Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 12:49
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-05-2004 @ 13:36 :
Ik zit weer eens te janken acher de pc..

Waarom zet ik toch ook steeds de muziek op waarvan ik weet dat ik er emotioneel van word..? (muziek van Tori Amos..)
wel mooi though, tori amos <3 maar ik zou omschakelen naar iets vrolijkers, dan voel je je vast weer wat beter



HURRAY! nog 1 kilo precies, dan zit ik op mn eerste mijlpaal! hurray allom

verder heb ik in ieder geval vakken voor blok 1 vastgesteld (binnen geschiedenis) *veegt zweet van voorhoofd* nu nog kijken of er nog iets leukigs buiten geschiedenis is wat ik als derde vak aandurf en dan blok 2 beslissen..
het leven van een multi-geďnteresseerde is zwáár!

en ik weet niet wat ik met mijn hotchick aan moet.. verliefd? of niet verliefd? iig is ie wel begerenswaardig

en mn studie gaat vrij klote momenteel, ik heb totaal geen motivatie.. zwaar frustrerend, want ik móet dit blok halen!
*schop onder kont* hup, aan de slag
Advertentie
Oud 26-05-2004, 14:12
Verwijderd
Wat maakt het allemaal ook uit? Waarom zouden ouders naar me luisteren? Waarom zou er eens iemand hier zijn die uit zichzelf eens aanbood wat te doen. Want ik blijf niet zeiken, ik blijf niet zeuren over dat ik verga van de koppijn, dat die klote dingen die ik nu slik niet werken.
Ik ben het zat, niemand luistert toch.
Oud 26-05-2004, 14:14
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Magnums zijn überlekker
Oud 26-05-2004, 14:17
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb een hekel aan iedereen die vanaf nu nog loopt te zeiken over: ohjee, ik moet leren voor mijn examens! En vervolgens uren on-line zit te kwekken. Hou dan je harses dicht en zeg gelijk dat je me haat

En mijn vriend komt zaterdag later, omdat ie persé moet leren en vervolgens zit ie toch weer op msn.

Ik ben heel dat examen gezeik helemaal zat. Ik sluit mezelf liever op in het donkerste gat wat er is en doe net of de rest om me heen niet meer bestaat.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 26-05-2004, 16:38
Verwijderd
en dat is weer een examen minder!
mjawiskunde ging opzich wel, behlve dat kansbereken. gelukkig was dat maar 1 opgave. morgen vrij, kan ik lekker veel eco leren.
heb er nu al zin in NOT.
Oud 26-05-2004, 17:04
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Een bepaalde forumster heeft me gister de ogen opengetrokken. Langs 1 kant is dat goed want ik besef nu dat ik eigk al heel lang professionele hulp had moeten inschakelen. Maar langs de andere kant ben ik nu ook weer aan vanalles beginnen twijfelen. Daardoor voel ik me al de hele dag down. Ik heb op school zelfs staan janken als een klein kind.

Ik ben bang voor de toekomst. Ik ben bang voor discussies. Ik ben bang da ik op den duur mensen om wie ik geef kwijt zal raken. Kortom: Ik ben momenteel bang voor alles en iedereen. Ik zou het liefst ff willen verdwijnen: weg van alles en iedereen.

Mocht iemand zich aangesproken voelen: dit is GEEN verwijt. Ik moest het gewoon even kwijt.

Groetjes Magicflower
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 26-05-2004, 17:58
Verwijderd
ja jeetje, ik voelde me echt rot gisteren. en dat heeft weer effect op iedereen, ook op mn liefje. nou, dat hebben we geweten. maar vndaag is er niets meer aan de hand. ik kan soms zo wissevallig zijn. ik wil ook gewoon niet meer thuiszitten, ik wil nietmeer leren, gelukkig ben ik volgende week rond deze tijd klaar, moet ik maar denken.

vandaag 2,5 uur gelopen. rondje om t dorp en even naar de apotheek. dat was wel lekker. heb ook geleerd, natuurlijk. morgen nog een dag leren, en dan mag ik weer naar school voor examens. 2 om precies te zijn. heerlijk, heerlijk, dan zijn die ook weer voorbij, en dan zie ik weer mensen.

perhaps love, is like a resting place, a shelter from the storm... lief liedje
Oud 26-05-2004, 19:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb dus vanmiddag dat gesprek gehad. Een aantal dingen zijn erg duidelijk geworden. Op een reguliere middelbare school is voor mij sowieso niets meer te vinden. Ze mogen geen (deel)certificaten meer uitreiken. Hierdoor zijn alle deuren voor mij op een middelbare school gesloten. Want het enige wat ik daar kan is lessen volgen. Op zich is dat niet erg, maar ik kan niet op een school lessen volgen en dan ergens anders examens doen. Bovendien was ik al niet erg blij (verre van) met de manier waarop het ging. Het kostte me ongeveer 90% van m'n energie op zo'n dag en ik leerde er letterlijk niets. Ook volgde ik maar 3 vakken, dus het zou eindeloos zijn gaan duren.
Ik heb nu de opties: ROC of NTI. Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor NTI. NTI biedt grotere voordelen. (ook grotere nadelen maar de voordelen van een ROC wegen absoluut niet op tegen de nadelen van NTI)
Hoe ik dat ga doen, weet ik nog niet precies. Waarschijnlijk neem ik 2 vakken tegelijk (dit sluit het beste aan op mijn energie en simpelweg op het budget van m'n moeder). In totaal ga ik waarschijnlijk 6 vakken doen. (NE, EN, SK, BI (1,2), WI, NA) En ik moet maar zien hoe lang het gaat duren. Dat ik niet 1 2 3 een eindexamen kan halen, wist ik al.
Ik ben erg blij met de berichten vanuit school. Ik was erg bang dat ze zouden zeggen: dat moet je niet doen omdat.... Ze zeiden wel dat ze het me afraadden ivm het sociale aspect. Hier had ik al rekening mee gehouden. Ik zal er wel een oplossing voor moeten vinden, maar bovendien vergeten zij dat ik wat sociale dingen betreft, sowieso al veel geďsoleerder ben. Ze zeiden: "je moet toch bij leeftijdsgenoten zitten?" Mijn antwoord: "Mja, maar nu zit ik niet bij leeftijdsgenoten omdat ik ben blijven zitten en een late leerling ben. En mijn echte leeftijdsgenoten gaan uit tot 2 uur 's nachts en zitten op een sport en zo. Over isolerend gesproken!" Nou ja.. dat begrepen ze wel een beetje. Niet echt. Het stomme van mensen die in een systeem werken, is dat ze ook in een systeem denken. "je hoort toch.." "het is toch niet gezond voor een kind als.." "normaal gesproken had je dit toch ook niet..." DIT IS GEEN NORMALE SITUATIE! Nja. Er is me nog 1 ding heel duidelijk geworden in het gesprek van vandaag. Van hen hoef ik geen begrip te verwachten. Mijn hemel. Ik ben er een beetje gefrustreerd over. Maar goed. Dat doet er hier toch niet toe.
Ik ga dus nog even kijken bij ROC maar in principe NTI doen.
Dit schreef ik al hier maar het past hier ook wel.

Ik ben wel een beetje gefrustreerd over hoe dat mens (de decaan) erover praatte.

Toelichting: ik heb ME (artsen hebben verklaard dat het lichamelijk *moet* zijn, maar dat ze het niet kunnen vinden. Ze hebben wel gezegd dat het neurologisch is en dat heb ik haar gezegd. En ik woon in Driebergen. Verder ging het over of ik een thuisstudie zou doen of niet. En het ging dan nu om het sociale aspect eraan. Dit is van belang om te weten voor je de rest leest De school waar zij het over heeft is een school voor voornamelijk psychiatrische patienten (en dat wist ik want m'n autistische zusje is daar behandeld)



Zij: Er is een school in Ermelo. Daar zitten mensen extern en intern. Mensen met psychische klachten maar ook wel een paar mensen die gewoon op een school om de een of andere reden niet kunnen functioneren. Is dat niet wat voor jou?
Ik: Allereerst denk ik niet dat het sociale aspect hier erg van toepassing is. De mensen die er zitten, zitten er meestal om een reden die niet ME is maar iets psychisch. Maar bovendien is het veel te ver. Dan zou ik al moe zijn voor ik er uberhaupt ben. En al zou ik er vrienden maken. Dan wonen ze in Ermelo of Harderwijk of zo. Daar heb ik nog minder aan dan de vrienden die ik nu heb.
Zij: En als je er eerst een uurtje kan uitrusten?
Ik: Dan overleef ik die dag nog net, maar dan ben ik de week erna ziek.
Zij: Waar word je dan zo moe van?
Ik: Van reizen. Al is het maar 10 minuten met de bus! Dat is al vermoeiend. Laat staan een uur met de trein.
Zij: Kan je niet met de trein of durf je het niet?

Ik kon haar wel aanvliegen. Het is zo duidelijk dat het niet psychisch en al he-le-maal niet psychiatrisch is. En zij gaat zulke voorstellen doen terwijl ik toch duidelijk heb uitgelegd wat de problemen zijn. Ik reis regelmatig met de trein.. ik word er alleen doodmoe van. *zucht* onbegrip, onbegrip...

Nou ja, al met al ben ik er over 5 weken vanaf en daar ben ik blij om.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 19:17.
Oud 26-05-2004, 19:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Pff.... lange post
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-05-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 26-05-2004 @ 20:14 :
Ik kon haar wel aanvliegen. Het is zo duidelijk dat het niet psychisch en al he-le-maal niet psychiatrisch is. En zij gaat zulke voorstellen doen terwijl ik toch duidelijk heb uitgelegd wat de problemen zijn. Ik reis regelmatig met de trein.. ik word er alleen doodmoe van. *zucht* onbegrip, onbegrip...
Ik kan me voorstellen dat je van zo iemand enorm moe wordt (lekkere woordspeling, maar goed, je begrijpt me wel). Sommige mensen zijn gewoon dom...lekker dom laten zijn maar als ze niet de moeite willen nemen om te proberen iets te begrijpen.
Oud 26-05-2004, 19:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-05-2004 @ 20:17 :
Ik kan me voorstellen dat je van zo iemand enorm moe wordt (lekkere woordspeling, maar goed, je begrijpt me wel). Sommige mensen zijn gewoon dom...lekker dom laten zijn maar als ze niet de moeite willen nemen om te proberen iets te begrijpen.
Ja. Dat lukt me in principe ook wel. Ik ben er al zoveel tegen gekomen. Maar bij 'zulke mensen' heb ik altijd nog een soort gevoel van vertrouwen dat ze het wel begrijpen. Vaak is dit terecht maar veel te vaak is het ook onterecht.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-05-2004, 20:01
moon
Avatar van moon
moon is offline
(sorry) *huilt*

..slecht..het gaat weer helemaal niet goed.
Ik heb vandaag aan de vertrouwenspersoon(is ze niet echt) verteld waar ik mee zit en wat ik mezelf aan doe. Het ging een eigen grens over, ik voelde wat ik jaren terug ook voelde. Weer die angst om dingen te vertellen, weer die dikke muur om me heen. Ik voelde me eenzaam en heel stil en leeg van binnen. Ik ben nu echt depri. het gaat gewoon niet meer ik mocht haar bellen als het echt niet ging..maar dat kan ik niet. Hoe ga ik dit geveoel nu weer overleven?
Ik ga sowieso ff stoppen op het forum hier, anders blijf ik maar negatieve dingen posten en normaal gesproken ben ik helemaal niet zo negatief over dingen. sorry voor al mijn posts. Ik kijk wel wanneer ik terug kom enz. ik zie wel wat er gebeurt de aankomende week.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 26-05-2004, 20:05
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
moon schreef op 26-05-2004 @ 21:01 :
(sorry) *huilt*

..slecht..het gaat weer helemaal niet goed.
Ik heb vandaag aan de vertrouwenspersoon(is ze niet echt) verteld waar ik mee zit en wat ik mezelf aan doe. Het ging een eigen grens over, ik voelde wat ik jaren terug ook voelde. Weer die angst om dingen te vertellen, weer die dikke muur om me heen. Ik voelde me eenzaam en heel stil en leeg van binnen. Ik ben nu echt depri. het gaat gewoon niet meer ik mocht haar bellen als het echt niet ging..maar dat kan ik niet. Hoe ga ik dit geveoel nu weer overleven?
Ik ga sowieso ff stoppen op het forum hier, anders blijf ik maar negatieve dingen posten en normaal gesproken ben ik helemaal niet zo negatief over dingen. sorry voor al mijn posts. Ik kijk wel wanneer ik terug kom enz. ik zie wel wat er gebeurt de aankomende week.
*knuffelt en troost* Meisje.. het is toch al heel goed van jezelf dat je het aan haar verteld hebt? Bel haar nou maar.. geef jezelf helemaal. Verstand op nul en bellen! Werkt het beste. Je kan het, echt waar.
En uhm, je hoeft echt niet te stoppen met forummen omdat je niet zo blij bent de laatste tijd. (tenzij het een negatieve invloed op je heeft, natuurlijk ) Wij kunnen niet veel doen, maar je kan hier in ieder geval je hart uitstorten en zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-05-2004, 22:05
kroot
kroot is offline
Ik heb Latijn nageken op internet volgens mij zit ik rond de 5,5. Ik kan het zelf niet helemaal geloven want zo goed ging het nu ook weer niet. Ik moet een 5,9 voor een 6...dus als er nu soepel wordt nagekeken, ik zelf had het streng gedaan, dan sta ik heel misschien wel een voldoende. Voor wiskunde sta ik denk ik een 5, nu ben ik alleen nog een beetje bang voor geschiedenis.
En er is nog een wonder geschied: ik ben eindelijk naar de huisarts geweest voor een verwijsbrief voor psychotherapie!! Ik kan hem morgen ophalen. Ik voel me toch wel een beetje opgelucht nu dat ik dat eindelijk heb gedaan. Morgen heb ik gezellig pianoles waar ik nog bijzonder veel voor moet doen als ik ooit toegelaten wil worden op het conservatorium........
En vrijdag....tsja dan heb ik weer psychotherapie
Oud 26-05-2004, 23:06
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb hard maar leuk gewerkt en en en, ik hou stiekem heel veel van mijn vriend. Waarom stelen die examens nou mijn aandacht
hmmjuh, ik hoop dat ie niet boos is Hij heeft het recht er toe.

Maar verder....

IK HEB HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo heej, dat zat dwars
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 27-05-2004, 07:43
Verwijderd

voel me echt heel dom. ben gister naar huis gaa nrennen en toen viel ik. best hard eig. mn buik zitten allemaalkrassen(ben net ee nstreepjescode) en mn hand en heup zit een wond(je). dee ook best pijn mja.
verder ben ik echt vet vrolijk zie alles positief in. mn toelating op de opleiding die ik graag wil doen, gaat me denk ik lukken. de examens vallen mee. vioolles waar ik zo bang voor was viel mee. de donkere wolk boven mij is gewoon weg ineens!.
*hoopt dat dat lang zo zal blijven*

aan iedereen die het wel moeilijk heeft een dikke knuffel!
Oud 27-05-2004, 09:19
angel--1987
angel--1987 is offline
waarom heeft iederene problemen?
ik wil iedereen helpen en trek het me teveel aan.
een hele goeie vriendin ziet het niet meer zitten en wil weg van deze aarde....naar haar moeder to en het liefst op dezelfde manier als haar moeder...voor de trein springen, zo stond het in haar dagboek ze heeft het me laten lezen omdat ik wou weten hoe het echt met dr ging, ze zei lees dat stukje uit me dagboek maar. ik schrok me dood...wist niet watik moest zeggen, meer dan dat ze dat hecht niet moet den end at haar meoder dat ook niet wilde kwam er niet veel uit( het was ook neits nuttig maar stond even met me mond vol tanden)

mijn ex en nu hele goeie vriend liep bji een psycholoog om al zijn problemen, daar heeft hij gisteren zijn laatste keer gehad, ze vinden dat hij geen hulp meer heeft terwijl hij dat echt nodig heeft....ander sgaat hij ook hele domme dingen doen...hij ziet t ook niet meer zitten

en aangezien ik zelf ok niet meer weet wat ik moet...en me examens ook niet super gaan, alles d\fout gaat en ik t liefst zelf ook ff weg wil van hier....heeft iemand ier tips hoe ik hun an helpen!?
__________________
life goes on
Oud 27-05-2004, 09:34
AILILLA
AILILLA is offline
wat een drama's allemaal.
Maar volgens mij heeft iedereen wel problemen, of iemand met problemen in zijn/haar omgeving.

Life sucks,de goede dingen wegen nu eenmaal nooit tegen de slechte dingen op....
__________________
I wish I was special, so f****** special, but I'm a creep...
Oud 27-05-2004, 10:27
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Yes, eindelijk een vrije middag.

Nou ja, wat heet vrij. Ik moet morgen een kut economie PO inleveren. Gaat denk ik niet lukken, maar ik probeer vandaag wel zo ver mogelijk te komen....
Als T. nou ook maar iets doet....
__________________
Oud 27-05-2004, 10:49
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Namens Relaxxaman:

Ik kan niet inloggen ofzo...en dus mn PM's niet lezen
Oud 27-05-2004, 11:03
Verwijderd
damn damn damn *jank*

t gaat echt klote ineens en kweet gwoon nie wak moet doen... heb maar 2 uurtjes les gehad, maar da ging al zo fokking moeizaam en kut en strax moet ik ook nog werken, en ik zit hier maar de hele tijd te janken, zo ga ik echt nie werken... maja ik ben kassamiep, dus als ik ziek ga melden, moeten ze iemand anders gaan bellen om mij te vervangen en da gaat nooit, want kmoet van 2 tot 8 werken, echt niemand gaat dan werken...

godverdommuuuuh

kweet t nie meer
Oud 27-05-2004, 11:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Iedereen zeikt aan mijn kop en de po is echt ontzettend moeilijk!
__________________
Oud 27-05-2004, 11:19
angel--1987
angel--1987 is offline
ja, dat is misschen ook wel zo dat iedereen problemen heeft...
maar ik kan het er nu zelf niet bij hebben, en juist nu komt alles in 1 keer tegelijk
4 maanden geleden ging alles wel goed, maar alels komt nu tegelijk
mijn beste vriendin overleed, moeder van een super goeie vriendin die ik me hele leven al ken heeft brostkanker, vader van een vriendin van me is overleden, examens, veel goeie vrienden willen neit meer leven!
ik word echt gek loop alleen nog maar te huilen!
kan me niet concentreren op me examens, gezeik met me handbal team omdat ze vinden dat ik en een andere goede vriendin vinden dat we onze beste vriedin( we waren met zijn viertjes en 4 ebste vriendinnen) nu we een meoten vergeten en het verwerkt moeten hebben, nou ene dus...

(sorry dat ik jullie hiermee lastig val, slaat eigenljk nergens op...maar moest het ff kwjit..ga nu proberen te leren)
__________________
life goes on
Oud 27-05-2004, 11:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
pff moest vandaag om 6 uur opstaan, omdat m'n vriend naar school moest ... maar toen ik 8 uur thuis kwam, hebben nog lekker geslapen tot 12 uur .
Zaterdag keihard leren, misschien kan ik m'n vriend zondag dan nog zien. Ik wil hem echt niet weer 2 weken missen .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-05-2004, 11:35
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 27-05-2004 @ 11:49 :
Namens Relaxxaman:

Ik kan niet inloggen ofzo...en dus mn PM's niet lezen
dat had ik gister ook, maar na een paar keer proberen lukte het toch. laat hem anders ff een mail sturen naar een van de fb's oid?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-05-2004, 11:41
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-05-2004 @ 12:35 :
dat had ik gister ook, maar na een paar keer proberen lukte het toch. laat hem anders ff een mail sturen naar een van de fb's oid?
Nee, dit was iets anders.....we hebben t met Boogie geprobeerd op te lossen gisteren, maar t lukte blijkbaar niet....
Oud 27-05-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-05-2004 @ 12:35 :
dat had ik gister ook, maar na een paar keer proberen lukte het toch. laat hem anders ff een mail sturen naar een van de fb's oid?
mja heb ik ook last van gehad...

best wel irritant...
Oud 27-05-2004, 12:12
Verwijderd
ben blij dat ik een maatje heb gevonden.. nu woont ie alleen zo ver weg
Oud 27-05-2004, 12:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-05-2004 @ 13:12 :
ben blij dat ik een maatje heb gevonden.. nu woont ie alleen zo ver weg
Dat hoeft geen probleem te zijn, mijn maatje zit ook 250 km verderop en dat gaat ook al bijna een jaar goed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-05-2004, 12:15
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Auuuuuu!! Stom revalidatiecentrum, ben weer eens ver over mijn grens heen gegaan en dat voel je natuurlijk. Waarom wilde ik dan ook meteen voor vol meedoen de eerste keer. Ik had toch logisch moeten nadenken en dan kunnen snappen dat ik nog niet kan volleyballen. Al was het dan aangepast volleybal met strandballen. Maar ik wilde zo graag door blijven gaan en heb dat dus ook gedaan. Misschien niet al te slim, maar ben ergens wel trots dat ik toch maar een half uurtje heb gesport. Ik heb iig al een tip voor mezelf voor de volgende keer, neem tussendoor wat meer rust. Is helemaal niet erg, niemand lacht je daar uit als je iets niet kan, iedereen heeft daar begrip voor. Iedereen heeft daar namelijk wel iets, de een zit in een rolstoel, de ander heeft dat, etc. Dat was toen ik op school zat wel anders, daar had niemand er begrip voor en wilde ze je niet snappen. Nou ga ik vanmiddag maar proberen rustig aan te doen. Niet teveel typen en maar even gaan liggen denk ik.

Ze willen trouwens de zorgtaxi uit het ziekenfonds gooien. Weet iemand daar misschien al wat meer van af?
Oud 27-05-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-05-2004 @ 13:13 :
Dat hoeft geen probleem te zijn, mijn maatje zit ook 250 km verderop en dat gaat ook al bijna een jaar goed.
Naja, kijk, het is gewoon zo: we zijn allebei knuffelig en hebben hier ook behoefte aan. Beiden niet behoefte aan een relatie en zeker niet op zoek naar een relatie, maar gewoon de leuke dingen zoals: bankhangen, lieve dingen doen, knuffelen, praten, huilen, etc... je snapt t wel
En met mn ex was t al zo dat de afstand zo verrot was dat je niet even naar elkaar toen kon etc, maar nu is dat dus nog verder weg. Het is niet zo dat het t onmogelijk maakt, maar vind t wel .. Juist omdat ik tijdens de meeting toen ik met m knuffelde zo heel erg merkte dat ik juist dat mis.. dat ik daar zo'n behoefte aan heb. Voel me gewoon goed bij m.. Tja, dat is wat ik mis..
Oud 27-05-2004, 12:40
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Phoe, gelukkig gaat het nu beter met mijn po.
__________________
Oud 27-05-2004, 14:30
Verwijderd
*gooit scheldwoord dr uit*
waarom? waarom doe ik dit nou? et ging zo goed en dan krijg ik toch weer ee nvreetbui. waarom blijfik niet gewoon van dat eten af. toch niet zo moeilijk. lkt me al 3 dagen
ik voel me zo slecht. ik haat mezelf heel erg nu. mn positiefe gevoel ben ik helemaal kwijt. vertrouwen in de toekoomst? nee dat heb ikneit meer. mn hart gaat zo snel nu en dat maakt me bang.
nu nog eco leren voor morgen. en nog een oefentekst nl maken. lukt vast niet meer. maar ach wat maakt het uit, voor zo'n stom rot kind als ik?
Oud 27-05-2004, 14:53
angel--1987
angel--1987 is offline
tumtummetje-86 ik herken het@
het gnig bij mij ook al 4 dagen goed!
4 dagen geen vreetbui gehad...
maar vanochtend trok ik het niet meer....
heb echt teveel gegeten.....
loop nu weer met schuldgevoel....
dat stomme eten ook....
__________________
life goes on
Oud 27-05-2004, 14:56
Verwijderd
Citaat:
angela1987 schreef op 27-05-2004 @ 15:53 :
tumtummetje-86 ik herken het@
het gnig bij mij ook al 4 dagen goed!
4 dagen geen vreetbui gehad...
maar vanochtend trok ik het niet meer....
heb echt teveel gegeten.....
loop nu weer met schuldgevoel....
dat stomme eten ook....
ik precies hetzelfde idd.
*knuffel*
Oud 27-05-2004, 15:02
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
angela1987 schreef op 27-05-2004 @ 15:53 :
tumtummetje-86 ik herken het@
het gnig bij mij ook al 4 dagen goed!
4 dagen geen vreetbui gehad...
maar vanochtend trok ik het niet meer....
heb echt teveel gegeten.....
loop nu weer met schuldgevoel....
dat stomme eten ook....
*herkenning*
Oud 27-05-2004, 15:08
Verwijderd
we kunnen wel een club oprichten.. ik ook
*nog een ijsje eet *
Oud 27-05-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-05-2004 @ 16:08 :
we kunnen wel een club oprichten.. ik ook
*nog een ijsje eet *
ja idd,
knuffel aan de hele club dan!
Oud 27-05-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 27-05-2004 @ 12:41 :
Nee, dit was iets anders.....we hebben t met Boogie geprobeerd op te lossen gisteren, maar t lukte blijkbaar niet....
Vraag het dan ook aan een fb+.

ls ie nu nog niet in kan loggen (hij heeft een mailtje gehad), dan moet ie mij f mailen vanaf het adres dat in zijn profiel staat en dan zorg ik dat ie wel weer in kan loggen (als het goed is ).
Oud 27-05-2004, 15:21
Yara
Avatar van Yara
Yara is offline
zo scherp als de opmerking dat ik maar naar de kinderafdeling moest gaan om kleren te kopen was, zo groot is het verlangen nu om weer terug te gaan naar dát gewicht, die maat, enzovoort.

en maar braaf op gewicht blijven, en maar krampachtig proberen niet te weinig te eten en teveel te sporten. maar ik voel me er zo verdomd slecht onder...
Oud 27-05-2004, 15:51
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
WHAAAA wat kewl ik ga mentor zijn tijdens de introductieweek van het komend studiejaar en het thema is op de barrICade - extreme minderheids groeperingen en mijn werkgroep zijn de groenen whaaa dat wordt een week veganistisch zijn hoe kewl..


en dan te bedenken dat je, als je even zoekt, op dit forum topics onder mijn naam terug kunt vinden waar de angst voor mijn eigen intro van alle kanten afstraalt mensen veranderen in extreme mate, dat blijkt

extreme hipheid
Oud 27-05-2004, 16:08
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 27-05-2004 @ 11:49 :
Namens Relaxxaman:

Ik kan niet inloggen ofzo...en dus mn PM's niet lezen
Kan je ook geen PM's meer sturen moet ik zeggen.

En al helemaal niet vanuit huis, want mijn moeder is op het idee gekomen de pc te mollen. Het wordt steeds leuker... Eerst die Internet explorer kapot, dan Acrobat Reader dat niet meer wil functioneren en nu doet alleen msn en de e-mail van mijn ouders het nog wat betreft Internet.
Het modereren gaat een beetje moeilijk zo... Misschien moet ik maar een time-out vragen tot er iets opgelost is...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-05-2004, 16:16
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-05-2004 @ 17:08 :
Kan je ook geen PM's meer sturen moet ik zeggen.

En al helemaal niet vanuit huis, want mijn moeder is op het idee gekomen de pc te mollen. Het wordt steeds leuker... Eerst die Internet explorer kapot, dan Acrobat Reader dat niet meer wil functioneren en nu doet alleen msn en de e-mail van mijn ouders het nog wat betreft Internet.
Het modereren gaat een beetje moeilijk zo... Misschien moet ik maar een time-out vragen tot er iets opgelost is...
Heb al contact met Leonoor gezocht Hopelijk kan die het oplossen.

hmm, wordt het tijd voor nieuwe installatie?
Of een andere browser? Opera ofzo?

Ontopic
Zucht...ik moet harder studeren....bluh...het gaat niet snel genoeg....concentratie is weer ver te zoeken....en ik post teveel
Oud 27-05-2004, 16:18
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
hm. nu ben ik alleen bang dat ik t geworden ben omdat ze mijn co mentor geschikt en leuk vonden en toen zoiets hadden van hm dan moet sub. ook maar, al is ze eigenlijk maar een domme doos...

lang leve onzekerheid en mwcs :/
Oud 27-05-2004, 16:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 27-05-2004 @ 17:16 :
hmm, wordt het tijd voor nieuwe installatie?
Of een andere browser? Opera ofzo?
Een nieuwe pc met een nieuwere versie van windows, meer geheugen en een werkende koeling bij de processor zou ik leuker vinden. Maar dat zit er niet in, dus zodra ik op kamers zit e geld begin te hebben (wat nog wel even kan duren) hoop ik daar internetaansluiting te kunnen regelen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-05-2004, 16:31
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
shit... ik was bij mn psych vandaag... tging niet goed... ze wil me anti depressiva geven.... ik wil dat niet... ik weet niet waarom.. ik wil het gewoon niet... 'om je gevoelens een beetje neutraal te krijgen' zei ze ofzoiets.. ik weet niet wat ik moet doen.. ik wil dat het stopt... maar hoe...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 27-05-2004, 16:41
kroot
kroot is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 27-05-2004 @ 17:31 :
shit... ik was bij mn psych vandaag... tging niet goed... ze wil me anti depressiva geven.... ik wil dat niet... ik weet niet waarom.. ik wil het gewoon niet... 'om je gevoelens een beetje neutraal te krijgen' zei ze ofzoiets.. ik weet niet wat ik moet doen.. ik wil dat het stopt... maar hoe...
Door anti depressiva. Je zegt zelf dat je wilt dat het stopt, dan kun je misschien toch het beste AD gaan gebruiken. Je zit er niet je hele leven aan vast, en als het je niet bevalt, stop je er toch gewoon mee? Veel sterkt iig.
Oud 27-05-2004, 17:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Frustratie, frustratie... Ik had dus een informatie pakket aangevraagd van het NTI. Die kwam vandaag binnen met de brief: "Geachte mejuffrouw *naam*, U heeft de eerste stap gezet en interesse getoond in een thuisstudie bij het NTI. U heeft gekozen voor een staatsexamen HAVO"

En met een foldertje: Wilt u: VMBO nieuwe stijl, HAVO nieuwe stijl of VWO oude stijl

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Ik heb me opgegeven voor vwo nieuwe stijl. !&*%#@

Nou denken jullie waarschijnlijk: waar mŕŕkt ze zich druk om, tis gewoon een foutje en dat komt wel weer goed.

Klopt. Maar ik ben zo bang dat het allemaal alsnog fout gaat dus ze moeten niet van de stomme foutjes maken waardoor ik weer helemaal onzeker word en m'n goede humeur weer gelijk naar -10 keldert.

Nou ja... t komt wel goed. Of zo.. hopelijk. *zucht*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-05-2004, 17:37
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Gelukkig, 'k heb een doktersbriefje gekregen voor vandaag en morgen. Anders zou ik wel in de problemen geraakt zijn met niet mee te gaan op schoolreis.

En 'k heb eindelijk eens een fotoboek aangemaakt.

't Studeren zou eigenlijk wel wat meer mogen...nog maar een uurtje vandaag. Maar de dag is nog niet voorbij.
Oud 27-05-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 27-05-2004 @ 17:18 :
hm. nu ben ik alleen bang dat ik t geworden ben omdat ze mijn co mentor geschikt en leuk vonden en toen zoiets hadden van hm dan moet sub. ook maar, al is ze eigenlijk maar een domme doos...

lang leve onzekerheid en mwcs :/
Ik neem aan dat een mentor enthousiast moet zijn en dat ben je, dus ben je geschikt. Dat je anders bent dan je co-mentor is waarschijnlijk alleen maar goed voor je mentorkindjes, dan is er altijd wel een mentor die goed bij hen past.

Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Wat valt je op aan andere forummers?
Yana
133 26-02-2007 09:38
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.