Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 10:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Jij bent 1337 met je:
Netbus
subseven
een of ander dom prog
Inderdaad wel buitengewoon sneu.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 10:58
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Chimera schreef:


Inderdaad wel buitengewoon sneu.
Hey, hier maak ik een screenshot van! Jullie zijn het eens!
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 11:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Hey, hier maak ik een screenshot van! Jullie zijn het eens!
LOL! Nja, zo bijzonder is dat niet. Ik denk dat zelfs Bush en Bin L het hierover eens zouden worden
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 11:18
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:

'
Jij bent 1337 met je:
Netbus
subseven
een of ander dom prog
Wat betekend 1337??
?EE? ofzo?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 12:20
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
******** schreef:
KMerlin 1.0 is uit, maar is KDE 3 only. Misschien dit weekend

GAIM past mijn status niet aan, ik kan niet op "busy" gaan bijv. :/

Met KMerlin heb je het voordeel dat het puur voor MSN geschreven is.
kmess, ik weet niet wat dat is (het lijkt wel erg veel op kmerlin). werkt, vind ik, fijner dan kmerlin en ik vind het ook mooier. is alleen ook voor kde3.
misschien proberen als je kde3 hebt?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 12:29
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline


sorry voor de grootte, maar dat hebben wel meer mensen.

die dikke dik heb ik van tv gekopieerd.

verder heb ik onderin een icoontje voor iexplore, dat is mozilla. icoontje voor outlook expres is van mozillamail.

ps dit is windhoos 2000.
linux heb ik ff niet, althans qt wil niet zo ofzo.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 12:30
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
/me vraagt zich eigenlijk af waarom ze dat soort icoontjes als van dap op haar desktop heeft staan en besluit de meest onzinnige er meteen af te mikken.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:


Damn, da's idd klote.

Lvl 26 wat BTW? Dit zijn mijn stats:

Wow, dat is hoog. Ik zit op combat 26, mining 33, smithing 31, en cooking 15 ofzo, attack 22, defence 28, strength 28.

Maarja, daar heb ik in de toekomst nix meer aan, want ik kan natuurlijk niet pim fortuyn1 blijven heten
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 13:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
perseus schreef:

Wow, dat is hoog. Ik zit op combat 26, mining 33, smithing 31, en cooking 15 ofzo, attack 22, defence 28, strength 28.
*grin*

Ik heb vorig weekend m'n mining van 45 naar 60 omhooggemined (op alleen copper en tin, zoooo saai) zodat ik eindelijk de mining-guild in kan. Nu kan ik op een fatsoenlijke manier aan coal komen, en ben nu m'n smithing omhoog aan het helpen. Da's een skill waar je ERG veel geld mee kan verdienen.

Defence is van de 3 combat-skills de minst belangrijke. Tis leuk als monsters je voor weinig damage raken, maar het is beter om ze gewoon zo snel mogelijk omzeep te helpen. Mijn def is 40 zodat ik rune kan dragen, zelfde geldt voor m'n attack, hoewel dat nuttiger is dan def. Strenght is het belangrijkste, daar doe je de schate mee. Ik zou in ieder geval je attack en str omhoog helpen naar 30, zodat je adamantite kan dragen.

Als money-making skills zijn vooral fishing en mining nuttig. Voor gekookte lobsters kun je 200gp per stuk krijgen, zelfde geldt voor coal.

Add me maar ff in game, m'n naam is Hydra1ms. En ow ja, die sig, die is dmv PHP gegenereerd. Hoef ik niet steeds met PSP aan de slag als er weer een skill gestegen is

Citaat:

Maarja, daar heb ik in de toekomst nix meer aan, want ik kan natuurlijk niet pim fortuyn1 blijven heten
Stuur anders ff een mailtje naar Jagex. Ik denk dat ze je, als je de situatie uitlegt, best een nieuwe naam willen geven.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 13:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Mocht je opnieuw moeten beginnen BTW, dan help ik je wel ff aan een 'starterskit'. Beetje fatsoenlijke wapens e.d.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 13:58
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
kmess, ik weet niet wat dat is (het lijkt wel erg veel op kmerlin). werkt, vind ik, fijner dan kmerlin en ik vind het ook mooier. is alleen ook voor kde3.
misschien proberen als je kde3 hebt?
Euhm, kan 'm niet vinden met Google (heeft schijnbaar geen eigen site), daarnaast ook niet op Freshmeat en ook niet in de packages van Debian.

Waar heb je het vandaan?

[edit]
apps.kde.org to the resque!

http://kmess.sourceforge.net/

BTW: De MSN-smilies kun je inmiddels gewoon overnemen in KMerlin .. het emoticon support in kmess is nog niet zo uitgebreid..

Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 14:08.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:02
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:
Wat betekend 1337??
?EE? ofzo?
57up1|) |\|00b 1 0\/\/|\| j00 !!

1337 = niks anders. En zowel het gebruik van bovenstaande kreten als het gebruik van die programma's is idd triest
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:09
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
57up1|) |\|00b
..... noob -> nobody?
Citaat:
******** schreef:

1 0\/\/|\| j00 !!
I own you?

Whuuuuhh.. dit leest echt niet fijn!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:11
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:
Whuuuuhh.. dit leest echt niet fijn!


Ik gebruik het zelf ook nooit
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:18
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
******** schreef:
Euhm, kan 'm niet vinden met Google (heeft schijnbaar geen eigen site), daarnaast ook niet op Freshmeat en ook niet in de packages van Debian.

Waar heb je het vandaan?

[edit]
apps.kde.org to the resque!

http://kmess.sourceforge.net/

BTW: De MSN-smilies kun je inmiddels gewoon overnemen in KMerlin .. het emoticon support in kmess is nog niet zo uitgebreid..
het is idd behoorlijk nieuw volgens mij. die smileys boeien me niet zo.
ik vind 't beter dan kmerlin.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:39
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
het is idd behoorlijk nieuw volgens mij. die smileys boeien me niet zo.
ik vind 't beter dan kmerlin.
Hmm, in welk opzicht werkt het dan fijner? KMerlin 1.0 schijnt een stuk fijner te werken dan zijn voorgangers (je kunt nu ook gewoon met enter werken bijv)..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 14:57
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, in welk opzicht werkt het dan fijner? KMerlin 1.0 schijnt een stuk fijner te werken dan zijn voorgangers (je kunt nu ook gewoon met enter werken bijv)..
kmerlin 1.0 gaf bij mij een foutmelding bij het compilen die ik niet op kon lossen (althans, die m'n vriend ook niet op kon lossen).
maar als ik naar de kmerlins hiervoor kijk, vind ik kmess beter. kmess heeft ook niet zo'n irritant plaatje als er iemand online komt. ik vind het mooier.

maar ik wil ook graag kmerlin proberen, maar hij deed 't dus niet (lfs, kde 3.0)
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 15:08
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
kmerlin 1.0 gaf bij mij een foutmelding bij het compilen die ik niet op kon lossen (althans, die m'n vriend ook niet op kon lossen).
Kun je misschien op GoT navragen

Citaat:
maar als ik naar de kmerlins hiervoor kijk, vind ik kmess beter. kmess heeft ook niet zo'n irritant plaatje als er iemand online komt. ik vind het mooier.
Dat plaatje is idd vervelend Ik vraag me af of het inmiddels uit te schakelen is :/

Citaat:
maar ik wil ook graag kmerlin proberen, maar hij deed 't dus niet (lfs, kde 3.0)
LFS? Die tijd heb ik niet ervoor maar het gaat ook meer om de libraries zelf. Voor zover ik weet, linkt 'ie alleen naar QT (edit: en de kdelibs - kaction.h bijv) :/

Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 15:10.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 15:16
Verwijderd
zijn jullie nog steeds bezig??
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 15:57
MilieuGaatVoor
Avatar van MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Citaat:
McLaren schreef:

'
Jij bent 1337 met je:
Netbus
subseven
een of ander dom prog
Idd... waarschijnlijk even geïnstalleerd voor de screenshot.

Wat wel vet is, is dat-ie 2x MSN runt.. ik had daar ook een patch voor geïnstalleerd maar dat werkte bij mij niet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:01
MilieuGaatVoor
Avatar van MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Ter verduidelijking voor sommigen (ik ben ook geen superkenner op het gebied want ik vind dat soort 'taal' ook maar vervelend):

1337 betekent 'elite' (1 = L; 33 = ee; 7 = T; op z'n Engels uitgesproken dus 'liet' wat geïnterpreteerd kan worden als 'elite').

n00b = noob = afko voor newbie. lekker vaag.

w00t weet ik nog steeds niet vind het ook niet zo heel interessant.

Mijn screenshot:



Lekker saai.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Socratesss schreef:
* ... *
ph33r th3 l33t

'w00t' heeft met verbazing te maken. Als je iets bijzonder of cool vind.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:16
Verwijderd
l33t syndrome
A common disease that infects children, usually male, between the ages of 13 and 17. Symptoms include a propensity to use numbers and misspellings (as well as mispunctuation) in place of proper 'net English, a terrible need to prove oneself, and many other annoying habits that only script kiddies and l33t h4x0R boys (and girls) have..

LoL
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 16:34
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
******** schreef:
Kun je misschien op GoT navragen

Dat plaatje is idd vervelend Ik vraag me af of het inmiddels uit te schakelen is :/

LFS? Die tijd heb ik niet ervoor maar het gaat ook meer om de libraries zelf. Voor zover ik weet, linkt 'ie alleen naar QT (edit: en de kdelibs - kaction.h bijv) :/
mjah, ik weet niet meer percies wat de foutmelding was. ik had wel alle libs enzo, dat was 't niet. ik zal 't nog wel 'ns posten als ik weer linux heb (nu dus ff niet).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:11
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
mjah, ik weet niet meer percies wat de foutmelding was. ik had wel alle libs enzo, dat was 't niet. ik zal 't nog wel 'ns posten als ik weer linux heb (nu dus ff niet).
9 van de 10 keer zit het gewoon in de libs hoor. Als je een gewone release snapshot (zoals 1.0) neemt, is deze wel te compileren. Problemen liggen dan vaak in missende onderdelen of libs die vanaf een bepaalde versie niet 100% backwards compatible zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:19
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
******** schreef:
9 van de 10 keer zit het gewoon in de libs hoor. Als je een gewone release snapshot (zoals 1.0) neemt, is deze wel te compileren. Problemen liggen dan vaak in missende onderdelen of libs die vanaf een bepaalde versie niet 100% backwards compatible zijn.
k, ik zal 't aan jou vragen als ie het weer niet doet. misschien is de oplossing dan wel heel makkelijk!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
k, ik zal 't aan jou vragen als ie het weer niet doet. misschien is de oplossing dan wel heel makkelijk!


Wie weet, ik moet zelf nog KDE 3.0 volledig compileren maar dat gaat me binnenkort wel lukken

Als je problemen met zoiets hebt, kun je me gerust mailen op ********81@yahoo.com .. als ik het zelf niet weet, vind ik het altijd nog leuk om zelf uit te zoeken, weet immers nooit wanneer ik het weer tegenkom
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:37
Orion84
Avatar van Orion84
Orion84 is offline


grote versie:

hier
__________________
King of fantasy, master of the tale-like lore

Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 18:43.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 21:54
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Voor alle mensen die zo schrikken van een rommelige desktop; zó heb ik ooit gecomputerd...

__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 23:08
Verwijderd


Opgeruimd staat netjes *heeft de meeste icons van desktop verwijderd en de belangrijkste ondergebracht in toolbars*
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 00:01
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
******** schreef:

Opgeruimd staat netjes *heeft de meeste icons van desktop verwijderd en de belangrijkste ondergebracht in toolbars*
Welke media speler is dat?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
Welke media speler is dat?
www.freeamp.org
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 10:38
iMan
Avatar van iMan
iMan is offline
Citaat:
NielZ schreef:
Voor alle mensen die zo schrikken van een rommelige desktop; zó heb ik ooit gecomputerd...

is dat Mac OS 9 met een OSX theme ofzo??
Grappig
ik ga toch voor macosx

da iTunes mijn mp3 speler
__________________
Once you go mac you'll never get back
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 09:22
Jerommeke
Jerommeke is offline
[QUOTE]NielZ schreef:
[B]Voor alle mensen die zo schrikken van een rommelige desktop; zó heb ik ooit gecomputerd...



iel... doe dat mac os 9 uit joh
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 09:28
Jerommeke
Jerommeke is offline
en ik nog ff een screenshotje

Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 14:04
iMan
Avatar van iMan
iMan is offline
Jerommeke ik zie dat je ook Spuntix hebt, wat is je nick op Audiogalaxy???
mijn is osxrocks
__________________
Once you go mac you'll never get back
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:47
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Citaat:
iMan schreef:

is dat Mac OS 9 met een OSX theme ofzo??
Grappig
ik ga toch voor macosx
Plaatje OS X Desktop

da iTunes mijn mp3 speler
Ik sta eerder in deze thread met een recente desktop... En daarop valt toch duidelijk 10.1.4 te onderscheiden... (ik was er al bij vanaf 24 maart, dus ik ga ook ruimschoots voor X )
In het klein is dat deze:



Ik gebruik dus ook iTunes

Citaat:
Jerommeke schreef:
iel... doe dat mac os 9 uit joh
Moet ik het eerst aanzetten...

Voor beide heren, persoonlijk vind ik de dock zonder die balk erachter mooier... Kijk maar eens goed naar mijn desktop, en daarna eens op http://www.versiontracker.com/morein...d=11295&db=mac
Een grote versie van mijn bureautje: http://members.home.nl/nielzju/crap/dekstop.jpg

PS: Sputnix roeled, in het begin wassie wel wat traag, maar de nieuwste versies zijn steeds beter.
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:37
Orion84
Avatar van Orion84
Orion84 is offline
uy, is deze desktop ook beschikbaar voor Talisman?? de gewone aqua wel, maar met zo'n mooi vrouwke zeker weer nie??
__________________
King of fantasy, master of the tale-like lore
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:04
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Citaat:
Orion84 schreef:
uy, is deze desktop ook beschikbaar voor Talisman?? de gewone aqua wel, maar met zo'n mooi vrouwke zeker weer nie??
Bedoel je mijne, of lees ik nu ergens overheen...?
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:05
Orion84
Avatar van Orion84
Orion84 is offline
Citaat:
NielZ schreef:


Bedoel je mijne, of lees ik nu ergens overheen...?
ja de jouwe ja, had em al eerder gezien in deze thread (ook van jouw?)

heb je hem zelf gemaakt of is dat een standaart achtergrond of wat??
__________________
King of fantasy, master of the tale-like lore
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:10
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Ja klopt jah ik sta ook ergens op pagina 1 geloof ik...
Het Aqua is gewoon standaard van Apple, maar Victoria Adams, de Pioneer en het TE logo heb ik zelf toegevoegd... Ik kan er wel ff eentje maken zonder de CD-speler en het logo, sal ik dan ergens deze avond online zetten als je wil...
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:14
Orion84
Avatar van Orion84
Orion84 is offline
Citaat:
NielZ schreef:
Ja klopt jah ik sta ook ergens op pagina 1 geloof ik...
Het Aqua is gewoon standaard van Apple, maar Victoria Adams, de Pioneer en het TE logo heb ik zelf toegevoegd... Ik kan er wel ff eentje maken zonder de CD-speler en het logo, sal ik dan ergens deze avond online zetten als je wil...
neuh hoef nie, kan ik toch niet zo heel veel mee doen. dan moet ik em zelf gaan inbouwen in een talisman theme end as nogal ingewikkeld geloof ik. maar iig bedankt voor aanbod
__________________
King of fantasy, master of the tale-like lore
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:18
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Citaat:
Orion84 schreef:
neuh hoef nie, kan ik toch niet zo heel veel mee doen. dan moet ik em zelf gaan inbouwen in een talisman theme end as nogal ingewikkeld geloof ik. maar iig bedankt voor aanbod
mmmmmmz, was ik je toch voor..
http://members.home.nl/nielzju/crap/aqua%26victoria.jpg
Naja voor andere geïnteresseerden dan.
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:37
Orion84
Avatar van Orion84
Orion84 is offline
kijk zo ziet aqua der uit in talisman:


de dock heb ik wat omhoog verschoven om ruimte te maken voor windows taskbar, maar die heb ik effe uit gezet (voor de sier)

talisman is trouwes voor hendie dat nog nie wisten een alternatieve shell voor windows in plaats van explorer. je kunt echt alles zelf veranderen, is wel wat ingewikkeld, maar met een beetje oefenen krijg je echt supervette desktopthemes.

check:
http://www.lighttek.com/

daar is ie te downen evenals een aantal schone themes
__________________
King of fantasy, master of the tale-like lore
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:46
PC_Freak
PC_Freak is offline
Ziehier mijn XP-desktop:
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 18:10
chursel
Avatar van chursel
chursel is offline
__________________
Lol Kattuk rulez nOordwijk ZUigt | www.andreascollege.tk // klas : V2L Mentor : Plaatzer :)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 20:20
Verwijderd


Bijna helemaal zoals ik het wil

Nu nog KMerlin (voor MSN) en OpenOffice erop.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:37
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
mmmmmmz, vind die tweede toch wat meer begrijpelijker...
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 19:36
dystopia
dystopia is offline
Mac OS X en KDE 3 zien er m.i. erg functioneel uit (beide niet geprobeerd)
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Safer Internet Day 2017
Paavali
1 07-02-2017 15:13
Verkeer & Vervoer Machtige machines
KIET
24 11-01-2011 08:07
Software & Hardware hoe maak ik screenshots van een filmpje
DG
3 01-09-2004 20:13
Software & Hardware screenshots maken vanuit filmpje
DG
8 01-09-2004 20:13
Seksualiteit Is er iets mis met porno?
PMEV
87 07-03-2004 19:15
Games WAAAAAAAAAAA!! Is dit Link???????
Isa
25 07-08-2002 15:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.