Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi! ik ben Koen en ik ben 17 jaar, maak al bijna 2 jaar muziek op de pc mbv fruityloops, acid en impulse tracker. Ik ben op zoek naar iemand die ook techno/drum n bass/big beat of andere expirimentele muziek, en die samen met mij wat tracks wil maken of zelfs een bandje beginnen. Het handigst zou zijn als je in of in de buurt van zeeland woont, maar niet echt noodzakelijk, kan ook best over internet.
hier nog even een link naar m'n site: http://www.nutronik.tk
|
eey koen, ik had toenet al een heel verhaal over mezelf getypt bij je andere topic, maar voordat ik op "verstuur reply" klikte toen was die topic gesloten.
![]() maarruh als je een goede producer bent dan heb ik wel interresse om met je samen te werken, ik ben een proffesioneel hardcore/hardhouse/experimental producer en ik woon in amsterdam. msn = terr0r@hotmail.com greetz Chris
|
Verwijderd
|
rockband uit Mol zoekt een vocalist(e) die een goed kan zingen. Roepen is optioneel
![]() Invloeden: muse,korn,metallica,deftones,...kortom NU-metal,(hard)rock , maar we klinken tot nu toe vrij eigen. huidige line-up: drummer (ne zeer goeie),2 gitaristen waarvan 1 backing vocals doet en 1 bassist. Zelf bestaan we een half jaar, dus ervaring is niet vereist. Talent wel ![]() Interesse? mail me. |
![]() |
|
Band van Helden
Wie zijn wij? Coverband, bestaat nu uit zanger/gitarist, sologitarist, drummer, percussionist, toetsenman en twee zangeressen. Wij repeteren in Check Point Charlie te Dordrecht op de donderdagavond van 21.00 tot 24.00 (vanaf 12 september spelen we weer). Stijl: Pop; Eagles, Golden Earring, U2, Santana en anderen Disco, funk; Sisters Sledge, James Brown en anderen. Reggea; Bob Marley Wij zoeken: Een goede ervaren basgitarist in bezit van eigen installatie en vervoer met initiatief en doorzettingsvermogen die, hoewel de muziek onze hobby is en wij dus niet perse iedere week op hoeven te treden, toch over een professionele instelling beschikt. De band wil ongeveer 1x per maand optreden. Op gevoel uit het hoofd kunnen spelen, elkaar aanvoelen, je plaats weten in de groep zijn belangrijke eigenschappen. Tel 0180-423912 of overdag 0180-430195; vragen naar Rob. E-mail rvjvh@hetnet.nl Internet: www.bakkel.nl
|
Westland riot crew zoekt nog :
een basser/drummer en eventueel nog een zanger die uit het westland komen. doen 2 zangers zoals : until the end/badluck 13 dus ik zing er ook bij want the job : ak47_and_a_skimask@hotmail.com |
![]() |
|
![]() |
HRHRHRHHRHRHRHHRHRHR
opwindende drummer en zanger gezocht voor beginnende band, omgeving westland ![]() over muziekstijl valt te onderhandelen ![]() doe me allemaal massaal mailen : boos_bosbeest@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
heb je msn ? de mijne is ak47_and_a_skimask@hotmail.com
|
![]() |
|
AANGEBIEDT:
Gitarist/zanger/drummer uit amsterdam speel nu zo'n 4-5 jaar gitaar, heb zo'n 2 jaar in een band gespeeld. Stijl: grunge/psychopunk (beinvloed door nirvana/muse/placebo/radiohead/nog heel veel meer dingen) Ofzo mn msn gedoetje is rdupon@yahoo.comzie maar wat je ermee doet en nog veel plezier met het verder forum <edit> Heb ff je mailadres gewijzigd, de z van "zie maar" zat dr aan vastgeplakt </edit>
Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 18:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() blute747@hotmail.com Danku ![]()
|
Maypole, ik heb het gister tegen hem gezegd, aangezien zn e-mail weer dood was, hij had het al gehoort van Frank, binnenkort gaat hij zijn e-mail weer maken, hoe zit het met je band? Heb je al meer leden, of ben je nog steeds enkelt in je eentje.
||
Citaat:
nog in m,n eentje maar er waren wel een paar gasten die willen spelen maar dan geen hardcore dus daar heb ik geen fluit aan dus ik zit eigenlijk nog in m,n eentje maar die gast zingt toch ? Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 09:34. |
![]() |
|
Ik ben gitarist woon in Luyksgestel (onder eindhoven aan de belgische grens (waarschijnlijk erg uit de buurt voor de meesten
![]() stijl: punk of rock ofzo maar het hoeft niet precies dat te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
we kunne nog wel een gitarist gebruike denkik (2 gitariste zijn meestal wel gaver ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Resistor is op zoek naar een zanger in de omgeving van schiedam. We zijn gemiddeld 18 jaar, spelen in de rock/metal categorie en schrijven voornamelijk eigen nummers. Ervaring is niet vereist. Voor meer info over de band kijk op http://listen.to/resistor of mail naar Pretopia@mail.com
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Osiris
Band : The Violets Zoekt : Zanger/Drummer Omgeving : Eindhoven/Nuenen Stijl : Garagepunk http://www.forum.scholieren.com/sho...598#post1885598 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wouszer
Instrument : Basgitaar (dat speel ik dus zelf) Omgeving :Haarlem eo Stijl : punkrock, ska(punk), streetpunk, hardcore Leeftijd 13-16 http://www.forum.scholieren.com/sho...643#post1776643 ...omdat je het maar niet vaak genoeg kunt herhalen! Oh en je kan reageren op wous666@hotmail.com. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Plaats/reageer hier op "Bandleden gezocht" topics! Deel 2 IEMOW-KOR | 248 | 21-05-2003 21:50 |