Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2007, 18:59
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Bhudda schreef op 06-08-2007 @ 10:34 :
Natuurlijk wordt je gevormd door je omstanders, maar dat is beperkt, als je "jezelf" niet kunt zijn in je vrienden groep, zijn het dan wel echte vrienden.
Let maar eens op: het meest wordt je gedrag beïnlvoed door mensen waarbij jij echt het gevoel hebt dat je jezelf kan zijn, dus door echte vrienden.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2007, 19:26
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 16:49 :
Onzin, minder mooie mensen hebben net zoveel kansen. Sterker nog: hoe vaak ik het niet heb gezien dat een lelijkerd met een bloedmooie meid weg ging...
Ja, dat is ook helemaal geen uitzondering ofzo

Citaat:
vedetje schreef op 30-07-2007 @ 23:14 :
mijn beste vriend heeft in mijn vriendengroepje ook echt het status van 'vriend maar niets meer'
Mijn beste vriendin heeft diezelfde status, maar dat is gewoon omdat 't vrijwel een kerel is, waar je erg leuk slap mee kunt lullen maar ik zou d'r absoluut geen relatie mee kunnen of willen hebben. Dat is compleet wat anders dan iemand die steeds in de friend-zone blijft steken.

Citaat:
Leonoor schreef op 31-07-2007 @ 07:49 :
Ik ken zat mensen die een leuke jongen, en dus geen arrogante lul, als vriend/man hebben, het is dus onzin dat het niet zou kunnen.
Er is nogal een verschil tussen arrogant en gewoon zelfverzekerd. Het probleem is dat veel 'lieve' jongens niks kunnen dan slijmen bij een meid, en dat werkt enorm averechts.

Citaat:
oelekeboeleke schreef op 03-08-2007 @ 17:03 :
Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat iemand echt wel voorkeuren mag hebben, tuurlijk dat heb ik zelf ook. Alleen om daarmee te zeggen dat je iemand die niet aan al jou voorkeuren voldoet al bij voorbaat afwimpelt, vind ik oppervlakkig.
Dus niet iets met iemand willen hebben die je lelijk vindt, is oppervlakkig? Sorry hoor, maar dan maar oppervlakkig...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 05-08-2007 @ 22:04 :
1) Omdat ik het merk wat reacties zijn van meiden ten op zichte van mij.. Ze willen niet verder dan hun probs dumpen bij mij en that's it. Ik probeer wel een luchtig onderwerp erdoor heen te gooien maar dat dooft het gesprek omdat ik niet zo'n goeie prater ben opzich. Ik ben geen gangmaker. En met diepe zaken alleen kom je er ook niet.

2) Maar ik ben geen uitdagende prater... ik kan niet met iemand praten zonder dat ik hele verhalen opsteek met alle details erin die ik bedoel. VB: ik kan geen grappen vertellen omdat k het veelste lang maak ookal zijn het maar 3 zinnen.

3) Ja, maar ik geef ook de juiste interactie ervoor. Ik luister niet alleen. Het is niet zo dat ik het hele verhaal laat doorrazen en dat ik dan iets zeg... Ik probeer ook het rollenspel om te draaien. Maar dan gaat het ook verkeerd.

4) Snap het alleen nog niet hoe ik het wel goed moet doen.
Ik ben niet zo'n geraffineerde prater.
1) Als een meisje haar verhaal kwijt wil, vindt ze het vaak alleen maar vervelend als je over iets anders begint. Daar zijn het vrouwen voor

Je kunt hoogstens haar ego strelen door te luisteren en begripvol te zijn. En uiteraard tegengas geven als je het ergens niet mee eens bent. Iets kan ook best haar fout zijn.

2) Uitdaging heeft ook niks met verhalen te maken. Uitdagen kun je door haar te confronteren. Als een meisje haar problemen bij jou dumpt, kun je haar uitdagen door met suggesties te komen. In het ideale geval kun je jezelf daarbij betrekken

"Joh je moet gewoon wat afstand nemen en iets leuks doen voor jezelf denk ik. Vind je niet?" .. en daar dan op ingaan als ze je niet tegenspreekt. Er zijn legio mogelijkheden.

3) Kun je hier een voorbeeld van geven?

4) Je hoeft ook helemaal niet geraffineerd te zijn. Het idee is dat je haar iets geeft om naar uit te kijken, zodat ze weer terugkomt.

[edit]
Laat je een meisje eigenlijk wel merken dat je haar leuk vindt? Dat je bijv. een compliment geeft zo nu en dan?

Trouwens, sowieso is het een slecht teken als een meisje heel snel haar problemen aan jou vertelt. Als ze een jongen leuk vindt, wil ze namelijk juist goed overkomen en dan ga je niet meteen over je problemen lullen.

Vanuit dat oogpunt kun je je afvragen of het wel de moeite waard is om naar al die dingen te luisteren.

Laatst gewijzigd op 09-08-2007 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 23:18
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
******** schreef op 09-08-2007 @ 21:50 :
2) Uitdaging heeft ook niks met verhalen te maken. Uitdagen kun je door haar te confronteren. Als een meisje haar problemen bij jou dumpt, kun je haar uitdagen door met suggesties te komen. In het ideale geval kun je jezelf daarbij betrekken

"Joh je moet gewoon wat afstand nemen en iets leuks doen voor jezelf denk ik. Vind je niet?" .. en daar dan op ingaan als ze je niet tegenspreekt. Er zijn legio mogelijkheden.

Zo uitdagend hoor je ze niet vaak. Een ijzersterk voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 00:39
Boebsie
Boebsie is offline
Bij jou speelt heel duidelijk onzekerheid, hoe zekerder te worden? Dat heeft puur met je instelling te maken, die moet positiever worden. Zie je instelling als het afstellen van een auto, in grote lijnen treedt er geen verandering op, slechts de benadering is anders. En jou benadering moet positiever worden. Dat zal niet binnen paar dagen veranderen, maar probeer er bewust op te letten. Blokkeer negatieve gedachtes bewust en maak ze eventueel tot positieve gedachtes. Probeer hier dagelijks op te letten en je zult zien na enige tijd denk je automatisch al minder negatief met alle positieve gevolgen van dien (kan iets van weken, maanden of jaren zijn hangt van meerdere factoren natuurlijk).
Maar pas op er kleeft een gevaar aan bepaalde gedachtes, wees ook niet overmoedig want dat zal je onzekerheid alleen maar versterken na eventuele teleurstellingen. De beste benadering is luchtigheid. Heb zoiets van "heej ik wil dit meisje leren kennen en wordt het niks ach dan hop ik naar een andere chick". Je houd de druk beperkt en daarmee de kans op negatieve gedachten ook, bovendien creeer je een nieuwe kans door te stellen "dat er ook andere chicks zijn die je vast wel zien zitten". Dit klinkt allemaal heel voor de handliggend, omdat het ook zo is.
Een auto die goed is afgesteld heeft nou eenmaal meer kans van slagen! (wijsheid van Boebsie dus waag het niet te stelen). Dus werk aan je instelling!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 21:12
Atje85
Atje85 is offline
Alvast excuses voor de rommelige post

Heel toevallig bij dit topic terechtgekomen… ik heb dus ook last van hetzelfde probleem.. ken namelijk in het echt geen andere jongens die hetzelfde probleem hebben, dus leek het met wel een interessant topic… waardoor meisjes je(mij) zo zien heeft natuurlijk verschillende redenen..
Ik heb meer vriendinnen dan vrienden..hoewel ik met jongens over t algemeen ook gewoon goed kan opschieten, vind ik vriendschappen met meiden leuker..

Redenen die ik vermoed, maar ook redenen die ik heb gehoord, gewoon door te vragen…
Je bent te aardig/lief, te begripvol, je gedraagt als iemand puur voor vriendschap..niet mannelijk genoeg, je bent over t algemeen te serieus ingesteld.. je moet inderdaad meer ‘cool’ zijn, je moet op een wat lager/simpeler niveau praten en handelen, dus gewoon over ‘’roddel-onderwerpen’’, waar vrouwen om kunnen lachen enzo.. ook moet je licht flirtend praten af en toe, waardoor er een soort chemie ontstaat tussen beiden.. en je een beetje geheimzinnig gedragen.. dus op de één of andere manier een soort afstand creëren, dat het meisje benieuwd wordt naar jou als persoon..

Het ligt dus eigenlijk puur aan je eigen gedrag… dus niet zozeer om hoe je zelf bent, maar hoe anderen je zien..dus hoe jij laat zien dat jij bent.. zoals iemand al zei, met een gewone gezellige babbel bereik je dat niet.. Het schijnt dat vooral het begin van de vriendschap belangrijk is…hoe je de eerste keren overkomt… en ik ben juist iemand die leuker wordt, naarmate je mij écht leert kennen… maar dat loopt vaak moeizaam, omdat ik in het begin altijd koud overkom (hoor ik vaak)… terwijl ik van binnen eigenlijk een hele warme/gevoelige persoonlijkheid heb…
Als ik zie dat die vriendinnen van mij, met wat voor soort jongens zij contact hebben en met wie zij closer zijn, terwijl ik vind (of ervan overtuigd ben) dat k eigenlijk meer te bieden heb als vriend (gewone vriend in dit geval), dan wekt dat bij mij enorme irritatie op.. irriteer me dan aan mijzelf..wat ik niet goed doe enzo.. want ja, veel meiden als gewone vrienden hebben is leuk en aardig, maar een meisje zal jou bijna nooit precies hetzelfde behandelen als een ‘echte’ meisje.. bijv. een vriendin van haar.. je valt als het ware tussen de twee groepen in..
En af en toe levert dit harde confrontaties op met vriendinnen, als ik er iets over zeg.. want zij hebben meer zoiets van; je hebt zoveel vriendinnen, welke jongen heeft dat nou, wees blij! Máár dat is dus eigenlijk iets wat ik niet per se wil. Ik hoor ook heel vaak de opmerking dat ik ‘’anders’’ ben, of ‘’a girl’s best friend’, waardoor meisjes zich closer gaan gedragen naar mij toe, terwijl ze dat met ‘gewone’ mannelijke vrienden niet doen… terwijl ik dus niet altijd ‘anders’ wil zijn..


Wat ik wel merk is dat vooral meiden van mijn eigen leeftijd meer op de, hoe zal ik het zeggen, simpele, coole, grappige jongens vallen (en dan bedoel ik niet perse jongens die laaggeschoold zijn ofzo), terwijl wat oudere meiden vaak meer op mijn type vallen.. zoals ‘’juno’’ al op pagina 1 aangaf zijn er dus verschillende stadia..

Zoals de topicopener al zei ‘’ Sorry hoor, maar why in whatever's name moet een gozer stoer zijn?Waarom niet gewoon normaal, relaxed etc?’’ , vraag ik mij dit dus ook af.. naja eigenlijk heb je er wel simpele standaard verklaringen voor (beschermen enzo), .. maar die verklaringen vind ik een beetje onnuttig en zinloos..vooral omdat dit in een latere stadia haast niet meer van belang is..

‘’ Verder is het dat vrouwen gewoon aanvoelen dat ik een goede prater over privezaken. Ik hoef niet eens wat te zeggen of ze komen naar me toe en gaan hele levensverhalen vertellen(Kan je vertellen dat 8 op de 10 over de liefde gaat).’’
Zéér herkenbaar.

‘’ik kan niet altijd lullen over niets’’
Ook dit is herkenbaar.

‘’ en ik ben een luisteraar en een obsevator.’’
Ook herkenbaar. Is ook een groot probleem trouwens.. ik heb het wel een beetje afgeleerd en moet zeggen dat ik de laatste tijden veel minder verhalen te horen krijg.. (soms wel lastig, aangezien ik ook weer nieuwsgierig en behulpzaam ben).

Smoking zei ‘’ Hoe kan je beweren te gesloten te zijn als meisjes direct hun levensverhalen aan je vertellen.
Erg veel praten is niet goed, maar een 'luisteraar' zijn is een typische manier om een solicitatie te doen naar de positie van een 'beste vriend' of, nog erger, het broertje.’’
De geslotenheid uit zich hierin, dat ik zelf juist weinig over mezelf schijn te vertellen..
En ja, het broertjeeeee… god, wat heb ik een hekel eraan als meiden mij zo zien..

De hoop is dat er genoeg meisjes zijn die wel op dit soort type jongens vallen… maar een echt probleem heb je dus, wanneer jij juist niet op dat soort meisjes valt, maar juist op meisjes die weer juist níet op jouw type vallen.. maja die ben ik nog niet tegengekomen… en als ik zie dat jongens waarvan ik vind dat ze minder te bieden hebben, toch meer bereiken dan ik..dan raak ik echt gefrustreerd..
En nee, ik ben niet de knapste, maar zeker ook niet lelijk, en ook geen dikke computernerd ofzo.. (sorry voor het taalgebruik).. en loop er ook niet bij alsof ik wanhopig op zoek ben… Het enige is dus dat ik in t begin te serieus/lief/koud overkom..en ik mis soms passie in mijn uistpraken..eigenlijk meer in mijn leven.. heb een enorm gevoel van monotoon, passieloos leven wat z'n gangetje maar gaat, welke ik volg..

(en vandaag ben ik jarig )

Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 21:14.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 22:17
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Deze thread is een 'feest' van herkenning. Ik heb me dan wel vrij stil gehouden in de discussie, wel volgde ik 'm op de voet! Helaas kan ik geen tips geven, want ik zit tegen m'n zin in hetzelfde schuitje.
Ik vind het trouwens wel vreemd dat juist het gedrag waar dames van zeggen dat ze op vallen, dat juist dat gedrag blijkbaar niet aantrekkelijk is: begripvol luisteren, inlevensvermogen, niet altijd aan seks denken enz.
Maar ik begrijp ook wel dat dat niet alles is.

Wat Atje zegt over de leeftijd, dat meisjes naarmate ze iets ouder worden meer op zoek gaan naar types zoals 'wij', dat herken ik ook wel. Ik merk tegenwoordig ook dat er iets verandert in mijn omgeving (welke dus o.a. bestaat uit meiden van mijn leeftijd). Er is dus nog hoop voor ons, broeders.

EDIT: Oja, gefeliciteerd Atje.
__________________
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Antoni schreef op 10-08-2007 @ 23:17 :

Ik vind het trouwens wel vreemd dat juist het gedrag waar dames van zeggen dat ze op vallen, dat juist dat gedrag blijkbaar niet aantrekkelijk is: begripvol luisteren, inlevensvermogen, niet altijd aan seks denken enz.
Maar ik begrijp ook wel dat dat niet alles is.

Natuurlijk zal bijna elke vrouw deze eigenschappen waarderen in een relatie.

Ze zijn echter niet uitdagend en prikkelend en daarom niet geschikt voor het versieren van een jongedame.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 11-08-2007 @ 00:16 :
Natuurlijk zal bijna elke vrouw deze eigenschappen waarderen in een relatie.

Ze zijn echter niet uitdagend en prikkelend en daarom niet geschikt voor het versieren van een jongedame.
Jongens moeten laten zien dat ze dat wel kúnnen, maar het niet per se meteen dóen. Het moet inderdaad wel uitdagend zijn, maar niemand wil een vriendje die niet kan luisteren en inleven.

Niks mis met altijd aan seks denken trouwens
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 05:38
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-08-2007 @ 00:37 :
Jongens moeten laten zien dat ze dat wel kúnnen, maar het niet per se meteen dóen.
sjonge jonge, wat willen die meosjes nou toch. Wat een rare zin trouwens, lees em nogeens. Het moet dus een optie zijn, maar is meestal niet nodig?
Waarom geven meisjes dan de blijk dat ze het zo erg hard nodig hebben en hameren ze er awhw op?

Citaat:
Niks mis met altijd aan seks denken trouwens
Weer he.. Dat hoorde je vrouwen niet zo heel lang anders zeggen. Wat willen vrouwen nou. Wat een koppijn.

Ik ben wel van mening dat jongens met het hart op de juiste plek,
en die wel de moeite nemen om in die lieve onzin meetegaan wat vrouwen altijd zo lijken aantestellen. dat hun moeite niet wordt egloont.
Apathische zakkerige types hebben juist nooit oor voor dat soort criteria en die doen het goed... vreemd.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 10-08-2007 @ 22:12 :
Het ligt dus eigenlijk puur aan je eigen gedrag…
Nou, niet echt.

Je moet ook niet vergeten dat het type meisje waar jij mee omgaat, ook bepalend is. Als jij met allemaal meisjes omgaat die achter de macho-types aanlopen, dan wordt het natuurlijk nooit wat. Terwijl er misschien wel andere meisjes rondlopen die jou heel leuk zouden kunnen vinden, maar jij weet het gewoon niet

En dan heb je nog uiterlijk. Aan je lichaam kan je vaak niet veel veranderen, maar wel aan je kleren, hoe verzorgd je bent, je houding, etc.

Als je namelijk iemand leert kennen vind je die vaak toch meteen al leuk of niet leuk? Het moet gewoon klikken en die klik gebeurt volgens mij op een redelijk laag niveau

Wat mij dan weer het idee geeft dat je gewoon met de verkeerde meisjes omgaat.

Ik bedoel, tenzij jij je echt vreemd gedraagt - wat ik niet verwacht - dan slaat het toch ook nergens op om je anders voor te doen?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 08:03
Verwijderd
Citaat:
TheCreator schreef op 11-08-2007 @ 06:38 :
Wat willen vrouwen nou. Wat een koppijn.
Iemand die niet denkt dat vrouwen een aparte soort zijn die allemaal hetzelfde willen.

Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 10:18
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 11-08-2007 @ 00:16 :
Natuurlijk zal bijna elke vrouw deze eigenschappen waarderen in een relatie.

Ze zijn echter niet uitdagend en prikkelend en daarom niet geschikt voor het versieren van een jongedame.
Wat dan wel? Tips?

Citaat:
******** schreef op 11-08-2007 @ 08:59 :
Nou, niet echt.

Je moet ook niet vergeten dat het type meisje waar jij mee omgaat, ook bepalend is. Als jij met allemaal meisjes omgaat die achter de macho-types aanlopen, dan wordt het natuurlijk nooit wat. Terwijl er misschien wel andere meisjes rondlopen die jou heel leuk zouden kunnen vinden, maar jij weet het gewoon niet

En dan heb je nog uiterlijk. Aan je lichaam kan je vaak niet veel veranderen, maar wel aan je kleren, hoe verzorgd je bent, je houding, etc.

Als je namelijk iemand leert kennen vind je die vaak toch meteen al leuk of niet leuk? Het moet gewoon klikken en die klik gebeurt volgens mij op een redelijk laag niveau

Wat mij dan weer het idee geeft dat je gewoon met de verkeerde meisjes omgaat.

Ik bedoel, tenzij jij je echt vreemd gedraagt - wat ik niet verwacht - dan slaat het toch ook nergens op om je anders voor te doen?
Ik bedoelde eigenlijk meer hoe je overkoomt ipv gedrag.. ik heb namelijk nogal moeite met het laten zien van mijzelf zoals ik echt ben.. ik kom bijv koud/rustig/saai over, terwijl ik dat juist niet ben..onbewust kan ik mn innerlijk niet 'doorgeven' aan mijn uitstraling..
Ik ben eht type, waartegen een meisje zegt, zullen we de stad ingaan, zullen we een filmpje pakken, zullen we een terrasje pakken... maar nooit het type waategen je zegt, zullen we naar SixFlags, bowlen, etc.

Wat betreft verzorging... ik ben niet de bestgeklede man, maar ik loop er ook nooit slordig bij..
Het type meiden waar ik mee omga, zijn meestal redelijk slimme meiden, goede opleiding, goed verzorgd, sociaal, aardig, geen feestbeesten etc... dus ik weet niet of het daar aan ligt..

Het 'probleem' is, dat ik mijzelf altidj ga vergelijken met de vrienden van het meisje die k ken... en t meisje in kwestie ziet mij dan als 'broertje'', terwijl ze die andere jongen als ''gewone vriend'' ziet.. daarbij ziet ze mij dus als ''closer'', waardoor we bijv/ samen iets gaan doen, wat ze met ''gewone vrienden'' niet doet.... máár wat ik zelf merk, is dat deze meiden zich tegen die ''gewone vrienden'' closer gedragen, zowel met woorden als fysiek, vaker gezamenljk iets gaan doen etc... terwijl ze die vrienden vaak korter en minder goed dan mij kennen.. en dat irriteert mij dus enorm..daarom heb ik t nooit zo echt met de mannelijke vrienden van mijn vriendinnen Het is geen echte jaloezie, maar t komt er wel n beetje op neer, dat omdat ik vind dat ik minder gewaardeerd wordt op de maniren zoals ik die graag zou willen, dat ik die vriendin 'niet kan delen'.. maar als ik dit gevoel niet zou hebben, zou ik geen last van deze ''jaloezie' hebben..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
TheCreator schreef op 11-08-2007 @ 06:38 :
sjonge jonge, wat willen die meosjes nou toch. Wat een rare zin trouwens, lees em nogeens. Het moet dus een optie zijn, maar is meestal niet nodig?
Waarom geven meisjes dan de blijk dat ze het zo erg hard nodig hebben en hameren ze er awhw op?

Weer he.. Dat hoorde je vrouwen niet zo heel lang anders zeggen. Wat willen vrouwen nou. Wat een koppijn.

Ik ben wel van mening dat jongens met het hart op de juiste plek,
en die wel de moeite nemen om in die lieve onzin meetegaan wat vrouwen altijd zo lijken aantestellen. dat hun moeite niet wordt egloont.
Apathische zakkerige types hebben juist nooit oor voor dat soort criteria en die doen het goed... vreemd.
In het begín is het niet nodig. Dan is alles nog spannend en nieuw en stort je niet meteen je hart uit bij iemand die je nog niet zo goed kent. Dat komt pas na een tijdje. Lijkt mij logisch

En 'wat willen vrouwen nou'. 't Zijn individuen, hoor, ze willen allemaal wat anders. Maar er zijn maar weinig vrouwen die níet regelmatig seks willen. Dat het nou lang not done was om dat toe te geven, tja, maar onze generatie heeft daar minder last van.

En ik ken werkelijk niemand die een apathische zak als vriendje heeft. Alle jongens met relaties die ik ken, zijn jongens met het hart of de juiste plek, die oprecht houden van hun vriendin, etc, etc, etc. Ik vraag me werkelijk af of jij ooit buiten komt met dit soort opmerkingen :\
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 10:26
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Antoni schreef op 10-08-2007 @ 23:17 :
Deze thread is een 'feest' van herkenning. Ik heb me dan wel vrij stil gehouden in de discussie, wel volgde ik 'm op de voet! Helaas kan ik geen tips geven, want ik zit tegen m'n zin in hetzelfde schuitje.
Ik vind het trouwens wel vreemd dat juist het gedrag waar dames van zeggen dat ze op vallen, dat juist dat gedrag blijkbaar niet aantrekkelijk is: begripvol luisteren, inlevensvermogen, niet altijd aan seks denken enz.
Maar ik begrijp ook wel dat dat niet alles is.

Wat Atje zegt over de leeftijd, dat meisjes naarmate ze iets ouder worden meer op zoek gaan naar types zoals 'wij', dat herken ik ook wel. Ik merk tegenwoordig ook dat er iets verandert in mijn omgeving (welke dus o.a. bestaat uit meiden van mijn leeftijd). Er is dus nog hoop voor ons, broeders.

EDIT: Oja, gefeliciteerd Atje.
Thanks Inderdaad... ze vallen er wel op, maar dan dus niet op de manier zoals jjij/ik die graag ziet.. ik denk toch dat het met dat uitdagende/geheimzinnige te maken heeft.. hoewel ik juist niet snel alles over mijzelf vertel, kom ik op de één of andere manier toch niet ''interessant'' over..
Er is hoop ja, maar tot vandaag heb ik dus nog geen echte relatie gehad (en nee, er is echt nix mis met me ).. dus dan ga je je op de één of andere manier toch een beetje zorgen maken, geen wanhoop, maar ben toch ook niet geheel gerust..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 11-08-2007 @ 11:26 :
Thanks Inderdaad... ze vallen er wel op, maar dan dus niet op de manier zoals jjij/ik die graag ziet.. ik denk toch dat het met dat uitdagende/geheimzinnige te maken heeft.. hoewel ik juist niet snel alles over mijzelf vertel, kom ik op de één of andere manier toch niet ''interessant'' over..
Er is hoop ja, maar tot vandaag heb ik dus nog geen echte relatie gehad (en nee, er is echt nix mis met me ).. dus dan ga je je op de één of andere manier toch een beetje zorgen maken, geen wanhoop, maar ben toch ook niet geheel gerust..
Meestal is het gewoon manier van doen, hoor. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ken wel een aantal jongens van begin twintig die nog nooit echt een relatie hebben gehad. En het is niet dat ze niet leuk genoeg zijn, of niet aantrekkelijk genoeg, maar op de een of andere manier maken ze een bepaalde stap niet bij de omgang met meiden waardoor ze nooit verder komen dan vriendschap. En ik weet niet precies wat het is, maar het is een soort verlegenheid.

Het moet een soort spel zijn, een beetje laten doorschemeren dat je iemand wel aantrekkelijk vindt, maar niet meteen alles op tafel gooien, plagerig doen, ook een beetje fysiek (kietelen enzo), op bepaalde manieren kijken... en zo klinkt het onnodig moeilijk want meestal gaan dit soort dingen vanzelf. Alleen niet voor iedereen dus en het is moeilijk om je vinger erop te leggen welk gedrag je nu precies vrienden- of vriendjesmateriaal maakt. (En dat verschilt natuurlijk per meisje. Ik heb vriendinnen wiens vriendjes leuke knullen zijn, maar bij wie ik nooit op het idee zou komen om er meer dan vriendschap mee te willen. En andersom. Je moet er ook maar net tegenaan lopen...)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 11-08-2007 @ 11:18 :
1. Ik heb namelijk nogal moeite met het laten zien van mijzelf zoals ik echt ben.. ik kom bijv koud/rustig/saai over, terwijl ik dat juist niet ben..onbewust kan ik mn innerlijk niet 'doorgeven' aan mijn uitstraling..

2. Ik ben eht type, waartegen een meisje zegt, zullen we de stad ingaan, zullen we een filmpje pakken, zullen we een terrasje pakken... maar nooit het type waategen je zegt, zullen we naar SixFlags, bowlen, etc.

3. Het type meiden waar ik mee omga, zijn meestal redelijk slimme meiden, goede opleiding, goed verzorgd, sociaal, aardig, geen feestbeesten etc... dus ik weet niet of het daar aan ligt..
1. Werk daar dan aan. Doe dingen die je eigenlijk niet durft.

Het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik mijn eigen mening en voorkeuren goed naar buiten durfde te brengen, maar ik heb gemerkt dat mensen je dan juist interessanter als mens gaan vinden. Je gaat dan minder op in de massa.

2. Wat is daar mis mee dan? Toen ik mijn vriendin leerde kennen, ging ik ook uit eten, naar de film, daarna iets drinken.. en dan ga je 's avonds steeds kleffer uit elkaar, totdat je op een dag niet meer naar huis gaat

Wat ik me dan wel afvraag, durf je klef te zijn met een meisje? Durf je te laten merken dat je haar aantrekkelijk vindt? Durf je initiatief te nemen?

3. Nou ja, ze zeggen vaak dat tegenpolen elkaar aantrekken. Misschien moet je eens proberen ook met andere mensen om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 11-08-2007 @ 11:23 :
(...)

En ik ken werkelijk niemand die een apathische zak als vriendje heeft. Alle jongens met relaties die ik ken, zijn jongens met het hart of de juiste plek, die oprecht houden van hun vriendin, etc, etc, etc. Ik vraag me werkelijk af of jij ooit buiten komt met dit soort opmerkingen :\
Nounou, het is natuurlijk wel zo. Ervan uitgaande dat jij en ik met dezelfde soort mensen omgaan is het niet zo raar dat wij alleen leuke en normale mensen met dito vriend(innet)jes tegenkomen en geen apathische of agressieve zakken die hun meisjes slaan.

Maar het is helaas wel zo dat een meerderheid van de jongens klootzakken is en de meerderheid van de meisjes enorme sletten. Als ik op de gemiddelde winkeldag in Rotterdam om me heen kijk naar de stelletjes die daar lopen dan bid ik god op mijn blote knietjes dat zulke dingen nooit nageslacht zullen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 11:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-08-2007 @ 11:57 :
Als ik op de gemiddelde winkeldag in Rotterdam om me heen kijk naar de stelletjes die daar lopen dan bid ik god op mijn blote knietjes dat zulke dingen nooit nageslacht zullen krijgen.
Dat valt ook weer mee. Ik bedoel, tenzij jij met eigen ogen ziet hoe iemand z'n vriendin slaat of lullig tegen haar doet, kun je nooit weten hoe hun relatie nou echt is.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 13:02
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik post niet graag op dit forum (lurken en uitlachen is meestal leuker en kost een hoop minder kilojoules, als ik reageer dan kan ik net zo goed dat koekje niet nemen). Maar vooruit, here we go again (heb voor de verandering correcte lidwoorden gebruikt voor leesgemak):

Ik zal proberen zo informatief mogelijk te zijn, maar uiteindelijk kom ik waarschijnlijk toch weer aanvallend en agressief/bot over.

Meisjes vallen op Alpha, niet op Beta. Alpha is doen wat je wilt en nemen wat je nodig hebt en beta is erom vragen.

In dieren is het sterkste en grootste mannetje meestal het alpha mannetje. Omdat ze een betere physique hebben zijn ze gewend om een powerpositie te hebben (het enige wat in een dierenleven belangrijk is is gezondheid en fysieke kracht). Een vrouwelijk dier zal zich automatisch aangetrokken voelen tot het sterkste, gezondste mannetje. Waarom? Voortplanting. Elk wezen op deze hele aarde heeft maar 1 doel: lang genoeg leven om voort te planten. Jammer genoeg is de mens de enige soort die naief genoeg is om te denken dat er meer is. In ons onderbewust zijn redeneren we nog steeds naar ons instinct. Misschien verandert dit naar nog een paar jaar evolutie. Misschien niet. Ik weet het niet. Het kan me eigenlijk ook niets schelen.

Volg je me zover? Jongens zijn (fetishes excluded) erg aangetrokken tot [willekeurig model], maar hebben geen zin in een dik meisje met acne over haar hele smoelwerk. Waarom niet? De redenen dat jongens mooie meisjes leuk vinden is omdat het gezondheid en goede reproductieve kwaliteiten symboliseert. Als een meisje mooi is, is ze waarschijnlijk gezond (zo handelt ons instinct, niet onze hersenen). Daarom is ze leuk. Waarom wil je een aantrekkelijke vriendin? De kwaliteit van seks stijgt. Je sexdrive wordt groter omdat je je liever met haar voort wil planten dan met een lelijk meisje. Ja, je gebruikt een condoom en zij gebruikt de pil en je wilt geen kinderen, maar zo werkt ons instinct niet. Je kunt er ook lekker mee opscheppen tegenover andere vrienden/vriendinnen. Als je dit bij je vrienden doet stijgt je social proof en dit maakt alleen de kans op meer vrouwmensen groter. Ook gaan ze je meer als alpha zien en alpha is aantrekkelijk voor vrouwmensen. Als je tegen vrouwen opschept dan triggert dit een soort van schakel in hun hoofden wat je "pre-selectie" zou kunnen noemen. Als dat meisje leuker of op z'n minst even leuk is als zij dan ben jij automatisch goed genoeg voor haar. Sure, ze zal wel redeneren dat je opschept en een arrogante kwal bent en dat je andere eigenschappen hebt waar ze niet op valt, maar haar instinct zegt "go for it". Ze verdringen het gewoon en jij gaat dat naar buiten halen.

Alpha is aantrekkelijk voor meisjes omdat het goede kwaliteiten voor reproductie symboliseert. Als je dik, lelijk en dom bent kun je nog steeds bloedmooie meisjes krijgen door het instinct van hen te manipuleren. Ze zal afknappen op de dingen die haar ogen zien (e.g. je bent fucking lelijk) maar als je je alpha gedraagt subcommuniceert dat dat je je dit kunt veroorloven omdat je een andere karakteristiek hebt die dit goedmaakt. Als mannetjes in het dierenrijk bijvoorbeeld 3 poten hadden en nog steeds alpha waren dan hadden ze wellicht een eigenschap die dit goedmaakte, een bovennatuurlijk ontwikkelde kracht in hun andere poten, ziekelijke snelheid of wat dan ook. Beta jongens subcommuniceren dat ze geen aantrekkelijke voortplantingskwaliteiten bezitten.

---

Het is ook afhankelijk van het geslacht van de kinderen. Laten we er vanuit gaan dat je meisjes een rating geeft op een schaal van 1-10... Niet alleen op uiterlijk, maar the whole package - innerlijk, uiterlijk, bereikbaarheid, everything. Zou je met een 6/10 iets beginnen als dit ook kon met een 8/10? Natuurlijk niet. Wat dit met het geslacht heeft te maken? We proberen het zoveel mogelijk 50/50 te houden. Als jij een 8/10 kan krijgen, dan ben jij waarschijnlijk ook een 8/10. Als zij een 7/10 is kan zij in theorie geen 8/10 krijgen. Dit betekent dat zij 8/10 van de aantrekkelijke kwaliteiten heeft voor een vrouwmens als kind, en dat jij 8/10 aantrekkelijke kwaliteiten hebt voor een zoon. Het is vaak geloofd dat het geslacht van het kind vergeleken kon worden met een muntstuk dat de lucht in gegooid werd. Niet echt. Als een koppel aantrekkelijke kwaliteiten heeft voor een meisje (uiterlijk, that's all) dan is de kans dat er een meisje ter wereld komt groter dan dat er een jongen ter wereld komt. Arme mensen en knappe mensen hebben vaker dochters - knap is net uitgelegd en arm is redelijk simpel te begrijpen. Zonen van een familie met een hoge status kunnen honderden meisjes bevruchten. Cocubines, vrouwen, vriendinnen en watniet. Maar een meisje van hele hoge status kan maar X aantal kinderen ter wereld brengen. Is een meisje supermega-hoge status en kan ze 500 mannen krijgen is dit geen verschil met hoge status en het vermogen om 50 mannen te krijgen. Ze kan toch maar X aantal kinderen ter wereld brengen. Jongens, however... Daarom zijn er ook meer scheidingen met koppels die een dochter hebben, aangezien die alleen maar jeugdigheid (kom ik later op terug) en aantrekkelijkheid nodig hebben is er weinig dat de ouders kunnen doen. Als er een zoon komt moet het status, power, geld en wat allemaal niet erven van zijn vader hoe weinig hier hij ook van heeft. De moeder helpt hier tegenwoordig (tevergeefs, jullie kunnen niets goed doen buiten luiers verschonen, de baby voeden etc.) mee en dit voorkomt in sommige gevallen echtscheidingen.

Om terug te komen op het jeugdigheid, dit is natuurlijk ook aantrekkelijk voor mannen. Waarom? Hoe jeugdiger het meisje (buiten kleine kindjes) hoe beter de kans op voortproductie. Waarom houden we zo van meisjes met blond haar? Dit symboliseert jeugdigheid. Grote tieten? Dit heeft niets te maken met betere lactatie, maar het is wel een goede indicator voor jeugdigheid - een meisje met grote tieten kun je beter aan aflezen of ze jong of oud is aangezien bij oudere leeftijd de tieten gaan hangen. Er zijn natuurlijk ook wel dingen die hier niets mee te maken hebben zoals blauwe ogen. Als kleine kinderen of vrouwmensen bijvoorbeeld een baby zien dan worden ze blij in hun onderbewust zijn. Als je blij wordt, of nerveus (maar dat heeft hier nu niets mee te maken) dan zetten je pupillen uit. In blauwe ogen kun je het beste zien of pupillen uitzetten en kun je dus het beste zien of je partner wel daadwerkelijk blij is en niet dingen faked. Daarom houden vrouwen insgelijks van blauwe ogen. Simpel, no?

Trouwens, ik zou als ik jou was niet zo heel graag een vriendin willen. Wat ze meebrengen is seks en gezelschap (en dit gezelschap is vaak gevuld met ontrouwheid, mind games, testjes die nergens op slaan en andere shit). Wat ze willen is een jongen met status, power, geld, alpha karakteristieken, social proof, seks, gezelschap en wat allemaal niet. Ja ok, gegeven - vaak hebben die dingen met elkaar te maken en wij mannen spelen geen mind games en doen niet aan testjes. Ontrouw? Ja hoor, maar niet zoveel als jullie.

Zo gauw als een relatie begint tussen een jongen en een meisje begint het meisje met het gedrag van de jongen te manipuleren. Ze maakt hem van alpha naar beta. Waarom? Om hem minder aantrekkelijk te maken voor andere meisjes. Als ze hem minder aantrekkelijk maakt voor andere meisjes wordt hij ook minder aantrekkelijk voor haar. Hij verliest ook pre-selectie wat hem nog minder aantrekkelijk maakt voor haar. Zij komt in de powerpositie terecht en dat maakt hem nog minder aantrekkelijk voor haar. Hij wordt beta en dat is op zich al niet aantrekkelijk, dus minder aantrekkelijk voor haar. Vervolgens krijgt het meisje de perceptie dat alle andere mensen haar zien met een jongen die beneden haar rang is, dus moet er wel iets aan haar mankeren - haar kans op voortplanten daalt hierdoor en de jongen wordt steeds onaantrekkelijker. Dan aan het einde van de relatie als het meisje haar relatie effectief verkracht heeft vraagt ze zich af waarom ze niet meer verliefd is op die jongen. Really now take a fucking guess. Maar hij moet wel beta worden, want hij moet een goede, rustige provider/huisvader worden. Guess what? Dat is niet aantrekkelijk. Dit willen jullie meisjes niet maar zo handelt jullie instinct.

Ik heb nog nooit honden gezien met relatieproblemen. Of andere dieren. Wij proberen iets te imiteren van eeuwen geleden en mengen dit met het heden en ja dan krijg je botsingen. Vroeger was het perfect om van die woeste alpha een kalme beta provider te maken, want je wordt geneukt door hem en je wilt dat hij blijft om je kinderen wat dingen bij te brengen, aldus dat je al die dingen doet (minder aantrekkelijk maken) om hem bij je te houden. Vandaag is het allemaal bloemetjes en bijtjes en verliefd dit en dat en willen we allemaal woeste loverboys (12-laat twintig, in sommige gevallen stopt deze drang niet, bijvoorbeeld als je geen kinderen wilt en "fun" wilt) en willen we dat ze zo blijven maar instinctief manipuleren we ze en dan zijn ze niet meer aantrekkelijk, onze hersenen komen in conflict met ons instinct en we krijgen een einde van een relatie. Zielig? Ja. Daarom raad ik jou (en alle andere jongens op dit forum) aan om gewoon zo veel mogelijk meisjes te neuken zonder iets serieus met ze te beginnen en een relatie te beginnen als je echt kinderen wilt of alleen maar bij haar wilt zijn (als je dus in een blaadje een fucking hot model ziet staan en je denkt "hey die is ook wel leuk" begin je dus geen relatie). En dan heb je nog kans dat je lieve schatje vreemdgaat omdat ze tegelijkertijd een woeste loverboy wilt en een goede provider. Jaja, ze willen het allebei.

Maar ik dwaal af, je wilt een vriendin zeg je duidelijk in je posts (can't see why the fuck you'd want to), dan moet je je eerst een paar dingen realiseren. Zij is dom en jij bent slim. Jij doodt de sabeltand tijger, zij verzorgt de kinderen. Jij voedt de hele fucking tribe, zij verzorgt de kinderen. Jij zoekt schuilplaatsen voor de koude winternachten, zij verzorgt de kinderen. Jij voert oorlog, zij zorgt voor de kinderen. Jij overlegt en handelt met andere tribes, zij verzorgt de kinderen. Zie je een patroon? In de maatschappij van tegenwoordig zie ik o zo vaak dat vrouwen speciale krachten toegekend krijgen en waarom? Ik heb geen fucking idee. Op gebied van mode krijgen ze automatisch een speciaal aura en recht terwijl wij mannen echt wel beter kunnen inschatten wat beter staat op wat en wat niet beter staat. Het kan ons gewoon geen fucking reet interesseren. Vrouwen gedragen zich ook naar dit frame - "wij zijn superieur op vele gebieden". Yeh right, the fuck you are. Emotioneel gebied bijvoorbeeld, vrouwen kunnen niet logisch denken. Jij gaat beslissen wat het meisje wilt en wat het meisje leuk vindt en elk argument dat neerkomt op "ze zal het zelf toch wel beter weten wat ZIJ leuk vindt" kan in het water gegooid worden. Dat weet ze niet, ze weet jack shit about nothing tenzij ze met een logisch argument kan komen waarom dat niet zo is en dat is eigenlijk zeggen "regel 1 ik heb altijd gelijk, regel 2 als ik geen gelijk heb treed regel 1 in werking" want vrouwen kunnen niet logisch denken (tot geavanceerde niveaus, dus niet "als ik weg A ben ben ik sneller thuis"-logica). Je kunt vrouwen ook heel makkelijk manipuleren omdat ze niet logisch kunnen denken. Ik heb meisjes laten geloven dat ik op water heb gelopen, psychische krachten heb en wat allemaal niet. Hoe? Je zegt "ik kan op water lopen" en je geeft een logisch argument. Ze snappen het logische argument niet en zoeken voor een andere manier om je credibility te testen, dus ze kijken naar je emoties en hoe je je voordoet. Als je dus in zo'n erge mate jezelf kunt voordoen alsof je je eigen bullshit daadwerkelijk gelooft dan zal zij je ook geloven of haar IQ nu 80 of 130 is. Ze gelooft je en vergeet dat het eigenlijk helemaal niet fucking mogelijk is om op water te lopen. Op zich best grappig, maar eigenlijk gewoon zielig.

Ik zou werk opzoeken van Tyler Durden en David DeAngelo, of Neil Strauss. Ook raad ik je aan om wat Mystery Method te bestuderen. Alles wat ze zeggen zit meestal vol met loopholes maar dit is echt heel standaard en je zal er ongetwijfeld veel fuckbuddies mee kunnen krijgen en een vriendin wanneer je maar wilt.

Nu beeindig ik mijn post maar ik zou nog graag 1 ding zeggen. Er was hier een tijdje geleden een hopeloos geval met hetzelfde probleem als jij - toen ik hem tips gaf en vrouwmensen/onwetende jongens commentaar maakten gaf hij in aan groepsdwang en zei hij basically dat ik een eindje op moest kutten, ben niet zoals hij is, want ten eerste is het dom en ten tweede zijn die eigenschappen (mainstream, groepsdwang, "6 mensen denken X en 1 denkt Y dus 6 mensen hebben gelijk = opkutten ander mens etc.) absoluut NIET aantrekkelijk voor meisjes. Ik zie in je posts direct wat je problemen zijn maar ik ga ze nu niet allemaal 1 voor 1 bespreken, dat kunnen we doen via msn of PM of wat dan ook.

Nog een laatste ding, forumgebruiker Smokin' weet ook goed wat hij zegt. Er zijn wel wat vage dingen in zijn posts maar hij weet wel wat hij zegt (qua 'vage dingen', bv dat van zelfspot, ik weet wel waar hij op doelt maar dit wordt opgevat als de zelfspot die stand-up comedians hebben. Ze hebben dit ontwikkeld omdat ze zo te weten zijn gekomen dat hun uiterlijk geaccepteerd kon worden, of gedrag. Daarom zijn de meeste comedians ook gebrekig. Comedians die niet gebrekig zijn hebben vaak een TOTAAL andere humor dan diegene die lelijk zijn. Dit moet je niet gaan ontwikkelen (Bert Visscher is nog steeds vrijgezel)).
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-08-2007 @ 11:57 :
Nounou, het is natuurlijk wel zo. Ervan uitgaande dat jij en ik met dezelfde soort mensen omgaan is het niet zo raar dat wij alleen leuke en normale mensen met dito vriend(innet)jes tegenkomen en geen apathische of agressieve zakken die hun meisjes slaan.

Maar het is helaas wel zo dat een meerderheid van de jongens klootzakken is en de meerderheid van de meisjes enorme sletten. Als ik op de gemiddelde winkeldag in Rotterdam om me heen kijk naar de stelletjes die daar lopen dan bid ik god op mijn blote knietjes dat zulke dingen nooit nageslacht zullen krijgen.
Ik ga er maar vanuit dat die leuke lieve jongens ook léuke meisjes willen. Het zal me een zorg wezen wat de gemiddelde pauper doet met z'n relationeel gebied.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 13:33
Boebsie
Boebsie is offline
Armoed, ik vind het heel interessant om te lezen wat je allemaal betoogd. Maar volgens mij klopt het van geen kant!
Mensen passen zich net als dieren, aan de omstandigheden waarin zij verkeren. Die rolverdeling waar jij het over hebt, waren rolverdelingen destijds in die desbetreffende omstandigheden. Tuurlijk is er een bepaald fundament van driften en eigenschappen, maar hoe jij het presenteerd gaat echt te ver.

Juist nu zie je dat de rollen behoorlijk aan het veranderen zijn, puur omdat vrouwen steeds meer gelijk worden gesteld aan mannen in de maatschappij!

Kort gezegd ik vind dat je het zogenaamd genetische aspect van handelen zwaar overschat, en de nurture aspecten zwaar onderschat.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 13:34
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Vrouwen zullen nooit gelijk zijn aan mannen omdat ze dan een man zouden zijn. Het feit alleen al dat vrouwen tegenwoordig voor elk baantje kunnen solliciteren zolang ze er niet Godzilla voor af hoeven te weren met hun blote handen is al ziekmakend genoeg. Live like a man, the only way you can.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 13:44
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Armoed schreef op 11-08-2007 @ 14:34 :
Vrouwen zullen nooit gelijk zijn aan mannen omdat ze dan een man zouden zijn. Het feit alleen al dat vrouwen tegenwoordig voor elk baantje kunnen solliciteren zolang ze er niet Godzilla voor af hoeven te weren met hun blote handen is al ziekmakend genoeg. Live like a man, the only way you can.
Onzin vrouwen en mannen zijn uiteraard niet hetzelfde, maar ze zijn wel gelijkwaardig.
En nu vrouwen de kans krijgen zichzelf te profileren, zie je duidelijk dat er een verschuiving plaats vind op bijna elk aspect. Vrouwen zijn tegenwoordig open over sex, komen er ook gewoon voor uit dat ze scharrels hebben en verleiden tegenwoordig ook jongens inplaats van andersom.
Vrouwen hebben tegenwoordig ook jongere mannen en veel mannen vinden iets oudere vrouwen evengoed sexy. Ooit gehoord van een "milf"? Ik hou van "milfs" damn sexy.
Het heeft veel meer met maatschappelijke factoren te maken dan jij doet voorkomen. Ik erken dat er ook natuurlijke verschillen zijn, maar zekers niet in die mate zoals jij dat betoogd.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 13:58
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Armoed schreef op 11-08-2007 @ 14:02 :

Maar ik dwaal af, je wilt een vriendin zeg je duidelijk in je posts (can't see why the fuck you'd want to), dan moet je je eerst een paar dingen realiseren. Zij is dom en jij bent slim. Jij doodt de sabeltand tijger, zij verzorgt de kinderen. Jij voedt de hele fucking tribe, zij verzorgt de kinderen. Jij zoekt schuilplaatsen voor de koude winternachten, zij verzorgt de kinderen. Jij voert oorlog, zij zorgt voor de kinderen. Jij overlegt en handelt met andere tribes, zij verzorgt de kinderen. Zie je een patroon? In de maatschappij van tegenwoordig zie ik o zo vaak dat vrouwen speciale krachten toegekend krijgen en waarom? Ik heb geen fucking idee. Op gebied van mode krijgen ze automatisch een speciaal aura en recht terwijl wij mannen echt wel beter kunnen inschatten wat beter staat op wat en wat niet beter staat. Het kan ons gewoon geen fucking reet interesseren. Vrouwen gedragen zich ook naar dit frame - "wij zijn superieur op vele gebieden". Yeh right, the fuck you are. Emotioneel gebied bijvoorbeeld, vrouwen kunnen niet logisch denken. Jij gaat beslissen wat het meisje wilt en wat het meisje leuk vindt en elk argument dat neerkomt op "ze zal het zelf toch wel beter weten wat ZIJ leuk vindt" kan in het water gegooid worden. Dat weet ze niet, ze weet jack shit about nothing tenzij ze met een logisch argument kan komen waarom dat niet zo is en dat is eigenlijk zeggen "regel 1 ik heb altijd gelijk, regel 2 als ik geen gelijk heb treed regel 1 in werking" want vrouwen kunnen niet logisch denken (tot geavanceerde niveaus, dus niet "als ik weg A ben ben ik sneller thuis"-logica). Je kunt vrouwen ook heel makkelijk manipuleren omdat ze niet logisch kunnen denken. Ik heb meisjes laten geloven dat ik op water heb gelopen, psychische krachten heb en wat allemaal niet. Hoe? Je zegt "ik kan op water lopen" en je geeft een logisch argument. Ze snappen het logische argument niet en zoeken voor een andere manier om je credibility te testen, dus ze kijken naar je emoties en hoe je je voordoet. Als je dus in zo'n erge mate jezelf kunt voordoen alsof je je eigen bullshit daadwerkelijk gelooft dan zal zij je ook geloven of haar IQ nu 80 of 130 is. Ze gelooft je en vergeet dat het eigenlijk helemaal niet fucking mogelijk is om op water te lopen. Op zich best grappig, maar eigenlijk gewoon zielig.
Om wat specifieker op je in te gaan, lol dude wat je hier uitkraamt....meen je dit serieus? Je gaat zekers als argument geven dat je minder vrouwen hebt die beta studies volgen. Nu hoe verklaar jij dat in landen als China, India het percentage man/vrouw verhouding ongeveer gelijk is. Dat heeft evengoed te maken met maatschappelijke factoren, in die landen worden beta studies misschien meer geromantiseerd, men legt andere associties bij dergelijke studies dan hier.
Dat voorbeeld dat je aanhaalt van "lopen op water" lol dude, dus jij doet even een testje op een handjevol vrouwen (wellicht bimbo's) en dan is het opeens een betrouwbare test?
Ik denk dat jij te weinig rekening houdt met het feit dat vrouwen pas enkele tientallen jaren de kans krijgen omzichzelf te ontwikkelen. En nog steeds zie je dat vrouwen ondergeschikt worden gesteld aan de man. Doch zie je tegelijkertijd dat het verschil man/vrouw erg aan het vervagen is. Mannen durfen zich openlijker "vrouwelijker te gedragen" (metroseksuelen) en vrouwen durfen zich openlijker "mannelijker" te gedragen (versieren, bier drinken, sex puur voor de sex etc etc). Dit heeft met de rolverdeling binnen de banenmarkt te maken die steeds meer gelijk trekt, wat zijn effect weer heeft op de rolverdeling in maatschappelijk opzicht.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 13:59
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Vrouwen zijn NIET gelijkwaardig aan de man, de man is superieur. Dit klinkt heel nazifascistisch, zwart/wit, tunnelvisie en wat dan ook maar zo is het gewoon.

Citaat:
Vrouwen zijn tegenwoordig open over sex, komen er ook gewoon voor uit dat ze scharrels hebben en verleiden tegenwoordig ook jongens inplaats van andersom.
Dat is juist goed, het zou er nog eens bij moeten komen dat vrouwen "alleen maar seks hebben om de man te plezieren".

Wat ik nu ga vertellen is waargebeurd. Een meisje dat ik vaag ken (dit is trouwens al 4 maanden geleden) kwam naar mij toe en vroeg me of ik mezelf nou zo stoer vond. Ik vroeg wat ze bedoelde. Ik had blijkbaar een vriendin van haar geneukt en haar het standaard ik-wil-niets-vast praatje gegeven. Stomme player dit je bent heus niet stoer dat zoek een leven zus enzovoorts. Well, I don't really care, dus ik liep gewoon door. Roept ze dat ik niet zomaar weg moet lopen. Ik draai me om (bad move) en zeg dat ik niet geinteresseerd ben in deze discussie. Ze komt naar me toe en haalt vol uit in mijn gezicht. Niet dat het zeer deed, maar ze gebruikte wel duidelijk al haar kracht/gewicht. Ik vroeg simpelweg of ze feminist was. "Wat?" "Ben je feminist?" "Ja" en toen lanceerde ik haar 4 meter het beton in. Ze kwam niet overeind dus ik liep door.

Als vrouwen gelijkwaardig willen zijn aan een man moeten ze ook zo behandeld worden. Als ze terug overeind was gekomen (wat me trouwens moeilijk leek) en me weer aanviel... Tjah, vul maar in voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 14:06
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Armoed schreef op 11-08-2007 @ 14:59 :
Vrouwen zijn NIET gelijkwaardig aan de man, de man is superieur. Dit klinkt heel nazifascistisch, zwart/wit, tunnelvisie en wat dan ook maar zo is het gewoon.
Ja in de oertijd waren mannen superieur absoluut. Maar jij vergeet dat we niet meer in die omstandigheden leven, het recht van de sterkste is in ons huidige manier van leven niet meer fysiek georienteerd. Nu kan een vrouw even sterk (maatschappelijk) worden als een man (mits ze daartoe die vrijheid krijgt) en dat is ook precies wat tegenwoordig gebeurd.

Citaat:
Armoed schreef op 11-08-2007 @ 14:59 :

Dat is juist goed, het zou er nog eens bij moeten komen dat vrouwen "alleen maar seks hebben om de man te plezieren".

Wat ik nu ga vertellen is waargebeurd. Een meisje dat ik vaag ken (dit is trouwens al 4 maanden geleden) kwam naar mij toe en vroeg me of ik mezelf nou zo stoer vond. Ik vroeg wat ze bedoelde. Ik had blijkbaar een vriendin van haar geneukt en haar het standaard ik-wil-niets-vast praatje gegeven. Stomme player dit je bent heus niet stoer dat zoek een leven zus enzovoorts. Well, I don't really care, dus ik liep gewoon door. Roept ze dat ik niet zomaar weg moet lopen. Ik draai me om (bad move) en zeg dat ik niet geinteresseerd ben in deze discussie. Ze komt naar me toe en haalt vol uit in mijn gezicht. Niet dat het zeer deed, maar ze gebruikte wel duidelijk al haar kracht/gewicht. Ik vroeg simpelweg of ze feminist was. "Wat?" "Ben je feminist?" "Ja" en toen lanceerde ik haar 4 meter het beton in. Ze kwam niet overeind dus ik liep door.
hahaha dude...ituurlijk is het waar gebeurd

Citaat:
Armoed schreef op 11-08-2007 @ 14:59 :

Als vrouwen gelijkwaardig willen zijn aan een man moeten ze ook zo behandeld worden. Als ze terug overeind was gekomen (wat me trouwens moeilijk leek) en me weer aanviel... Tjah, vul maar in voor jezelf.
Whahaha...waarschijnlijk ben ik nog veel dommer dan jou, door serieus op jou posts in te gaan. En lees wat ik hierboven schrijf over die fysieke superioriteit.

Laatst gewijzigd op 11-08-2007 om 14:08.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 14:37
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
whatever. Wacht maar tot ik heerser van de wereld ben muahahaha.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 14:39
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Armoed schreef op 11-08-2007 @ 15:37 :
whatever. Wacht maar tot ik heerser van de wereld ben muahahaha.
Dan zul je eerst mij moeten verslaan!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 15:48 :
Ik: gewassen, neutraal gekleed, neutraal gedrag(wel lachen natuurlijk, ben geen lijk) en ik krijg het niet voor elkaar.
Dat is het probleem lijkt mij, waarom je iets beginnen met iemand die van zichzelf al zegt dat hij NEUTRAAL is.
Neutraal komt op mij over als een saai iemand en het lijkt me niet dat mensen zitten te springen om een saai iemand.
Overigens heb ik de rest vh topic niet gelezen,dus weet niet of deze opmerking al gevallen is.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 14:53
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dan zul je eerst mij moeten verslaan!
Ik doe gewoon alsof ik een vrouw ben en ik zeg tegen je dat ik mezelf wil ontwikkelen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 15:01
Smokin'
Smokin' is offline
Atje85 schreef:

“ ik denk toch dat het met dat uitdagende/geheimzinnige te maken heeft.. hoewel ik juist niet snel alles over mijzelf vertel, kom ik op de één of andere manier toch niet ''interessant'' over..”

Weinig over jezelf vertellen is een aardige stap in de goede richting, maar lang niet het hele verhaal. Stel ik ben terughoudend in het vertellen van persoonlijke dingen, maar ga wel elke keer met een meisje praten op het moment dat ik haar zie, dan heeft ze zonder meer snel door wat er aan de hand is. Ik kan niet zien hoe jullie eruit zien, maar het heeft daarwel wat mee te maken. Dan bedoel ik niet knap/niet knap maar gewoon hoe je uit je ogen kijkt, hoe je houding is. Sommige mensen zien er nou eenmaal uit als enorme pussys doordat ze dat ook gewoon zijn, weinig aantrekkelijk. Pussys doen trouwens ook de volgende dingen... eindeloos op MSN chatten met meisjes, heel lang met ze praten meerdere malen en geen date maken of ze zoenen terwijl ze het wel gewoon willen, eindeloos sms-en etc.

Lang met iemand praten, chatten of sms-en wordt altijd als iets goeds verkocht, maar in werkelijkheid is het geen goede zet. Om een goede/aantrekkelijke indruk achter te laten heb je maar weinig tijd nodig, en door eindeloos te blijven lullen hoeft een meisje totaal niet meer haar best voor je te doen.

Atje85 schreefook:

"je bent over t algemeen te serieus ingesteld.. je moet inderdaad meer ‘cool’ zijn, je moet op een wat lager/simpeler niveau praten en handelen, dus gewoon over ‘’roddel-onderwerpen’’, waar vrouwen om kunnen lachen enzo.."

Je moet niet denken in termen van 'over welk onderwerp moet ik het hebben'. Dat is per definitie al fout. Pas je aan naar de omstandigheden en praat niet over iets in het bijzonder, maar laat de zaken grotendeels op z'n beloop. Roddel onderwerpen wil je niet over praten dus als het gesprek daar op mocht komen stuur je het weer een andere kant op, of maak haar juist belachelijk over het feit dat ze zich voor zulke dingen interesseert. Vrouwen lachen om heel veel dingen Atje, niet alleen om 'roddel-onderwerpen'.

En plaats jezelf op een voetstuk in plaats van al die meisjes..dat praat gemakkelijker
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 15:24
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 11-08-2007 @ 15:51 :
Dat is het probleem lijkt mij, waarom je iets beginnen met iemand die van zichzelf al zegt dat hij NEUTRAAL is.
Neutraal komt op mij over als een saai iemand en het lijkt me niet dat mensen zitten te springen om een saai iemand.
Overigens heb ik de rest vh topic niet gelezen,dus weet niet of deze opmerking al gevallen is.
Ja in principe wel, maar ook jij slaat de plank denk ik mis.
Wat aldoor duidelijk naar voren komt bij zowel "Praganout" als "Ajtje85" is dat ze onzeker zijn op dit gebied (verleidelijke omgang met vrouwen) en dan denken jullie ongetwijfeld...duuuh daar posten ze toch immers voor!, maar dat is de hele kern van het probleem. Let wel ik beweer niet dat ze onzeker in het leven staan, een ieder is vaak wel onzeker op een bepaald terrein.
Waar het op neer komt, ze zitten in een vicieuze cirkel. Net als mensen die dik zijn en eten en steeds meer gaan eten vanwege het dik zijn. Hun zelfbeeld wordt mogelijk alsmaar negatiever op dit terrein als ze niet hun instelling veranderen.

Wat aldoor duidelijk is dat jullie beide stellen: "Ik kan dit niet ik kan dat niet, ik ben nou eenmaal zus en zo" en misschien hebben jullie gelijk in die zelfevaluatie. Maar wat jullie in feite doen is vastklampen aan zelfmedelij en dat is laf en onaantrekkelijk!
Je komt met een dergelijke instelling niet vooruit op dit gebied.
Dus creeer mogelijkheden door te stellen: ik zal mijn doel bereiken en meisjes kunnen verleiden, door bewust risico's te nemen. Ik ben een leuke charmante man en zal dat laten zien ook! Als dat besef wortels krijgt ben je voor 90% waar je wezen moet!

Cliche cliche, voor de handliggend whatever...maar oh zo waar!

Laatst gewijzigd op 11-08-2007 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 16:44
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 11-08-2007 @ 16:24 :
Wat aldoor duidelijk is dat jullie beide stellen: "Ik kan dit niet ik kan dat niet, ik ben nou eenmaal zus en zo" en misschien hebben jullie gelijk in die zelfevaluatie. Maar wat jullie in feite doen is vastklampen aan zelfmedelij en dat is laf en onaantrekkelijk!
Je komt met een dergelijke instelling niet vooruit op dit gebied.
Dus creeer mogelijkheden door te stellen: ik zal mijn doel bereiken en meisjes kunnen verleiden, door bewust risico's te nemen. Ik ben een leuke charmante man en zal dat laten zien ook! Als dat besef wortels krijgt ben je voor 90% waar je wezen moet!

Cliche cliche, voor de handliggend whatever...maar oh zo waar!
Maar we zijn nu eenmaal geen robots, dus kunnen we niet zomaar onze instelling veranderen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 16:55
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Vice schreef op 11-08-2007 @ 17:44 :
Maar we zijn nu eenmaal geen robots, dus kunnen we niet zomaar onze instelling veranderen.
Ja klopt dus?
Toch is dat hetgene wat ze zullen moeten doen, je moet het immers zelf doen en willen. Dus denk positief en praktiseer die positieve gedachtes door je vast te klampen aan die positieve gedachtes. Wanneer je bijvoorbeeld met een chick praat en je voelt je onwennig probeer jezelf te verbeteren door te denken aan die positieve voornemens.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 13:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-08-2007 @ 11:48 :
Meestal is het gewoon manier van doen, hoor. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ken wel een aantal jongens van begin twintig die nog nooit echt een relatie hebben gehad. En het is niet dat ze niet leuk genoeg zijn, of niet aantrekkelijk genoeg, maar op de een of andere manier maken ze een bepaalde stap niet bij de omgang met meiden waardoor ze nooit verder komen dan vriendschap. En ik weet niet precies wat het is, maar het is een soort verlegenheid.

Het moet een soort spel zijn, een beetje laten doorschemeren dat je iemand wel aantrekkelijk vindt, maar niet meteen alles op tafel gooien, plagerig doen, ook een beetje fysiek (kietelen enzo), op bepaalde manieren kijken... en zo klinkt het onnodig moeilijk want meestal gaan dit soort dingen vanzelf. Alleen niet voor iedereen dus en het is moeilijk om je vinger erop te leggen welk gedrag je nu precies vrienden- of vriendjesmateriaal maakt. (En dat verschilt natuurlijk per meisje. Ik heb vriendinnen wiens vriendjes leuke knullen zijn, maar bij wie ik nooit op het idee zou komen om er meer dan vriendschap mee te willen. En andersom. Je moet er ook maar net tegenaan lopen...)
Die stap ja.. maar om die stap te kunnen maken, moet je de stappen die je daarvoor hebt gezet, ook in de juiste richting hebben gezet... dus het eigenlijk al mis vanaf het begin... en dan kun je niet ff van route veranderen... dus je blijft stappen zetten naar een vreindschapsband toe, ook al wil je dit niet (laddertheorie?).

Inderdaad, het probleem is eigenlijk niet zozeer dat ik niet weet hoe dingen horen/moeten, maar de probleem ligt hem in de uitvoering bij mij.. zoals ik al zei, innerlijk/karakter komt niet overeen met uiterlijk/uistraling/gedrag..storing op de lijn Daarnaast ben ik niet zo goed in 'spelletjes' spelen en dergelijke.. ik ben altijd heel eerlijk..iemand die je altijd kunt vertrouwen en dergelijke..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 13:15
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
******** schreef op 11-08-2007 @ 11:52 :
1. Werk daar dan aan. Doe dingen die je eigenlijk niet durft.

Het duurde bij mij ook een tijdje voordat ik mijn eigen mening en voorkeuren goed naar buiten durfde te brengen, maar ik heb gemerkt dat mensen je dan juist interessanter als mens gaan vinden. Je gaat dan minder op in de massa.

2. Wat is daar mis mee dan? Toen ik mijn vriendin leerde kennen, ging ik ook uit eten, naar de film, daarna iets drinken.. en dan ga je 's avonds steeds kleffer uit elkaar, totdat je op een dag niet meer naar huis gaat

Wat ik me dan wel afvraag, durf je klef te zijn met een meisje? Durf je te laten merken dat je haar aantrekkelijk vindt? Durf je initiatief te nemen?

3. Nou ja, ze zeggen vaak dat tegenpolen elkaar aantrekken. Misschien moet je eens proberen ook met andere mensen om te gaan.
1. Ik probeer er wat aan te doen, maar het probleem is dus niet alleen het durven... ik durf het wel, maar ik doe het gewoon niet.. Nu zul je zeggen, je durft gewoon niet, maar dat is dus inet zo.. er is iets (geen idee wat) wat mij vaak in mn gedrag remt.. ik heb het gevoel dat i kmezelf heel vaak afrem (met allerlei dingen)... of dat ik dingen net iets anders zeg, dan hoe ik ze de seconden daravoor in mn hoofd had bedacht..

2. Haha, er is opzich niks mis mee..maar wat ik wilde zeggen is dat de activititen die ik noemde, ''rustige''/standaard-activiteiten zijn... ze zien mij niet als iemand met wie je gezellig een dagje lol kunt hebben @ Efteling ofzo.. ik kom te serieus over, en serieuze gesprekken in een attractiepark of tijdens het bowlen is natuurlijk niet erg gezellig.

3. Denk het niet..daar val ik niet op, dat weet ik.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 13:36
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 11-08-2007 @ 16:24 :
Wat aldoor duidelijk is dat jullie beide stellen: "Ik kan dit niet ik kan dat niet, ik ben nou eenmaal zus en zo" en misschien hebben jullie gelijk in die zelfevaluatie. Maar wat jullie in feite doen is vastklampen aan zelfmedelij en dat is laf en onaantrekkelijk!
Je komt met een dergelijke instelling niet vooruit op dit gebied.
Dus creeer mogelijkheden door te stellen: ik zal mijn doel bereiken en meisjes kunnen verleiden, door bewust risico's te nemen. Ik ben een leuke charmante man en zal dat laten zien ook! Als dat besef wortels krijgt ben je voor 90% waar je wezen moet!
Cliche cliche, voor de handliggend whatever...maar oh zo waar!
Je hebt gelijk als je zegt, da je een soort van zelfmedelijden gaat creeren.. vooral wanneer ik om mij heen kijk en anderen het beter zie doen, terwijl ik duidelijk meer kan betekenen voor een gewone vriendin, of meer te bieden heb in een relatie... dan werkt dat ook nog eens extra negatief op mezelf door.. Ik zou nog niet spreken van wanhopig gedrag ofzo, maar t neigt er wel lichtjes naar.. en ik weet dat ik het anders moet doen, en gedeeltelijk ook wel weet hoe ik me dan wél moet gedragen.. maar het komt er op de één of andere manier uit ... bang voor mislukte actie? blauwtje? verkeerd beeld creeren? etc etc.. soort van faalangst... ik ben namelijk ook wel iemand die, als ie iets echt wil, daar ook in wil slagen en het dan liever met weinig risico probeer te bereiken..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 15:32
Atje85
Atje85 is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1579787

Interesting topic..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 12-08-2007 @ 14:12 :
Daarnaast ben ik niet zo goed in 'spelletjes' spelen en dergelijke.. ik ben altijd heel eerlijk..iemand die je altijd kunt vertrouwen en dergelijke..
Oh maar ik bedoel ook niet spelletjes spelen in de zin van gemeen doen oid, te vertrouwen zijn is een vereiste maar meer dat contact zoeken met een meisje in het begin een spel moet blijven, niet al te serieus moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 00:40
Atje85
Atje85 is offline
Dat snap ik wel..maar ik ben serieus, ik houd niet van los gedoe
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 10:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Armoed schreef op 11-08-2007 @ 14:59 :

Wat ik nu ga vertellen is waargebeurd. Een meisje dat ik vaag ken (dit is trouwens al 4 maanden geleden) kwam naar mij toe en vroeg me of ik mezelf nou zo stoer vond. Ik vroeg wat ze bedoelde. Ik had blijkbaar een vriendin van haar geneukt en haar het standaard ik-wil-niets-vast praatje gegeven. Stomme player dit je bent heus niet stoer dat zoek een leven zus enzovoorts. Well, I don't really care, dus ik liep gewoon door. Roept ze dat ik niet zomaar weg moet lopen. Ik draai me om (bad move) en zeg dat ik niet geinteresseerd ben in deze discussie. Ze komt naar me toe en haalt vol uit in mijn gezicht. Niet dat het zeer deed, maar ze gebruikte wel duidelijk al haar kracht/gewicht. Ik vroeg simpelweg of ze feminist was. "Wat?" "Ben je feminist?" "Ja" en toen lanceerde ik haar 4 meter het beton in. Ze kwam niet overeind dus ik liep door.
En toen ging de wekker. Het is wel duidelijk dat die mooie praatjes van je gewoon uit je duim gezogen zijn.

Citaat:
TheCreator schreef op 11-08-2007 @ 06:38 :
sjonge jonge, wat willen die meosjes nou toch. Wat een rare zin trouwens, lees em nogeens. Het moet dus een optie zijn, maar is meestal niet nodig?
Waarom geven meisjes dan de blijk dat ze het zo erg hard nodig hebben en hameren ze er awhw op?
Jezus wat ben jij een frust. Het is heel simpel. Meiden willen gewoon een leuke kerel die d'r leuk uit ziet, 'mannelijk' is (en dan bedoel ik kwa gedrag, eentje die initiatief neemt, galant is, en ook stoer) en ook gewoon lief is als ze dat nodig heeft. Sneue types als jij snappen gewoon niet dat je 'gewoon' een kerel nodig hebt. Die gaan of te arrogant lopen doen omdat ze denken dat dat misschien werkt, of ze gaan enorm lopen slijmen en kwijlen en achter iemand aanlopen en worden op den duur als broertje gezien. Het is helemaal niet moeilijk om gewoon een leuk, spontaan en vriendelijk iemand te zijn, dat vinden meiden dus echt wel leuk hoor. Ze hoeven alleen geen type die na 3 weken nog steeds niet voor z'n gevoelens uit durft te komen omdat 'ie bang is op z'n bek te gaan.

Citaat:
TheCreator schreef op 11-08-2007 @ 06:38 :

Weer he.. Dat hoorde je vrouwen niet zo heel lang anders zeggen. Wat willen vrouwen nou. Wat een koppijn.

Ik ben wel van mening dat jongens met het hart op de juiste plek,
en die wel de moeite nemen om in die lieve onzin meetegaan wat vrouwen altijd zo lijken aantestellen. dat hun moeite niet wordt egloont.
Haha. Zie je, dat is je probleem. Je doet maar mee met die 'lieve onzin' omdat je hoopt eindelijk iemand te vinden. Meiden hebben het gewoon door als je wanhopig bent...

Citaat:
TheCreator schreef op 11-08-2007 @ 06:38 :

Apathische zakkerige types hebben juist nooit oor voor dat soort criteria en die doen het goed... vreemd.
Complete bullshit. Sommige van die VMBO sletjes vallen misschien op krachtpatsers die verder niks in te brengen hebben, maar die zijn ook tevreden met een leven dat ik als vegetatief beschouw. Meiden met een beetje niveau hebben gelukkig een wat uitgebreider eisenpakket.

Citaat:
Atje85 schreef op 12-08-2007 @ 14:36 :
Je hebt gelijk als je zegt, da je een soort van zelfmedelijden gaat creeren.. vooral wanneer ik om mij heen kijk en anderen het beter zie doen, terwijl ik duidelijk meer kan betekenen voor een gewone vriendin, of meer te bieden heb in een relatie...
Dat is sowieso een domme instelling. Ik ben in een cafe of zo ook veel plageriger naar een meisje dan wanneer ik met haar langer een relatie heb. Denk je nou echt dat al die kerels die je ziet als ze alleen met die meid zijn nog steeds hooghartige eikels zijn? Ik denk dat, uitzonderingen daargelaten, de meeste mannen lief zijn voor hun vriendin.

Je moet alleen niet doorslaan en enorm wanhopig doen. Ik heb een hele goeie vriendin van wie ik wel eens verhalen hoor, daar gaan je de haren van overeind staan. Kerels die na een week een brief schrijven met een complete liefdesverklaring waarbij ze uitleggen dat zij de liefde van hun leven is etc. Trust me; als je iemand kwijt wil raken is dat wel ongeveer de beste manier...

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 10:09.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 11:31
Anika
Citaat:
Chimera schreef op 13-08-2007 @ 11:05 :
Je moet alleen niet doorslaan en enorm wanhopig doen. Ik heb een hele goeie vriendin van wie ik wel eens verhalen hoor, daar gaan je de haren van overeind staan. Kerels die na een week een brief schrijven met een complete liefdesverklaring waarbij ze uitleggen dat zij de liefde van hun leven is etc. Trust me; als je iemand kwijt wil raken is dat wel ongeveer de beste manier...

herkenning..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 12:35
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Armoed schreef op 11-08-2007 @ 14:02 :
[B]
Meisjes vallen op Alpha, niet op Beta. Alpha is doen wat je wilt en nemen wat je nodig hebt en beta is erom vragen.

In dieren is het sterkste en grootste mannetje meestal het alpha mannetje. Omdat ze een betere physique hebben zijn ze gewend om een powerpositie te hebben (het enige wat in een dierenleven belangrijk is is gezondheid en fysieke kracht). Een vrouwelijk dier zal zich automatisch aangetrokken voelen tot het sterkste, gezondste mannetje. Waarom? Voortplanting. Elk wezen op deze hele aarde heeft maar 1 doel: lang genoeg leven om voort te planten.
Dit is een wetenschappelijike benadering wat allang niet echt meer van toepassing is. De drang van voortplanting is gedaald naar nihil. Kijk maar naar de Nederlandse geboortecijfers van de afgelopen jaren. Nuff said lijkt mij.



Citaat:
Volg je me zover? Jongens zijn (fetishes excluded) erg aangetrokken tot [willekeurig model], maar hebben geen zin in een dik meisje met acne over haar hele smoelwerk. Waarom niet? De redenen dat jongens mooie meisjes leuk vinden is omdat het gezondheid en goede reproductieve kwaliteiten symboliseert.
Klopt, maar maatschappelijk wordt dit ook gezien als onverzorgt. En dus ook onbemind voor de meeste mensen.
Maar juist dit soort meisjes trekken aan het langste eind omdat wanneer zij ouder worden, mannen 100% zeker van kunnen zijn dat ze niet een andere vent kan krijgen omdat ze zo onaantrekkelijk is, dus meer zekerheid. Als je kijkt naar de hoeveelheid mooie vrouwen daadwerkelijk een relatie/huwelijk hebben is minder dan vrouwen die onaantrekkelijk zijn.
Maar weer een wetenschappelijke benadering.

Citaat:
Je kunt er ook lekker mee opscheppen tegenover andere vrienden/vriendinnen.
... *schud*


Citaat:
Als je dit bij je vrienden doet stijgt je social proof en dit maakt alleen de kans op meer vrouwmensen groter. Ook gaan ze je meer als alpha zien en alpha is aantrekkelijk voor vrouwmensen.
Dit is bullshit, misschien in je eigen sociale kringen maar over het algemeen is het not done om over je neukertjes hebben.

Citaat:
Als je tegen vrouwen opschept dan triggert dit een soort van schakel in hun hoofden wat je "pre-selectie" zou kunnen noemen. Als dat meisje leuker of op z'n minst even leuk is als zij dan ben jij automatisch goed genoeg voor haar. Sure, ze zal wel redeneren dat je opschept en een arrogante kwal bent en dat je andere eigenschappen hebt waar ze niet op valt, maar haar instinct zegt "go for it". Ze verdringen het gewoon en jij gaat dat naar buiten halen.
Dit is speculatief..

---

Citaat:
Het is ook afhankelijk van het geslacht van de kinderen. Laten we er vanuit gaan dat je meisjes een rating geeft op een schaal van 1-10... Niet alleen op uiterlijk, maar the whole package - innerlijk, uiterlijk, bereikbaarheid, everything. Zou je met een 6/10 iets beginnen als dit ook kon met een 8/10? Natuurlijk niet. Wat dit met het geslacht heeft te maken? We proberen het zoveel mogelijk 50/50 te houden. Als jij een 8/10 kan krijgen, dan ben jij waarschijnlijk ook een 8/10. Als zij een 7/10 is kan zij in theorie geen 8/10 krijgen. Dit betekent dat zij 8/10 van de aantrekkelijke kwaliteiten heeft voor een vrouwmens als kind, en dat jij 8/10 aantrekkelijke kwaliteiten hebt voor een zoon. Het is vaak geloofd dat het geslacht van het kind vergeleken kon worden met een muntstuk dat de lucht in gegooid werd. Niet echt. Als een koppel aantrekkelijke kwaliteiten heeft voor een meisje (uiterlijk, that's all) dan is de kans dat er een meisje ter wereld komt groter dan dat er een jongen ter wereld komt. Arme mensen en knappe mensen hebben vaker dochters - knap is net uitgelegd en arm is redelijk simpel te begrijpen. Zonen van een familie met een hoge status kunnen honderden meisjes bevruchten. Cocubines, vrouwen, vriendinnen en watniet. Maar een meisje van hele hoge status kan maar X aantal kinderen ter wereld brengen. Is een meisje supermega-hoge status en kan ze 500 mannen krijgen is dit geen verschil met hoge status en het vermogen om 50 mannen te krijgen. Ze kan toch maar X aantal kinderen ter wereld brengen. Jongens, however... Daarom zijn er ook meer scheidingen met koppels die een dochter hebben, aangezien die alleen maar jeugdigheid (kom ik later op terug) en aantrekkelijkheid nodig hebben is er weinig dat de ouders kunnen doen. Als er een zoon komt moet het status, power, geld en wat allemaal niet erven van zijn vader hoe weinig hier hij ook van heeft. De moeder helpt hier tegenwoordig (tevergeefs, jullie kunnen niets goed doen buiten luiers verschonen, de baby voeden etc.) mee en dit voorkomt in sommige gevallen echtscheidingen.



Om terug te komen op het jeugdigheid, dit is natuurlijk ook aantrekkelijk voor mannen. Waarom? Hoe jeugdiger het meisje (buiten kleine kindjes) hoe beter de kans op voortproductie. Waarom houden we zo van meisjes met blond haar? Dit symboliseert jeugdigheid. Grote tieten? Dit heeft niets te maken met betere lactatie, maar het is wel een goede indicator voor jeugdigheid - een meisje met grote tieten kun je beter aan aflezen of ze jong of oud is aangezien bij oudere leeftijd de tieten gaan hangen. Er zijn natuurlijk ook wel dingen die hier niets mee te maken hebben zoals blauwe ogen. Als kleine kinderen of vrouwmensen bijvoorbeeld een baby zien dan worden ze blij in hun onderbewust zijn. Als je blij wordt, of nerveus (maar dat heeft hier nu niets mee te maken) dan zetten je pupillen uit. In blauwe ogen kun je het beste zien of pupillen uitzetten en kun je dus het beste zien of je partner wel daadwerkelijk blij is en niet dingen faked. Daarom houden vrouwen insgelijks van blauwe ogen. Simpel, no?
Waar baseer je dit op?

Citaat:
Trouwens, ik zou als ik jou was niet zo heel graag een vriendin willen. Wat ze meebrengen is seks en gezelschap (en dit gezelschap is vaak gevuld met ontrouwheid, mind games, testjes die nergens op slaan en andere shit).
Wat ze willen is een jongen met status, power, geld, alpha karakteristieken, social proof, seks, gezelschap en wat allemaal niet. Ja ok, gegeven - vaak hebben die dingen met elkaar te maken en wij mannen spelen geen mind games en doen niet aan testjes. Ontrouw? Ja hoor, maar niet zoveel als jullie.
Om hele andere reden dan die jij hebt. Sex is slechts een onderdeel wat men met elkaar kan delen zoals met meer dingen.
Het tweede daarin tegen ligt aan de persoon waarmee je een relatie onderhoud. Als jij vrouwen hebt die het bovenstaande daadwerkelijk doen dan raad ik je aan om wat selectiever te zijn.
Komt ook een beetje gefrustreerd over moet ik zeggen.

Citaat:
*knip*
Nadat ik deze tirade heb doorgelezen kan ik maar een ding zeggen: Jij snapt vrouwen absoluut niet.
Meer heb ik niet te zeggen.

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 12:41.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 12:40
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
snapt vrouwen absoluut niet.
Laugh.jpg

I'm done.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 12:48
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Armoed schreef op 13-08-2007 @ 13:40 :
Laugh.jpg

I'm done.
De meeste dingen die jij noemt (opscheppen, lopen patsen) werken misschien met VMBO types die in de lokale kapsalon aan de slag zijn, maar niet op vrouwen die wel onafhankelijk zijn. Mijn vriendin gaat promoveren en waarschijnlijk meer verdienen dan ik, als bij haar ga lopen patsen met m'n geld of m'n auto of whatnot, lacht ze me vierkant uit.

Daarnaast is je reactie gewoon zwak. Als iemand commentaar heeft op je spuisels doe je dat af met een laffe reactie zonder inhoudelijk op z'n commentaar in te gaan. Bewijst maar weer dat het gewoon wat verzinsels zijn.

Om nog eens terug te komen op dat "lanceerde haar 4 meter het beton in, en ze stond niet meer op"; wat bedoel je hiermee? dit klinkt duidelijk meer als een geweldadige fantasie die ik meer vind passen bij een wannabe-verkrachter dan bij iemand die daadwerkelijk ervaring heeft met vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 12:50
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 11-08-2007 @ 15:51 :
Dat is het probleem lijkt mij, waarom je iets beginnen met iemand die van zichzelf al zegt dat hij NEUTRAAL is.
Neutraal komt op mij over als een saai iemand en het lijkt me niet dat mensen zitten te springen om een saai iemand.
Overigens heb ik de rest vh topic niet gelezen,dus weet niet of deze opmerking al gevallen is.
Nee, nog niet...
Hmm, wat ik bedoel met neutraal zijn is het niet laten defineren in een vorm van een hokje zoals: kakker, hardrocker, niggah/wiggah etc etc. Ik draag wel veel zwart maar je kan niert zien DAT ik een hardrocker ben want de volgende dag kan ik net zo goed licht gekleed zijn. Ik heb ook geen lang haar en tatoo's en dat soort gekkigheden.. slechts een Engel des doods als hanger. Juist die mensen die je kan defineren zijn juist het saaist omdat je het kan defineren... maar slechts een mening
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 12:54
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 11-08-2007 @ 16:24 :
Ja in principe wel, maar ook jij slaat de plank denk ik mis.
Wat aldoor duidelijk naar voren komt bij zowel "Praganout" als "Ajtje85" is dat ze onzeker zijn op dit gebied (verleidelijke omgang met vrouwen) en dan denken jullie ongetwijfeld...duuuh daar posten ze toch immers voor!, maar dat is de hele kern van het probleem. Let wel ik beweer niet dat ze onzeker in het leven staan, een ieder is vaak wel onzeker op een bepaald terrein.
Waar het op neer komt, ze zitten in een vicieuze cirkel. Net als mensen die dik zijn en eten en steeds meer gaan eten vanwege het dik zijn. Hun zelfbeeld wordt mogelijk alsmaar negatiever op dit terrein als ze niet hun instelling veranderen.

Wat aldoor duidelijk is dat jullie beide stellen: "Ik kan dit niet ik kan dat niet, ik ben nou eenmaal zus en zo" en misschien hebben jullie gelijk in die zelfevaluatie. Maar wat jullie in feite doen is vastklampen aan zelfmedelij en dat is laf en onaantrekkelijk!
Je komt met een dergelijke instelling niet vooruit op dit gebied.
Dus creeer mogelijkheden door te stellen: ik zal mijn doel bereiken en meisjes kunnen verleiden, door bewust risico's te nemen. Ik ben een leuke charmante man en zal dat laten zien ook! Als dat besef wortels krijgt ben je voor 90% waar je wezen moet!

Cliche cliche, voor de handliggend whatever...maar oh zo waar!
Je hebt gelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 13:13
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 12-08-2007 @ 14:36 :
Je hebt gelijk als je zegt, da je een soort van zelfmedelijden gaat creeren.. vooral wanneer ik om mij heen kijk en anderen het beter zie doen, terwijl ik duidelijk meer kan betekenen voor een gewone vriendin, of meer te bieden heb in een relatie... dan werkt dat ook nog eens extra negatief op mezelf door.. Ik zou nog niet spreken van wanhopig gedrag ofzo, maar t neigt er wel lichtjes naar.. en ik weet dat ik het anders moet doen, en gedeeltelijk ook wel weet hoe ik me dan wél moet gedragen.. maar het komt er op de één of andere manier uit ... bang voor mislukte actie? blauwtje? verkeerd beeld creeren? etc etc.. soort van faalangst... ik ben namelijk ook wel iemand die, als ie iets echt wil, daar ook in wil slagen en het dan liever met weinig risico probeer te bereiken..
Hoe hiermee om te gaan? Je moet je gaan ontrekken aan het verleden. Het verleden is gebeurd en daar kan je geen invloed meer op uitoefenen, richt je op de toekomst dat is het enigste wat telt.
En niet bang zijn om te falen, integendeel succesvolle mensen zijn vaak 10 keer op hun bek gegaan om de 11de keer te slagen. Als jij geen risico's neemt geef je jezelf per definitie geen kans en dat is nog veel erger dan falen, dat is ronduit laf en onaantrekkelijk!
Dit klinkt allemaal heel beladen en geromantiseerd, maar dit is echt de key. Alles heeft met je instelling te maken. Ik weet 100% zeker dat je genoeg kwaliteiten hebt om vrouwen aan te trekken, dus werk aan je instelling en benadering!

Citaat:
Atje85 schreef op 13-08-2007 @ 01:40 :
Dat snap ik wel..maar ik ben serieus, ik houd niet van los gedoe
BULLCRAP!

Met 1 simpele zin verrraad je je hele instelling. Leg mij eens uit hoe jij kan weten dat je niet van los gedoe houdt als je uberhaupt naar eigen zeggen niet instaat bent om meisjes te versieren?

Evalueer wat je hier doet: Je prent jezelf dingen in om geen stappen te ondernemen! De problemen die jij ervaart schuif je af op je karakteristieke kenmerken die je zo goed denkt te kennen, of op die meisjes die in een ander stadia zouden zitten.
Allemaal excuusjes om niet actie over te gaan. You see?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 13:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 13-08-2007 @ 14:13 :
Hoe hiermee om te gaan? Je moet je gaan ontrekken aan het verleden. Het verleden is gebeurd en daar kan je geen invloed meer op uitoefenen, richt je op de toekomst dat is het enigste wat telt.
En niet bang zijn om te falen, integendeel succesvolle mensen zijn vaak 10 keer op hun bek gegaan om de 11de keer te slagen.
Yup! vaker proberen heeft 2 voordelen. Ten eerste: hoe meer pogingen, hoe meer kansen. Daarnaast wordt het ook nog eens makkelijker als je het vaker probeert. Afgewezen worden gebeurt gewoon, en als het vaker gebeurt heb je er een stuk minder last van emotioneel. Na een tijdje krijg je vanzelf de "whatever, NEXT!" instelling. Je moet ook absoluut niet verliefd worden op een meisje voordat je wat met haar krijgt, daarmee kun je beter tot twee weken in de relatie wachten.

Ik heb nu 6 maanden een vriendin waarvan er een dikke kans is dat dit echt een blijvertje is (en dan bedoel ik dat we beiden wel wat zien in samenwonen en verder over een jaar ofzo), maar hiervoor was het net zo goed af en aan. Anderhalf jaar geleden heb ik het uitgemaakt met m'n vorige vriendin, daarna een aantal scharrels gehad (sommige alleen mee gezoend, andere seks, sommige maakten het met mij uit, anderen heb ik vriendelijk gemeld er niks in te zien). Je moet je niet blindstaren op 1 persoon, er is een hele dikke kans dat je 2 weken in de 'relatie' erachter komt dat ze, nu ze zich op d'r gemak voelt, eigenlijk wel een paar hele vervelende eigenschappen heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.