Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 15:18
USPalermo
USPalermo is offline
GEwoon Viks ofzow, dan kun je beter ademen en dus langer lopen ofzow, net als die stroere handschoentjes die het halve team van Arsenal heeft.....
Oud 08-04-2004, 22:02
Alexanchez
Alexanchez is offline
Woodgate had het ook geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 22:08
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-04-2004 @ 16:18 :
GEwoon Viks ofzow, dan kun je beter ademen en dus langer lopen ofzow, net als die stroere handschoentjes die het halve team van Arsenal heeft.....
Eerlijk gezegt vind ik die handschoentjes er nogal nichterig uitzien... (Die handschoentjes dan he)
Oud 09-04-2004, 10:24
USPalermo
USPalermo is offline
ik vind ze persoonlijk ook niet stoer, maar de jongens van Arsenal blijkbaar wel.....
Oud 09-04-2004, 17:46
Emilio
Emilio is offline
Denken wij dat er sommige clubs in Nederland wat van kunnen.

Sfeer bij Ascoli uit Italiaanse Serie B: http://users.skynet.be/sportingboy/xfiles/losai.mpg

Dat is pas cool!!
Oud 10-04-2004, 19:00
zlatani9
zlatani9 is offline
Collins John liet voor het eerst van zich horen bij Fulham. De in de winterstop van FC Twente overgekomen Liberiaan leidde zijn ploeg bijna in z'n eentje langs Leicester (0-2). Bij een stand van 0-0 mocht hij een half uur voor tijd invallen. Collins John scoorde tweemaal.

Daar word je toch blij van? (hier beter op zn plek?)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 19:22
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 10-04-2004 @ 20:00 :
Collins John liet voor het eerst van zich horen bij Fulham. De in de winterstop van FC Twente overgekomen Liberiaan leidde zijn ploeg bijna in z'n eentje langs Leicester (0-2). Bij een stand van 0-0 mocht hij een half uur voor tijd invallen. Collins John scoorde tweemaal.

Daar word je toch blij van? (hier beter op zn plek?)
Het is toch een Nederlander?
Oud 10-04-2004, 22:05
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Emilio schreef op 10-04-2004 @ 20:22 :
Het is toch een Nederlander?
Ja hij heeft een NL paspport volgens mij maar, hij is op zijn 8e ofzow van Liberia naar Nederland verhuist..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 22:19
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Guissie schreef op 10-04-2004 @ 23:05 :
Ja hij heeft een NL paspport volgens mij maar, hij is op zijn 8e ofzow van Liberia naar Nederland verhuist..
Ja de voorgeschiedenis van de familie John is niet zo rooskleurig als zijn voetballoopbaan
Oud 10-04-2004, 22:21
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Emilio schreef op 09-04-2004 @ 18:46 :
Denken wij dat er sommige clubs in Nederland wat van kunnen.

Sfeer bij Ascoli uit Italiaanse Serie B: http://users.skynet.be/sportingboy/xfiles/losai.mpg

Dat is pas cool!!
Zoooooo zeg. Echt een super sfeertje daar zeg. Daar kunnen Ajax/Feyenoord en Psv nog wat van leren......

Twente ook wel hoor
Oud 10-04-2004, 22:34
USPalermo
USPalermo is offline
Hoe kom je aan die filmpjes?
Oud 10-04-2004, 22:37
Emilio
Emilio is offline
Van deze site:
http://www.settembrebianconero.it/

http://www.settembrebianconero.it/video.htm

Echt alle clubs in Nederland kunnen er wat van leren, dit is een SerieB clubje..hier kan ik echt kippevel van krijgen..
Oud 10-04-2004, 22:42
USPalermo
USPalermo is offline
ik zal eens ff kijken, had net een filmpje dat er gescoord werd, meteen 3 fakkeltjes aan.....
Oud 10-04-2004, 22:44
Emilio
Emilio is offline
Tja de KNVB is volgens mij de enige (iig 1 van de weinige) die fakkels en ander vuurwerk verbieden in de stadions.
Zou een stuk sfeervoller worden als het allemaal zou mogen.
Oud 10-04-2004, 22:50
USPalermo
USPalermo is offline
Kijk in zwaar kanlvuurwerk, daar kun je nog wel inkomen, maar fakkels, kom op zeg. Als je dat een beetje goed afspreekt, supporters vereniging, politie en club, dan gaat dat allemaal prima hoor......

Als 'zelfs' de mensen in Enschede schreeuwen om fakkels(vuurwerk) in het stadion, wat is dat nu nog voor een probleem dan......
Oud 10-04-2004, 22:52
Emilio
Emilio is offline
Ik denk ook dat als je het legaal maakt in Nederland dat het veiliger is, nu worden fakkels doorgegeven om een sv te voorkomen het risico dat je dan zo'n ding laat vallen is veel groter natuurlijk.
Rook mag dan wel maar zie je vrij weinig in Nederland volgens mij, bij Groningen hebben we nu 2keer een rookmachine gebruikt ziet er leuk uit maar 100fakkels zijn veel mooier op een rij.

Zwaar knalvuurwerk is idd begrijpelijk dat het verboden is.
Oud 10-04-2004, 22:59
USPalermo
USPalermo is offline
Bij Twente - NAC had de Vriendenkring een rookmachine gehuurd, maar dat mocht al niet eens.

Maar als ik die filmpjes bekijk, moeten de ULTRAS Vak-P genoeg inspiratie op kunnen doen voor het volksfeest van 23 Mei in de Kuip......
Oud 10-04-2004, 23:02
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 10-04-2004 @ 23:59 :
Bij Twente - NAC had de Vriendenkring een rookmachine gehuurd, maar dat mocht al niet eens.

Maar als ik die filmpjes bekijk, moeten de ULTRAS Vak-P genoeg inspiratie op kunnen doen voor het volksfeest van 23 Mei in de Kuip......
Dat mocht niet? Vage boel..

Ik las laatst trouwens dat als de gemeente, club en politie toestemming geven om wel fakkels/vuurwerk te mogen gebruiken dat de KNVB niks meer te zeggen heeft.
Zal eens kijken of dat stuk nog online staat.
Oud 10-04-2004, 23:04
USPalermo
USPalermo is offline
Toen Sander Boschker naar Ajax ging, stonden er voor onze vakken ook allemaal fakkels. Dat is toen in overleg gegaan en volgens mij is daar i.d.d. door de bond vrij weinig aan te doen.
Oud 10-04-2004, 23:08
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 11-04-2004 @ 00:04 :
Toen Sander Boschker naar Ajax ging, stonden er voor onze vakken ook allemaal fakkels. Dat is toen in overleg gegaan en volgens mij is daar i.d.d. door de bond vrij weinig aan te doen.
Ik had gelezen ergens dat tijdens Feyenoord - Ajakz de Feyenoorders fakkels wouden hebben en dat mocht als de lokale 3hoek er toestemming voor gaf, niet de KNVB dus.
Oud 10-04-2004, 23:23
USPalermo
USPalermo is offline
Klopt, zo zijn het i.d.d. kunnen zijn.

Ik heb laatst echt een super actie gezien van die lui van AC Milan.

Ik geloof vorig jaar, toen verspeelde Inter de titel op de laatste speeldag. De eerst volgende AC - Inter(of andersom) hadden de AC -supporters een supergroot spandoek. Echt zo groot als de grootste ring van San Siro. En dat was een grote gok automaat, met een tekst van jackpot Milan ofzow. Om die lui van Inter te stangen echt heel strak werk.
Oud 10-04-2004, 23:26
Emilio
Emilio is offline
Het klinkt zeer gaaf idd.

Maar denk dat wij in NL nooit de Italiaanse sfeer kunnen krijgen..helaas..
Oud 10-04-2004, 23:28
USPalermo
USPalermo is offline

Hier kunnen wij nooit aan tippen, maar dat komt ook omdat de stadions te klein zijn. Hoogstens in de Kuip, ArenA of Philips.....
Oud 10-04-2004, 23:30
Emilio
Emilio is offline
Vergeet het Geldsyndroom niet
Oud 10-04-2004, 23:35
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Emilio schreef op 11-04-2004 @ 00:30 :
Vergeet het Geldsyndroom niet
gemakshalve ga ik er vanuit, dat we dat stadion niet meer in volle glorie zullen terug zien de komende jaren.
Oud 10-04-2004, 23:43
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 11-04-2004 @ 00:35 :
gemakshalve ga ik er vanuit, dat we dat stadion niet meer in volle glorie zullen terug zien de komende jaren.
Als ze degraderen gaan ze failliet en dat gun ik zelfs een friess niet. Alhoewel
Oud 10-04-2004, 23:53
USPalermo
USPalermo is offline
Is voor mij ook een beetje twijfel-achtig.

Ik bedoel, het is een oude club toch wel met traditie. Een redelijk traditioneel shirt. Het stadion is niets. Als ze degraderen stoppen sponsoren en kan de stekker eruit....

Jammer, maarja toen ik er was, een beetje geen bier tappen en een beetje met zo'n kaart betalen en koude broodjes frikandel.

Maarja toch wel een begrip in Nederland, neem nu Zwolle of Volendam, maar Vitesse is toch wel een ander verhaal......

Die strijd met NEC, toch jammer als het echt afgelopen zou zijn

Maar lekker ontopic trouwens
Oud 10-04-2004, 23:57
Emilio
Emilio is offline
Hehe idd beetje offtopic gelul maar dat moet een keer kunnen.
Oud 11-04-2004, 00:00
USPalermo
USPalermo is offline
precies, ik ga er zo een einde aan maken, wil morgen nog ff Feyenoord - Ajax zien en het middagje doorzakken in de plaatselijke kantine heeft weer de nodige 'schade' aangericht.....
Oud 12-04-2004, 22:35
number9
number9 is offline
Net bij het zien van Studio Sport zag ik dat Ronaldinho tegen Valladolid zijn 2e gele kaart kreeg voor de bal uit de handen van de keeper te koppen.
Je mag een bal ook trappen als de keeper maar 1 hand op 1 bal heeft zeggen de regels. Dus waarom krijgt hij geel (zijn 2e) vraag ik me dus af.

Iemand de verklaring?
Oud 12-04-2004, 23:48
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb de beelden niet gezien, number9, maar ik denk dat de keeper de bal omhooghield met 1 hand als ik je verhaal zo hoor.

Dat is een situatie waarbij de keeper de bal als het ware "vast" heeft en dan is de bal uit z'n handen koppen of schieten verboden.
Oud 12-04-2004, 23:49
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 11-04-2004 @ 00:28 :
[afbeelding]

Hier kunnen wij nooit aan tippen, maar dat komt ook omdat de stadions te klein zijn. Hoogstens in de Kuip, ArenA of Philips.....
Wij hadden toch de grootste van Nederland? Of was die alweer overtroffen?
Oud 13-04-2004, 00:01
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2004 @ 00:49 :
Wij hadden toch de grootste van Nederland? Of was die alweer overtroffen?
NEC?
Oud 13-04-2004, 10:23
Gimme more beer
Citaat:
Emilio schreef op 13-04-2004 @ 01:01 :
NEC?
Jah, was toen het nieuwe stadion er net was... Over de hele HKN en nog wat meer heen...

Maar ik geloof dat PSV een jaar later met weer een grotere kwam...
Oud 13-04-2004, 13:08
RayMania
RayMania is offline
23' [0 - 1] Andy Cole

26' [1 - 1] Collins John

45' [2 - 1] Collins John

48' [2 - 2] Jonathan Douglas

51' [2 - 3] Lorenzo Amoruso

60' [3 - 3] Luis Boa Morte

75' [3 - 4] Jonathan Stead
Oud 13-04-2004, 13:27
Verwijderd
jammer voor hem dat het niets oplevert...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 13:37
RayMania
RayMania is offline
Toch knap, 2 wedstrijden, 4 goals.
Oud 13-04-2004, 13:51
Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2004 @ 11:23 :
Jah, was toen het nieuwe stadion er net was... Over de hele HKN en nog wat meer heen...

Maar ik geloof dat PSV een jaar later met weer een grotere kwam...
Ik dacht dat Twente de grootste had eigenlijk en ze dachten zelfs de groostste van europa te hebben maar een ander doek bleek in inches gemeten te zijn en die van de Tukkers in cm.
Mara dat was ergens vorig seizoen dat zal nu wel al niet meer zo zijn.

Ik denk dat Ajakz met dat Joodsedoek ook aardig hoog staat in het lijstje want die was volgens mij ook enorm groot.

Groningen doet iig nog niet mee want dat ding kan niet in ons stadion voor steunbalken die in de weg staan.
Oud 13-04-2004, 14:21
USPalermo
USPalermo is offline
Achja het maakt ook eigenlijk niet uit hoe groot het doek is, belangrijker is wat erop staat.

Met grote spandoeken wordt je geen landskampioen of pak je geen beker.

Het is leuk, en mooi, om de spelers te motiveren en om de tegenstander te laten zien dat je sfeer belangrijk vind(wat natuurlijk ook wel zo is).

Maar als ik dan naar Ajax kijk, oké leuk spandoek, leuke banners en vlaggen. Maar om nu te zeggen dat er een lekkere sfeer in de ArenA hangt? Lijkt me niet...
Oud 13-04-2004, 14:31
Gimme more beer
Die van NEC was eerst (2000 ofzo) het grootst, toen kwam PSV en Twente weet ik niet, zou goed kunnen dat dat vorig jaar het grootst was...

Die van NEC was ooit heel erg mooi (van afstand is hij dat nog steeds), maar soms stinkt ie echt naar weet ik veel wat en er zitten hier en daar flinke gaten in... Mensen die het niet konden zien

Niet zo goed te zien, maar het idee is er
Oud 13-04-2004, 14:33
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 13-04-2004 @ 15:21 :
Maar als ik dan naar Ajax kijk, oké leuk spandoek, leuke banners en vlaggen. Maar om nu te zeggen dat er een lekkere sfeer in de ArenA hangt? Lijkt me niet...
Vlaggen en spandoeken zijn ook een beetje voorspelbaar. En de keren dat ik er was, was de sfeer in de thuisvakken inderdaad ver te zoeken... Als ik ergens niet graag een seizoenskaart zou willen hebben, zijn het ajax, vitesse, twente en utrecht. Al zou ik twente voor het voetbal enzo nog wel leuk vinden.
Oud 13-04-2004, 14:43
USPalermo
USPalermo is offline
Dit is die grote van Twente....
Oud 13-04-2004, 16:28
Guissie
Guissie is offline
Dit is die van PSV:

62 bij 18 meter
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:43
Alexanchez
Alexanchez is offline
Roy Keane is weer klaar voor Ierland

13/4/2004 18:26

De rentree van Roy Keane in het Ierse nationale team is aanstaande. De aanvoerder van Manchester United heeft aangegeven na bijna twee jaar weer beschikbaar te zijn voor the Bhoys in Green.
Keane ontbrak al die tijd om twee redenen. Ten eerste botste hij in de aanloop naar het WK 2002 frontaal met bondscoach Mick McCarthy, die hem naar huis stuurde nadat Keane hem beschuldigde van amateurisme. En ten tweede gaf hij na het vertrek van McCarthy de voorkeur aan zijn club.

Inmiddels is de 32-jarige verdedigende middenvelder van mening veranderd. Met Brian Kerr als bondscoach aan het roer en met de WK-kwalificatie in het vooruitzicht, wil Keane zijn interlandcarrière hervatten.

Dit tot grote tevredenheid van Kerr. 'Ik zie ernaar uit om met Roy Keane te werken. Hij voegt kwaliteit en ervaring toe aan een potentieel al uitstekende groep spelers. Onze focus ligt nu op het begin van de kwalificatie in de herfst voor het WK 2006 in Duitsland', aldus Kerr.

Niet iedereen in Ierland reageerde enthousiast op het nieuws. De Ierse voetbalfans zijn verdeeld in twee kampen. Zij die hem zien als een verrader die zijn landgenoten in de steek liet op het moment dat ze hem het hardste nodig hadden. En zij die hem van harte verwelkomen omdat hij misschien wel de beste Ierse speler ooit is.

Zonder Keane slaagden de Ieren er niet in zich te plaatsen voor het EK in Portugal. In een groep 10 eindigde Ierland op de derde plaats, achter groepswinnaar Zwitserland en nummer twee Rusland.

www.vi.nl

Zo, ik plaatste het maar ff hier.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:08
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Birmingham City heeft volgens AD Sportwereld een bod van ruim 10 miljoen euro gedaan op Mateja Kezman. Mocht de deal doorgaan, dan is de Servische spits de duurste aankoop uit de geschiedenis van de club uit Birmingham.

Birmingham City is haastig op zoek naar een opvolger van Chelsea-huurling Darius Forsell, die naar alle waarschijnlijkheid de club aan het einde van dit seizoen gaat verlaten. De Fin is clubtopscorer met achttien competitiedoelpunten.

"Het is een bod waarmee we kunnen leven, maar Birmingham heeft bij ons nog geen bod neergelegd", luidde de reactie van voorzitter Harry van Raaij in het Brabants Dagblad.
Lijkt me een leuke transfer voor PSV.
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=11874
Oud 15-04-2004, 15:12
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-04-2004 @ 16:08 :
Lijkt me een leuke transfer voor PSV.
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=11874
leuk berichten voro de 2e keer op hetzelfde forum lezen
Oud 15-04-2004, 16:40
Gimme more beer
Jep... Die van Twente en PSV zijn officieel lomper dan die van NEC

Die van ons was er eerst en toen dacht PSV: dat kan natuurlijk niet en heeft er als een gek een van PSV gemaakt. Vorig jaar ofzoiets heeft Twente er ook 1 laten maken

Ik vind het wel leuk, het geeft iets extra's aan zo'n stadion. Bij ons is het wel mooi dat het voornamelijk over de HKN heen hangt, geeft wel iets extra's boven dat spandoek dat er hangt...

Uit betrouwbare bron heb ik trouwens vernomen dat die van PSV ontiegelijk stinkt
Oud 15-04-2004, 16:43
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-04-2004 @ 17:40 :
Jep... Die van Twente en PSV zijn officieel lomper dan die van NEC

Die van ons was er eerst en toen dacht PSV: dat kan natuurlijk niet en heeft er als een gek een van PSV gemaakt. Vorig jaar ofzoiets heeft Twente er ook 1 laten maken

Ik vind het wel leuk, het geeft iets extra's aan zo'n stadion. Bij ons is het wel mooi dat het voornamelijk over de HKN heen hangt, geeft wel iets extra's boven dat spandoek dat er hangt...

Uit betrouwbare bron heb ik trouwens vernomen dat die van PSV ontiegelijk stinkt
Dat is altijd het probleem hé. Ik bedoel regen en bier zijn verdompt slecht voor zo'n ding. Daarom gebruiken we hem bij Twente alleen bij 'mooi' weer. Ja we zijn wel een stelletje mooi weer supporters.

Die van Twente is trouwens geheel uit eigen zak gefinancieerd. Vak-P maakt nu alleen nog maar 'eigen' vlaggen en heeft geen zin meer in 'gesponsorde' vlaggen.
Oud 15-04-2004, 16:50
Gimme more beer
Jah, da's bij ons ook zo. Is gemaakt door de HKN... Is ook wel te zien aan het type vlag (beetje ouderwets, sierlijk, adelaar)...

En mooi-weer vlag? Zou goed kunnen dat dat bij ons ook is, maar alleen de onderkant wordt toch nat bij een overdekt stadion? Of staat de wind altijd dat vak in ofzo?
Oud 15-04-2004, 16:51
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-04-2004 @ 17:50 :
Jah, da's bij ons ook zo. Is gemaakt door de HKN... Is ook wel te zien aan het type vlag (beetje ouderwets, sierlijk, adelaar)...

En mooi-weer vlag? Zou goed kunnen dat dat bij ons ook is, maar alleen de onderkant wordt toch nat bij een overdekt stadion? Of staat de wind altijd dat vak in ofzo?
Ik bedoel, dat ie bij regen en slecht weer niet gebruikt wordt....

Het dak is i.d.d. te kort, daarom ben ik blij dat ik in het midden zit
Reageren

Regels voor berichten