Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2007, 16:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Er zit bijna een jubileum aan te komen, hoe gaan we dat vieren?
We hebben nog 1000 posts om daar over na te denken.

De vorige
__________________
Advertentie
Oud 26-05-2007, 16:34
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Afgevallen, aangekomen, afgevallen, áángekomen

Ik wil gewoon weer op mn kamer zijn, mn eigen veilige eten om me heen hebben. Geen onregelmatigheden, minder vreetbui-gevoelig, gewoon MIJN ritme. Verdomme, ik kan het allemaal niet
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 26-05-2007, 16:36
Verwijderd
waarom kunnen er soms geen 36 uren in 1 dag zitten? En zouden juist andere dagen maar 12 uur moeten hebben in plaats van 24.
Zo irritant, ik kom gewoon zo veel tijd te kort dit weekend om behoorlijk te kunnen studeren, ik wil er ook zoveel naast. Maar goed ik moet mn tentamen aankomende donderdag en het project ook echt wel goed afronden, wil het ene vak gewoon per se halen en dat project moet ik maken want anders naai ik mn groepgenoten nogal. Irritant gedoe ook.
Ach nu eerst lekker naar huis fietsen, goed idee gewoon om ngo eventjes naar de universiteit heen en weer te gaan .
Oud 26-05-2007, 19:16
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Jezus, ik haat mijn werk. Dan laten ze me in mijn eentje staan, vanaf 1 tot 7 terwijl het pinksterdrukte is. Zo druk is het dus nog nooit geweest. Kip op, kip bijhalen, klanten helpen, nog steeds geen nieuwe kip, nog meer klanten, broodjes op, nog geen kip, alles op. Whaaaaah. En nu doen mijn voeten pijn en ik haat dat stomme mens die de roosters maakt. Doe het eens een keertje goed inplaats van twee mensen van 6 tot 13 en 1 van 13 tot 19 gewoon 1 van 6 tot 13, 1 van 9 tot 17 en 1 van 13 tot 19. Is het nou zo moeilijk?
En dan die kutklanten! 'Hier staat dat jullie tot 19 open zijn is dat zo?' Nee de bordjes liegen . Ik kan hier vast niet pinnen he? GVD kijk eens om je heen, wat hangt daar voor bord. AARGH ik ga die kut van een afdelingschef woensdag even zeggen dat ze normaal moet doen. Voor de 560ste keer, ze doet ook helemaal niets en niets en niets en niets en niets goed. Teringwijf.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 26-05-2007, 19:25
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Pff nu alleen de teksten van de Aeneïs nog. Ik ben Latijn momenteel zo BEU, maar ik wil deze toch nog graag in orde krijgen, zodat ik helemaal klaar ben met de voorbereiding van de teksten. Hmm ja, nog eventjes pauze en dan maar terug beginnen.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 26-05-2007, 21:22
Verwijderd
Zo slecht als ik me gister avond voelde, zo goed voel ik me nu! Werken ging vandaag wel goed gelukkig. In het begin durfde ik geen gesprek aan te vragen en toen ik eenmaal mijn moed bij elkaar geschraapt had was mijn afdelingschef alweer vertrokken. Kortom: ik heb nog geen ontslag genomen. En ik ben ook weer aan het twijfelen, want vandaag ging het wel goed. Maar ik denk dat ik toch ga stoppen, dan bel ik dinsdag wel.

Toen ik net terug kwam van het werk heb ik even mijn kamer opgeruimd en weer eens de viool gepakt! Ooh wat is dat heerlijk! Ik doe dat veel te weinig, maar vanaf nu moet ik hard oefenen zodat ik in vorm ben als ik naar de selectiebijeenkomst van muziektherapie ga. Ik hoop zó dat ik aangenomen word! Een leven vol muziek! Wat zou dat heerlijk zijn! Met muziek mensen helpen, dat is écht wat ik wil. Maargoed, eerst slagen en dan nog door de selectie heen komen...
Oud 26-05-2007, 21:28
Verwijderd
Ik draaide net 'Brabant' van Guus Meeuwis. En meteen voel ik me weer vreselijk alleen. Ze draaiden het als laatste in mijn stamtent in Peru. En ik voelde me vreselijk Dit liedje geeft zo'n sterk thuisgevoel. Terwijl ik alleen maar het gevoel had dat ik mijn thuis juist zou verlaten. Ik heb nooit heimwee, maar dit gevoel is niet uit te leggen. En niemand wil ook maar snappen dat ik daar echt iets bijzonders gevoeld heb. Voor alles. en voor niks. 'Marlies, je wil terug naar iets wat er straks niet meer is'. voor mij is daar mijn thuis. Hier in Nederland heb ik niks. Helemaal niks. Een ex die mijn mail leest zonder mijn toestemming, slechts 1 vriendin waar ik af en toe mee onderneem, en verder niemand die mij aanmoedigt om mijn kans te grijpen om in september weer terug te keren naar Cusco om daar een megaleuke baan te gaan doen. Waarom nou? Moet ik echt altijd 'het verstandige' kiezen, ofwel studeren? En nu zijn mijn ouders in China op vakantie, 4 dagen nadat ik terugkwam zijn ze weggegaan, dus het is hier doodstil, ik begin volgende week met werken, en ja...dat geld is voor een ticket. Of ze het nou goed vinden of niet. Mooi dat ik terugga. Ik slaap hier niet, en als ik op msn met mijn Peruaans maten spreek, dan voel ik gewoon dat ik daar nog even moet zijn. Klaar. Ik wil gewoon alleen maar dat iemand mij even aanmoedigt in mijn keuze. Want die is heus niet dom...
Oud 26-05-2007, 21:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Haha, ik vind het echt cool om stoer gevonden te worden en om stoer te zijn. Net m'n internet op m'n laptop gefixt en google earth uiteindelijk toch succesvol geinstalleerd Yeah
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-05-2007, 21:49
Verwijderd
darkfairy mist jullie. ze is over +- 2 maanden weer online

ot
Mijn baas is zo tevreden over me dat ik LOONSVERHOGING heb gekregen. 1.80 bruto per uur meer.
wát een compliment
Oud 26-05-2007, 21:58
Verwijderd
Dinsdag dan. Dinsdag-dinsdag-dinsdag. Ik geloof dat ik dit elke-week-een-keertje héél snel zat zal zijn. Maar goed. Dinsdag, in ieder geval.

Ik wou dit weekend serieus beginnen aan mijn paper voor wetenschapsgeschiedenis, maar vandaag ben ik eigenlijk alleen maar aan het uitslapen en internetten en shoppen voor een cadeautje voor mijn moeder (niet eens gelukt) geweest. Ik heb welgeteld 140 pagina's gelezen. Van de Nederlandse teksten, uiteraard, want de Duitse, daar waag ik me eerst niet aan. (Nou ja, morgen zal het wel moeten.) Hoe groot is de kans dat ik deze paper voor 14 juni afkrijg? Argh.
Oud 26-05-2007, 22:00
Verwijderd
Morgennn.

En dat mn moeder/zusje eens ophouden met zeggen dat ik er niet uitzie. Dat weet ik nu onderhand wel, getver zeg. Ga lekker jezelf afzeiken ofzo.

PotC3 is tof, trouwens. Hehe. En nu ga ik tekenen.
Oud 26-05-2007, 22:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 26-05-2007 @ 22:49 :
darkfairy mist jullie. ze is over +- 2 maanden weer online
Waar is ze nu dan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-05-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-05-2007 @ 23:06 :
Waar is ze nu dan?
ik denk niet dat ze wil dat ik details ga vertellen, maar het ligt niet aan haar, ze heeft geen toegang tot haar computer
Oud 26-05-2007, 22:36
Verwijderd
Voel me weer een beetje blijer dan vanochtend. Was gezellig vanmiddag .
Nu slapen en morgen hard aan de studie...
Oud 26-05-2007, 22:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh, ik walg van mezelf en ik voel me (weer) zo leeg..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-05-2007, 22:54
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oh.... ik doe zo me best, maar ik eet niet goed. En ik laat me meeslepen om slecht voedsel te eten. En nu voel ik me zoooooo dik. En ik ben ook nog aangekomen... *huilt heel hard* ik wordt een dikke koe..

En ik ben vet verbrand vandaag (volleybaltoernooi) en de pijn kan me niks schelen, maar nu ben ik helemaal lelijk..

Oud 26-05-2007, 23:30
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Oh we passen zo goed bij elkaar! Ik de muziek zij de sport, ik de talen zij de exacte vakken... het is allemaal zo perfect, en het gevoel dat erbij zit is goed!!
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 26-05-2007, 23:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 26-05-2007 @ 22:49 :
darkfairy mist jullie. ze is over +- 2 maanden weer online

ot
Mijn baas is zo tevreden over me dat ik LOONSVERHOGING heb gekregen. 1.80 bruto per uur meer.
wát een compliment
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Ads door Google
Oud 26-05-2007, 23:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, en ontopic:

Vreemd dagje. Een bepaalde gebeurtenis was niet zo fijn, maar ik heb niet heel veel geglimlacht. Wat lief.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-05-2007, 00:10
kroot
kroot is offline
net terug van een concert, het was gezellig en gaaf. Met leuke mensen staan kletsen, nu doen echt alleen mijn ogen onwijs pijn.
Oud 27-05-2007, 10:30
Verwijderd
Gewoon weer eens een nacht 8 uur doorslapen lijkt er voor mij op dit moment niet in te zitten . Lig eerst veel te lang wakker en als ik eindelijk slaap wordt ik alweer rond 5.30 wakker .
Stomme stress (tenminste, ik 'hoop' dat dat het is, en geen zich-stiekem-ontwikkelende depressie).

En nu gezellig weer studeren.
Als ik de oude tentamens zie moet het te doen zijn. Het is wel veel, maar 't kan. Maar wie weet vraagt de docent deze keer heel wat anders....

En ik twijfel over therapie. Waarom stop ik er niet gewoon mee. Volgens mij wil ze me toch kwijt en ben ik al 'opgegeven' omdat er toch geen schot in de zaak zit. Breng ik een moeilijk onderwerp ter sprake (eindelijk), vindt ze dat ik me er vooral niet op moet richten, maar op groei etc. Leuk, maar wat als dat nou daardoor tegengehouden wordt?

*diepe zucht*
Oud 27-05-2007, 10:34
Verwijderd
snow patrol = liefde
en wie kan er niet naar pinkpop
Oud 27-05-2007, 10:52
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik begin er een beetje een hekel aan te krijgen dat ik 'lief' ben. Ik ben niet lief. Ik ben eerder laf. Ik ren weg als een goede vriendin hoort dat ze alleen nog maar een chemo kan krijgen om de tijd te rekken. Ik ben niets, niemand ik ben nutteloos.
Oud 27-05-2007, 11:53
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Ik baal zo vreselijk!
Ik mocht met mijn oom en tante mee naar Spanje dat is indezelfde week als dat wij naar het 'leuke' zeeland gaan. Dat kon dus niet.
Nu belde er vrijdag een andere oom en tante of ik het leuk vond om met hen mee naar Frankrijk te gaan. Ik als Frankrijk verslaafde kan dat natuurlijk niet afslaan. Ik kon dan de laatste week van hun vakantie daar komen, ik hoefde alleen maar met de trein en dan in Parijs overstappen naar Nice waar ze mij zouden ophalen. En wat blijkt nu, het is dezelfde week als de herexamens en mijn diploma uitreiking. Whaaah waarom kiezen al die mensen van die stomme data uit
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 27-05-2007, 12:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vandaag nog bijna geen maagpijn gehad, echt fijn Gisteren werd ik wel zenuwachtig want we aten pas heel laat avond en vandaag waarschijnlijk ook weer, maar hm. Op zich gaat het allemaal wel redelijk en morgen weer naar Utrecht en dan kan ik mezelf weer goed vetmesten Ik vind het een grappig idee dat het mijn voornemen is om 125% te zijn ten opzichte van nu. Ik weet niet of iemand mij snapt, maar hm, het is grappig. Ik heb een letterlijk minderwaardigheidscomplex, ik wil graag méér zijn
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 27-05-2007, 12:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Het familie-diner was gister echt gezellig. Wonderbaarlijk, het is nog nooit zo gezellig geweest. Eindelijk weten m'n vader en zijn zusjes normaal met elkaar om te gaan en zijn ze erachter dat ze allemaal zulke domme humor hebben. Het viel me echt zo mee. Iedereen was ook heel geinteresseerd toen ik een piano-stuk van Mozart ging spelen en m'n oma moest bijna huilen toen ik haar een heel mooie roman gaf die ik echt speciaal voor haar heb uitgezocht.

Ze vond het zo lief dat ik toch was gekomen (de dag begon eigenlijk al om 12 uur). En dat ik mocht genieten van de fijne sfeer. Ik denk dat we haar geen groter cadeau hadden kunnen geven dan lieflijk met elkaar omgaan. Ja, dat komt wel goed.
Oud 27-05-2007, 13:07
Redhair
Redhair is offline
Nattigheid, ik vind het juist heel tof dat je in Peru wil gaan werken. Veel mensen dromen van zoiets maar durven het niet, ik vind het echt knap dat jij het gewoon wil doen. Je moet ook doen wat jij wil, niet anderen je leven laten bepalen, want daar krijg je later spijt van. Studeren kan altijd nog.

Gisteravond voelde ik me voor het eerst sinds ik thuis ben kut. Ik zou eigenlijk naar een verjaardag van vrienden van J. gegaan, ze hadden gevraagd of ik kwam. Ik zou samen met H., mijn huisgenoot, gaan. Maar het is H. niet gelukt om te stoppen met blowen en dat feestje was in een kraakpand waar veel geblowd wordt. Veel blowers, misschien was er ook wel pep, ik durfde niet in die omgeving te zitten. Terwijl ik wist dat er mensen waren die ik al een poosje niet heb gezien, en al die vrienden kan ik het goed mee vinden.
Ik weet dat het goed was om niet te gaan, dat het nu nog te eng is om in de verleiding te zitten, maar het is kut. Ik kan er niet voor weglopen, overal om mij heen wordt geblowd. Ik moet de verleiding weerstaan, maar nu is het nog te moeilijk.

Ik viel pas laat in slaap, maar heb wel lekker geslapen. Wel te laat opgestaan, ach, het is weekend. Straks even naar mijn moeder, want mijn oom en tante komen en mijn nichtjes willen mij zien.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 27-05-2007, 13:10
Verwijderd
hoe de ontzettend foute muziek van afroman mij blij kan maken. fantastisch
Oud 27-05-2007, 13:19
Verwijderd
Redhair, knap dat je toch niet bent gegaan! Kan me voorstellen dat zoiets lastig is voor je.

Euhjaa. Ik post te veel. Nog een uurtje en dan word ik opgepikt voor een optreden in Roosendaal, en dan naar Breda voor euh 1,5 dag ofzo? <33
Oud 27-05-2007, 13:23
moon
Avatar van moon
moon is offline
*knuffels uitdeelt aan lienepien, rare kwast en dolce!(en wie er verder 1 kan gebruiken)*

en nog bedankt voor de knuffels enz. die ik heb ontvangen na mijn vorige berichtje!

ot: het gaat wat beter. Nog wel slecht, maar niet meer zo deprimerend slecht als vrijdag. Gister met B. (de dame met het syndroom van down) gewandeld, ging tegen al mijn verwachtingen in nog best wel goed! Ze kan stout zijn, maar is vooral heel lief en grappig. Iedereen die het leven weinig voor vindt stellen zou eigenlijk met haar moeten gaan wandelen. Zij ontdekt elke dag de wereld weer opnieuw. Alle mensen zijn interessant en alles wat beweegt of geluid maakt wordt met grote verbaasde ogen gade geslagen. Heel leuk. Je hoort het vaker, maar eigenlijk leer ik meer van haar dan zij van mij. Het is een cliché waar ik niet onderuit kom.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 27-05-2007, 13:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik moet ff egoistisch klagen hoor..
tis zo niet leuk als goede vriendinnen een vriend / vriendin hebben..
voel me zo waardeloos en er buiten liggen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-05-2007, 13:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en weer een solicitatie brief (via internet) weg..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-05-2007, 13:55
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: goed dat je niet bent gegaan! Het is misschien waar dat je ooit al die verleidingen moet kunnen weerstaan, maar als je je daar nu nog niet sterk genoeg voor voelt, moet je het gewoon op de manier doen zoals je nu deed. Dan maar niet gaan, als dat ervoor zorgt dat je van de shit afblijft!

OT: Gisteren met D. gaan lunchen in de stad, heel erg gezellig! Nog geprobeerd om iets voor het feest van de 1ste te kopen, maar het was allemaal lelijk en duur dus ik weet niet hoe ik nu ga maar in ieder geval niet in het thema. Daarna naar huis gegaan en lekker niets gedaan. Na het avondeten met K. naar het feest van L. gegaan, was superleuk ontzettend leuk om iedereen weer te spreken. Hoewel ik blij was dat ik naar het feest van L. was gegaan en niet naar het feest van J. viel het toch niet helemaal goed. Ik wist dat de halve Berlijn-groep er zou zijn en ik wéét wat voor mensen dat zijn, maar dat leek me toch beter dan de mensen bij J.. Maar toch kon ik geen weerstand bieden, ik voel me zo zwak. Ik ben ook niet meer goed gewend om te alcohol te drinken en nu sloeg het in omdat ik niet goed had gegeten en omdat het koud was. Dus nu zit ik hier met 'n kater, die gelukkig al wat minder is geworden, maar voel me er klote over. Ik zou de drank en de drugs weglaten uit m'n leven, de energievretende mensen, de foute mensen van me afschudden. Tot zo ver mijn voornemens.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-05-2007, 14:26
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Het ene moment gaat het goed en zie ik het helemaal zitten, het volgende moment gaat alles slecht en slaan de zenuwen toe. Gelukkig zijn de examens bijna voorbij. Ik kan het wel, ik moet alleen soms even wat beter lezen. En ik maak bij scheikunde nu nog redelijk veel domme fouten, maar wat ik nu fout doe, doe ik dinsdag goed.

Ik heb hier zes jaar hard voor gewerkt, als ik die acht gemiddeld niet haal is het jammer. Ik kan niet zeggen dat ik het niet heb geprobeerd, dat ik niet genoeg mijn best heb gedaan. Als ik niet word ingeloot is het jammer. Ik wil het zo graag, ik kom er dan wel op een andere manier. Ik kan altijd nog naar Belgie, ik kan een jaar dierwetenschappen studeren en misschien vind ik dat wel leuker. En ik kan altijd nog dierenartsassistente worden.
Ik kan, behalve mijn examens goed maken, toch niets doen om ingeloot te worden. Dus ik moet me niet zo drukmaken. Ik wil het graag, ik doe mijn best en ik zal er wel komen. Op een moeilijke of makkelijke manier.

En nu ga ik niet meer zo zeuren, maar mijn best doen. Er zijn mensen die het veel moeilijker hebben dan ik.

*geeft knuffels en gaat leren*
En oja, ik vind het leuk om bio-examens te oefenen. Straks vind ik het bio examen nog leuk om te maken
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 27-05-2007, 14:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 27-05-2007 @ 15:26 :

En oja, ik vind het leuk om bio-examens te oefenen. Straks vind ik het bio examen nog leuk om te maken
Ik dacht dat ik de enige was.

Ik heb net 2006-I gemaakt. M'n nicht ging gister nog zeggen hoe verschrikkelijk ze die vond en hoe weinig ze er van vatte. Ik vond 'm ook vrij raar met ál die open vragen. Maar iek, ik heb een 7,9 voor dat ding. (En ook nog vrij domme fouten gemaakt die gewoon letterlijk in binas te vinden waren.)

Nu even douchen en dan nog een examen doen. Vanavond nog wat rekenopgaven van scheikunde en dan gun ik mezelf wel iets leuks op tv.
Oud 27-05-2007, 14:37
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 27-05-2007 @ 15:35 :
Ik dacht dat ik de enige was.

Ik heb net 2006-I gemaakt. M'n nicht ging gister nog zeggen hoe verschrikkelijk ze die vond en hoe weinig ze er van vatte. Ik vond 'm ook vrij raar met ál die open vragen. Maar iek, ik heb een 7,9 voor dat ding. (En ook nog vrij domme fouten gemaakt die gewoon letterlijk in binas te vinden waren.)

Nu even douchen en dan nog een examen doen. Vanavond nog wat rekenopgaven van scheikunde en dan gun ik mezelf wel iets leuks op tv.

En goed cijfer
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Ads door Google
Oud 27-05-2007, 15:08
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Pinkpop op de radio <3. Maar Paolo Nutini klinkt alsof hij zijn kunstgebit kwijt is, ahum. Iig, ik heb het idee alsof ik de enige ben met ladingen huiswerk maar dat is vast niet zo . En ik hoop dat we vanavond gewoon kaartjes aan de kassa kunnen kopen, ze heeft niets gereserveerd...

Edit: uitverkocht dus, hurray.

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 15:17.
Oud 27-05-2007, 15:55
Verwijderd
Ik ben heel ijverig bezig. Ik heb al wat handwas gedaan, de douche schoongemaakt, de wc schoongemaakt, een van de artikelen voor mijn onderzoeksprojectje gelezen, bekeken welke vakken ik in Berkeley zou kunnen doen (nu nog Davis en San Diego bekijken)... alleen, was het niet de bedoeling om dat Duitse boek voor wetenschapsgeschiedenis te lezen? Zucht.

Amerika komt zo wel heel dichtbij. Dinsdag mijn aanbevelingsbrief ophalen, donderdag maar weer even bij de buitenlandcoordinator langs, volgende week met de studieadviseur overleggen over mijn derdejaarsprogramma en dan het aanmeldingsformulier voor een bilaterale uitwisseling inleveren. En daarna me opgeven voor de TOEFL en de aanmeldingsformulieren van de University of California inleveren. Een semester in het buitenland studeren is wel godallemachtig veel werk, zeg.
Oud 27-05-2007, 16:04
kroot
kroot is offline
Ik wil de nieuwe CD van Eric Vloeimans!!
Ik heb vandaag gezond buiten gelopen. Ook heb ik me schandalig niet aan mijn eetlijst gehouden. En ik doe alles te laat. Zo!
Oud 27-05-2007, 16:19
Verwijderd
Nou, ik ben eigenlijk vandaag al best goed bezig geweest. Nu nog de honderd andere dingen die ik moet doen... Het is zo gek, een week geleden zag ik dit onderzoek helemaal niet zitten en nu wil ik steeds weer meer uitzoeken, meer typen, etc. Nu maar hopen dat ik er ook een mooi cijfertje voor krijg .

Eigenlijk zou ik terug moeten naar mijn kamer, het heeft voordelen: mn nieuwe piano is daar, er zijn niet te veel mensen die vervelend doen of ongeïnteresseerd, etc. Maar aan de andere kant: dan moet ik steeds boodschappen doen, heb ik tussen het leren door niemand om even mee te kletsen, ook al krijg ik dan niets terug... Hmm, ben nog een beetje twijfelend .
Oud 27-05-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 27-05-2007 @ 14:07 :
Nattigheid, ik vind het juist heel tof dat je in Peru wil gaan werken. Veel mensen dromen van zoiets maar durven het niet, ik vind het echt knap dat jij het gewoon wil doen. Je moet ook doen wat jij wil, niet anderen je leven laten bepalen, want daar krijg je later spijt van. Studeren kan altijd nog.


dankjewel, dat had ik even nodig. Ik kom net van een verjaardag waar ook wat mensen me toch weer aangemoedigd hebben. En ik heb eigenlijk sinds gisteren besloten dat het 90% zeker is dat ik terug ga. Mijn ouders zijn op dit moment op vakantie, en willen leiver dat ik ga studeren, dus als ze terugzijn zal i het ze vertellen. Ik weet inderdaad zeker dat ik spijt ga krijgen als ik niet ga. Zodoende. Even toch een beetje afzetten tegen mijn ouders.

Verder ben ik sinds twee dagen aan het WEight Watcheren. En nu maar hopen dat het net zo goed ging als de vorige keer want ik voel me echt niet lekker met die 6 extra kilos. Vanaf dinsdag lekker werken en geld verdienen voor mijnt icket terug. En ik heb een studie gevonden die me wel interessant lijkt. Dus ik heb genoeg om over na te denken.

En oooh...wat mis ik Peru..
Oud 27-05-2007, 17:08
Verwijderd
GODVERDOMME.
Die kutjurk.
Ik lijk er godverdomme zwanger in.

Het lijkt net een godverdomme zwangerschapsjurk.
Die jurk gaat mn hele eindexamengala vernaggelen.

IK WIST GODVERDOMME WEL DAT IK LELIJK WAS, MAAR MAG IK ME GODVERDOMME OOK VOOR ÉÉN AVONDJE BIJZONDER VOELEN.
Oud 27-05-2007, 17:11
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
shit, maak je niet zo druk man 't is maar een gala. Fix een andere jurk, werk aan je zelfbeeld of ga niet.
Oud 27-05-2007, 17:18
Little_lady
Little_lady is offline
She told it to the others, but I couldn't get mad.

Ze weten het, of in ieder geval die ene. Ach, we hebben ons er samen goed uit weten te lullen. Van de week wezen kijken, het ziet er niet uit. 1 groot bouwval. Misschien maar een keuring laten doen, het wordt vast onbewoonbaar verklaard en dan hoef ik niet.

Maar morgen haal ik lekkere oliebollen voor d'r

Laatst gewijzigd op 27-05-2007 om 17:22.
Oud 27-05-2007, 17:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Lilith schreef op 27-05-2007 @ 18:08 :
knip
sorry.. persoonlijk vind ik al dat gvd geschreeuw niet nodig.. de boodschap komt ook over als je de afkorting gebruikt en wat minder..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-05-2007, 17:34
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 27-05-2007 @ 18:27 :
sorry.. persoonlijk vind ik al dat gvd geschreeuw niet nodig.. de boodschap komt ook over als je de afkorting gebruikt en wat minder..
Het spijt me.

maar het zat me er dwars en volgens mij was dit toch t topic waar ik even kon ventileren.
Als ik verkeerd zit, kun me dan het topic wijzen waar ik wel moet zijn?
Oud 27-05-2007, 17:39
Verwijderd
@Lilith, het is het-lucht-je-hart-topic, niet het wens-jezelf-online-naar-de-hel-topic.

Ot:
stomme toets, ik wil naar mn vriendinnen maar moet leren
Oud 27-05-2007, 17:53
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
of een stel-je-aan-topic.

ot; goed hoor, een beetje chagarijnig om mijn vriendje. Oja, achter vriendje moet een vraagteken, want volgens mij zijn we beste vrienden geworden de afgelopen tijd. Hij ontkent het nog een beetje, maar qua vriendje-vriendinnetje relatie lijkt het natuurlijk nergens meer op dus leek het mij verstandig om maar van het gevestigde idee af te wijken en toe te geven dat de charme van de "relatie" er een beetje af is. Maar ohnee, ik wil hem niet kwijt, no way ik wil hem niet kwijt. En hij mij ook niet. Als andere mensen een beetje aankloten in een suffe relatie dan heb ik altijd zoiets van shit waar gaaaat dit over? Maar hé, als je er zelf in zit is aanmodderen zo gek nog niet. Want we hebben geen ruzie en samen altijd de slappe lach. En soms ga ik er zoveel kopzorgen overmaken dat ik niet kan slapen, dan denk ik van ooh ik wil vrij zijn vrij zijn vrij zijn vrij zijn vrij zijn leuke jongens jongens, maar aan de andere kant is onze saaie suffe vriendschappelijke blowrelatie een van mijn dierbaarste relaties. Dat voelt als thuis, en je gaat je huis toch niet kapot maken alleen om dat het een beetje een saai huis is? Hmm, nee dat zou je niet doen, maar ik als zondagskind kom vast snel weer een ander fijn huis tegen. Maaar nee, je moet vriendjes niet vergelijken met huizen, dat slaat nergens op. Tja hé ik moet hierover nadenken, misschien wil hij ook wel beste vrienden zijn zonder vriendjevriendinnetjerelatie? Maar dan liggen we toch binnen no-time weer bij elkaar in bed en men behoedt men altijd voor sex met je ex, dat zou niet werken. Nu vraag ik me stellig af wat wel zou helpen. Het weekend was dus leuk, maar nog leuker is dat het nog twee dagen duurt voor mij. W(h?)ineshower gehouden bij een vriend hmm dat was chill. bij mij lieve moeder gegeten en in bad gezeten.
Oud 27-05-2007, 18:10
Verwijderd
Welja.
Het lucht-je-hart-topic waar je niet eens je hart mag luchten.
Oud 27-05-2007, 18:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wtf. Een 8,1 voor biologie-examen 2005-I. Haha, ik wist sommige dingen echt niet, dacht ik tenminste. Maar toen had ik gewoon verkeerd gelezen en de tabellen niet nauwkeurig bekeken. Zat ik gewoon op de verkeerde plek te kijken.
Binas moet nog meer m'n vriendje worden.

Eigenlijk had ik een 8,6, maar dat is te hoog, dus ik ging streng nakijken en alle opvragen die teveel afweken van het correctievoorschrift van internet (die uit de examenbundel is soepeler..) fout gerekend. Uhuh, zo heb ik nog wat te leren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.