![]() |
|
Jaja hij begint langzamerhand onthuld te worden en cubezone is op de controller ingegaan.
Hoe fikking sweet is die, check het uit. http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=16135 De mogelijkheden worden hierdoor vele malen groter dan de huidige standaard qua games. Nu heeft ninty dat ook al beweerd met de DS en daar moet ik het nog van zien, maar als ik alles zo bekijk begint mijn vertrouwen in de Big N langzaam weer terug te komen.
|
![]() |
|
IGN article
http://cube.ign.com/articles/651/651224p1.html Filmpje http://media.cube.ign.com/articles/6...d_1249127.html Ik denk dat je een verkeerd idee hebt, de pijltjes toetsen zullen nauwelijks gebruikt worden, je kan de afstandbediening zelf als controller gebruiken omdat zijn positie constant geregistreerd wordt. Daarbij is hij ook tilt gevoelig wat perfect zou zijn voor flight simulaties, je kunt sweepgebaren maken om een honkbalknuppel na te bootsen etc. Nu snap ik zelf dat een hoop casual gamers zoiets hebben van, ik wil gewoon lui onderuit gezakt met een controller. Maar ik denk dat iedereen die de standaard toch een beetje gehad heeft iig de revo in de gaten moet houden. Daarnaast ziet het hele apparaat er uberslick uit.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ben blij dat ze bij mario kart een optie hebben om de controller op de oude nes manier te houden ![]() ![]() Maar bijv. bij een tennis spel of een ander sport spel, de slag, schot,etc. te nabootsen, (als dat zo werkelijk is) dan zou dat ja...een echte revolutie verandering zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben een ouwe lul; ik wil gewoon op de bank zitten en niet als die mongolen in 't filmpje lopen te zwaaien en zwieren. Ik geloof ook nooit dat het fijn zal gaan werken; dat het hoogstens leuk voor 10 minuten is, maar dat je dan gewoon stil wilt zitten en dan iets wilt hebben dat goed in de hand ligt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Hoe het nu is zijn er blijkbaar meer 3rd parties geinteresseert in de Revo dan dat er ooit in de GC waren. Ik denk dat de meeste een beetje aan het doemdenken zijn, dat filmpje is natuurlijk vet overdreven om duidelijk te maken hoe de controller precies werkt, met de lamme armen en het spastiche gezwaai zal het waarschijnlijk wel mee vallen. Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Nintendo Wii IV Maxic | 500 | 18-04-2008 10:16 | |
Games |