Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 18:23
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 23-01-2005 @ 19:10 :
Ik heb de interview gelezen op ign.com met een van de topmannen van EA, echt zo hypocriet allemaal. Ze zeiden niks over de concurrent alleen, dat ze dankzij ESPN licenties nog betere spellen kunnen maken voor de gamers, want daar gaat het allemaal om, om de gamers.. ..ik zie echt geen verband tussen ESPN licentie en beter spellen. Eerder ESPN Licentie en stijging verkoopaantallen...
of niet eens betere verkopen, maar het doden van een concurent, EA is toch ook al een tijdje bezig met ubisoft, en dat terwijl ubisoft niet wil(EA beweert van wel, ubisoft van niet, luister ik toch eerder naar ubisoft )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 23-01-2005 @ 15:46 :
Touwes, weet iemand hier wanneer de PSP launcht in de USA?
En wat is de officele PSP site die niet japans is?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 18:56
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Maart wordt ie hier en in Usa gelauched.

Komt btw nieuwe versie van PSP uit, daar wacht ik op, betere batterijen en andere schermpjes.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 19:08
Verwijderd
Die nieuwe schermpjes schijnen juist slechter te zijn dan die op de Japanse zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 20:39
Verwijderd
Dus dan worrd de keus of ebtere batterij of beter scherm...
Maar waarom zetten ze er een slechter scherm op dan? Om de kosten te drukken?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 20:44
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ach dat is ook een gerucht, waarschijnlijk om de productie makkelijk te maken.

Maar het zijn geloof ik dan Samsung schermpjes niks mis mee.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:18
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline

whaha europe sucks..

maar weet ook niet of het waar is, zullen we pas zien als de psp hier uitkomt.
Een ander gast uit japan (nederlander chinees) denkt/hoorde/beweert dat de europese en amerikaanse versies in chinese fabrieken worden gemaakt. vanwege lage kosten maar ook om meer te produceren. Waarschijnlijk worden hier goedkopere materialen gebruikt, wil niet zeggen dat dit slecht is. Dat is vaker zo gedaan, omdat ''japanners'' om producten van kwaliteit gewend zijn (weinig defecten). Konden ze zich niet permitteren omdat spul in een andere ''goedkoop'' land te maken. Dat is vaker zo geweest met andere nieuwe electronische snuffjes. Dus heel waarschijnlijk staat er op de PSP van europese en amerikaanse ''made in china''. In ieder geval staat er bij mij made in japan
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:33
Verwijderd
haha, die rechtsonder is dat hoofd gewoon groen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:35
DMC
DMC is offline
Citaat:
Robo schreef op 23-01-2005 @ 15:46 :
Touwes, weet iemand hier wanneer de PSP launcht in de USA?
28 maart, waarschijnlijk zal Sony dat deze week officieel bekend maken, met hopelijk prijskaartje.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:38
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 25-01-2005 @ 22:33 :
haha, die rechtsonder is dat hoofd gewoon groen.
Altijd nog scherper, zuiver en helderder dan de DS, want vanaf die kijkhoek zie je helemaal niks op de NDS

(grapje niet boos worden)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 25-01-2005 @ 22:38 :
Altijd nog scherper, zuiver en helderder dan de DS, want vanaf die kijkhoek zie je helemaal niks op de NDS

(grapje niet boos worden)
Gelukkig is dat alleen een probleem voor meekijkende mensen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:02
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 25-01-2005 @ 22:39 :
Gelukkig is dat alleen een probleem voor meekijkende mensen.
en dat heeft zn voordelen
Ik vind nix irritanter dan meekijkende mensen...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:33
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 25-01-2005 @ 22:18 :
[afbeelding]
whaha europe sucks..

maar weet ook niet of het waar is, zullen we pas zien als de psp hier uitkomt.
Een ander gast uit japan (nederlander chinees) denkt/hoorde/beweert dat de europese en amerikaanse versies in chinese fabrieken worden gemaakt. vanwege lage kosten maar ook om meer te produceren. Waarschijnlijk worden hier goedkopere materialen gebruikt, wil niet zeggen dat dit slecht is. Dat is vaker zo gedaan, omdat ''japanners'' om producten van kwaliteit gewend zijn (weinig defecten). Konden ze zich niet permitteren omdat spul in een andere ''goedkoop'' land te maken. Dat is vaker zo geweest met andere nieuwe electronische snuffjes. Dus heel waarschijnlijk staat er op de PSP van europese en amerikaanse ''made in china''. In ieder geval staat er bij mij made in japan
Hoe komen ze aan die beeldschermpjes rechts. Als die Europese en Amerikaanse versies nog niet zijn gemaakt, hoe kunnen ze dan foto's ervan maken.

Iedergeval, ik heb nu eindelijk m'n PSP.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:44
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Ik weet ook niet of het waar is, want niemand heeft nog een europese /amerikaanse PSP gezien. Maar ik denk dat de foto's vergelijking zijn van de reguliere LCD-tv's die in Japan kan kopen. Daar is het algemeen bekend dat die van Sharp betere weergave heeft dan die van Samsung (LCD in dezelfde klasse). Maar alsnog kan net zo goed andersom zijn .
Anyway welk spel heb je voor je PSP?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:47
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ridge Racer, Puyo Pop en Bust a Move, maar ze zijn eigenlijk van iedereen bij ons thuis.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 00:13
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 25-01-2005 @ 22:18 :
Een ander gast uit japan (nederlander chinees) denkt/hoorde/beweert dat de europese en amerikaanse versies in chinese fabrieken worden gemaakt. vanwege lage kosten maar ook om meer te produceren. Waarschijnlijk worden hier goedkopere materialen gebruikt, wil niet zeggen dat dit slecht is. Dat is vaker zo gedaan, omdat ''japanners'' om producten van kwaliteit gewend zijn (weinig defecten). Konden ze zich niet permitteren omdat spul in een andere ''goedkoop'' land te maken. Dat is vaker zo geweest met andere nieuwe electronische snuffjes. Dus heel waarschijnlijk staat er op de PSP van europese en amerikaanse ''made in china''. In ieder geval staat er bij mij made in japan
Ja dat klopt vermoedelijk idd. Japanners kopen traditioneel geen 'budget'-versies van dingen. Computerspellen en electronica zijn daar ook vaak duurder dan hier.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:27
Dobomobo
Dobomobo is offline
hoe zit dat nou met die films???? zijn er gewoon net zoals de spellen een aantal films die je moet kopen en dan kunt bekijken, of net zoals de dvdspeler, gwoon chill downloaden en dan bekijken.. en komen er ook LEUKE films of gewoon van die onzin filmpjes?
__________________
Go with the flow and the Sex
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:31
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Ik heb zojuist een ONBEVESTIGD bericht gehoord dat de EU en USA release pas NA 15 April is. Misschien wel begin mei.

Kijk even op www.pspparty.nl voor het volledige bericht.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:41
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
dat zal vast wel een verkooptactiek zijn van sony
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 22:06
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 02-02-2005 @ 19:41 :
dat zal vast wel een verkooptactiek zijn van sony
In europa Ik zie het nog wel gebeuren in Europa dat de DS wint omdat iedereen dat ding gewoon wil hebben als ie uit is, gewoon omdat het een hip nieuw ding is(zie gamen in europa)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 02:20
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 02-02-2005 @ 23:06 :
In europa Ik zie het nog wel gebeuren in Europa dat de DS wint omdat iedereen dat ding gewoon wil hebben als ie uit is, gewoon omdat het een hip nieuw ding is(zie gamen in europa)
Wat een ramp.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 10:45
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-02-2005 @ 23:06 :
In europa Ik zie het nog wel gebeuren in Europa dat de DS wint omdat iedereen dat ding gewoon wil hebben als ie uit is, gewoon omdat het een hip nieuw ding is(zie gamen in europa)
Juist in deze tijd van economische recessie is het logisch dat men eerder wacht op de PSP dan dat men een DS koopt die slechter is (of iig minder gewild)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:40
Verwijderd
Shame on Sony

Ik zeg maar niks.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 21:57
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
]{ing schreef op 03-02-2005 @ 11:45 :
Juist in deze tijd van economische recessie is het logisch dat men eerder wacht op de PSP dan dat men een DS koopt die slechter is (of iig minder gewild)
is het niet logisch dat de ds meer gewild wordt in deze tijd van economische recessie, omdat de ds goedkoper is net als de games
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 21:59
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 03-02-2005 @ 03:20 :
Wat een ramp.
Mwa, valt wel mee
Zou het alleen wel leuk vinden dat de ds slaagt vanwegen de games en niet vanwegen de prijs en andere facceten
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 11:06
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 03-02-2005 @ 22:57 :
is het niet logisch dat de ds meer gewild wordt in deze tijd van economische recessie, omdat de ds goedkoper is net als de games
Uhuh, recessie = bad. Oftewel mensjes hebben minder geld.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 13:51
DMC
DMC is offline
PSP(TM) (PlayStation(R) Portable) Set to Release on March 24 Across North America
Thursday February 3, 8:08 am ET
Sony Computer Entertainment America to Retail Single SKU PSP Value Pack for $249.99


FOSTER CITY, Calif., Feb. 3 /PRNewswire/ -- Sony Computer Entertainment America Inc. announced today the North American launch details for its highly anticipated PSP(TM) (PlayStation(R) Portable) handheld entertainment system. Available through retail outlets on March 24, the company continues its consumer-centric legacy with the release of the PSP Value Pack for a suggested retail price of $249.99 U.S./$299.99 CND. In addition to the revolutionary PSP hardware, the PSP Value Pack contains an unprecedented added-value package of accessories and entertainment content, including 32 MB Memory Stick Duo(TM), headphones with remote control, battery pack, AC adaptor, soft case and cleaning cloth, movie/music/game video sampler UMD disc including multiple non-interactive game demos, and for the first one million PSP Value Packs shipped, a special UMD video release of the feature film Spider-Man(TM) 2 from Sony Pictures Entertainment.

SCEA Press Release
Gamespot.com
ign.com

Dat is balen zeg, want 250 dollar vind ik gewoon veel te veel voor een value pack vergeleken met de Japanse prijs.
Dit zal betekenen dat de prijs in Europa zeker €+250 zal zijn. En niet eens de standard pack verkopen...

Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 14:01.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 14:15
Verwijderd
Citaat:
DMC schreef op 04-02-2005 @ 14:51 :
PSP(TM) (PlayStation(R) Portable) Set to Release on March 24 Across North America
Thursday February 3, 8:08 am ET
Sony Computer Entertainment America to Retail Single SKU PSP Value Pack for $249.99


FOSTER CITY, Calif., Feb. 3 /PRNewswire/ -- Sony Computer Entertainment America Inc. announced today the North American launch details for its highly anticipated PSP(TM) (PlayStation(R) Portable) handheld entertainment system. Available through retail outlets on March 24, the company continues its consumer-centric legacy with the release of the PSP Value Pack for a suggested retail price of $249.99 U.S./$299.99 CND. In addition to the revolutionary PSP hardware, the PSP Value Pack contains an unprecedented added-value package of accessories and entertainment content, including 32 MB Memory Stick Duo(TM), headphones with remote control, battery pack, AC adaptor, soft case and cleaning cloth, movie/music/game video sampler UMD disc including multiple non-interactive game demos, and for the first one million PSP Value Packs shipped, a special UMD video release of the feature film Spider-Man(TM) 2 from Sony Pictures Entertainment.

SCEA Press Release
Gamespot.com
ign.com

Dat is balen zeg, want 250 dollar vind ik gewoon veel te veel voor een value pack vergeleken met de Japanse prijs.
Dit zal betekenen dat de prijs in Europa zeker €+250 zal zijn. En niet eens de standard pack verkopen...
250 dollar is iets van 230 euro, dan komt er vast nog wel wat bovenop de prijs enzo voor europa, maar ik denk gewoon 250 euro.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:16
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
Robo schreef op 04-02-2005 @ 15:15 :
250 dollar is iets van 230 euro, dan komt er vast nog wel wat bovenop de prijs enzo voor europa, maar ik denk gewoon 250 euro.
250.00 USD
United States Dollars = 194.100 EUR
Euro
1 USD = 0.776400 EUR 1 EUR = 1.28800 USD

http://www.xe.com/ucc/convert.cgi
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
AsianDF schreef op 04-02-2005 @ 20:16 :
250.00 USD
United States Dollars = 194.100 EUR
Euro
1 USD = 0.776400 EUR 1 EUR = 1.28800 USD

http://www.xe.com/ucc/convert.cgi
Ghehehehe, de Euro staat er nog sterker voor dan ik dacht .
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 20:26
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Robo schreef op 05-02-2005 @ 20:11 :
Ghehehehe, de Euro staat er nog sterker voor dan ik dacht .
Vergeleken bij de koers van een week of wat geleden is et slecht
toen stond ie op €1.32 oid...

op Play.com staat ie voor 200 pond...laten we hopen dat het niet zo duur wordt..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 02:29
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
psp is dope zo n kill in me klas heeft em 250euro omgerekend
maaaaar hij is echt té moeilijk man, dope geluid+scherm geod helder+dope grafix, net playstation 2 (oke iets overdreven misshcien...) man
en mp3+filmpjes enzo
en hij ziet er veel stoerder uit dan die gay-gb-ds

fakkkkk ik wil em ooooook
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 12:03
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 06-02-2005 @ 03:29 :
psp is dope zo n kill in me klas heeft em 250euro omgerekend
maaaaar hij is echt té moeilijk man, dope geluid+scherm geod helder+dope grafix, net playstation 2 (oke iets overdreven misshcien...) man
en mp3+filmpjes enzo
en hij ziet er veel stoerder uit dan die gay-gb-ds

fakkkkk ik wil em ooooook
Ja man echt vet stoer yo weet je wel vet hippe dope vet shit graphics man. Alleen de psp is voor gave dope hetero mannen, de DS is voor gheyass faggs.

Werk je bij de Power unlimited ofzo?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 12:15
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
het ziet er naar uit dat europa nog wel een tijdje kan wachten
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:21
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 06-02-2005 @ 13:15 :
het ziet er naar uit dat europa nog wel een tijdje kan wachten
What's new wij europeanen moeten altijd wachten..tegen de tijd dat ie hier uitkomt dan is de eerste prijsverlaging in japan of VS alweer een feit...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 18:12
Verwijderd
Over het Europa is de lul:

Rising Star is de uitkomst van een samenwerking tussen Marvelous en Bersala AB. De twee giganten zorgen voor een kleinere wachttijd tussen Japan en de EU.

Twee reuzen in de wereld van games hebben besloten om samen te gaan werken. We spreken hier over Marvelous Interactive en Bersala AB. Ze gaan samenwerken onder de naam Rising Star Games Limited, oftwel Rising Star.

Wat betekent dit voor de toekomst van het gamen, en natuurlijk voor de Nintendo Dual-Screen? De twee bedrijven kunnen nu bijna alles uitgeven wat ze willen, aangezien het beide grote bedrijven zijn. Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat echt tof is aan Rising Star, is dat ze de wachttijden voor Europese klanten gaan verminderen. Rising Star zegt dat ze het gat gewoon gaan verwijderen tussen de tijden van de Japanse en westerse releases.

Onze dank is dus zeer groot áls het allemaal inderdaad zo makkelijk gaat lopen als ze ons doen geloven. Daarnaast weten we ook nog wélke games ze gaan uitgeven, hopelijk zeer binnenkort in Europa. De boerensimulator Harvest Moon DS komt van dit bedrijf. Er komen nog twee andere titels naar Europa van Rising Star. Het puzzelspel Bubble Bobble Revolution én Space Invaders Revolution. Dat wordt dus gezellig dit jaar!



Bron
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 18:38
DMC
DMC is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 06-02-2005 @ 13:03 :
Ja man echt vet stoer yo weet je wel vet hippe dope vet shit graphics man. Alleen de psp is voor gave dope hetero mannen, de DS is voor gheyass faggs.

Werk je bij de Power unlimited ofzo?
Heb PU al jaaaren niet meer gelezen. Zijn ze inderdaad pro-PSP?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 18:43
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Rising Star zegt dat ze het gat gewoon gaan verwijderen tussen de tijden van de Japanse en westerse releases.

Als ik met discussies 1 ding geleerd heb is het wel dat je NOOIT gewoon moet zeggen... Ik ben dan ook benieuwd hoe en of ze dit voor elkaar gaan boxen.
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:11
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Robo schreef op 05-02-2005 @ 20:11 :
Ghehehehe, de Euro staat er nog sterker voor dan ik dacht .

waarom denk je dat juist nu lik-sang de bomb(heb ook een beetje zin slang te praten ) is, door die lage koers maar 30 euro voor een game

en dat Rising Star verhaal klinkt hip, maar om er maar een klassieker in te gooien==> eerst zien dan geloven
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:36
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
haha die kill heeft wel gelijk. Psp is voor dope mensen, ik zie geen dope mens een ds kopen hoor. Ds is meer voor de categorie mietje/kneus/nerd/gepest op skool, voor mensen die niet weten hoe ze een meid moeten bevredigen vandaar dat ze ook helemaal in mario op gaan omdat ze zo geilen op princes Peach en als ze die dan uiteindelijk gered hebben zijn ze teleurgesteld omdat ze haar niet kunnen neuken.
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 23:08
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 06-02-2005 @ 23:36 :
haha die kill heeft wel gelijk. Psp is voor dope mensen, ik zie geen dope mens een ds kopen hoor. Ds is meer voor de categorie mietje/kneus/nerd/gepest op skool, voor mensen die niet weten hoe ze een meid moeten bevredigen vandaar dat ze ook helemaal in mario op gaan omdat ze zo geilen op princes Peach en als ze die dan uiteindelijk gered hebben zijn ze teleurgesteld omdat ze haar niet kunnen neuken.
vraag ik me toch af waarom al die stoere killa's met hun lijpe steelo in gta de hele tijd hoeren op pikken

maar om er nog serieus op in te gaan(waarom eigelijk ):
Denk dat je een klein beetje een punt heb, want mensen die jij dope noemt zijn niet dope, maar vindt jij dope, en dat soort mensen hebben een consol voor status, maar kunnen vaak voor geen meter game(via internet codes levens in tony unlocken ). En tja, voor super simpele spellen die er stoer uit zien als je wilt showen is de ps2(en psp in het verlengde daarop) ideaal. (wat niet wil zeggen dat er geen goeie games op uitkomen)
Maar de er is ook een groep gamers die gamen leuk vinden, echt willen gamen en niet willen posen(categorie mietje/kneus/nerd/gepest op skool of zoiets ) en ik ben eigelijk meer benieuwd naar hun mening .

(ps, ik denk dat de merknaam nintendo helemaal niet zo oncool is als wordt beweerd, misschien is de game cube niet cool, maar nintendo als naam valt volgens mij nog wel mee, deze conclusie trok ik uit het feit dat ik deze avond in de kroeg 6 complimentjes kreeg over mijn T-schirt, het was een rood t-schirt met het nintendo logo erop, ik weet niet hoeveel complimentjes jullie krijgen over je t-schirt als je uit gaat, maar ik normaal nooit )

en het 2e deel van je verhaal,

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 23:13.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 23:34
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 06-02-2005 @ 13:03 :
Ja man echt vet stoer yo weet je wel vet hippe dope vet shit graphics man. Alleen de psp is voor gave dope hetero mannen, de DS is voor gheyass faggs.

Werk je bij de Power unlimited ofzo?
psp gewoon hard
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:47
Dobomobo
Dobomobo is offline
hoop zo dattie in maart al hier is he en dat die prijs niet hoger is dan 250 euro.. maar ik ga hem bij de mediamarkt hale
__________________
Go with the flow and the Sex
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:54
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 07-02-2005 @ 00:08 :

(ps, ik denk dat de merknaam nintendo helemaal niet zo oncool is als wordt beweerd, misschien is de game cube niet cool, maar nintendo als naam valt volgens mij nog wel mee, deze conclusie trok ik uit het feit dat ik deze avond in de kroeg 6 complimentjes kreeg over mijn T-schirt, het was een rood t-schirt met het nintendo logo erop, ik weet niet hoeveel complimentjes jullie krijgen over je t-schirt als je uit gaat, maar ik normaal nooit )

en het 2e deel van je verhaal,
Inkoppertje

Sorry, maar als jij uitgaat in een Nintendo t-shirt vind ik je idd uncool

Niet persoonlijk bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 07-02-2005 @ 18:54 :
Inkoppertje

Sorry, maar als jij uitgaat in een Nintendo t-shirt vind ik je idd uncool

Niet persoonlijk bedoeld.
Ik vind mensen die in kleding uitgaan niet cool. Beetje laten zien van kijk, ik ben stoer want ik kan kleding kopen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 20:34
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 02-02-2005 @ 19:27 :
hoe zit dat nou met die films???? zijn er gewoon net zoals de spellen een aantal films die je moet kopen en dan kunt bekijken, of net zoals de dvdspeler, gwoon chill downloaden en dan bekijken.. en komen er ook LEUKE films of gewoon van die onzin filmpjes?
Ik heb hier een PSP liggen, so ask me anything . Ik heb onder andere Pitch Black (die film met Vin Diesel) op m'n memorystick gezet. 212MB is de film nu hij aangepast is naar de resolutie van de PSP en hij is van best aardige kwaliteit. Maar ja, je kunt dus gewoon films downloaden, je moet ze ff omzetten met software en dan kun je alles gewoon bekijken op je PSP.

Owh ja, en ik heb er nog wat mp3's op staan en een paar foto's van m'n vriendin .
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 20:43
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 07-02-2005 @ 19:03 :
Ik vind mensen die in kleding uitgaan niet cool. Beetje laten zien van kijk, ik ben stoer want ik kan kleding kopen.
Naturistenbar de gekste
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 21:28
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 06-02-2005 @ 03:29 :
psp is dope zo n kill in me klas heeft em 250euro omgerekend
maaaaar hij is echt té moeilijk man, dope geluid+scherm geod helder+dope grafix, net playstation 2 (oke iets overdreven misshcien...) man
en mp3+filmpjes enzo
en hij ziet er veel stoerder uit dan die gay-gb-ds

fakkkkk ik wil em ooooook
Beetje normaal posten kan ook geen kwaad hoor
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 22:09
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
Maroon schreef op 07-02-2005 @ 21:34 :
Ik heb hier een PSP liggen, so ask me anything . Ik heb onder andere Pitch Black (die film met Vin Diesel) op m'n memorystick gezet. 212MB is de film nu hij aangepast is naar de resolutie van de PSP en hij is van best aardige kwaliteit. Maar ja, je kunt dus gewoon films downloaden, je moet ze ff omzetten met software en dan kun je alles gewoon bekijken op je PSP.

Owh ja, en ik heb er nog wat mp3's op staan en een paar foto's van m'n vriendin .
Naaktfoto's zeker hé?

en wat voor MEMcard heb je dan? en je hebt software nodig zeg je,, zit dat al bij dat pakket?
__________________
Go with the flow and the Sex
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 10:53
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Vaal schreef op 07-02-2005 @ 18:54 :
Inkoppertje

Sorry, maar als jij uitgaat in een Nintendo t-shirt vind ik je idd uncool

Niet persoonlijk bedoeld.
Ja, leek mij ook niet echt cool, vandaar verst door al die reacties

was meer een joke van, kan ik ondanks dit t-schirt sjans krijgen?

Citaat:
Ik vind mensen die in kleding uitgaan niet cool. Beetje laten zien van kijk, ik ben stoer want ik kan kleding kopen.
Spijt me, zal volgende keer niet meer opscheppen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Iemand in bezit van PSP?
Big Boi
1 18-10-2009 15:47
Software & Hardware [PSP] GPS ontvanger, camera en IR toetsenbord
TopDrop
2 04-07-2007 20:09
Games playstation of psp?
dreux
4 19-07-2006 17:01
Games psp vs. ps2
Murfie
17 07-05-2006 20:20
Games Gechrashte PSP
Supreme Dutch
21 28-02-2006 16:04
Software & Hardware [PSP] spul op zetten
Tiño
10 28-01-2006 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.