Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2004, 00:04
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
We gaan weer verder. Maak er wat van!

Vorige topic:


http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Advertentie
Oud 12-12-2004, 08:20
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Podium en ik vond hem
Oud 12-12-2004, 13:36
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
oceans 12. erg goed, iets minder dan deel 1, maar wel leuk
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 12-12-2004, 13:42
lizet
Avatar van lizet
lizet is offline
pearl harbor, had hem al wel eerder gezien, wel leuk
__________________
Carpe Diem!
Oud 12-12-2004, 13:44
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
mean girls, honey

allebei erg voorspelbaar maar wel leuk
Oud 12-12-2004, 14:47
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
11:11 - THE GATE. Abominabel slecht. PRINCE OF DARKNESS. Vond hem nog verrassend goed, ondanks een aantal belachelijke zwerverscènes en een hand van satan.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 12-12-2004, 15:22
heavinly
heavinly is offline
Shrek 2. Einnnndelijk gekeken &geweldig. Heb echt gelachen.
Oud 12-12-2004, 15:53
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
De eerste 3 kwartier van Van Helsing, toen vond ik het wel mooi geweest. *kots*

Eergister My Big Fat Greek Wedding, wel grappig af en toe.

Enne daarvoor the Matchstick Man, met Nicolas Cage. Geweldig!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 12-12-2004, 16:07
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Welcome To The Jungle

Aardige film voor popcorneetsessies. The Rock vond ik niet irritant, wat me meeviel. En Christopher Walken is altijd gaaf, dus ja.. dat maakte veel goed. Alleen Sean William Scott, ik kan niks met die gozer.. vind hem maar irritant

American Wedding: American Pie III

Tja, Stiffler, zwaar irritant, maar buitendat, aardige film

Shanghai Knights

Wat een rampenfilm zeg







Als ik zo zit te kijken heb k betere weekende gekend..
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 12-12-2004, 16:48
Bird-one
Avatar van Bird-one
Bird-one is offline
Gisternacht had ik Kira's Reason - A Love Story opgenomen en vandaag gekeken. Ik vond 'm mooi, wel zielig meestal, maar 't einde was heel geruststellend vond ik.
__________________
who rubs our noses in the night?
Oud 12-12-2004, 16:55
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
The Unsaid met Andy Carcia. Een hele goede film, blijft ook boeien tot het einde. Maar niet echt bekend.
En natuurlijk Bronco Billy, meesterlijke film met Clint Eastwood!
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 12-12-2004, 17:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wong Fei-Hung: Once upon a time in China and America

Vierde deel in de Jet Li-reeks. En misschien ook wel de zwakste van de zes, hoewel de actiescenes dit keer een stuk sneller en opzwepender zijn dan in deel 3. Alleen jammer dat we alles al honderd keer eerder gezien hebben en dat de film de stijl, regie,camerawerk, muziek en cinematografie van de eerdere delen ontbeert.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 12-12-2004, 17:41
Sartre
Sartre is offline
Even een blik in de toekomst:

mission: impossible. Vanavond op veronica. Die ga ik kijken en ik weet nu al dat ik het nogsteeds een van de betere actiefilms vind
__________________
Единый, могучий Советски
Oud 12-12-2004, 18:34
Verwijderd
Harry Potter and the Philosopher's Stone

Best leuk. Draco Malfoy is koel.
Oud 12-12-2004, 19:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
American History X.
Vond m vrij heftig, maar t was niet de eerste keer dat ik m keek...
__________________
Tsja
Oud 12-12-2004, 19:35
Redhair
Redhair is offline
Lilja 4-ever.

Ik vind hem heel mooi. Het begin meteen al.
Rammstein - Mein herz brennt. Stoeptegels die voorbij gaan. Benen. Een rennend meisje met blauwe plekken in het gezicht. En dan steeds Mein herz brennt.

Het was de tweede keer dat ik hem zag, maar vond hem wederom mooi.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 12-12-2004, 20:55
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
gegen die wand
the perfect score
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 12-12-2004, 21:10
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-12-2004 @ 18:09 :
Wong Fei-Hung: Once upon a time in China and America

Vierde deel in de Jet Li-reeks. En misschien ook wel de zwakste van de zes,


Wat bedoel je met vierde deel, zwakste van de zes?


Laatste die ik heb gezien is Freddy vs Jason. Viel me eerste keer tegen, maar moet zeggen dat ik hem deze keer een stuk beter vond. Voor een slasher zeker niet slecht, en kon het "gevecht" tussen de twee nu ook zelfs waarderen.
Alleen Kelly Rowland blijkt toch wel weer een achterlijke keuze te zijn geweest.
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Ads door Google
Oud 12-12-2004, 21:14
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
The Incredibles

erg cool, maar mijn verwachtingen lagen hoger..maar toch
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Oud 12-12-2004, 21:48
zus
Avatar van zus
zus is offline
What's eating Gilbert Grape?

Waar die titel nou op slaat, snap ik nog niet..
__________________
Dare to fly!
Oud 12-12-2004, 22:19
Verwijderd
I robot.


Boutfilm, kut will smith met z'n stomme humor die ik al in 100 films heb gezien, veels te veel reclame.

Het enige voordeel van de film waren de best redelijke special effects, maar dan is ook alles gezegd.
Oud 12-12-2004, 22:26
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
L_angel schreef op 12-12-2004 @ 21:55 :
gegen die wand
die wil ik ook nog zien..

The whole ten yards - zaten wel aardige stukjes in, al was z'n voorganger leuker.
Oud 12-12-2004, 23:30
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
sharkkkie schreef op 12-12-2004 @ 22:10 :


Wat bedoel je met vierde deel, zwakste van de zes?


Laatste die ik heb gezien is Freddy vs Jason. Viel me eerste keer tegen, maar moet zeggen dat ik hem deze keer een stuk beter vond. Voor een slasher zeker niet slecht, en kon het "gevecht" tussen de twee nu ook zelfs waarderen.
Alleen Kelly Rowland blijkt toch wel weer een achterlijke keuze te zijn geweest.
Ik bedoelde eigenlijk dat dit de vierde Jet Li-film is in de Once upon a time in China serie en dat de laatste twee films net even iets beter zijn. Maar die zijn niet met Jet Li, wat ik dus vergat te vermelden.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 12-12-2004, 23:32
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
zus schreef op 12-12-2004 @ 22:48 :
What's eating Gilbert Grape?

Waar die titel nou op slaat, snap ik nog niet..
"What's eating you?" is een Engelse manier van vragen waarom iemand zich down/boos/verdrietig voelt. Vandaar.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 13-12-2004, 00:13
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
La Grande Bouffe - aardig concept, maar de opschudding die het ooit zou hebben veroorzaakt begrijp ik eigenlijk niet helemaal. Sowieso niet bijster schokkend in het huidige tijdsbeeld van geweld/sex/etc.

Meisje - Raakte me eigenlijk niet echt. En dat vlaams is soms niet te verstaan Wel vermakelijk op zich.

Mission Impossible - ja, had 'm wel eens gezien, ben niet zo van de actie. Verder niet boeiendd.

Garden State - Vooral het begin wel mooie scenes en grappige momenten en leuk om te volgen. Naarmate de film vervolgde viel dat een beetje weg had ik het idee.
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Advertentie
Oud 13-12-2004, 01:18
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Sideways, voor de tweede keer nu.

De eerste keer vond ik hem eigenlijk niet meer dan leuk, maar nu besef ik pas wat ik allemaal over het hoofd heb gezien kwa subtext. En de performances, met name de altijd fantastische Virginia Madsen, zijn prachtig en belichten echt alle essentiele aspecten van de karakters.

__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 13-12-2004, 01:38
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Reverend schreef op 12-12-2004 @ 23:19 :
I robot.


Boutfilm, kut will smith met z'n stomme humor die ik al in 100 films heb gezien, veels te veel reclame.

Het enige voordeel van de film waren de best redelijke special effects, maar dan is ook alles gezegd.
Die film is me juist alles meegevallen. Ik had er absoluut geen verwachtingen van. Maar het viel me alles mee. De humor is juist wat ik wel mag aan die kerel.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 13-12-2004, 06:43
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 13-12-2004 @ 00:32 :
"What's eating you?" is een Engelse manier van vragen waarom iemand zich down/boos/verdrietig voelt. Vandaar.
Ah, vandaar, dank
__________________
Dare to fly!
Oud 13-12-2004, 08:12
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Ichi the killer: had hem al wel eens gezien, maar omdat mijn broertje hem met sinterklaas had gehad heb ik hem nog maar een keer gekeken, de film blijft apart, maar zeker niet slecht. Af en toe misselijkmakend, soms grappig, maar vooral boeiend.
__________________
Dat heb je soms...
Oud 13-12-2004, 11:01
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
GEGEN DIE WAND. Fantastisch.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 13-12-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 13-12-2004 @ 02:38 :
Die film is me juist alles meegevallen. Ik had er absoluut geen verwachtingen van. Maar het viel me alles mee. De humor is juist wat ik wel mag aan die kerel.
Al vanaf moment 1 kwam smith met allemaal clichématige grapjes. Dit is op zich niet zo'n groot probleem, ware het niet dat hij aan een stuk door die shit blijft zeggen.

Bovendien is het verhaal ook al oud, en in diverse films (doch in andere thema's) al veels te vaak gebruikt.

Ik overdrijf misschien als ik zeg dat het een verschrikkelijke boutfilm is, maar als ik deze film vergelijk met toppers als bijvoorbeeld Fight Club, Pulp Fiction, Butterfly Effect etc. dan ben ik van mening dat zo'n film simpelweg kwalitatief niet mee kan komen. hoewel bovengenoemde films nauwelijks te vergelijken zijn

Het is een film voor de simpele man, voor de jonge puber, voor degene die de genialere films niet snappen. En daar is op zich helemaal niets mis mee. Maar het komt in de verste verte niet in de buurt bij deze klassiekers, en ik weet zeker dat men volgend jaar deze film zo goed als vergeten is.
Oud 13-12-2004, 11:42
Miep#1
Miep#1 is offline
Motorcycle Diaries, was erg mooi vond ik. Geeft een mooi beeld van het landschap van Zuid-Amerika.
Edit: Amazones was eigenlijk de allerlaatste, was erg grappig! Een zeer vermakelijke film!
Oud 13-12-2004, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 13-12-2004 @ 12:34 :
Al vanaf moment 1 kwam smith met allemaal clichématige grapjes. Dit is op zich niet zo'n groot probleem, ware het niet dat hij aan een stuk door die shit blijft zeggen.

Bovendien is het verhaal ook al oud, en in diverse films (doch in andere thema's) al veels te vaak gebruikt.

Ik overdrijf misschien als ik zeg dat het een verschrikkelijke boutfilm is, maar als ik deze film vergelijk met toppers als bijvoorbeeld Fight Club, Pulp Fiction, Butterfly Effect etc. dan ben ik van mening dat zo'n film simpelweg kwalitatief niet mee kan komen. hoewel bovengenoemde films nauwelijks te vergelijken zijn

Het is een film voor de simpele man, voor de jonge puber, voor degene die de genialere films niet snappen. En daar is op zich helemaal niets mis mee. Maar het komt in de verste verte niet in de buurt bij deze klassiekers, en ik weet zeker dat men volgend jaar deze film zo goed als vergeten is.
Offtopic: Ik beschouw The Butterfly Effect anders ook niet echt als een klassieker die in dat rijtje thuishoort. Het was een vermakelijke film, interessant thema, maar soms rammelde het wat qua logica.
Oud 13-12-2004, 12:07
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
the incredibles.. maar ik vond het echt zo'n slechte film.. ze proberen echt finding nemo the overtreffe en da lukt ze gewoon niet..
Oud 13-12-2004, 12:27
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Reverend schreef op 13-12-2004 @ 12:34 :
Al vanaf moment 1 kwam smith met allemaal clichématige grapjes. Dit is op zich niet zo'n groot probleem, ware het niet dat hij aan een stuk door die shit blijft zeggen.

Bovendien is het verhaal ook al oud, en in diverse films (doch in andere thema's) al veels te vaak gebruikt.

Ik overdrijf misschien als ik zeg dat het een verschrikkelijke boutfilm is, maar als ik deze film vergelijk met toppers als bijvoorbeeld Fight Club, Pulp Fiction, Butterfly Effect etc. dan ben ik van mening dat zo'n film simpelweg kwalitatief niet mee kan komen. hoewel bovengenoemde films nauwelijks te vergelijken zijn

Het is een film voor de simpele man, voor de jonge puber, voor degene die de genialere films niet snappen. En daar is op zich helemaal niets mis mee. Maar het komt in de verste verte niet in de buurt bij deze klassiekers, en ik weet zeker dat men volgend jaar deze film zo goed als vergeten is.
Het is inderdaad geen topfilm, maar ik vond hem redelijk vermakelijk. Maar hij zal ook van z'n leven niet in mijn top 50 terecht komen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 13-12-2004, 12:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Pearl Harbor

ik moet nog een half uur maar ik vind hem te langdradig en het is een redelijke zeikfilm aan het worden. Verder vraag ik me nog steeds af wat Cuba Gooding Jr. zo groot op affiches ed staat, de rol van hem is echt minimaal.
Affleck vind ik wel redelijk goed spelen, rol ligt hem goed en straalt ook echt iets uit
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Ads door Google
Oud 13-12-2004, 12:40
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Reverend schreef op 13-12-2004 @ 12:34 :
met toppers als bijvoorbeeld Butterfly Effect etc.
Grappenmaker.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 13-12-2004, 12:47
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik heb vrijdag the incredibles gezien.

Het is niet echt mijn soort film, ik vond hem wel aardig. Ben iig blij dat ik hem gezien heb .
Oud 13-12-2004, 12:56
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Terminator 2: Judgement Day

Op dvd gekregen dus toch even kijken. Wel leuk die extra scene's die ik zelf nog nooit gezien had. Verder, vermakende film, maar niet meer dan dat. Ach, het staat altijd wel grappig tussen de dvd's.
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 13-12-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 13-12-2004 @ 12:55 :
Offtopic: Ik beschouw The Butterfly Effect anders ook niet echt als een klassieker die in dat rijtje thuishoort. Het was een vermakelijke film, interessant thema, maar soms rammelde het wat qua logica.
Butterfly effect was inderdaad een slecht voorbeeld, en ik twijfelde ook om hem erin te zetten. Wel was ik erg enthousiast erover als ik het met andere films vergelijk die in deze periode uitkwamen. Zeker tegenover I robot vind ik hem dus hemels. (tijdens die film viel ik meerdere malen in slaap)

Maar hij hoorde inderdaad niet in het rijtje klassiekers thuis.
Oud 13-12-2004, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 13-12-2004 @ 14:29 :
Maar hij hoorde inderdaad niet in het rijtje klassiekers thuis.
Oke, dan is het goed. Ik ben het wel met je eens dat het een topper is in vergelijking met I, Robot. Alhoewel ik de laatste niet heb gezien, zal mijn vooroordeel vast kloppen.
Oud 13-12-2004, 13:44
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Blade Trinity.

Mwoah; vond Blade 2 vermakelijker
Oud 13-12-2004, 13:48
Bird-one
Avatar van Bird-one
Bird-one is offline
Te doy mis ojos.

Mooie film, je krijgt een wat ander beeld over het huiselijk geweld tegenover vrouwen. De man wordt hier ook heel onzeker enzo verbeeld. Hij gaat naar een psycholoog en praat er ook over. Zo kom je ook zijn kant van het verhaal te weten. 't Gaat niet alleen zo van; 'oh wat zielig voor die vrouw en wat een slechte man!'
Ze laten zien dat hij heel bang is om haar kwijt te raken, en waarom zij bij 'm blijft. Uiteindelijk gaat ze dan toch nog weg. Wat 'n goede beslissing is, want hij kan zichzelf toch (nog) niet helemaal inhouden.
__________________
who rubs our noses in the night?
Oud 13-12-2004, 14:12
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wahaha, The Butterfly Effect een goede film of zelfs een klassieker, hoe verzint ie het!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 13-12-2004, 14:31
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-12-2004 @ 14:44 :
Blade Trinity.

Mwoah; vond Blade 2 vermakelijker
Die was ook al slecht zeg... heeft er bij mij iig voor gezorgt dat ik niet eens geinteresseerd ben in welk Blade deel dan ook..
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 13-12-2004, 16:17
TommytheCat
Avatar van TommytheCat
TommytheCat is offline
What Dreams May Come

Mooie plaatjes, voor de rest ongeloofwaardig en oppervlakkig
__________________
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back, he's really going to want to see a fucking cross?"
Oud 13-12-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 13-12-2004 @ 15:12 :
Wahaha, The Butterfly Effect een goede film of zelfs een klassieker, hoe verzint ie het!


hahahahahahahahaha!
Oud 13-12-2004, 16:28
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Eternal Sunshine on the spotless mind..

Vaag.. maar niet echt onvolgbaar ofzo
Wel een aardig filmpje!
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Oud 13-12-2004, 16:59
Bird-one
Avatar van Bird-one
Bird-one is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 13-12-2004 @ 17:28 :
Eternal Sunshine on the spotless mind..

Vaag.. maar niet echt onvolgbaar ofzo
Wel een aardig filmpje!
Die ga ik binnenkort zien . Ben wel benieuwd.
__________________
who rubs our noses in the night?
Oud 13-12-2004, 17:05
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 13-12-2004 @ 15:12 :
Wahaha, The Butterfly Effect een goede film of zelfs een klassieker, hoe verzint ie het!
Zo jij bent grappig.


Die film was heus best goed.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geen referendum EU-verdrag
Verwijderd
151 27-09-2007 16:55
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 10]
Dinalfos
500 20-02-2005 11:32
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.