Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2004, 17:26
Verwijderd
Ik = een vergiet.

Nog 8 dagen vergiet zijn en ik kan er even tussen uit...hopelijk zijn de gaatjes als ik terug kom weer dicht en onthoud ik gewoon weer dingen enzo.

Vandaag gesprek gehad op stage, iig iets meer te doen dan de afgelopen maand... Ik vraag me af of ze serieus dachten dat ze me een opdracht voor een jaar hadden gegeven...of desnoods voor een half jaar oid... Maar goed, 't is nu dus min of meer af (na nog niet eens een maand), ik neem nog een maand om het af te ronden (ook omdat ik op vakantie ga) en dan is dat iig gedaan. Hopelijk is wat ik nu ga doen ook leuk...en hopelijk mag het ook van school...anders gaan zij daar maar eens praten oid...

Op vakantie leren, twee dagen daarna tentamen...of op een dag dat ik er nog niet ben, dan moet ik hem in de herkansingsweek maken...

En nu ben ik (nog steeds) moe.
Advertentie
Oud 27-09-2004, 17:26
moon
Avatar van moon
moon is offline
bah!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 27-09-2004, 18:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
't gaat nu al een stuk beter dan gisteren.. Ik heb het echt ontzettend druk, maar het voelt wel goed! Morgen krijg ik echt superdrukke dag, maar 4 uur les, maar in de tussentijd moet ik van alles regelen en doen.. Moet nog een artikel schrijven en de llr vergadering voorbereiden.. Dan ben ik eindelijk klaar voor vandaag.. Als ik het druk heb en bezig ben voel ik me duidelijk beter dan dat ik alleen thuis zit te zijn.. Ik vraag me af wat hij nu van mij vind..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-09-2004, 18:33
Verwijderd
Kon niet naar school door de staking van het ov hier.
Naja...

Vandaag voor het eerst bij het riagg geweest. In een groep met 13 andere meiden. Zo 'grappig'/'leuk' dat iedereen zo veel herkent van elkaar. Heb me achteraf toch weer te veel zorgen gemaakt.
En dan kom ik thuis om 19 uur. Ze zitten nog aan tafel en ik kom binnen. 'Hallo' maar meer niet. Vraagt er niemand zich af waar ik geweest ben? Alleen mn moeder wist het. Of hebben mn ouders (als mn pa al iets weet) 'iets' tegen mn broer en zusje gezegd? Arg ik haat het dat het zo gaat. Eigenlijk weet ik wel hoe het is gegaan en dan weten mn broer en zusje niks. Mogen ze het niet weten? Mn moeder doet altijd zo geheimzinnig dr over. En ik ben weer te dom om iets te zeggen

Ach...wat een gezeik ook weer, voel me ellendig en kom niet echt uit mn woorden. Nou nog die opdrachten voor school afmaken waar ik veel eerder aan had moeten beginnen. En het thema is rouw
Oud 27-09-2004, 18:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik heb helemaal geen zin meer om te leren.... maja, om nou gelijk je eerste tentamen te gaan verkloten heeft ook niet veel zin he?!
en owja... uitgerekend nu ik moet leren heb ik het forum herontdekt
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-09-2004, 19:18
Verwijderd
En nou wel vragen hoe het was he?!!

/
Oud 27-09-2004, 19:36
Verwijderd
Kota-appie <(^.^)> zegt:
hey buzje..
Kota-appie <(^.^)> zegt:
hoest?
Kota-appie <(^.^)> zegt:
ben je er wel?, vast niet
Kota-appie <(^.^)> zegt:
hoor ooit wel eens van je als je er wel bent


Oud 27-09-2004, 19:48
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
ik weet niet wat ik moet. Kheb wle een beslissing gemaakt, vooral omdat het heel waarcshijnlijk is dat je t gewoon niet bewust naar me gestuurd hebt....dus reageren zal ik maar niet doen. Ik wil gewoon duidelijkheid, das alles. Enja, misschien zou het voor n ander wel duidelijk geweest zijn, is het voor mij eigenlijk ook wle, maar ik kan het pas accepteren als je het me zegt....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 27-09-2004, 20:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
OMFG, ik begin echt haat te kweken aan die schijtroostermakers.. Eerst ben ik vrij, dan weer niet, dan weer wel, dan moet ik bijna een uur terugkomen, dan mis ik geschiedenis, dan mis ik duits, dan is het weer een fout van de progammering... Nou ben 'k toch weer vrij.. Stelletje prutsers..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-09-2004, 20:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Heb het net met haar gehad over hun gedrag zaterdagnacht/zondagochtend. In het begin voelde ze zich nogal aangevallen. 'k Ben dan ook nog nooit zo direct tegen haar geweest en ze is het gewend dat zíj altijd degene is waarmee men medelijden moet hebben. Na een tijdje ging ze inzien dat het toch wel lullig van d'r was en heeft ze excuses gemaakt. En nou zijn we weer vriendjes.

En ze vind een bepaalde jongen héél erg leuk (lees:verliefd), maar die jongen vind een ander meisje al leuker. Ik gun haar alle geluk van de wereld, en het is echt een aardige jongen, maar waarom wens ik dan héél diep in m'n hart dat het niet gaat lukken met die jongen (dus dat die jongen dat andere meisje kiest)?
Oud 27-09-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-09-2004 @ 21:49 :
Heb het net met haar gehad over hun gedrag zaterdagnacht/zondagochtend. In het begin voelde ze zich nogal aangevallen. 'k Ben dan ook nog nooit zo direct tegen haar geweest en ze is het gewend dat zíj altijd degene is waarmee men medelijden moet hebben. Na een tijdje ging ze inzien dat het toch wel lullig van d'r was en heeft ze excuses gemaakt. En nou zijn we weer vriendjes.

En ze vind een bepaalde jongen héél erg leuk (lees:verliefd), maar die jongen vind een ander meisje al leuker. Ik gun haar alle geluk van de wereld, en het is echt een aardige jongen, maar waarom wens ik dan héél diep in m'n hart dat het niet gaat lukken met die jongen (dus dat die jongen dat andere meisje kiest)?
Wel fijn dat het weer goed is!
Ik ken dat! Ik voel me vreselijk over het feit dat ik denk: Ik hoop dat als ie mij ziet mij nog steeds een plaatsje hoger geeft dan wie ook. Snap je? Het voelt alsof ik hem geen geluk gun. Alsof ik het hem niet gun om zich fijn te voelen en blij te zijn en blabla.
Ik wil niet dat een meisje hem gelukkig laat voelen! En daar voel ik me zo slecht over
Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel

zn naam laatst: verziekte maatschappij ook tegenwoordig met al dat vrouwen emancipatie!
Zou ze m afgewezen hebben? *hoopt heel stiekem*
Brr ik haat al mn gedachten. Denk de laatste tijd ook vaker: waarom zouden we in godsnaam weer samen komen? Ik woon toch te ver weg. Nu al helemaal!

Weer geblaat.
Oud 27-09-2004, 21:32
Verwijderd
Ik voel mij ziek.
Verder weet ik het niet.
Ja, ik baal.
Maar voel me wel redelijk goei
Oud 27-09-2004, 21:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-09-2004 @ 22:24 :
Wel fijn dat het weer goed is!
Ik ken dat! Ik voel me vreselijk over het feit dat ik denk: Ik hoop dat als ie mij ziet mij nog steeds een plaatsje hoger geeft dan wie ook. Snap je? Het voelt alsof ik hem geen geluk gun. Alsof ik het hem niet gun om zich fijn te voelen en blij te zijn en blabla.
Ik wil niet dat een meisje hem gelukkig laat voelen! En daar voel ik me zo slecht over
Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel

zn naam laatst: verziekte maatschappij ook tegenwoordig met al dat vrouwen emancipatie!
Zou ze m afgewezen hebben? *hoopt heel stiekem*
Brr ik haat al mn gedachten. Denk de laatste tijd ook vaker: waarom zouden we in godsnaam weer samen komen? Ik woon toch te ver weg. Nu al helemaal!

Weer geblaat.
Je verwoordt 't heel goed.
Ik hoop voor je mee.
Oud 27-09-2004, 21:38
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ik heb gigantische problemen met mijn familie en dan vooral mijn vader en zusje, mijn vader is al meer dan een jaar werkeloos en loopt constant te zeiken over van alles en nog wat en op sommige dagen is hij gewoon normaal en op sommige dagen gooit hij allerlei dingen kapot en scheldt mijn moeder uit, ik wordt hier helemaal gek van maar durf dat niet te zeggen. mijn zusje kan het allemaal niet schelen en doet net zo chagrijnig terug en hierdoor wordt het vaak allemaal nog veel erger

ik vindt dit ten eerste heel vervelend voor mij moeder omdat zij er tenslotte helemaal niets aan kan doen maar ik heb het zelf ook gehad, soms denk ik, stel dat ik nouw eens een vriendin had, en die zou hier thuis komen, dan zou ik me dood schamen (doe ik nu soms al als er een vriend van me langskomt e.d.), dat is denk ik ook één van de redenen waarom ik altijd zenuwachtig ben en zowat geen zelfvertrouwen heb

ik heb er ook al aan gedacht om op kamers te gaan wonen maar mijn ouders zijn hier fel tegen omdat ze denken dat ik daar te jong voor ben en omdat daar uiteraard geen geld voor is

het liefst zou ik gewoon in me eentje zo ver mogelijk weg willen gaan want ik wil zo niet verder leven

ik heb het nog nooit tegen iemand verteld maar ik moest gewoon mijn hart luchten dus probeer ik dat hier te doen
Oud 27-09-2004, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-09-2004 @ 22:35 :
Je verwoordt 't heel goed.
Ik hoop voor je mee.
en elke keer dat beetje toenadering.. wil ik t wel, wil ik t niet?
ik wil t wel, maar ik wil niet zo pijnlijk.. ik wil niet zo pijnlijk geconfronteerd worden met de feiten die zo pijn doen...

Een gedicht dat ik voor hem heb geschreven afgelopen 18 januari (naja, eerder geschreven, maar toen gegeven met cadeautje, omdat we toen precies een jaar samen waren...):

Lopend vuur

Als je diep naar binnen kijkt,
in het diepste van mijn hart,
kun je zien dat al mijn liefde
zich naar buiten toe verspreidt.

Om jou te kunnen laten zien
hoeveel ik voor je voel,
reiken de armen van mijn hart naar jou
en raken je aan misschien.

Als de overgang van eb naar vloed
spreid zich als een lopend vuur,
door alle cellen van mijn lichaam,
jouw liefde als een warme gloed.

In die luttele seconden
smelten onze harten samen.
Als de glimlach van mijn liefde
onlosmakelijk verbonden.


En het voelt nog steeds als waar
Oud 27-09-2004, 22:25
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Sorry, ik ben nu te boos/chagrijnig/gekwetst/cynisch om te lezen en te reageren op je -ongetwijfeld prachtige- gedicht. Morgen wel.
Oud 27-09-2004, 22:45
Verwijderd
Jeetje, ik heb precies de cadeautjes gekregen die bij mij passen.. dit klinkt vast heel stom, maar dat maak ik niet vaak mee. Precies dé sieraden die ik zelf uitgezocht zou kunnen hebben.. echt een vreemd idee. Ik ben erg blij.
Oud 27-09-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 27-09-2004 @ 23:45 :
Jeetje, ik heb precies de cadeautjes gekregen die bij mij passen.. dit klinkt vast heel stom, maar dat maak ik niet vaak mee. Precies dé sieraden die ik zelf uitgezocht zou kunnen hebben.. echt een vreemd idee. Ik ben erg blij.
Dat is zo'n geweldig gevoel.
Oud 28-09-2004, 06:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gefeliciteerd Alicia.
__________________
Oud 28-09-2004, 07:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ben net flauwgevallen. Er zit iets helemaal verkeerd in m'n voet , met een ontzettende pijn wakker geworden...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-09-2004, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-09-2004 @ 23:25 :
Sorry, ik ben nu te boos/chagrijnig/gekwetst/cynisch om te lezen en te reageren op je -ongetwijfeld prachtige- gedicht. Morgen wel.
*knuffelt heeeeeel stevig* Maakt niet uit joh, doe t niet om te horen hoe goed ik ben
Hoop dat je je snel weer wat beter voelt...

@Alicia: Gefeliciteerd!!! *geeft drie zoenen*
Oud 28-09-2004, 08:59
Verwijderd
ik ben stom. mijn gedachten zijn stom. mijn lichaam is stom, alles is stom. ik weet niets meer, kan niets meer, doe niets meer. hoe slecht kan het gaan, vraag ik me af. ik sleep mezelf maar een beetje voort. ik moet toch naar school, ik moet toch sporten, maar als het aan mij ligt stap ik in de trein naar verweggistan. daar ga ik over mezelf denken en afvallen. misschien dat ik daar dan eindelijk eens erachter kom wie ik nou ben. want zo schiet het ook niet op.
Oud 28-09-2004, 09:04
Verwijderd
Bedankt alledrie Ik voel me nu al erg verwend door alles wat ik heb gekregen.
Oud 28-09-2004, 09:31
Verwijderd
Weer een nacht nauwelijks geslapen. Maar goed dat ik daar al wat langer aan gewend ben. :\

Proficiat Alicia!
Oud 28-09-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 28-09-2004 @ 09:59 :
ik ben stom. mijn gedachten zijn stom. mijn lichaam is stom, alles is stom. ik weet niets meer, kan niets meer, doe niets meer. hoe slecht kan het gaan, vraag ik me af. ik sleep mezelf maar een beetje voort. ik moet toch naar school, ik moet toch sporten, maar als het aan mij ligt stap ik in de trein naar verweggistan. daar ga ik over mezelf denken en afvallen. misschien dat ik daar dan eindelijk eens erachter kom wie ik nou ben. want zo schiet het ook niet op.
Ik herken mezelf in je verhaal, maar ik kan je verder ook niet helpen..*Knuf!*
Oud 28-09-2004, 11:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hoihoi. Ben ik even blij... ik heb bronchitis
Oh ja... en keelontsteking
Nou ja. Ben wel heel blij met m'n vriend, gelukkig
__________________
Tsja
Oud 28-09-2004, 13:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Leuk een nieuw telefoonnummer, kan ik dat weer tegen iedereen gaan zeggen.

Voor de rest gaat het niet goed.
__________________
Oud 28-09-2004, 13:22
Verwijderd
aah het gaat nu gelukkig al weer stukken beter dan (eer)gister, ik ben op het moment wel weer even redelijk stabiel

alleen hertentamen vanavond, ben zo bang dat ik weer ga verknallen
Oud 28-09-2004, 13:39
Verwijderd
Het is uit en ik mis hem.
Ik voel me zo schuldig, omdat ik weet dat ik niet altijd aardig ben geweest.
Maar hij liet mij altijd zitten!
Ik mis hem zo.
Het is al de 3e keer en iedereen zegt dat het toch zo wel weer aan is, maar ik weet het niet.

Ik weet wel dat dit echt mijn Allergrootste liefde is.
En die ben ik nu kwijt.
Oud 28-09-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ave9 schreef op 28-09-2004 @ 12:37 :
Ik herken mezelf in je verhaal, maar ik kan je verder ook niet helpen..*Knuf!*
't zal erallemaal wel bij horen'. wordt gezegd. nou, stom hoor. *knuf terug*
Oud 28-09-2004, 17:49
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Woeiiii ik voel me goehoeeed, muziek kan soms zo mooi zijn! Heb een paar nieuwe cd's en daar staan zulke mooie nummers op! En verder heb ik vandaag netjes m'n huiswerk gemaakt, dus dat is ook weer positief. En morgen met gym skeeleren, zin in! En vanaf morgen begin ik ook maar weer met lijnen, maar dat is waarschijnlijk niet zo'n goed idee. Maar daar kom ik dan vanzelf wel weer achter.
Oud 28-09-2004, 19:42
Verwijderd
Nou, ze zijn weer thuis hoor, en dat is aan alles te merken. Godsamme. Ik kan niets goed doen volgens ze. Bij alles ben ik chagrijnig en ik moet het vooral zeggen als er iets is. Ga toch weg met z'n allen. Ik heb 5 dagen rust gehad en ik kan niet ineens weer met allemaal mensen om me heen omgaan. Gaat gewoon niet. En ik was eigenlijk wel heel blij met die rust om me heen.
Bah, ouders.


Vreemd zoals die dingen kunnen gaan.
Ze spoken door je hoofd, je hikt ertegen aan.
Ze komen zo dichtbij, tot ze niets meer zijn.
Niets dan vreemd, zo vreemd.
Oud 28-09-2004, 19:50
Verwijderd
Ga toch weg, weg uit mijn gedachten
Alweer die twijfel, laat me met rust
Ik wil alleen zijn.

Alweer een sms.
Je verveelt je, hebt niets te doen
Zoek maar iemand anders
Ik ben deze maand niet thuis.

Ik word er gek van.
Zou ze me toch terugwillen?
Wil ik dat wel?
En is dat wel verstandig?

Ach, val toch dood, ik ga voetballen kijken en bier drinken.


Ik vind het zelf bepaald niet sterk maar het vloeide binnen tien seconden uit mijn vingers en ik moet het even kwijt. Mijn ex zit me te smsen dat ze zich verveelt en wat ik aan eht doen ben enzo. Ik heb daar geen zin in. Ik wil best vrienden blijven, maar ze moet me even afstand geven.

En tegelijkertijd de twijfel, tegen beter weten in. Of dit wel slim is: wie weet wil ze me terug!
Oud 28-09-2004, 20:09
moon
Avatar van moon
moon is offline
Waar halen mensen toch de woorden: "Er komen ook weer betere tijden aan" vandaan? hoelang heb ik nou al niet gewacht?! Zou niet weten hoe het ooit nog goed moet komen nu ik alleen nog maar zulke pessimistische denkbeelden heb.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 28-09-2004, 20:13
Verwijderd
Je tilt me op en ramt me keihard onderuit

Grmbl. Stop. Het is genoeg. Het is beter als je gaat.
Oud 28-09-2004, 20:25
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Goedzo.
Blegh, ik word overal zo verschrikkelijk ziek van. Letterlijk ook.
Sinds school is begonnen loop ik vierentwintig uur per dag met hoofdpijn dan wel buikpijn rond te banjeren.
Stress? Waarschijnlijk. Ophoping van stress? Zeer waarschijnlijk.
De reden vraag je? Ach, hetzelfde liedje he..
Altijd hetzelfde liedje. Dezelfde jongen, dezelfde school, dezelfde ouders. Dezelfde ik. Dezelfde routine dus.
Ik wil dat doorbreken. Ik wil iets aan mezelf veranderen waardoor ik assertiever word, waardoor ik initiatief durf te nemen.
Want ik wil het wel, maar ik kan het niet doorvoeren.

Het logische is dan, dat k ga denken dat hij maar met me aan het sollen is. Zoals hij met alle meisjes doet. Maar op de een of andere manier voelt het toch anders aan. Hij geeft om me. Ik voel het. Maar ik wil hem niet teleurstellen, maar wat ik ook doe, dat gebeurt toch wel.. Distantieer ik me, is hij waarschijnlijk teleurgesteld. Doe ik het tegenover gestelde en probeer er op in te gaan, stel ik hem qua acties teleur. Als je snapt wat ik bedoel.

Ik weet echt niet wat ik moet doen..
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Oud 28-09-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 28-09-2004 @ 14:39 :
Het is uit en ik mis hem.
Ik voel me zo schuldig, omdat ik weet dat ik niet altijd aardig ben geweest.
Maar hij liet mij altijd zitten!
Ik mis hem zo.
Het is al de 3e keer en iedereen zegt dat het toch zo wel weer aan is, maar ik weet het niet.

Ik weet wel dat dit echt mijn Allergrootste liefde is.
En die ben ik nu kwijt.
Dit zou ik geschreven kunnen hebben.. Weet niet of hij mijn allergrootste liefde is/ was, maar zo voelt het nu wel. Waarom klikt het als vrienden geweldig, maar als 'partners' niet? Waarom moet het nou al drie keer fout gegaan zijn...

Waaaargh, wordt echt gek van mijn werk! Krijg daar ook al geen hoogte van de mensen. weet het gewoon echt niet meer...
Oud 28-09-2004, 20:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-09-2004 @ 09:36 :
*knuffelt heeeeeel stevig* Maakt niet uit joh, doe t niet om te horen hoe goed ik ben
Hoop dat je je snel weer wat beter voelt...
Maar het is wél heel mooi, hoor.
En ik voel me inderdaad al weer veel beter. na een nachtje slaap en een dagje ouwehoeren in Utrecht lijkt zo'n kleine ruzie toch weer de spreekwoordelijke storm in het glas water en merk je dat het eigenlijk toch niet zo belangrijkw as.
Oud 28-09-2004, 21:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-09-2004 @ 10:04 :
Bedankt alledrie Ik voel me nu al erg verwend door alles wat ik heb gekregen.
Gefeliciteerd, Alicia!
Oud 28-09-2004, 23:05
Verwijderd
Mark, gefeliciteerd! *geeft drie kussen en knuffelt nog eens stevig*
Maak er een leuke dag van! Geniet van je verjaardag!
Oud 28-09-2004, 23:25
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Mushu schreef op 28-09-2004 @ 20:42 :
Vreemd zoals die dingen kunnen gaan.
Ze spoken door je hoofd, je hikt ertegen aan.
Ze komen zo dichtbij, tot ze niets meer zijn.
Niets dan vreemd, zo vreemd.
Bam. Dat liedje heb ik al heel lang niet meer gehoord en vooral dat stukje is voor mij ook wel erg toepasselijk nu. Kan helaas de cd niet vinden nu om het weer te luisteren en lekker te huilen om al die gevoelens nu.

Het gaat op zich wel aardig nu het 2,5 week uit is, in ieder geval al beter dan in het begin. Maar het zijn de kleine dingetjes, de liedjes, de herinneringen... die soms toch nog zo'n pijn doen. En aankomend weekend zal wel weer moeilijk worden, want dan heb ik niet veel te doen en des te meer tijd om na te denken en verdrietig te zijn.

Verder heeft Jelle aan zitten dringen dat ik volgende week donderdag ook mee uit 'moet'. Aan de ene kant wel lekker om hier in Leeuwarden ook weer eens uit te gaan, maar aan de andere kant ga ik vrijdag ook al uit. Maar belangrijker, misschien denkt Jelle dat hij nu ook wel een kans maakt omdat het uit is met mijn ex. Daar zit ik niet op te wachten. Weet nog niet wat ik zal doen.

Ik zou meer aan school moeten doen, en niet telkens zo laat naar bed gaan. Het lijkt wel of mijn hele ritme foetsie is. Zo komt er natuurlijk nergens meer wat van terecht! Dus, hop, naar bed!
Oud 29-09-2004, 07:59
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Sinds vannacht zit hij nog steeds op de bank, en die woorden
blijven maar spoken. Laat hem - alsjeblieft - niet zo... in de
knoop zitten. Laat die sfeer die je enigzins als rustig (stabiel?)
zou kunnen beschouwen nou nog blijven - ik heb het nodig, wij
hebben het nodig.

Vier weken...

.. *vast*
__________________
Drie.
Oud 29-09-2004, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-09-2004 @ 22:11 :
Gefeliciteerd, Alicia!
Ook gefeliciteerd!
Oud 29-09-2004, 10:22
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-09-2004 @ 00:05 :
Mark, gefeliciteerd! *geeft drie kussen en knuffelt nog eens stevig*
Maak er een leuke dag van! Geniet van je verjaardag!
Dank je, dank je.
Alicia, jij ook bedankt, natuurlijk.
Oud 29-09-2004, 10:48
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
AAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!


damn...
__________________
ChIcHiNg!
Oud 29-09-2004, 11:17
Verwijderd
Net voor de derde keer autogereden.
Ging echt al zei ze dat zij het wel beter vond gaan. Nou ik dus niet! Ze zei dat ze me minder hielp enzo en dat de rotondes beter gingen etc.. Maarja, hij sloeg wel paar keer af Te snel de koppeling losgelaten..
Blegh Ik stel mezelf weer terleur..
Oud 29-09-2004, 12:35
Verwijderd
blegh net projectgroepen moeten maken, voel me best wel een buitenstaander in de klas. iedereen kent elkaar al (gelukkig ben ik samen met )-( inder de buitenstaander

alleen het AM gedoe gaat even weer niet zo goed.. ik haat die littekens zo
Oud 29-09-2004, 13:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
@ Loontjuh: de motor af laten slaan is niet belangrijk hoor! Gewoon even aan de auto wennen (ik laat de motor van mijn moeder's auto ook nog regelmatig afslaan ).

@ Mark: Gefeliciteerd!!!

Spanning deze week. Te veel te doen. Verhuizen zaterdag, wijnweek deze week, studie gaat gewoon door, wil meedoen aan een honours programme maar moet er nog brieven voor schrijven enzo, wil dat mijn moeder me even helpt, zij heeft ook info die ik nodig heb maar t komt nooit uit, moet aan een baan, want het wil echt niet meer lukken met het geld maar niemand wil me hebben... Aiks...
Wil het forum me even excuseren? Na de verhuizing wordt het vast rustiger enzo... Hoop ik.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 29-09-2004, 13:43
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
anders mailt ie ff wel terug, ook al is het 2 jaar geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gezien.
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 29-09-2004, 13:59
Verwijderd
@ Mark Almighty: Gefeliciteerd

Jaja. Toen was er voor mij ook alweer een jaartje voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.