Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn broertje is jarig geweest en hij wilde een exacte replica van een kettinkje wat hij had, maar stuk is gegaan. Ik kan dat lamme ding alleen nergens vinden...
Het is een peace tekentje aan een veterkoordje en er zit een soort steentje of andersoortig iets in dat verkleurd, door warmte enzo. Heeft iemand enig idee waar ik dat moet vinden? Ik heb op de markt op Hoog Catherijne in Utrecht al gekeken, maar daar vind ik het dus niet... Je zou mijn broertje er heel gelukkig mee maken. Daar zou ik het wel voor doen ![]() Bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
waar vind ik 2e hands suede of bruine leren rokken tot net over de knie? Ik heb wat 2e hands zaken afgelopen maar niks tegengekomen, iemand toevallig een idee?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb het overigens al opgelost, ik heb gewoon drie verschillende kettinkjes gekocht, best wel vet (van die surfkettinkjes) en dan nog een kettinkje met zijn chinese sterrenbeeld-hangertje. Ik denk dat ie dat ook wel leuk vindt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
weet iemand in amsterdam:
leuke winkels, waar ze leuke t shirt's verkopen, beetje paul frank idee of zoiets als ze bij freshcotton.com verkopen? ( oldskool) ben echt hevig opzoek, weet je niet in amsterdam, misschien daar in de buurt? Hilversum, haarlem, utrecht oid?
Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 14:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: