Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2006, 11:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Wow er mochten maar 5 mensen op gesprek komen voor het studententeam en er waren heel veel aanmeldingen! En ik mocht gewoon komen. Was wel verrast, ik dacht dat ze veel meer mensen zouden uitnodigen. Ik hoor het deze week, dus ben benieuwd. Zou voor mij beter zijn als ik het niet word. Ik heb het al zo druk en ben al zo moe en gestrest, maar het lijkt me wel super om daar te werken en het is goed voor m'n CV... ben benieuwd!

Vorige keer ookal uitgekozen uit 60 mensen , kennelijk keert het tij... niet verkeerd voor m'n zelfvertrouwen, zou er meer mee moeten doen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 19-09-2006, 12:39
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
vreselijk... wat haat ik mezelf, een beetje janken omdat ik niet naar school toe mag.
is ook wel erg zielig van mezelf
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 19-09-2006, 12:45
Verwijderd
Ik word ZO MOE van mezelf.
Het lijkt beetje bij beetje weer allemaal wat grijzer te worden en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
GGZ schiet ook al niet op, moet nog 2 weken wachten op het 1e gesprek, terwijl ik 'meteen' zou beginnen (zei de intaker 3 weken geleden)
*vleugje wanhoop*
Oud 19-09-2006, 13:15
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
moon schreef op 19-09-2006 @ 10:15 :
@aragnibite: *knuff*

Gister naar dat autistische meisje geweest. Een aardige meid maar er is geen enkel gesprek op gang te krijgen met haar. Alle vragen worden beantwoord met ja en nee. Dat wordt nog wat aangezien ik zelf ook niet echt een spraakzaam type ben. En ik zal ook de leiding moeten nemen terwijl ik dat juist niet goed durf. Nou ja, we zien wel. Wennen dat ik nu geheimhoudingsplicht heb, dat voelt wel erg proffesioneel!
Dankjewel.. *knuft*

Autisten zijn ook moeilijk om een gesprek mee te voeren. Ik weet niet of ook hulp krijgt in het gesprekken voeren het haar? Want ze hebben er wel speciale gesprekstechnieken voor.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 19-09-2006, 13:48
Verwijderd
Bijna woensdag.
Oud 19-09-2006, 14:11
kroot
kroot is offline
Jaja ik heb de koningin gezien. Ik stond met 2 huisgenootjes keihoog op een ladder. we vielen echt onwijs op. Was wel leuk.
Oud 19-09-2006, 14:19
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Oeh ik heb net lekker gewinkeld en veel gekocht, feels good!
Oud 19-09-2006, 14:31
just_me16
Avatar van just_me16
just_me16 is offline
wil je echt dat ik even mij hart lucht?? nouja oke dan moet ik even mij hart luchten over mijn pa

Sinds ik ben blijven zitten is hij zo anders tegen me. Ik krijg gewoon het idee dat ik niets goed kan doen bij hem. Alles is fout, zelfs de manier hoe ik mijn haar knip. Ik kan niet echt meer iets met hem bespreken. Net als afgelopen week, ik was alleen thuis want mijn moeder en stiefvader waren weekje weg. Had het alleen niet tegen mij pa verteld omdat het eignelijk best onverwacht kwam. En toen hij me dit weekend kwam halen durfde ik het niet alsnog te vertellen omdat ik weet dat hij dan boos word Dus heb ik maar slap leugentje vertyeld, dat mijn ouders op bezoek waren bij opa en oma.

Dan is er nog mijn overgroot opa, hij is 90 en heeft sinds een jaar dementie. Het is zo moeilijk om hem zo te zien. Hij weet haast niet eens meer wie wij zijn. Ook denkt hij steeds dat hij z'n overlede vrouw ziet, en denkt dan dat ze niet meer wil komen. Dat is echt heel moeilijk


Zo genoeg gelucht
Oud 19-09-2006, 15:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 19-09-2006 @ 13:45 :
Ik word ZO MOE van mezelf.
Het lijkt beetje bij beetje weer allemaal wat grijzer te worden en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
GGZ schiet ook al niet op, moet nog 2 weken wachten op het 1e gesprek, terwijl ik 'meteen' zou beginnen (zei de intaker 3 weken geleden)
*vleugje wanhoop*
herkenning ja je zal heeel snel wat horen.. 2 mnd later zat ik nog in het zelfde schuitje..
great
sterkte die 2 weken *knuffelt*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-09-2006, 15:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
great..
na heeeel heeel heeel heeel veel sollicitatie brieven.. directe afwijzingen, gespreken, en als nog afwijzingen.. zit ik nu met 2 banen
per 1 okt ga ik op de open kinder en jeugd psychiatrie werken..
en als mijn ogen goed gekeurd worden heb ik ook al een 8jarig contract bij de luchtmacht per 4 dec.

oooow ik hoop zo dat mijn ogen goed zijn.. en ik wilde dat ze eens opschoten met die afspraak
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-09-2006, 15:14
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
vandaag gestopt met minor, het gaat niet meer. heb rust nodig.

Vannacht ging het heel slecht, maar wat was ik blij dat M. bij me was. Samen janken.
Oud 19-09-2006, 15:46
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
gatver, ik ben ziek zwak en héél erg misselijk
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 19-09-2006, 15:50
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Morgen naar J en M toe.. heerlijk, even mijn hart (en de rest) luchten zonder iemand anders om me heen... effe alleen zijn bij de mensen van wie ik echt hou.

En stiekem wil ik nog steeds dolgraag naar school
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 19-09-2006, 15:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
*maakt een overdreven vreugdedansje*
Ik heb een 8 gekregen voor mijn scriptie! Nu heb ik dus al mijn cijfers en heb ik vandaag bij de administratie mijn bulbijlage aangevraagd. Die mag ik komende week (waarschijnlijk) ophalen en dan kan ik mijn afstuderen aanvragen.

Dadelijk weer assessment, ik ben benieuwd wat ze over mij te zeggen hebben bij het eindgesprek.
En het eten was niet lekker vandaag...
Oud 19-09-2006, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 19-09-2006 @ 16:28 :
Soms (zoals vandaag, na zo'n college) weet ik ineens heel zeker dat ik kindergeneeskunde wil gaan doen. Wel positief, beter dan niks willen. En andere dingen lijken me soms ook ineens wel leuk.

Ik heb nu alvast wel veel gedaan en nu maar eens een paar dagen wat minder doen, anders gaat het fout, ik voel het een beetje aankomen.
studeer je in groningen toevallig? Omdat ik zie dat je derdejaars bent en omdat ik vandaag een college kinderoncologie had
Oud 19-09-2006, 16:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
MUHAHAHAHAH! Ik ga TOCH naar het concert van EVANESCENCE!!! N. en D. hebben het kaartje aan me cadeau gegeven bij wijze van een vroeg verjaardagscadeautje!! Echt superleuk!

Verder ging therapie goed, moeilijk maar goed. En op school concentratieproblemen ten top, maar goed dat is ook niets nieuws meer. Nu verschrikkelijk moe van gym/fietsen/school en dan straks nog naar yoga. Blij dat m'n toets is uitgesteld, want leren kan ik er echt niet bijhebben nu.. Zin in het weekend, enzo.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-09-2006, 16:18
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Is het raar dat ik zo ben als het elke dag oorlog in huis is ... ik kan dit niet meer... nu heb ik ook nog geen afleiding meer. Ik haat Judith, waarom had ze me nou ook al weer tegen gehouden bij het spoor? ik haat de pillen.. ze hadden meteen moeten werken toen ik ze allemaal in nam... ik haat mijn ouders, ze hadden me nooit mogen maken... ik haat mezelf. Ik kan niet langer meer...

en ze vraagt zich af wat de volgende stap naar de dood zou zijn
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 19-09-2006, 16:19
Verwijderd
Toen ik 3 was is mijn oma overleden. In haar allerlaatste nacht heeft ze gezegt tegen mijn moeder, dat ze mij nog een ketting moest geven(een ketting die zei heeft omgehad met haar trouwen) Dat raakt mij toch wel een beetje , want het blijken haar laaste woorden te zijn geweest. Ook heeft ze mij een vriendinnenboekje achtergelaten met een gedicht over het leven en de dood. Mijn oom heeft het overgeschreven, het kladpapiertje met haar eigen handschrift ligt ergens bewaard bij mijn ouders. Naja moest ik even kwijt, want het raakt me!
Oud 19-09-2006, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 19-09-2006 @ 17:20 :
Uhuh. Ik wist het van jou wel, ik zie je ook best vaak ergens zitten de laatste tijd.
haha grappig
*bekijkt fotoboek*
ja ik heb jou ook wel eens gezien
Oud 19-09-2006, 16:24
Verwijderd
Ik voel me goed, gelukkig en ontzettend verliefd . Jammer dat vriendje zo ver weg woont. Ik vrees dat ik nog twee weken moet wachten voordat ik hem zie...

Ik ga zo eens koken, dan huiswerk maken en hopen dat ik nog tijd over heb om te gaan sporten. Eigenlijk moet ik ook nog iets met P afspreken om de viering voor te bereiden. Misschien dat hij morgen kan. Ga ik dit weekend wel een keer naar mijn ouders.
Oud 19-09-2006, 16:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik krijg maandag de sleutel van mn kamer in Diemen Yeah
Oud 19-09-2006, 16:30
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 19-09-2006 @ 17:18 :
Is het raar dat ik zo ben als het elke dag oorlog in huis is ... ik kan dit niet meer... nu heb ik ook nog geen afleiding meer. Ik haat Judith, waarom had ze me nou ook al weer tegen gehouden bij het spoor? ik haat de pillen.. ze hadden meteen moeten werken toen ik ze allemaal in nam... ik haat mijn ouders, ze hadden me nooit mogen maken... ik haat mezelf. Ik kan niet langer meer...

en ze vraagt zich af wat de volgende stap naar de dood zou zijn
Als je problemen hebt ; probeer het op te lossen! er is niet simpeler dan als je het helemaal niet meer zit zitten maar zélfmoord gaan plegen. Je moet jezelf niet haten, want je zult vast een goed persoon zijn, iedereen maakt wel eens fouten, en denk na over wat de gevolgen zijn voor je omgeving als jij er niet meer bent! Ik denk dat er veel mensen van je zullen houden. Meer mensen dan wat jij denkt. Denk er eens over na , er zijn mensen die op dit moment dóod gaan door een ziekte en die graag zouden willen ruilen, vind je het tegenover hun wel eerlijk? en door nu op te geven? nu je net in de beginfase van je leven zit? ; Meid sterkte met alles [F]
en vergeet niet met zélfmoord plegen los je niets op ; sterker nog de problemen worden alleen maar groter. Miet voor jou maar voor je omgeving en ik denk niet dat dat is wat je wilt.
Ik weet het kan makkelijk klinken; maar ik heb zelf ook in zo'n fase gezeten!

Laatst gewijzigd op 19-09-2006 om 16:35.
Oud 19-09-2006, 16:31
Perikles
Perikles is offline
Allejezus wat voel ik me alleen

En ik weet niets leuks te zeggen.

Houd dan toch een beetje van me. Ik word gek van het je missen.
Oud 19-09-2006, 16:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline


Dat heb ik weer zeg Ik kom thuis, ligt er een briefje op de aanrecht van de huisbaas dat ze hier geweest was voor de kachel en de schoorsteen. Ik loop door naar mijn kamer, steek mijn sleutel in het slot maar kan hem niet omdraaien Nog een paar keer geprobeerd maar ik kan die sleutel gewoon niet omdraaien. Ik krijg mijn deur niet open en kan mijn kamer dus gewoon niet in. Ik de huisbaas gebeld, ja, ze was in mijn kamer geweest en had de deur open gemaakt met een schroevendraaier ofzo Naja, daar zal het dus wel aan liggen. Gelukkig kan ik via de kamer van mijn huisgenootje met veel halsbrekende toeren ook in mijn kamer komen maar wat onwijs kut is dit zeg. De huisbaas is nu onderweg, hopelijk kan ze er gauw iets aan doen want ik wil weer gewoon mijn kamer in door de deur, dat is toch niet zo veel gevraagd?

En ik begin nu toch wel weer ernstig te twijfelen of ik niet wat sneller wil verhuizen/samenwonen want in de zeven maanden dat ik hier woon is er al drie keer iets ernstig mis geweest
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-09-2006, 17:11
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik heb geen zin om naar school te gaan en ik vraag me soms af wat 'ie van me moet.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 19-09-2006, 17:12
Verwijderd
Kuch, en meneer de dokter sloeg weer eens de spijker op zijn kop. En alles ligt aan die stomme hypofyse, álles. En jeeej over een jaar of tien of zo ben ik vast éindelijk eens een beetje gezonder.
Oud 19-09-2006, 17:27
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Vandaag had ik een kort gesprekje bij Rintveld, ik heb er een beetje een dubbel gevoel over. Neemt ze mij wel serieus?! ik weet t niet. De vraag hoe t nu eigenlijk gaat vind ik moeilijk, t wisseld nogal.. en voornamelijk ben ik bang. de drang tot snijden is zooo groot. Zij wijst mij op mijn eigen verantwoordelijkheid. Ja, ik kan het voorkomen, maar tot hoever? of beter, hoelang? Ik weet dat t niet de oplossing is, ik weet beter, en toch mis ik het, verlang ik er naar.. en zou ik het toch zo graag willen.
mmmz, ik zou willen dat Altrecht jong vol. eens opschoot, alhoewel k me twijfels heb of ze mij daar wel gaan begrijpen.
Verder, de leiding treedt hier niet op, en t loopt toch een keer mis, en de weegschaal is kwijt "tuurlijk" en k maak me toch zeker zeer grote zorgen om mijn gewicht.

maaar.... ik ben nog zeer zeker blij met mijn urgentie, dit huis is echt te erg gewoon.
Oud 19-09-2006, 17:51
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 19-09-2006 @ 16:14 :
vandaag gestopt met minor, het gaat niet meer. heb rust nodig.

Vannacht ging het heel slecht, maar wat was ik blij dat M. bij me was. Samen janken.
Kan weinig anders zeggen dan: (})
Oud 19-09-2006, 17:53
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
WAhh, in buien komen opeens allemaal emoties boven, die (volgens mij) nergens op gebaseerd zijn. En dan knap ik zowat uit elkaar. Hierbij voel ik soms zo'n agressie opkomen. Ik moet slaan gewoon, of keihard schreeuwen. Of keihard ergens op intrappen. Maar ik heb geen boxbal of geïsoleerde kamer. Ik kan niets van het gevoel kwijt dan. En tegelijkertijd, of op andere momenten, voel ik me zo alleen... en is het enige dat ik wil een omhelzing, zonder dat ik me zorgen hoef te maken.
Nu weet ik net de ergste leegheid van vorig jaar te verbergen; komen dit soort ongecontroleerde trieste buien bovendrijven. Elke keer als ik niet met iets om kan gaan. Ik wil eens echt gelukkig zijn, ook op de lange termijn.

En eigenlijk is het zo'n aanstellerij allemaal . Ik ben niet ziek of depressief, dus waarom geef ik mezelf niet gewoon een trap voor mn kont?
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 19-09-2006, 18:15
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
sonho schreef op 19-09-2006 @ 12:43 :
Meisje, wat knap dat je gebeld hebt! Echt supergoed! Ben trots! Wel balen dat de praktijk dan dicht is (zal je altijd zien he). Morgen nog een keer proberen, je kan het.

OT:
Bij mij ging het gisteravond gelukkig goed. Geen eetbui gehad. En nu ben ik moe enzo.
Morgen gaat niet i.v.m. collegetijden, maar misschien durf ik het donderdag nog eens te proberen. Ben nog steeds niet 100% overtuigd.. Zeker niet na een dag als vandaag, waarop ik redelijk normaal heb gegeten (ok, beetje geïmproviseerd avondeten, maar verder was het goed. Genoeg..denk ik.) en me ook niet extreem kut voel. Dan denk ik dat ik het wel zelf red. Misschien doe ik dat ook wel. Zucht .

Goed van je dat je geen eetbui hebt gehad. Vind ik knap, ik weet hoe kut ze zijn.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 19-09-2006, 18:19
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
ecrivaine schreef op 19-09-2006 @ 18:53 :
WAhh, in buien komen opeens allemaal emoties boven, die (volgens mij) nergens op gebaseerd zijn. En dan knap ik zowat uit elkaar. Hierbij voel ik soms zo'n agressie opkomen. Ik moet slaan gewoon, of keihard schreeuwen. Of keihard ergens op intrappen. Maar ik heb geen boxbal of geïsoleerde kamer. Ik kan niets van het gevoel kwijt dan. En tegelijkertijd, of op andere momenten, voel ik me zo alleen... en is het enige dat ik wil een omhelzing, zonder dat ik me zorgen hoef te maken.
Nu weet ik net de ergste leegheid van vorig jaar te verbergen; komen dit soort ongecontroleerde trieste buien bovendrijven. Elke keer als ik niet met iets om kan gaan. Ik wil eens echt gelukkig zijn, ook op de lange termijn.

En eigenlijk is het zo'n aanstellerij allemaal . Ik ben niet ziek of depressief, dus waarom geef ik mezelf niet gewoon een trap voor mn kont?
Ik voel me echt precies zoals jou..
Oud 19-09-2006, 18:28
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
lekker
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-09-2006, 19:04
Redhair
Redhair is offline
Oh fijn, ik heb een paar keer gekotst vandaag. Steek ik mijn vinger niet in mijn keel, gooit mijn maag zelf het eten er wel uit. Mijn hele lichaam lijkt wel geschokt door gister, in die mate heb ik echt al lang geen last van mijn eetstoornis gehad. Gister was echt een diep gat.

J. belde, hij wilde wat lenen. Even daar heen gelopen, onze ratjes gezien, een kusje gehad en weer weg gegaan. Ik had geen zin daar te zitten, beetje zwak zijn.

Mijn ouders worden ongeduldig. J. en ik hebben nou al dik anderhalve maand wat, hij woont 200 meter verder op en is nog nooit hier geweest. Maar hij is daar heel onzeker over, bij eerdere vriendinnen waren hun ouders nooit blij met hem. De ingevallen wangen die hij vaak heeft, zijn piercings, uitstraling, inderdaad niet de ideale schoonzoon. Maar mijn ouders zijn relax, ze gaan me niet verbieden hem nog te zien oid.
Ach, ik sleep hem wel een keer mee.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 19-09-2006, 19:25
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 19-09-2006 @ 16:05 :
herkenning ja je zal heeel snel wat horen.. 2 mnd later zat ik nog in het zelfde schuitje..
great
sterkte die 2 weken *knuffelt*
Dank je *knuffelt terug*

OT: Na het sporten voel ik me weer iets beter, maar ik ben helemaal niet blij met hoe het gaat.
Oud 19-09-2006, 19:50
Verwijderd
heb dit topic eigenlijk altijd al eng gevonden
Oud 19-09-2006, 19:53
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-09-2006 @ 20:50 :
heb dit topic eigenlijk altijd al eng gevonden
eng? waarom?
het is echt super fijn om alles wat je denkt/hoe je je voelt hier neer te zetten en dan ook nog terug te kunnen lezen.
Oud 19-09-2006, 20:01
Verwijderd
dat was het, hoef niet meer te luchten
Oud 19-09-2006, 20:40
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ineens sta ik er heel erg bij stil, zondag word ik 16. Ik heb het dus gered. Nooit gedacht dat ik het tot mijn 16e verjaardag zou halen, nooit gedacht dat ik er nog zou zijn. Het voelt zo raar, ik ben er nog.

O no, I see,
I spun a web, it`s tangled up with me,
And I lost my head,
The thought of all the stupid things I said,
O no what`s this?
A spider web, and I`m caught in the middle,
I turned to run,
The thought of all the stupid things I`ve done,

O no I see,
A spider web and it`s me in the middle,
So I twist and turn..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*

Laatst gewijzigd op 19-09-2006 om 20:43.
Oud 19-09-2006, 20:44
moon
Avatar van moon
moon is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAARG

stressssssssssssssssssssssss

morgen die presentatie over mezelf
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 19-09-2006, 20:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 19-09-2006 @ 21:40 :
Ineens sta ik er heel erg bij stil, zondag word ik 16. Ik heb het dus gered. Nooit gedacht dat ik het tot mijn 16e verjaardag zou halen, nooit gedacht dat ik er nog zou zijn. Het voelt zo raar, ik ben er nog.

16 mooie leeftijd dat wel
alvast gefeliciteerd.. voor ik t vergeet
*hug*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-09-2006, 20:59
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik heb het verteld. Ik heb het haar gewoon verteld. Via msn misschien, maar toch. Ze weet het nu. Ze weet het. Ik heb haar vertrouwd en ze reageerde lief. Natuurlijk mag ik altijd bellen en natuurlijk is dat niet raar, of zeurderig.

Misschien is dit wel de turning point. Eerst bel ik de huisarts, daarna vertel ik het haar. Nu gaat het over. Ik ben er. Bijna dan... want ik zit hier te trillen van de honger .

Even iets kleins eten, en dan naar bed.

En nu voel ik me kwetsbaar. Ze weet het.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 19-09-2006, 21:17
Verwijderd
hoe vertel je iemand dat je diege niet meer wilt kennen?
Oud 19-09-2006, 21:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-09-2006, 21:50
Verwijderd
21 september
guttegut
bijna

& <3
Oud 19-09-2006, 22:02
kroot
kroot is offline
@ Yana: goed zo dat je het iemand hebt verteld, knap van je!!!
@ Nijn: wouw ik wist echt niet dat jij 'pas' 16 werd, je komt zoveel ouder en wijzer over (en dit is uitermate positief bedoeld)

OT: ik heb nu al bedacht dat ik morgen therapie ga skippen
en ik moet nu de notulen nog even uitwerken.
Oud 19-09-2006, 22:09
Verwijderd
oepsie, mijn laatste afspraak met mijn therapeut vergeten . Morgen maar even bellen want dit komt natuurlijk wel heel raar over.
Oud 19-09-2006, 22:16
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pff. Ik weet wel dat mijn gevoel nu niet in verhouding staat met hoe ik me ooit heb gevoeld, en ik weet dat ik niet mag zeuren en klagen, dat ik me eindelijk weer eens beter voel zónder medicijnen en dergelijke... maar ik heb net tot kwart over tien aan mijn huiswerk gezeten (dat lijkt niet lang, maar ik word heel gauw gestresst en gespannen) en voel me nu dus verrot. Ik wil gaan slapen, maar ben nog te opgefokt. Ik ga maar eens lekker tanden poetsen en dan een Suske & Wiske lezen. Had ik maar een ongelezen boek...

en had ik maar meer tijd... Ik wil regelmatig een klok die voor mij de tijd stil kan zitten, de wereld om me heen stopt en ik ga door, zodat ik eindelijk al mijn huiswerk kan bijwerken.

En stiekem weet ik ook wel dat het mijn eigen schuld is. Ik heb het zo druk en ik wil niets laten vallen. .

Ik wil iemand die me liefde geeft, me knuffelt, oftewel, een vriendje... ja, dat klinkt wanhopig. Dat ben ik ook wel een piepklein beetje op momenten dat ik me rottig voel. Het gaat goed zonder mijn ex, steeds beter, maar toch...

Er mist iets. . En nu slapen.
Oud 19-09-2006, 23:08
Mandoline
Avatar van Mandoline
Mandoline is offline
Ik voel me raar, het gaat eigenlijk gewoon heel goed, maar af en toe komen er ineens van die sippe buien doorheen. Als ik daaraan toegeef dan wordt het ook nog eens veel erger, als ik het negeer gaat het na een tijdje ook wel weer helemaal weg.

Toch wou ik dat ik net iets vaker, ja net iets vaker simpelweg gelukkig was.

Ik denk nog steeds wel eens dat het door de pil komt (zou dat kunnen?), dat je daar een beetje een ehm, afgevlakt gevoel van kunt krijgen.

En dat andere: er af en toe over praten helpt al heel wat, dat mag ook wel eens gezegd.
__________________
and when you find me there, you'll search no more
Oud 19-09-2006, 23:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
i will never find a way
i feel i failed again
i tear apart and i collapse
with nothing more to give



moe, vermoeid, uitgeput, ofzoiets..
verward, verdrietig, verlangend naar..

-----
en moeders die dan ineens intresse gaan tonen ff snel voordat ze naar bed gaat..
nah doei
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-09-2006, 23:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
leuk, zit je te wachten op vriendin (s) die online komt.. komt ze online krijg je bijna ruzie..

zucht.. nu weet ik t niet meer hoor..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 20-09-2006 om 00:04.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.