Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, het lijkt me een naar milieu. Maar hoe kwam je er in godsnaam op om te gaan dansen dan? Als jongen, sorry.
Oh ik heb eerst aan judo gedaan en toen gebokst. Mijn broers hebben heel hoog gebokst etc. Toen ging ik in een schoolmusical spelen op de basisschool en toen zat er iemand in de zaal die bij centrum van de kunsten werkte en die heeft me uitgenodigd een keertje een dagje te kijken. Eerst jazz-street dingen gedaan met alleen maar jongens die daarvoor waren geselecteerd en later zo'n beetje alles gedaan. Op een gegeven gestopt met boksen omdat we ook wedstrijden en optredens deden. Was niks sufs aan hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Oh ik heb eerst aan judo gedaan en toen gebokst. Mijn broers hebben heel hoog gebokst etc. Toen ging ik in een schoolmusical spelen op de basisschool en toen zat er iemand in de zaal die bij centrum van de kunsten zat en die heeft me uitgenodigd een keertje een dagje te kijken. Eerst jazz-street dingen gedaan met alleen maar jongens die daarvoor waren geselecteerd en later zo'n beetje alles gedaan. Op een gegeven gestopt met boksen omdat we ook wedstrijden en optredens deden. Was niks sufs aan hoor
ook ballet?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
ook ballet?
Ballet is onderdeel van technische training maar dat zijn meer basisdisciplines dan dat je als roze zwaantje door een kamer draait
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 22:44
Verwijderd
Maar, het lijkt nu alsof ik je uit zit te lachen, maar ik vind het juist heel leuk hoor!

en weer ontopic, sorry
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 22:49
Verwijderd
Haha dat idee had ik wel ja maar goed het kan me ook niet zoveel schelen als je het hilarisch had gevonden. Ik denk dat niet veel mensen bij zo'n auditie door komen dus best wel goed van mezelf

Ik kan niet tegen openstaande deuren
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Haha dat idee had ik wel ja maar goed het kan me ook niet zoveel schelen als je het hilarisch had gevonden. Ik denk dat niet veel mensen bij zo'n auditie door komen dus best wel goed van mezelf

Ik kan niet tegen openstaande deuren
Ik was er waarschijnlijk niet doorgekomen !
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 23:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Iets wat ik me net realiseer:

Mijn 2 favoriete (film)musicals gaan allebei over travestieten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 23:28
Verwijderd
rocky horror picture show en? repo?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 23:31
Verwijderd
Heb zojuist de titel gekregen:

de nachtelijke duivenbegraver
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 23:31
Verwijderd
Velvet Goldmine?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet tegen openstaande deuren
Citaat:
Ik was er waarschijnlijk niet doorgekomen !
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 00:34
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
rocky horror picture show en? repo?
Hedwig & The Angry Inch...

ok, meer transgender dan travestiet, maar toch...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 00:47
Verwijderd
Toen ik 10 was, wilde ik kok worden.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 16:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb iets voor accenten (Engeland enzo). Dat vind ik echt vet sexy.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 17:00
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
Ik heb iets voor accenten (Engeland enzo). Dat vind ik echt vet sexy.
Ook post je in verkeerde topics. ;P
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 17:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ook post je in verkeerde topics. ;P
Doe ik dat?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 17:02
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
Doe ik dat?
Ja hoor! Zie: 'Wanneer .. voor het laatst.'
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 17:02
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik draag mijn horloge aan mijn rechterpols.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 17:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb de hots voor mannen met gezichtsbeharing. En als ze dan ook nog eens Engels zijn. OMG.

[/net les gehad heeft van zwoele Britse docent met baard]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 17:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja hoor! Zie: 'Wanneer .. voor het laatst.'
Ik zag het. Oeps
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 17:03
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
Ik zag het. Oeps
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 17:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stiekem ben ik blond van mezelf. Denk ik. Gezien mijn acties, neem ik dat maar aan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 17:05
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
Stiekem ben ik blond van mezelf. Denk ik. Gezien mijn acties, neem ik dat maar aan.
Dan kunnen we het je niet kwalijk nemen. ;P

Little Phoebe vind dat ik beter op let dan zij, dus bij deze.

Laatst gewijzigd op 06-04-2010 om 17:10.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 05:43
Bright Blue
Bright Blue is offline
En baby's ruiken ook lekker
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 06:31
Verwijderd
Citaat:
En baby's ruiken ook lekker
Wat?


----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik schrijf al een tijdje blogjes
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 08:30
Verwijderd
link
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 08:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Wat?
Wat??
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
link
Het gaat nergens over en is op hyves.

voorbeeldje:

Vanallesennog Wat? Random voor Ecnelis

Ja, yes, si, jahoe!

Woehoe, daar was die dan, het flapperende geel gekleurde dansende wondertje der natuur dat aantoont wanneer het lekker warm gaat worden, het einde van de meest zure tijd van het jaar, ik spreek hier over niets anders dan het netvlies strelende wezentje de citroenvlinder.
Niet alleen dit vlindertje toont aan dat er een beetje gepeutert wordt aan de lente, ook kleine bloemetjes laten hun kopjes zien met paars/geel getinte blaadjes.
Kleur!, een prachtige blauwe lucht en een zon die tijden lang gepest werdt door donkere wolken vol nattigheid.
Vandaag was het zekers een dag om de fiets te pakken en even er lekker van te gaan genieten. Zot!
Vogeltjes zingen de zon tegemoed en verslinden zo nu en dan een malse dik gepapte regenworm.
Voor we het weten pakken we terrasjes, spotten hete dames die een winterslaap zijn ondergaan en mag het sjansen, bakken in de zon, festivalgesjouw en met de blote voeten op het gras banjeren beginnen!
Tabe winter, tabe achtelijk deprimerend kakweer het gaat je slecht en probeer deze keer enkele maanden later terug te komen want we zijn je spuugzat gij gore natuurverschijnsel.

Nog even, dan weer lekker naar het Hulsbeek.


Gezondheid en Carnaval

Langzaam maar zeker nadert het feest carnaval, een feest vol dronken maloten verkleed in pakken die je niet zo snel zal zien in een.. laten we zeggen een willigkeurige middag op 12 Mei. Nou is het wildgaan prima maar pas op! Dit feest neemt plaats op een belachelijke tijd van het jaar, welliswaar wanneer het flink koud is. De GGD's ten zuiden van ons lief kikkerlandje meldt dat we moeten oppassen voor vriezende oortjes, teentjes en vingertjes. Gezien de min graden buiten is het verstandig om fijne warmte op te zoeken tijdens dit feest.
Voor de mensen in Losser, ik zie jullie in de tent en neem aan dat jullie het advies gaan opvolgen. Niks moet natuurlijk en mocht u fan zijn van bevroren lichaamsdeeltjes dan be my guest maar ga niet na afloop bij mij de kop afzijken als je linkeroortje flink heeft geleden.
Ben je bijvoorbeeld erg mal en ga je alcohol nuttigen op dit feest (mensen doen dit blijkbaar) wees dan helemaal oplettend. Alcohol zet je bloedvaten uit en verliest het lichaam veel warmte, ook al voelt het warm aan zal je huid vriezen terwijl je het niet door hebt. Nou veel plezier mensen!
Als laatste meldt de GGD:
En doe onder invloed van alcohol vooral geen onverstandige dingen.

Sletjes lijden het meest.


Schaken tussenstand

Schaaktournooi Bas versus Edwin 2010 is nu enkele weken al van start gegaan en met Bas als koploper zal Edwin alles uit de kast moeten trekken om de achterstand van 7 punten in te halen. Gisteren Edwin bewees dat hij alles uit de kast kon halen en haalde 3 punten op een rij.
Stand van zaken:
Bas: 18
Edwin: 11
Morgen zal de 30e match plaats vinden op een onbekend tijdstip.
2008 - Edwin won met 21-20
2009 - Gelijkspel 31-31
Dit jaar zullen de scores hoog rijken volgens schaakdeskundigen.

to be continued


Uberchick

Alison Lohman, zomaar.

Harraarrrrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 11:51
Verwijderd
Ik vond het vroeger echt eng om dicht voor een auto te staan die onvriendelijk keek, als m'n ouders hun mercedes (die kijken altijd erg boos) voor de deur hadden staan en ik zat op het bankje buiten heel dicht voor de auto dan was ik een beetje bang.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 16:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mama's auto kijkt niet boos
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 01:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb de neiging een grapje van dingen te maken waar ik niet op wil reageren, of zo te reageren dat ik reageer maar eigenlijk geen antwoord geef.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 02:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bij mij moet alles een rond getal zijn.

Voorbeeld: Ik kan wel 3 snoepjes nemen, maar geen 4. Dan moet ik er 5 nemen.
Voorbeeld: Ik ga er wel uit als mijn wekker op 11:15 staat, maar niet als ie op 11:17 staat.

Heel raar en ingewikkeld, maar die afwijking heb ik al jaren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 03:18
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het vroeger echt eng om dicht voor een auto te staan die onvriendelijk keek, als m'n ouders hun mercedes (die kijken altijd erg boos) voor de deur hadden staan en ik zat op het bankje buiten heel dicht voor de auto dan was ik een beetje bang.
Ha, ik was vroeger ook bang voor auto's. Misschien kwam dat wel door dat onvriendelijke. Ik was in elk geval altijd bang dat ze zomaar uit zichzelf zouden gaan rijden, over mensen heen.

Ik was ook bang voor grote hoeveelheden vogelpoep, want dan zag de stoep er raar uit. En voor schedels in de wc. Het idee was dat er een gat in de wc zat, en je wist niet waar dat precies heen ging en wat daar allemaal zat, dus het zou best kunnen dat er opeens iets engs uit kwam. En het allerengste dat ik toen kon bedenken was een schedel, dus vandaar.

Laatst gewijzigd op 08-04-2010 om 03:27.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 03:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ha, ik was vroeger ook bang voor auto's. Misschien kwam dat wel door dat onvriendelijke. Ik was in elk geval altijd bang dat ze zomaar uit zichzelf zouden gaan rijden, over mensen heen.

Ik was ook bang voor grote hoeveelheden vogelpoep, want dan zag de stoep er raar uit. En voor schedels in de wc. Het idee was dat er een gat in de wc zat, en je wist niet waar die precies heen ging en wat daar allemaal zat, dus het zou best kunnen dat er opeens iets engs uit kwam. En het allerengste dat ik toen kon bedenken was een schedel, dus vandaar.
ik ben nu ook nog wel eens bang dat er een hoofd in de wc zit, maar dan zo eentje die dan ineens: BAAAAH doet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
ik ben nu ook nog wel eens bang dat er een hoofd in de wc zit, maar dan zo eentje die dan ineens: BAAAAH doet
haha zo gek maak ik mezelf ook weleens, maar ik ben dan meer bang voor een hand die grijpt
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 01:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
haha zo gek maak ik mezelf ook weleens, maar ik ben dan meer bang voor een hand die grijpt
Dat heb ik dan weer bij mijn bed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik dan weer bij mijn bed
Alsof iemand bij jouw bed in de buurt wil komen als jij erin ligt, jij laat echt duizend scheten per uur.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 09:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb iets voor accenten (Engeland enzo). Dat vind ik echt vet sexy.
/agrees. Meisjes met Engelse accenten, me likes.

Ik heb echt een fucked up slaapritme.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 09:46
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het stom als mensen overgevoelig doen voor het woord 'negerzoen' en ben sinds gister van mening dat ze het maar jagerzoenen hadden moeten noemen in plaats van gewoon zoenen. Kijken of de jagers in opstand zouden komen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 10:27
Verwijderd
Mijn relatie tot koffie.

Ik drink ongeveer 6 kopjes koffie per maand, schat ik. Ik drink vooral koffie als ik slecht geslapen heb. Soms ook gewoon omdat ik er zin in heb. Ik doe er altijd melk in, maar nog liever slagroom of melkschuim. En veel suiker. Soms vervang ik een deel van de suiker door zoetjes, maar nooit alle want dat vind ik niet lekker. Ik zeg ook geen nee tegen een gay siroopje erdoor. Sommige mensen vinden dat je niet echt van koffie houdt als je hem zo zoet maakt. Ik ben het daar niet mee eens, het betekent alleen dat je niet echt van zwarte koffie houdt. Vroeger dronk ik helemaal nooit koffie. Ik ben er mee begonnen met mijn coschappen. Ik merk een duidelijk wakkerhoudend effect dat een uur of vier aanhoudt. Als ik twee grote koppen vlak achter elkaar drink, ben ik spiked en ga ik trillen, wiebelen en veel te snel praten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 10:34
Verwijderd
Mijn relatie tot thee.

Ik drink ongeveer 6 kopjes thee per dag, schat ik. Ik heb altijd 2 glazen groene thee van losse blaadjes bij mijn ontbijt. Vroeger kocht ik die op de markt, maar nu neemt mijn vader het voor me mee als hij in China is, waar hij ongeveer eens per jaar komt voor werkdoeleinden. Daardoor ben ik een snobistische aansteller geworden en vind ik de thee van de markt niet meer lekker. Groene thee van een theezakje drink ik soms wel, maar dat vind ik een heel ander drankje dan échte groene thee, net zoals diepvriespizza een ander gerecht is dan pizza uit een goed restaurant. Na mijn ontbijt ga ik over op Engelse zwarte thee. Meestal die van Pickwick want die hebben ze in het ziekenhuis maar ik vind Lipton lekkerder. Dit drink ik gedurende de ochtend en bij mijn lunch. 's Middags kies ik ook wel eens voor smaakjesthee: indian spices vind ik lekker, maar ook gewoon kaneelthee en thee met citroen. Na het avondeten drink ik het liefst rooibosthee. Op het moment heb ik van die gekke vierkante zakjes uit de wereldwinkel. Ik zoet mijn thee nooit, want dat vind ik vies. Uitzondering maak ik voor kamillethee met honing, wat ik drink als ik verkouden ben. Dat is niet evidence-based.

Mijn moeder zong vroeger altijd een liedje over koffie en thee. Dat ging ongeveer zo:
I love coffee, I love tea. I love lalalala and it loves mee. Coffee and tea lalalala me, a cup a cup a cup a cup a cup, ahhh. Ze zongen niet echt lalalala maar ik kon toen nog niet zo goed engels dus de rest verstond ik niet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 11:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
/agrees. Meisjes met Engelse accenten, me likes.
Ooh, hello.

En fucked up slaapritmes ftw.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 11:58
Verwijderd
Ik spreek tamelijk soepel Engels met een dik dik dik Nederlands accent en ik haat het om mezelf Engels te horen praten
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 12:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben kennelijk een 'native speaker' volgens m'n docent en ik kreeg gisteren nog props voor het nadoen van duizent accenten.

Ik hou er normaal niet zo van om my own trumpet te blowen, maar accentjes zijn mijn enige skill, dus daar probeer ik nog enige trots voor te voelen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 13:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ooh, hello.
Oh hai

Ik heb soms momenten dat ik gewoon zin heb om software of iets dergelijks uit te proberen of te modificeren, en dan ga ik daar heel actief mee bezig. Om daar of helemaal fan van te worden, of het daarna nooit meer te proberen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben kennelijk een 'native speaker' volgens m'n docent en ik kreeg gisteren nog props voor het nadoen van duizent accenten.

Ik hou er normaal niet zo van om my own trumpet te blowen, maar accentjes zijn mijn enige skill, dus daar probeer ik nog enige trots voor te voelen.


Mij wordt verweten dat ik Engels spreek als koningin Elisabeth. Beter dan een (zwaar) Nederlands accent though.

Laatst gewijzigd op 10-04-2010 om 18:19.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 18:11
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik ben niet van de accenten. Niet in het Nederlands, niet in het Engels, niet in het Duits. Ik kan het gewoon niet goed, en ik weet echt wel hoe een Schot anders klinkt dan een Amerikaan, maar ik kan het niet nadoen. Het liefst zou ik Cambridge Engels spreken, maar feit is dat mijn accent zich alleen geleidelijk aanpast aan dat van mijn gesprekspartner.

En als kind was ik bang voor slangen uit de kraan. Misschien een beetje van het feit dat slangen wel door de riolering kunnen (en dus, theoretisch gezien, uit het toilet kunnen komen), maar in bad gaan en er alvast in gaan zitten terwijl de kraan nog open stond vond ik enorm eng.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 22:20
Verwijderd
Ik zit heel mijn leven al moeilijk in m'n vel.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 23:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
/agrees. Meisjes met Engelse accenten, me likes.

Ik heb echt een fucked up slaapritme.
Niet alleen meisjes alleen Australie/Nieuw Zeeland kan ik niet lang naar luisteren zonder geirriteerd te raken.

OT: De roloog is mijn favoriete smilie. Ja, ik wil ook wel eens wat onboeiends vertellen

( )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 23:29
Verwijderd
Ik kan bijna al mijn gewrichten knakken en ze knakken ook heel vaak uit zichzelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Eerste stap
Verwijderd
25 30-03-2003 21:22
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.