Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2003, 18:41
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
wat doe je moeilijk.

kan me echt ergeren aan mensen die zo iets niet kunnen zien
Advertentie
Oud 14-09-2003, 21:27
Verwijderd
Ik weet nu eigenlijk niet meer wie ik erger vind. Jou of die boer van je. Ik kan hem eerlijk gezegd alleen nog maar gelijk geven, want jij bent zo dom om overal weer in te trappen. Je bent blind, je bent naief. Geen wonder dat ie zo doet. Had ik ook gedaan als ik gefrustreerd was en zin had in seks.

Het is allemaal je eigen schuld.
Oud 14-09-2003, 22:17
devilcat
devilcat is offline
ik zie het nu allemaal wel in,

ik laat het uit. en ga er niet meer op door.

het duurt bij mij gewoon erg lang, ik heb altijd bevestigingen nodig, en raak gefrustreerd als die er niet zijn.

ik kan pas iets inzien als ik bij wijze van spreken hem op een videoband hoor zeggen "ol ga ik vin dje niet leuk ik gebruik je "

constant trap ik in die lieve smsjes en denk ik dat e wel om m geeft, ik denk het omdat ik het zo graag wil , ik wil zo graag iemand die ech om me geeft daarom trap ik er te snel in.
omdat ik het zo graag wil geloven.

en ook dat ik er zo lang over blijf door emmeren is,omdat ik niet kan begrijpen dat er zulke mensen rondlopen die hun pik achterna gaan en mensen gebruiken en hen voor hun karretje spant, zo ben ik niet , en daarom denk ik ook te gauw dat andere dat ook niet zijn.

eidenlijk dringt het een beetje tot me door dat ie gewoon voor de seks mij terug wil en niet om MIJ..

ik heb dit soort dingen niet alleen met hem en me ex meegemaakt , maar ook met zogenaamde vrienden en vriendinnen. Het lijkt wel alsof ik te aardig ben , en daar nemen ze misbrui van allemaal.
Kan er niets aan doen, volgende keer moet ik maar wat allerter zijn,maar ik kan er niets aan doen dat ik gewoon erg aardig en lief wil zijn voor mensen en er voor menen wil zijn, zij zijn fout dat ze daar zo misbruikv an maken.

sorry dat ik jullie tot wanhoop heb gebracht..
Oud 14-09-2003, 23:04
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
He ben je alweer op zoek naar een ander of blijf je maar lullen over die gozer..?

ga verder met je leven
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Oud 15-09-2003, 01:48
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
je hebt inmiddels al 100 x gezegd dat je het uit laat maar toch doe je het niet
Oud 15-09-2003, 01:56
Verwijderd
Dat je bij een psychiater loopt heeft wel met dit verhaal te maken, het gaat om jou, het gaat erom dat jij niet stevig genoeg in je schoenen staat om gewoon keihard 'NEE' tegen die zak te kunnen zeggen, het speelt allemaal mee. Jij bent 17 toch?
Oud 15-09-2003, 09:58
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 15-09-2003 @ 02:56:
Dat je bij een psychiater loopt heeft wel met dit verhaal te maken, het gaat om jou, het gaat erom dat jij niet stevig genoeg in je schoenen staat om gewoon keihard 'NEE' tegen die zak te kunnen zeggen, het speelt allemaal mee. Jij bent 17 toch?
ik ben 17 ja.
loop bij spych vanwege hyperventilatie, angstoornis en paniekaanvallen,maar ik kan er met dit ook tereacht gelukkig.
Oud 15-09-2003, 19:41
devilcat
devilcat is offline
bedankt iig voor de reacties, het heeft me aan het denken gezet.
Oud 16-09-2003, 09:58
devilcat
devilcat is offline
bijvoorbeeld met dat vreemdgaan.
Zit dus de hele dag te piekeren in me hoofd.
want ik wil dat ik kan zeggen tegen mezelf dat HIJ fout zit door vreemdtegaan, maar dan komt hij met een verhaal dat dat toch niet echt zo is , omdat ik toevallig zei paar dagen voordat ie wegging dat we er misschien maar mee moesten stoppen en dat ik het alemaal nog niet wist hoe en wat vanwege me ex die ook vreemdging.
alleen de dag erna waren we nog met elkaar uit gegaan, en toen heft ie zitten huilen dat ik niet mee kon en dat ie afscheid moest nemen, we hebben foto's uitgewisseld en we hadden elkaar die avond nog gesmst dat we elkaar misten en dat ik speciaal voor hem was zei die. en nog meer van dat soort smsen.
Ik kreeg toen het idee dat het toch wel goed zat. en dat ie voor mij ging.

Ook op vakantie had ie me gesmst elke dag en avond dat ie om me gaf en dat ik de enige ben etc etc, slijm slijm, hij ahd me ook vaak gebelt.ik was best verliefd en blij dat ie zo lief deed in die smsen en ik dacht echt "yes eindelijk iemand die voor mij gaat"

En nu dat ie vreemd is gegaan voor mijn gevoel komt ie met een verhaal " ja maar het was toch niet serieus, dat wou je toch nog niet ??" Zucht.

dit zet me zo aan het denken, want in me hoofd zit ik telkens mezelf te verdedigen en dan probeer ik telkens ZIJN excuus dat het nog niet vast was naar beneden te halen, zodat ik rust heb in me kop dat IK weet dat hij wel is vreemdgegaan en dat hi jdus fout zit, en niet ik.
Oud 16-09-2003, 10:26
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Meisje: kappen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 16-09-2003, 16:19
devilcat
devilcat is offline
ben ik allang,hij laat ook niks meer van zih horen ineens..

het is alleen zaak dat iknou moet ophouden met piekeren . over dat vreemdgaan waar hij zo'n irritant excuus voor heeft "ja maar jij wou het toch nog niete vast" tering, moet ie ook niet smsjes sturen en me bellen vanuit gran canaria en zeggen dat ik de enige ben etc. en ondertussen iemand anders zoenen en [wippen?] en dan terugkomen en dan mij hebben als escape en als ik er dan wat van zef vanik vin dhet lullig dat je bent vreemdgegaan doet ie als of ik et hem niet kwalijk kan nnemen omdat ik OOIT een keer zei dat ik nog niet weet hoe en wat omdat ik niet wist of ik hem kon vertrouwen vanwege me ex die ook vreemdging en toen zei ik dat we er maar mee moesten stoppen misschien, later hadden we nog afgesproken de dag voor dat ie wegging en toen hadden we wel een leuek avond dacht ik en ik had het er helemaal niet meer over, hij gaf mij het idee dat ie voor mij ging en ik dacht dat ik em het idee had gegeven dat ik toch welbij hem wou blijven, en dan denk ik van hiep hoi ik heb een leuke vriend die me vast trouw is [ foto's uitgewisseld voor alsie in de verleeiding kwam zei die ] en lekker smsen vanuit gran canaria dat ik de enige voor hem ben en dat ie me mist van me houdt etc, en dan komt ie terug bljkt dat ie is vreemdgegaan en dan kmt hij met ze verhaal "ja maar ji jzei dat je het nog allemaal niet wist en het was nogniet vast"
terwijl het wel erg duidelijk was voor mij iig dat het wel [weer]vast was, was nooit uitgeweest of what ever.

1) hij is vreemdgegaan, en heeft ditals lomp excuus
of
2) hij hield mij aan het lijntje met zijn liefdes smsen vanuit gran canria en zo had ie dus de zekerheid dat ik na de vakanie weer bij hem zou zijn, en dan kon ie ook nog is iemand anders nemn op gran canaria want dan zou die kunne zeggen dat I K het niet vast wou ooit.

tering, word gek.
waarom gaatie foking met iemand adners als ie mij beweert mij leuk te vinden. en dat ikd e enige ben.
Ik had het er niet meer over dat ik er mee wou stoppen , dus hij had toch echt wel kunnen zien dat ik het wel serieus meende met hem? Dus dat excuus dat hij dacht datik het niet vast wou kan toch niet kloppen? doordat ik hem ook allemaal liefdes smsjes stuurde. moetie toch doorhebben dat ik wel voor hem wou gaan, en hij stuurt mij terug, damn ik dacht dat we dikke verkering hadden, komt ie tijdje terug zei die dat dus dat hij dacht at ik het neit vast wou alleen maar omdat ik 1 x had gezegd [ na een afspraakje wat me neit zo goed beviel] dat ik er mischien mee ging stoppen, maar dat ik dat eingelijk ook niet wou.
ik heb nooit gezegd dat ik het niet vast wou/losse flodders hij veranderdde mijn woorden .

damn dit spookt constant door me heen.

heeft iemand een ort en krachtig antwoord zodat ik niet meer hoef te piekeren?..
Oud 16-09-2003, 16:48
Verwijderd
Gewoon je bek houden over die kneus en verdergaan met je leven. Heb je het nou nog niet begrepen?
Oud 16-09-2003, 17:01
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 16-09-2003 @ 17:48:
Gewoon je bek houden over die kneus en verdergaan met je leven. Heb je het nou nog niet begrepen?


Slotje?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 12:01.
Oud 16-09-2003, 17:12
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 16-09-2003 @ 17:48:
Gewoon je bek houden over die kneus en verdergaan met je leven. Heb je het nou nog niet begrepen?
ik mag het toch wel vragen
Oud 16-09-2003, 17:13
elledc
elledc is offline
Ik heb niet alles gelezen, maar 1 ding kan ik zeggen:
Je bent veel te naief, die jongen profiteert ervan.
Ik ken dat soort jongens, je maakt jezelf belachelijk meid en hij zit er vast nog om te lachen ook!
Oud 16-09-2003, 18:16
devilcat
devilcat is offline
daar ben ik nu ook achter,
hij laat al 3 dagen niks van zch horen

vind het wel best zo, bewijst maar dat ik dus toch NIET zo alles voor hem ben zoals ie mij wou laten DOEN DENKEN..
Oud 17-09-2003, 04:26
NocturaL
NocturaL is offline
j0,

Ik vind het maar een vreemd verhaal. Volgens mij ligt het inderdaad aan je zelfvertrouwen en je moet logischerwijs geen dingen doen die je niet wil.

Kind Regards,
NocturaL
__________________
Philosophy is at once the most sublime and the most trivial of human pursuits. -William James
Oud 17-09-2003, 07:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
devilcat schreef op 16-09-2003 @ 18:12:
ik mag het toch wel vragen
Nou, je bent wel ontzettend erg aan het doorzwammen nu.
Oud 17-09-2003, 18:53
devilcat
devilcat is offline
ik weet dat ik niet fout/schuldig ben ofzo dat ik me zo onzeker opstel en dat hij dar dan misbruik/gebruik van maakt. dat is gewoon erg onrespectabel, als je weet dat iemand ozeker is en daar misbruik van maken.

Ik weet wel, dat het een probleem van mezelf is die ik moet oplossen om te verkomen dat ik niet weer geplayed word.
Ik moet niet meer zo onzeker uit de kast komen, ikmoetniet meere alleen geven maar ook is nemen wat ik nu en vroeger en eigenlijk nooit doe, want andere mensen zijn belangrijker.

ik heb er wel degelijk wat van geleerd, met deze topic,
Oud 18-09-2003, 02:29
Devotee
Avatar van Devotee
Devotee is offline
het enige wat ik kon bedenken tijdens het lezen is: doet ze mee aan project Dolphin of zo? Meiss, je typt maar door maar je luistert niet eens naar je psych... wat wil je van ons? 4 pagina's vol met "dump die hap" is toch meer dan duidelijk...

Gaarne een slotje voordat ze opnieuw begint...

Ps: ff voor de duidelijkheid, er zijn ook goede jongens...
__________________
I'm not alone cause the TV's on, yeah! I'm not crazy cause I take the right pills everyday
Oud 18-09-2003, 03:01
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Owkeej...ik weet niet eens waar ik moet beginnen...

Ik denk dat je genoeg reply's hebt gehad met wat die gozer betreft, hij is duidelijk niks waard maar het grote punt hier is eigenlijk dat je het zelf niet goed doet. Je laat kennelijk blijken aan anderen weinig zelfvertrouwen te hebben en makkelijk te zijn. Nu is iedereen wel eens verliefd en het is moeilijker wanneer je verliefd bent, maar dat is geen excuus om je zo te gedragen.
Zelfvertrouwen is iets dat bij jezelf moet groeien en vanuit jezelf moet komen. Je hebt geen vent nodig om je beter te voelen, zeker niet als ze je daardoor zo behandelen.
Je bent beter af zonder wie dan ook totdat je jezelf hebt gevonden. Iedereen heeft plus en minpunten maar vertrouw op je pluspunten en laat je minpunten achterwege en leef ermee of probeer er iets aan te doen maar laat het niet naar je hoofd steigen. Met een onzekere houding geef je bij welke boerenlul dan ook al meteen aan dat je niet al te moeilijk te versieren bent. Zo en zo wanneer iemand een beetje laat blijken dat diegene je leuk vind vraag je om meer, wees zeker van je zaak voordat je met iemand begint en voornamelijk: LEER HEM EERST OOK KENNEN !!!
Wanneer je iemand hebt die niet aardig tegen je kan zijn in bijzijn van zijn vrienden ben je er al heel gauw over uit dat zo'n iemand zichzelf blijkbaar boven jou stelt. En wanneer dat zo is is dat niet eens liefde, iemand die verliefd is stelt jou boven zichzelf of in ieder geval doet zijn best om jou net zo snel te plezieren als jij hem.
Wie zat er fout, wel jullie zaten beidden fout maar ik denk niet helemaal dat je beseft dat je jezelf echt hebt laten misbruiken door hem en het zelfs toegelaten heeft. Wanneer jij nee zegt is het nee, en daar moeten ze maar vrede mee hebben. Ik kan je niet helpen met zelfverzekerd worden of wat dan ook, dat is echt iets wat je zelf moet doen, maar ik kan het niet uitstaan dat je het niet doet.
Wat ik ook erg vind is dat je in dit gehele topic zijn daden probeerd goed te praten. Ja het was mede je eigen schuld maar alsjeblieft zeg, hij is het niet eens waard om over gesproken te worden. Ik zou bijna zeggen dat je hem onder de duim had moeten krijgen in plaats van hij jou, maar zo werkt het natuurlijk niet helemaal.
Liefde is delen, geven en nemen van BEIDDE kanten, en wanneer je geeft maar niks terugkrijgt kun je er wel zeker van zijn dat het geen liefde is. Maargoed, zoals ik al zei ik kan je niet helpen je zelfvertrouwen terug te krijgen op deze manier, het is echt iets wat je zelf moet ondervinden en ga het ook ondervinden want ik weet zeker dat als je zo door blijft gaan je nog veel vaker misbruikt zult worden op die manier. Er lopen zoveel klootzakken rond op de wereld en jij maakt van jezelf momenteel een heel makkelijk doelwit.
Stop it en ondervind eest jezelf voordat je dat door iemand anders laat doen. Jij bent jij en niet wie of wat er gezegd word dat je bent...
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Oud 18-09-2003, 08:26
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Take care of yourself. And eachother.
Oud 18-09-2003, 08:36
@pie
@pie is offline
Citaat:
Devotee schreef op 18-09-2003 @ 03:29:
4 pagina's vol met "dump die hap" is toch meer dan duidelijk...
inderdaad.. zelden zo'n koppig iemand meegemaakt haha maar je moet gewoon die stap zetten om m aan de kant te zetten en te LATEN, je weet donders goed dat je jezelf geen groter plezier kunt doen (op de lange termijn in ieder geval, ik zou op de korte termijn eindelijk van het gezeik af willen zijn en keihard 'nee' tegen m kunnen zeggen) en doorkunt met je leven..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 18-09-2003, 14:47
devilcat
devilcat is offline
ja zoals ik al zei,
het is een probleem vanmezelf dat ik zo onzeker ben.
jammer/lullig dat mensen/jongens dat dan ien en daar gebruik van maken/misbruik.
dat vind ik dan fout en onrespctable van die jongen/me vriend nu ex.

ik vind neitdat ik fout zit of schuldig ben aan het feit dat ie me gebruikt, want als ik fout zou zitten dan zou ik het hem dusniet kwalijk mogen nemen dat ie me gebruikt.
nee ik vind wel dat het ee probleem van me is, waardoor ik het bij dat soort jongens het als het ware "uit lok" om me te laten gebruiken terwijl ik dat onbewust doe/laat merken want ik wil me helemaal niet laten gebruiken.

Oud 19-09-2003, 16:37
Verwijderd
Ik heb dit hele topic echt met ongeloof en ook wel ongelooflijke lol gelezen. Als het niet zo sneu zou zijn dan was dit echt de mop van de eeuw. En je blijft je maar af vragen of ie echt om je geeft enzo echt hilarious. Ik durf te wedden dat als ie je 1x opbelt en een klein beetje moeite doet, dat je dan weer helemaal terug bij hem bent. Alleen misschien heeft zelfs hij nu zoveel respect voor je verloren dat hij je niet eens meer kan neuken zonder van je te walgen. Heb je de msn van die kerel? Ik wil hem wel eens een keertje spreken, lijkt me wel lachen. Ik zal hem de waarheid wel 's laten vertellen en 't gesprek hier posten.

Het probleem is niet eens opgelost nu hij je niet meer schijnt te willen, want de volgende jongen pakt je gewoon weer in. Wat je hieraan kan doen weet ik niet maar jezus, get a grip. Misschien moet je maar in het klooster ofzo, tot je een beetje zeker van jezelf bent.

Ik hoop dat ik hard genoeg ben geweest om het uit te laten nu en de volgende keer eens na te denken, aan de andere kant is zo hard zijn misschien niet goed voor je zelfrespect maar omdat je dat toch al niet hebt maakt dat niet zoveel uit.

Tip: bewaar dit topic en lees het over 20 jaar. Ik weet niet of je er dan om gaat lachen of huilen maar een heftige reactie geeft het gegarandeerd.
Oud 19-09-2003, 18:22
aadelaar
aadelaar is offline
nou, ik heb het eens gelezen en ik snap ook wel dat je het onrechtvaardig vindt allemaal, en niet begrijpt waarom men zo gemeen kan zijn. Dat kan er gewoon niet bij je in.

Toch is het zo, en helaas de wereld is hard.

sterkte ermee,
annemiek

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 18:25.
Oud 20-09-2003, 13:38
devilcat
devilcat is offline
hij ging gisteren darten met wat vrienden.
Hij vroeg of ik mee ging, dat zou die erg leuk vinden.
Ik ging wel mee, het was wel gezellig.
ik ging later gewoon naar me eigen huis.
Ook omdat hij om 0800 weer opmoest de volgende dag.
Vandaag is het concert vn vn dik hout, ik zou gaan maar ik den dat ik toch maar niet ga, ff rustig aan.

met een vriend va hem kan ik wel erg goed praten.
Hij had het erover dat het niet zo lekker ging met mij en muus, en ik zei ja dat klopt. Ik vertelde dat ie helaas was vreemdgegaan.
toen keek die vriend me verbaast aan want dat had muus niet verteld aan ze vriend.
Want die vriend zei tegen hem "muus als je vreemdgaat dan beuk ik je kop in elkaar, vreemdgaan doe je niet"
ik vind die vriend wel erg aardig. Raar dat die vriend en zijn vriendin meer interesse hebben in de normale deingen zeg maar school etc dan muus zelf.

die vriend zei wel dat muus wel verliefd op me was en me erg miste toen ik tijdje niet meer met hem opging.



ik snap echt niets van jongens, dan zijn ze verliefd en missen ze je dan gaan ze vreemd...

Muus vertelde me wel dat ie het erg leuk vond dat ik mee ging.
hij ging niet overdreven slijmen etc.

hij zegt ook dat de keus aan mij is of ik mee wil gaan naar dat concert.

kloterige is gewoon dat ik geen basis heb om hier mee verder te gaan, ik vertrouw het gewoo niet als ie dronken is met andere dames ermheen.
Oud 20-09-2003, 14:59
Verwijderd
Je moet nu echt je bek gaan houden over die eikel en hem gewoon helemaal met rust gaan laten.. Jezus Christus, mens, denk toch eens na!
Oud 20-09-2003, 15:25
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 20-09-2003 @ 15:59:
Je moet nu echt je bek gaan houden over die eikel en hem gewoon helemaal met rust gaan laten.. Jezus Christus, mens, denk toch eens na!
Volgens mij leest ze de reacties niet eens.
Ik dacht dat ik erg was qua hersenkronkels, maar dit laat zien dat er mensen zij die echt van geen ophouden weten.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 20-09-2003, 15:26
devilcat
devilcat is offline
zeg jij dan is heel recht in me gezicht wat/hoe hij denkt over mij,
ik ga iig nu niet mee naar dat concert want ik weet dat ik dan weer blijf slapen[ dit is al een hele vooruitgang voor me ]
Oud 20-09-2003, 15:40
devilcat
devilcat is offline
hoe weten julliezo zeker dat ie niet veranderd..?

uit ervaring?
Oud 20-09-2003, 18:55
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
bleh ik ben der egt zat van nu!! (no affence devilcat) slotje!! iedereen zegt tog alleen maar hetzelfde.
en voor devilcat: je kan der een probleem van maken of niet.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 20-09-2003, 20:29
devilcat
devilcat is offline
Oud 20-09-2003, 23:14
devilcat
devilcat is offline
me moeder ziet het iig zo :

hij wil me als een achter de hand - meisje hebben die die als reserve heeft, een basis voor zichzelf van ik heb een meisie die er is. En verder ga ik gewoon lekker flierefluiten en doen wat ik wil want me meisie is toch wel thuis.

en flirten met meiden enzo, en dan nog wel kleine devilcatje " thuis" hebben.

ik hoop gewoon zo dat ik jullie niet kwaad maak met me gezeur, het spijt me enorm dat ik jullie wanhopig maak , en ook al zeg ik he niet, ik heb wel veel aan jullie reacties en bene r erg blij mee, want zo kan ik het is van andere mensen horen.

en ik moet gewoon nog ff werken aan me gevoel dat ik me niet zo snel laat mee slepen.
Oud 21-09-2003, 00:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
devilcat schreef op 20-09-2003 @ 16:26:
zeg jij dan is heel recht in me gezicht wat/hoe hij denkt over mij,
Hey, ik hou van je weet je dat? Wanneer kom je langs? Graag wel eerst een foto van je tieten enzo.

Oud 21-09-2003, 18:14
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-09-2003 @ 01:03:
Hey, ik hou van je weet je dat? Wanneer kom je langs? Graag wel eerst een foto van je tieten enzo.

Oud 21-09-2003, 18:21
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Ben je met hem gaan darten? Zo kun je hem natuurlijk nooit vergeten hè!

Je moet echt HELEMAAL niet meer met hem afspreken!
Oud 21-09-2003, 18:45
Verwijderd
Kijk wat jij nu gaat doen is dat jong geen blik of woord meer waardig keuren, met z'n vrienden dr over zeiken heeft AB-SO-LUUT geen nut. Je kunt niet in het verleden blijven hangen en het is tijd dat jij gewoon verder gaat met school, neem een baantje als je dat al niet had en de komende weken gaan rare klootzakken meer tot je toe laten. Dan praten we dan weer.

Je hebt inmiddels geconstateerd dat het een lul is, hij heeft drie dagen niks van zich laten horen, LAAT HET DAARBIJ, JIJ bent degene die telkens naar hem terug gaat en het enige wat hij doet is hij zegt "hup, jij kom es hier: ik wil je" en jij staat al in de houding.

Tijd om je rug te rechten.
Oud 21-09-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 20-09-2003 @ 16:40:
hoe weten julliezo zeker dat ie niet veranderd..?

uit ervaring?
*Zucht*, jong geleerd oud gedaan. BEN JE BLIND MISCHIEN?
NIEMAND kan veranderen in een aantal dagen DUH
JE kunt niet veranderen, je kunt andere gewoontes aanleren maar iemand die mensen gebruikt veranderd niet in 1 dag. Zet het uit je hoofd, HIJ IS NIET VERANDERD. nee? nee! echt niet.

En ja dat weet ik zeker.
Oud 21-09-2003, 19:41
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Meismeismeis. Je maakt het jezelf alleen maar onnodig moeilijk.

Hij geeft echt niks om je hoor! Hij is ook niet veranderd. Laat hem los, en zoek een ander.

Ga andere dingen doen en hou je niet meer met hem bezig! En dat 'vreemd gaan' gezeik is ook overdreven vind ik, ik vind het erger hoe hij zich gedraagt tegenover jou.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Oud 21-09-2003, 19:48
Verwijderd
Ik heb niet alles gelezen, maar hij zit fout, mensen kunnen best veranderen in een paar jaar maar niet in een paar dagen, als vrienden van hem tegen jou zeggen dat hij om je geeft, en hij is zo'n eikel, dan is de kans groot dat ze dat zeggen op zijn verzoek, en je blijft maar doorpraten erover maar het moet toch duidelijk zijn, als hij al om je geeft dan is het te weinig voor een relatie/verkering. Ik denk dat je hem het beste gewoon kunt negeren tot hij je eindelijk met rust laat, en eerst eens aan je zelfvertrouwen gaat werken (doe je al of niet? heel goed van je) voordat je anderen (afgezien van ouders enzo) té veel vertrouwt (je hoeft natuurlijk ook niet iedereen te gaan wantrouwen). Er zijn een hele hoop aardige, leuke, verstandige, betrouwbare, liefdevolle jongens, maar de jongen over wie je het hier hebt hoort daar duidelijk niet bij.
Oud 21-09-2003, 21:27
devilcat
devilcat is offline
ik zit dus nu een beetje klem, want ik ben donderdag jarig
en hij heeft dus een verassing voor me ... zaterdag...
en ik weet al wat het is omdat ie het vorige week had verteld, maar waarschijnljk issi het nu dus vergeten dat ie dat ha verteld.

hij gaat namelijk met zijn oom naar texel, een kado ophalen voor zijn ouders die jubileum hebben, nou had ie gevraagd of ik dan ook meega, "dan is dat gelijk je kado " zei die.

beetje lullig als ik zo arrogant zeg "ja aju met je texel"
Oud 21-09-2003, 21:33
devilcat
devilcat is offline
we zouden daar gaan overnachten.

Nogmaals, ik had al de hele tijd verteld aan hem "het is uit, en laten we elkaar loslaten voor een tijdje"
maar hij praat niet met me daarover maar in palats daarvan probeert ie er tussen te dringen met dus dat weekend op texel voor me verjaardag, dat darten dat ie het o zo leuk vond als ik kwam, en dan ook nog een concert [ wat iik had afgezegd. goed he? ] en telkens smsjes met houden van en missen, hij blijft maar doorgaan ipv dat ie met me praat...

terijl gewoon ze vriend naar me toe komt om met me te praten over me nu toch ex? vriend en ik..ik kan wel goed opschieten met die vriend, maar ik snap niet waarom meex?-vriend dat neit doet, maar het gewoon zonder dat ik het door heb het weer aan te hebben..[ dat ie dus doet alsof het niet uit is ]

maar ja..zucht, ik ben gewoon/kan gewoon niet hard genoeg zijnom te zeggen "ja mazzel met jou ik wil je neit "

telkens denk ik hij probeert het wel met me, maar punt 1 heb ik nog geen vertrouwen in hem , en punt 2 , zou jij je gevleit voelen als je toch maar toevallig mee kan en dat et dan gelijk je 18de verjaardags kado is??..
Oud 21-09-2003, 21:41
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Je snapt toch wel dat zolang je met die loser bezig bent jongens die wel oprecht lief voor je willen zijn aan je neus voorbij gaan ?

Ga gewoon oefenen voor de spiegel:

"Rot op, ik moet je niet meer!"
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 21-09-2003, 21:45
devilcat
devilcat is offline
ik moet is leren beseffen dat hij zo met me omgaat en dat ik dat niet moet pikken.

ik besef het op het moment wel.
Later gaat ie ineen slieve smsjes sturen
en weg zijn mijn boze gedachtes over hem, terwijl ik dat juist moet vasthouden ..
Oud 21-09-2003, 21:47
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 21-09-2003 @ 22:45:
Later gaat ie ineen slieve smsjes sturen
en weg zijn mijn boze gedachtes over hem, terwijl ik dat juist moet vasthouden ..
SMSjes ongelezen wegpleuren ?
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 21-09-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 10-09-2003 @ 10:54:
Ik zoek een passende sms,
want als ik zeg dat ik hem niet meer moet komt dat weer zo hard over en dan ben ik weer de kwaje pier aan het einde.
Hij weet dat jij een zwkake persoonlijkheid hebt en geen harde dingen durft te zeggen of actie te ondernemen. Dus zegt hij dat je wel erg hard tegen hem was waardoor jij je weer schuldig voelt en weer met 'm neukt. Heel simpel.

Hoe oud ben je eigenlijk?
Oud 21-09-2003, 21:50
Verwijderd
NIet naar txel gaan
Oud 21-09-2003, 21:58
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Jadie schreef op 21-09-2003 @ 22:48:
Hij weet dat jij een zwkake persoonlijkheid hebt en geen harde dingen durft te zeggen of actie te ondernemen. Dus zegt hij dat je wel erg hard tegen hem was waardoor jij je weer schuldig voelt en weer met 'm neukt. Heel simpel.

Hoe oud ben je eigenlijk?
ik ben 17. bijna over 4 dagen 18 jaar

wat je zegt kan best kloppen dat ie dus misbruik maakt van me zwakke persoonlijkheid. het punt dat het neit tot me doordringt dat soort dingen komt omdat ik gewoon NIET KAN geloven dat iemand zo verrot in elkaar zou kunne zitten,
Oud 21-09-2003, 22:01
devilcat
devilcat is offline
het werkt natuurlijk ook mee dat ik het uitmaak tegen me zin in ,omdat ik hem wel erg leuk vind, sommige momenten issi ook wel leuk tegen me enzo. ik ben gewoon verliefd
maar ik denk dat ik me hier mar overheen moet zetten en door de zure appel heenbijten..

ook daardoor laat ik me meeslepen, ik ben verliefd, dat weet hij en hij maakt dar gebruik van.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.