Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 22:12
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
McCaine schreef op 05-10-2003 @ 19:53:
En de vrouwen niet alleen
haha inderdaad
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Advertentie
Oud 09-10-2003, 06:46
MC
MC is offline
Vond ik wel grappig

Brief uit de gevangenis...

In Marokko .
In een klein dorpje in Rif (Midar) , schrijft een oude vader aan
zijn enige zoon, die in de gevangenis zit.

Salem Jamal,
Ik zal dit jaar in mijn moestuin geen aardappelen en groenten
kunnen planten. Ik heb geprobeerd, maar het spitten valt me te zwaar.
Gewoonlijk hielp je me daarbij, maar ja......
"Je Vader"

Een paar dagen later, antwoord uit de gevangenis:

" Salem Pa,
Spit in hemelsnaam niet in je moestuin. Daar heb ik de LIJKEN
begraven."
"Jamal."

Als gevolg van de censuur op de gevangenisbriefwisseling, staan een
paar dagen later de Marokaanse geheime dienst en lokale politie aan het
huis van de oude man, en graven en spitten te hele tuin ondersteboven,
op zoek naar de lijken. Er wordt niets gevonden, de politiemensen verontschuldigen zich bij
de man en vetrekken.

Dag later, opnieuw een brief uit de gevangenis:

" Salam Pa, Blij met de Tuin?
"Jamal "
Oud 09-10-2003, 16:43
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
http://www.nu.nl/news.jsp?n=216235&c=119

Omroep Brabant meldt per abuis overlijden Juliana

Uitgegeven: 9 oktober 2003 11:25

EINDHOVEN/TILBURG - Omroep Brabant Televisie heeft woensdagavond per abuis het overlijden van prinses Juliana gemeld.

Om 23.00 uur kwam bij kijkers in Midden-Brabant een tekst in beeld met de melding dat in verband met het overlijden van de 94-jarige prinses, die van 1948 tot 1980 koningin was, de uitzending werd aangepast.

De tekst kwam volgens de omroep door een technisch mankement in beeld.
Oud 09-10-2003, 21:35
Lateralus
Avatar van Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 09-10-2003 @ 17:43:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=216235&c=119

Omroep Brabant meldt per abuis overlijden Juliana

Uitgegeven: 9 oktober 2003 11:25

EINDHOVEN/TILBURG - Omroep Brabant Televisie heeft woensdagavond per abuis het overlijden van prinses Juliana gemeld.

Om 23.00 uur kwam bij kijkers in Midden-Brabant een tekst in beeld met de melding dat in verband met het overlijden van de 94-jarige prinses, die van 1948 tot 1980 koningin was, de uitzending werd aangepast.

De tekst kwam volgens de omroep door een technisch mankement in beeld.
ze hebben de draaiboeken al klaarliggen..
Oud 13-10-2003, 15:21
Verwijderd
Eet smakelijk
Een 78-jarige vrouw uit Noord-China heeft de afgelopen zeventig jaar naar schatting ongeveer 10.000 kilo aarde verzwolgen. Hao Fenglan ontwikkelde haar bijzondere smaak voor modder en slijk op 8-jarige leeftijd. Ze stelt dat ze zich lichamelijk niet goed voelt als ze niet minstens een portie aarde per dag tot zich kan nemen.

--------------

Smaken verschillen...
Oud 13-10-2003, 17:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Servische bruiloftsgasten schieten vliegtuigje neer

Uitgegeven: 13 oktober 2003 08:24
BELGRADO - Gasten van een bruiloft in Servië hebben per ongeluk een vliegtuigje uit de lucht geschoten. De gasten vierden het huwelijk op traditionele wijze waarbij ze als blijk van vreugde in de lucht vuurden. Dat meldde de Britse omroep BBC maandag.

Volgens een ooggetuige werd het toestel in een vleugel geraakt, waarna het vlam vatte en tegen hoogspanningskabels vloog. De twee inzittenden raakten zwaargewond.

De Servische overheid waarschuwt in publiekscampagnes al langer voor de gevaren van het schieten met wapens tijdens feesten en partijen. In het verleden zijn al meermalen gewonden gevallen en af en toe was er zelfs een mensenleven te betreuren.

http://nu.nl/news.jsp?n=217765&c=119

Triest voor die inzittenden, maar ik moest toch lachen. Ik zie t helemaal voor me... Net een shot uit een Kusturica-film
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 14-10-2003, 10:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Aanstaande vader blijkt liegende hardrijder

Uitgegeven: 14 oktober 2003 10:34
ROTTERDAM - Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. De politie in Rotterdam hield op 17 september een automobilist uit Velserbroek aan die met 150 kilometer per uur over de ringweg rond de stad raasde. Hij verklaarde met spoed op weg te zijn naar zijn vrouw, die in het ziekenhuis aan het bevallen was.

De dienstdoende agent streek met de hand over zijn hart en liet de man gaan. De politie kreeg later een prachtig geboortekaartje toegestuurd. Toch vertrouwde de agent het verhaal niet. Hij deed navraag bij het stadhuis. Het kind bleek niet in de geboorteregisters voor te komen. Ook het betreffende ziekenhuis wist van niets.

De man bekende dat er helemaal geen kind was geboren. Hij kreeg alsnog een bekeuring.
http://nu.nl/news.jsp?n=218366&c=119

Sukkel!
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 14-10-2003, 14:00
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Lateralus schreef op 09-10-2003 @ 22:35:
ze hebben de draaiboeken al klaarliggen..
Al minstens 20 jaar volgens mij
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 15-10-2003, 19:53
rosa_angelkiz
rosa_angelkiz is offline
Citaat:
MC schreef op 09-10-2003 @ 07:46:
Vond ik wel grappig

Brief uit de gevangenis...

In Marokko .
In een klein dorpje in Rif (Midar) , schrijft een oude vader aan
zijn enige zoon, die in de gevangenis zit.

Salem Jamal,
Ik zal dit jaar in mijn moestuin geen aardappelen en groenten
kunnen planten. Ik heb geprobeerd, maar het spitten valt me te zwaar.
Gewoonlijk hielp je me daarbij, maar ja......
"Je Vader"

Een paar dagen later, antwoord uit de gevangenis:

" Salem Pa,
Spit in hemelsnaam niet in je moestuin. Daar heb ik de LIJKEN
begraven."
"Jamal."

Als gevolg van de censuur op de gevangenisbriefwisseling, staan een
paar dagen later de Marokaanse geheime dienst en lokale politie aan het
huis van de oude man, en graven en spitten te hele tuin ondersteboven,
op zoek naar de lijken. Er wordt niets gevonden, de politiemensen verontschuldigen zich bij
de man en vetrekken.

Dag later, opnieuw een brief uit de gevangenis:

" Salam Pa, Blij met de Tuin?
"Jamal "
sorry hoor maar de orginele is anders!! niet in marokko maar in amerika!!
Oud 17-10-2003, 11:30
Verwijderd
kvond dat berichtje van die Duitser die zijn herdershond 'Adolf' de hitlergroet had geleerd ook erg grappig, en nog stompzinniger dat hij daarvoor nog werd aangeklaagd ook.

vrijheid van meningsuiting
Oud 17-10-2003, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 17-10-2003 @ 12:30:
kvond dat berichtje van die Duitser die zijn herdershond 'Adolf' de hitlergroet had geleerd ook erg grappig, en nog stompzinniger dat hij daarvoor nog werd aangeklaagd ook.

vrijheid van meningsuiting
Nou, ik vind het behoorlijk ziek als je je hond naar een massamoordenaar noemt.
Oud 17-10-2003, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 17-10-2003 @ 12:32:
Nou, ik vind het behoorlijk ziek als je je hond naar een massamoordenaar noemt.
nou en? daar heb je de vrijheid voor.
Oud 17-10-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 17-10-2003 @ 14:04:
nou en? daar heb je de vrijheid voor.
Duh. Maar dan is het nog wel ziek.
Oud 17-10-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 17-10-2003 @ 14:04:
nou en? daar heb je de vrijheid voor.
Als ik mijn kanarie bin laden noem weet ik zeker dat jij als eerste over zit te janken

Trouwens mijn broertje heet wel osama
Oud 17-10-2003, 21:02
Verwijderd
Citaat:
kenjirro schreef op 17-10-2003 @ 20:40:

Trouwens mijn broertje heet wel osama
Ach gut Mijn moeder heeft een tijdje als overblijfmoeder gewerkt op de basisschool van m'n broertje, en op die school zat een jongetje dat Osama heette. En na de aanslagen vertelde dat jongetje m'n moeder dat ie het niet leuk vond dat z'n ouders hem Osama genoemd hadden.
Oud 17-10-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Masturberende Franse rechter wacht straf

Uitgegeven: 16 oktober 2003 14:27

PARIJS - De Franse minister van Justitie Dominique Perben heeft de Hoge Raad van Rechters gevraagd een onderzoek in te stellen naar de masturbatiepraktijk van een magistraat in Angoulême. Dat meldde een bron binnen het ministerie van Justitie donderdag.

De zaak werd naar buiten gebracht door de West-Franse krant Charente Libre. Een van haar verslaggevers zag de rechter tijdens een pleidooi van een advocaat zichzelf seksueel bevredigen.

Verscheidene toeschouwers in de zaal bevestigden het verhaal later. Minister Perben heeft de Hoge Raad van Rechters nu gevraagd de kwestie te onderzoeken. Als de rechter schuldig wordt bevonden, hangt hem een schorsing boven het hoofd
Ik had niet graag in die zaal gezeten.
Zal er nu een regel komen dat rechters altijd met de handen boven tafel moeten zitten?
Oud 17-10-2003, 23:27
Verwijderd
Wat een sukk0l Het lijkt mij een ontzettend stom gezicht, die rechter maar kronkelen en kronkelen en een gelukzalige grijns op z'n gezicht hebben.
Oud 18-10-2003, 17:24
Verwijderd
Echt ranzig gewoon...

Oud 19-10-2003, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Moeder wurgt puberende kinderen

Uitgegeven: 19 oktober 2003 09:16

TOKIO (ANP) - Een 41-jarige Japanse vrouw is zondag gearresteerd nadat zij haar 12-jarige zoons had vermoord. Kazue Kishida bekende haar daad tegenover de politie. Ze zei: "Het viel me zo zwaar ze in de moeilijke puberteit op te voeden.'' Dat heeft het Japanse persbureau Kyodo gemeld.

De tweeling, Ryohei en Shohei, waren op hun bed in de stad Yamaguchi gewurgd. Hun oudere broer was ook in de woning. De moeder vluchtte na de moord de snelweg op waar zij probeerde zelfmoord te plegen door haar auto te laten verongelukken. Bij een botsing raakte ze lichtgewond. Een buurvrouw die kort ervoor op bezoek was geweest, zei dat de moeder wel had gezegd dat ze het maar moeilijk vond met drie jongens. De vrouw had haar geadviseerd even naar het park te lopen om wat te ontspannen.
Oud 19-10-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Bewoners vinden lijk tussen spouwmuren

Uitgegeven: 18 oktober 2003 22:55

AMSTERDAM - Bewoners van een huis aan de Nieuwe Nieuwstraat in Amsterdam kregen in de nacht van vrijdag op zaterdag de schrik van hun leven, toen ze tussen twee spouwmuren het lijk van een man zagen zitten. De aannemer moest eraan te pas komen om een stuk muur weg te halen, zodat de politie het stoffelijk overschot kon bergen.

De bewoners waren net teruggekeerd van vakantie, maar hoorden van omwonenden dat het mogelijk om een inbreker zou kunnen gaan. Zes dagen geleden hoorden buren gestommel op het dak. Toen de politie destijds ter plaatse kwam, troffen zij niemand meer aan.

Wellicht dat de degene die op het dak liep, van schrik in de veertig centimeter brede spleet is gevallen, zo zei een woordvoerder van de politie zaterdag.

De man was drie etages naar beneden gevallen en tussen de twee spouwmuren terechtgekomen. Daar heeft hij vermoedelijk zes dagen vastgezeten. Getuigen verklaarden wel gekreun te hebben gehoord. Slechts vanuit één huis konden bewoners in de spleet kijken, maar die waren de afgelopen week op vakantie.

De politie weet nog niet precies hoe de man in de diepe spleet is gevallen. Maandag kan de politie de man waarschijnlijk identificeren, aldus de woordvoerder. Dan wordt ook duidelijk of het inderdaad een inbreker betrof.
Zo zie je maar. Misdaad loont niet.
Oud 20-10-2003, 12:20
Verwijderd
Man snijdt penis af wegens schulden
Tanzania In de hoop mededogen van zijn schuldeisers te krijgen, heeft een 24-jarige Tanzaniaan zijn penis afgesneden. De man had het geleende geld verbrast aan protituees en alcohol. (anp)


drastisch
Oud 23-10-2003, 18:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Man verzint overval om niet op vakantie te hoeven

Uitgegeven: 23 oktober 2003 19:40
LANDSMEER - De politie heeft proces-verbaal opgemaakt tegen een 23-jarige man uit Landsmeer omdat aangifte heeft gedaan van een overval die helemaal niet had plaatsgevonden. Hij verzon in juli een overval om niet op vakantie te hoeven met een stel vrienden, zo maakte de politie donderdag bekend.

De man verklaarde dat hij was overvallen door drie mannen met een vuurwapen, die hem dwongen een tasje af te geven. In het tasje zouden geld en tickets voor een vliegvakantie met vrienden hebben gezeten.

De man belde direct na de overval met alarmnummer 112, waarop de politie de omgeving afzette. Nadat de man had verklaard dat hij was geschopt door een van de overvallers, werd hij naar het ziekenhuis gebracht. Daar zette hij doktoren op het verkeerde been en werden gekneusde ribben geconstateerd.

De politie kreeg gaandeweg het onderzoek argwaan. Uiteindelijk gaf de man afgelopen dinsdag toe geen zin te hebben in een vakantie met zijn vrienden en ook geen tickets te hebben gekocht. Om dat alles tegenover zijn vrienden te verdoezelen, verzon hij de overval.
http://nu.nl/news.jsp?n=223111&c=10
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 24-10-2003, 20:16
Lateralus
Avatar van Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-10-2003 @ 19:48:
Man verzint overval om niet op vakantie te hoeven

http://nu.nl/news.jsp?n=223111&c=10
Oud 26-10-2003, 13:37
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertain...lm/3209223.stm
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 26-10-2003, 16:00
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 26-10-2003 @ 14:37:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertain...lm/3209223.stm
God straft onmiddellijk
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 26-10-2003, 17:21
Dhyana
Dhyana is offline
Van nu.nl

Butt Hole Road
Een Brits echtpaar is al na vijftien maanden verhuisd, omdat de naam van de straat waarin ze woonden, Butt Hole Road, zoveel ongemak veroorzaakte. Pizzabezorgers en taxi's kwamen niet opdagen omdat ze dachten dat de bestelling een grap was. Bovendien werd het echtpaar moe van de groepen jongeren die met hun billen bloot op de foto gingen bij het straatnaambordje

Lama's
In het Noord-Engelse Kettering heeft ambulance- personeel de nodige moeite gehad om een boer met een gebroken heup te helpen. Zijn vier lama's lieten hen niet in zijn buurt komen. Boer Graham Bailey was in een konijnenhol gestapt en brak daarbij zijn heup. Hij had twee uur op de grond gelegen voordat een passant zijn hulpgeroep hoorde. Pogingen de man te hulp te komen mislukten, doordat de lama's rond de man bleven lopen om hem te beschermen. Pas toen een helikopter was ingeschakeld om de dieren op de vlucht te jagen, kon de man naar een ziekenhuis worden gebracht
__________________
Third Eye Open
Oud 27-10-2003, 13:16
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
BISSEGEM Iemand die op haar 108ste nog
de moeite neemt om naar jouw land te
emigrerenat is een hele eer.De Belgen
hebben een Armeense daarom meteen asiel
verleend,om humanitaire redenen.

De vrouw betaalde een mensensmokkelaar
7000 dollar om haar en haar kleinzoon
naar België te brengen.

Karkash Avdojan,geboren op 10 februari
1895,zegt dat ze op de vlucht is voor
de Armeense regering.Bijna haar hele
familie zou al uitgemoord zijn,omdat ze
behoort tot een etnische minderheid.
Haar overlevingsdrift belet haar echter
niet om te dreigen met zelfmoord,zolang
België haar kleinzoon geen asiel geeft.


bron: NOS Teletekst
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 28-10-2003, 11:08
MC
MC is offline


Immigration

A family just arrived in Canada as immigrants from Palestine.

The first day the 10 years old kid, went to school in Montreal, he was
asked by the teacher to introduce himself. He said: "I just arrived from
Palestine, and my name is Mohammed."

The teacher told him that this name doesn't properly fit with the new
school. She suggested changing his name to "Johnny" and the kid liked the
new name.

When he went back home, his mother yelled: "Mohammed, come and chat with me
on your first day." The kid didn't answer... his mother went to see why he
didnt answer. He said: "my name is Johnny not Mohammed anymore," his mother
slapped him and left.
The same story was repeated with his father. The boy didn't reply, and he
was slapped harder by his worried dad.

The next day when he went to school, the teacher asked him: "What did you
end up doing yesterday?"


He said: "Can you believe it? My first day as an immigrant in Canada and I
was attacked by two Arab terrorists!!!"
Oud 30-10-2003, 09:49
Verwijderd
Lijkwagen
Een 50-jarige lijkwagenchauffeur heeft de 'fout van zijn leven' begaan door tijdens het rijden in slaap te vallen. De Duitser sloeg woensdag met zijn lijkwagen over de kop nabij Duisburg. Door de klap werd de kist uit de wagen geslingerd en kwam het stoffelijk overschot op straat terecht. De chauffeur raakte lichtgewond. (NU.nl)

Oud 30-10-2003, 16:07
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 26-10-2003 @ 14:37:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertain...lm/3209223.stm
dat joodse gezeur over die slechte namen ook altijd. vrijheid van meningsuiting verdorie. trouwens je hoor teen slehcte naam te hebben als je jezus niet erkent.
Oud 30-10-2003, 22:54
Yousra
Yousra is offline
Vrouw (69) zwanger van dode echtgenoot

Na een IVF-behandeling is een 69-jarige vrouw uit Mexico zwanger geworden van haar dode echtgenoot. De voormalig actrice en senator Irma Serrano werd bevrucht met het sperma van haar man dat sinds zijn dood in 1997 bewaard werd.

Serrano verklaarde nooit moedergevoelens gehad te hebben, tot op heden. Ze gaat ervan uit dat alles goed gaat komen: "Als er iets verkeerd gaat met me zal mijn nichtje het moederschap overnemen." Verder zei ze het kind op natuurlijke wijze ter wereld te willen brengen en dat het in haar familie normaal is op latere leeftijd zwanger te worden. Zelf werd ze pas geboren toen haar moeder al 56 was.


Bron: fok.nl
--------------------------------------------

Als dit waar is; Waarom is dit niet verboden?????

Op latere leeftijd zwanger worden moet kunnen, maar dat geklooi met ingevroren sperma van een dode is gewoon ziekelijk egoïstisch
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Oud 31-10-2003, 11:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Yousra schreef op 30-10-2003 @ 23:54:


Als dit waar is; Waarom is dit niet verboden?????

Op latere leeftijd zwanger worden moet kunnen, maar dat geklooi met ingevroren sperma van een dode is gewoon ziekelijk egoïstisch
Misschien wilde die echtgenoot dat ook wel.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 31-10-2003, 11:07
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Isa schreef op 30-10-2003 @ 17:07:
dat joodse gezeur over die slechte namen ook altijd. vrijheid van meningsuiting verdorie. trouwens je hoor teen slehcte naam te hebben als je jezus niet erkent.
ik zie dat niet terug in dat artikel?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 31-10-2003, 12:02
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
Gatara schreef op 31-10-2003 @ 12:05:
Misschien wilde die echtgenoot dat ook wel.
Daar gaat het niet om, hij is dood en dat kind heeft niks te willen...

Je neemt niet op je oude dag een kind ter herinnering aan je overleden echtgenoot.
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Oud 31-10-2003, 12:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Yousra schreef op 31-10-2003 @ 13:02:
Daar gaat het niet om, hij is dood en dat kind heeft niks te willen...

Je neemt niet op je oude dag een kind ter herinnering aan je overleden echtgenoot.
misschien wel egoistisch, ja. Tsja... genen verspreiden he. Die drang zit er toch in
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 01-11-2003, 22:01
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...elgie_1730.xml

Vlaamse omgekomen na bizar ongeluk

Een 54-jarige Vlaamse vrouw is op een bizarre manier om het leven gekomen in België.


Geëlektrocuteerd
Na een restaurantbezoek was de vrouw in haar auto met hoge snelheid aangereden. De klap was zo hevig dat ze zeven meter omhoog werd geslingerd. In de lucht raakte ze een hoogspanningskabel en werd geëlektrocuteerd. Het lichaam van de Vlaamse viel daarna terug op de weg, waar ze nog eens werd aangereden.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Oud 03-11-2003, 11:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Vijfjarig meisje deelt harddrugs uit op basisschool

Uitgegeven: 3 november 2003 11:57

HILVERSUM - Een lerares heeft vorige week door haar oplettendheid een drama weten te voorkomen op een basisschool in Hilversum. Zij vertrouwde het niet toen een vijfjarig meisje snoepjes van haar broer uitdeelde aan haar klasgenootjes. Dat bleken XTC-pillen en heroïne- en cocaïnebolletjes te zijn. Dat maakte de politie maandagmorgen bekend.

Toen de lerares zag dat de 'snoepjes' uit een etui kwamen, kreeg ze argwaan. Toen ze de inhoud zag, onderzocht ze haar leerlingen of deze al snoepjes in hun bezit hadden. Slechts één klasgenootje had er al eentje aangenomen.

De politie heeft de 43-jarige moeder van het meisje en haar drie broers van 21, 19 en 16 jaar uit Hilversum aangehouden. In de auto van de oudste broer vond de politie een grote hoeveelheid hard- en softdrugs. De moeder is inmiddels weer op vrije voeten, maar de drie broers zijn voorgeleid en zitten in bewaring.
nu.nl
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2003, 11:22
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Dat soort trakties kregen wij op de basischool nou nooit.
Oud 03-11-2003, 13:51
noompje
noompje is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 01-11-2003 @ 23:01:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...elgie_1730.xml

Vlaamse omgekomen na bizar ongeluk

Een 54-jarige Vlaamse vrouw is op een bizarre manier om het leven gekomen in België.


Geëlektrocuteerd
Na een restaurantbezoek was de vrouw in haar auto met hoge snelheid aangereden. De klap was zo hevig dat ze zeven meter omhoog werd geslingerd. In de lucht raakte ze een hoogspanningskabel en werd geëlektrocuteerd. Het lichaam van de Vlaamse viel daarna terug op de weg, waar ze nog eens werd aangereden.
Ja dat berichtje heb ik ook gelezen in de metro in de trein. Toch wel erg lullig voor haar en voor de nabestaande...
Oud 03-11-2003, 15:49
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Gatara schreef op 03-11-2003 @ 12:20:
Vijfjarig meisje deelt harddrugs uit op basisschool

Uitgegeven: 3 november 2003 11:57

HILVERSUM - Een lerares heeft vorige week door haar oplettendheid een drama weten te voorkomen op een basisschool in Hilversum. Zij vertrouwde het niet toen een vijfjarig meisje snoepjes van haar broer uitdeelde aan haar klasgenootjes. Dat bleken XTC-pillen en heroïne- en cocaïnebolletjes te zijn. Dat maakte de politie maandagmorgen bekend.

Toen de lerares zag dat de 'snoepjes' uit een etui kwamen, kreeg ze argwaan. Toen ze de inhoud zag, onderzocht ze haar leerlingen of deze al snoepjes in hun bezit hadden. Slechts één klasgenootje had er al eentje aangenomen.

De politie heeft de 43-jarige moeder van het meisje en haar drie broers van 21, 19 en 16 jaar uit Hilversum aangehouden. In de auto van de oudste broer vond de politie een grote hoeveelheid hard- en softdrugs. De moeder is inmiddels weer op vrije voeten, maar de drie broers zijn voorgeleid en zitten in bewaring.
nu.nl
Ja die heb ik ook net gelezen.. Dit is toch niet normaal meer man..
Oud 03-11-2003, 16:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Youths arrested for sex in cemetery

Thirteen Italian youths who celebrated Halloween by having sex in a cemetery have been arrested.

Police say the friends, aged 13 to 20, went to a graveyard in Vasto, Italy, to experience "having sex between the graves."

The eight boys and five girls arrived at the cemetery in the seaside resort in two separate groups and were detained before midnight.

A court is now to decide if charges can be brought against them even though they did not cause any damage.

Story filed: 12:04 Monday 3rd November 2003
http://www.ananova.com/news/story/sm...=news.quirkies

Bizar....
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 03-11-2003, 17:51
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 03-11-2003 @ 16:49:
Ja die heb ik ook net gelezen.. Dit is toch niet normaal meer man..

Tsja Hilversum he

Wat is er niet normaal aan? Dat kind dacht gewoon dat t snoepjes waren en de oudste broer heeft nu wel een groot probleem door zijn 5jarige zusje
Oud 05-11-2003, 15:57
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gatara schreef op 03-11-2003 @ 17:48:
Youths arrested for sex in cemetery

Thirteen Italian youths who celebrated Halloween by having sex in a cemetery have been arrested.

Police say the friends, aged 13 to 20, went to a graveyard in Vasto, Italy, to experience "having sex between the graves."

The eight boys and five girls arrived at the cemetery in the seaside resort in two separate groups and were detained before midnight.

A court is now to decide if charges can be brought against them even though they did not cause any damage.

Story filed: 12:04 Monday 3rd November 2003
http://www.ananova.com/news/story/sm...=news.quirkies


Bizar....
8 boys & 5 girls??
mmm....gross
__________________
ignorance is bliss
Oud 05-11-2003, 17:15
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
little nemo schreef op 05-11-2003 @ 16:57:
8 boys & 5 girls??
mmm....gross
Als je dat als respectievelijke opmerkingen ziet, ben ik het met je eens
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 06-11-2003, 14:25
Verwijderd
Green River Murderer bekent!

SEATTLE, Washington (CNN) -- Hatred and arrogance fueled Gary Leon Ridgway's killing spree.

In confessing to more murders than any other serial killer in U.S. history Wednesday, the 54-year-old former truck painter provided heart-wrenching details of the 48 women he murdered to their families gathered in a Seattle courtroom to hear his confession.

Ridgway pleaded guilty to 48 counts of aggravated murder and agreed to provide information to help locate remains lost for nearly two decades in exchange for prosecutors agreeing not to seek the death penalty.

http://www.cnn.com/2003/LAW/11/05/gr...ngs/index.html

Ed Gein, Ted Bundy en Jeffrey Dahmer zijn dievegges in vergelijking met deze held
Oud 07-11-2003, 20:53
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Israël heeft een een paar dagen terug een geheime rakettest uitgezonden, waardoor zo ongeveer het hele Midden-Oosten kon meekijken

Heeft iemand toevallig een bron? Zoeken op "Israël" op een paar krantensites (en Google, met een paar andere termen erbij) levert niks op Het was wel op het journaal een paar dagen terug, vandaar dat ik het zo vreemd vind dat ik geen bron kan vinden...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 08-11-2003, 01:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Alcomobiliste ramt paaltjes Meander

Donderdagochtend is een 33-jarige alcomobiliste op de Meander in Amstelveen aangehouden. De bestuurster was met een personenauto tegen en rij paaltjes aangereden en tegen een stapel stenen tot stilstand gekomen.
Een getuige die opmerkte dat de vrouw veel te veel had gedronken voorkwam dat zij verder reed. Toen de politie arriveerde viel de vrouw bijna om en zij moest zich dan ook vastklampen aan het autoportier om zich staande te houden.
Op het politiebureau blies de vrouw 2.75 promille. Haar rijbewijs werd ingevorderd.
www.at5.nl

Grappig term: 'alcomobiliste"
Oftewel een BERT (Beschonken En Rij Toch)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 08-11-2003, 16:12
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
‘Europese cultuur onder druk van Amerika’

BREDA - Nederlanders en Vlamingen worstelen met een gebrek aan identiteitsbesef. Dat komt doordat de Lage Landen ingeklemd liggen tussen drie zelfbewuste gemeenschappen, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië. Dat zei de vooraanstaande Vlaamse cultuurkenner Jozef Deleu zaterdag tijdens de twintigste Pacificatielezing in de Grote Kerk in Breda.

Echter niet alleen Nederland en Vlaanderen hebben last van een culturele druk op hun identiteit. Datzelfde geldt, volgens Deleu, voor heel Europa dat sinds vijftig jaar de door velen als oppervlakkig beschouwde Amerikaanse 'way of life' krijgt opgedrongen. Hij zegt dat zelfs denkers en schrijvers uit het aan Amerika verwante Groot-Brittannië, de machtige en zelfbewuste Verenigde Staten als bedreigend voor hun taal en cultuur ervaren.

Meertaligheid biedt toekomstperspectief

Deleu vindt dat moet worden vermeden dat binnen de Europese Unie de Engelse taal te veel de boventoon gaat voeren. Meertaligheid biedt de Europese landen meer cultureel toekomstperspectief. Met deze opstelling vindt Deleu de ambassadeurs van Frankrijk en Duitsland aan zijn zijde. Beiden spraken een half jaar geleden in een krantenartikel hun bezorgdheid uit over de daling interesse van een tweede vreemde taal in het voortgezet onderwijs.

Consumptiecultuur

Behalve de opmars van de Engelse taal ziet Deleu ook de uit Amerika overgewaaide consumptiecultuur als een duidelijke bedreiging van de intellectuele cultuur. “Terwijl de intellectuele cultuur de verzelfstandiging van de mens wil bevorderen en zijn kritisch vermogen wil aanscherpen, werkt de consumptiemaatschappij vooral de commercie in de hand.” Daardoor krijgt volgens hem dwangmatigheid van snelheid en veelheid voorrang boven elementaire kwaliteit van leven.

In tegenstelling hiermee, ziet hij de komst van allochtonen naar West-Europa eerder als een verrijking. “Het vergrijzende Europa heeft behoefte aan nieuwe menselijke dynamiek en creativiteit. De Europese talen en culturen kunnen er in al hun diversiteit alleen maar veelzijdiger en gelaagder door worden”, aldus Deleu.

Pacificatie van Gent

De Pacificatielezingen wordt elk jaar om en om in Gent en Breda gehouden. Zij danken hun naam aan de Pacificatie van Gent, een overeenkomst die in 1576 in Gent werd gesloten tussen enerzijds Willem van Oranje en de Staten van Holland en anderzijds de Zuidelijke Nederlanden. De Pacificatie keerde zich tegen de Spaanse bezetter en voor vrijheid van godsdienst en vrede. Eerdere lezingen werden onder meer gehouden door Hella Haasse, Edward Schillebeeckx, Fons Rademakers en Cees Fasseur.
http://nu.nl/news.jsp?n=229708&c=119
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 09-11-2003, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 08-11-2003 @ 02:06:
Alcomobiliste ramt paaltjes Meander

Donderdagochtend is een 33-jarige alcomobiliste op de Meander in Amstelveen aangehouden. De bestuurster was met een personenauto tegen en rij paaltjes aangereden en tegen een stapel stenen tot stilstand gekomen.
Een getuige die opmerkte dat de vrouw veel te veel had gedronken voorkwam dat zij verder reed. Toen de politie arriveerde viel de vrouw bijna om en zij moest zich dan ook vastklampen aan het autoportier om zich staande te houden.
Op het politiebureau blies de vrouw 2.75 promille. Haar rijbewijs werd ingevorderd.
www.at5.nl

Grappig term: 'alcomobiliste"
Oftewel een BERT (Beschonken En Rij Toch)
Lol Maar: donderdagochtend Ik weet niet hoe vroeg, maar als je dan al met alcohol achter het stuur zit...
Oud 10-11-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 08-11-2003 @ 17:12:
‘Europese cultuur onder druk van Amerika’

wat is hier grappig of opvallend aan? tis een waarheid als een koe
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah"
Joostje
500 22-02-2005 12:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah"
Gatara
500 10-10-2004 14:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Schoonmaakster in lift verpletterd
ne0
20 22-05-2003 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.