Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Elastiekjes bovenin voorkomen dat dreads bovenaan aan elkaar gaan vastklitten omdat het haar aan de hoofdhuid niet als dread uit je hoofd komt zeg maar ![]() Maar het heeft dus wel nut,maar is niet broodnodig om mooie dreads te krijgen,als je ze er in doet,kan je ze de eerste 2/3 maanden laten zitten tot het vervilt process een beetje op gang komt zeg maar en dan erruit halen(en nieuwe er in doen als je dat wilt) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
niet met henna doen!!! In henna zitten vezels,en die vezels krijg je niet uit je haar gewassen en dat kan zelfs gaan schimmelen. Dreads kan je alleen verfen met gewone verf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik belde net Es, want die heeft het laatst ook geverft, met henna plus heette dat, ze heeft daarmee ook een plukje van mijn haar gedaan en dat is wel helemaal goed geworden, maar dat was een vloeisof uit een flesje.
mijn vriendin heeft net wel haar haar geverft met 'échte henna' dat poeder was waar je een papje van moest maken. dus ik denk dat het wel met die henna plus kan, maar ik weet het niet zeker. want het was een heel ander soort spul. misschien is dat gewoon dat ze de zelfde naam hebben gebruikt zodat mensen het gaan kopen omdat ze hebben gehoord dat henna goed voor je haar is ?! weet jij of ik het dan wel met die henna plus kan doen of niet? bij es in het iniedergeval heel mooi ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
henna plus kan wel ja ![]() Henna plus is een verf gemaakt uit natuurlijke bestandsdelen en zonder vezels ![]() wat voor kleur ga je het doen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dan ga ik het zo kopen. zwart denk'k ![]()
|
![]() |
ik heb nu zelf ook dreadjes, maar wat is nu precies dat vervilten? Is dat 3 maanden je haar niet wassen? of drie maanden niet inwaxen? of er elastiekjes indoen? ik snap het niet echt
![]() ik wil niet dat ze weer zo lelijk worden als vorige keer omdat ik nie zo goed weet hoe ik ze het best kan verzorgen. Kan iemand me misschien uitleggen wat vervilten is en hoe je je dreads het beste kunt verzorgen? plz??? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
euh jou kapper mag je voortaan wat beter gaan advieseren zeg :/ Trouwens of je ze 3 maanden niet mag wassen ligt puur aan de manier hoe je dreads zijn gemaakt en door wie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En om ze te laten vervilten mag je het dus een tijdje niet wassen en niet teveel wax ingooien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet ik eindelijk wat dat vervilten nu is ![]() Maar okee, ik was ze zelf als ze erg droog beginnen aan te voelen, dat is ongeveer 1 keer in de week, daarna wax ik ze gelijk in en soms halverwege de week nog een keer (met heeel weinig wax), zou dat okey zijn? de vorige keer dat ik dreads had waren ze heel mooi gezet, maar toen had ik ze vervolgens helemaal verpest doordat ik niet goed wist hoe ik ze moest verzorgen en dat wil ik echt niet nog een keer, nu ze nog mooi zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maarja zien we morgen wel,ik mail je zo wel ff hoe laat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
meneertje ~(S-|-)2v!lL~ jij staat trouwens op een foto die ik of martin gemaakt hebben bij nofx ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|