Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2005, 18:53
Prr.
Avatar van Prr.
Prr. is offline
Daar bedoel ik dus mee of je iets speciaals gaat doen met je familie. Of je elke soort snoep mag eten die je wilt in je eindexamenperiode etc.

Ik mag elke avond zelf weten wat we gaan eten als avondeten. Ennn ik kreeg een kadotje van mijn zusje. En iedereen moet hartstikke lief tegen me doen.
Advertentie
Oud 19-05-2005, 19:19
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Haha
Dat zou ff relaxt zijn
Nee bij mij gaat het leven gewoon door hoor .
Alleen moet niemand moeilijk gaan lopen doen na die tijd (Vooral vlak voor de uitslag) verder niets speciaals.
__________________
WOEi !
Oud 19-05-2005, 19:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Iedereen moet lief tegen mij doen en ik wil graag lekkere dingen eten. Maar niet zelf uitkiezen, want dan weet ik echt niets te verzinnen. Ik vind het al moeilijk voor zondag (als ik jarig ben), het lijkt me niets om dat anderhalve week te moeten

Verder is er niet echt iets speciaals.. Ik doe gewoon mijn normale ding, leren, computeren, hond uitlaten enzovoorts...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-05-2005, 19:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ze moeten me met rust laten als ik leer en m'n ouders willen dat ik goed eet en op tijd ga slapen. Dat laatste is eerder irritant, want ik maak liever m'n eigen planning.
__________________
Oud 19-05-2005, 20:01
tinkebel
Avatar van tinkebel
tinkebel is offline
eh ik denk dat hier thuis het leven gewoon door gaat ik sluit me op op mijn kamer, probeer optijd naarbed te gaan (met nadruk op proberen) en wil juist wat gezonder eten... kijken hoelang dit gaat duren
__________________
.
Oud 19-05-2005, 20:26
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Bij ons vergeet iedereen steeds wanneer ook alweer m'n examens zijn...
"Ow ja, over 2 weken ofzo? Ow maandag al.. "
Alleen m'n moeder niet en die vraagt steeds of ik niet moet leren... Maar verder zijn ze niet extra lief voor me ofzo
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 19-05-2005, 21:19
Iboeboe
Iboeboe is offline
Ik ga maandagochtend voor het examen economie een cake bakken met mijn vriendin
Zal ik hem dan meenemen naar het examen?? Lekker ....
Oud 19-05-2005, 21:38
MaHo
Avatar van MaHo
MaHo is offline
Heb ik niet, die leuke dingen Bij was het juist; Äls je het niet haalt breek ik je de beide benen en armen"

Zou dat mss kom,en door het feit dat ik geen fuck uitvoer voor school en nu gemiddeld 7's sta? Vooral dat van geen fuck uitvoeren is denk ik een bepalende factor
Oud 19-05-2005, 21:43
.Pure
.Pure is offline
he, dat is een goeie, ik ga ook cake bakken

maar verder geen speciale dingen. Die mensen hier thuis zitten alleen maar te zeuren "moet je niet leren ofzo" dus daar heb je ook niet veel aan. Enja, ik móet het ook halen ja, vooral omdat mn broer mn ouders zo teleurgesteld heeft met zn 8-jaar-durige havo.
Oud 20-05-2005, 09:26
AlCoHoLLiC
AlCoHoLLiC is offline
hmmz was het maar zon feest, hier hebben ze besloten om de halve keuken te verbouwen
__________________
<<<<<<??BieRtJe??>>>>>>
Oud 20-05-2005, 10:11
bram_05
bram_05 is offline
Wij houden vanavond een chill-out-tijdens-het-leren-lounge-feestje met een aantal mensen uit eindexamenklassen...

En m'n ouders worden wat minder snel pissed als ik over de zeik ga omdat ze denken dat het aan "examen-stress" te wijten valt...
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Oud 20-05-2005, 10:38
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
AlCoHoLLiC schreef op 20-05-2005 @ 10:26 :
hmmz was het maar zon feest, hier hebben ze besloten om de halve keuken te verbouwen
Ja hier zijn de buren hun huis aan het verbouwen !
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 20-05-2005, 11:13
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik hoef geen ene reet te doen in het huis. Al mijn taken worden overgenomen door mijn broertje en zusje...
__________________
Dromendief
Oud 20-05-2005, 12:22
ingel_87
ingel_87 is offline
Hmmzz.. mijn broer en zus zijn niet zo lief
Oud 20-05-2005, 13:17
timajax
timajax is offline
Hmm, ze weten hier ook wel dat ik er niets aan hoef te doen. Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat ik enigzins ontlast wordt Ik sluit me op in me kamer en leer, kijk tv en computer zo'n beetje de hele dag ben ik bang. Als het weer het toelaat zal ik ook nog wel regelmatige (te vaak?) buiten te zien zijn
__________________
en zo geschiede het...
Oud 20-05-2005, 13:20
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik kan makkelijker dingen laten liggen. mijn ouders zijn nu makkelijker&liever. mn zusjes niet. dat zijn ze nooit. gelukkig zeuren mn ouders niet over het leren, dat is mijn verantwoording. alleen mn baas vraagt steeds of ik al ver genoeg ben. en of ie me moet overhoren over vietnamese loempiaas. speciale dingen doen heb ik geen tijd voor. die doe ik allemaal na de examens
Oud 20-05-2005, 17:21
Global
Avatar van Global
Global is offline
ik ga na mijn examens (in de vakantie) lekker gek doen
Oud 20-05-2005, 19:00
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
zondag voor me examens is me pa jarig dus feest vieren.
Tijdens examen? Hahaha ik hoef dan geen brood kaas en dergelijke te kopen. Ben dan soort van "hele dag studeren" terwijl ik elke dag om half 2 moet beginnen
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Ads door Google
Oud 20-05-2005, 19:00
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik heb enigzins zeggenschap over wat we eten.. en mn moeder zorgt ervoor dat er lekkere koekjes/snoepjes enzo in huis zijn
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 20-05-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
AlCoHoLLiC schreef op 20-05-2005 @ 10:26 :
hmmz was het maar zon feest, hier hebben ze besloten om de halve keuken te verbouwen
same here, net een paar dagen voor m'n examen gaan ze hier onder mijn slaapkamer staan zagen en schuren en boren
Oud 21-05-2005, 11:09
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
vanavond komt beste vriendinnetje langs om me nog wat op te peppen, we zitten op dezelfde school, maar zij zit een klas lager...Mijn moeder koopt voor tijdens het exmaen allemaal lekkere dingen voor mij, maar verder gaat het gewoon door hier.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 22-05-2005, 14:32
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Ik hoef niet af te wassen en mijn moeder probeert me steeds vol te stoppen met snoep enzo Best leuk.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 22-05-2005, 14:34
Verwijderd
Neuh, ik heb inmiddels wel een heleboel repen chocola gehad, maar voor de rest niet zo heel veel bijzonders.
Oud 22-05-2005, 15:19
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Nee, ze laten me m'n gang gaan, ik haal het toch wel. Denk ik en denken mijn huisgenoten.
__________________
Boe.
Oud 22-05-2005, 15:24
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Ik probeer zoveel mogelijk naar huis te gaan om te leren omdat er oorlog is uitgebroken tussen twee huisgenoten van mij. En ik zal proberen om onder de kookbeurten etc. uit te komen
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Advertentie
Oud 22-05-2005, 15:35
Struiks
Struiks is offline
ik vreet 3 ijsjes per dag
stress wegeten ofzo
Oud 24-05-2005, 10:41
pannekoekje
pannekoekje is offline
alleen zaterdag dede ze btje liever njah.. ik mog alleen niet weg.. (moeder verjaardag) maar mog alles ete wat ik wilde
komt ook nooit voor..
verder houde ze er geen rekening mee.. zijn et hele huis aan et verbouwe.. dus smogges om 9 uur hoor je al die werkmeneertjes al
Oud 24-05-2005, 10:53
Verwijderd
me ouders bitchen nergens meer over, tot na de examens dan moet ik weer normaal doen
Oud 24-05-2005, 20:36
Nitochka
Nitochka is offline
Mijn ouders helpen gewoon echt niet. Ik krijg niets speciaals ofzo. Mag niets kiezen of wat dan ook. Het normale leven gaat hier gewoon door, met als enigste verschil dat ze nu niet zoveel zeuren over leren. En me af en toe succes wensen. Ook irri doen van ben je nog niet zenuwachtig. Mijn moeder die meent wel alles voor mij te moeten plannen en beter te weten dus van dan kijk je dat morgenvroeg van te voren nog na en zoiets.
Oud 25-05-2005, 17:39
Donny must die
Donny must die is offline
elke keer alsk naar school ga voor mn examens zegt mn moeder dat ze van me houdt (-_-)
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.