Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2005, 12:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Oeh yeah, ik kreeg de complimenten van m'n psychotherapeut Hij vindt dat ik heel snel leer, en dat ik dingen snel onder de knie krijg. Daarbij viel hem op dat ik sindskort steeds minder zwart-wit denk, en dat ik nu al steeds vaker praat in nuances. Ik ben blij.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Oud 13-05-2005, 13:39
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik had kunnen weten dat het weer boven zou komen.. Maar ik dacht dat het geen kwaad kon, dat het zo erg toch niet was. Wel dus, maar ik wil het vergeten, bah.
Oud 13-05-2005, 13:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 13-05-2005 @ 13:23 :
Maar uiteraard ligt dat aan mij
(k) Dat was toch maar een grapje...

Hehe, eindelijk vrij. Die OWG vanmorgen was van rampzalig niveau, ik wist echt niets. Maar goed, voor de volgende keer weer goed voorbereiden.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-05-2005, 13:55
Verwijderd
Ok, het feest gisteren was serieus gaaf. Ben tot het eind gebleven, was twee uur afgelopen. was 3 uur thuis. Emmy kwam slapen. het enige wat ik niet had willen zien is hoe mijn ex met meiden staat te schuren. Want daar werd ik echt heel erg verdrietig van. Ik dacht echt dat ik over hem heen aan het komen was, maar dat valt toch bruut tegen. nou was een van de meiden stomdronken, maar die andere trien niet. Haar ogen spraken boekdelen. tering. maar goed. ik heb me kostelijk vermaakt. en nu vroeg Emmy of ik zaterdagavond mee ga naar een of ander feest. lijkt me ok, ken er alleen niemand. en dan voel ik me zo bezwaard. maar dat zie ik morgen wel.

zit nu op de laptop van papa. ben thuis bij opa en oma. opa is stervende, en dat is niet leuk om te zien. zat net even boven bij ze, ze zijn aan het tukken, maar hijis een beeje van de wereld door de morfine. ik hoop ergens dat het snel afloopt, omdat hem dan veel pijn bespaard blijft. mijn tante en oom en vader zijn hier. dus het is wel heel fijn allemaal. totdat ze eergisteren zelf een lichte herseninfarct kreeg. verder niets aan de hand, maar we schrokken ons dood.
Ik zou nu eigenlijk op school moeten zitten, maar ik was zo laat gisteren dat ik lekker ben blijven liggen. heb Emmy naar het station gebracht en zelf daarna de trein gepakt richting Opa en Oma dus. en nu komt Zus zometeen ook hierheen. ga ik wel weer even met opa praten. vind dat wel moeilijk hoor.


ik heb zo het gevoel dat het een aardig stukkie tekst geworden is
Oud 13-05-2005, 14:14
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
niet te geloven!!! nog maar 11 dagen!! gister was het nog 4 weken ongeveer, en vandaag nog maar 11 dagen!! ben zoo blij!!

eindelijk komt er schot in de zaak, eindelijk die opname!!

__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 13-05-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 13-05-2005 @ 12:22 :
juh tot die ander anders denkt juk herkenning gatver, sterkte meid
Hmm, zoiets wel ja. Hoe het gelopen is kan ik geen naam aan geven.
Dankje
Oud 13-05-2005, 15:10
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
O komend weekend wordt zó geweldig. Als het weer meezit enzo.
Drie dagen feesten(L)
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 13-05-2005, 15:17
Verwijderd
Ik heb zin in dit weekend, familieweekend! . vanavond komen mijn broer en zijn vriendin al en morgen komt de rest.
ik heb er zin in, zin in, zin in .
Oud 13-05-2005, 16:03
Verwijderd
Ik snap mijn ouders dus echt niet..

Het sollicitatiegesprek ging goed. Komt mijn vader nu met "ja, we hebben liever niet dat je de hele vakantie werkt maar ook even op vakantie gaat, zodat je er even tussen uit bent, daarnaast willen we niet dat je na de vakantie nog gaat werken i.v.m je school"

Doe ik harstikke hard me best om ook maar iets van werk te krijgen, zeggen ze nu dat ik op vakantie moet. Als zij betalen, mij zakgeld ervoor geven (voor als ik daar ben) vind ik het prima.

Het argument van "Ik ga in de week voor de herfstvakantie al naar Istanbul met school" telde niet. Want dat was ook weer school.

GRR ik word gek. Ze willen niet dat ik werk, maar willen ook niet dat ik om geld vraag. Ik snap het niet..
Oud 13-05-2005, 16:31
Verwijderd
Ik heb me heel erg gruwelijk vergist. Heel erg. Dat had ik nooit gedacht. Ook van mezelf niet. Het voelt gewoon niet goed. Het voelt echt verkeerd. Niet alleen vanuit mezelf.



It doesn't feel right and I'm mostly very tired





Ik
wil alleen
maar weten
wie
ik ben.

Een
andere reden
om te schrijven
heb ik
niet.

Maar
wie ik ben
gaat niemand
wat aan.

Jan Arends

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 16:54.
Oud 13-05-2005, 18:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
24 euro verdient ... voor het eerst in m'n leven echt gewerkt, tis wat
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 18:58
Verwijderd
Ik ben zoooo lui. Ik moet veel te veel doen maar ik doe niks.
Oud 13-05-2005, 19:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-05-2005 @ 19:41 :
24 euro verdient ... voor het eerst in m'n leven echt gewerkt, tis wat
Wauw, heb je ingezien dat het toch niet compleet nutteloos is?

Ontopic:
Bweh, weet niet hoe ik me nou voel. Nog een beetje ziekig, maar niet zoveel pijn overal. Volgens mij moet ik eerst wat indrukken verwerken.
__________________
Oud 13-05-2005, 20:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-05-2005 @ 19:41 :
24 euro verdient ... voor het eerst in m'n leven echt gewerkt, tis wat
Yeah, *knuffelt*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 13-05-2005, 20:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Guusie schreef op 13-05-2005 @ 08:50 :
Mjuh het is uit enzo.
Mjah, kut dus.

Citaat:
Redhair schreef op 13-05-2005 @ 09:22 :
Mark, Guusie, perfectie bestaat niet. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je denkt dat je op de perfecte bent. Dom dom dom.
'Perfect' misschien niet, maar ik ken geen enkele andere vrouw die er zó dicht bij in de buurt komt. 'Perfect voor míj' dan.
Oud 13-05-2005, 21:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Net 'Ergens in de Verte' van Youp van 't Hek gezien.

Nooit gedacht dat de nummers en bepaalde stukken voor tranen in mn ogen zouden zorgen...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-05-2005, 21:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
HvJ schreef op 13-05-2005 @ 21:31 :
Yeah, *knuffelt*
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 21:50
Verwijderd
Een 8, nu de rest van de cijfers nog.
Oud 13-05-2005, 22:00
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
dit gaat niet goed.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-05-2005, 22:23
Verwijderd
Ik vergis me soms in mensen. Maar ik denk dat ik doorheb wie ik kan vertrouwen en wie niet, er bestaan gelukkig een hoop lieve en mooie personen op deze wereld.
Oud 13-05-2005, 22:24
Verwijderd
Omg, dit is niet goed
Oud 13-05-2005, 23:35
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
en toen was alles weer.. stuk..

zowel letterlijk als figuurlijk.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 14-05-2005, 00:04
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
lalalal lol ik mun 1tje!!
trek net mun eerste biertje open en ga er zo nog een pakken
heb supper goede punten terug gekregen op school en ga waarschijnlijk nog slagen ook nog!!
ha! hadden ze dat ff NOOOIT gedacht!! (ik ook niet )
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 14-05-2005, 00:04
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik kan er niks aan doen...

Ik moét het kwijt...

Ik vind d'r zó geweldig... Nu moet het alleen nog wederzijds worden.
Oud 14-05-2005, 00:06
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-05-2005 @ 01:04 :
Ik kan er niks aan doen...

Ik moét het kwijt...

Ik vind d'r zó geweldig... Nu moet het alleen nog wederzijds worden.
jezelf blijven. Das alles wat je kan doen.
En als je het waard is vind ze jou ook vanzelf leuk.

en anders is ze het niet waard......
sterkte.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 14-05-2005, 00:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me genaait....eerst gaat ze niet met mij op vakantie maar met m
(en met mij kon ze niet--> werken en blut)

ja wtf
nu vroeg ik laatst voor een cabaret voorstelling bij ons...eentje die ze onwijs leuk vind enzo...
ze was vet enthousiast...vandaag weer gezegd dat we snel kaartjes moesten kopen gaat ze gvd met m....

weet je...rot toch op met die "vriendschap" van je...zeg me dan gewoon waar t op staat

*huilt*


when I die..I'll go to heaven becease I live in hell already
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-05-2005, 00:14
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 14-05-2005 @ 01:06 :
jezelf blijven. Das alles wat je kan doen.
En als je het waard is vind ze jou ook vanzelf leuk.

en anders is ze het niet waard......
sterkte.
'Als je het waard is'... Volgens mij klopt die zin niet helemaal, maar volgens mij bedoel je het positief voor mij.

Laatst gewijzigd op 14-05-2005 om 00:37.
Oud 14-05-2005, 00:18
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-05-2005 @ 01:14 :
'Als je het waard is'... Vo;gens mij klopt die zin niet helemaal, maar volgens mij bedoel je het positief voor mij.
dat bedoel ik zeker. (zelfs tegen een Helmonder... )
maar als je stom tegen jou blijft doen is ze het toch ook niet waard om leuk te vinden??
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 14-05-2005, 00:22
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
.... Hmm, nee. Ik wou hier iets schrijven, maar ik ga maar gewoon slapen. Even nergens aan denken, want dat doe je nu eenmaal niet als je slaapt.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 14-05-2005, 00:24
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
M@rco schreef op 14-05-2005 @ 01:22 :
.... Hmm, nee. Ik wou hier iets schrijven, maar ik ga maar gewoon slapen. Even nergens aan denken, want dat doe je nu eenmaal niet als je slaapt.
helaas niet, als je slaapt verwerkt je hoofd je gedachten en de dingen die je hebt meegemaakt.
Maar goed, slaap lekker.
(mij nu niet gaan afzeiken om deze reactie, ik heb weer zoon bui)
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 14-05-2005, 00:31
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nou en, ik maak het iig niet bewust mee
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 14-05-2005, 00:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 14-05-2005 @ 01:18 :
dat bedoel ik zeker. (zelfs tegen een Helmonder... )
maar als je stom tegen jou blijft doen is ze het toch ook niet waard om leuk te vinden??
Ze doet helemaal niet stom tegen me, hoor. Hoe kom je daarbij? Ze is juist onwijs lief en aardig. Maar ik ben alleen haar beste vriend en haar luisterend oor (onder andere).
Oud 14-05-2005, 00:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
laat alles nou stoppen...
ik krijg mn tranen niet gestopt....
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-05-2005, 08:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vandaag blijf ik de hele dag in bed
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-05-2005, 09:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-05-2005 @ 09:55 :
Vandaag blijf ik de hele dag in bed

*eens*

ik denk dat dat eens een goed plan is
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-05-2005, 09:48
Verwijderd
And this is a horrible day again. Oh well, het went alweer. Gaat gemakkelijk zo .
Oud 14-05-2005, 10:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vanochtend was eng... Ik stond iets te snel op uit mijn bed en dan wordt het dus zwart voor je ogen. Oké, dat is wel normaal en gaat gewoonlijk (bij mij tenminste) na twee seconde of zo weg. Maar nu dus niet echt en ik greep me vast aan de deurpost, maar ik kon helemaal geen kracht zetten en ik was bang te vallen en toen ging mijn rechterarm heel raar doen, ik kon hem helemaal niet meer beheersen, hij trilde helemaal en maakte rare bewegingen En toen ging het zwart weg en was alles weer goed, maar ik schrok wel. En ja, het kwam natuurlijk omdat ik te snel was opgestaan en zo, maar het was vreemd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-05-2005, 10:39
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
IK WIL DAT POOLSE WIJF...

EN HEB ZIN OM TE FEESTEN! YEAH!

Zo dat lucht op!... Fijn zo topic!
Oud 14-05-2005, 10:42
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Ja, ik weet heus wel dat het mijn eigen stomme schuld is als ik deze zomer geen werk en geen geld heb. Ik verpest het toch weer, ik stel alles uit, te onvolwassen om te solliciteren verdomme. Ik wil zoveel en zou het kunnen krijgen als ik maar wat meer mezelf was
Gisteren was wel ontzettend leuk. En dan te bedenken dat dat voor sommige mensen hun leven is.
__________________
Reina de la Calle
Oud 14-05-2005, 10:46
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 14-05-2005 @ 11:22 :
Vanochtend was eng... Ik stond iets te snel op uit mijn bed en dan wordt het dus zwart voor je ogen. Oké, dat is wel normaal en gaat gewoonlijk (bij mij tenminste) na twee seconde of zo weg. Maar nu dus niet echt en ik greep me vast aan de deurpost, maar ik kon helemaal geen kracht zetten en ik was bang te vallen en toen ging mijn rechterarm heel raar doen, ik kon hem helemaal niet meer beheersen, hij trilde helemaal en maakte rare bewegingen En toen ging het zwart weg en was alles weer goed, maar ik schrok wel. En ja, het kwam natuurlijk omdat ik te snel was opgestaan en zo, maar het was vreemd
Toen ik vanochtend opstond en mijn wekker uit wilde doen kreeg ik mijn linkerarm niet meer omhoog, hij wilde gewoon niet meer bewegen
Uiteindelijk is het wel weer goed gekomen, maar op dat moment was het wel even eng. Had het ook nog nooit eerder gehad
Oud 14-05-2005, 10:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vandaag m'n broer opgehaald van schiphol, alle voorbereidingen in Thailand zitten erop: Hij is aangenomen op de uni, hij heeft daar een huisje gehuurd, zijn Thaise vriendinnetje heeft werk gevonden bij een juwelier, alle nodige spulletjes heeft hij gekocht... En nu is hij weer terug in Nederland om hier zijn appartement te verkopen, zijn auto, z'n scooter etc. en een plekje te zoeken voor al zijn meubels. Nog 2 maanden, en vanaf dan moet ik hem in iedergeval voor 2 jaar missen. Erg spannend, maar ik hoop dat hij nu eindelijk iets doet wat voor hém zelf is, iets dat hij écht leuk vind. Al zijn vrienden laat hij achter, dus ik denk wel dat die hier binnenkort veel over de vloer zullen komen, zoals alle voorgaande keren dat mijn broer weer's op reis was.. Dus dat is wel weer heel gezellig. Denk dat ik het de komende maanden eventjes heel moeilijk ga krijgen, en ook als we hem straks weer op het vliegtuig zetten wil ik niet alleen zijn als ik afscheid moet nemen, ik wil eventjes voor 'de zekerheid' iemand bij me hebben die me bij bewustzijn houd. Normaal gesproken neem je afscheid met de gedachte: "Joh die zien we over een halfjaar wel weer" maar nu is het zo definitief, zo onoverbrugbaar, eng, spannend. Tuurlijk kan ik hem in de vakantie opzoeken, maar dat betekend wel eindeloos lang in zo'n kut vliegtuig zitten en ik háát die dingen. Afijn we zullen zien hoe het loopt, eerst maar een gewillig slachtoffer vinden...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 14-05-2005, 11:52
George
Avatar van George
George is offline
Kut kut kut kut kut.
Ik ben ook zo'n sukkel.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 14-05-2005, 11:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kom eens online...ik voel me kut
en dat is nog eens mn eigen schuld...
wanna tolk about it
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-05-2005, 12:00
Verwijderd
Citaat:
George schreef op 14-05-2005 @ 12:52 :

Ik ben ook zo'n sukkel.
Oud 14-05-2005, 12:18
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 14-05-2005 @ 13:00 :
Oud 14-05-2005, 12:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zometeen weer de trailer ophalen en achter de auto koppelen, m'n paard heeft weer eens één van z'n ijzers afgetrapt toen een vriend van mij met hem aan het werk was. Blegh weer 4 uur onderweg naar de hoefsmid, en weer 30 euro armer.. klote zooi. Je begrijpt toch ook niet, dat zo'n malloot niet gewoon oplet of dat beest alle 4 zijn ijzers nog heeft?

Anyway met goed geluk heeft een kennis van mij aan het einde van de middag nog tijd om hem te beslaan, maar anders vrees ik dat ik rond 7 uur pas weer thuis ben FIJN, Fijn, heel fijn..

Daarbij: Ik voel me eenzaam.. volgende week weer een gehele week nutteloos vrij, ik wil gewoon wat te doen hebben, blegh.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 14-05-2005, 12:32
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
God zit boven in de hemel te lachen en over zijn baard te wrijven, tevreden met de zoveelste kutstreek die Hij me geleverd heeft.
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Oud 14-05-2005, 12:35
ANGE
ANGE is offline
Ik heb zó verschrikkelijk veel lol gehad. Echt, ik lag onder de tafel van het lachen. En ik was actief! Ik ging maar door. Echt een wereld van verschil met normaal. Ik voelde me heerlijk. Mooi, zou je denken, maar de reden waarom knaagde toch...
Oud 14-05-2005, 13:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
moe, onwijze hoofdpijn, kut gevoel...
alles donker...alles vergaat
en ik ben iemand...die uiteindelijk weer alleen staat
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-05-2005, 13:43
Verwijderd
Mijn lijf is bijna te moe om me overeind te houden...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.