Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
afknappers:
-zichtbare strings -mantelpakjes -trainingspakken -te veel make-up -sm kleding -meiden in mannenkleding -te stoere taal -geen humor -niet schattig -kort haar -profiteurs -roddelaars -cokeogen (wijd openstaande manga ogen achtigen) -niet lief -carierremakers -commentaar leveraars op mijn kleding (vooral rokken) |
![]() |
||
Citaat:
jiskefet kan ook Raarrrr Rrrrrrrrrraaaarrrrrr Raar Rrrraaar Rrrrraaaaaaaarrrr Raaar
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
- te kort haar
- blauwe ogen, blond haar (uitzonderingen daar gelaten..) - slecht gebit - naar binnen lopende broeken - te wijde broeken, te strakke broeken - foute schoenen.. (te gekleurd, te spacy, met goud of zilver, voetbal schoenen maar dan normaal dragen, bootschoenen enz.) - spikebanden - bandshirts. niet altijd, maar wel vaak.. (en met foute bands erop, slipknot.. ![]() - inhoudsloos - saaiheid - onzeker - domheid. intelligentie is fijn. - ongeemancipeert - niet spontaan ( er is zoveel wat ik wel leuk vind maar daar gaat het topic niet over ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() We hadden/hebben een erg vage vorm van humor zoals ook: Citaat:
![]() |
![]() |
|
jongens/mannen die:
-keihard om hun eigen flauwe grappen lachen -arrogant zijn -hun broekspijpen oprollen -er ook nog eens bootschoenen onder dragen -hun tanden niet poetsen -altijd kauwgom kauwen -om alle kleine dingetjes zeuren -bezitterig of te jaloers zijn -bier drinken stoer vinden -overal de popi jopie uithangen -je de hele dag bellen om te vragen waar je bent, wat je doet en met wie je bent etc. -witte spillebenen met overmatige beharing hebben -kwaad worden om onbelangrijke kleine dingetjes en zich dan gaan aanstellen als een klein kind -alle buitenlanders het liefst het land uit zouden schoppen -schijnheilig zijn pff zo kan ik nog wel ff doorgaan ![]() ik blijf voorlopig iig vrijgezel ![]()
|
![]() |
karrakter:
-al ie een dikke nek heeft en arrogant doet -als ie geen humor heeft -als ie constant zenuwachtig loopt te doen en nooit relaxed is(en dat zie je al aan manier van lopen,brrr word ik zelf nerveus van) -als ie zich anders probeert voor te doen dan hij is - macho-gedrag en stoer doen - dom zijn - vulgair en ordinair doen -agressiviteit -geen eigen mening -mij commanderen -niet origineel zijn -egoistisch zijn -mij niet begrijpen uiterlijk: -geen uitstraling hebben -kort haar (paar uitzonderingen wel) -onverzorgd -bufallo's -overdreven scheve tanden -overdreven last van acne -dik zijn/te mager zijn -veel borsthaar -te klein of te groot -haar die uit de neus komt -snorren -gouden kettingen -kleren van een glanzende stof -onderbroekjes -overdreven gespierd -heel bleekjes -een irritante stem hebben ... mja,veel ,maar alles hangt af van persoon tot persoon eigenlijk |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het toch wel heeeeeel erg fout als een jongen ballen knijpers draagt.. En alstie lacht als een wijf... En wat ik ook niet [meer] vind kunnen, zijn die mensen die elke dag een paar keer willen blowen en er dan stoer mee doen enzo...
Bij meisjes vind ik string boven broek uit er niet uit zien, en zwarte bh onder licht shirtje, dat gedoe...
|
bij jongens-->
puntige schoen army broek gebleekte bil broeken broeken die in hun bil zitten 3/4 broeken broeken met die ''mode''verfvlekken erop piercing in oor als je die aaders heel duidelijk ziet over die arman lopen.(engg) jongens die meisjes de eerste date's laten betalen sandalen met sokken ![]() van die korte voetbalbroekjes.. stomme ''mode''kapsel.. -->HAAAL DIE GEL ERUIT GOOI HET DOOR DE WAR LAAT HET EEN BEETJE GROEIEN ![]() dat was het denk ik ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verder nog:
Kappa jassen en trainingsbroeken gouden kettingen grote tattoos neus of navelpiercing strakke pakjes kleren waaraan je kunt zien dat ze overduidelijk door mams zijn meegenomen uit de C&A of Coolcat.
|
jongens die uit hun mond stinken
![]() of als ze vet lomp gaan doen en driekwartbroeken met opgetrokken sokken. er zijn zo veel dingen waar je je aan kan irriteren, maar dan zoek je toch ff verder? en als je echt een jongen leuk vind of meisje dan kijk je daar neit egt meer naar duzz ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Afknappers bij jongens zijn:
- lelijke schoenen (als in: afgeragd, strak aangesnoerd, sportschoenen) - slecht gebit - vet haar - matjes - lonsdale - gouden kettinkjes - wortelbroeken ofwel: broeken waar geen model in zit - oorringetjes (meestal dan) - bierbuiken (buikJES kunnen nog wel 's schattig zijn) - irritant doen waar z'n vriendjes bij zijn - hoge dunk van zichzelf hebben - onintelligent zijn
||
Verwijderd
|
-Vet haar
-Onverzorgd uiterlijk -Te dik -R&B -Gothic -Sletterig -Geen eigen persoonlijkheid -verfporum WEL -skatergirls -Rock/punk -Haar los of in knot -slank -trouw -eerlijk Citaat:
![]() |
![]() |
|
jongetjes/mannen met:
- te wijde uitlopende broeken (waar je dus geen schoenen onder ziet) - hele grote voeten met new rocks ![]() - veel te grote bloesjes of shirt oids - standaard large shirts - kettingen aan hun broek - spike halsbanden/ armbanden tot de elleboog (1 klein armbandje is niet zo erg) - een dikke buik - heel erg vloekende kleren - lakschoenen (je er zijn echt jongens die lakschoenen dragen ![]() - een hemdje waar te veel okselhaar onderuitkomt en cup a - gouden kettingen - te strakke broeken - asociaal zijn - te veel bier/drank/etc - jongens zonder goede motoriek ![]() - domheid - voetballend - modejongetjes - teveel make up - 'players' dit geld in de meeste gevallen voor jongetjes en voor meisjes. ![]()
|
![]() |
*Jongens die hondsdol worden als ze om een of andere reden een keer hun zaad niet kwijt kunnen.
*Jongens die uitsluitend meisjes met dubbel D willen. *Jongens die denken dat ze het middelpunt van de aarde vertegenwoordigen. *Stoerdoenerij *Jaloersheid *Absoluut niet kunnen dansen *Mensen die niet van cabaret houden ![]() *Lompheid *Matjes *Geen interesse in dingen die voor mij wel belangrijk zijn *My dingen verbieden *Mij commanderen *Niet begripvol zijn *Mij het gevoel geven dat ik gebruikt word *Nooit sex willen *Niet open-minded zijn *Iedereen en alles haten *Zeuren over alles *Laar niet mogen *Moederskindje zijn *Lachen om mijn problemen *Nooit iets aan me vertellen *Snor *Sinterklaasbaard *Mijn vader gelijk geven als hij mij zit te jennen (doet hij altijd als er een vriendje in de buurt is) *Altijd m'n ouders gelijk geven *Zeggen dat ik dom ben
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |