Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef op 04-11-2003 @ 19:20:
Nee het dansen is nu ook anders. Je ziet nog steeds wel mensen hakken maar dat zijn eigenlijk meer de mensen die al vanaf de jaren 90 meestuiteren. Het grootste gedeelte van de nieuwe generatie zal je zien stampen. Euh ja hoe je dat uitlegt mag joost weten. Maar het lijkt iig op heel snel op een neer en wat rond springen en de nieuwe reefteefjes gooien ook vaak hun benen in de lucht alsof ze de klompen dans doen.
Wat leuk zeg! Een beetje als een clowntje dus!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2003, 11:00
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
ik vind gabbers opzich wel lache
maar wat ik echt jammer vind is dat de neo-nazi's zich mengen met gabbers. Dus gabbers krijgen al gauw de naam racisten.

Maar t is altijd wel lache om een stel stuiterballen te zien op een feest
__________________
Appelmoes
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 11:39
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Gabbers komen terug? goh..boeiend..ze gaan hun gang maar, dat gezeik over hoe ze euit zien, damn laat ze lekker, zolang het geen neonazi's zijn kan het mij aan m'n reet roesten hoe ze eruit zien en welke muziek ze luisteren.
(als het maar niet mijn buren zijn)(wat dus wel zo is) ( )
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:35
Kit
Avatar van Kit
Kit is offline
tis wel grappig idd
__________________
teddybeer...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 17:44
kaboutertje#1
kaboutertje#1 is offline
!!super!! zkr feestuh
__________________
t leven is een groot feest
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 17:50
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Noé schreef op 08-11-2003 @ 11:26:
Wat leuk zeg! Een beetje als een clowntje dus!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:15
me_ingexx
me_ingexx is offline
zeker is de gabbertijd helemaal back, heb heel de zomer op de camping hardcore lope luistere ja, was gewoon het nummer van de zomer!!! dusssuh maar alleen die joints enzo moeten weg, dat verpest het gewoon als je helemaal van de kaart ben, beetje ken geen kwaad..... zie je xxxxdikke middelvinger xxx Inge hehehehe
__________________
xxxxme---->> Inge
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:05
Verwijderd
in "de klundert" is hardcore dus helemaal terug. gelukkig dan is de aarde veilig.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:18
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Kvind het alleen jammer dat er nu alweer meelopers zijn.
Eerst begon het in te komen, toen werd het populair en kwamen alle meelopers daarna stierf het beetje uit.in de ongeveer4 jaar ertussen hoor je van iedereen(ook de mensen die toen het in was gabber waren) dat gabber dood is, dat je een mafkees bent blablabla maar het allerergste is dat je dan nu het weer inkomt weer van dezelfde idioten moet horen dat het weer terug is/komt en dat ze het altijd al mooi vonden, om te kotsen
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:30
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 24-10-2003 @ 16:09:
hier nog ff een artikel : http://nu.nl/news.jsp?n=223243&c=60

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding] lijpe gabbas

[afbeelding] ikke sta strak

[afbeelding] en hier ook

[afbeelding]

[afbeelding]

zo ff genoeg
jij ziet er eng uit als jij diegene bent met die ogen zo
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:35
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
nee jij trekt pas volle zalen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:42
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 18-11-2003 @ 17:35:
nee jij trekt pas volle zalen
Vooral die linkse dame op de onderste foto is een schoonheid!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 12:10
Gantboy86
Avatar van Gantboy86
Gantboy86 is offline
is weer trug
is nooit weg geweest!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 12:31
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Robo schreef op 29-10-2003 @ 16:34:
Nja ik ben zelf ook alto.
hahahahaha
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 15:02
Krez
Avatar van Krez
Krez is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 24-10-2003 @ 17:09:

De moderne gabber draagt geen ausies meer, maar lonsldale, een spijkerbroek en kisten, en soms ook nog bretels.
als je voor een nazi aangezien wil worden wel ja
__________________
*BURP* wat zei je?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 17:39
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 18-11-2003 @ 17:35:
nee jij trekt pas volle zalen
haha zekerz
maar je ziet er zo gewoon uit is niet beledigend bedoeld,
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 13:57
Verwijderd
Hardcore is best grappig, een gabbahfeestje lijkt me ook wel leuk maar ik ben bang dat ik als alto aangezien word en geslagen word

en ik heb schijt aan mensen die oh zo trots zijn dat ze in Nederland geboren zijn dat ze het overal moeten roepen en het ook echt moeten laten zien.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef op 04-11-2003 @ 19:20:
Nee het dansen is nu ook anders. Je ziet nog steeds wel mensen hakken maar dat zijn eigenlijk meer de mensen die al vanaf de jaren 90 meestuiteren. Het grootste gedeelte van de nieuwe generatie zal je zien stampen. Euh ja hoe je dat uitlegt mag joost weten. Maar het lijkt iig op heel snel op een neer en wat rond springen en de nieuwe reefteefjes gooien ook vaak hun benen in de lucht alsof ze de klompen dans doen.

pfff beetje het skanken jatten he???
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:02
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
eXo schreef op 31-10-2003 @ 18:14:
Wacht even? Impliceer je hier dat er mensen zijn die er daadwerkelijk naar luisteren? Zeg maar als in .. huiskamermuziek?

Dat ze thuiskomen na 'n harde dag werk / school, hun schoenen uittrappen, in een gemakkelijke stoel gaan zitten, de cd speler aanzetten en vervolgens uiterst ontspannen naar 400+bpm hakketerrortakkeherrie gaan luisteren?

Eergister ging ik met de Radio aan slapen, werd ik om drie uur snachts spontaan wakker op de sounds van LA Style - James Brown is Dead!, gelijk ff uit bed springen om te dansen, HEERLIJK!!

Ik hou alleen van hardcore/oldskool tussen de 1992-1998 periode, die nieuwe shit zoals Industriual trke me niet, en terror al helemaal niet
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:14
ladii_inge
ladii_inge is offline
Zeker beter dat hardcore weer helemaal terug komt Daar kan je pas op los komen!! De aussi mag van mij in de kast blijven hangen maar lekker los gaan op RTC en Neophyte en heel de shit beter!!!!!!!!!!

Enuh.. die kale koppen zijn vrij sexy al zeg ik het zelf...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:16
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 25-11-2003 @ 18:39:
jij ziet er eng uit als jij diegene bent met die ogen zo ...


haha zekerz
maar je ziet er zo gewoon uit is niet beledigend bedoeld,
Denk dat dat voor een groot deel ergens anders aan ligt...van die ogen dan

maar ik mag niet oordelen zonder t fijne ervan te weten
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:19
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Ik hou alleen van hardcore/oldskool tussen de 1992-1998 periode, en terror niet..
heb je zin ff verkloot maargoed... Ben ik t mee eens.. terror gaat me net ff te ver..

Citaat:
Enuh.. die kale koppen zijn vrij sexy al zeg ik het zelf...
ook compleet mee eens ... mits de desbetreffende man een mooi hoofd ervoor heeft..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:22
ladii_inge
ladii_inge is offline
die kale koppen moeten inderdaad wel staan maarrr als het dan ook staat is het super... Wel jammer dat jullie van gabbers allemaal huppelkutjes en domme mensen maken....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:23
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik kom trouwens niet op HC parties, ik wil namelijk niet voor mn huidskleur in mekaar gebeukt worden door een paar LonSSdale Wazi Zwabbers.

Ik ben het er mee eens dat een groot gedeelte van het HC publiek nogal hersenloos is.
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:26
ladii_inge
ladii_inge is offline
Die die "meelopers" die het alleen maar doen om de racist uit te hangen idd wel maar je moet ze natuurlijk niet allemaal over één kam scheren.. wil niet over niveau's praten ofzo en het is niet lullig bedoeld maar hier iemand die van gabbermuziek houdt en het vwo doet...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:31
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Another way: als je een beetej je mannetje staat gebeurt dat niet hoor.. tenminste bij ons zijn er ook altijd wel gekleurde mensen mee en ik heb nog nooit meegemaakt dat ze een trap voor hun smoel krijgen...

wel weer een beetje jammer dat je daar dan voor op moet passen, maar begrijp je point...

over dat gezeur over hoe dom of slim gabbers zijn...voor de zoveelste keer..t gaat er ten eerste niet om welk niveau school je gedaan hebt t is maar net hoe je in t leven staat enz enz.. en verder ontken ik niet dat er domme mensen tussen zitten maar kom op waar hebben we t nou over...mensen die in een 'gewone' discotheek staan, zijn allemaal gymnasium mense? ik snap die hele discussie gewoon niet..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:33
darkcarry
darkcarry is offline
gabbers zijn best wel aardige mensen, als je ze kent.
maar is niet bepaald mijn muziek, al ga ik soms wel eens mee naar zo'n feest, is wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:35
ladii_inge
ladii_inge is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 26-11-2003 @ 16:31:
Another way: als je een beetej je mannetje staat gebeurt dat niet hoor.. tenminste bij ons zijn er ook altijd wel gekleurde mensen mee en ik heb nog nooit meegemaakt dat ze een trap voor hun smoel krijgen...

wel weer een beetje jammer dat je daar dan voor op moet passen, maar begrijp je point...

over dat gezeur over hoe dom of slim gabbers zijn...voor de zoveelste keer..t gaat er ten eerste niet om welk niveau school je gedaan hebt t is maar net hoe je in t leven staat enz enz.. en verder ontken ik niet dat er domme mensen tussen zitten maar kom op waar hebben we t nou over...mensen die in een 'gewone' discotheek staan, zijn allemaal gymnasium mense? ik snap die hele discussie gewoon niet..
Kan het niet beter zeggen!! Dat bedoelde ik er ook mee.. kwam aleen niet zo goed onder woorden geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:37
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 26-11-2003 @ 16:31:
over dat gezeur over hoe dom of slim gabbers zijn...voor de zoveelste keer..t gaat er ten eerste niet om welk niveau school je gedaan hebt t is maar net hoe je in t leven staat enz enz.. en verder ontken ik niet dat er domme mensen tussen zitten maar kom op waar hebben we t nou over...mensen die in een 'gewone' discotheek staan, zijn allemaal gymnasium mense? ik snap die hele discussie gewoon niet..
Ik zeg dat een gedeelde nogal dom is, en dan met name het volk dat helemaal weg is van terror/darcore, op de wat extremere hardcore variaten komen er veel Wazis af.

Maar goed ik ben verder geen gabber, ik draag geen lonsdale, geen kisten ka niet hakken (Wel BeuQen) en bovendien ben ik toch meer een Trance man
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 26-11-2003 @ 16:02:
Eergister ging ik met de Radio aan slapen, werd ik om drie uur snachts spontaan wakker op de sounds van LA Style - James Brown is Dead!, gelijk ff uit bed springen om te dansen, HEERLIJK!!
l0l dat is wel een oldschool plaat maar omg om 3:00 uit je bed om in je kamer te gaan dansen hahaha

Citaat:
Another Way schreef op 26-11-2003 @ 16:02:
Ik hou alleen van hardcore/oldskool tussen de 1992-1998 periode, die nieuwe shit zoals Industriual trke me niet, en terror al helemaal niet
Industrial is de max Jammer alleen dat het werkelijk geen ene fuck met 300+bpm hakketerror shit te maken heeft maar dat die gasten dat toch denken?

Wat is BeuQuen?

Darkcore vind ik maar niks Terror vind ik met mate wel es leuk om te ontladen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:44
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Another Way schreef op 26-11-2003 @ 16:37:
Ik zeg dat een gedeelde nogal dom is, en dan met name het volk dat helemaal weg is van terror/darcore, op de wat extremere hardcore variaten komen er veel Wazis af.

Maar goed ik ben verder geen gabber, ik draag geen lonsdale, geen kisten ka niet hakken (Wel BeuQen) en bovendien ben ik toch meer een Trance man
ja, maar ga is ff uitzokeen welk gedeelte er dom is van de slager mensen of van de top40 aanhangers... er zal echt niet veel verschil in zitten denk ik hoor...
en nu haal je wazi's en domme mensen door elkaar..ja tuurlijk er ligt een link.. wazi's denken niet eht snugger na *foei dat mag je niet zeggen* maar domme mensen zijn niet gelijk wazi's oid...* niet dat jij dat zegt*..

Ik ben ook geen gabber ..draag ook geen londsdale en ook geen kisten(meer), maar ben wel een hele grote liefhebber van de muziek!
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 15:45
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Wat is BeuQuen?
t hardstyle dansje


no offence to anyone...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 16:31
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 26-11-2003 @ 16:44:
ja, maar ga is ff uitzokeen welk gedeelte er dom is van de slager mensen of van de top40 aanhangers... er zal echt niet veel verschil in zitten denk ik hoor...
Ja maar dan heb je het ook over top40 en schlagermuziek, daar zal inderdaad niet veel verschil in zitten
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 16:44
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Jaaja ik zag er 3 gister!
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 17:04
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
Another Way schreef op 26-11-2003 @ 16:37:
Ik zeg dat een gedeelde nogal dom is, en dan met name het volk dat helemaal weg is van terror/darcore, op de wat extremere hardcore variaten komen er veel Wazis af.

Maar goed ik ben verder geen gabber, ik draag geen lonsdale, geen kisten ka niet hakken (Wel BeuQen) en bovendien ben ik toch meer een Trance man
Waarom zijn nou de mensen die weg zijn van terror/darkcore dom? en daar zijn egt niet meer wazis dan normaal

(btw ik doe ook vwo, ook gabber)
Kun je wel beuqen jah
trance is Q-ut en voor nichten, oeps nu generaliseer ik ook majah dat zijn we op dit forum wel gewend
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 18:32
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
actionhank schreef op 26-11-2003 @ 17:31:
Ja maar dan heb je het ook over top40 en schlagermuziek, daar zal inderdaad niet veel verschil in zitten
Nee al die headbangers.. hun hersenen zullen geen braindamage oplope van al dat geschud

Citaat:
trance is Q-ut en voor nichten, oeps nu generaliseer ik ook majah dat zijn we op dit forum wel gewend
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 19:15
Verwijderd
Hmm .. beuQuen

hardstyle dansje

hmm
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 00:04
Verwijderd
"EJO ROB GEE WHAT IS YOUR PROBLEM MAN LISTEN TO THIS REAL HARDCORE."

"ROB GEE FUCKING LITTLE MAN LISTEN TO THIS FUCKING HARDCORE"

BRBRBRBRR ROBBBBBBBB GEEEEEEE

BOEM BOEM BOEM Aaaah lekker agressief. Komt van Thunderdome XVI - The Galactic Cyberdeath

Sommige hardcore, vooral de nieuwe industrial enzo vind ik echt niks, maar artiesten als neophyt, endymion ofzo (sorry als ik het verkeerd schrijf) en meer van dat soort dingen vind ik echt te vet.

Lekker agressief, hard bouncen, geen gezeur. En de lyrics zijn altijd heel erg diepgaand en emotioneel :

"THE ARMYS OF DARKNESS HAVE AROSEN TO THE DRUMBEAT OF HELL, LUCIFER WILL MARCH THEM TOWARDS THE EARTH FOR THE FINAL DAY OF RESSURECTION AND DESTRUCTION, HE WILL BE COMPLETE............. BECOUSE......... SATAN HAS RETURNED TO EARTH IN THE FORM OF TERRORCORE!!!!!!"

BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM

weetniet meer welke dat is
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 00:06
Verwijderd
hardstyle - dansje...ik zie het verband niet eigenlijk...Echt dansen kan je het niet noemen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 15:11
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 27-11-2003 @ 01:04:


"THE ARMYS OF DARKNESS HAVE AROSEN TO THE DRUMBEAT OF HELL, LUCIFER WILL MARCH THEM TOWARDS THE EARTH FOR THE FINAL DAY OF RESSURECTION AND DESTRUCTION, HE WILL BE COMPLETE............. BECOUSE......... SATAN HAS RETURNED TO EARTH IN THE FORM OF TERRORCORE!!!!!!"

BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM

weetniet meer welke dat is
Jack Luciger - 96 Knights
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 15:11
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 27-11-2003 @ 01:04:


"THE ARMYS OF DARKNESS HAVE AROSEN TO THE DRUMBEAT OF HELL, LUCIFER WILL MARCH THEM TOWARDS THE EARTH FOR THE FINAL DAY OF RESSURECTION AND DESTRUCTION, HE WILL BE COMPLETE............. BECOUSE......... SATAN HAS RETURNED TO EARTH IN THE FORM OF TERRORCORE!!!!!!"

BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM

weetniet meer welke dat is
Jack Lucifer - 96 Knights
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 10:44
innuendo
Avatar van innuendo
innuendo is offline
ik moet toegeven dat hij oud is....
maar ik ben het er wel volledig mee eens




WAT IS EEN GABBER?
De Gabber is een lagere levensvorm dan de Homo Sapiens. Een Gabber probeert er enorm stoer uit te zien en scheert daarom zijn hoofd kaal. Gevolg: Ze zien er bestraald uit als na een chemokuur, dit bewijst wederom wat voor kankerlijers het eigenlijk zijn. Het is tevens duidelijk dat het gezegde 'More hair than brains' op hen van toepassing is.

De Oppergabbers onderscheiden zich door een half kaal hoofd, en hebben dan een eilandje of erger nog een staartje om hun toch al niet te fraaie kutkop nog verder toe te takelen.
Hun IQ staat gelijk aan dat van een amoebe. Toegegeven moet wel worden dat hun verstandelijke vermogens iets lijken toe te nemen als er gepraat wordt over het aantal BPM van de nieuwe plaat van DJ Paul Elstak.

HOE KLEEDT EEN GABBER ZICH?
Naast al zijn veel te brede, (nep)gouden kettingen, ringen en - niet te vergeten - het oorbelletje draagt hij een Aussie. Ter
verduidelijking: dit zijn veelkleurige, te dure, geforceerd stoere
joggingpakjes. Daar overheen draagt de Gabber een bomberjack, het liefst met een vlaggetje, want dat staat zo ruig.

Dan komen we bij de schoenen, dit is de Gabber's trots, want
hierdoor kun je zien hoe hoog hij in het Gabberdom gestegen is. Hoe meer Air-raampjes in zijn Nikes, hoe hoger zijn status. De absolute top-Gabbers hebben 7 (ik herhaal ZEVEN) Air-raampjes.

NAAR WAT VOOR MUZIEK LUISTERT EEN GABBER?
Hij luistert naar Gabber! Gabber is dom, smakeloos en staat los van elke moraal. Deze muziekstijl is door de monotome beat als enige geschikt voor het niveau Gabber. Ooit vatte een Gabber het idee op om zijn muziekstijl te verdedigen. Hij zei: “smaken verschillen!”. Dat is zeker waar, maar als je van Gabber houdt, is het moeilijk om nog van enige vorm van smaak te spreken.

HOE DANST EEN GABBER OP ZIJN “MUZIEK”?
De meeste mensen weten eigenlijk niet precies wat je op de dansvloer moet doen als de Gabbermuziek je met 220 beats per minuut tegemoet komt. De Gabber zelf ook niet, vandaar dat hij een beetje spastisch met zijn benen naar voren gaat schoppen. Normale mensen noemen dit zielig, Gabbers niet. Zij noemen hun dansstijl vol trots Gabberen (of Hakken).

HOE GEDRAAGT/MISDRAAGT EEN GABBER ZICH?
De gabber is, als hij alleen is, best wel lief. Maar komt hij onder
zijn Mede-Gabbers, dan gaat het fout. In groepjes hangen ze rond in winkelcentra, op pleintjes, bij en in de discotheek, en ga zo maar door. Ze kunnen dan door irritant te doen tegen passerende bejaarden, gehandicapten en kleine kinderen nog meer Air-raampjes verdienen dan ze al hadden. Het is dus wachten op de eerste Nikes met 9 (!) raampjes.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 27-11-2003 @ 16:11:
Jack Lucifer - 96 Knights
Soulseek
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
innuendo schreef op 28-11-2003 @ 11:44:
ik moet toegeven dat hij oud is....
maar ik ben het er wel volledig mee eens



Ja en je hebt er ook zo ontzettend veel verstand van he
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 11:04
Verwijderd
Hee was dat niet van FAG?

daar had je toch ook varianten van, in de oh zo bekende alto-gabber-oorlog?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 12:37
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
AePiE schreef op 26-11-2003 @ 14:57:
Hardcore is best grappig, een gabbahfeestje lijkt me ook wel leuk maar ik ben bang dat ik als alto aangezien word en geslagen word

en ik heb schijt aan mensen die oh zo trots zijn dat ze in Nederland geboren zijn dat ze het overal moeten roepen en het ook echt moeten laten zien.
Op Megarave liepen vet veel alto's, geen problemen gezien met die mensen, dus kom gerust
__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 12:40
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
Another Way schreef op 26-11-2003 @ 16:37:
Ik zeg dat een gedeelde nogal dom is, en dan met name het volk dat helemaal weg is van terror/darcore, op de wat extremere hardcore variaten komen er veel Wazis af.

Maar goed ik ben verder geen gabber, ik draag geen lonsdale, geen kisten ka niet hakken (Wel BeuQen) en bovendien ben ik toch meer een Trance man
Ik ben gek van Terror en doe Vwo.. wat je zegt is bullshit.
__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 13:13
Verwijderd
ik zag vanmorge een gabber lopen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Hooligirl schreef op 28-11-2003 @ 13:40:
Ik ben gek van Terror en doe Vwo.. wat je zegt is bullshit.
Wat hij zegt hoeft nog geen bullshit te zijn want:

Citaat:
Ik zeg dat een gedeelde nogal dom is, en dan met name het volk dat helemaal weg is van terror/darcore, op de wat extremere hardcore variaten komen er veel Wazis af.
Nergens zegt hij dat alle darkcore en terror fans dom zijn. Een vriend van mij doet HBO en houdt ook van darkcore.

Feest lijkt me ook wel leuk maar de prijzen staan me niet aan alsmede de monotoomheid.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 14:09
Hooligirl
Avatar van Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
eXo schreef op 28-11-2003 @ 14:15:
Wat hij zegt hoeft nog geen bullshit te zijn want:


Nergens zegt hij dat alle darkcore en terror fans dom zijn. Een vriend van mij doet HBO en houdt ook van darkcore.

Feest lijkt me ook wel leuk maar de prijzen staan me niet aan alsmede de monotoomheid.
Ok dan heb ik er te snel overheen gelezen.
__________________
Jaja wat maakt dat nou uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Hadden ze dan toch gelijk toen ze zeiden, Hardcore will never die??
dewdrop
84 07-05-2003 12:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.