Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja de nederlanders vinden dat natuurlijk leuk voor hiddink...
Maar ik vind het kut!!!!!! Na Belgie ben ik Italie-supporter en ik vind dat Italie gedurende het ganse tornooi en zeker tegen korea gewoon geflikt is!!! Een zuivere goal van Tommasi (opnieuw) afgekeurd!!!Totti onterecht uit het veld gestuurd!!!Italie MOCHT het tornooi niet winnen!!Het lijkt me meer en meer dat de Brazilianen moeten winnen van Blatter en co (en zijn braz. vriendje Pele natuurlijk!)
|
![]() |
scara ik weet het niet, maar als je versch fases bekijkt op dit wk begin je je toch zaken af te vragen.Vergeet niet dat het niet de 1e wedstrijd was dat Brazilie voordeel kreeg.De wedstrijd tegen Turkije bvb.Een zuivere fout BUITEN het penaltygebied, toch fluit ie strafschop, Rivaldo die een belachelijke boete krijgt voor zijn 'commedia dell' arte',...
Maar wat Italie ligt het er toch wel vingerdik op: 5 goals afgekeurd (waarvan max 2 terecht), 2 straschoppen tegen, 1 rode kaart,...Dat totti 2e geel krijgt is ronduit lachwekkend, want wie kan nu op zijn benen blijven staan als er getackled wordt??En dan Tommasi die de golden goal scoort maar afgevlagd wordt...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hallelujah dat is een keuze van perugia hé.Maar je moet ook een beetje de italiaanse gebruiken en gewoonten kennen.
En ik denk inderdaad dat die bal van Tomassi er was ingegaan.Hij kon op volle snelheid voorbij de doelman lopen, en die mocht zelfs de bal niet met de handen beroeren, want was al buiten het strafschopgebied.
|
Voorspelling:
KWARTFINALES: Engeland - Brazilie 3-1 Senegal - Turkije 2-2 (en Senegal wint na penalty's) Duitsland - VS 2-1 (na verlenging) Spanje - Zuid-Korea 0-1 HALVE FINALES: Duitsland - Zuid-Korea 2-0 Engeland - Senegal 4-2 KLEINE FINALE: Senegal - Zuid-Korea 1-2 FINALE: Engeland - Duitsland 2-1 met de winnende treffer in de laatste minuut door Beckham of Owen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
die scheidsrechter die italie-zko floot vond ik trouwesn echt goed fluiten. liet lekker doorspelen en zich ook niet provoceren. vond hem erg goed eigenlijk.
en ja italie is natuurlijk wel gigantisch genaaid het hele toernooi en ik vond het ook best wel lullig voor ze, maar ok ik vond het wel weer leuk dat z-ko won hoor ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Mr.Oizo schreef:
[B]Voorspelling: KWARTFINALES: Engeland - Brazilie 0-1 Senegal - Turkije 2-0 Duitsland - VS 3-1 zuid korea - spanje 1-0 HALVE FINALES duitsland 2-3 zuid korea Brazilie 3-1 Senegal Kleine finale duitsland 0-1 Senegal Finale brazilie 3-4 ZUID KOREA!!!!!!!!!!
||
Citaat:
|
![]() |
hoe kun je die scheids nou goed noemen?Totti onterecht er uit gestuurd,een geheid doelpunt afgekeurd,...dat was wel de lijnrechter maar kom... feit is dat Italie bekocht is het ganse tornooi!!Of als je 4 terechte goals afgekeurd ziet, is dat nog toeval?? don't think so!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik vind de belangrijkste reden om voor Zuid-Korea te zijn, het publiek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
italie is inderdaad zwaar benadeeld dit toernooi, zonder twijfel. vond het ook wel zielig voor ze, maar ja dat is voetbal. enne waarom ik voor zuid- korea ben? omdat ik guus hiddink gewoon geweldig vind. die man kan van alles een team maken. gaat net naast zijn schoenen lopen, blijft zichzelf ![]() hij is echt geweldig en ik gun guus wel een succesje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
net gelezen id krant dat Wilmots uitgeroepen werd tot man vd match, maar dat werd iets later herroepen en veranderd in Rivaldo!!Net zoals Ronaldo een goal op zijn naam krijgt vd FIFA die eigenlijk een owngoal is!!En al die beslissingen ih voordeel vd Brazilianen.De Italianen er eigenhandig (door FIFA) uit gestoten...
Misschien ben ik wat achterdochtig maar op dit wk gebeuren vreemde zaken...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heel goed hoor
|
![]() |
Ik wil even wat zeggen over Senegal en Zko vooral over Senegal ze zijn niet zo goed als het lijkt ze hebben gewoon heel veel geluk steeds gehad kijk maar naar de resultaten van senegals gespeelde wedstrijden tot nu toe het enige intresante was France tegen Senegal maar daarna zwak tegen denemarken en bijzonder zwak tegen uruguay en op basis van doelsaldo verder gaan allemaal geluk en tegen zweden speelde ze nou ook weer niet zo geweldig.
Zuid-Korea doet het heel goed maar er komt ooit een einde aan en dat einde komt zaterdag tegen spanje
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat vonde jullie van die afgekeurde goal van amerika trouwens? wassie wel of niet erin? DIe ene..je weet wel..die net wel of net niet over de streep was.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Volgens mij was de bal vd Amerikanen wel degelijk OVER de lijn!
En dan nog, als ie niet over de lijn zat is het penalty en rood!De speler maakte volgens mij wel degelijk een beweging hoor!En zelfs al maakte hij geen beweging, hij verhindert hoe dan ook een doelpunt met de hand, hetzelfde als Abel Xavier op EURO 2000. Typisch de Duitsers weer alle geluk vd wereld hebben...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik herinner me trouwens nog een fase: Schotland-België -> in de eerste helft een kopbal vd Schotten na een hoekschop. De bal beland tegen een arm van Deflandre (zijn armen hongen zelfs niet naast zen lichaam, maar voor vlak vanvoor tegen zen lichaam). Hij kreeg rood en penalty. Dusja, dan was de fase bij Duitsland nog 10 keer erger. Achja, de scheidsrechters krijgen blijkbaar angst om in deze fase tegen de grote ploegen (of de thuislanden) te fluiten. Spijtig. Ik hoop dat Brazilië wereldkampioen word. btw, de Belgen hadden veel beter gespeeld tegen Brazilië als de Engelsen, die ontgoochelden me serieus deze wedstrijd!
|
![]() |
1-0 !!
![]() ![]() ![]() Duitsland heeft niet goed gespeeld, maar toch gewonnen... Dat hele gezeur dat ze het niet verdiend hebben zie ik niet zitten. 1 tegendoelpunt in 5 wedstrijden. En wie van jullie had van te voren nou gedacht dat Duitsland in de halve finale zou komen??? Het was trouwens echt geen doelpunt of penalty voor de VS De bal was teneerste niet over de lijn en Frings (toch?) ging met z'n hand niet naar de bal. Die werd er gewoon tegen aangeschoten en dan is het geen strafschop..!! , hoe jammer je het ook vind. Het maakt dan niet uit of de bal er anders ingegaan zou zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Het grote WK 2010-topic Allure | 11 | 11-06-2010 22:51 | |
Vrije tijd |
Het Grote kwalificatie WK 2006 Topic USPalermo | 236 | 21-09-2005 14:12 | |
Vrije tijd |
Zuid-korea psygnosos | 9 | 18-06-2002 17:07 | |