Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 21-06-2004 @ 18:23 :
bitch, je kan het toch niet
i take that as a challenge
Advertentie
Oud 21-06-2004, 17:43
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2004 @ 18:39 :
[B]dude. like duh, dat bedoelde ik ook met adhd in jouw geval.
(je bent ook af en toe wel 'n druk adhd (die andere) kereltje though. )



dat vind ik ook.
en egoïstische bitch jij, ik wilde toen ook op die fiets springen.
you didn't leave some for me.
hahah ok dan

en ik had het eerder over de fiets van die cradle of milf dude dan de fiets van dat kleuren altootje
Oud 21-06-2004, 17:45
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ghehe. mja. eh.. noem es 'n leuke dag
bike throwing & pot smoking contest.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 21-06-2004, 17:47
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2004 @ 18:45 :
ghehe. mja. eh.. noem es 'n leuke dag
bike throwing & pot smoking contest.
hahahah opzich kan ik nu ik van school af ben alle dagen, laten we wel ff een dag uitkiezen dat jij geld hebt want ik ben nu helemaal blut en het is nog maar de vraag of ik uberhaubt nog studiefinanciering krijg dus zeg maar wanneer je kan
Oud 21-06-2004, 17:49
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
eh. als het goed is heb ik morgen eindelijk m'n geld. (van 2 maanden tegelijk nu dus. gna.)
deze week is wel 'n optie dus. morgen iig niet, want dan ga ik 'n vriendin van me verrassen met 'n kadootje voor dr huis, dat eindelijk af is. (verkeersbord, vers gestolen. 'n kinderhand is snel gevuld. )
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 21-06-2004, 17:51
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2004 @ 18:49 :
eh. als het goed is heb ik morgen eindelijk m'n geld. (van 2 maanden tegelijk nu dus. gna.)
deze week is wel 'n optie dus. morgen iig niet, want dan ga ik 'n vriendin van me verrassen met 'n kadootje voor dr huis, dat eindelijk af is. (verkeersbord, vers gestolen. 'n kinderhand is snel gevuld. )
hahah d0pe nou ja morgen kan ik ook niet want dan komt geertje maar woensdag zou opzich wel kunnen denk ik, dan komt den AeP ook al langs dus dan kunnen we met zn allen lekker chillen in de hout
Oud 21-06-2004, 18:01
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
haha, die cu2 van amnesjan
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 21-06-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 21-06-2004 @ 19:01 :
haha, die cu2 van amnesjan
hahahaha ja joh, JAn, briljant
Oud 21-06-2004, 18:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
eeeuh... waren we nog aan't analyseren of niet?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 21-06-2004, 18:37
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
AngelLena is nogal harig en heeft vlooien
__________________
sup birdie.
Oud 21-06-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 21-06-2004 @ 19:36 :
eeeuh... waren we nog aan't analyseren of niet?
AngelLena: volgens mij irl best een gezellig persoon om eens een jointje mee te roken. op t forum iets te hard bezig om als rechtvaardig fb over te komen wat nog wel eens tot problemen met leden kan leiden of tot topics die onterecht gesloten worden. maar ze probeert tenminste wel haar best te doen
Oud 21-06-2004, 18:45
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
bedankt mensen
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 21-06-2004, 18:46
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 21-06-2004 @ 19:37 :
AngelLena is nogal harig en heeft vlooien

Tom Violence houdt van cocks en heeft een mannennaam.
Maar wel een leuk hoofd
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 21-06-2004, 18:48
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
birthmark schreef op 21-06-2004 @ 19:46 :
Tom Violence houdt van cocks en heeft een mannennaam.
Maar wel een leuk hoofd
en ze is schattig
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Oud 21-06-2004, 18:58
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
vaarwel, geel forum. ik spring uit het raam (zz)
__________________
sup birdie.
Oud 21-06-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 21-06-2004 @ 19:58 :
vaarwel, geel forum. ik spring uit het raam (zz)

ik zal je missen pop
Oud 21-06-2004, 19:07
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-06-2004 @ 18:15 :
je weet waar ADHD voor staat he? Aangeraden Dagelijkse Hoeveelheid Drugs dus tja dat kan wel kloppen ja
verder vind ik dat we binnenkort eens een wedstrijdje alto fietsen slingeren in de Hout moeten houden binnenkort
Niet mijn fiets he?
Oud 21-06-2004, 19:08
Verwijderd
Citaat:
sofuckingme schreef op 21-06-2004 @ 20:07 :
Niet mijn fiets he?
omdat je het zo lief vraagt, en zo vaak zie ik je sowieso niet in de hout
Oud 21-06-2004, 19:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-06-2004 @ 19:45 :
AngelLena: volgens mij irl best een gezellig persoon om eens een jointje mee te roken.
Gaan we gewoon eens doen joh En thanks dat je het toch nog kan waarderen dat ik iets probeer
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 21-06-2004, 19:12
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Nona Star schreef op 21-06-2004 @ 11:48 :
EPD: te lang niet gezien
omg... das alweer een jaar geleden
IEKS
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 21-06-2004, 20:15
Verwijderd
Noé: Is volgens mij lief, alhoewel ze soms erg bitchy kan doen.

Horror Kitty: Mooi meisje met mooie wekbrouwen. Volgens mij een meisje die zich van niemand iets aantrekt, en die een beetje in haar eigen wereldje leeft. En volgens mij een beetje verlegen.

Justakid: Jaa ik zag haar bij Yellowcard, en in het echt vond ik haar eigenlijk nog mooier als op de foto's Volgens mij een heel sociaal persoon met veel vrienden. En stoer. En ze heeft gave sproetjes.

Otis: Mooi meisje met een gave pony.

Lepra: Oeh, ik zou hem heus wel een dagje willen zijn. Of een week

cHaOs: Ik zag hem een keer in Eindhoven, laaaang geleden. Leuke piercing, en volgens mij heel aardig



Ga mij nu maar analyseren
Oud 21-06-2004, 20:18
Verwijderd
wie mij analiseert analiseer ik terug

anders zit ik moeite voor nix te doen
Oud 21-06-2004, 20:21
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
AePiE schreef op 21-06-2004 @ 21:18 :
wie mij analiseert analiseer ik terug

anders zit ik moeite voor nix te doen
VVD'er

zo, nu heb ik je geanalyseerd
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 21-06-2004, 20:37
Verwijderd
Anzjeboown - Anne is een heel lief meisje en op een schattige manier verlegen. Moet nog steeds samen met me naar een show binnenkort. Praat makkelijk en is volgens mij erg begaan met anderen. Komt vrij zelfverzekerd over en heeft wel vrij duidelijk d'r mening over veel dingen klaarliggen volgens mij.
Alleen ben ik steeds als ik d'r zie ziek somehow
Oud 21-06-2004, 20:50
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
bertbart schreef op 21-06-2004 @ 15:37 :
frozen fountain: Wow Echt een schatje leuke stijl van kleden, tegen het truttige aan! maar op een positieve manier Helaas nog steeds niet gemeet Wanneer gaan we daten?
Lieff
En zo snel mogelijk
Oud 21-06-2004, 21:32
Verwijderd
freakjuh:

een echte fbeeb
Oud 21-06-2004, 21:52
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Uuuf
Naarling
Noemt me de hele tijd Fries
was boos op haar omdat ze met Deco altijd wegging als ik bier ging halen. Gelukkig was ik dronken

Freakjuh
Lief, Bambi ogen.
Oud 21-06-2004, 21:57
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
thePinkFlamingo: boze vrouwenhater, die stiekem toch wel heel lief kan zijn.
Oud 21-06-2004, 21:59
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 21-06-2004 @ 22:57 :
thePinkFlamingo: boze vrouwenhater, die stiekem toch wel heel lief kan zijn.
Anteverta: Exo Temmer. erg lief, helpt me eraan herinneren soms dat niet alle meisjes profiterend schorem zijn
Oud 21-06-2004, 22:02
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 21-06-2004 @ 22:59 :
Anteverta: Exo Temmer. erg lief, helpt me eraan herinneren soms dat niet alle meisjes profiterend schorem zijn
had ik al gezegd dat jij lief bent??

Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 22:24.
Oud 21-06-2004, 22:02
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
cha0s schreef op 21-06-2004 @ 18:09 :
Schimmel: toffe chick die heerlijk cynisch en sarcastisch uit de hoek komt altijd. altijd leuk om mensen mee af te zeiken of gewoon slappe onzin mee te lullen onder 't genot van 'n jointje, of meerdere.
schimmel zegt:
euj
ska0s - There's never a drive-by shooting when you need one. (gheh. wishful thinking. no gangsters here in spijkemaribo anyway. - zegt:
euj
schimmel zegt:
ik verveel me
ska0s - There's never a drive-by shooting when you need one. (gheh. wishful thinking. no gangsters here in spijkemaribo anyway. - zegt:

ska0s - There's never a drive-by shooting when you need one. (gheh. wishful thinking. no gangsters here in spijkemaribo anyway. - zegt:
hehe
schimmel zegt:
dat is nietvgrappig
schimmel zegt:
dat is vervelend
ska0s - There's never a drive-by shooting when you need one. (gheh. wishful thinking. no gangsters here in spijkemaribo anyway. - zegt:
ik verveel me ook
schimmel zegt:
o
schimmel zegt:
mjah
schimmel zegt:
haha
ska0s - There's never a drive-by shooting when you need one. (gheh. wishful thinking. no gangsters here in spijkemaribo anyway. - zegt:

ska0s - There's never a drive-by shooting when you need one. (gheh. wishful thinking. no gangsters here in spijkemaribo anyway. - zegt:
haha
ska0s - There's never a drive-by shooting when you need one. (gheh. wishful thinking. no gangsters here in spijkemaribo anyway. - zegt:
gaan we elkaar vervelen
schimmel zegt:
ja
schimmel zegt:
dat kunnen we wel
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 21-06-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 21-06-2004 @ 21:18 :
wie mij analiseert analiseer ik terug

anders zit ik moeite voor nix te doen
ik heb je al geanalyseerd bart
Oud 21-06-2004, 22:23
Verwijderd
ThePinkFlamingo. Geweldig gevoel voor humor, snel kwaad, zeker wat vrouwen betreft, maar daaracht zit een hele trouwe hond. Fijne dude, fijne gesprekken.
Oud 21-06-2004, 22:25
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
anteverta: exo's chick. lijkt me erg verlegen en tegen iedereen aardig enzo.

thepinkflamingo: ha! hij is koel, zn lj stukjes zijn briljant.

freakjuh: heel stil en dromerig geloof ik. volgens mij moet ze in het dagelijks leven iets meer van zich afbijten?

aepie: haha, met hem heb ik pas over exo geroddeld en dat was leuk. volgens mij een persoon die van niks doen houdt.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 21-06-2004, 22:25
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 21-06-2004 @ 23:06 :
ik heb je al geanalyseerd bart
ja ik ook
Oud 21-06-2004, 23:20
Verwijderd
AePiE: den aep is een prima gast met wie ik altijd kostelijk over niks en nog meer niks kan lullen. laatst ook een erg droge avond met m gesmookt en gezopen. Ook kunnen we uren lullen over cartoons en dergelijke onzin. den aep is een goed persoon punt
Oud 22-06-2004, 00:08
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
De aepmeister: een prima persoon om flink slap mee te ouwehoeren. Zoals het hoort
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 22-06-2004, 00:43
CharismaticBass
Avatar van CharismaticBass
CharismaticBass is offline
whehe, dit soort topics

goed,

Ridder = mag ik opzich wel, kan soms sarcastisch zijn maar ik denk dat hij mij soms niet helemaal begrijpt

Pan Am = een echte stewardess. opzich wel grappig, voor naar de now en wow

bertbart = bitchy.

Noé = kijkt volgens mij heel erg tegen mij op, ook kwa stijl. Wel grappig, heeft het soms wel moeilijk met de hipste blijven.

Otis = eigenlijk vind ik Otis wel stoer.

Lepra = Ivo kan idd heel slap lullen. CHille gozer die altijd wel in is voor een stick

Chaos = Mark de kutpunk

eXo = krijgt snel rode ogen, is klein enzo. Wel aardig.

vixen = ja al 2 keer irl gezien, wel aardig, niet te alto knuffelig stijl. Vind mij volgens mij maar een "hippe" mafkees.



Het zal wel zo

Owhja: Snoodaard en Faery zijn wel vet
Oud 22-06-2004, 07:55
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 21-06-2004 @ 23:25 :
aepie: haha, met hem heb ik pas over exo geroddeld en dat was leuk. volgens mij een persoon die van niks doen houdt.
wtf

charismatic bass is een c00le tjik die ik soms rete irritant vind maar meestal dik oké
Citaat:
Noé = kijkt volgens mij heel erg tegen mij op, ook kwa stijl. Wel grappig, heeft het soms wel moeilijk met de hipste blijven.


the pink flamingo wordt ten onrechte aangezien voor een onzinner, een groter misverstand kan er niet bestaan het is een goeie gozer maar wel met wat sick and twisted randjes erom wat hij nodig heeft is iemand die lief voor 'm is
Oud 22-06-2004, 08:06
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Oke jongens
Kappen nou
snif
Oud 22-06-2004, 08:09
Verwijderd


+ nu weet ik wat je bedoelde toen je zei van ik word lief genoemd
Oud 22-06-2004, 08:18
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
*kNufVolLzSz vOoR tHe PiNkfLamInGo*

jaaaaaaaaaaaaa

Geweldig gevoel voor humor.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 22-06-2004, 08:19
Verwijderd
birthmark is een lallende aap die veel slimmer is dan ie zich voordoet
Oud 22-06-2004, 08:23
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
eXo schreef op 22-06-2004 @ 09:19 :
birthmark is een lallende aap die veel slimmer is dan ie zich voordoet


Slimme mensen zijn stom, ik wil later een opgevoerde Honda Civic die ik niet kan onderhouden omdat ik productiewerk doe bij de Philips. Mijn vrouw gaat duidelijk Priscilla heten en als mensen vragen wat ik doe zeg ik: "Niks"! (Ha, dubbelzinnig hé)


brrr te veel koffie
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 22-06-2004, 08:24
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Thanks mensen die een poging hebben gedaan mij te analyseren. Oke, nu ik:

Glow Erg lieve en rustige jongen. Maar die plotseling ook weer erg humoristisch uit de hoek kan komen. Hij piekert wel vaak over dingen, en heb het idee dat hij soms te diep over dingen na gaat denken. Ziet er leuk uit, leuke kledingstijl. En we moeten binnenkort naar een showtje. En dan ben je NIET ziek!

Grandmommy ik moet altijd erg lachen om haar opmerkingen. Verder weet ik ook niet zoveel van jou . Oke mijn naam: Anzjeboown hoort gewoon bij elkaar en is plotseling een bijnaampje geworden, vraag me niet hoe. Ik had een raar vriendje ofzo...

Glorybox 'Ken' ik ook nog van school . Rustig meisje, die wel erg houdt van lol maken enzo. Volgens mij ook erg lief. En ik vond haar piercing altijd zo stoer . Ziet er leuk uit (en stiekem ook wel een beetje schattig).

Lepra de clown into punk en ska en is verliefd op z'n ska vans . Ik kan erg om z'n opmerkingen lachen. En ik vind 'm bijna te knap voor een punker
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 22-06-2004, 08:59
Verwijderd
eXo: lief jogje die soms heel spontaan en enthousiast over kan komen, en soms heel flege
Hij danst bouncy en dat is c00l. Hij is wel een beetje een forum-boegbeeld, vind ik.
& hij moet vaker mee naar cybergoffik feestjes

Duscjrib: lief mooi meisje die heel goed weet wat ze wil, maar af en toe ook weer niet erg emotioneel, maar daarom leeft ze intens en dat is goed erg lief samen met kapsje <3
& mooie oogjes (wat een analyseer-vermogen heb ik toch)

EPD: stoer grappig jog met een grote bek en een klein(nouja eigenlijk groot)hartje. houdt van belgische electrofeesten en van kim eerlijk & spontaan.

Anteverta: lief rustig meisje, ken haar eigenlijk niet zo goed. kom haar weleens tegen op school, das altijd erg gezellig . heeft een leuke kledingstijl en een exovriendje
we moeten snel samen laten piercen

The Pink Flamingo: lieve jongen, gigantische bek waarmee hij mensen weleens afstoot, tenzij ze daar doorheen prikken. overemotioneel, meer dan goed voor hem is, ik hoop dat dat wat stabieler gaat worden. een echte chickies player
Oud 22-06-2004, 09:15
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ohja, analyseer mij eens mensen. Ik zit hier nu al zo lang(niet echt op lifestyle) dat de meeste mij wel moeten kennen.

Chaos, Lepra en Exo zijn erg grappig om mee te lamballen. Vixen hoort thuis in het rijtje van Moeder Theresa, Marilyn Monroe en Chazia Mourali.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 22-06-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 22-06-2004 @ 09:59 :
eXo: lief jogje die soms heel spontaan en enthousiast over kan komen, en soms heel flege
Hij danst bouncy en dat is c00l. Hij is wel een beetje een forum-boegbeeld, vind ik.
& hij moet vaker mee naar cybergoffik feestjes
hiii lief <3

ja ja ik ga wel weer een keer mee feesten, als er iets leuks is dan

+ japie krekel is een coole dude want hij maakt droge opmerkingen en hij vind onzin ook kansloos
Oud 22-06-2004, 09:40
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 22-06-2004 @ 01:43 :

Noé = kijkt volgens mij heel erg tegen mij op, ook kwa stijl. Wel grappig, heeft het soms wel moeilijk met de hipste blijven.
ik hoop dat je dit grappig bedoelt?
ik vind je best cool cb, maar hip ben je echt niet, laat staan dat ik tegen je opkijk.
het enige hippe is je vintage zonnebril.
als deze analyse was bedoelt om mij uit mijn tent te lokken is dat gelukt.


Oud 22-06-2004, 10:27
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Hou eens op met dat lief, ik ben niet lief.
Al helemaal niet voor meisjes
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.