ 19:55:
idd, het gaat in feite ook niet om wat de cassière (zo schrijf je dat dus ) zegt, maar op welke manier dat gebeurt. Soms word ik niet begroet, maar krijg ik wel een glimlachje. Als je in een dergelijke positie zit dan is het groeten (al dan niet met woorden) wel het minste wat je kunt doen. Helaas heeft 80% van de cassières dat hier niet door

hohohohoho!! rectificatie: ik groet een klant ALTIJD!!

ennuh.. het is caIssière btw
__________________
we can be hero's...just for one day...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2004, 19:18
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 29-01-2004 @ 19:41:
indeed
jij zit zeker zelf nooit achter de kassa?
Citaat:
RD schreef op 29-01-2004 @ 19:55:
idd, het gaat in feite ook niet om wat de cassière (zo schrijf je dat dus ) zegt, maar op welke manier dat gebeurt. Soms word ik niet begroet, maar krijg ik wel een glimlachje. Als je in een dergelijke positie zit dan is het groeten (al dan niet met woorden) wel het minste wat je kunt doen. Helaas heeft 80% van de cassières dat hier niet door
Het ligt er ook nog aan wat voor niveau cassière je krijgt, neem je type breezerslet, tja dan kun je beter aan de zelfbedieningskassa gaan betalen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:19
Asperientje
Avatar van Asperientje
Asperientje is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-01-2004 @ 14:08:
Al geruime tijd valt het me op, dat kassiëres hoe vriendelijk je ze ook benadert en te woord staat, zelden je persoonlijk en fatsoenlijk behandelen. Het merendeel van hen doet het werk robotisch en geeft geen enkele blijk van het feit dat ze niet lopende-band werk doen, maar mensen bedienen.
Terwijl ze gedag mompelen kijken ze al naar de lopende bend voor de volgende klant.
Dan vraag ik me af, is even de klant aankijken teveel gevraagd?

Zijn er meer mensen die zich hieraan kunnen storen?

Kom maar eens een keer langs als ik aan het werk ben dan..

Mensen lopen altijd met een smile op de gezicht de winkel uit..
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:22
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Ik ben ook cassiere en ben altijd vriendelijk zelfs tegen mensen die zeuren.
Wat wij vaak horen van klanten dat wij zulk leuk personeel hebben een goeie sfeer en de cassieres zijn aardig.
Wat ik wel doe als er een klant is die niks tegen mij zegt dan zeg ik ook niks meer kom op zeg ga niet beetje aardig doen als die klant chag doet en niks zegt ben je bij mij verkeerd
Ik kijk trouwens klanten altijd goed in de ogen aan dat is wel heel belangrijk.
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:27
RD
Avatar van RD
RD is offline
Citaat:
mrs me schreef op 29-01-2004 @ 20:15:
hohohohoho!! rectificatie: ik groet een klant ALTIJD!!

ennuh.. het is caIssière btw
Goedzo

het mag allebei
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:32
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
vrijgezel schreef op 29-01-2004 @ 20:22:

Ik kijk trouwens klanten altijd goed in de ogen aan dat is wel heel belangrijk.
Ja, dan geef je ze het idee dat je echt naar ze luistert (wat uiteraard niet waar is en je eigenlijk maar een doodverveelde ja-knikker bent). Die klanten kunnen echt dom zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:36
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Citaat:
FoxyRoxy schreef op 29-01-2004 @ 20:32:
Ja, dan geef je ze het idee dat je echt naar ze luistert (wat uiteraard niet waar is en je eigenlijk maar een doodverveelde ja-knikker bent). Die klanten kunnen echt dom zijn.
ja sommige klanten houden hele verhalen en ik maar luisteren en "jeetje wat er" "goh nou dat is niet leuk" of "wat geweldig"

ach ja ik vind het ouwehoeren het mooiste hoor sommige klanten die ken ik gewoon van de winkel werk er nou 3,5 jaar en ik weet niet maar je krijgt gewoon een beetje een band...
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:37
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
vrijgezel schreef op 29-01-2004 @ 20:36:
ja sommige klanten houden hele verhalen en ik maar luisteren en "jeetje wat er" "goh nou dat is niet leuk" of "wat geweldig"

ach ja ik vind het ouwehoeren het mooiste hoor sommige klanten die ken ik gewoon van de winkel werk er nou 3,5 jaar en ik weet niet maar je krijgt gewoon een beetje een band...
Ja, dat is zeker zo en soms gaan ze zelfs naar mij vragen, hoe het met mij gaat maar dan moet je alsnog positief zijn he? maar ja, daar worden we voor betaald
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:40
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 29-01-2004 @ 18:12:
De klant is pas koning als hij zich koninklijk gedraagt.....
Dat is dus geen proffesionele houding. Het is jouw baan om beleefd en aardig te zijn, hoe lomp en lullig de klant zich gedraagt. Als die klant vervelend is en jij laat je daardoor beinvloeden naar andere klanten toe moet je een andere baan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:45
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 29-01-2004 @ 20:40:
Dat is dus geen proffesionele houding. Het is jouw baan om beleefd en aardig te zijn, hoe lomp en lullig de klant zich gedraagt. Als die klant vervelend is en jij laat je daardoor beinvloeden naar andere klanten toe moet je een andere baan zoeken.
Het zijn maar bijbaantjes hoor
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:46
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
FoxyRoxy schreef op 29-01-2004 @ 20:45:
Het zijn maar bijbaantjes hoor
En daarom kun je maar lomp tegen klanten zijn. Als het maar een bijbaantje is hoef je je ook niet zo druk te maken om vervelende klanten en kun je gewoon beleefd zijn aan de kassa.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 22:56
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Citaat:
FoxyRoxy schreef op 29-01-2004 @ 20:37:
Ja, dat is zeker zo en soms gaan ze zelfs naar mij vragen, hoe het met mij gaat maar dan moet je alsnog positief zijn he? maar ja, daar worden we voor betaald
Ja net na de jaarswisseling kwamen klanten speciaal naar me toe om gelukkig nieuw jaar te wensen dat is toch wel vaag...
En vaak vragen sommige ook en wat ga je van het weekend doen en hoe gaat het met je ook geregeld... En hoe vaak ik wel niet bij naam word genoemd, zegt zo`n moeder tegen zijn kind: "kom we gaan bij carin aan de kassa"
het heeft ook wel weer wat hoor
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 23:03
Verwijderd
Citaat:
vrolijkevlinder schreef op 28-01-2004 @ 15:37:
Check de kassieres van de Aldi eens.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 23:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
FoxyRoxy schreef op 29-01-2004 @ 20:18:
jij zit zeker zelf nooit achter de kassa?
Wat maakt dat uit? Het is je werk?
De krantenbezorger kan de krant ook niet bij iedereen in de tuin flikkeren omdat ie dan sneller klaar is in geval van regen.
Een schoonmaakster kan ook niet een keer niet stofzuigen omdat het ding te veel herrie maakt.
Unt so weiter...
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 23:13
Verwijderd
dan werk je alleen, in je eigen tempo

@ aldi is altijd stress, en de klanten zijn doorgaans minstens zo onvriendelijk als de medewerkers

"zou u nog even het kratje willen optillen mevrouw?"

"Nee, dat doe je zelf maar als je me niet vertrouwt. De waard vertrouwt zijn gasten zoals hij zelf is toch?"

....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 23:21
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Katje schreef op 30-01-2004 @ 00:13:
dan werk je alleen, in je eigen tempo

@ aldi is altijd stress, en de klanten zijn doorgaans minstens zo onvriendelijk als de medewerkers

"zou u nog even het kratje willen optillen mevrouw?"

"Nee, dat doe je zelf maar als je me niet vertrouwt. De waard vertrouwt zijn gasten zoals hij zelf is toch?"

....
aldi is wat anders
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 10:30
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 30-01-2004 @ 00:21:
aldi is wat anders
idd bij die aldi hier zitten die wijven altijd chag voor zich uit te kijken hallo kan er niet eens vanaf kijken je niet aan en zeggen niet eens bedankt of asjeblieft triest dan zou ik gelijk kappen met mijn werk
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 11:41
bloemkool
Avatar van bloemkool
bloemkool is offline
ligt ook aan het uiterlijk van die caissieren
k zelf heb een rotkop sacho zeg maar
dat komt ook verkeerd over
dus ben ik al 2 keer uit een winkel ontslagen


nu aan t solliciteren bij de derde winkel
__________________
[img]http://www.websitemaker.kennisnet.nl/o-zoneworld/1316143/1237226.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 21:20
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-01-2004 @ 14:08:
Al geruime tijd valt het me op, dat kassiëres hoe vriendelijk je ze ook benadert en te woord staat, zelden je persoonlijk en fatsoenlijk behandelen. Het merendeel van hen doet het werk robotisch en geeft geen enkele blijk van het feit dat ze niet lopende-band werk doen, maar mensen bedienen.
Terwijl ze gedag mompelen kijken ze al naar de lopende bend voor de volgende klant.
Dan vraag ik me af, is even de klant aankijken teveel gevraagd?

Zijn er meer mensen die zich hieraan kunnen storen?
Ik sta ze nooit vriendelijk te woord, ik zet me spul op de band, lever mijn kaart in, reken af, zeg "tot ziens" (of "prettig weekend" op vrijdag) en ga

Ik ben daar voor boodschappen, dat is dagelijkse routine, voor sociaal contact heb ik andere plekken.......
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 22:16
Verwijderd
Ach joh, weet je hoe vermoeiend het is om iedere week weer ongeveer 5 uur op een dag (gelukkig niet achter elkaar ) achter de kassa te zitten.. en vooral als het druk is.. ik heb 3,5 jaar bij de Hema gewerkt en in het begin vond ik kassa draaien echt leuk. Maar op een gegeven moment gaat dat vervelen hoor. Vooral als je moe bent.. en er staan hele rijen.. niemand doet een extra kassa open.. mensen die in de rij staan zijn soms ook niet al te begripvol en beleefd hoor.. die staan dan te zuchten. En jij maar je best doen om snel te werken.
Ik zie op een gegeven moment echt niet meer wie er dan voor me staat hoor. En robot-achtig.. ja. Je hoeft er niet bij na te denken hoor, als je iets in gaat scannen en af gaat rekenen.
Maarjah.

Uhm.. ik zei trouwens wel altijd "prettig weekend". Was wel een probleem om daar vanaf te komen als ik een keer doordeweeks werkte.. En "wilt u er een tasje omheen?" Bij de Hema moet je ook alles in een tasje doen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 23:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 30-01-2004 @ 23:16:
En robot-achtig.. ja. Je hoeft er niet bij na te denken hoor, als je iets in gaat scannen en af gaat rekenen.
Maarjah.

Uhm.. ik zei trouwens wel altijd "prettig weekend". Was wel een probleem om daar vanaf te komen als ik een keer doordeweeks werkte.. En "wilt u er een tasje omheen?" Bij de Hema moet je ook alles in een tasje doen.
hehe, ik heb ook van die dingen die automatisch gaan
dat je 'wilt u er een tasje omheen?' vraagt terwijl de mensen alles zelf al in hun boodschappentas hebben gedaan.
of ook wel eens dat ik dankublieft zeg ofzo, omdat je gewoon zo vaak dankuwel en alstublieft zegt dat het door elkaar gaat

Citaat:
spacegirl schreef:
ik had dan gewoon de kleinetasjes in de grote tas gemieterd.
Nu ik dit lees heb ik er idd spijt van dat ik dat toen niet gedaan heb...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 30-01-2004 @ 00:03:
Ahh joh trek het je niet aan, is toch niet persoonlijk bedoeld
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:18
Ingel
Avatar van Ingel
Ingel is offline
Weet je wel hoe ontiechelijk vermoeiend is om als je al 8 uur op een dag achter een ding te zitten wat bij elke beweging piept, zeurende klanten hebt, pijn in je schouder enz enz enz, om dan gewoon beleefd te blijven. Sommige mensen kunnen zo vreselijk zeuren
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:20
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Ingel schreef op 01-02-2004 @ 15:18:
Weet je wel hoe ontiechelijk vermoeiend is om als je al 8 uur op een dag achter een ding te zitten wat bij elke beweging piept, zeurende klanten hebt, pijn in je schouder enz enz enz, om dan gewoon beleefd te blijven. Sommige mensen kunnen zo vreselijk zeuren
Als je daar niet mee om kunt gaan moet je een andere baan nemen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:23
Verwijderd
ik begin gewend te raken aan dat soort mensen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:30
Verwijderd
Als ik hier alle verhalen van cassieères lees, dan ben ik best een vervelende klant eigenlijk. Ik doe wel altijd meteen mijn pinpas erdoor en nummertje intoetsen, dat ik daarna alleen nog maar op ja hoef te drukken, maar ik ben ontzettend sloom met boodschappen in de tas doen en po de een of andere manier is er altijd een artikel dat zó van de band af valt dat het in het cassierehokje valt dat ze dan dus even open moet doen zodat ik mijn spullen kan pakken. Ik zeg ook niet altijd hallo, maar ik glimlach wel altijd. En ik zeg ook wel altijd sorry als ik onhandig bezig ben.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 17:10
Mara
Mara is offline
Ik ben ook caissière en ik ben tegen de meeste klanten wel vriendelijk. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ok, als het 5 minuten voor sluitingstijd is en de klant gooit nog even 2 volle karren leeg op de band dan neemt mijn vriendelijkheid natuurlijk wel af.. vooral als ze er dan nog trots op zijn dat ze de laatste zijn. Of dat ze besluiten dat ze iets toch niet willen (als ik het 20 producten geleden al heb aangeslagen) omdat ze het eigenlijk toch niet lusten.
En dan heb je nog de klant die de hele tijd staat te zuchten, op z'n horloge kijkt en met een geergerde blik door de winkel kijkt.
Reageer ik ook niet al te vrolijk op.

Een gewone, vriendelijke klant ben ik echter gewoon vriendelijk tegen. Vriendelijk begroeten, als ze wat zeggen iets terug zeggen en evt. een praatje maken, en als ze weggaan iets zeggen zoals 'tot ziens' 'fijn weekend' of iets dergelijks. En ik merk dat het werk opzich ook veel leuker wordt op die manier.Onze supermarkt is niet voor niets beste supermarkt van de provincie geworden
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 18:10
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
Ik ben caissière bij de hema en ik ben altijd vriendelijk en heb mezelf er nog nooit op betrapt dat ik al naar de volgende klant kijk als ik nog met een klant afreken.
Maar als er een rij tot achter in de winkel staat dan vind ik het egoistisch van mensen als ze verwachten dat ik voor elke klant 'extra aandacht' heb, door bijvoorbeeld een praatje te maken (afgezien van het hoi, alstublieft/dankuwel en doei zeggen). Als ik dat ga doen, dan krijgen we straks een topic 'caissières zijn te langzaam'.

En voor 3.03 euro per uur, zouden veel hun bed niet eens uitkomen, dus een beetje minder gezeur Aub
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 18:33
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 30-01-2004 @ 12:41:
ligt ook aan het uiterlijk van die caissieren
k zelf heb een rotkop sacho zeg maar
dat komt ook verkeerd over
dus ben ik al 2 keer uit een winkel ontslagen


nu aan t solliciteren bij de derde winkel
Nou dan ben ik blij dat ik goed schijnheilig kan glimlachen en igg geen rot hoofd heb.
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 18:37
Ingel
Avatar van Ingel
Ingel is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-02-2004 @ 15:20:
Als je daar niet mee om kunt gaan moet je een andere baan nemen.
Dat is echt onzin! Sommige mensen kunnen echt over elk klein pieterpeuterig detail zeuren. Of hele scenes maken, terwijl er echt een gigantische rij achter hen staat. Wat weer tot gevolg heeft dat die klanten ook al geprikkeld zijn en het dan afreageren op de caissiere. Dan is het wel heel moeilijk om beleefd te blijven. Dus ga eerst maar zelf eens een dag in een kassa zitten voordat je oordeelt over andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 18:46
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Citaat:
Ingel schreef op 01-02-2004 @ 19:37:
Dat is echt onzin! Sommige mensen kunnen echt over elk klein pieterpeuterig detail zeuren. Of hele scenes maken, terwijl er echt een gigantische rij achter hen staat. Wat weer tot gevolg heeft dat die klanten ook al geprikkeld zijn en het dan afreageren op de caissiere. Dan is het wel heel moeilijk om beleefd te blijven. Dus ga eerst maar zelf eens een dag in een kassa zitten voordat je oordeelt over andere mensen.
Ik ben het wel met je eens hoor maar ten eerste vind ik het niet normaal dat jij 8 uren achter elkaar aan het kassa draaien bent ten eerste krijg je dat ermee te maken wat jij beschrijft dat je gewoon niet meer kan opbrengen vriendelijk te zijn en ook verlies je concentratie waardoor je weer dingen vergeet bijv: extra gepind geld mee te geven, misschien verkeerd en zo heb je ook nog eens kans kas verschil te krijgen. Zoals afgelopen zaterdag heb ik misschien in totaal over de hele dag 2 uren achter de kassa gezeten, ik maak ook weleens mee hoor dat ik op een ochtend 4 uren achter elkaar zit maar 8 uren kom op zeg dan kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer vriendelijk kan zijn.
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 19:06
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
vrijgezel schreef op 01-02-2004 @ 19:46:
Ik ben het wel met je eens hoor maar ten eerste vind ik het niet normaal dat jij 8 uren achter elkaar aan het kassa draaien bent ten eerste krijg je dat ermee te maken wat jij beschrijft dat je gewoon niet meer kan opbrengen vriendelijk te zijn en ook verlies je concentratie waardoor je weer dingen vergeet bijv: extra gepind geld mee te geven, misschien verkeerd en zo heb je ook nog eens kans kas verschil te krijgen. Zoals afgelopen zaterdag heb ik misschien in totaal over de hele dag 2 uren achter de kassa gezeten, ik maak ook weleens mee hoor dat ik op een ochtend 4 uren achter elkaar zit maar 8 uren kom op zeg dan kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer vriendelijk kan zijn.
ehmmm.... ik werk bij Ranzijn, en daar zit ik op zaterdag van 10 tot 17.30 achter de kassa, dat is denk ik redelijk normaal hoor.
wij doen niet van alles wat zeg maar, wij zijn of bij de kassa, of bij de planten ofzow.. je bent ook voor een bepaalde afdeling aangenomen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 19:58
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 28-01-2004 @ 14:08:
Al geruime tijd valt het me op, dat kassiëres hoe vriendelijk je ze ook benadert en te woord staat, zelden je persoonlijk en fatsoenlijk behandelen. Het merendeel van hen doet het werk robotisch en geeft geen enkele blijk van het feit dat ze niet lopende-band werk doen, maar mensen bedienen.
Terwijl ze gedag mompelen kijken ze al naar de lopende bend voor de volgende klant.
Dan vraag ik me af, is even de klant aankijken teveel gevraagd?

Zijn er meer mensen die zich hieraan kunnen storen?
Ha! Dan ben je zeker nog nooit bij mij aan de kassa geweest?
Ik ben namelijk altijd de vriendelijkheid zelve...
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 20:27
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Ik voel me toch ook niet aangesproken hoor.
Ik zit niet zo achter de kassa dat ik al met de volgende klant bezig ben terwijl de vorige nog moet betalen ofzo.
Kijk, je hebt natuurlijk altijd van die dozen die dat wel doen, maar de enige die dat bij ons deed is gelukkig verhuist naar de boetiek. Yay!
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 22:20
JantjePietje
JantjePietje is offline
De slechte houding van kassiërres? Jeetje toen ik de titel las dacht ik dat deze topic over de houding van een Germaanse stam uit een Asterix-Obelix striphoek ging.....

Welnu, ook ik erger me soms aan die trutten. Met name van die arrogante verwaande trutten met die attitude van: wat the fok moet je en donder nu maar snel op.

Je moet ze keihard pakken. Een keer was er weer eens zo'n arrogant typje. Dat was het niet alleen, ze gaf me nog eens te weinig geld terug. Ik zei laat die bon maar, waarna zei die in de prullebak dumpte. Twee tellen later schreeuwde ik: he je hebt me te weinig geld gegeven, ik gaf je een brief van vijf. Dus moest het prinsesje haar mouwen op stropen en gaan grabbelen in de vuilnisbak. Je moest haar hoofd zien, ze ontplofte haast van woede en alle mensen keken.

Al met al een heerlijke ervaring.

Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 22:25
Wave'N'style
Avatar van Wave'N'style
Wave'N'style is offline
De perfecte aanpak voor dat soor figuren
__________________
Style is unique || So be unique
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 22:39
Verwijderd
@Machiavelli: ik ben ook ontslagen, nadat er een of ander kutgozertje zich kwam beklagen over een koude hamburger, hij smeet dat ding naar mijn hoofd en miste, ik smeet terug, en raakte......

Achteraf besefte ik dat ik voor dat soort werk te weinig tact en beleefdheid heb
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 08:10
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Ingel schreef op 01-02-2004 @ 19:37:
Dat is echt onzin! Sommige mensen kunnen echt over elk klein pieterpeuterig detail zeuren. Of hele scenes maken, terwijl er echt een gigantische rij achter hen staat. Wat weer tot gevolg heeft dat die klanten ook al geprikkeld zijn en het dan afreageren op de caissiere. Dan is het wel heel moeilijk om beleefd te blijven. Dus ga eerst maar zelf eens een dag in een kassa zitten voordat je oordeelt over andere mensen.
Ik werk in de Horeca en weet echt wel hoe vervelend mensen kunnen zijn maar het is aan jouw om daarboven te staan en vriendelijk en beleefd te blijven want daar word je voor betaald.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 08:11
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 01-02-2004 @ 23:39:
@Machiavelli: ik ben ook ontslagen, nadat er een of ander kutgozertje zich kwam beklagen over een koude hamburger, hij smeet dat ding naar mijn hoofd en miste, ik smeet terug, en raakte......

Achteraf besefte ik dat ik voor dat soort werk te weinig tact en beleefdheid heb
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 15:32
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 01-02-2004 @ 23:39:
@Machiavelli: ik ben ook ontslagen, nadat er een of ander kutgozertje zich kwam beklagen over een koude hamburger, hij smeet dat ding naar mijn hoofd en miste, ik smeet terug, en raakte......

Achteraf besefte ik dat ik voor dat soort werk te weinig tact en beleefdheid heb


zat er saus op?
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 15:35
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 02-02-2004 @ 09:10:
Ik werk in de Horeca en weet echt wel hoe vervelend mensen kunnen zijn maar het is aan jouw om daarboven te staan en vriendelijk en beleefd te blijven want daar word je voor betaald.
Ja, maar als klanten je persoonlijk gaan afkraken wordt het voor mij een ander verhaal. Een klant mag niet zeggen dat ik een domme doos ben omdat ik achter de kassa zit, of mij zomaar uitschelden.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 19:56
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 03-02-2004 @ 16:35:
Ja, maar als klanten je persoonlijk gaan afkraken wordt het voor mij een ander verhaal. Een klant mag niet zeggen dat ik een domme doos ben omdat ik achter de kassa zit, of mij zomaar uitschelden.
Maar moeten de klanten achter die man daar de dupe van worden?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 19:58
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 03-02-2004 @ 20:56:
Maar moeten de klanten achter die man daar de dupe van worden?
Driewerf neen


Zo krijg je enorme rijen, ruzieen doe je maar in je eigen tijd...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 19:59
Noeksel
Avatar van Noeksel
Noeksel is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 03-02-2004 @ 20:58:
Driewerf neen


Zo krijg je enorme rijen, ruzieen doe je maar in je eigen tijd...
Soms moet het meteen opgelost worden....
__________________
Fur is worn by beautiful animals and ugly people...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 03-02-2004 @ 16:32:


zat er saus op?
na afloop niet meer...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 20:39
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 03-02-2004 @ 20:56:
Maar moeten de klanten achter die man daar de dupe van worden?
Nee. Meestal als ik vertel wat ik voor opleiding doe, houden ze wel hun mond Overigens, als wij er niet (snel) uitkomen met een klant moeten wij het afdelingshoofd/personeelsmanager roepen. Die praat dan met die klant op een afstandje, zodat jij door kunt werken. Als een klant je echt persoonlijk heeft beledigd, krijg jij gelijk. Maar zover is het bij mij nog nooit gekomen. Bovendien heb ik nooit zin om er enorme stampij over te maken.

Citaat:
trumpetlover schreef:
na afloop niet meer...
LOL
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.