Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2005, 09:40
Captain N
Captain N is offline
Jaja hij begint langzamerhand onthuld te worden en cubezone is op de controller ingegaan.
Hoe fikking sweet is die, check het uit.

http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=16135

De mogelijkheden worden hierdoor vele malen groter dan de huidige standaard qua games.
Nu heeft ninty dat ook al beweerd met de DS en daar moet ik het nog van zien, maar als ik alles zo bekijk begint mijn vertrouwen in de Big N langzaam weer terug te komen.
Oud 16-09-2005, 09:55
Ieke
Ieke is offline
Het spreekt me helemaal niet zo aan eigenlijk. Lijkt net een afstantsbediening en of je daar nu fijn mee kan gamen?
Het plaatje waar er een losse stick bij aan zit ziet er al beter uit, zoiets loopt veel lekkerder dan die pijltjestoetsen en daarbij alleen met 1 hand kan bedienen.
Oud 16-09-2005, 10:00
Captain N
Captain N is offline
IGN article

http://cube.ign.com/articles/651/651224p1.html

Filmpje

http://media.cube.ign.com/articles/6...d_1249127.html

Ik denk dat je een verkeerd idee hebt, de pijltjes toetsen zullen nauwelijks gebruikt worden, je kan de afstandbediening zelf als controller gebruiken omdat zijn positie constant geregistreerd wordt.
Daarbij is hij ook tilt gevoelig wat perfect zou zijn voor flight simulaties, je kunt sweepgebaren maken om een honkbalknuppel na te bootsen etc.
Nu snap ik zelf dat een hoop casual gamers zoiets hebben van, ik wil gewoon lui onderuit gezakt met een controller.
Maar ik denk dat iedereen die de standaard toch een beetje gehad heeft iig de revo in de gaten moet houden.

Daarnaast ziet het hele apparaat er uberslick uit.
Oud 16-09-2005, 10:09
CrazY G
CrazY G is offline
Ziet er wel leuk uit. Vooral FPS kunnen leuk worden met die bediening.
Maar mij eerste keus blijft toch de ps3, misschien dat ik later de revolution erbij neem, want dit lijkt me wel tof voor de variatie
Oud 16-09-2005, 10:17
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Captain N schreef op 16-09-2005 @ 11:00 :

Ik denk dat je een verkeerd idee hebt, de pijltjes toetsen zullen nauwelijks gebruikt worden, je kan de afstandbediening zelf als controller gebruiken omdat zijn positie constant geregistreerd wordt.
Daarbij is hij ook tilt gevoelig wat perfect zou zijn voor flight simulaties, je kunt sweepgebaren maken om een honkbalknuppel na te bootsen etc.
Nu snap ik zelf dat een hoop casual gamers zoiets hebben van, ik wil gewoon lui onderuit gezakt met een controller.
Maar ik denk dat iedereen die de standaard toch een beetje gehad heeft iig de revo in de gaten moet houden.

Daarnaast ziet het hele apparaat er uberslick uit.
Ik zal er idd wel een beetje een verkeert beeld van hebben, komt me gewoon nogal raar over. Ik ben wel erg benieuwt hoe dat ding in de praktijk gaat werken.
Oud 16-09-2005, 10:30
Verwijderd
Bij Mario Kart:

In a future Mario Kart, players could conceivably accelerate by pushing the controller forward and decelerate by pulling it back again. Sharp turns could be made by twisting left or right on the pointer. It might even be possible to turn the pointer on its side and hold it NES style while retaining some depth perception control functionality.

Dus dat kan ook nog steeds gelukkig

Ik moet zeggen het ziet er heel interessant uit maar ik denk dat je bij sommige spellen na een tijd een lamme arm krijgt als je telkens je arm of pols moet gebruiken bij akties. Maar het is soms net dus een muis van de pc
Oud 16-09-2005, 10:35
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
raar ding hoor.
Oud 16-09-2005, 10:39
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 16-09-2005 @ 11:30 :

Ik moet zeggen het ziet er heel interessant uit maar ik denk dat je bij sommige spellen na een tijd een lamme arm krijgt als je telkens je arm of pols moet gebruiken bij akties. Maar het is soms net dus een muis van de pc
Naast fijn gamen krijg je ook nog een gezonde workout
Oud 16-09-2005, 10:46
Onorthodox
Onorthodox is offline
Gewoon even het filmpje bekijken en je hebt al een stuk beter beeld van die controller.

Het enige wat die andere consoles tot nu toe bieden zijn alleen maar nieuwe/betere graphics...
En dan krijg je de nieuwe nintendo voor je neus. Hell yeah
Oud 16-09-2005, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 16-09-2005 @ 11:46 :
Gewoon even het filmpje bekijken en je hebt al een stuk beter beeld van die controller.

Het enige wat die andere consoles tot nu toe bieden zijn alleen maar nieuwe/betere graphics...
En dan krijg je de nieuwe nintendo voor je neus. Hell yeah
Die tandarts.

Maar ik ben blij dat ze bij mario kart een optie hebben om de controller op de oude nes manier te houden

Maar bijv. bij een tennis spel of een ander sport spel, de slag, schot,etc. te nabootsen, (als dat zo werkelijk is) dan zou dat ja...een echte revolutie verandering zijn.
Oud 16-09-2005, 11:06
Marcade
Marcade is offline
Bah.. en ik dacht dat de PS 3 controller kwa freakyness niet overtroffen kon worden ..

.. guess I was wrong ..
Oud 16-09-2005, 11:08
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Marcade schreef op 16-09-2005 @ 12:06 :
Bah.. en ik dacht dat de PS 3 controller kwa freakyness niet overtroffen kon worden ..

[afbeelding]

.. guess I was wrong ..
Dus jij vindt de afstandbediening van een tv er ook freaky uit zien?
Oud 16-09-2005, 11:10
Verwijderd
Smooth. Maar vraag me af of het niet heel vermoeiend is. Als ik wat langer achter een console zit vind ik het wel ideaal om achterover te gaan hangen en m'n controler te laten rusten. Constant met zo'n apparaat in de lucht lopen zwaaien lijkt me na een uurtje toch wat zwaar worden.

Maar ben benieuwd, dit gaat het jaar worden dat ik ook maar eens een console ga kopen.
Oud 16-09-2005, 11:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 16-09-2005 @ 12:08 :
Nee maar een afstandsbediening van een tv als controller gebruiken waar ook nog eens bewegingen meer worden geregistreerd vind ik wel freaky .. ja.

Ik ben een ouwe lul; ik wil gewoon op de bank zitten en niet als die mongolen in 't filmpje lopen te zwaaien en zwieren.

Ik geloof ook nooit dat het fijn zal gaan werken; dat het hoogstens leuk voor 10 minuten is, maar dat je dan gewoon stil wilt zitten en dan iets wilt hebben dat goed in de hand ligt.
Oud 16-09-2005, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 16-09-2005 @ 12:08 :
Ik vind een magnetron d'r ook niet freaky uitzien. Maar als dat door moet gaan voor een controller wel weer.
Oud 16-09-2005, 11:21
D@mien
D@mien is offline
ik voorzie heel veel kapotte dingen in huis...als je zo moet gaan zwaaien in een vaak te kleine kamer...dan sla je dingen kapot...en als je marioparty785 speelt dan sla je steeds in elkaars gezicht...
bovenien kan je je afvragen: Zitten we hier op te wachten? Zelf zit ik meer te wachten op revolutionare games...niet dezelfde games met een andere besturing...op een mario waarmee je springt door je controller omhoog te doen zit ik niet te wachten.
ik vrees dat er dus veel games uitkomen die geforceerd die functie gebruiken 'omdat nintendo dat wil'.

Buiten dat alles om denk ik dat de meeste developpers naar de PS3 en Xbox360 gaan...waarom? omdat het draait om geld. Als je games maakt voor 2 consoles dan verkoopt het beter. Ook omdat de revolution waarschijnlijk maar 2x zo sterk word dan de cube...wat in het niets valt bij de PS3 en 360...dus valt ninty helemaal buiten de boot voor multiplatformers...

conclusie: tenzij ze met geheel andere games komen die ervoor zorgen dat die controller ook wat toevoegt, is het een nutteloos ding...
Oud 16-09-2005, 11:39
Benteknol
Benteknol is offline
en nou maar hopen dat er third devolopers party's zijn die de revolutie trekken

btw wat een domme pauper controler ik wil in de sofa zitten en gamen niet zwaaien
Oud 16-09-2005, 11:44
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 16-09-2005 @ 12:39 :
en nou maar hopen dat er third devolopers party's zijn die de revolutie trekken

btw wat een domme pauper controler ik wil in de sofa zitten en gamen niet zwaaien
Er zijn veel positieve reacties geweest na de conferentie, THQ, EA, Ubisoft en Hideo Kojima zien het wel zitten.
Hoe het nu is zijn er blijkbaar meer 3rd parties geinteresseert in de Revo dan dat er ooit in de GC waren.

Ik denk dat de meeste een beetje aan het doemdenken zijn, dat filmpje is natuurlijk vet overdreven om duidelijk te maken hoe de controller precies werkt, met de lamme armen en het spastiche gezwaai zal het waarschijnlijk wel mee vallen.

Citaat:
conclusie: tenzij ze met geheel andere games komen die ervoor zorgen dat die controller ook wat toevoegt, is het een nutteloos ding...
Mr obvious.
Oud 16-09-2005, 11:46
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik las op gamespot dat ze kruisjes op de vloer hadden gezet met waar je moest staan; sorry hoor, maar zo'n grote kamer heb ik dus niet...
Oud 16-09-2005, 11:48
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-09-2005 @ 12:46 :
ik las op gamespot dat ze kruisjes op de vloer hadden gezet met waar je moest staan; sorry hoor, maar zo'n grote kamer heb ik dus niet...
Je hebt waarschijnlijk ook geen 2 bij 3 TV in je kamer staan.

Regels voor berichten