Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2017, 07:32
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Werken.
__________________
Forumdownie
Advertentie
Oud 30-03-2017, 08:00
Verwijderd
Ik zal jou eens werken.
Oud 30-03-2017, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Ik zal jou eens werken.


Ik ga zometeen nog even poetsen, heb vanmiddag vergadering en vanavond repetitie.
Oud 30-03-2017, 08:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Werken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-03-2017, 09:01
Verwijderd
Ik ga de hele dag bezig met mn afstudeeronderzoek, daarna ff wandelen om mn hoofd leeg te maken, daarna kopje koffie in de stad en wachten om een vriend en dan samen met hem ergens eten
Oud 30-03-2017, 13:36
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Het spijt me, zoef. Ik heb 'm al gekeken.
Die ze hier vanavond uitzenden?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-03-2017, 13:39
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Die ze hier vanavond uitzenden?
Yes!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-03-2017, 15:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben nu aan het sjillen met al m'n ramen open en straks ga ik naar Paradiso voor The Shins en dan morgen sollicitatiegesprek, aaaah!!!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-03-2017, 15:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Chillen in het park met booze en misschien een jointje
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-03-2017, 15:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Chillen in het park met booze en misschien een jointje
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 30-03-2017 om 15:42.
Oud 30-03-2017, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu aan het sjillen met al m'n ramen open en straks ga ik naar Paradiso voor The Shins en dan morgen sollicitatiegesprek, aaaah!!!
Om hogerop te komen? Successsss
Oud 30-03-2017, 16:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Yup. Dankjewel. Ik knijp 'm wel een beetje, want het is met m'n manager en m'n concurrentie is kakkie-goed. *fingers crossed*
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-03-2017, 16:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Daarnet stond er een ander filmpje of mijn favoriete flikken. Ik zag het wel. Ga ik zeggen tegen sinterdaese en zwarte walpiet.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-03-2017, 16:17
Verwijderd
Jij bent ook poepgoed, schatje.

Vorige week een shirt gekocht bij de lidl om te proberen als werkshirt. Er zaten kraaltjes aan. Stomme ding is verdomme 1 keer gewassen en ik sta de kraaltjes uit de wasmachine te plukken
Oud 30-03-2017, 16:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Daarnet stond er een ander filmpje of mijn favoriete flikken. Ik zag het wel. Ga ik zeggen tegen sinterdaese en zwarte walpiet.
Ja, ik deed dat om te checken of je al druks had gebruikt. Braaf.

Citaat:
Jij bent ook poepgoed, schatje.

Vorige week een shirt gekocht bij de lidl om te proberen als werkshirt. Er zaten kraaltjes aan. Stomme ding is verdomme 1 keer gewassen en ik sta de kraaltjes uit de wasmachine te plukken
Ja, maar die knul is ook nog es hella tof en ik mag hem heel graag en hij heeft echt zo veel hart voor de zaak. Ik heb na al die jaren toch iets meer een 'pff, fuck deze bullshit' houding.

En dat van dat shirt had ik je ook wel kunnen vertellen. Sowieso moet je geen shit met kraaltjes kopen, maar al helemaal niet van de lidl.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-03-2017, 16:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik ben nu aan het sjillen met al m'n ramen open en straks ga ik naar Paradiso voor The Shins en dan morgen sollicitatiegesprek, aaaah!!!
Nice!

Ik heb lekker gewerkt vandaag, zo eten met wat vriendinnen en vanavond zingen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-03-2017, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik deed dat om te checken of je al druks had gebruikt. Braaf.



Ja, maar die knul is ook nog es hella tof en ik mag hem heel graag en hij heeft echt zo veel hart voor de zaak. Ik heb na al die jaren toch iets meer een 'pff, fuck deze bullshit' houding.

En dat van dat shirt had ik je ook wel kunnen vertellen. Sowieso moet je geen shit met kraaltjes kopen, maar al helemaal niet van de lidl.
Ach, dat sollicitatiegesprek fix jij even met je algehele awesomeness. Dat heeft hij dan weer niet, weet ik zeker.

En ach, kraaltjes kunnen best leuk zijn. Alleen die van de lidl dus niet.
Oud 30-03-2017, 17:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind kraaltjes aan mijn kleding alleen leuk als ik er verder ook als een heks dan wel hippie uitzie
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-03-2017, 17:59
Verwijderd
Ik.heb verder ook geen kleding met kraaltjes, maar voor mijn werk ben ik altijd op zoek naar goedkope prima kleding die er oké uitziet. Ik stel dan niet zo'n hoge eisen aan mijn kleding. Loop er niet om leuk uit te zien en het is binnen no time toch kapot getrokken/volgeknoeid/ondergekwijld.
Oud 30-03-2017, 18:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat snap ik wel, ja
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-03-2017, 18:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De nieuwe Jamiroquai is weer prima
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-03-2017, 18:53
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik weet niet waar die kraaltjes zitten, maar loop je daarmee niet ook het risico dat je er andere dingen mee bekrast?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-03-2017, 19:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet niet waar die kraaltjes zitten, maar loop je daarmee niet ook het risico dat je er andere dingen mee bekrast?
Mijn ervaring is dat wanneer er iets tegen je shirt drukt, dat je lijf dan meestal wel iets meegeeft, waardoor er vrijwel nooit zoveel druk staat dat je iets kunt bekrassen. Behalve misschien op je heupbot ofzo.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-03-2017, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet waar die kraaltjes zitten, maar loop je daarmee niet ook het risico dat je er andere dingen mee bekrast?
Nee, deze zitten op de halslijn, dus het moet gek gaan. Collega's hebben ringen en/of armbanden en/of horloges om en dat is een stuk onhygiënischer en krasgevaarlijker.
Oud 30-03-2017, 21:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Whut, mag dat nog of doen ze dat gewoon?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 31-03-2017, 03:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gvd, word ik ineens wakker met dikke keeltyfus. Natuurlijk net vandaag.
Haat aan zieke mensen die dichtbij me keihard hebben leggen ziek te wezen te zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-03-2017, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen! Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Citaat:
Ik ga de hele dag bezig met mn afstudeeronderzoek, daarna ff wandelen om mn hoofd leeg te maken, daarna kopje koffie in de stad en wachten om een vriend en dan samen met hem ergens eten
Ik bedoel dit minder haterig dan het wellicht overkomt, maar ik vind het wel geestig dat je je eigen vraag beantwoordt zonder dat iemand daar om vroeg en dat verder ook niemand er op reageert
Oud 31-03-2017, 08:49
Verwijderd


Al zie ik het niet echt als reageren op mn eigen vraag maar meer als mijn eigen toevoeging plaatsen in de reeks van antwoorden die kwam op mijn vraag.
Oud 31-03-2017, 09:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik bedoel dit minder haterig dan het wellicht overkomt, maar ik vind het wel geestig dat je je eigen vraag beantwoordt zonder dat iemand daar om vroeg en dat verder ook niemand er op reageert
Is dat niet basically 80% van dit topic tho?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-03-2017, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Whut, mag dat nog of doen ze dat gewoon?
Tuurlijk mag dat niet, dat mag al zo'n twaalfduizend jaar niet meer. Wordt evengoed gewoon gedaan.
Citaat:
Ik bedoel dit minder haterig dan het wellicht overkomt, maar ik vind het wel geestig dat je je eigen vraag beantwoordt zonder dat iemand daar om vroeg en dat verder ook niemand er op reageert
Oud 31-03-2017, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel dit minder haterig dan het wellicht overkomt, maar ik vind het wel geestig dat je je eigen vraag beantwoordt zonder dat iemand daar om vroeg en dat verder ook niemand er op reageert
Als jij nou ook niet reageert gaat ze misschien wel weer ergens anders levens verwoesten in plaats van hier
Oud 31-03-2017, 13:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
lulz, twitteraccount van een robotje die automatisch tweets van Trump uitprint, en deze verbrand
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-03-2017, 13:44
Verwijderd
Lol
Oud 31-03-2017, 22:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nee, deze zitten op de halslijn, dus het moet gek gaan. Collega's hebben ringen en/of armbanden en/of horloges om en dat is een stuk onhygiënischer en krasgevaarlijker.
Oh, iets dat ik me in dit kader afvraag: wat doe je als je met die industrial van je een koptelefoon op wilt zetten?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 31-03-2017, 22:50
Verwijderd
Ik gebruik geen koptelefoons.
Oud 31-03-2017, 22:59
Verwijderd
Eindelijk thuis. Dàt was een lange dag.
Oud 31-03-2017, 22:59
moohh
moohh is offline
wie wil seks met mij
Oud 31-03-2017, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik geen koptelefoons.
Maar, mensen die dit wel doen Ondervinden die dan hinder door zo'n industrial?
Oud 31-03-2017, 23:02
Verwijderd
Citaat:
wie wil seks met mij
Nee sorry. Enilorac misschien wel
Oud 31-03-2017, 23:54
Verwijderd
Wtf waar komt dat nu weer vandaan
Oud 01-04-2017, 07:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar, mensen die dit wel doen Ondervinden die dan hinder door zo'n industrial?
Dat denk ik niet. Er zit niet altijd zo'n staaf in, hè?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-04-2017, 07:30
Verwijderd
Zeggen ze dat over jou ook?
Oud 01-04-2017, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Wtf waar komt dat nu weer vandaan
Volgens mij was het niet zo heel moeilijk om te begrijpen dat dit een grapje was.
Oud 01-04-2017, 10:21
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zeggen ze dat over jou ook?
Oud 01-04-2017, 11:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wtf waar komt dat nu weer vandaan
Citaat:
Volgens mij was het niet zo heel moeilijk om te begrijpen dat dit een grapje was.
Het lijkt erop dat je Enilorac met een specifieke reden noemt, maar volgens mij noem je r alleen maar omdat ze boven je had gepost.

Anyhoo, mislukt grapje.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-04-2017, 12:17
df
Avatar van df
df is offline
Schitterende grap! Erg geslaagd!!!!!!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 01-04-2017, 12:59
Verwijderd
Er gaat een auto-alarm af op de Godfather tune
Oud 01-04-2017, 13:15
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Schitterende grap! Erg geslaagd!!!!!!
__________________
Forumdownie
Oud 01-04-2017, 18:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vorig weekend (of was het het weekend daarvoor...) knapte mijn waslijn. Vandaag een nieuwe waslijn gekocht, net gelijk nieuwe spijkers in de schutting geslagen (een aantal haakjes zat al niet zo stevig meer) en de oude waslijn vervangen door twee nieuwe. How exiting

Het huis van mijn stokoude buurvrouw schijnt trouwens leeg gehaald te worden. Niet erg op zich, maar ik ben wel benieuwd wat er dan gaat gebeuren. Die vrouw heeft dat huis 60 jaar lang gehuurd maar ik geloof niet dat de huisbaas in de tussentijd ook maar iets vernieuwd heeft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-04-2017, 18:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb heel burgerlijk mijn sjaal afgehaakt, misschien kan ik hem komende week nog even dragen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.