Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2007, 13:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
gister werd het me echt een beetje te gek wat mannelijke aandacht betreft. ik was uit met een vriendin en wilde gewoon dansen! dat begrijpen sommige mannen niet en blijven maar tegen je praten etc. Ze waren wel leuk hoor, maar ik had er gewoon geen zin in.
verder is het wel goed dat mn 'lover' nu naar Dour is want ik moet leren voor mn laatste tentamen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Oud 15-07-2007, 15:48
Verwijderd
Whoei, het gaat goed!
Een paar dagen geleden hadden we een jaar en het voelt nog steeds supergoed, en gelukkig bij hem ook. <3
Ik heb zin in de vakanties samen met hem.
Oud 15-07-2007, 16:12
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Bluh, zat ik net een film te kijken, zie ik ineens iets wat me zó aan hem doet denken... Weird is dat.

Gisteravond was echt superleuk! Veel bekenden gezien, me een beetje maf gedragen, veel lol gehad... Rare dingen meegemaakt, of nou ja, raar. Anyway, it was fun!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 15-07-2007, 17:38
wup
wup is offline
We zouden vandaag lekker in het zon gaan zitten in het park.. Geen zon. Toch maar heen gegaan, gaat het regenen! Maar verder leuke dag gehad. Nu moet ik zo werken, en daarna bij hem slapen. Door al het werken enzo is dat er ook al té lang niet meer van gekomen... Zin in dus
Oud 15-07-2007, 18:08
Rioto
tis uit
Oud 15-07-2007, 19:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vriendschappelijk gezien gaat t echt geweldig de laatste weken, alleen is er niet meer atm
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-07-2007, 20:36
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
ben ik eindelijk weer es bij hem, krijg ik een stijve nek en heb zodoende de hele dag bij hem op bed gelegen.
hij was wel lief.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 15-07-2007, 20:37
Verwijderd
Goed! Jammer genoeg nog niet veel tijd voor elkaar gehad. We hebben wel vakantie natuurlijk maar juist dan hebben we veel andere dingen te doen.
Maar o, wat is hij lief als hij me even gemist heeft Heb zin in onze vakantie samen!
Oud 15-07-2007, 21:12
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ouders waren weg, dus hij heeft hier geslapen.. Helemaal super weekend gehad samen. Samen uitgegaan en vandaag beetje hangdagje gehad met een leuke dvd.

Gaat nog steeds super! Het lijkt al op een relatie maar toch vind ik het eng om die stap 'weer' te maken.
Oud 15-07-2007, 22:07
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Vandaag fijn in het zonnetje in de dierentuin gewandeld, en dat was erg gezellig, en hij is heeeel lief voor me de hele tijd en beginnen steeds meer zin te krijgen in de vakantie met zijn tweetjes!
Oud 15-07-2007, 22:53
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ja jezus doe niet zo spastisch. We zijn toch geen 12 meer?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 16-07-2007, 06:58
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 15-07-2007 @ 23:53 :
Ja jezus doe niet zo spastisch. We zijn toch geen 12 meer?
*nutteloze reactie* Ik snap ni da jullie spastisch als scheldwoord gebruiken. Ben namelijk écht spastisch en kan me aan zulke dingen best storen
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 16-07-2007, 08:17
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik mis hem.. het lijkt ook alsof hij al maanden weg is, terwijl het pas een week is en hij nog 2 weken weg blijft... pfff
Oud 16-07-2007, 08:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Over 4 nachtjes vertrek ik richting mijn vakantiewerk voor 4 weken, en dat is op zich een leuk vooruitzicht maar ik ga hem zo vreselijk missen...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 16-07-2007, 09:54
__
Avatar van __
__ is offline
godverdomme nu ben ik ook nog eens voor mn theorie gezakt omdat ik me tijdens het leren niet kon concentreren en tijdens het examen niet eens echt. plus dat t me allemaal vrij weinig kon schelen. godverdegodver. en ik ben al 4 dagen misselijk (nooit gedacht dat t zelfs fysiek kut voelt) en ik heb er gewoon stront genoeg van op t moment. ik ben gewoon echt kwaad dat mij dit wordt aangedaan, niet per se op hem, maar gewoon in het wilde weg zeg maar. ik heb t echt gehad allemaal.
Oud 16-07-2007, 11:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oke dan! Alles is geregeld met paspoort dus ik vertrek morgen tóch richting Luxemburg Én de vakantie naar Spanje gaat dus door.

het kostte wel bijna 300 euro alles bij elkaar (nieuwe id-kaart, nieuw rijbewijs, nieuw paspoort met spoed, nieuwe ov-jaarkaart, nieuwe bankpas en nieuwe portemonnee)
__________________
Tsja
Oud 16-07-2007, 17:17
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Hij is echt ontzettend lief en leuk, het was zo fijn om bij hem te slapen en naast hem wakker te worden.. Rot is het alleen als je dan weer naar huis gaat, maarja heb verder niks te klagen, het was écht geweldig met hem.
Oud 16-07-2007, 17:18
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik heb er een soort van puinhoop van gemaakt en volgens mij wordt dat vanavond alleen nog maar erger
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.

Laatst gewijzigd op 16-07-2007 om 17:21.
Oud 16-07-2007, 18:15
Verwijderd
puinzooi
Oud 16-07-2007, 18:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
vertel nou even over je stalkster!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 16-07-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 16-07-2007 @ 19:26 :
vertel nou even over je stalkster!
haha nichtje van collegatje, smste vanuit het niets, mee uitgeweest, beetje gekloot maar eigenlijk vond ik het niets..

bleef maar bellen (20 keer per dag), ik niet opnemen..

echt onwijs bord voor haar kop!

ik zeg dat ik haar niet wou zien/afspreken

toen verscheen ze dus in de winkel en kreeg ik binnen het kwartier 3 smsjes. De laatste was iets in de trant van kwart over 9 bij mij, maken er een leuke avond van! vervolgens ben ik die hele nacht nog gebeld

alles bij elkaar heeft het een week geduurd
Oud 16-07-2007, 18:41
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
haha hell. ik heb ook zoiets gehad met een jongen.
hij sprak me aan tijdens uitgaan en hij leek me wel oke(ik bedoel; hij zag er zeer goed uit), dus we hebben staan praten en ik heb mn nummer gegeven.
volgende dag belde hij al en volgens mij hebben we nog n keer afgesproken oid, hij bleef maar complimentjes maken over dat ik het meisje van zn dromen was etc en hij heeft me toen 2 keer ten huwelijk gevraagd. en was echt bloedserieus waarop ik natuurlijk keihard begon te lachen en hij niet begreep waarom. nouja, toen was het me wel duidelijk dat ie niet helemaal 100 was. (hij was ook nog eens 10 jaar ouder)
maargoed, hij bleef me echt 10 keer per dag bellen. ik nam meestal niet op maar heb uiteindelijk maar gemaild dat ie me met rust moest laten omdat het niks gingen worden.
dit is zo'n 3 jaar geleden.
mensen kunnen zo naďef zijn. of gewoon dom.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 16-07-2007, 18:41
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Dat snap ik echt helemaal niet. Wat bereik je ermee behalve een volledig verlies van je waardigheid? Ik spreek niet uit ervaring maar volgens mij is nog nooit iemand aantrekkelijker geworden door stalken.

Hier alles goed, we zitten lekker in Italie en het is echt alleen maar leuk en fijn. Nu in zijn kamer in Perugia. Ja het is gewoon goed. Afscheid zal wel moeilijk worden maar het gaat zo goed met me de afgelopen tijd, ik voel me zo sterk, dat ik er ook wel vertrouwen in heb dat het allemaal goedkomt en dat ik me ok blijf voelen. Hoewel ik hem zal missen, maar dat is eigenlijk helemaal niet erg.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-07-2007, 18:43
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
fijne vakantie met hem nog even
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 16-07-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 16-07-2007 @ 19:41 :
Dat snap ik echt helemaal niet. Wat bereik je ermee behalve een volledig verlies van je waardigheid? Ik spreek niet uit ervaring maar volgens mij is nog nooit iemand aantrekkelijker geworden door stalken.

Hier alles goed, we zitten lekker in Italie en het is echt alleen maar leuk en fijn. Nu in zijn kamer in Perugia. Ja het is gewoon goed. Afscheid zal wel moeilijk worden maar het gaat zo goed met me de afgelopen tijd, ik voel me zo sterk, dat ik er ook wel vertrouwen in heb dat het allemaal goedkomt en dat ik me ok blijf voelen. Hoewel ik hem zal missen, maar dat is eigenlijk helemaal niet erg.
hmm dat lijkt me echt lastig

ik ben zo slecht in mensen missen!
Oud 16-07-2007, 18:49
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 16-07-2007 @ 07:58 :
*nutteloze reactie* Ik snap ni da jullie spastisch als scheldwoord gebruiken. Ben namelijk écht spastisch en kan me aan zulke dingen best storen
En Christenen storen zich aan 'godverdomme', mongolen en kankerpatienten storen zich aan 'kankermongool', homo's storen zich aan 'wat gay' en lui met epilepsie storen zich aan knipperende avatars.

Het is natuurlijk erg voor je, maar je kunt niet verwachten dat iedereen daar rekening mee houdt. Als alles wat voor wie dan ook storend is verbannen zou worden dan bleven we uiteindelijk zwijgend zitten op een kaal stuk land. Tot er uiteindelijk een kalende veertiger verschijnt die zegt van 'Waarom is dat land zo kaal? Dat is gemeen.' en dan hielden we ook geen land meer over.
Oud 16-07-2007, 18:50
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Thanks @ Luna, komt wel goed .
En Bartezz, ik verdenk mezelf ervan nog in ontkenning te zijn hoor, want vorige keren vond ik het héél moeilijk om hem te missen. Maar nu is het anders, want we zijn verder en ik zelf ook. Maar het blijft zo dat ik me beter voel als ik bij hem ben. Dat hoort volgens mij ook, anders heeft het geen zin om een relatie te hebben. Dus zal ik hem missen en zal ik me soms eenzaam voelen. Maar ik heb zulke goede vrienden en dingen om naar uit te kijken, dat ik het wel overleef. We zien het wel, heb ook geen zin om er nu al een drama van te gaan maken. En anders heb ik altijd nog dit topic om in te komen zeuren .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-07-2007, 18:52
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-07-2007 @ 19:49 :
mongolen storen zich aan 'kankermongool'
Ik vraag me af of mongolen zich ergens aan storen, zo komt het niet over.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 16-07-2007, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 16-07-2007 @ 19:49 :
En Christenen storen zich aan 'godverdomme', mongolen en kankerpatienten storen zich aan 'kankermongool', homo's storen zich aan 'wat gay' en lui met epilepsie storen zich aan knipperende avatars.

Het is natuurlijk erg voor je, maar je kunt niet verwachten dat iedereen daar rekening mee houdt. Als alles wat voor wie dan ook storend is verbannen zou worden dan bleven we uiteindelijk zwijgend zitten op een kaal stuk land. Tot er uiteindelijk een kalende veertiger verschijnt die zegt van 'Waarom is dat land zo kaal? Dat is gemeen.' en dan hielden we ook geen land meer over.
en jij dacht, ik stop ze allemaal in één post, dan beschuldigen ze mij in ieder geval niet van discriminatie

edit;

je bent verdorie de moslims vergeten!
Oud 16-07-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 16-07-2007 @ 19:52 :
Ik vraag me af of mongolen zich ergens aan storen, zo komt het niet over.
Mijn broertje is een mongool, zo'n heuse, en ik kan je vertellen dat sommigen van hen zich wel dergelijk aan van alles storen.

Citaat:
Bartezz schreef op 16-07-2007 @ 19:54 :
en jij dacht, ik stop ze allemaal in één post, dan beschuldigen ze mij in ieder geval niet van discriminatie
Eee. Ja. Ja, dat is precies wat ik dacht.
Oud 16-07-2007, 19:57
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-07-2007 @ 20:38 :
Mijn broertje is een mongool, zo'n heuse, en ik kan je vertellen dat sommigen van hen zich wel dergelijk aan van alles storen.
Dat was toch een autist, aangezien je er geen subsidie op kreeg?

Citaat:
Paranoide schreef op 16-07-2007 @ 19:49 :
En Christenen storen zich aan 'godverdomme', mongolen en kankerpatienten storen zich aan 'kankermongool'
Godverdomme, kanker nu moet ik weer denken aan m'n oom die pas is overleden aan je-raadt-het-nooit!

En op relationeel gebied gaat het heel goed tussen de krat bier en mij
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 16-07-2007, 20:03
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-07-2007 @ 20:57 :
Dat was toch een autist, aangezien je er geen subsidie op kreeg?
Nee, volleerd retard, maar toen jij 'm kende was 'ie minderjarig.
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-07-2007 @ 20:57 :
Godverdomme, kanker nu moet ik weer denken aan m'n oom die pas is overleden aan je-raadt-het-nooit!
Longembolie?
Oud 16-07-2007, 20:15
Verwijderd
Het is alweer uit.
ALWEER.

4 dagen single geweest, toen 3 dagen samen.
En toen was t weer uit.

En ik haat m en hij snapt t niet.
En ik zeur en ik gebruik hem .
Oud 16-07-2007, 20:42
Verwijderd
Ondanks het stomme weer een geweldig weekend gehad! Zaterdagmiddag bij collega's / vrienden langs geweest en het is gewoon leuk om bij ze te zijn

En dan later die middag lekker tegen mn vriend aan in slaap vallen, omdat hij vroeg moest werken en omdat ik gewoon moe was Helaas zondag geen strand gezien, maar een lekker 'ons' dagje gehad

Morgen uit eten en bios omdat ik mn P heb gehaald, heb er zin in!
Oud 16-07-2007, 23:32
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik heb zin om te zoenen met hem, en als ik er de kans voor krijg zal ik het waarschijnlijk nog doen ook. En dan kan ik mezelf daarna weer 4 maanden voor mijn kop gaan slaan.
Oud 17-07-2007, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Lyne schreef op 17-07-2007 @ 00:32 :
Ik heb zin om te zoenen met hem, en als ik er de kans voor krijg zal ik het waarschijnlijk nog doen ook.
Maar hij doet zo vaag. En het wordt toch niks serieus, zoals ik al eerder concludeerde. Echt, ik snap die jongen niet, eerst me weken zowat negeren, me nu weer van mn stoel af versieren. En de hele tijd maar praatjes hebben. Ja, we gaan uit, want je bent jarig. Maar omdat ik dan niet enthousiast genoeg ben of zo (moe) komt het er toch weer niet van. Maar dan wel over twee weken op de woensdag dat ik met hem moet werken. Damnit, hoe vaag kun je zijn? Ik was nú aangeschoten, niet over twee weken.
En ja, ik had er eigenlijk ook niet op in moeten gaan, want het wordt toch awkward, maar ik heb nu eenmaal geen mening meer als ik ricard achter mn kiezen heb. Stomme ik.
Oud 17-07-2007, 07:12
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-07-2007 @ 19:49 :
En Christenen storen zich aan 'godverdomme', mongolen en kankerpatienten storen zich aan 'kankermongool', homo's storen zich aan 'wat gay' en lui met epilepsie storen zich aan knipperende avatars.

Het is natuurlijk erg voor je, maar je kunt niet verwachten dat iedereen daar rekening mee houdt. Als alles wat voor wie dan ook storend is verbannen zou worden dan bleven we uiteindelijk zwijgend zitten op een kaal stuk land. Tot er uiteindelijk een kalende veertiger verschijnt die zegt van 'Waarom is dat land zo kaal? Dat is gemeen.' en dan hielden we ook geen land meer over.
okay, je hebt gelijk. Ik zei toch dat nutteloze reactie was.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 17-07-2007, 09:45
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Zo onzeker of die ene vriend wel een vriend zal blijven of of het weer tijdelijk is
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 17-07-2007, 09:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmiddag zie ik hem weer en hij maakt zulke leuke opmerkingen Morgen ga ik lekker roddelen over leuke jongens met m'n vriendin *zin in*
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-07-2007, 10:20
Jones
Na terugkomen van mijn vakantie 2 uurtjes thuis geweest maar meteen door gegaan naar haar. Echt een heerlijke avond/nacht gehad en nu allebei 4 dagen fulltime werken en dan zondag of maandag samen op vakantie! het kan eigenlijk niet beter..
Oud 17-07-2007, 11:00
Verwijderd
afgelopen weekend naar de bios en dierentuin geweest, en gisteren naar de ikea. arrrgh ik vind hem zooo leuk, jammer dat ik hem door m'n werk veel minder kan zien. naja.
Oud 17-07-2007, 11:07
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
gisteravond mn engelse ex gesmst dat ik waarschijnlijk in londen ben eind van de zomer en of ie zin had om even wat te drinken dan ofzo. nu maar kijken hoe hij reageert.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 17-07-2007, 11:34
Verwijderd
ik blijf maar met hem daten maar eigenlijk vind ik hem niet eens super leuk? ofja, wel super leuk, maar niet superleuk-leuk, snapje? ik kan er niet verliefd op worden maar ik geniet wel van de momenten met hem geloof ik, nahja verwarrend dus.
maandag op vakantie met twee hele lieve vriendinnetjes en ik heb er onwijs veel zin in, heerlijk.
mama doet raar, ze is een beetje depressed de laatste dagen. veel ruzie met pap en ik bemiddel . ik vind het vermoeiend.
vrijdag met mijn gezinnetje een weekend naar scheveningen in een hotel, omdat mijn broer over een week een half jaar naar colombia gaat .
Oud 17-07-2007, 11:44
Verwijderd
'k voel mij ronduit super!!



't is nog heel pril, dus ik zit nog in het stadium waarin je half huilend op de trein naar huis zit na een weekendje samen... maargoed, globaal genomen voel ik me dus echt wel geweldig goed op relationeel gebied als we samen zijn is alles perfect.
en het klikt zo goed! niet te doen. gezamenlijke interesses, maar ook dingen die we zonder elkaar doen. we willen dezelfde dingen in het leven, dus da's prima allemaal. en met zijn vrienden klikt het ook heel erg, en zijn ouders zijn fantastische mensen. en samen op de moto rijden is zoooo cool en we eten dezelfde dingen graag, da's ook een grote pro en hij kan koken!!

*verschrikkelijk verliefd*

Laatst gewijzigd op 17-07-2007 om 11:56.
Oud 17-07-2007, 11:44
Verwijderd
Drie dagen zonder hem gaat prima, op de vierde dag begin ik hem toch te missen Gelukkig zie ik hem morgen weer, en nog anderhalve week en dan is dat 6 dagen per week werken voorbij.
Oud 17-07-2007, 14:26
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Hm, ik word toch wel weer gek van die onzekerheid. Ik heb gewoon niet de zekerheid dat hij niks met andere meisjes doet, en hij kan ieder moment tegen me zeggen dat hij een ander leuk meisje heeft ontmoet. Daar komt nog eens bij dat hij in het openbaar niet hand in hand wil lopen met mij. Hij zegt dat ie dat nooit doet, maar vind het toch maar vreemd. Net alsof hij het verborgen wil houden ofzo.

Als ik bij hem ben is alles geweldig, maar als ik niet bij hem ben zit ik echt zó met die onzekerheid.. En ik ben bang dat als ik erover begin dat ie dan weer zegt dat hij (nog) geen relatie wil. Wil het contact met hem niet verliezen. Wat moet ik er toch mee..
Oud 17-07-2007, 15:17
Rioto
gaat het zondag uit, moest ik maandag beginnen bij mn nieuwe baan. mn hoofd staat gewoon niet naar werken.. gemaakt blij doen en zo pfff
Oud 17-07-2007, 15:24
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Net terug uit de Vs, vet, maar wel lichtelijk alleen zo zonder hem. Had hem in het begin gesmst maar hij reageerde heel lang niet en toen constateerde ik voor de miljoenste keer dat ik hem gewoon moet laten gaan. Maar berust in die gedachte en eindeloos gesjanst met de leuke Amerikanen, ook leuk .

Maar twee dagen voor de terugreis smste hij opeens een insiderswoordje van ons, verder niks en het was weinig positief, waarna ik hem een ultrakort berichtje stuurde. Vervolgens belde hij de volgende avond, de avond voor vertrek naar mijn telefoon maar ik heb niet opgenomen vanwege de enige telefoonrekeningen en vanmiddag in de auto terug kreeg ik een superlief smsje dat hij bang was dat ik boos was over dat smsje en dat het niet zo bedoeld was en dat hij me snel zou bellen en daarna zou langskomen om bij te praten en dat het hem heel leuk leek en een dikke knuffel.

Huhhh, zo lief is hij nooit, al helemaal niet in zoiets stoms als een smsje. Dus nu ben ik helemaal blij en wacht ik de hele dag op zijn telefoontje en een dezer dagen zijn bezoekje
Oud 17-07-2007, 16:31
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
van niks naar 3 in 4 dagen is mss wel over the top.
geen wonder dat het een puinhoop wordt.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 17-07-2007, 16:40
kadesh
Avatar van kadesh
kadesh is offline
Nog maar een halve week en dan zie ik m nooit meer een hele week niet. Eerst 2 weekjes met m op vakantie, en dan verhuizen. 15 minuten fietsen van hem vandaan, ipv ruim 2 uur met het OV. <3

Jaaaa, ik voel me wel goed
__________________
amber is the color of your energy, shades of gold displayed naturally
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.