Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 12:46
mood indigow
mood indigow is offline
tnx..

jaw het gaat hem vet coel staan!
Advertentie
Oud 12-10-2002, 12:47
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
oke, k voel me uberdom nu, maar ga t toch vragen; wrom gebruiken sommige mensen elastiekjes onderaan (bij de hoofdhuid dus) als ze dreads zetten; heeft dat enig nut en zoja; hoelang moet je ze dr in laten zitten

da heb ik, da's om de uitgroei. (je haren komen er niet gedread uit ) dan kan je ze steeds naar boven schuiven en over je hoofd huid 'wrijven' zodat het ook aan het begin gaat dreaden. ik laat ze d'r gewoon inzitten.

ik ga strakjes met henna de helft van m'n dreads zwart verfen
Oud 12-10-2002, 12:50
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
oke, k voel me uberdom nu, maar ga t toch vragen; wrom gebruiken sommige mensen elastiekjes onderaan (bij de hoofdhuid dus) als ze dreads zetten; heeft dat enig nut en zoja; hoelang moet je ze dr in laten zitten

Elastiekjes bovenin voorkomen dat dreads bovenaan aan elkaar gaan vastklitten omdat het haar aan de hoofdhuid niet als dread uit je hoofd komt zeg maar ,maar het is niet handig om dat te doen voordat je gaat dreaden zeg maar...en elastiekjes zijn ook niet echt nodig,maar het ziet er vaak netter uit en het is handig als je geen zin hebt om veel te draaien.
Maar het heeft dus wel nut,maar is niet broodnodig om mooie dreads te krijgen,als je ze er in doet,kan je ze de eerste 2/3 maanden laten zitten tot het vervilt process een beetje op gang komt zeg maar en dan erruit halen(en nieuwe er in doen als je dat wilt)
Oud 12-10-2002, 12:51
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
da heb ik, da's om de uitgroei. (je haren komen er niet gedread uit ) dan kan je ze steeds naar boven schuiven en over je hoofd huid 'wrijven' zodat het ook aan het begin gaat dreaden. ik laat ze d'r gewoon inzitten.

ik ga strakjes met henna de helft van m'n dreads zwart verfen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
niet met henna doen!!!
In henna zitten vezels,en die vezels krijg je niet uit je haar gewassen en dat kan zelfs gaan schimmelen.
Dreads kan je alleen verfen met gewone verf
Oud 12-10-2002, 12:54
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
niet met henna doen!!!
In henna zitten vezels,en die vezels krijg je niet uit je haar gewassen en dat kan zelfs gaan schimmelen.
Dreads kan je alleen verfen met gewone verf
ohw echt??? shit!!! bedankt dat je zegt wel
Oud 12-10-2002, 13:13
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
ik belde net Es, want die heeft het laatst ook geverft, met henna plus heette dat, ze heeft daarmee ook een plukje van mijn haar gedaan en dat is wel helemaal goed geworden, maar dat was een vloeisof uit een flesje.
mijn vriendin heeft net wel haar haar geverft met 'échte henna' dat poeder was waar je een papje van moest maken. dus ik denk dat het wel met die henna plus kan, maar ik weet het niet zeker. want het was een heel ander soort spul. misschien is dat gewoon dat ze de zelfde naam hebben gebruikt zodat mensen het gaan kopen omdat ze hebben gehoord dat henna goed voor je haar is ?! weet jij of ik het dan wel met die henna plus kan doen of niet? bij es in het iniedergeval heel mooi
Oud 12-10-2002, 13:23
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
ik belde net Es, want die heeft het laatst ook geverft, met henna plus heette dat, ze heeft daarmee ook een plukje van mijn haar gedaan en dat is wel helemaal goed geworden, maar dat was een vloeisof uit een flesje.
mijn vriendin heeft net wel haar haar geverft met 'échte henna' dat poeder was waar je een papje van moest maken. dus ik denk dat het wel met die henna plus kan, maar ik weet het niet zeker. want het was een heel ander soort spul. misschien is dat gewoon dat ze de zelfde naam hebben gebruikt zodat mensen het gaan kopen omdat ze hebben gehoord dat henna goed voor je haar is ?! weet jij of ik het dan wel met die henna plus kan doen of niet? bij es in het iniedergeval heel mooi
Henna plus is gewoon een merk (dacht ik) en dus gewone haarverf.. En henna is "goed" voor je haar ja (beter dan die chemische haarverf iig), maar niet als je dreads hebt
Oud 12-10-2002, 13:46
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:

henna plus kan wel ja
Henna plus is een verf gemaakt uit natuurlijke bestandsdelen en zonder vezels
wat voor kleur ga je het doen?
Oud 12-10-2002, 14:03
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
henna plus kan wel ja
Henna plus is een verf gemaakt uit natuurlijke bestandsdelen en zonder vezels
wat voor kleur ga je het doen?
jeeej
dan ga ik het zo kopen. zwart denk'k heb jij nou ook al dreads?
Oud 12-10-2002, 14:05
mill's mess
mill's mess is offline
ik heb nu zelf ook dreadjes, maar wat is nu precies dat vervilten? Is dat 3 maanden je haar niet wassen? of drie maanden niet inwaxen? of er elastiekjes indoen? ik snap het niet echt
ik wil niet dat ze weer zo lelijk worden als vorige keer omdat ik nie zo goed weet hoe ik ze het best kan verzorgen. Kan iemand me misschien uitleggen wat vervilten is en hoe je je dreads het beste kunt verzorgen?

plz???
Oud 12-10-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
mill's mess schreef:
ik heb nu zelf ook dreadjes, maar wat is nu precies dat vervilten? Is dat 3 maanden je haar niet wassen? of drie maanden niet inwaxen? of er elastiekjes indoen? ik snap het niet echt
ik wil niet dat ze weer zo lelijk worden als vorige keer omdat ik nie zo goed weet hoe ik ze het best kan verzorgen. Kan iemand me misschien uitleggen wat vervilten is en hoe je je dreads het beste kunt verzorgen?

plz???

euh jou kapper mag je voortaan wat beter gaan advieseren zeg :/ Trouwens of je ze 3 maanden niet mag wassen ligt puur aan de manier hoe je dreads zijn gemaakt en door wie
Oud 12-10-2002, 15:29
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
jeeej
dan ga ik het zo kopen. zwart denk'k heb jij nou ook al dreads?
Zwart is koel
Ik heb nog geen dreads,ik heb net mn haar roze geverft (eerst roze verfen,dan dreads,en weer roze verfen) en morgen ga ik mn haar dreaden of igg. deze week
Oud 12-10-2002, 15:30
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
mill's mess schreef:

plz???
Vervilten is wanneer je dreads echt gaan 'dreaden' in elkaar gaan groeien,op zo'n manier dattie niet meer uit elkaar valt enzo.
En om ze te laten vervilten mag je het dus een tijdje niet wassen en niet teveel wax ingooien
Oud 12-10-2002, 17:50
mill's mess
mill's mess is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Vervilten is wanneer je dreads echt gaan 'dreaden' in elkaar gaan groeien,op zo'n manier dattie niet meer uit elkaar valt enzo.
En om ze te laten vervilten mag je het dus een tijdje niet wassen en niet teveel wax ingooien
Aha, dus dat zit zo
Weet ik eindelijk wat dat vervilten nu is
Maar okee, ik was ze zelf als ze erg droog beginnen aan te voelen, dat is ongeveer 1 keer in de week, daarna wax ik ze gelijk in en soms halverwege de week nog een keer (met heeel weinig wax), zou dat okey zijn?

de vorige keer dat ik dreads had waren ze heel mooi gezet, maar toen had ik ze vervolgens helemaal verpest doordat ik niet goed wist hoe ik ze moest verzorgen en dat wil ik echt niet nog een keer, nu ze nog mooi zijn
Oud 12-10-2002, 18:01
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
mill's mess schreef:
Aha, dus dat zit zo

Maar okee, ik was ze zelf als ze erg droog beginnen aan te voelen
niet doen, droog =goed
Oud 12-10-2002, 18:04
mill's mess
mill's mess is offline
Citaat:
boardbabe schreef:
niet doen, droog =goed
maar dan gaat het zo pluizen Echt zo'n pluizenbolletje
Oud 12-10-2002, 18:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
mill's mess schreef:
Daar moet je ffies doorheen..

Dat is goehoed!
Oud 12-10-2002, 18:37
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
mill's mess schreef:
je kan ook haarlak gebruiken hoor, maar dat ook niet te vaak.
Oud 12-10-2002, 18:38
mill's mess
mill's mess is offline
jullie verantwoordelijkheid
1 keer in de twee weken wel okey?
Oud 12-10-2002, 18:44
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
mill's mess schreef:
jullie verantwoordelijkheid
1 keer in de twee weken wel okey?
Ik zou maar een maandje of 1,5/2 wachten....
Oud 12-10-2002, 18:45
boardbabe
boardbabe is offline
ik heb ze ook al een maand niet gewassen, zien dr nog best goed uit hoor
Oud 12-10-2002, 18:54
mill's mess
mill's mess is offline
ik kom misschien een beetje dom over, maar 1 keer in de 1 a 2 maanden vind ik wel erg weinig. Ik dacht dat je ze alleen de eerste maand niet mocht wassen (ik heb ze nu 2 maandjes) en daarna... ja daarna zou ik het eigenlijk niet weten..
Oud 12-10-2002, 19:11
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
mill's mess schreef:
effe geduld hebben dan, want als je er een tijdje niks in smeert vervilten ze gewoon stukken sneller dan dat je met wax zit te kloten .

En ik ben me dreads nu maar weer rood aan het verfen *blij*
Oud 13-10-2002, 12:25
mill's mess
mill's mess is offline
okee okey, dan wordt het denk ik maar een pluizenbolletje voor de aankomende weken

k heb jouw dreadjes (exployding boy) wel eens op foto's hierzo gezien, die zijn echt toppie.
Oud 13-10-2002, 13:20
the exploding boy
Citaat:
mill's mess schreef:
okee okey, dan wordt het denk ik maar een pluizenbolletje voor de aankomende weken

k heb jouw dreadjes (exployding boy) wel eens op foto's hierzo gezien, die zijn echt toppie.
merci
Oud 13-10-2002, 13:37
Vice
Vice is offline
misschien een stomme vraag, maar hoe houd je je dreads bij
Oud 13-10-2002, 13:47
the exploding boy
Citaat:
Vice schreef:
misschien een stomme vraag, maar hoe houd je je dreads bij
Sorry dat ik het zeg, maar neem vooral niet de moeite om gewoon de toipic eens een keer door te lezen
Oud 13-10-2002, 15:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar neem vooral niet de moeite om gewoon de toipic eens een keer door te lezen
Of überhaupt op i-net rond te kijken.. Het staat overal...
Oud 13-10-2002, 16:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
bloempjuh schreef:
Cem.Slut, kunnen jullie roze en paarse nepdreads kopen daar?

(Sorriej trouwen voor de ietwat late reactie, het ziekenhuis had me weer even nodig )

Ik zal morgen even voor je kijken
Oud 13-10-2002, 16:54
the exploding boy
Citaat:
CemetarySlut schreef:
nemm mij effe mee
Oud 13-10-2002, 16:54
the exploding boy
Citaat:
CemetarySlut schreef:
trouwens, wel die kleur nephaar, maar kant en klaar hebben ze die geloof ik niet, alleen bruin en zwart enzo.
Oud 13-10-2002, 17:00
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
trouwens, wel die kleur nephaar, maar kant en klaar hebben ze die geloof ik niet, alleen bruin en zwart enzo.
Nee volgens mij hebben ze wel rood,maar geen roze...alleen roze met zwart ofzo...heel vaag.
maarja zien we morgen wel,ik mail je zo wel ff hoe laat.
Oud 13-10-2002, 19:06
Stevill
Stevill is offline
'k heb nog wel wat dreads liggen voor wie ze wil alleen maar opplakken heel makkelijk
Oud 14-10-2002, 17:47
Ninnoc
Ninnoc is offline
even wat uitgebreid zodat er geen 108r075 topiocs over dreads komen
Oud 14-10-2002, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
even wat uitgebreid zodat er geen 108r075 topiocs over dreads komen
das heet tactisch!! of hoe je da ook schrijft!! haha die naam nu: hoe duur zijn dreads? - en andere zaken omtrend dreads- lol
Oud 14-10-2002, 20:51
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
'k heb nog wel wat dreads liggen voor wie ze wil alleen maar opplakken heel makkelijk
nepdreadjes zijn wel erg welcome bij mij, kheb zelf geprobeert te maken met nep haar maar die zien er nie uit.. ik wil ze wel hebben hoor
Oud 14-10-2002, 21:21
the exploding boy
Citaat:
Roxy schreef:
nepdreadjes zijn wel erg welcome bij mij, kheb zelf geprobeert te maken met nep haar maar die zien er nie uit.. ik wil ze wel hebben hoor
k denk eerder dat ie z'n eigen afgeknipte dreads bedoelt ?
Oud 15-10-2002, 09:42
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef:
das heet tactisch!! of hoe je da ook schrijft!! haha die naam nu: hoe duur zijn dreads? - en andere zaken omtrend dreads- lol

Ja...ha-ha
Oud 15-10-2002, 09:44
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
k denk eerder dat ie z'n eigen afgeknipte dreads bedoelt ?
heeftie afgeknipt... oeh dat is wel erg zonde, vond ze wel gaaf staan...

meneertje ~(S-|-)2v!lL~ jij staat trouwens op een foto die ik of martin gemaakt hebben bij nofx
Oud 15-10-2002, 13:12
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ja...ha-ha
sorriej hoor...
Oud 15-10-2002, 16:43
Verwijderd
ik heb dreadjes, gisteren(vooral avond) zag t er niet uit maar nu ziet het er super uit!! wauwie
Oud 15-10-2002, 16:50
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik heb dreadjes, gisteren(vooral avond) zag t er niet uit maar nu ziet het er super uit!! wauwie
Foto!!!!
Oud 15-10-2002, 18:23
the exploding boy
Citaat:
Mortischa schreef:

echte, neppe permanente???????
Oud 15-10-2002, 18:25
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
Foto!!!!
*kijkt heel lief voor zover ie dat kan*
Oud 15-10-2002, 18:28
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

Tof,die kan ik dus zaterdag zien want je gaat met olga en mij mee naar agresion clip heb ik net besloten
Oud 15-10-2002, 21:35
Verwijderd
echte, zonder perm, met (bees)wax en haarspray (niet zoveel eigenlijk) en ze kleven niet eens

fotootje voor de liefhebbers:

nou vooruity nog eentje dan maar

en nog een:

tadaa

(nog bedankt myr )
Oud 15-10-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Tof,die kan ik dus zaterdag zien want je gaat met olga en mij mee naar agresion clip heb ik net besloten

ohhhhh liiiief

wasst nou in a'dam??
Oud 15-10-2002, 21:56
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ohhhhh liiiief

wasst nou in a'dam??

Jah bij de filmacademie
Daar lopen we dan strax,3 knottyheads....nu nog knottyboys
Oud 15-10-2002, 22:08
the exploding boy
Ais je dreads zijn
Oud 15-10-2002, 22:15
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Roxy schreef:
heeftie afgeknipt... oeh dat is wel erg zonde, vond ze wel gaaf staan...

meneertje ~(S-|-)2v!lL~ jij staat trouwens op een foto die ik of martin gemaakt hebben bij nofx
Neeeeeeeeeeee niet meer chantagemateriaal.

Regels voor berichten