Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
postman_ncr schreef op 28-03-2003 @ 19:46:
Wij gaan met LSD (laatste school dag) eerst alle tassen int water pleuren van onzelf, als opluchting. Daarna gaan er een paar fietsen zwemmen van de leraren, en bruggers kunnen ook blijkbaar heel goed zwemmen.

daarom kijk ik al uit naar LSD.... . sommige leraren komen expres al niet.... Misschien doen we het daarom ook al een week eerder dan het eigenlijk mag van de school leiding.
Sjonge zeg, dat klinkt tenminste tof!!
Wij gaan met de examenklassen ontbijten... Vorig jaar werden de tassen zelfs gecontroleerd of mensen niks bij zich hadden om rommel te maken
Wordt niet echt bijzonder helaas
Maar we moeten wel verkleed, heeft iemand tips, t thema is glitter en glamour!
Advertentie
Oud 28-03-2003, 20:16
postman_ncr
postman_ncr is offline
Citaat:
supermarrie schreef op 28-03-2003 @ 19:59:
Sjonge zeg, dat klinkt tenminste tof!!
Wij gaan met de examenklassen ontbijten... Vorig jaar werden de tassen zelfs gecontroleerd of mensen niks bij zich hadden om rommel te maken
Wordt niet echt bijzonder helaas
Maar we moeten wel verkleed, heeft iemand tips, t thema is glitter en glamour!
ja, je moet toch wat doen om niet vergeten te worden, misschien word het wel een traditie ofzow
Oud 28-03-2003, 20:58
Nuck
Nuck is offline
Ik zit in de stuntcommissie van onze school, maar we zijn nog niet eens begonnen met voorbereidingen . Dat komt, doordat eerst 2 anderen samen de stuntcie. vormden, ze lieten geen anderen toe, maar toen kwamen ze erachter dat ze toch geen leuke ideeën hadden...nou wordt het natuurlijk één groot feest, want ik zit in de stuntcommissie .
Oud 29-03-2003, 19:54
Roos
Roos is offline
Bij ons heeft echt niemand zin om wat te organiseren
Er mag namelijk niets... dus we sturen gewoon iedereen om 11 uur naar huis "jongens, dit is onze kolderdag, iedereen is vrij!" en daarna gaan we richting kroeg ofzo.
Oud 29-03-2003, 20:10
Northern Lights
Northern Lights is offline
Citaat:
KaNeeL schreef op 26-03-2003 @ 20:16:
Maar heeft er niemand leuke suggesties? We zitten dit jaar voor het laatst in het gebouw (wordt hierna gesloopt) en tis allemaal behoorlijk oud enzow...

Talk to me people!!!

als het toch gesloopt word zou k flinke vernielingen gaan aanrichten
Oud 02-04-2003, 16:26
lindaaah
lindaaah is offline
wij hebben een stuntdag! we hebban als onderwerp PuNk! Normaal vind niemand t wat aan (de stunt) maar dit jaar gaat t heeeleeemaal anders, aangezien ik en andere kewle lui in de commisie zitten! wij maken dr een soort festival van voor de hele school in punk style! heb dr nu al zin in!!
Oud 02-04-2003, 19:49
lovelybitch
lovelybitch is offline
ik vind dat een zoals wji het noemen stuntdag wel leuk moet blijven en niet van alle rare dingen moeten gebeuren, zoals leraren bekogelen met meel en water en al die troep, wij gaan onze aula ombouwen tot executiehal, dat leraren moeten voorkomen en zo daarna worden ze op het laatst tog allemaal vrijgesproken en dan gaat het feest beginnen emt een bandje enzo is egt wel gaaf hoorr en daarna lekker met ze alle eten en drinken en dan het heellllleee grote eindexamenfeest jajajajajaaaaa en ik zit lekekr ook in de stuntcommissie, maar wij werken ook met sponsors en een jaarboek enzo....dus is allemaal heel uitgebreidt geregeld.

maar als er iemand nog tips wil ofzo voor feest of thema ofzo vraag maar raak
Oud 03-04-2003, 14:52
Chill
Chill is offline
vorig jaar hadden ze zo'n draaiende stierding dat was echt lachen, al die leraren die gelanceerd werden.
misschien doen we dit jaar een schuimfeest in de tuin van de school.
Oud 03-04-2003, 18:55
Hardcore
Hardcore is offline
Toen ik meej deed aan het examenstunt zag ik het meer als wraak nemen. We hebben toen nog verrote kadavers op de school gegooid en nog veel meer vieze dingen hahaha!!!!
Oud 15-04-2003, 10:10
SuperSanne
SuperSanne is offline
Bij ons is het nu bekent: boer/boerin voor één dag, koeien melken, tractor rijden, dat soort dingen. Vorig jaar liepen er vier jongens (ja, jongens) in een zwart badpak-met-string en roze konijnenoren op hun hoofd door de school (vraag maar niets)
Oud 15-04-2003, 16:06
Duran
Duran is offline
Wij zijn vorig jaar als stunt 's nachts het schoolplein opgeklommen en hebben aldaar een gebouwtje voorzien van enige kleuren. Ze waren er niet echt blij mee, maar ze hebben het wel laten zitten: het staat er nu nog even vrolijk bij
Oud 16-04-2003, 00:37
Bianca16*
Bianca16* is offline
hmm

allemaal een beetje hetzelfde dus
alleen hadden wij afgelopen donderdag al de laatste lesdag
bij ons is kolderdag op 25 april, en dan verzamelen we met zn allen om 10 uur sochtends, verkleed ( thema: folklore ) en zo gaan we naar school.
daar aangekomen mogen we alle klassen 'afkloppen' dus zeggen dat ze naar huis mogen, en dat gebeurt dan ook.
daarna gaan we naar een kroeg in de buurt en daar worden bierspelletjes georganiseerd (bierestafettes enzo).
vervolgens gaan we weer terug naar school, waar zo'n rodeostier staaten een hindernisbaan met zeep enzo.
daarbij ook nog een gratis bier en sangria (hoeraaaa ).
dan gaan we met de examenklassen uit eten bij de Chinees en vervolgens gaan we allemaal naar huis om ons om te kleden voor het feest savonds (dresscode : white)
dat feest is op het strand met ook weer volop goedkoop drank enzo.
dat is onzen kolderdag!
overigens kostten de kaartjes 15 euro, maar zijnn we met de koldercommisie ook de stad ingegaan om bij winkeliers te ragen of ze ons wilden sponseren, met als beloning dat ze een advertentie krijgen in de kolderkrant.
gelukkig heel veel reacties...
overigens als we die klassen gaan afkloppen, mogen we ook allemaal stunts uithalen.
en ja, de eerste staat al vast!

bij de meest gehate leraar ( die lid is van een of andere vogelclub, en ook helemaal weg is van vogels ) leggen we een dode vogel neer op zijn bureau met een mes erin...
beetje luguber wel, maar hij heeft zo'n 5 jaar ons leven geterroriseerd....

kortom: het wordt gewoon supergaaf!

natuurlijk hebben we verder ook nog the usual stuff, denk aan poepspray en waterpistooltjes, maar dan met siroop ofzo, gaat lekker kleven.

heel veel plezier allemaal met kolderdag!

liefs,
Bianca.
Oud 16-04-2003, 17:27
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Bianca16* schreef op 16-04-2003 @ 01:37:
hmm
bij de meest gehate leraar ( die lid is van een of andere vogelclub, en ook helemaal weg is van vogels ) leggen we een dode vogel neer op zijn bureau met een mes erin...
beetje luguber wel, maar hij heeft zo'n 5 jaar ons leven geterroriseerd....
De leraren een beetje treiteren, OK, maar dit vind ik te ver gaan, maar ja, dat is mijn mening.
Ik weet natuurlijk ook niet hoe hij jullie leven wel niet heeft 'geterroriseerd' voor zover dat kan als leraar.
Wat heeft hij wel niet gedaan?
Jullie lage cijfers gegeven? Jullie straf gegeven? Onaardige dingen gedaan? Veel ergers kan een leraar zijn leerlingen volgens mij toch niet aandoen?
Oud 17-04-2003, 00:33
Bianca16*
Bianca16* is offline
ik geef je groot gelijk dat het te ver gaat...
zo dacht ik er in het begin ook over, maar we gaan er niet speciaal een vogel voor dood maken hoor!

hmm, hoe hij ons leven heeft 'geterroriseerd'.

ik zal even alleen voor mezelf spreken...

je mocht nooit een agenda op je tafel hebben, maar uit gewoonte had ik dat wel gewoon.
wat als gevolg had dat hij die in totaal 4 keer uit het raam heeft gegooid, en ja hoor, daar ging ik weer, naar beneden lopen.
eenmaal daar aangekomen gooide hij een emmer water over me heen, en dat de laatste drie keer.
en niemand die er om moest lachen maar goed.
ook heeft hij een keer mn agenda op het dak gegooid, dus moest ik naar de concierge om een ladder te halen, en hem eraf te halen.
verder was ik niet echt een genie in wiskunde, dus stelde ik altijd veel vragen.
daar kon hij blijkbaar niet tegen en heeft me toen eens de klas uitgestuurd want: ik zou wiskunde toch nooit begrijpen, volgens hem.
mn moeder is toen eens op school met hem gaan praten, om te vragen of ik misschien bijles kon krijgen ofzo, maar toen was het eerste wat hij vroeg: wat schuift dat dan?
hmm, ik heb toch andere denkbeelden van een leraar....

dit was allemala in de tweede klas, aan het eind van het jaar stond ik een 3,48 voor wiskunde, maar dat heeft hij afgerond naar een 3
gelukkig kon ik compenseren met een 9 voor Engels.

het jaar erop kreeg ik een andere leraar en ineens haalde ik 7ens en 8en
kan aan mij liggen maarrehm....

maar goed, dit was dus alleen bij mij.
en bij de rest is het niet veel minder geweest allemaal, dus vandaar de haat tegenover die man.
Oud 17-04-2003, 05:37
AJMouse
AJMouse is offline
Wij hebben et al gedaan, ik en 3 andere jongens hebben snachts de deuren dichtgekit en de sloten een stuk tape op geplakt en ook kit op gedaan ("oh, die sloten zijn helemaal naar de maan, dat wordt betalen!" niet dus )

Later die nacht kwamen er nog wat meiden met heel veel slingers en spandoeken waar elke leraar voor gek werd gezet. En overal bij de fietsenrekken ballonnen opgehangen. Jaaa wij zijn een vreedzame school :\

Ik heb alles op film gezet en met het examenfeest (dat gehouden wordt in een soort club hier in enkhuizen waar ze een groot filmdoek kunnen laten zakken) ga ik proberen de compilatie van die nacht, met veel muziek erdoorheen, te laten zien. En dan overal bij de verschillende bar plekken enzo een bakje met dvd's neer zetten €10,= hehehe. Hier kun je dan original footage op bekijken en de compilatie die is 'uitgezonden'. Wie wil er nou niet zo'n aandenken?
Oud 17-04-2003, 11:50
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
een paar jaar geleden is de school bijna ingestort geloof ik, dus dat doen we hier niet meer
Oud 17-04-2003, 14:17
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 17-04-2003 @ 12:50:
een paar jaar geleden is de school bijna ingestort geloof ik, dus dat doen we hier niet meer
...wat is er dan gebeurd?
Oud 18-04-2003, 12:51
danielle01
danielle01 is offline
een jongen uit m'n klas zei voor de grap: we laten een varken los in de school whahaha nee ik weet niet wat we gaan doen voor de stunt
Oud 20-04-2003, 15:27
Roos
Roos is offline
Haha onze kolderdag was echt zoo kansloos. We waren de avond ervoor uitgegaan, dus iedereen was brak. We zijn in tentjes (om 4 uur 's nachts in het pikkedonker opgezet) blijven slapen op het schoolplein.

We hebben ook een tentje op het dak gezet. Nou dat was het
Oud 20-04-2003, 20:38
xuslo
xuslo is offline
Wij gaan dit jaar naar six flags en dan hebben we `s avonds een feest in een discotheek hier in de buurt met als thema sprookjes, myhtes en legendes. En de havo en vwo gaan de hele dag op school toneelstukjes doen, haha de stakkers. en die hebben dan ook dat feest `s avonds.
Oud 21-04-2003, 02:05
Aafster
Aafster is offline
ist erg dat wij dat aankomende vrijdag al hebben en r nogniets aan hebben gdaan?
Oud 21-04-2003, 14:26
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Roos schreef op 20-04-2003 @ 16:27:
Haha onze kolderdag was echt zoo kansloos. We waren de avond ervoor uitgegaan, dus iedereen was brak. We zijn in tentjes (om 4 uur 's nachts in het pikkedonker opgezet) blijven slapen op het schoolplein.

We hebben ook een tentje op het dak gezet. Nou dat was het
het was echt wel leuk!
het hek was ook nog dicht, leraren erover heen. en we hadden elke klas het erste uur vrij gegeven.
om 9 uur kwamen de kinderen die nog voor het hek bleven dralen en de fietsen ongelukkig neerzetten,
jaja en het was gezellig hoor roos
Oud 21-04-2003, 18:27
rodina
rodina is offline
A.s woensdag, naja 't gaat één groot feest worden hiephoi

-examenleerlingen mogen niet op school komen, wie wel komt mag savonds niet meer komen
-idols diner *hoe orgineel*
-savonds de kroeg in, thema jaren 70/80
-en overdag met zn alle op een terasje zitten
Oud 21-04-2003, 20:05
Snufje
Snufje is offline
Vorige week was een examenstunt op school. Een groepje 6 V-leerlingen (8 jongens ofzoiets..) hebben de wiskunde leraar ontvoerd uit de les met bivakmutsen en al..(Ze hebben hem wel ingelicht de dag d'r voor).. Vervolgens zijn ze met 'm naar de intercom gelopen en die leraar heeft omgeroepen vannuh: "hier spreekt een wanhopige gijzelaar, blabla" en de jongens op de achtergrond vannuh "kop dicht enzo.."
En toen de jongens: "Mevrouw .... (=afdelingsleider VWO), kom onmiddelijk hier naartoe met al je diploma's. Je hebt een kwartier, anders doen we (naam wisleraar) wat aan..!

Vervolgens zijn ze naar buiten gegaan naar het plein van de bruggers waar een soort verlaging is zeg maar, een ronding waar je met een trappetje naar beneden gaat en dan kan je ook naar binnen..

Daar hebben ze de leraar op een stoel neergezet (ook nog bril afgedaan enzo) en onder 'schot' gehouden.. De anderen om die cirkel heen zeg maar en naar iedereen die te dicht in de buurt kwam (iedereen zat bij de ramen van de lokalen en heel veel waren dus ook naar buiten gekomen (waaronder heel 6 V die nederlands met elkaar hadden.. de leraren konden ons niet tegenhouden ) ) werd afgesnauwd en weggeduwd van uit de buurt enzo, en 'wij willen (naam afdelingsleider) hier.......'

Nouja, die afdelingsleider kwam dus niet want die is altijd op woensdag vrij!! ( (Lekker slim bedacht, maar oke )... Ze waren van plan om die afdelingsleider een taart in d'r gezicht te gooien.. Maar nu zaten ze dus met die taart.. Uiteindelijk hebben ze die taart bij de gegijzelde (wis leraar) in het gezicht gegooid en zijn ze met z'n allen d'r vandoor gegaan naar luid getoeter in het vluchtbusje.. hehe
Oud 23-04-2003, 10:21
alanis
alanis is offline
Toevallig zit ik op dit moment in de mediatheek op school verscholen, want vandaag is het dus stuntdag hier. Nou is het thema hawai en ligt er heel veel zand op het plein om te beachvollyballen, moesten de leraren zich verkleden met vuilniszakken en een modeshow opvoeren, is er een juicebar en heel veel muziek. Helaas vinden bruggen en examenklassers het heel erg leuk om een watergevecht te houden, vandaar dat ik nu hier zit. Ik hou niet zo van water....;-)
Vind het niet echt een geweldige stunt. De leukste vond ik nog dat we op een ochtend op school kwamen, en dat alle tafels en stoelen van de hele school beneden in de aula waren neer gezet. Dat was nog eens een stunt!
Oud 24-04-2003, 18:48
naam onbekend
naam onbekend is offline
Onze examenstunt zal worden gesponsord door een gay-café! En er gaat ook een travestiet meedoen.
Oud 24-04-2003, 19:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons is het morgen examenstunt en 4 VMBO gaat op school ontbijten morgen, 5havo en 6VWO gaat vanacht op school slapen en wat ze verder nog gaan doen weet ik niet (alle docenten kunnen het niet uitstaan dat ze niet weten wat er morgen gaat gebeuren maar de meeste gaan ervan uit dat we morgen helemaal geen les hebben )
Oud 24-04-2003, 19:34
Ketjing
Ketjing is offline
Bij ons was vandaag de stunt. Leraren moesten zingen en optreden a la Idols. Maar omdat de leraren eerst een uur oefenen kregen, waren bijna alle leerlingen hem al gepeerd, Van 2 uur tot 5 uur was er nog een klein feestje, het enige pluspunt daar was het gratis bier.
Oud 25-04-2003, 13:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hadden vandaag dus examenstunt en het was dit jaar wel heel gaaf, we hebben zo'n lichtkoepel van drie verdiepingen en die hadden ze helemaal vol met ballonen gestopt die er dus later allemaal uitgingen toen ze het net er onder doorknipten, gevolg hele school onder de balonnen. Verder viel de examenstunt gelijk met de actiedag voor het goede doel en er was karaoke en tegen betaling (meestal 10 euro) gingen de docenten en de directie dan een liedje zingen, was heel leuk. Verder kwamen ze de klassen langs met waterpistolen en van die toeters (ik ben nu halfdoof) en ze hadden afgelopen nacht op school geslapen dus toen ik op school kwam lagen er allemaal van die halfslapende mensen in de aula
Oud 26-04-2003, 05:43
Thunder Child
Thunder Child is offline
op mijn oude school wordt kolderdag echt groots aangepakt met sponsors en alles en een thema en ook nog een koldernacht en een gala
maar waar ik nu zit doen ze dr bijna niets aan
en mijn kolderdag is pas op de donderdag na de vakantie
Oud 26-04-2003, 18:19
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
lovelybitch schreef op 02-04-2003 @ 20:49:
ik vind dat een zoals wji het noemen stuntdag wel leuk moet blijven en niet van alle rare dingen moeten gebeuren, zoals leraren bekogelen met meel en water en al die troep, wij gaan onze aula ombouwen tot executiehal, dat leraren moeten voorkomen en zo daarna worden ze op het laatst tog allemaal vrijgesproken en dan gaat het feest beginnen emt een bandje enzo is egt wel gaaf hoorr en daarna lekker met ze alle eten en drinken en dan het heellllleee grote eindexamenfeest jajajajajaaaaa en ik zit lekekr ook in de stuntcommissie, maar wij werken ook met sponsors en een jaarboek enzo....dus is allemaal heel uitgebreidt geregeld.

maar als er iemand nog tips wil ofzo voor feest of thema ofzo vraag maar raak
Jezus Christus... Heb je een oogaandoening ?
Oud 26-04-2003, 23:33
Arun
Arun is offline
Wij gaan vanalles doen met LSD:

CHECK ONZE SITE VOOR INFO!

Teken ook ons gastenboek aub met tips, vragen opmerkingen of wat dan ook!

Groeten,

Arun namens de LSD Commissie Boni
Oud 27-04-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Isobuster schreef op 21-03-2003 @ 17:42:
hehe, bij ons hadden ze vorig jaar een mannelijke stripper ingehuurd . De leraren waren in de lerarenkamer opgesloten met die stripper erbij. Die gozer ging echt helemaal bloot zitten dansen waarbij hij z'n, "goedje" op een gegeven moment zelfs op een van die leraressen "legde" . Achteraf vonden de leraren het niet zo leuk.

Meergronden?
Die stripper was leuk ja
Oud 27-04-2003, 15:55
Verwijderd
Uhm, onze klas heeft gewoon heel de school afgezet met bouwhekken (geleend van een heel tof bouwbedrijf; geen kosten of niets).. 's Avonds de bouwhekken oppikken, alsmede al het bier en andere versnaperingen, muziek, en in 't donker fijn rondom de school die bouwhekken neerzetten, en vastmaken met dikke kettingen, hè. Van te voren natuurlijk wel even de buurt ingelicht, mochten zelfs stroom aftappen voor licht & muziek, ging allemaal prima. De school zat dus echt POT-dicht, en de leerlingen begonnen zich op te hopen op de weg & stoep

Helaas vond een zorgelijke klasgenote d'r voor dat de grap snel over was, ze vond 't te "gevaarlijk" worden en gooide een hek los, terwijl 't de bedoeling was dat de hele dag 't hek dicht zou blijven. Behoorlijk mislukt dus -en dat kind heeft zich ook niet bepaald geliefd gemaakt met die actie- maar 's avonds hebben we echt de grootste lol gehad.

En voor de vroege leerlingen was er natuurlijk een overgebleven biertje.
Oud 29-04-2003, 15:01
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
postman_ncr schreef op 28-03-2003 @ 19:46:
Wij gaan met LSD (laatste school dag) eerst alle tassen int water pleuren van onzelf, als opluchting. Daarna gaan er een paar fietsen zwemmen van de leraren, en bruggers kunnen ook blijkbaar heel goed zwemmen.

daarom kijk ik al uit naar LSD.... . sommige leraren komen expres al niet.... Misschien doen we het daarom ook al een week eerder dan het eigenlijk mag van de school leiding.
wij gaan lekker naar de efteling met kolderdag YEAHH
Oud 07-05-2003, 08:47
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
we hebben stiekem een stripper gehuurd
Oud 07-05-2003, 10:36
alanis
alanis is offline
Hier een foto van onze stuntdag, met daarop het beachvolleybal te zien (lees: een grote hoop zand op het schoolplein) en een aantal zonnig verklede examenleerlingen en vooral veel onderbouwers met water.

Erg leuk (niet echt dus)
Oud 07-05-2003, 16:20
blondje1983
blondje1983 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 24-04-2003 @ 19:48:
Onze examenstunt zal worden gesponsord door een gay-café! En er gaat ook een travestiet meedoen.

broeoeohahaha masterlijk!!nou dat zouden mijn klasgenoten toch nooit durven die nerds
Oud 07-05-2003, 18:31
metalgirl
metalgirl is offline
Wij hebben een heel Idols-programma met de leraren gedaan. Klompendans, tapdans, liedjes zingen, moppentappen, een quiz, cabaret, en natuurlijk een jury!

Ze deden allemaal leuk mee, daarna een cool feest, echt geslaagd!!
Oud 08-05-2003, 02:26
Ichonama
Ichonama is offline
Ben net terug van de stuntnacht, het liep een beetje uit op een confrontatie met de politie, maar dat kan gebeuren en het was allemaal heel onschuldig. Over een paar uur zal de stunt wel vervolgd worden.

De schoolleiding kon het toch minder waarderen en de stunt is afgelast. Het bleek dat het ook iets te ver was gegaan. Nou maar afwachten hoe dit gaat aflopen

Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 10:41.
Oud 08-05-2003, 18:24
Arun
Arun is offline
Ons LSD is morgenochtend vanaf half 8 ongeveer.. Wij als commissie moeten al om 6 uur beginnen met opbouwen e.d.
We gaan er een mooi spektakel van maken, want we zijn toch allemaal zo lam als ik weet niet wat..

We gaan zometeen met de commissie drinken en de hele nacht door uit.. Beetje team spirit..
Morgen nog opbouwen dus, met een paar kratjes..
Oud 08-05-2003, 21:04
Multilot
Multilot is offline
oke, onze stunt was echt super!!!!!!!Zo zeg wat een feest!!!. Thema was Proud to be fout en leraren werden gekidnapt enzo. Moesten daarna in schandpaal. Was echt super!!! Iedereen von het leuk, ook de leraren!!!
Foto's: www.grundel.nl
Oud 08-05-2003, 23:14
TwinTurbo
TwinTurbo is offline
Wij mogen voor de 1e keer sinds onze school bestaat geen stunt houden....en mochten we toch wat uitvreten kunnen we 't feest 's avonds vergeten...dus...naja, we zitten ons lekker op 'n terras neer met de halve school enzoo...en dan buizen, is voor ons de dag ook geslaagd
Oud 09-05-2003, 12:57
Ichonama
Ichonama is offline
We hebben wel de krant gehaald, alleen op een beetje negatieve manier. Ze zijn nu aan het kijken of ze mensen van het examen kunnen uitsluiten, nou lijkt me dat praktisch onmogelijk. Maar misschien krijgen we voor een stuntachtig iets nog een herkansing na de examens.
Oud 09-05-2003, 14:52
Nona
Nona is offline
Onze kolderdag was echt wel lachen. We hebben eerst de leraren een beetje andere lessen laten geven (vingerverven, bloemschikken etc.), terwijl wij met waterpistolen dreigend ale lessen binnen kwamen vallen (spuit me nat, oh nee, spuit me niet nat, waarom spoot je me nou toch nat?). Na die lessen hebben we de leraren geveild. Eentje was echt wel populair, hij is 22 en er werd tot in de miljoenen op hem geboden. Allemaal nepgeld dat we uitgedeeld hadden .

Achteraf was iedereen zeiknat en heel moe, maar we hebben het allemaal best netjes gedaan. Alles opgeruimd enzo, geen leraren met vla besprenkeld... Netjes he.

Intercom is trouwens ook heel handig (Houston, we have a problem. Mayday, mayday... ).

K heb me kistjes en USArmy outfit nog aan ...
Oud 09-05-2003, 14:57
SuperSanne
SuperSanne is offline
ben net terug van de Kolderdag From Hell (het was ongeveer 50 graden onder nul, en één of andere lolbroek heeft m in het zwembad gegooit waardoor het nu voelt alsof mijn longen zijn afgestorven van de kou, hatsjie!!!), maar het was het waard.
Oud 09-05-2003, 15:29
Moony
Moony is offline
Ichonama zit op de Bataafse Kamp neem ik aan
Oud 09-05-2003, 15:37
Basia
Basia is offline
vandaag laatste lesdag gehad
thema: moulin rouge
verder mocht er niets ivm klachten van voorgaande jaren
dus vanavond maar ff feesten
Oud 09-05-2003, 15:51
Ichonama
Ichonama is offline
Citaat:
Moony schreef op 09-05-2003 @ 16:29:
Ichonama zit op de Bataafse Kamp neem ik aan
Idd maar journalisten overdrijven wel graag. Maar dit kun je dus beter voorkomen.
Oud 09-05-2003, 22:10
Verwijderd
Onze examenstunt was echt SUPER! We hebben met 25 leerlingen donderdagavond met toestemming van de rector de hele school getrasht met wc-rollen (144 rollen van 100 meter!!!!),alle lokalen werden ingepakt van binnen en de hal en gangen werden ook volgehangen , alleen bleef t niet helemaal alleen daarbij

hihi

kantine

Van 1 van de 7 etages (en 40+ lokalen) werden uit 8 lokalen alle tafels gehaald en daarmee werd de hele gang geblokkeerd

Vooral in het gehate lokaal van tekenen werd er vooral met verf uitgeleefd, en met propjes

before

after

Ook werden door sommige proefwerkblaadjes uit t raam geflikkerd

Na een geweldig kinderachtig avondje, de volgende dag vroeg op school en echt die koppen van geshokkeerde leraren en kids

gelukkig waren er ook nog leraren en hulpjes die de lol er wel van zagen

de rector toennie binnenkwam "prachtig..."

Toen vonden we dat er overdag ook nog wat moest gebeuren en hebben we het volleybal net op het gras op het schoolplein gezet en was het eindexamenleerlingen vs leraren

Podium werd neergezet, met catwalk, en we hebben in de ochtend een roddel verzonnen dat Jamai kwam dus het plein stond gelijk bomvol gnagna.
De "dj's" (waaronder ik) van de school hebben paar uur gedraaid, en toen kwam JAMAI!! Lees, onze super populaire maar vooral dikke concierge Roberto!!! (geen foto's van gemaakt want ik was achtergrond danseres haha) En toen gingie step right up playbacken (en dit hadden we allem geinproviceerd aangezien we dit 2 uur ervoor verzonnen hadden) Hij hjad natuurlijk ook een mooi brilletje op en een spijkerjackie

als je dit nog nie tgenoeg foto's vond kijk hier maar
Advertentie

Regels voor berichten