Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2007, 20:33
Verwijderd
150
Advertentie
Oud 11-04-2007, 20:33
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 21:29 :
Naja, je speelde goed, je enige echte fout was drukknoopje zo in verdediging nemen. Ach, maakt ook allemaal niet uit.
Hmm stiekem hoopte ik dat de tovenaar die hint ook zou begrijpen

En ach, ik offer me graag op voor het hogere doel
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-04-2007, 21:10
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
"Ik neem aan dat jullie je huiswerk hebben gemaakt", zei Eye of Sauron. Eye of Sauron had besloten zelf een aantal lessen in te vallen tot hij weer nieuwe leraren had gevonden. Het lerarengehalte werd namelijk steeds kleiner en kleiner. Met een streng gezicht keek hij naar de verschillende leerlingen in de klas. De meeste tieners keken verveeld voor zich uit met hun boek voor zich. Er waren een paar leerlingen die eruit sprongen. P-Apple was haar nagels aan het vijlen. Ze was zo rijk dat ze het nut van school niet inzag, voorlopig woonde ze nog thuis en over een paar jaar zou ze een rijke man trouwen die haar verder kon voorzien in haar behoeftes. Trass, of Neiu zoals ze nu weer genoemd wilde worden was aan het rondkijken. Hij kon er niet goed achterkomen waar ze nou naar zocht, alhoewel haar blik wel erg vaak op Elpida viel.
De enige die geinteresseerd aan het luisteren was was Linda. Ze stak haar vinger enthousiast omhoog toen hij het huiswerk aan het evalueren was alsof ze bij welke vraag wilde zeggen "Kies mij, kies mij! Ik weet het wel, ik weet het wel!"
Hoewel Eye of Sauron het belangrijk vond dat zijn leerlingen hun huiswerk maakten vond hij dit een beetje overdreven. Linda was maar een wijsneusje vond hij en hij besloot om haar te negeren.

"Waarom stelt hij nou geen vraag aan mij?" dacht Linda, "Hij ziet toch wel dat ik de enige ben die het antwoord weet?" Ze werd steeds gefrustreerder. Haar hand ging steeds hoger de lucht in, tot ze bijna ging staan. Ze wilde zo graag het antwoord geven, ze vond dat ze niet voor niets had geleerd. Linda leerde namelijk heel veel en hoewel ze er nooit echt open over was geweest wist ze meer dan alle nerds van de school bij elkaar. Ze irriteerde zich aan leerlingen die hun best niet deden of die dom waren.

P-Apple irriteerde zich ondertussen juist aan sterrenmeisje. Wat een wijsneus was dat zeg. Alleen maar omdat haar ouders niet genoeg geld hadden om haar een fatsoenlijk leven te kunnen bieden stelde ze zich zo aan. P-Apple werd al bijna misselijk bij het idee om te moeten leren of nog erger, werken. Dat ging haar veel te ver!

Neiu was gebiologeerd naar Elpida aan het kijken. Toen ze in eerste instantie geprogrammeerd werd door Twinkebel had hij zoveel mogelijk de verlangens van Topdrop in haar geprogrammeerd. Een van de dingen die Topdrop enorm opwindend vond waren twee vrouwen die samen zoenden. Daarom had Twinkebel bij het programmeren van Neiu haar een biseksuele geaardheid meegegeven en aangezien Neiu weer helemaal vrijgezel was had ze haar oog laten vallen op Elpida. Tot haar grote frustratie was Elpida al bezet en dan nog door zo'n lelijke pot. Neiu was niet op de hoogte van de terreur die Leekah door de school verspreidde en was dus ook niet bang voor haar. Ze besloot om hier maar eens werk van te gaan maken.

Na de les liep Neiu achter Elpida aan. Toen Elpida bij haar kluisje stilstond zag ze haar kans.
"Hoi Elpida" zei ze, "ik ben Neiu."
"Hoi Sk...Neiu, heb je je naam veranderd?" Elpida had zich nooit met Skilly bezig gehouden, alles met Trass had ze dan ook nooit meegekregen.
"Ja, zoiets", zei Neiu, "Ik ben helemaal veranderd. Ik heb geen zin meer in al dat gepest en gedoe. Ik ben nu op zoek naar een leuke vriendin!"
Hoopvol keek ze naar Elpida. Misschien zou ze de hint begrijpen.
"Ehm, ik heb afgesproken met Leekah. Sorry Neiu, ik moet gaan." Snel liep Elpida weg, Neiu besloot echter om het niet hierbij te laten en volgde Elpida.

Elpida liep de parkeerplaats van de school op en zag Leekah staan. Ze gaf haar een kus en pakte haar hand beet.
"Hoi schatje", zei ze, "weet je wie me net probeerde te versieren?" Even moest ze lachen, "Skilly. Ze noemt zich tegenwoordig Neiu en deed een mislukte versierpoging."
Leekah lachte gemeen.
"Ai ai ai", zei ze, "Ik geloof dat ik iemand moet gaan leren dat mijn meisje van mij is. Je zou toch denken dat mensen ondertussen wel beseffen dat ze van je af moeten blijven?"
Elpida knikte en omhelste Leekah. Tijdens de omhelzing viel het oog van Leekah op Neiu.
"Schatje?", fluisterde Leekah, "Ik geloof dat ik je bewonderaar zie staan. Ik ga mijn punt duidelijk maken. Wacht je op me lieverd?"
Weer knikte Elpida en ze keek geboeid toe toen Leekah dreigend op Neiu afkwam.

Neiu zag dat Leekah naar haar toe kwam en besloot dat het niet veilig was.
"Jij mag even", siste ze naar Trass en snel duwde ze Trass op de voorgrond. Voordat Trass kon beseffen wat er gebeurde was het al te laat. Leekah pakte haar beet en duwde haar tegen de muur. Ze schopte en sloeg Trass tot ze smeekte om genade.
"Laat me asjeblieft met rust!" riep ze uit, "Ik zal het nooit, nooit meer doen!" Leekah gaf haar nog een laatste duw en fluisterde in haar oor.
"Ik heb al eerder een moord gepleegd Neiu, laat het niet zo ver komen."
Huilend bleef Trass achter. Ze trad weer op de achtergrond en riep wanhopig naar Neiu.
"Het hoeft niet meer voor mij, het hoeft niet meer. Neem jij dit lichaam maar."
Trass verdween.


Deelnemers:
01. Sagana (wolfsbane)
02. Tink* (dorpeling)
03. sterrenmeisje
04. Trass (Heks)
05. Elpida
06. Maxwell (weerwolf)
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter (dorpeling)
11. P-apple
12. Skilly (dorpeling)
13. Daboman (ziener)
14. TopDrop (dorpeling)
15. zoemzoem (dorpeling)
16. twinkebel (verrader)
17. Flowtje
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Neiu
20. Flyaway (dorpeling)
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje (leerling-ziener)


blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet

Goede keuze dorpelingen! Het is nu aan de wolven om wraak te nemen op hun beschermer.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 11-04-2007, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 11-04-2007 @ 21:20 :
Ik heb het op verschillende manieren geprobeerd:
- Twinkebel verdacht maken
- Laten zien dat ik onschuldig ben
- Hints geven dat ik de ziener ben
- Je in vertrouwen nemen

Maar wat ik nog niet helemaal snap. Hoe kan ik me verdedigen tegen het argument "ik heb het gevoel dat daboman slecht is ("zonder er een reden voor te hebben")? Help deze nieuweling op weg
Je overtuigt me alleen maar door simpelweg te zeggen dat je geen weerwolf bent.
Oud 11-04-2007, 21:13
Verwijderd
Oud 11-04-2007, 21:13
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Elpida schreef op 11-04-2007 @ 22:11 :
Je overtuigt me alleen maar door simpelweg te zeggen dat je geen weerwolf bent.
*notitie maakt*
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-04-2007, 21:16
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik had het al wel verwacht na mijn domme fout... sorry nog sterrenmeisje. Al zul je het niet zo erg gevonden hebben

Ach ja, de wolven winnen toch nog wel!
Oud 11-04-2007, 21:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Trass schreef op 11-04-2007 @ 22:16 :
Ik had het al wel verwacht na mijn domme fout... sorry nog sterrenmeisje. Al zul je het niet zo erg gevonden hebben

Ach ja, de wolven winnen toch nog wel!
Nobel offer Trass.
Oud 11-04-2007, 21:18
Verwijderd
Ha, een heks! Niet zo goed als een weerwolf, maar toch.
Oud 11-04-2007, 21:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Elpida schreef op 11-04-2007 @ 22:18 :
Ha, een heks! Niet zo goed als een weerwolf, maar toch.
Ik ben er van overtuigd dat dit in jullie nadeel werkt.
Oud 11-04-2007, 21:20
Verwijderd
ik dacht dat je het misschien toch expres had gedaan... maar je was een goede heks!! (goede heks, goede verrader.. damn.. we moeten veel geluk hebben om levend hier uit te komen!!)
ik denk dat ik volgende keer word opgegeten

[edit] ik denk dat het nog kan DP
eetronde: dorpeling/tovenaar (nog 2 dorpelingen en 2 wolven)
hangronde: weerwolf (2 goed 1 wolf)
eetronde: dorpeling (1 goed 1 wolf)
hangronde: laatste weerwolf -> dorpelingen winnen

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 21:23.
Oud 11-04-2007, 21:24
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 22:20 :
ik dacht dat je het misschien toch expres had gedaan... maar je was een goede heks!! (goede heks, goede verrader.. damn.. we moeten veel geluk hebben om levend hier uit te komen!!)
ik denk dat ik volgende keer word opgegeten
Daarom stuurde ik er ook iets stoms achteraan, om je dat te laten denken... maar dat was alleen maar irritant zeker?

Nouja, goed... een grotere fout dan je beheksing naar degene die je behekst pm´men kan je bijna niet begaan

Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 22:20 :
[edit] ik denk dat het nog kan DP
eetronde: dorpeling/tovenaar (nog 2 dorpelingen en 2 wolven)
hangronde: weerwolf (2 goed 1 wolf)
eetronde: dorpeling (1 goed 1 wolf)
hangronde: laatste weerwolf -> dorpelingen winnen
Dan is het spel voorbij volgens mij, omdat de enige overgebleven dorpeling dan altijd de wolf eruitstemt.
Oud 11-04-2007, 21:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Trass schreef op 11-04-2007 @ 22:24 :
Daarom stuurde ik er ook iets stoms achteraan, om je dat te laten denken... maar dat was alleen maar irritant zeker?

Nouja, goed... een grotere fout dan je beheksing naar degene die je behekst pm´men kan je bijna niet begaan
Het was imo een goede zet hoor.
Oud 11-04-2007, 21:27
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 22:25 :
Het was imo een goede zet hoor.
*zelfcensuur* Ik had net het idee dat ik bij de slechteriken hoorde, word ik er meteen uitgestemd...

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 21:38.
Oud 11-04-2007, 21:27
Verwijderd
ik heb gewoon spelleider ge-pmt wat er allemaal aan de hand was. ik snapte er niks meer van!!
(je had me trouwens al eerder een keer aan het denken gezet, toen je zei dat de heks ook mocht stemmen. daar had ik toen nog helemaal niet over nagedacht!!)

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 21:30.
Oud 11-04-2007, 21:27
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Hehe, eindelijk een beetje geluk Geen weerwolf, maar beter dan een dorpeling
__________________
Fris&Fruitig
Oud 11-04-2007, 21:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
@ Trass, shut it
Oud 11-04-2007, 21:31
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 22:27 :
ik heb gewoon spelleider ge-pmt wat er allemaal aan de hand was. ik snapte er niks meer van!!
(je had me trouwens al eerder een keer aan het denken gezet, toen je zei dat de heks ook mocht stemmen. daar had ik toen nog helemaal niet over nagedacht!!)
Dat vind ik het leuke aan heks/verrader... je kan ook proberen gelijkspel te maken met je stem. En daarna posten dat iedereen meer eensgezind moet zijn

Ik had SL ook gepmt omdat ik niet meer wist wat ik moest doen, maar ik kan me wel voorstellen dat het heel vaag moest overkomen Wat had de Spelleider erover gezegd? (of mag je dat niet zeggen omdat het spel nog bezig is?)
Oud 11-04-2007, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 22:28 :
@ Trass, shut it
iets met een pot en een ketel?
Oud 11-04-2007, 21:33
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 22:28 :
@ Trass, shut it
Zegt de dode met het meeste posts? Maar ik kan idd beter mijn mond houden, voordat ik iemand nog op ideeen breng... de wolven moeten natuurlijk wel winnen!
Oud 11-04-2007, 21:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 22:31 :
iets met een pot en een ketel?
Het ging om een bepaalde post, hij zei wie hij eruit wilde hebben. Dát is tegen de regels. Dat hij post boeit me verder niet.
Oud 11-04-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 22:35 :
Het ging om een bepaalde post, hij zei wie hij eruit wilde hebben. Dát is tegen de regels. Dat hij post boeit me verder niet.
(psst, Trass is een zij)
Oud 11-04-2007, 21:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 22:36 :
(psst, Trass is een zij)
Ik praat altijd met hij en hem als ik niet oplet of iemand een jongen of meisje is. Beperking van de taal.
Oud 11-04-2007, 21:47
Verwijderd

(ja, nu mogen we wel een beetje spammen, het spel is bijna ten einde )

twinkebel, ik had trouwens een heel fout idee voor een verhaal en ik post het lekker hier, want over 4 weken ben ik het alweer vergeten
ik zat te denken aan een eiland ofzo, waar mensen zijn gestrand (soort van lost idee) en dat er dan elke dag iemand verdwijnt (soort van blair witch idee)... nu klinkt het heel suf, maar misschien is het een basis ofzo?
Oud 11-04-2007, 21:53
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 22:20 :
ik dacht dat je het misschien toch expres had gedaan... maar je was een goede heks!! (goede heks, goede verrader.. damn.. we moeten veel geluk hebben om levend hier uit te komen!!)
ik denk dat ik volgende keer word opgegeten

[edit] ik denk dat het nog kan DP
eetronde: dorpeling/tovenaar (nog 2 dorpelingen en 2 wolven)
hangronde: weerwolf (2 goed 1 wolf)
eetronde: dorpeling (1 goed 1 wolf)
hangronde: laatste weerwolf -> dorpelingen winnen
Hier vergeet je even dat de tovenaar er nog in zit. Als de tovenaar een goede zet doet maken de dorpelingen nog een kans De kans dat de tovenaar degene beschermt die wordt opgegeten wordt namelijk ook steeds groter.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-04-2007, 21:54
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Haha, ik weet er ook nog een, nóg erger:

Een soort idols-gebeuren, waar elke dag iemand door de jury eruit wordt gestuurd.
Maar dan geen zing- idols, neeeheeee, een soort idols met allemaal uitzonderlijke talenten!!

Edit: Wow, in je hoofd is het een stuk grappigerder dan dat het hier zo staan...
__________________
Fris&Fruitig
Oud 11-04-2007, 21:56
Verwijderd
maar de kans dat de tovenaar doodgaat ook had m voor het gemak er maar uitgelaten, aangezien ik een relatief realistisch scenario wilde scheppen...

[edit]
Citaat:
P-apple schreef op 11-04-2007 @ 22:54 :
Edit: Wow, in je hoofd is het een stuk grappigerder dan dat het hier zo staan...
dat had ik dus ook
Oud 11-04-2007, 22:04
Verwijderd
Maar daar zijn de spelleiders dan weer voor ey, om het idee dan toch grappig te maken in het verhaal
Oud 11-04-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
leekah schreef op 11-04-2007 @ 23:04 :
Maar daar zijn de spelleiders dan weer voor ey, om het idee dan toch grappig te maken in het verhaal
ja hoor, vis maar naar nog meer complimentjes!!
Oud 11-04-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 23:06 :
ja hoor, vis maar naar nog meer complimentjes!! P
Uiteraard ben ik ontzettend onschuldig en kijk ik nu heel verbaast omdat ik geen idee heb waar het over gaat.
Oud 11-04-2007, 22:10
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
wat ben ik toch een bitch in het verhaal
Maar dit is heel erg goed nieuws, hoewel ik liever een wolfje minder had gehad. Ik hoop in ieder geval niet dat de tovenaar wordt opgegeten.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 11-04-2007, 22:24
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Nu de heks eruit is, zijn we in elk geval weer in de meerderheid!

En ik kon me nog net inhouden om eerst het verhaal te lezen voor ik keek welke functie Trass had.
__________________
Wark!
Oud 12-04-2007, 06:58
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 22:47 :

(ja, nu mogen we wel een beetje spammen, het spel is bijna ten einde )

twinkebel, ik had trouwens een heel fout idee voor een verhaal en ik post het lekker hier, want over 4 weken ben ik het alweer vergeten
ik zat te denken aan een eiland ofzo, waar mensen zijn gestrand (soort van lost idee) en dat er dan elke dag iemand verdwijnt (soort van blair witch idee)... nu klinkt het heel suf, maar misschien is het een basis ofzo?
klasse idee ok ik krijg meteen ideeen in me hoofd. details coming later dear Leekah EoS
Oud 12-04-2007, 20:52
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De deur ging open en Elpida stapte slechts gekleed in een handdoek de sauna in. Tot haar verwondering zag ze Neiu in de sauna zitten. ‘Ik kom jou ook overal tegen hé?’ zei ze sarcastisch. ‘Ben je me aan het stalken of zo?’ ‘Misschien wel’ zei Neiu met een mysterieuze blik. ‘Maar ik geef in ieder geval niet zomaar op.’ Ze ging naast Elpida zitten. ‘Je hebt wel lef meisje, dat moet ik je nageven’ zei Elpida ‘De meeste mensen durven niet meer na een waarschuwing van Leekah’ ‘Ik ben niet bang voor Leekah’ zei Neiu. Eigenlijk was ze helemaal nergens bang voor, het concept angst was volledig nieuw voor haar. Daarom bewoog ze geheel onverwacht haar mond richting die van Elpida en zoende ze haar voordat Elpida haar hoofd weg kon draaien. Op het moment dat hun lippen elkaar raakten werd Elpida bevangen door een opwelling van lust en beantwoordde ze de zoen. De zoen ging over in een innige verstrengeling. Toen trok Elpida Neiu’s handdoek los en begonnen ze te vrijen…
Dik anderhalf uur later lagen ze allebei uitgeput en bezweet in de sauna. ‘Dat was de beste seks die ik ooit gehad heb’ zei Elpida hijgend. ‘Ik ben helemaal uitgeput’ Ze hijgde nog even door en toen werd ze stil: ze was van vermoeidheid in slaap gevallen. Neiu ging zitten en merkte dat ook zij nauwelijks energie over had. Ze verwonderde zich er even over. Ze had namelijk al vrij snel na haar vijandelijke overname op Trass’ lichaam gemerkt dat er wel wat nadelen aan een menselijk lichaam zaten in vergelijking met een digitaal lichaam. Ze had vrij snel gemerkt dat ze zeker drie keer per dag moest eten, dat ze veel moest drinken, dat ze ’s nachts moest slapen, dat ze een paar keer per dag naar de WC moest gaan en ook dat ze één keer in de maand vanonder begon te lekken. Waarom dat was wist ze nog niet helemaal, maar irritant was het wel. En nu kon ze dus aan het rijtje toevoegen dat haar lichaam lang moest herstellen na een vrijpartij. Al deze dingen waren niet van toepassing op een digitaal lichaam: zowel Twinkebel als Topdrop hadden haar meerdere malen gevraagd om te vrijen met Flowtje zodat zij konden toekijken. Dit kon in principe eeuwig doorgaan, eigenlijk totdat Twinkebel of Topdrop zei dat het genoeg was. Heel anders als met een mensenlichaam dus.
Toen herinnerde Neiu zich ineens iets. Ze stond op en liep naar de deur van de sauna. Boven de deur had ze een miniatuurcameraatje gehangen. Oorspronkelijk was ze van plan geweest om met Elpida te vrijen, dit op tape vast te leggen en het bandje dan aan Topdrop te geven. Daar was ze immers voor geprogrammeerd. Maar nu ze met het bandje in haar hand stond, had ze eigenlijk helemaal geen zin om het ding af te geven. Ze vond het ineens geen prettig idee meer dat Topdrop haar vrijpartij kon zien. En voor ze er erg in had had ze het bandje vernield. Ze schrok hier enorm van, want dit stond lijnrecht tegenover haar primaire doelstelling, de reden dat ze gecreëerd was: namelijk om Topdrop seksueel genot te schenken. Zelfs het kapen van Trass’ lichaam was daarvan een uitvloeisel geweest: ze had geredeneerd dat ze het beste seksueel genot kon geven als ze een mensenlichaam had. Maar nu had ze dus ineens iets gedaan wat tegen haar primaire doelstelling inging. Theoretisch gezien was dat onmogelijk! Even was ze in de war. Zou ze een virus hebben opgelopen of zo? En toen schoot het haar te binnen: vanaf het moment dat ze een mens was geworden had ze iets gehad wat een computer nooit zou kunnen krijgen: een vrije wil! Ze was niet langer gebonden door primaire doelstellingen en andere regels! Ze kon nu doen wat ze zelf leuk vond! Even voelde Neiu zich helemaal vrij. Maar toen raakte ze weer in verwarring. Ze wist helemaal niet wat mensen de hele dag door doen. Ze was eigenlijk maar in één ding echt goed: sex. ‘Iemand moet me uitleg geven, vertellen wat er hier zoal te doen is!’ dacht ze bij haarzelf. Ze keek naar Elpida. Die lag nog steeds te slapen, met een gelukzalige glimlach op haar gezicht. Ze durfde haar eigenlijk niet wakker te maken, omdat ze geen idee had wat er dan zou gebeuren. Misschien zou ze kapot gaan of zo… Topdrop kon ze ook niks vragen, want die lag nog steeds aan de beademing. En instinctief wist ze dat ze geen eerlijke antwoorden van Twinkebel zou krijgen. Die zou vast proberen om misbruik te maken van haar verwarring. Toen schoot haar iets te binnen. ‘Natuurlijk! Dat lieve meisje dat bij me is langsgeweest toen ik nog digitaal was! Hoe heette ze nou ook alweer? Oh ja, Linda!’ Vlug liep ze de sauna uit en ging ze een kleedhokje binnen. Nadat ze zichzelf had aangekleed pakte ze Twinkebels person-finder erbij. Die droeg ze bij haar sinds Topdrop in het ziekenhuis lag. Ze typte ‘Linda’ in en keek op het schermpje. Volgens het apparaat was ze in de kamer van de directeur…

‘Kom binnen Linda, ga zitten’ zei Eye of Sauron met een glimlach terwijl hij naar een stoel wees. ‘Ik heb je hier laten komen omdat je resultaten de laatste tijd erg hard achteruit gaan’ Linda keek hem niet-begrijpend aan. ‘Huh?! Dat kan niet, ik haal alleen maar zevens en achten. Hoe kan ik dan ineens onvoldoende staan? Hier klopt iets niet!’ ze begon een beetje in paniek te raken: voor haar waren goede resultaten het belangrijkste wat er was.
De directeur maakte een sussend gebaar. ‘Geen zorgen meisje, met een beetje goede wil hebben we dit zo opgelost.’ Hij stond op en maakte de deur van zijn kantoor op slot. ‘W-wat doet u?’ zei Linda een beetje argwanend. ‘Heel simpel’ zei de directeur. ‘Jij geeft mij wat ik wil, dan geef ik jou wat jij wil!’ Hij had een geile blik in zijn ogen. Toen had Linda door wat de viezerik van plan was! Ze had dit al een keer meegemaakt, met meneer Soija! Ze probeerde te vluchten maar ze kon geen kant op: de enige deur was op slot.
Eye of Sauron kwam op haar af en begon haar te betasten. Linda gilde en probeerde hem weg te trappen. ‘Gil maar meisje’ zei hij likkebaardend ‘Deze kamer is geluidsdicht!’ Hij begon met één hand haar bloesje open te scheuren terwijl hij met de andere hand zijn gulp openmaakte. Toen ging hij met zij hand onder haar rokje en probeerde hij haar slipje naar beneden te trekken. Linda schopte de directeur in zijn gezicht maar daar leek hij alleen maar geiler van te worden…
Toen klonk er een krakend geluid. Neiu had de deur gesloten aangetroffen en had besloten om de deur open te beuken, omdat de person-finder nog steeds aangaf dat Linda in de kamer van de directeur was. Toen ze de viezerik over het meisje heen gebogen zag staan wist ze instinctief dat hier iets goed fout zat. Ze pakte een bronzen beeldje van de kast en ramde dit tegen Eye of Sauron’s achterhoofd. Deze viel op de grond en bleef stil liggen. Er zat bloed aan het beeld.
Linda trok snel haar slipje omhoog en viel huilend bij Neiu in de armen. ‘Ik…hij…de viezerik…ik’ snikte ze. ‘Stil maar’ zei Neiu. ‘Het is voorbij nu.’ Ze legde haar jas op Linda’s schouders en samen verlieten ze het kantoor. ‘Ik wil hier nooit meer terugkomen’ zei Linda huilend. Neiu knikte: ‘Geen zorgen. Dat hoeft ook niet.’

Deelnemers:
01. Sagana (wolfsbane)
02. Tink* (dorpeling)
03. sterrenmeisje (tovenaar)
04. Trass (Heks)
05. Elpida
06. Maxwell (weerwolf)
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter (dorpeling)
11. P-apple
12. Skilly (dorpeling)
13. Daboman (ziener)
14. TopDrop (dorpeling)
15. zoemzoem (dorpeling)
16. twinkebel (verrader)
17. Flowtje
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Neiu
20. Flyaway (dorpeling)
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje (leerling-ziener)


blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet

Bah, ik ben echt een enge vent
Helaas voor de dorpelingen is de tovenaar er nu uit. Goeie keuze van de weerwolven!
Ik hoef de dorpelingen er vast niet aan te herinneren dat er nu een weerwolf uit moet, anders hebben de weerwolven gewonnen!!!
Succes dorpelingen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-04-2007, 21:06
Verwijderd
*snik* okeej, het was geen verrassing, maar wel jammer...
gelukkig ben ik wel eerst verkracht
Oud 12-04-2007, 21:13
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Op naar de overwinning!

Verkracht?! *begint snel aan verhaal*
Oud 12-04-2007, 21:19
Verwijderd
ik wil even zeggen dorpelingen: veel succes!! ik weet dat jullie het kunnen!!
(tjakka, luister naar je hart en al dat gezeik whahahahaha)
Oud 12-04-2007, 21:22
Verwijderd
Oh mijn god, wat een verhaal!

En verdomme, nou kan ik niemand meer vertrouwen.

Edit: Op wie stemmen/"stemmen" jullie?

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 21:30.
Oud 12-04-2007, 21:39
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Omg!

Elpida, op wie ga jij stemmen?
__________________
Wark!
Oud 12-04-2007, 21:45
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Ieuw, dat is alles wat ik er over zeg: IeuwIeuwIeuw

PANIEK!! Ik weet niet op wie ik moet stemmen....ik denk dat ik maar weer voor Neiu ga, nog steeds om die onterechte beschuldiging van Trass. Ik bedoel, ook al was Trass de heks, Neiu kon dat wrs niet weten en op mij kwam het over als een aandachtafleider... Of praat ik nu onzin?
__________________
Fris&Fruitig
Oud 12-04-2007, 21:56
Verwijderd
go wolves
Oud 12-04-2007, 21:58
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
OMG, goed spel, sterrenmeisje. Ik dacht wel dat je de tovenaar was, vlak nadat ik dood ging. Mooi dat je wat deed met m'n hints

Ik had het fout over zoemzoem, mja shit happens

EDIT: go dorpelingen! jullie kunnen het!
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 22:00.
Oud 12-04-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 11-04-2007 @ 14:35 :
ze? we!
Inderdaad. Neiu it is.
Oud 12-04-2007, 22:54
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
P-apple schreef op 12-04-2007 @ 22:45 :
Ieuw, dat is alles wat ik er over zeg: IeuwIeuwIeuw

PANIEK!! Ik weet niet op wie ik moet stemmen....ik denk dat ik maar weer voor Neiu ga, nog steeds om die onterechte beschuldiging van Trass. Ik bedoel, ook al was Trass de heks, Neiu kon dat wrs niet weten en op mij kwam het over als een aandachtafleider... Of praat ik nu onzin?
Idd je praat onzin, want het wordt gelijk spel om mij of Flowtje omdat één van jullie niet kan stemmen. Ik stem dus op Flowtje.
Edit: Elpida, ik doe nu een beroep op je om op Flowtje te stemmen, anders zijn we reddeloos verloren.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 22:56.
Oud 13-04-2007, 06:33
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Elpida schreef op 12-04-2007 @ 23:13 :
Inderdaad. Neiu it is.
Dan wordt het Neiu.

Het is voor mij duidelijk dat P-apple en Neiu weerwolven zijn en als ik hun posts nalees denk ik dat ze gelijkspel proberen te maken door verwarring te scheppen. (Neiu die zegt op mij te stemmen en P-apple die weer zegt op haar te stemmen.)

@Elpida: Aangezien ik vanavond pas laat weer thuis ben stem ik nu dus alvast op Neiu en ik hoop dat je me gelooft en ook op Neiu stemt.
__________________
Wark!
Oud 13-04-2007, 09:06
Verwijderd
Ik heb mijn stem nog niet verstuurd.

Dus dorpeling, stem maar gewoon op één van de weerwolven, ook al denk je dat ik op jou ga stemmen
Oud 13-04-2007, 09:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sterrenmeisje eruit.

Misschien is het verstandig om te onthouden dat momenteel 50% van de mensen liegen En dat gelijkspel altijd verlies betekent
Oud 13-04-2007, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-04-2007 @ 10:38 :
Sterrenmeisje eruit.

Misschien is het verstandig om te onthouden dat momenteel 50% van de mensen liegen En dat gelijkspel altijd verlies betekent
Nee hoor, want als we alletwee op een weerwolf stemmen, moet één er toch uit. Het gaat erom dat ik op de juiste stem
Oud 13-04-2007, 10:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Elpida schreef op 13-04-2007 @ 10:56 :
Nee hoor, want als we alletwee op een weerwolf stemmen, moet één er toch uit. Het gaat erom dat ik op de juiste stem
Ohja, true. In dat geval zou ik als ik jou was een goede keuze maken
Oud 13-04-2007, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 13-04-2007 @ 11:00 :
Ohja, true. In dat geval zou ik als ik jou was een goede keuze maken
Ik geloof dat ik dat al gedaan heb hoor
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #28
Saarah
500 31-01-2007 16:45
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine Weerwolfspel #8
foefighter
499 11-01-2005 20:48
De Kantine Weerwolfspel #7
dutch gamer
402 11-10-2004 14:42
De Kantine Weerwolfspel #1
AlopiA
500 10-03-2004 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.