![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan groeit ie sowieso nog wel een paar jaar door. Dus geen zorgen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
denk als je eraan twijfeld aan het gezegde dat ik ooit gehoord heb : liever een kleine een stijgerd dan een groote die weigert ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Ik vind het erg lastig om dit te delen vooral op internet maar goed... Ik heb allang zitten twijfelen over mijn grootte van mijn penis, ik ben bijna 18 jaar en heb een penis die even groot is als me middelvinger😢. En dat niet alleen ook is hij nog eens krom... En dan nog het ergste ik heb volgens de dokter een erectiestoornis 13 april naar maasstad ziekenhuis hiervoor naar uroloog. Ik weet me echt geen raad meer, ben nog maagd enzo en voel me door deze kwalen al helemaal onzeker bij meiden, ik durf ook haast niks hierdoor... Wilt iemand me helpen??? Of advies geven? Ben op het moment erg in een dip hierover |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Om maar eens een van je problemen weg te nemen: een kromme penis is bijna even normaal als een kaarsrechte en zal ook geen problemen opleveren bij het stijf worden. Heb je het altijd al gehad dat hij niet goed stijf werd of begon dat toen je vond dat hij aan de kleine kant was?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Onvoldoende stijf worden kan psychische oorzaak hebben (bijv. je focust er te veel op), maar inderdaad eerst maar eens afwachten wat de uroloog zegt aangezien je daar toch al een afspraak hebt.
Lengte van je penis op zich lijkt me toch niet direct een probleem, ook niet voor de seks. Ik denk dat je dit moet accepteren en er tevreden mee moet zijn. |
![]() |
|
Ik zat inderdaad ook te denken aan wat Axel zegt. Zijn er situaties wanneer hij wel goed stijf wordt? Of is dat echt nooit het geval?
Zoals bloodyb al zegt zijn er heel veel jongens met een scheve pik, dus dat is geen probleem. Qua lengte lijkt het erop dat je iets onder het gemiddelde zit, maar het is ook weer niet schrikbarend klein. Kortom niet zeuren en gewoon accepteren. Het niet (goed) stijf worden is wat dat betreft een groter probleem. Ik hoop voor je dat de dokter daar een oplossing voor vindt. Trouwens grappig dat je zegt er alles aan te willen doen om hem rond 16cm te krijgen. Laatst zei iemand op dit forum dat uit laatste onderzoeken blijkt dat het gemiddelde zo'n 13cm is. |
![]() |
|
![]() |
Ja inderdaad maar even afwachten, alleen ik denk niet dat een meisje goed bevredigt kan worden met een kleine penis omdat bij 18cm pas de g-spot geraakt word zover ik weet, en als hij niet goed stijf word dan is het met een kleine penis extra vernederend en kan ze miss niet opgewonden raken... De meisjes die ik ken zijn kieskeurig met penis grootte, dat is wel vervelend...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zitten de meeste zenuwen bij vrouwen aan het begin van de vagina. Natuurlijk is het mooi meegenomen als je gemiddeld tot bovengemiddeld geschapen bent, maar wat ik vaak van meisjes hoor is dat ze onzekerheid een grotere afknapper vinden dan een benedengemiddelde piemel. Dus, verman jezelf en probeer gewoon van de seks te genieten i.p.v. jezelf zo druk te maken om iets wat je niet kunt veranderen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Toen was ik trouwens 14 en me penis is ook niet gegroeid sinds dien + hij is ook besneden trouwens zal dat iets ermee te maken hebben dat de huid niet verder uit kan rekken waardoor hij niet groeit? die besnijdenis kreeg ik begin 14e jaar... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, besnijdenis heeft er niets mee te maken. |
![]() |
|
|