Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2005, 11:55
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
mijn msn werkt niet mer omdat ik iets van een kidspaspoort moet krijgen. Nu kan ik niet meer e-mailen
Advertentie
Oud 13-02-2005, 15:46
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Hier is het nu het geval dat ie op een oude pc met msn 4.6 begint te zeuren dat je een hogere versie moet installeren. Wat is het minimale dat je nu nodig hebt om nog in te kunnen loggen?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Oud 15-02-2005, 13:47
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline


Deze foutmelidng krijg ik als ik op iemands naam klik (in MSN Messenger 6.2) om een gesprek te ginnen. Anderen kunnen ook geen gesprek met mij starten.
Ik heb al met Wizard het proberen te herstellen en ik heb MSN al opnieuw ginstalleerd. Wat kan ik nog doen om dit te verhelpen?
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Oud 15-02-2005, 18:43
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Voor sommige versies van msn moest je een beveiligingsupdate downloaden , als je dit niet doet kan je je niet meer aanmelden namelijk. Als ik dat dowload kan ik mij niet meer aanmelden en gelijk welke versie van msn ik nu download , ik krijg altijd de melding dat ik me niet kan aanmelden en het later opnieuw moet proberen. Ik kan dus niet meer op msn , kan iemand soms helpen ?
Het gaat dus over msn messenger en msn verwijderen en opnieuw installeren werkt niet.
Oud 15-02-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
kellytje schreef op 15-02-2005 @ 19:43 :
Voor sommige versies van msn moest je een beveiligingsupdate downloaden , als je dit niet doet kan je je niet meer aanmelden namelijk. Als ik dat dowload kan ik mij niet meer aanmelden en gelijk welke versie van msn ik nu download , ik krijg altijd de melding dat ik me niet kan aanmelden en het later opnieuw moet proberen. Ik kan dus niet meer op msn , kan iemand soms helpen ?
Het gaat dus over msn messenger en msn verwijderen en opnieuw installeren werkt niet.
Zoiets heb ik ook: ik heb ook iets moeten downloaden en mijn msn wou pas opstarten na 5 keer proberen, waarbij het dus elke keer vanzelf weer afsloot.. Maar nu gaat het weer dus
Oud 15-02-2005, 18:54
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Hij probeert dus zelf niet aan te melden bij mij , vanaf de moment dat ik op aanmelden klik, krijg ik een foutmelding.
Oud 16-02-2005, 17:26
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
kellytje schreef op 15-02-2005 @ 19:54 :
Hij probeert dus zelf niet aan te melden bij mij , vanaf de moment dat ik op aanmelden klik, krijg ik een foutmelding.
ja dat heb ik ook, en ik weet echt niet wat ik moet doen!!
__________________
move your body next to me
Oud 16-02-2005, 17:38
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Citaat:
Miles schreef op 15-02-2005 @ 14:47 :
[afbeelding]

Deze foutmelidng krijg ik als ik op iemands naam klik (in MSN Messenger 6.2) om een gesprek te ginnen. Anderen kunnen ook geen gesprek met mij starten.
Ik heb al met Wizard het proberen te herstellen en ik heb MSN al opnieuw ginstalleerd. Wat kan ik nog doen om dit te verhelpen?
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Oud 16-02-2005, 17:45
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 16-02-2005 @ 18:26 :
ja dat heb ik ook, en ik weet echt niet wat ik moet doen!!
Gebruik je soms een firewall ? De mijne staat standaard uitgeschakeld maar toen ik hem verwijderde , werkte msn plots weer . (ik had trouwen zonelab)
Oud 16-02-2005, 18:10
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
kellytje schreef op 16-02-2005 @ 18:45 :
Gebruik je soms een firewall ? De mijne staat standaard uitgeschakeld maar toen ik hem verwijderde , werkte msn plots weer . (ik had trouwen zonelab)
ik weet niet welke ik heb maar als ik msn probeer te verwijderen krijg ik dit;

Kan geen toegang krijgen tot de Windows-Install -service. De oorzaak kan zijn dat u Windows in veilige modes hebt gestart of omdat Windows onjuist is geinstalleerd. Neem contact op met het ondersteunend personeel voor hulp.
__________________
move your body next to me
Oud 17-02-2005, 14:40
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Ik had msn beta 7.0
Maar als hij die opstarte was ineens mijn internet verbinding weg
Internet doet het wel, als msn niet aan is, maar zodra msn gestart is, is internet weg..


Waar ligt dit aan?

Ik heb nu msn 6.2
en of die werkt weet ik NOG niet
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 17-02-2005, 14:43
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
oke bij msn 6.2 doet hij t wel normaal
maar waar kan t aan liggen?
aan de beta versie?
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Oud 19-02-2005, 07:43
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
Het schijnt dat hotmail in nederland gaat stoppen. Je zult binnenkort een e-mail krijgen waarin meer in formaie staat.
__________________
niks
Oud 19-02-2005, 07:44
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
O ja het gaat niet helemaal stoppen. Weinig gebruikte accounts worden verwijdert
__________________
niks
Oud 19-02-2005, 07:48
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
Het is overbelast
__________________
niks
Oud 19-02-2005, 07:58
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
Citaat:
Miles schreef op 15-02-2005 @ 14:47 :
[afbeelding]

Deze foutmelidng krijg ik als ik op iemands naam klik (in MSN Messenger 6.2) om een gesprek te ginnen. Anderen kunnen ook geen gesprek met mij starten.
Ik heb al met Wizard het proberen te herstellen en ik heb MSN al opnieuw ginstalleerd. Wat kan ik nog doen om dit te verhelpen?
heey Waldemar
__________________
niks
Oud 19-02-2005, 09:01
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Jochem12 schreef op 19-02-2005 @ 08:43 :
Het schijnt dat hotmail in nederland gaat stoppen. Je zult binnenkort een e-mail krijgen waarin meer in formaie staat.
Heb je een officiele bron??
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 19-02-2005, 11:56
Jochem12
Avatar van Jochem12
Jochem12 is offline
Ik heb een e-mailtje gehad, maar er zat een spelfout in dus het zal wel nep zijn. Het zou komen omdat het netwerk van hotmail overbelast is.
__________________
niks
Oud 19-02-2005, 19:36
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Citaat:
Jochem12 schreef op 19-02-2005 @ 12:56 :
Ik heb een e-mailtje gehad, maar er zat een spelfout in dus het zal wel nep zijn. Het zou komen omdat het netwerk van hotmail overbelast is.
Duh, 't is nep; 't is een doorstuurmail, je ziet geen logo van MSN Hotmail Staff bij 't mailtje en het tekstje is een JPG'tje van slechte kwaliteit.

Edit: link plaatje/bericht.
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias

Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 22:08.
Oud 20-02-2005, 09:18
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Ik merkte op dat men hier op ons forum zorgen maakte, over dat we in de toekomst voor msn moeten betalen.

Dus ik ging op zoek en vond het volgende:
Citaat:
Beta testers voor MSN Messenger zijn gevraagd om de nieuwe gang van zaken waar MSN Messenger naar toe wilt te testen. MSN Messenger 7 zal uitgebracht worden met opties die alleen toegankelijk zijn voor betaalde klanten. Dit omdat de banner onderaan MSN door weinig mensen word opgemerkt en zo te weinig inkomsten maakt. Microsoft werkt nu samen met Blue Mountain, dit bedrijf zal betaalde emoticons, achtergronden en schermafbeeldingen aanbieden. MSN Messenger zal dus nog commerciëler worden. Update: op de beta site is te zien dat de video conversaties vanaf 11 november niet meer gratis zijn.

Bronnen: Forum van Tweakzone en Neowin
Citaat:
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 20-02-2005, 22:30
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 16-02-2005 @ 19:10 :
ik weet niet welke ik heb maar als ik msn probeer te verwijderen krijg ik dit;

Kan geen toegang krijgen tot de Windows-Install -service. De oorzaak kan zijn dat u Windows in veilige modes hebt gestart of omdat Windows onjuist is geinstalleerd. Neem contact op met het ondersteunend personeel voor hulp.
kan dan niemand mij helpen?
__________________
move your body next to me
Oud 21-02-2005, 20:04
Verwijderd
Ik krijg een foutmelding:

Aanmelden is mislukt, uw gebruikersnaam bestaat niet of het wachtwoord is onjuist.

Maar ik kan gewoon hotmail in en online msn werkt ook gewoon
Oud 23-02-2005, 13:26
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
als ik mn pc aanzet wordt ik altijd automatisch aangemeld bij msn (heb ik zo ingesteld). ik heb laatst windows service pack 2 geinstalleerd en sindsdien krijg ik n melding als msn aanmeldt: u wordt automatisch afgemeld bij een andere .Net Messenger. ik denk dus dat ik dan sta aangemeld bij Windows Messenger. hoe kan ik zorgen dat dat niet meer voorkomt?
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 23-02-2005, 14:16
Verwijderd
Uitvinken dat Windows Messenger opstart en automatisch aanmeld...
Oud 23-02-2005, 15:19
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ja, maar ik weet dus niet waar ik Windows Messenger kan vinden. bij software staat t niet.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 23-02-2005, 17:44
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik heb het al
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 27-02-2005, 00:59
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
hoe kan ik die inlognamen verwijderen? elke keer als ik msn opstart krijg ik z on lijst met allemaal msn-adressen (van mezelf maar dan verkeeerd getypt ) die moet ik ff weg hebben allemaal
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 28-02-2005, 12:32
Verwijderd
Ik krijg msn niet meer opgestart en het ligt ergens aan m'n computer.

Ik krijg van msn foutmeldingscode: 0x81000370

Als ik daarna probleem oplossen kies wil hij probleem oplossen voor verbinding doen. Maar die kan hij niet opstarten. M'n huisgenoten kunnen wel gewoon msn'en.

MSN: 6.2
OS: XP
FW: ZA
VS: AVG
Oud 01-03-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 28-02-2005 @ 13:32 :
Ik krijg msn niet meer opgestart en het ligt ergens aan m'n computer.

Ik krijg van msn foutmeldingscode: 0x81000370

Als ik daarna probleem oplossen kies wil hij probleem oplossen voor verbinding doen. Maar die kan hij niet opstarten. M'n huisgenoten kunnen wel gewoon msn'en.

MSN: 6.2
OS: XP
FW: ZA
VS: AVG
volgens mij houd die melding in dat MSN geen verbinding kan vinden naar internet?
Oud 01-03-2005, 14:04
one.
one. is offline
Als ik verbinding maak met het Internet, start de standaard versie Windows Messenger op en meldt me dan automatisch aan. Ik heb alles uitgevinkt, de pc opnieuw opgestart en gekeken wat e gebeurde, maar het gebeurde weer. Die map met Messenger erin kan je niet verwijderen (omdat er een belangrijk bestand in zit) en je kan hem ook niet gewoon deinstalleren bij Software.

Weet iemand hoe ik hem weg kan krijgen?
__________________
.
Oud 01-03-2005, 14:44
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 01-03-2005 @ 15:04 :
Weet iemand hoe ik hem weg kan krijgen?
Als je nou de zoekfunctie en de zoekwoorden "windows messenger" was het niet ndogi geweest om hier te posten.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 01-03-2005, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Goes15 schreef op 01-03-2005 @ 14:00 :
volgens mij houd die melding in dat MSN geen verbinding kan vinden naar internet?
idd, kmaar heb 't eindelijk opgelost. Ik had in IE een proxy aanstaan, maar ik gebruik dus altijd FF behalve 1x
Oud 04-03-2005, 11:52
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
ik heb een probleem met windows messenger.
ik gebruik dit programma niet, maar elke keer als ik windows opstart word ik automatisch ingelogt, terwijl dit niet aangevinkt is in opties van windows messenger. het is ook niet mogelijk om het programma te verwijderen. weet iemand een andere mogelijkheid?
__________________
sup birdie.
Oud 05-03-2005, 15:09
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
(zz)
__________________
sup birdie.
Oud 05-03-2005, 15:18
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 05-03-2005 @ 16:09 :
(zz)
Bedankt voor deze onnodige up.

Ten eerste, als ik jou was zou ik windows messenger verwijderen en dan de msn messenger gebruiken.
Omdat Windows messenger een hele oude versie is van msn messenger.
Op dit subforum (op een andere site) staat wel hoe je het kan verwijderen.

Ten tweede, nadat je msn messenger geinstalleert hebt, kijk dan ff wat rond bij de opties van msn messenger.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 05-03-2005 om 15:22.
Oud 05-03-2005, 15:24
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 28-02-2005 @ 13:32 :
Ik krijg van msn foutmeldingscode: 0x81000370
Kijk hier maar eens naar.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 05-03-2005, 16:30
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
freyk schreef op 05-03-2005 @ 16:18 :
Bedankt voor deze onnodige up.

Ten eerste, als ik jou was zou ik windows messenger verwijderen en dan de msn messenger gebruiken.
Omdat Windows messenger een hele oude versie is van msn messenger.
Op dit subforum (op een andere site) staat wel hoe je het kan verwijderen.

Ten tweede, nadat je msn messenger geinstalleert hebt, kijk dan ff wat rond bij de opties van msn messenger.
ik gebruik ook helemaal geen windows messenger, zoals ik al zei. ik heb het 1 keer gebruikt. en zoals ik ook al zei, ik weet hoe die opties werken.

en welk subforum? ik zie geen link.
__________________
sup birdie.
Oud 05-03-2005, 16:46
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 05-03-2005 @ 17:30 :
ik gebruik ook helemaal geen windows messenger, zoals ik al zei.
Ok, maar ik raad het dus wel aan om het te verwijderen.

Citaat:
Tom Violence schreef op 05-03-2005 @ 17:30 :
en welk subforum? ik zie geen link.
Gebruik de zoekfunctie, selecteer bij "Doorzoek de volgende fora..."
Met "ons subforum" bedoel ik dus software & multimedia.
Spoiler


Citaat:
Tom Violence schreef op 05-03-2005 @ 17:30 :
ik weet hoe die opties werken.
Ze zijn alleen kort omschreven (zoals het hoort), dus ik zie niet wat er zo moeilijk aan is.
En anders haal je desnoods de Nederlandse (of Engelse-) woordenboek erbij.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 05-03-2005, 17:37
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
je zei 'op een andere site' dus ik verwachtte een link naar een andere site.

er is ook niks moeilijks aan de opties van msn messenger, dat heb ik helemaal niet gezegd. je hebt gewoon mijn post niet goed gelezen en doet alsof ik achterlijk ben.

L-E-Z-E-N

ik zie niet wat er zo moeilijk aan is
__________________
sup birdie.
Oud 06-03-2005, 16:14
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
sinds een tijdje geeft msn-messenger aan dat ik een nieuw bericht heb terwijl ik dat helemaal niet heb. Ik heb 3 keer mijn hele inbox en alle mappen doorziocht en er is echt geen nieuwe bericht te vinden. En als ik bijvoorbeeld 1 nieuw bericht hebt dan geeft msn-messenger aan dat ik 2 nieuwe berichten heb. Ik heb msn al opnieuw geïnstaleerd en dit helpt niet. Wat te doen?
__________________
ofzoiets
Oud 07-03-2005, 19:48
Verwijderd
het kan onzin zijn hoor maar ik hoorde een uurtje of wat geleden op de radio (noordzee), een bericht dat er een virus op msn zou zitten. Wanneer je hem opstart krijg je het op je computer ofzo. Nja ik kom msn toch niet op, maar wilde het ff melden mocht iemand weten waar het over gaat.
Oud 07-03-2005, 19:50
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik kom msn ook niet goed op. nu ben ik er wel op, maar hij meldt zich vaker af en net kreeg ik n melding dat mn lijst met contactpersonen niet beschikbaar is . zal wel weer onderhoud zijn.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 07-03-2005, 19:52
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 07-03-2005 @ 20:50 :
ik kom msn ook niet goed op. nu ben ik er wel op, maar hij meldt zich vaker af en net kreeg ik n melding dat mn lijst met contactpersonen niet beschikbaar is . zal wel weer onderhoud zijn.
Stel iemand vind dit interresant zal deze dit zelf al wel ondervonden hebben... dan zijn er nog de mensen die dat niet interresant vinden en die hoeven het dus ook niet te weten.... dus alsjeblieft, meldt het niet meer
Oud 07-03-2005, 19:55
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
maar misschien is t handig om te weten dat meer mensen er last van hebben, dan weet ik iig dat t niet aan mn pc ligt.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 07-03-2005, 19:58
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 07-03-2005 @ 20:55 :
maar misschien is t handig om te weten dat meer mensen er last van hebben, dan weet ik iig dat t niet aan mn pc ligt.
Neem dan een kijkje op onzin serieus bedoeld hoor, daar komen dan vanzelf topics boven over msn
Oud 07-03-2005, 20:00
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ok, bedankt dan voor de tip he
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 08-03-2005, 16:00
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
sinds een tijdje geeft msn-messenger aan dat ik een nieuw bericht heb terwijl ik dat helemaal niet heb. Ik heb 3 keer mijn hele inbox en alle mappen doorziocht en er is echt geen nieuwe bericht te vinden. En als ik bijvoorbeeld 1 nieuw bericht hebt dan geeft msn-messenger aan dat ik 2 nieuwe berichten heb. Ik heb msn al opnieuw geïnstaleerd en dit helpt niet. Wat te doen?
__________________
ofzoiets
Oud 08-03-2005, 21:52
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
S.lover schreef op 08-03-2005 @ 17:00 :
sinds een tijdje geeft msn-messenger aan dat ik een nieuw bericht heb terwijl ik dat helemaal niet heb. Ik heb 3 keer mijn hele inbox en alle mappen doorziocht en er is echt geen nieuwe bericht te vinden. En als ik bijvoorbeeld 1 nieuw bericht hebt dan geeft msn-messenger aan dat ik 2 nieuwe berichten heb. Ik heb msn al opnieuw geïnstaleerd en dit helpt niet. Wat te doen?
staat je inbox van hotmail misschien verdeeld over meerdere pagina's?
Oud 08-03-2005, 22:12
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
grensgeval schreef op 08-03-2005 @ 22:52 :
staat je inbox van hotmail misschien verdeeld over meerdere pagina's?
Nee, en als ik klik op "mappen beheren" staat er ook nergens een ongelezen e-mail. Er zit dus gewoon ergens een fout in mijn msn. Als ik me via www.e-messenger.net aanmeld dan zegt hij gewoon "geen nieuwe mails"oid.
__________________
ofzoiets
Oud 11-03-2005, 18:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoppakee, MSN ligt er weer uit bij mij? Hebben jullie dit ook op dit moment?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] Instant Messaging
Verwijderd
3 08-02-2006 17:20
Software & Hardware Foutmelding bij aanmelden MSN 7.5
*Primo
10 01-01-2006 14:33
Software & Hardware [MSN] Winks
Troll
4 09-01-2005 17:27
Beleidszaken [S&M] Evaluatie Centrale Topics
Enlightenment
44 17-05-2004 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.