Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 21:58
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Advertentie
Oud 14-03-2005, 22:08
Verwijderd
ja geweldig.
Oud 14-03-2005, 22:21
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ontzettend.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 14-03-2005, 23:09
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
had niet in de gaten dat de andere al bijna vol was haha
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 15-03-2005, 17:56
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Citaat:
Het was een aflevering op de neonatologische afdeling van het ziekenhuis (dus voor pasgeboren kinderen) met Abby en Neela. Gebruikelijke drama natuurlijk, twee dode kinderen En Kerry en haar vriendin hebben nu ook een kind gekregen, dat was wel leuk.
hmmm, jammer dat ik m gemist heb...

was het een jongetje of een meisje? (kan me kerry nog niet helemaal niet voorstellen als moeder, maar wel leuk idd )
__________________
Hang on, little tomato
Oud 16-03-2005, 15:07
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
dat kindje van weaver is een jongetje; henry (als ik het me goed herinner)

weet iemand al meer van dat e.r. spel?
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 16-03-2005, 18:08
Nebula
Nebula is offline
Ja, Henry is wel een coole naam. Behalve voor een Nederlander; als je het in het Nederlands uitspreekt klinkt het minder. Vind ik.
Oud 16-03-2005, 19:36
Verwijderd
Erg, nee heel erg mooie aflevering.

Ik hou echt van die serie
Oud 18-03-2005, 14:34
CryCole
CryCole is offline
heel mooi programma ik ben absoluut zot van Luka zeg wat een knappe bink
Oud 18-03-2005, 21:31
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik had het opgenomen (en kon het pas vandaag kijken) maar de video heeft het allerlaatste stukje niet opgenomen.
Het moment dat die vriendin van kerry zegt dat ze iets niet wilde oid. Kan iemand me dat stukje vertellen tot het einde?

Maar mooie aflevering Ben blij dat het terug is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 18-03-2005, 22:06
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ja dat babytje van hun moest nog een ruggeprik hebben ofzo om te controleren of ie idd helemaal gezond was. Toen wilde abby dat doen maar die vriendin wilde dat niet (abby = student...). Dus toen zei die dokter dan doe ik het wel, maar dan moet u wel ff wachten. Toen vond Kerry dat Abby het toch maar moest doen, Kerry vertrouwde Abby wel. Gelukkig ging het helemaal goed, babytje is ook helemaal gezond
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 18-03-2005, 22:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dank je
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 18-03-2005, 23:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Dat voorstukje..

Spoiler
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 19-03-2005, 10:04
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 19-03-2005 @ 00:28 :
Dat voorstukje..

Spoiler
Spoiler
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 20-03-2005, 10:39
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
vanavond weer
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 20-03-2005, 21:05
Nebula
Nebula is offline
Gave aflevering:
Ella weer eens gezien (wordt al groot ), Susan zwanger (nogmaals ), Kem hyperactief, Weavers "wraakactie" en Schweizer-opmerking , Gallant schattig met dat jongetje, Luka die maar geen aandacht krijgt voor zijn kostenbesparingsprogramma; behalve van Kem uiteraard , Corday's intrigerende liefdesleven, Luka en Sam aan het zoenen, en nu wordt het tijd deze zin af te maken en spaarzamer te worden met smileys. ( )
Sneu voor Chen trouwens. Het verhaal om Pratt vond ik ook wel aardig, maar een beetje té toevallig dat hij dan uiteindelijk twee patiënten krijgt die zijn zelfvertrouwen weer een boost geven. Maar niettemin erg leuke aflevering.
Oud 20-03-2005, 22:52
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Heerlijk, ik ben blij dat het terug is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-03-2005, 10:14
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Ieke schreef op 20-03-2005 @ 23:52 :
Heerlijk, ik ben blij dat het terug is.
jaaaa
en de wraakactie van weaver
ella is idd alweer groot!
zielig voor chen!
luka en sam <33
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Ads door Google
Oud 21-03-2005, 19:20
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
"Abby is the ER slut!"
Oud 22-03-2005, 14:53
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Dat Romano-centrum, hilarisch en dan vooral de opmerking van carter (?) erachteraan dat als romano's arm nog aanwezig zou zijn hij weaver ermee zou wurgen!

Ben ook heel erg blij dat het weer terug is, alleen jammer dat boer zoekt vrouw op dezelfde tijd is

wist trouwens helemaal niet dat chuny ook met luka heeft gehad, wanneer was dat eigenlijk?
__________________
Hang on, little tomato
Oud 22-03-2005, 15:17
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
browneyedgirl schreef op 22-03-2005 @ 15:53 :


wist trouwens helemaal niet dat chuny ook met luka heeft gehad, wanneer was dat eigenlijk?
een tijdje terug toen het allemaal niet zo goed met hem ging... maar volgens mij was dat maar heel kort
Oud 22-03-2005, 21:06
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ja geloof t ook jah, heel ff maar
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 26-03-2005, 21:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb net vanavond de aflevering van vorige week gezien zodat ik nu weer helemaal bij ben voor de aflevering van morgen

Waarom is het nu weer op zondagavond Vrijdagavond kon ik net halen met de trein om thuis te zijn om te kijken maar op zondagavond ben ik altijd al weg
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-03-2005, 11:50
Verwijderd
Wie is Layla???

Las net het stukje op tvgids.nl en daar komt deze naam in voor. En ik weet serieus niet wie ze bedoelen, ondanks het feit dat ik het nooit mis. Of ben ik nu zo blond?
Oud 27-03-2005, 12:48
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 27-03-2005 @ 12:50 :
Wie is Layla???

Las net het stukje op tvgids.nl en daar komt deze naam in voor. En ik weet serieus niet wie ze bedoelen, ondanks het feit dat ik het nooit mis. Of ben ik nu zo blond?
Ik ken ook geen layla en heb ook bijna geen afleveringen gemist
Advertentie
Oud 27-03-2005, 19:50
Verwijderd
Dan wordt het gewoon spannend vanavond

Nog tien minuten
Oud 27-03-2005, 21:25
Verwijderd
Wat een mooie ep <3

John zonder baard, Sam die iemand mooi neermept en ik zat echt mee te huilen toen die dochter en haar moeder elkaar weer zagen.

En die Layla konden we dus nog helemaal niet kennen
Oud 27-03-2005, 21:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het echt een ontzettend mooie aflevering. Heb echt bijna zitten janken op het eind.

En nu wou ik dat ik hem opgenomen had zodat ik nog eens kon kijken met mijn vriendje Hij was zo toepasselijk voor ons....
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-03-2005, 21:44
Verwijderd
^ Hij laat je ook altijd door drie man nemen in het park?
Oud 27-03-2005, 22:49
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
<33333

@Metallicat: Duh. Al meen ik me te kunnen herinneren dat Daantje_0705 in België studeert en haar vriend dus niet al te regelmatig zou kunnen zien, á la Carter en vriendin. Correct me if I'm wrong.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 28-03-2005, 14:13
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Het is misschien helemaal niet interessant, maar volgens mij is de trap in het huis van Carter dezelfde plek als de trap in Chilton (Gilmore Girls)
Oud 28-03-2005, 16:02
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
basketbalster schreef op 28-03-2005 @ 15:13 :
Het is misschien helemaal niet interessant, maar volgens mij is de trap in het huis van Carter dezelfde plek als de trap in Chilton (Gilmore Girls)
De sets waren wel naast elkaar toch ?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 28-03-2005, 16:49
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ja idd!

wie is layla dan? heb t gister gemist
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 28-03-2005, 16:52
Verwijderd
Layla was een zestienjarig meisje en ze was verloofd met ene Dean. Die Dean 'hield ontzettend veel van haar', maar hij liet zijn vrienden toekijken als ze sex hadden en daarna ook meedoen.
En die Layla was zwanger, waar ze heel blij mee was.

Sam was niet zo blij met die Dean en heeft hem neer gemept.
Oud 28-03-2005, 16:53
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 28-03-2005 @ 17:52 :
Layla was een zestienjarig meisje en ze was verloofd met ene Dean. Die Dean 'hield ontzettend veel van haar', maar hij liet zijn vrienden toekijken als ze sex hadden en daarna ook meedoen.
En die Layla was zwanger, waar ze heel blij mee was.

Sam was niet zo blij met die Dean en heeft hem neer gemept.
sam is
zielig voor layla!
thnx voor de uitleg
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 28-03-2005, 16:54
browneyedgirl
browneyedgirl is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 28-03-2005 @ 17:02 :
De sets waren wel naast elkaar toch ?
Yep! (edit: sasz was me voor )

Was weer een leuke aflevering, mn vader kwam ergens halverwege binnen en was hoogst verbaasd dat dit ER was (vanwege de vele stukjes buiten de ER): dacht ie dat er alleen maar ziekenhuisbeelden zouden zijn ("ja maar ze hebben ook een leven daarbuiten, pap" *zucht* )
__________________
Hang on, little tomato
Ads door Google
Oud 28-03-2005, 17:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 27-03-2005 @ 23:49 :
@Metallicat: Duh. Al meen ik me te kunnen herinneren dat Daantje_0705 in België studeert en haar vriend dus niet al te regelmatig zou kunnen zien, á la Carter en vriendin. Correct me if I'm wrong.
En dat was de juiste vergelijking
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-04-2005, 07:54
angel4
Avatar van angel4
angel4 is offline
Noah Wyle stopt aan het eind van het elfde seizoen van de ook in Nederland populaire ziekenhuisserie 'ER'. De woordvoerder van de vertolker van de rol van dokter John Carter maakte dat donderdag wereldkundig.
__________________
free tibet
Oud 01-04-2005, 10:31
Verwijderd
Was al bekend sinds vorig jaar september... Ik vind het niet erg, hij is nogal zelfingenomen. Vraag me wel af of de serie stand houd zonder hem.
Oud 01-04-2005, 10:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind Carter niet meer zo leuk, Carter hoorde bij Abby.

Wel jammer dat je dan zeker weet dat het nooit meer iets wordt tussen hen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-04-2005, 12:11
Verwijderd
Ja dat wel ja, hoop wel dat de serie gewoon doorloopt. Vind namelijk Luka wel heel leuk, en Lewis ook.
Oud 01-04-2005, 22:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
lewis gaat dr ook uit
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-04-2005, 10:00
Verwijderd
ook jammer, maarja misschien heeft ER zijn beste tijd ook wel gehad. Ze zeggen altijd dat je op het hoogtepunt moet stoppen


artikel over Noah Wyle

Er zitten wel "spoilers"in

Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 15:39.
Oud 03-04-2005, 18:26
Verwijderd
Ach iedereen liep ook te huilen toen George Clooney eruit ging, maar toch is de serie nog heel goed. Het vertrek van Noal Wyle zullen we dus ook wel overleven.


Maar ik vind het echt echt echt niet leuk
Oud 03-04-2005, 21:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 03-04-2005 @ 19:26 :
Ach iedereen liep ook te huilen toen George Clooney eruit ging, maar toch is de serie nog heel goed. Het vertrek van Noal Wyle zullen we dus ook wel overleven.


Maar ik vind het echt echt echt niet leuk
Dat is wel zo maar ik vind het wel minder leuk als er steeds meer belangrijke personen uit vertrekken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-04-2005, 21:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
angel4 schreef op 01-04-2005 @ 08:54 :
Noah Wyle stopt aan het eind van het elfde seizoen van de ook in Nederland populaire ziekenhuisserie 'ER'. De woordvoerder van de vertolker van de rol van dokter John Carter maakte dat donderdag wereldkundig.
Ik las het op teletekst, maar ik dacht dat het een 1 april grap was (las het dus eergister).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel erg vind. Bij voorgaande belangrijke acteurs vond ik echt dat zij nog een heel verhaal konden krijgen. Bij Noah vind ik z'n rol redelijk uitgekauwd, dus het wordt wel tijd om te vertrekken.

Net was een leuke/mooie aflevering! Alleen wel irritant op zondagavond: ik moet het altijd zappend kijken, dus je mist toch wel de helft. Maar wat een gestress met dat babytje.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-04-2005, 12:26
Verwijderd
Kan iemand misschien samenvatten waar het over ging?
Oud 04-04-2005, 17:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
motormuis schreef op 04-04-2005 @ 13:26 :
Kan iemand misschien samenvatten waar het over ging?
Er was een zwangere vrouw die 's nachts wakker werd omdat de bevalling eraan zat te komen maar haar hele gezin wilde niet wakker worden (CO-vergiftiging bleek later), bij haar had het geen schade aangebracht omdat het naar de baby wasgegaan. Die baby moest dus in zo'n druktank samen met Neela maar die werd helemaal gek in dat ding en ze had ook last van de druk (trommelvlies gescheurt en iets met haar longen) en van claustrofobie. Uiteindelijk kwam het met die familie en het baby'tje allemaal goed.

Luka en Sam werden wakker toen Alex al thuis was en die was heel stil toen hij erachter kwam dat ze samen geslapen hadden en Luka wou graag een avondje met zijn drieen (koken en tv kijken enzo) maar dat wilde Sam niet, die wilde alleen zijn met Alex om te praten maar dat wou hij niet. Nu willen ze elkaar meer ruimte geven en geen verplichtingen.

Verder was de moeder (?) van Sandy met het baby'tje van Weaver op de ER omdat ie zoveel hoestte, waarschijnlijk een verkoudheid.

Ook was er een man met zijn dochtertje die keelontsteking had maar die man moest naar zijn werk dus had zijn dochtertje alleen achtergelaten en daar was Luka heel kwaad om maar Sam probeerde het te sussen.

Er kwam ook een man binnen helemaal onder het bloed maar ze vonden geen wond. Later werden er twee mensen met heel veel steekwonden binnengebracht. Later bleek dat het hun zoon was (die man die onder het bloed zat) die zijn ouders had vermoord.

Ook was er een vrouw die al oma was en zelf al veel kinderen had die zwanger bleek te zijn omdat ze de pil slikte en Sint Janskruid gebruikte wat in combinatie niet veilig is.

Uhm, eens denken wat was er nog. Iemand mag me verder aanvullen, ik weet het niet meer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-04-2005, 17:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ow, Carter kon via de Webcam contact hebben met Kem die een webcam had op het consulaat en zo kon hij haar en hun kindje in haar buik zien. Ze had al een behoorlijk dikke buik en het baby'tje had geschopt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-04-2005, 17:09
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Susan vertelde haar vader over Chuck en dat ze zwanger was

Jing mei was terug met haar zieke vader

Er waren geloof ik sinds de vorige ep. 34 dagen verstreken
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
Algemene schoolzaken is 4 jaar lang ?
Anoniempjé95
9 30-08-2010 21:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Tijd voor polarisering? (4 partijenstelsel?)
Soulflame
90 29-11-2006 21:05
Algemene schoolzaken Vol=Vol, maar toch worden er mensen aangenomen
Major
1 16-09-2006 11:28
Software & Hardware [beeldscherm] 4 beeldschermen geïnstalleerd...
Verwijderd
8 02-10-2004 12:38
Muziek favoriete muziekforumeer, laatste 4 poules 1e ronde
86dagreed
79 19-07-2004 01:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.