Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2005, 18:09
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Release: 17 Maart



Verhaal
Een halfjaar na de angstaanjagende gebeurtenissen die Rachel (Naomi Watts) en haar zoon Aidan ondergingen, zijn ze verhuisd. Om de nare herinneringen te ontlopen gaan ze in een kleine gemeenschap wonen en neemt Rachel een baan aan bij de plaatselijke krant. In de archieven ondekt zij een zelfmoordzaak die ze al snel in verband brengt met de mysterieuze videotape waarmee de geest van Samara Morgan dood en verderf zaait. Dan wordt Aidan opgenomen in het ziekenhuis, bewusteloos, koud en vol met blauwe plekken. Rachel weet dat dit het werk is van Samara, maar dokter Emma Temple (Sissy Spacek) denkt daar anders over. Er zit voor Rachel niets anders op om nog dieper in het verleden van verdorven Samara te duiken.

Trailer

Toen ik de trailer net zag wou ik 'm echt meteen zien!! Ik heb deel 1 ook gezien, heb 'm op DVD en ik vind deel 1 nog steeds een goede film.
Wat denken jullie van deel 2?
__________________
¤Hate It Or Love It¤

Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 19:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2005, 18:20
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ieieeieieieieieieiei trailer lijkt heeeeeeeeel cool!
deel 1 ook gezien, was echt kippevel film... dus MOET deze ook zien!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:22
Verwijderd
Samara ?

Sadako is zoveel cooler...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:23
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
van welke andere serie is dat meisje wat in het begin op de bank zit?
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:25
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 02-03-2005 @ 19:23 :
van welke andere serie is dat meisje wat in het begin op de bank zit?
Ze speelt Amy in Everwood.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:29
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
leuke film, wanneer komtie in de bios?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:22
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 02-03-2005 @ 19:29 :
leuke film, wanneer komtie in de bios?
..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:45
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
wauw? hadden ze in weer geen fantasie? eerst The Ring, toen the grudge en nu The ring 2...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 02-03-2005 @ 20:22 :
..


Anyway, ik vond The Ring 1 en Ringu al vreselijk eng, en ik vind deze trailer al eng, dus ik durf hem eigenlijk niet te zien... maar ik vrees dat mijn vriend dat wel wil
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:46
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
De lijst van films om te ontwijken wordt langer en langer
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:47
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 02-03-2005 @ 20:46 :
De lijst van films om te ontwijken wordt langer en langer
nee, het bewijs dat sommige amerikanen te dom zijn om iets zelf te verzinnen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:50
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 02-03-2005 @ 20:47 :
nee, het bewijs dat sommige amerikanen te dom zijn om iets zelf te verzinnen
Neemt niet weg dat ik die film niet wil zien, en ook niet per ongeluk ofzo.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:51
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 02-03-2005 @ 20:50 :
Neemt niet weg dat ik die film niet wil zien, en ook niet per ongeluk ofzo.
ach dat zal moeilijk gaan, die overhypte onzin
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:52
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik dacht dat er lang een deel 2 was.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:53
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Vice schreef op 02-03-2005 @ 20:52 :
Ik dacht dat er lang een deel 2 was.
In 't japans zijn er al 6 ofzo
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef op 02-03-2005 @ 20:53 :
In 't japans zijn er al 6 ofzo
Nee hoor, drie delen, en nog een geflopte deel 2.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:57
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
ook een deel '0'
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:12
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
o ja en Love_Fulfilled, of ilsletje dat was jij toch... die films mag jij nog helemaal niet zien















Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2005, 20:12
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-03-2005 @ 19:22 :

Samara ?

Sadako is zoveel cooler...
idd, Japans is 10x beter.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Die trailer verhult veel te veel over het verhaal en is bovendien totaal niet eng.

Geef mij maar de Japanse versies.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:24
Rimmer_Dall
Rimmer_Dall is offline
Citaat:
Juice schreef op 02-03-2005 @ 21:17 :
Die trailer verhult veel te veel over het verhaal en is bovendien totaal niet eng.

Geef mij maar de Japanse versies.
Weet jij het verhaal al? Anders snap ik niet hoe je kan zeggen dat er al teveel van wordt weggegeven.

De regisseur van deze film is dezelfde die ook Ringu 1 en 2 heeft gemaakt. Dat biedt hoop.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 02-03-2005 @ 21:24 :
Weet jij het verhaal al? Anders snap ik niet hoe je kan zeggen dat er al teveel van wordt weggegeven.
Nou ja, 'het verhaal' is misschien wat ongelukkig geformuleerd. Maar ik heb Ringu 2 gezien, dus ik weet er aardig wat vanaf, en ik zie in de trailer gewoon veel dingen die volgens mij beter voor de film bewaard hadden kunnen worden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 21:04
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 02-03-2005 @ 21:24 :
Weet jij het verhaal al? Anders snap ik niet hoe je kan zeggen dat er al teveel van wordt weggegeven.
Wat ik vooral storend vind is het herkauwen van een verhaal en toegankelijk maken voor een publiek dat het eerste deel niet gezien heeft.

Zoals het in de trailer overkomt verhuist Rachel naar een ander dorp om te vluchten. Hier duikt de videoband weer op en sterven mensen op onnatuurlijke wijze. Rachel's journalisten-instinct zorgt ervoor dat ze op onderzoek gaat en weer in aanraking komt met de videoband. Rachel ondekt wat Samara's echte bedoelingen zijn. Ze heeft een lichaam nodig om terug te keren in deze wereld en wil (moeder)liefde ontvangen zoals Rachel die aan haar zoon Aidan geeft.

Op de Amerikaanse uitgave van de speciale editie van The Ring blijkt een korte film te zitten die een aantal zaken ophelderen die missen tussen het origineel en het vervolg. Daarin hebben jongeren een nieuwe kick ontdekt. Ze bekijken de videoband en ervaren de dreiging van Samara tot het moment dat het te hevig en gevaarlijk wordt, dan maken ze een kopie en zijn ze verlost van de vloek. Thrillseekers dus. Aardige invalshoek.

Citaat:
Juice schreef op 02-03-2005 @ 21:36 :
Nou ja, 'het verhaal' is misschien wat ongelukkig geformuleerd. Maar ik heb Ringu 2 gezien
En? Dit vervolg slaat een hele andere weg in. Daarbij gebruikte men al stukken uit de Japanse Ring 2 in de Amerikaanse remake.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)

Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 22:10
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
En voor de liefhebbers. In verschillende filmtheaters wordt er op woensdag 16 maart een The Ring Marathon georganiseerd.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 22:23
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
legatus schreef op 02-03-2005 @ 23:10 :
En voor de liefhebbers. In verschillende filmtheaters wordt er op woensdag 16 maart een The Ring Marathon georganiseerd.
Heb ik zelf al vaak genoeg gedaan, Japanse versie only, had de ring box gekocht, dus maar eens even allemaal met een paar vrienden gekeken, en toen erachter aan ook maar meteen Ichi The Killer.

Was niet echt een succes, een film viel zwaar tegen, een was te grappig, The Ring Birthday of zoiets.

Maar jah, was wel lachen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2005, 23:37
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Citaat:
Jolt schreef op 02-03-2005 @ 23:23 :
Heb ik zelf al vaak genoeg gedaan, Japanse versie only, had de ring box gekocht, dus maar eens even allemaal met een paar vrienden gekeken, en toen erachter aan ook maar meteen Ichi The Killer.

Was niet echt een succes, een film viel zwaar tegen, een was te grappig, The Ring Birthday of zoiets.

Maar jah, was wel lachen.
leon en ik durfden daarna niet meer naar huis te fietsen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 23:38
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
en ontopic:
ik ga er denk ik wel heen ja. Heb deel 1 ook in de bios gezien en die vond ik wel gaaf!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 02-03-2005 @ 23:23 :
Heb ik zelf al vaak genoeg gedaan, Japanse versie only, had de ring box gekocht, dus maar eens even allemaal met een paar vrienden gekeken, en toen erachter aan ook maar meteen Ichi The Killer.

Was niet echt een succes, een film viel zwaar tegen, een was te grappig, The Ring Birthday of zoiets.

Maar jah, was wel lachen.
Viel Birthday tegen? Ik vond juist de geflopte deel twee heel erg tegen vallen (Spiral). Birthday vond ik volgens mij zelfs de beste
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 11:13
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Jolt schreef op 02-03-2005 @ 23:23 :
Heb ik zelf al vaak genoeg gedaan
En je bent vast intelligent genoeg om te snappen dat dit de Amerikaanse remake plus vervolg is, wat je nog niet gedaan hebt.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 12:21
Verwijderd
Ik denk dat hij leuker en engr zal zijn dan de vorige.
De vorige was wel aardig, maar helaas was er weinig engs aan...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 12:46
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-03-2005 @ 20:45 :


Anyway, ik vond The Ring 1 en Ringu al vreselijk eng, en ik vind deze trailer al eng, dus ik durf hem eigenlijk niet te zien... maar ik vrees dat mijn vriend dat wel wil
Het staat al de hele tijd boven in de beginpost..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 03-03-2005 @ 13:46 :
Het staat al de hele tijd boven in de beginpost..
ooh... ik dacht dat je bedoelde dat ie hem moest downloaden ofzo dat ie dom was dat ie hem in de bios wilde zien... snapte het al niet
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:51
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Shimizu's stijl was nog te herkennen in de remake van The Grudge, maar dit Amerikaanse vervolg had net zo goed door een Amerikaan gemaakt kunnen zijn. Wellicht dat Nakata nieuwsgierig was naar de ervaring om een Amerikaanse studiofilm te regisseren, het script kan in ieder geval niet de motivatie zijn geweest. De mythe van de videoband gaat uit het raam en de slotconclusie deed me herinneren aan een uitspraak van m'n moeder die ik regelmatig te horen kreeg: "ben je soms in de kerk geboren?". Niet spannend, vlak geacteerd, oninteressante personages en opzichtige cgi-effecten.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 18:52
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Hoe vaak ga je dat stukje nog posten?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:05
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 12-03-2005 @ 19:52 :
Hoe vaak ga je dat stukje nog posten?
Zo vaak als ik dat wil.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:24
Sithan
Sithan is offline
Afgelopen maandag gezien...
Hij viel me behoorlijk tegen om eerlijk te zijn...alles wat The Ring 1 wel had, hebben ze aan de kant gezet en heel ander soort film gemaakt als je t mij vraagt...dat zou positief kunnen zijn, maar ik heb me een aanzienlijke tijd lopen ergeren aan die Aidan die nu behoorlijk meer zendtijd kreeg als in het vorige deel. De schrikeffecten van onze Japanse schepper vallen me ook erg tegen, volgende keer mogen ze Gore Verbinsky wel weer vragen...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-03-2005, 19:31
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Vond de Japanse versie wel leuk maar ook niet veel meer en ben onderhand die hele remake hype al meer dan zat.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 12:08
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 13-03-2005 @ 20:31 :
Vond de Japanse versie wel leuk maar ook niet veel meer en ben onderhand die hele remake hype al meer dan zat.
Wen er maar aan. komen nog erg veel remakes van japanse en aziatsche films aan
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 15:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 14-03-2005 @ 13:08 :
Wen er maar aan. komen nog erg veel remakes van japanse en aziatsche films aan
En van Amerikaanse films.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 17:54
Sithan
Sithan is offline
Mensen The Ring Two is geen remake!
Niet dat dat de film juist zo goed maakt ...want t slaat nu werkelijk nergens meer op....
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:49
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Sithan schreef op 15-03-2005 @ 18:54 :
Mensen The Ring Two is geen remake!
Niet dat dat de film juist zo goed maakt ...want t slaat nu werkelijk nergens meer op....
Sithan, misschien dat jij het volgende kan ophelderen. Ik vind het nogal frapant:

Spoiler
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 15:25
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef op 15-03-2005 @ 19:49 :
Sithan, misschien dat jij het volgende kan ophelderen. Ik vind het nogal frapant:

Spoiler
Hmmm das een goeie vraag
Wat ik denk...

Spoiler
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 23:27
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
legatus schreef op 02-03-2005 @ 23:10 :
En voor de liefhebbers. In verschillende filmtheaters wordt er op woensdag 16 maart een The Ring Marathon georganiseerd.
Ik kom er net vandaan. Deel 1 had ik alleen 1x in de bios gezien, dus was zeker wel interessant om weer te zien, deel 2 echter bleek een hele, zo niet twee klasses lager te liggen
Idd is die hele videomythe overboord gedonderd. Verder had ik die tussenfilm waar Legatus het over had wel willen zien ook.
Maarja iets moet de DVD's laten verkopen

Sterke punten vond ik dan weer het optreden van onze Carry-chick en de openingsscene was ookwel anders dan verwacht(de intenties zoals je in die tussenfilm zou zien dan)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:11
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ligt het aan de regie van Nakata(doorgaans toch een capabel regisseur) of aan het script van Kruger?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:16
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Sithan schreef op 16-03-2005 @ 16:25 :
Hmmm das een goeie vraag
Wat ik denk...
Spoiler
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 10:17
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 17-03-2005 @ 11:11 :
Ligt het aan de regie van Nakata(doorgaans toch een capabel regisseur) of aan het script van Kruger?
Voornamelijk aan het script, maar ook Nakata's regie is niet noemenswaardig.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 12:53
Verwijderd
Ik heb em gisteren gezien en vond het toch een hele gave film!! Heb me een paar keer rotgeschrokken.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 12:54
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Ik ga hem zaterdag zien.

Recensie in de krant, zei wel dat er een goede sfeer met water (als in dark water) wordt opgebouwd, en dat er een aantal sterke schrikeffecten in zitten.

Ben benieuwd, hoop dat er tenminste nog een beetje spanning in zit.
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 14:12
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Heb hem gisteren avond gezien.
Was wel grappig. zat niet echt een schrikmoment in vond ik dan.
Beetje saaie film en ze hadden het script ook wel wat beter kunnen maken maja.
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 15:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 17-03-2005 @ 11:11 :
Ligt het aan de regie van Nakata(doorgaans toch een capabel regisseur) of aan het script van Kruger?
Kruger heeft ook wel beter gepresteerd, maar van Nakata had ik sowieso betere schrikeffecten verwacht losstaand van het script...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Lord of the RIngs op tv.
Hydrogen
98 15-02-2005 10:32
Verhalen & Gedichten Lord of the Rings
Amisha
21 06-04-2004 22:28
Films, TV & Radio dvd box van the ring
Blitzkrieg Bop
12 01-10-2003 23:38
Films, TV & Radio Première Lord of the Rings in gevaar
Buzzzfuzzz.vs
6 08-05-2003 20:07
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Filmverslag Lord of the Rings 2???
Sylphe
2 09-01-2003 16:27
Films, TV & Radio Mooiste quotes uit the lord of the rings..
Sithan
88 28-08-2002 15:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.