![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
dacht ik.
||
Citaat:
En de Franse staat was seculier, maar nu is zij dat niet meer. Dat beargumenteer ik vanavond wel, als ik terug ben van mijn werk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je gaat het halfstok hangen van de Franse vlag, toen de Paus was overleden, zeker opvoeren ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn nu al ongeveer 3 generaties allochtonen in Nederland en tot aan die derde generatie worden die allochtonen nog steeds niet als volwaardig Nederlanders gezien en worden ze nog steeds buitengesloten, bijv op de arbeidsmarkt. |
![]() |
|
Je kunt het ook zien: zolang Marokkanen nog steeds zo regelmatig op een negatieve manier in het nieuws zijn, zal een werkgever zich wel 5 keer bedenken voordat hij een Marokkaan aanneemt. Dan kan je als Marokkaan zijnde twee dingen doen: in een hoekje gaan huilen dat je gediscrimineerd wordt (de Rock Steiner-methode) of je gaat als Marokkaanse gemeenschap zijnde eens proberen dat slechte imago van je af te schudden door je fatsoenlijker te gaan gedragen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De allochtonen moet hun best doen die muur die de Nederlandse samenleving heet zo goed mogelijk te beklimmen en de autochtonen moeten er voor zorgen dat die muur zo laag mogelijk is. |
![]() |
||
Citaat:
En erover grienen dat dat gebeurd is nu precies wat MA bedoelde met de rocksteiner-methode. Daar schiet namelijk niemand iets mee op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat allochtonen niet als volwaardige Nederlanders gezien worden, tenminste sommige groepen, ligt voor een belangrijk deel bij de houding van die groepen zelf. Je zegt dat integratie van twee kanten moet komen, dat is zeker waar. Maar je kunt niet verwachten dat die inspanning 50/50 is. Want laten we wel wezen, wie kwam hier nou? Wij woonden hier eerst, hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus wat schiet het op om daarna nog eens vingertjes te gaan wijzen naar hoe verschrikkelijk er wel niet gediscrimineerd word, zeker als dat helemaal niet van zo'n wereldformaat is?
||
Citaat:
![]() Deze discussie is al tig maal gevoerd daarom vergezel ik mijn reacties ook met een ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is ook waar. daarom zeg ik ook dat de integratie van twee kanten moet komen. In de eerste plaats moeten de allochtonen zelf hun best doen om te integreren. In de tweede plaats moeten de autochtonen hun best doen om ze te laten integreren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mark wat moeten rick steiner en ik doen, om aan ons reputatie te werken? Die op de schaal van 1 op 10, op de - 1 staat, ongeveer? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat S. zegt is nogal wiedes namelijk.
||
Citaat:
En wanneer genoeg mensen van [willekeurige groep x] dat doen, neemt de maatschappelijke reputatie van [willekeurige groep x] vanzelf toe. Dat is iets dat werkt altijd en overal hetzelfde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*zucht* Maar wíj mogen niet generaliseren hoor... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Uberhaupt vererger je daarmee het imago, je ziet hier al dat MA, normaal toch fors links zich ergert aan het overmatig gezeik over discriminatie, een goed voorbeeld van hoe in de verdediging gaan het alleen erger maakt. Bedoel, mij is het ook gebeurd dat in de supermarkt werd gevraagt of ik m'n tas kon open maken. Ik kon toen a- kwaad worden en een rel trappen b- winkelbediende in elkaar trappen c- m'n tas open doen en vervolgens simpelweg mededelen dat je teleurgesteld bent dat ze zomaar mensen zoiets vragen, en vervolgens never nooit meer iets in die winkel zal kopen. Wat werkt het beste denk je zelf?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (hoewel, bij deze discussie doet links-rechts er eigenlijk niet toe, er is maar een oplossing die echt werkt, en dat is pragmatisme. dan zie je dat pragmatisch links en rechts elkaar vinden, en de meer onrealistische mensen aan beide kanten zich belachelijk maken ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarom moet je ook bij elke confrontatie voorkomen een ander op zijn ego te stappen waar anderen bij zijn, dan kunnen ze als er anderen bij zijn namelijk niet meer terug en is het resultaat in 9 van de 10 gevallen matten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Erger, het is iets dat ik heb meegemaakt bij de Edah hier. Fok die tent sindsdien, maar die 14 jarige die van z'n chef moest vragen wat ik kwam doen kwam er goed van af, ik ook, alleen de winkel schoot erbij in omdat ze een slecht beleid voerden in dat geval.
||
Citaat:
Waarom ga je ervan uit dat ik met dat soort lui omga? |
![]() |
|||
Citaat:
Je kan net zo goed een seconde pauzeren, je hoofd schudden en rustig iets als "zielig gewoon" zeggen en dan doorlopen. Ook voor jezelf rustiger, van stress krijg je een hoge bloeddruk. ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|