Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 18:04
bakbeest
bakbeest is offline
ontopic
ik vind seisoen 1 wat nu afgelopen is, een teleurstelling, sofie en filemon waren allebei slecht geinformeerd en gooide de grootste onzin over de tafel alsof het waar is.
ook vind ik dat ze totaal hun "objectieve"(niet echt dus) rol tegenover de drugs hebben vergooid door heroine niet te gebruiken en weg te gooien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2005, 18:44
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Nou, ze deden al dom genoeg zoals je zelf zegt.
Door anders om te gaan met hero waren ze wellicht consistent geweest in hun aanpak maar ook een stuk stommer m.i.

Dat filemon die hero links heeft laten liggen en vervolgens ook weggooide om anderen er niet mee lastig te vallen zijn mss wel de enige twee puntjes die mijn respect verdienen naast t feit dat ze het risico hebben durven lopen hun vingers te branden aan het openlijk behandelen van d&a in de media.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 19:22
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 20-12-2005 @ 19:44 :
Nou, ze deden al dom genoeg zoals je zelf zegt.
Door anders om te gaan met hero waren ze wellicht consistent geweest in hun aanpak maar ook een stuk stommer m.i.

Dat filemon die hero links heeft laten liggen en vervolgens ook weggooide om anderen er niet mee lastig te vallen zijn mss wel de enige twee puntjes die mijn respect verdienen naast t feit dat ze het risico hebben durven lopen hun vingers te branden aan het openlijk behandelen van d&a in de media.
Ik vond Peter Cohen ook een puntje van respect.

Maar de rest idd niet echt...
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 22:59
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
@Love_Fulfilled: Ik voel je pijn zuster, echt
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 16:17
bakbeest
bakbeest is offline
ik vind dat peter cohen dit hele programma in elkaar had moeten zetten en sophie alleen bij het gooische matras moeten houden, zij doet de eer der blondjes aan aan tafel door allerlei domme dingen te zeggen
hier een greep uit al het achterlijke wat ze als feiten presenteert.
"ja want als je wordt nooit meer zo high als de eerste keer met mdma"
"ja je moet uitkijken want je koopt mss wel een pilletje keta(ooit gezien?) terwijl je eigenlijk xtc wil, en keta is natuurlijk veel goedkoper(niet dus)"
mn hersens werken niet mee met nog meer qoutes te bedenken, ik denk dat ze naar mn onderbewuste zijn onderdrukt omdat ze te achterlijk zijn om in mn RAM te staan 8-|
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 11:44
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Waar kan ik de aflevering van gister zien???? (als niet BNN lid)
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 12:07
Verwijderd
oja shit vergeten. hier nog ff de info:

Spuiten en slikken gaat met een 2de reeks afleveringen vanaf 27 feb om 23.00 op ned 2 van start.

De drugs voor de nieuwe reeks:
Crack
Opium
Ayuhasca
Methylone (explosion en aanverwanten)
Herbals
Ketamine
Lijm
Lachgas
Poppers
Cactusszzz
Khat
MDMA
Space cake
Ritalin
Huis-tuin en keuken dope (nootmuskaat, bananenschillen etc.)

En Ties doet niet meer mee

Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 12:13.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 28-02-2006 @ 12:44 :
Waar kan ik de aflevering van gister zien???? (als niet BNN lid)
dit is al zoooo vaak in dit topic geweest: altijd dezelfde stream voor de laatste aflevering!!

deze dus: mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.laatste.asf (noh hij wil ff niet linken, maar moet je maar ff copye en plakke)

edit: vond het best interessante uitzending.
die rooie van gtst staat wel dik voor lul zeg. WTF!

Laatst gewijzigd op 01-03-2006 om 09:47.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 13:32
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Oma schreef op 28-02-2006 @ 13:27 :
dit is al zoooo vaak in dit topic geweest: altijd dezelfde stream voor de laatste aflevering!!

deze dus: mms://streams.omroep.nl/tv/bnn/spuitenenslikken/bb.laatste.asf (noh hij wil ff niet linken, maar moet je maar ff copye en plakke)

edit: vond het best interessante uitzending.
die rooie van gtst staat wel dik voor lul zeg. WTF! was dat nou echt??
Ik vond de uitzending van gisteren tot nu toe wel de beste. Tenminste ook wat zinnige discussies en informatie waar je normaal niet zo snel aan zou komen..
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 22:27
Verwijderd
bleh.

Die stream wil niet werken hier. Als ik hem open met Windows Media Player blijft hij maar bufferen op het begin, en heb ik "poor reception".

Als ik hem daarna probeer te openen met VideoLan, wordt mijn internet eruit gegooid. Vreemde shit, maar dit is al 3 keer precies zo gebeurd.

Anyway, is die lijst met drugs op volgorde van aflevering, of gewoon de lijst met drugs die ze deze reeks gaan behandelen?

(En welke drug was afgelopen aflevering aan bod?)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 23:10
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
KIJK

die lijst mag er wezen.
Ik ben zeer tot heel zeer benieuwd.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 09:46
Verwijderd
Citaat:
SixUnderground schreef op 28-02-2006 @ 23:27 :
Anyway, is die lijst met drugs op volgorde van aflevering, of gewoon de lijst met drugs die ze deze reeks gaan behandelen?

(En welke drug was afgelopen aflevering aan bod?)
Nee dat is niet de lijst met de juiste volgorde. Eergister was explosion. Was niet een boeiend report (ze voelde er amper wat van).
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 11:46
DROGO DROGAS
DROGO DROGAS is offline
Citaat:
Ik vond de uitzending van gisteren tot nu toe wel de beste. Tenminste ook wat zinnige discussies en informatie waar je normaal niet zo snel aan zou komen..
Zeker, ze hadden veel eerder Jellink moeten vragen over info van een drug. Ik denk echt niet dat die crack gaat roken veelste verslavend.
__________________
Deze mafkees buigt voor geen ene kayne hoochie west of andere zooi
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 12:23
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
hoeveel breezers kosten jullie dames?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 16:20
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 01-03-2006 @ 13:23 :
hoeveel breezers kosten jullie dames?
ja sicke shit he! om te huilen

ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat ie crack gaat doen als ie hero ook niet durfde. voor opium geldt trouwens hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 09:59
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
mistique schreef op 06-03-2006 @ 10:45 :
Dat hadden ze ook gedaan, maar de meeste instanties hadden afgehaakt omdat de politiek zo begon te zeiken dat het programma niet zou kunnen oid. Nu het programma geaccepteerd is willen ze wel meedoen.
Stelletje pussys.

Ik heb overigens de eerste aflevering gemist en ga vanavond zekers kijken. Het is nog steeds gewoon op maandagavond om 11 uur toch?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Meer dan seks alleen

In de eerste reeks van Spuiten en slikken zagen we hoe (s)experimenteur Ties seksuele experimenten uitvoerde met dikke vrouwen, koppeltjes of mannen, in een afgesloten kamer. Gaat het er bij zijn opvolger Sander Lantinga (foto) ook zo aan toe? “Wat Ties deed, ging mij eerlijk gezegd te ver om zelf ook te doen”, vertelt Sander. “Mijn experimenten gaan ook niet alleen over seks: ik ga bijvoorbeeld met twintig bier achter de kiezen op een scooter rijden om te kijken wat voor een effect drank op de rijvaardigheid heeft. Of bolletjes slikken, zoals in de eerste aflevering. Met melkpoeder trouwens, want de coke is altijd veel te snel op bij BNN. En in de aflevering van deze week gaan we bankbiljetten onderzoeken op sporen van cocaïne – in de States blijkt meer dan 95% van de dollarbiljetten cokesporen te bevatten. Ik ben benieuwd of dat hier ook zo is.”

Stouter
Afgaand op de aflevering van vorige week maandag lijkt het programma zelfs wat braver geworden te zijn dan vorig jaar: “Het is minder expliciet en het is ook de bedoeling dat het programma iets inhoudelijker wordt dan vorig seizoen. Als kijkers Spuiten en slikken niet sensationeel genoeg vinden, is dat hun zorg. Dan mogen ze van mij naar SBS6 gaan kijken. Maar de volgende week wordt het wel weer íets stouter, want het is wel de bedoeling dat het programma zijn scherpe kantjes behoudt.”

Typisch Nederlands
Afgelopen week was Sander te gast in De wereld draait door, waar ook Wouter Bos aanwezig was. “Hij vertelde dat hij het een goed programma vond. Dat was wel even wat anders dan de geluiden die we voorafgaand aan de eerste serie uit de politiek te horen kregen. Vooral uit de conservatieve en rechtse hoek was er bij voorbaat al veel weerstand. Typisch Nederlands, om al een oordeel klaar te hebben over een programma voordat het zelfs op tv geweest is!”

Mailtjes
“Inmiddels heeft iedereen kunnen zien dat Spuiten en slikken niet aanzet tot drugsgebruik, maar meer een voorlichtingsfunctie heeft. En zo is het ook echt bedoeld. Sterker nog: we hebben dit seizoen het item In de goot, een docusoap over een afkickcentrum. De bewoners hiervan zijn niet de typische junks die met vieze handen en zonder tanden achter het Centraal Station om geld bedelen, maar heel normale jongens. Na één aflevering zijn er al twaalf mailtjes binnengekomen van mensen die zich herkenden in de bewoners en ook af willen kicken in dit centrum. Dat is waarom we het programma maken!”
van tvgids.nl
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 16:49
Verwijderd
“Inmiddels heeft iedereen kunnen zien dat Spuiten en slikken niet aanzet tot drugsgebruik..."

Philemon zei bij Jensen dat de dag na de paddo-uitzending alle paddo's uitverkocht waren :>
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 15:11
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Het leidt in ieder geval tot verantwoord drugsgebruik
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 12:10
Zeratul99
Zeratul99 is offline
Ik vind op zich dat het ook best nieuwsgierig maakt naar allerlei drugssoorten. Als ik sommige drugsoorten zo zie langskomen wekt het soms wel mijn interesse.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.