Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 15:11
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
vette wedstrijd zeg

spleetogen door, hiddink 4 president
Advertentie
Oud 18-06-2002, 15:21
Dr_KlawChi
Dr_KlawChi is offline
YEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!
Lekker voor ITALIË WOOOOOOOOOOOOOHOOO!!!
remember euro 2000? hehehehehehe LEKKER 4 ITALIAAAAAAAA

HIDDINK 4 PRESIDENT
Oud 18-06-2002, 15:25
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
SUPER
JA IDD lekker voor die Italianen.
Ze spelen altijd op de counter en ik gun het zuid korea gewoon en hiddink ook
Oud 18-06-2002, 15:42
Krugdinho
Krugdinho is offline
Yessss zk zk zk zk we are the champions ole
Oud 18-06-2002, 15:55
Hallelujah
Hallelujah is offline
hahahaha KOREA!!!

egt supercoole wegstrijd! stomme arrogante italie!! yeeeeeuuhhh~

HIDDINK 4 PRESIDENT!!!
(sorry mensen, blijheid hier)
Oud 18-06-2002, 18:50
mobie
mobie is offline
Citaat:
Dr_KlawChi schreef:
YEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!
Lekker voor ITALIË WOOOOOOOOOOOOOHOOO!!!
remember euro 2000? hehehehehehe LEKKER 4 ITALIAAAAAAAA

HIDDINK 4 PRESIDENT
ja, ik remember het. Ik heb nog nooit zo geamuseerd tijdens een wedstrijd (verzachte het leed van de uitschakeling van België).
"Dat is klasse, reeds een strafschop gemist in de wedstrijd en dan opnieuw naar de stip gaan in de penaltyreeksen. Dan ben je een grote.......Oooooooh, hij mist opnieuw, hoe is dat mogelijk.." (NOS verslaggever toen over één van de twee De Boers)
Oud 18-06-2002, 21:16
DJ Incompetent
Citaat:
mobie schreef:
NOS verslaggever toen over één van de twee De Boers
Frank dus
Oud 18-06-2002, 21:48
Bram
Bram is offline
ja de nederlanders vinden dat natuurlijk leuk voor hiddink...
Maar ik vind het kut!!!!!!
Na Belgie ben ik Italie-supporter en ik vind dat Italie gedurende het ganse tornooi en zeker tegen korea gewoon geflikt is!!!
Een zuivere goal van Tommasi (opnieuw) afgekeurd!!!Totti onterecht uit het veld gestuurd!!!Italie MOCHT het tornooi niet winnen!!Het lijkt me meer en meer dat de Brazilianen moeten winnen van Blatter en co (en zijn braz. vriendje Pele natuurlijk!)
Oud 18-06-2002, 22:18
scara
scara is offline
daar zit iets in, maar geloof je dat er echt zo iets groot zou achter zitten, dat brazilie MOET winnen?
Oud 19-06-2002, 07:14
Krugdinho
Krugdinho is offline
nou niet overdrijven blatter en co zijn geen scheidsrechters maar voorzitters en fouten worden bij elke wedstrijden gemaakt,ik snap best dat jullie teleurgesteld zijn door die fout maar niet gelijk zeggen dat brazilie moet winnen.
Oud 19-06-2002, 09:08
Bram
Bram is offline
scara ik weet het niet, maar als je versch fases bekijkt op dit wk begin je je toch zaken af te vragen.Vergeet niet dat het niet de 1e wedstrijd was dat Brazilie voordeel kreeg.De wedstrijd tegen Turkije bvb.Een zuivere fout BUITEN het penaltygebied, toch fluit ie strafschop, Rivaldo die een belachelijke boete krijgt voor zijn 'commedia dell' arte',...
Maar wat Italie ligt het er toch wel vingerdik op: 5 goals afgekeurd (waarvan max 2 terecht), 2 straschoppen tegen, 1 rode kaart,...Dat totti 2e geel krijgt is ronduit lachwekkend, want wie kan nu op zijn benen blijven staan als er getackled wordt??En dan Tommasi die de golden goal scoort maar afgevlagd wordt...
Oud 19-06-2002, 11:39
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
Bram schreef:
ja de nederlanders vinden dat natuurlijk leuk voor hiddink...
Maar ik vind het kut!!!!!!
Na Belgie ben ik Italie-supporter en ik vind dat Italie gedurende het ganse tornooi en zeker tegen korea gewoon geflikt is!!!
Een zuivere goal van Tommasi (opnieuw) afgekeurd!!!Totti onterecht uit het veld gestuurd!!!Italie MOCHT het tornooi niet winnen!!Het lijkt me meer en meer dat de Brazilianen moeten winnen van Blatter en co (en zijn braz. vriendje Pele natuurlijk!)
Nouwja, ik vind ut wel sneu voor de italianen, maarree die zogenaamde "goal" was geen goal hoor. Want voordat hij had geschoten was er al gefloten voor buitenspel, daarom bleef de keeper ook staan. Als er niet gefloten was dan had de keeper nog een poging gedaan om de bal tegen te houden. En zeg nou niet dat die bal vast wel erin was gegaan, want die schot van vieri kort na de 1-1 van korea in de laatste minuut van de 2e helft zou dan ook erin hebben "gemoeten", want hij stond alleen voor de keeper. En het is helemaaaaal stom dat die italianen Ahn uit Perugia gaat zetten. De scheids beslist hoor, kunnen die koreanen tog ook nix aan doen?! Pffffff
Oud 19-06-2002, 12:07
Bram
Bram is offline
hallelujah dat is een keuze van perugia hé.Maar je moet ook een beetje de italiaanse gebruiken en gewoonten kennen.
En ik denk inderdaad dat die bal van Tomassi er was ingegaan.Hij kon op volle snelheid voorbij de doelman lopen, en die mocht zelfs de bal niet met de handen beroeren, want was al buiten het strafschopgebied.
Oud 19-06-2002, 13:04
TeiZ
TeiZ is offline
Als als als als

Tja, het is nou eenmaal gebeurd..Klaar
Oud 19-06-2002, 13:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voorspelling:

KWARTFINALES:
Engeland - Brazilie 3-1
Senegal - Turkije 2-2 (en Senegal wint na penalty's)
Duitsland - VS 2-1 (na verlenging)
Spanje - Zuid-Korea 0-1

HALVE FINALES:
Duitsland - Zuid-Korea 2-0
Engeland - Senegal 4-2

KLEINE FINALE:
Senegal - Zuid-Korea 1-2

FINALE:
Engeland - Duitsland 2-1 met de winnende treffer in de laatste minuut door Beckham of Owen
Oud 19-06-2002, 18:05
freggelfreak
freggelfreak is offline
die scheidsrechter die italie-zko floot vond ik trouwesn echt goed fluiten. liet lekker doorspelen en zich ook niet provoceren. vond hem erg goed eigenlijk.

en ja italie is natuurlijk wel gigantisch genaaid het hele toernooi en ik vond het ook best wel lullig voor ze, maar ok ik vond het wel weer leuk dat z-ko won hoor
Oud 19-06-2002, 20:16
Krugdinho
Krugdinho is offline
[QUOTE]Mr.Oizo schreef:
[B]Voorspelling:

KWARTFINALES:
Engeland - Brazilie 0-1
Senegal - Turkije 2-0
Duitsland - VS 3-1
zuid korea - spanje 1-0

HALVE FINALES

duitsland 2-3 zuid korea
Brazilie 3-1 Senegal

Kleine finale

duitsland 0-1 Senegal

Finale

brazilie 3-4 ZUID KOREA!!!!!!!!!!
Oud 19-06-2002, 21:03
PV
PV is offline
die Italianen kunnen gewoon niet tegen hun verlies als ze zo 'goed' waren hadden ze al die kansen maar niet moeten missen. Die ene gast kon die bal er zo in knallen, schiet ie nog over.. dan verdien je t om te verliezen en Zuid-Korea speelt tenminste leuk + geweldig publiek
Oud 19-06-2002, 21:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
die scheidsrechter die italie-zko floot vond ik trouwesn echt goed fluiten. liet lekker doorspelen en zich ook niet provoceren. vond hem erg goed eigenlijk.
Ja ik vond hem ook echt heel goed. En dan zitten ze ook nog een daggie daarvoor bij Brazilie-Belgie te zeiken dat scheidsen uit zo'n pauperlandjes niet echt mogen fluiten. Ja OK die man uit Jamaica was dan nie ech goed, maar deze van gister was relatief jong en kwam uit Ecuador. OK dat land is nu in 2002 een WK-land maar dan nog, waarom zouden scheidsen uit dat soort landjes zo'n duel nie mogen fluiten? Zitten wij daarover te zeiken tijdens Brazilie-Belgie, maar deed onze Jan Wegereef het dan zó goed tijdens die poulewedstrijd en wat te denken over grensrechter Pool? D8 het nie! Dus nie zeuren over scheidsen uit zo'n kleine landjes, iedere scheids maakt fouten, maar die van gister vond ik wel errug goed.
Oud 19-06-2002, 21:41
Bram
Bram is offline
hoe kun je die scheids nou goed noemen?Totti onterecht er uit gestuurd,een geheid doelpunt afgekeurd,...dat was wel de lijnrechter maar kom... feit is dat Italie bekocht is het ganse tornooi!!Of als je 4 terechte goals afgekeurd ziet, is dat nog toeval?? don't think so!
Oud 19-06-2002, 21:43
Bram
Bram is offline
en vraagje: supporteren jullie eigenlijk voor zuid-korea enkel en alleen omdat hiddink daar coach is??
Oud 19-06-2002, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef:
en vraagje: supporteren jullie eigenlijk voor zuid-korea enkel en alleen omdat hiddink daar coach is??
Sommige Nederlanders moeten toch een ploeg kiezen Nou en dan is de keuze makkelijk gemaakt nu Hiddink daar goede succesen mee behaalt en hij is nog eens Nederlander ook
Oud 19-06-2002, 22:04
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Bram schreef:
mede maar ook omdat ze gewoon heel cool spelen met park ahn seoul hwang en noem maar op gewoon een leuk team
Oud 19-06-2002, 22:39
PV
PV is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
mede maar ook omdat ze gewoon heel cool spelen met park ahn seoul hwang en noem maar op gewoon een leuk team
idd, en qua penalty's deed het ook ff aan Nederland denken

maar ik vind de belangrijkste reden om voor Zuid-Korea te zijn, het publiek bij andere teams is t soms ook wel leuk, maar toch.. als ze er straks mogelijk uitliggen gaan ze denk ik niet vanalles lopen vernielen als de meeste doen.
Oud 19-06-2002, 22:42
Bram
Bram is offline
qua supporters vind ik Ierland de TOP!!!Echt cool ploegje die Ieren en ook onverdiend er uit.
Oud 19-06-2002, 23:09
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Bram schreef:
hoe kun je die scheids nou goed noemen?Totti onterecht er uit gestuurd,een geheid doelpunt afgekeurd,...dat was wel de lijnrechter maar kom... feit is dat Italie bekocht is het ganse tornooi!!Of als je 4 terechte goals afgekeurd ziet, is dat nog toeval?? don't think so!
ja maar ten eerst aan die andere afgekeurde goals kon hij nix doen, want toen floot ie immers niet. dat van die wel of niet buitenspel goal is voor de grensrechter kan hij nix aan doen en ja dan dat van tooti. ik vond het geen penalty. ook niet echt een schwalbe, maar ok hij ziet het erin, nou dat kan hij ston er anders voor dan wij. wij hebben honderden camersá om het te zien. ik vond hem echt goed.

italie is inderdaad zwaar benadeeld dit toernooi, zonder twijfel. vond het ook wel zielig voor ze, maar ja dat is voetbal.

enne waarom ik voor zuid- korea ben? omdat ik guus hiddink gewoon geweldig vind. die man kan van alles een team maken. gaat net naast zijn schoenen lopen, blijft zichzelf

hij is echt geweldig en ik gun guus wel een succesje
Oud 20-06-2002, 11:27
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
Bram schreef:
haha, ja eigenlijk wel door hiddink begonnen, en daarna was het publiek ook gewoon tof! Enne ook omdat ze al een paar -best wel populaire- landen uitschakelen die er van tevoren zo wat van zeker waren dat ze zouden winnen
Oud 20-06-2002, 12:01
Bram
Bram is offline
net gelezen id krant dat Wilmots uitgeroepen werd tot man vd match, maar dat werd iets later herroepen en veranderd in Rivaldo!!Net zoals Ronaldo een goal op zijn naam krijgt vd FIFA die eigenlijk een owngoal is!!En al die beslissingen ih voordeel vd Brazilianen.De Italianen er eigenhandig (door FIFA) uit gestoten...
Misschien ben ik wat achterdochtig maar op dit wk gebeuren vreemde zaken...
Oud 20-06-2002, 12:45
DJ Incompetent
Citaat:
Bram schreef:
net gelezen id krant dat Wilmots uitgeroepen werd tot man vd match, maar dat werd iets later herroepen en veranderd in Rivaldo!!Net zoals Ronaldo een goal op zijn naam krijgt vd FIFA die eigenlijk een owngoal is!!En al die beslissingen ih voordeel vd Brazilianen.
wat rukt dat nou voor het verloop van t toernooi
Oud 20-06-2002, 14:18
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:

en ja italie is natuurlijk wel gigantisch genaaid het hele toernooi en ik vond het ook best wel lullig voor ze, maar ok ik vond het wel weer leuk dat z-ko won hoor
onterecht rode kaart gegeven, onterecht doelpunt afgekeurd
heel goed hoor
Oud 20-06-2002, 14:43
El-Toro
El-Toro is offline
Ik wil even wat zeggen over Senegal en Zko vooral over Senegal ze zijn niet zo goed als het lijkt ze hebben gewoon heel veel geluk steeds gehad kijk maar naar de resultaten van senegals gespeelde wedstrijden tot nu toe het enige intresante was France tegen Senegal maar daarna zwak tegen denemarken en bijzonder zwak tegen uruguay en op basis van doelsaldo verder gaan allemaal geluk en tegen zweden speelde ze nou ook weer niet zo geweldig.

Zuid-Korea doet het heel goed maar er komt ooit een einde aan en dat einde komt zaterdag tegen spanje
Oud 20-06-2002, 15:00
Bram
Bram is offline
dj flem war dat rukt voor het verloop??Dat er vreemde zake gebeuren op het wk!!!Heeft dat niks met het verloop te maken dan?Nu ja als Brazilie tegen Engeland weer een strafschop krijgt zal de helft hem nog niet door hebben...
Oud 20-06-2002, 15:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ik zei in mijn vorige reply: elke scheids maakt fouten. Hij heeft ook fouten gemaakt, hoor maar over het algemeen genomen floot hij een goeie wedstrijd. Totti geel geven, dat vond ik de enige foute beslissing van hem, ik twijfel nog steeds of het een fopduik is maar als het er een was dan had hij beter geen geel kunnen geven. Die goal van Tommasi was een beslissing van de grensrechter, nie van de scheidsrechter! De scheids kan de grensrechter ongelijk geven, maar vaak is het probleem dat-ie op een plek in het veld staat waar je het afgekeurd doelpunt niet goed kunt zien. En OK bij twijfer geldt een voordeel voor de aanvaller. Maar dan mot de grensrechter dat voordeel geven, de buitenspelval is een verantwoordelijkheid van de grensrechter en niet van de scheidsrechter
Oud 20-06-2002, 15:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ik supporter nie voor Zuid-Korea, ik gun het ze nou eenmaal, niet alleen dat Hiddink daar coach is maar kijk eens naar al die mensen in die stadions. Voetbal leeft daar echt op dit moment. En ook nog wel op een leuke manier zonder rellen en al die shit, zo hoort het ook. Italie gunde ik het ook, mede omdat ik het ook had voorspeld dat zij wereldkampioen zouden worden. Maar dat wilde ook nie zeggen dat ik voor Italie supporterde.
Oud 20-06-2002, 17:43
PV
PV is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Ik supporter nie voor Zuid-Korea, ik gun het ze nou eenmaal, niet alleen dat Hiddink daar coach is maar kijk eens naar al die mensen in die stadions. Voetbal leeft daar echt op dit moment. En ook nog wel op een leuke manier zonder rellen en al die shit, zo hoort het ook.
Precies maar ik gunde het Italië niet
Oud 20-06-2002, 20:14
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:

onterecht rode kaart gegeven, onterecht doelpunt afgekeurd
heel goed hoor
humm ja ik blijf niet bezig (samen met mr. oizo) om mensen hier te blijven overtuigen dat die scheidsrechter wel degelijk goed floot. je leest mijn andere replys maar waarin ik uitleg waarom ik dat vind.
Oud 21-06-2002, 09:28
Verwijderd
engeland - brazilie: 1-2
Oud 21-06-2002, 11:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
wouszer schreef:
engeland - brazilie: 1-2
Oud 21-06-2002, 13:37
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Duitsland-VS 1-0 (na 1e helft)
Oud 21-06-2002, 14:30
Manus J. van Alles
Eindstand Duitsland-VS ook 1-0!

Go Duitsland!
Oud 21-06-2002, 14:40
Verwijderd
Duitsland-Spanje/Zuid-Korea. Laat het alsjeblieft afgelopen zijn met die duitser
Oud 21-06-2002, 14:48
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Duitsland-Spanje/Zuid-Korea. Laat het alsjeblieft afgelopen zijn met die duitser
hehe, helemaal mee eens..
wat vonde jullie van die afgekeurde goal van amerika trouwens? wassie wel of niet erin? DIe ene..je weet wel..die net wel of net niet over de streep was..
Oud 21-06-2002, 15:09
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Hallelujah schreef:

hehe, helemaal mee eens..
wat vonde jullie van die afgekeurde goal van amerika trouwens? wassie wel of niet erin? DIe ene..je weet wel..die net wel of net niet over de streep was..
In herhaling zag ik dat hij er niet in zat. Het was wel tegen de arm van de speler, maar die maakte geen beweging, dus volgens mij was het een goede beslissing van de scheids.
Oud 21-06-2002, 15:10
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Duitsland gaat de finale spelen denk ik.
Oud 21-06-2002, 16:08
DJ Incompetent
ok dat wordt dus een finale duitsland-brazilie of heel misschien toch nog spanje-brazilie
Oud 21-06-2002, 18:01
Bram
Bram is offline
Volgens mij was de bal vd Amerikanen wel degelijk OVER de lijn!
En dan nog, als ie niet over de lijn zat is het penalty en rood!De speler maakte volgens mij wel degelijk een beweging hoor!En zelfs al maakte hij geen beweging, hij verhindert hoe dan ook een doelpunt met de hand, hetzelfde als Abel Xavier op EURO 2000. Typisch de Duitsers weer alle geluk vd wereld hebben...
Oud 21-06-2002, 19:09
mobie
mobie is offline
Citaat:
Bram schreef:
Typisch de Duitsers weer alle geluk vd wereld hebben...
Voetbal is een spel waar 2 teams tegen elkaar spelen en op het einde wint Duitsland

Ik herinner me trouwens nog een fase: Schotland-België -> in de eerste helft een kopbal vd Schotten na een hoekschop. De bal beland tegen een arm van Deflandre (zijn armen hongen zelfs niet naast zen lichaam, maar voor vlak vanvoor tegen zen lichaam). Hij kreeg rood en penalty. Dusja, dan was de fase bij Duitsland nog 10 keer erger. Achja, de scheidsrechters krijgen blijkbaar angst om in deze fase tegen de grote ploegen (of de thuislanden) te fluiten. Spijtig.

Ik hoop dat Brazilië wereldkampioen word.
btw, de Belgen hadden veel beter gespeeld tegen Brazilië als de Engelsen, die ontgoochelden me serieus deze wedstrijd!
Oud 21-06-2002, 19:18
M-King
M-King is offline
1-0 !!

Duitsland heeft niet goed gespeeld, maar toch gewonnen...
Dat hele gezeur dat ze het niet verdiend hebben zie ik niet zitten. 1 tegendoelpunt in 5 wedstrijden. En wie van jullie had van te voren nou gedacht dat Duitsland in de halve finale zou komen???

Het was trouwens echt geen doelpunt of penalty voor de VS
De bal was teneerste niet over de lijn en Frings (toch?) ging met z'n hand niet naar de bal. Die werd er gewoon tegen aangeschoten en dan is het geen strafschop..!! , hoe jammer je het ook vind. Het maakt dan niet uit of de bal er anders ingegaan zou zijn.
Oud 22-06-2002, 10:16
Manus J. van Alles
En Zuid-Korea verslaat Spanje met strafschoppen...

Dat wordt dus Duitsland-Zuid-Korea, en een finale Brazilië-Duitsland...
Oud 22-06-2002, 10:20
Verwijderd
NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

IK mis GVD die penalty, twee doelpunten weer afgekeurt. NIks was er aan de hand ongelofelijk. Ik begrijp er geen ene f*ck meer van waarom zetten ze er geen ervaende mensen als scheidrechter/grensrechter..

Niet leuk dit!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten