Oud 11-07-2007, 13:16
Verwijderd
Nummer 103 alweer....
Hier staat de vorige.

Sorry, klein beetje gespamd
Advertentie
Oud 11-07-2007, 13:18
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Foei




Yes ik kan mischien weer naar school!
Ik heb een leuke opleiding gevonden die ik deeltijd kan doen!
Alleen het UWV moet nog akkoord gaan en daar heb ik vrijdag een afspraak mee.
ALSJEBLIEFT GEEF TOESTEMMING!!!
Ik wil weer leven! Ik wil van de bank af. Ik wil een vak leren en dan zien we wel of ik kan werken.
Eerst 3-4 jaar naar school. 3-4 jaar de tijd om op te knappen.
Het moet lukken want als ik voor altijd op de bank moet blijven hangen word ik gek...
[SIZE=0.1](Nu al denk ik soms... Gek hë na 2 jaar niets doen)[/SIZE]
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 11-07-2007, 13:25
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jeuj ik heb lenzen!
Oud 11-07-2007, 13:26
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Yes! Ik ben gister geslaagd voor Economie en Geschiedenis!
Had het niet verwacht en ik ben zo ontzettend blij!
En ik kreeg gister ook te horen dat het schriftelijk gedeelte van mijn toelatingsexamen voldoende was, dus alleen nog een toelatingsgesprek, maar dat komt wel goed!

Echt een geweldige dag gister!
Een geweldige week eigenlijk, want vrijdag ga ik op vakantie!
Zó veel zin in! Lekker even van alles weg! En naar de zon!
Oud 11-07-2007, 13:38
Verwijderd
@~lienepien~: Ja.
Oud 11-07-2007, 13:40
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik vlieg morgenochtend ver hier vandaan.

En ik weet nog niet of het de juiste keuze was.
Oud 11-07-2007, 14:06
Verwijderd
Grrrrr
Gisteren naar de kapper geweest en was er aanvankelijk wel blij mee, maar nu niet meer .
Lengte te lang, dus dat zou ik nog wel bij kunnen laten knippen, maar de lagen zijn te kort, en dat knip je d'r niet meer aan.
En als ik de lengte bij laat knippen kan het waarschijnlijk helemaal niet meer vast, doordat de lagen te kort zijn.

Bwuh .

wat kun je wel
Oud 11-07-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 11-07-2007 @ 14:06 :
Grrrrr
Gisteren naar de kapper geweest en was er aanvankelijk wel blij mee, maar nu niet meer .
Lengte te lang, dus dat zou ik nog wel bij kunnen laten knippen, maar de lagen zijn te kort, en dat knip je d'r niet meer aan.
En als ik de lengte bij laat knippen kan het waarschijnlijk helemaal niet meer vast, doordat de lagen te kort zijn.

Bwuh .

wat kun je wel
Daarom ga ik niet graag naar de kapper
Altijd bang dat het mislukt..
Maar misschien dat het na een maand alweer beter zit?
Ik weet niet of je haar snel groeit, maar naar een maand zit het altijd al weer anders
Oud 11-07-2007, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 11-07-2007 @ 13:40 :
Ik vlieg morgenochtend ver hier vandaan.

En ik weet nog niet of het de juiste keuze was.
Dat merk je als je daar zit..
Veel plezier iig!
Oud 11-07-2007, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 11-07-2007 @ 14:21 :
Daarom ga ik niet graag naar de kapper
Altijd bang dat het mislukt..
Maar misschien dat het na een maand alweer beter zit?
Ik weet niet of je haar snel groeit, maar naar een maand zit het altijd al weer anders
Ja, 't is een kwestie van tijd denk ik...
Volgende keer geef ik wel HEEL duidelijke instructies .
Oud 11-07-2007, 15:20
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
wat een heerlijke dag om lekker veel films te gaan kijken!! Dat heb ik al gedaan en ga ik straks maar weer doen..

Verder ben ik netjes naar Altrecht geweest, had alleen niks te vertellen, want ik voel helemaal niks. niks.
Ze zijn nogsteeds bezig een korte opname te regelen. Maar wil ik dat nog wel, is het nog wel nodig..Zij vinden van wel. Ik weet niks, ik ben besluitloos.

En die mensen van vitens, wat een sukkels zeg.. T is toch niet mijn fout dat hun de waterstand niet opnemen. naja, als t maar goed komt, want straks zit ik nog zonder water.

Morgen naar de examencommissie. Tja, wat moet ik daar van zeggen.
Oud 11-07-2007, 16:16
Little_lady
Little_lady is offline
Zo denk je dat je een dag vrij heb en dat je dus alle tijd heb om naar het gemeentehuis te gaan om je ID-kaart tussen 9 & 12 op te halen, en zo wordt je om 3 minuten voor 9 gebeld of je alsjeblieft kan komen invallen van half 10 tot half 1. Sure, alleen dus nog geen ID-kaart. En ik had het morgen ei'k al zo druk.. Nouja Nu heb ik 'm tenminste wel weer bijna terug verdiend..
__________________
Lise *10-11-2010 <3

Laatst gewijzigd op 11-07-2007 om 17:32.
Oud 11-07-2007, 16:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Gister... Samen op de bank in slaap gevallen en heerlijk knus gedut <3
Alleen wel spierpijn van de ongewone houding naderhand.
Oud 11-07-2007, 16:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
@ Kruimel

Het is een onderzoeksmaster naast je geneeskunde studie. Hij bestaat uit 2 richtingen: clinica research en clinical epidemiology. Ik wilde research doen omdat het kleinschalig is en klinischer en echt met ziektes, epidemiology is op public health niveau, kijken naar risicofactoren in de bevolking enz. En ik ben dus bij de 2e ingedeeld. Waren 30 plekken, 10 voor die kut master en ik ben de lul en 1 van die 10 ...

Weliswaar is het 1e jaar theorie en is dat bijna hetzelfde, maar ja, mooi niet dat ik een onderzoek ga doen dat ik niet leuk vind. Dus ik ga mooi op hun kosten beginnen en tegen die tijd laten vallen dat ik m'n onderzoek wel op een andere uni ga doen (ouders hebben contacten). En dan hebben ze zoveel geld geinvesteerd, dat ze misschien hun best doen om voor mij iets passends te vinden. Daarnaast zijn die de beste studenten en die willen ze ook graag aan R'dam binden... Maar het is mooi kut, had liever in R'dam gebleven en gewoon die richting gedaan die ik wilde .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-07-2007, 17:57
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@Dolce:

Sterkte en succes voor morgen!!



Ontopic:

We hebben eindelijk na een jaar een echt bed. Minder was dat ik net door het bed vanochtend niet kon uitslapen (werd bezorgd rond 8uur) , maar je moet toch wat er voor over hebben.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 11-07-2007, 18:43
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Bah ik voel me dik en ik had het allermagerste recept uitgezocht dat ik kon vonden maar het helpt niks.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 11-07-2007, 18:54
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Wéér een 5
Oud 11-07-2007, 18:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vandaag wel goed gegeten en dat is mooi want ik moet het bijhouden. En dat vind ik heel erg stom, maar goed, niets aan te doen. En ik vind werken eigenlijk wel leuk en zo'n jongen die sinds deze week nieuw is zei dat hij iedereen wel aardig vond en ik zei 'ik ook' en ik dacht: 'maar jou vind ik niet aardig', alleen dat heb ik maar niet gezegd. We hadden al bijna ruzie vandaag, hehe. Zijn schuld, uiteraard
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Ads door Google
Oud 11-07-2007, 18:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
eindelijk weer (even) internet.. heeft er 2 dagen afgelegen.. maakt opzich niet uit, toch weinig tijd/zin om te internetten..
heb nu iozich ook geen fuck te melden

*knuffelt sonho even*

*knuffel voor de rest ook*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-07-2007, 19:21
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik wil hem zó erg, maar ik moet hem vergeten. Ze zeggen toch altijd dat verliefdheid na een tijdje overgaat, waarom ben ik na 2,5 jaar dan nog altijd even verliefd?
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 11-07-2007, 19:22
Verwijderd
Er is vertrouwen in me, als ik het allemaal rustig aan doe ben ik binnen een jaar weer aan de slag met werk of school. Dat zal wel wennen worden. Ik voel me wel onzeker over me sociale status, jammer dat sommige mensen daar weinig begrip voor hebben. Men moet mij maar accepteren, ik zelf doe het wel.
Oud 11-07-2007, 20:10
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Was dat nou zo moeilijk? Nog 1 volle dag in Nederland. En dan 4 weken heerlijk werken abroad. Superveel zin in. En daarna duurt het niet lang voordat het na 1,5 jaar eindelijk weer gaat beginnen. School..
Oud 11-07-2007, 20:15
Verwijderd
Ik baal gvd echt van die kapper
Zou het liefst heel boos opbellen en eisen dat de schade morgenochtend nog door iemand die wél kan knippen hersteld wordt. Maar ik ben bang dat het er alleen maar erger door wordt.
Oud 11-07-2007, 20:48
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Vandaag is papa weer naar de oogarts geweest. Hij vroeg of het ooit nog goed kwam toen antwoordde de oogarts dat het allang goed had moeten zijn... Morgen moet hij weer terug, hij gaat meteen vragen of hij niet opgenomen kan worden omdat elke dag heen en weer reizen naar het ziekenhuis ook niet te doen is. Gelukkig begon papa al wel grapjes te maken. Hij wilde niet zon stomme blindenstok als die blind zou blijven want die vond die maar lelijk... dus wij zeiden dat we hem dan wel zouden 'schilderen'. Ik hoop alleen wel dat het goed komt, want achter die grapjes van papa zit een hoop pijn. En ik weet dat hij sterk is, maar ik vraag me gewoon af wanneer het nou eens stopt met al die KUTziekten.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 11-07-2007, 20:48
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 11-07-2007 @ 15:20 :
wat een heerlijke dag om lekker veel films te gaan kijken!! Dat heb ik al gedaan en ga ik straks maar weer doen..

Verder ben ik netjes naar Altrecht geweest, had alleen niks te vertellen, want ik voel helemaal niks. niks.
Ze zijn nogsteeds bezig een korte opname te regelen. Maar wil ik dat nog wel, is het nog wel nodig..Zij vinden van wel. Ik weet niks, ik ben besluitloos.

En die mensen van vitens, wat een sukkels zeg.. T is toch niet mijn fout dat hun de waterstand niet opnemen. naja, als t maar goed komt, want straks zit ik nog zonder water.

Morgen naar de examencommissie. Tja, wat moet ik daar van zeggen.
Kunnen ze water afsluiten dan??? Hoe zouden ze dat kunnen doen? (Van elektra weet ik dat het afgesloten kan worden, bij water kan ik me daarentegen niks voorstellen).

Verder succes
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 11-07-2007, 20:51
kroot
kroot is offline
Vandaag de laatste dag therapie, wel heel raar en jammer. We hebben 's middags pannenkoeken gebakken, en die moesten we natuurlijk ook nog opeten. Ik heb er 2,5 op Ze waren wel lekker moet ik zeggen, en ik heb er 2 omgegooid Veel lieve kaartjes gehad. En van onze psychotherapeute zo'n groeibloempje en een kindersurprise gehad!
Oh en ik ga ook morgen naar de kapper..als ie maar geen rare dingen doet.
Oud 11-07-2007, 21:45
Verwijderd
@ Liefsvanhier: Bevallen ze?

Oh god mijn dag en het leven en alles en de hele wereld is mooi en goed voor me.

Ik heb een zeven voor mijn herexamen geschiedenis! Ik! Een zeven voor geschiedenis! L. Heeft me geholpen met leren leren en ik snap het. Ik vond het zowaar leuk, mijn 'geschiedenis strafkamp' (=4 dagen op mijn kamer leren leren leren)

Mijn brugklassers waarvan ik minimentor word, zijn (nu nog) lief. Het is een mavo klas van maar 20 leerlingen. Ik denk dat ik hier goed in ben. Ik vind het super leuk in ieder geval.

En de mooiste jongen die ik ken heeft toenadering tot me gezocht, of in ieder geval interesse. Hij weet wie ik ben en ik ben verliefd denk ik, of het is in ieder geval een crush. <3
Ik ga vaker lief naar hem lachen


Woeeeeeeeehoe.
Oud 11-07-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Droomvlucht schreef op 11-07-2007 @ 17:57 :
We hebben eindelijk na een jaar een echt bed. Minder was dat ik net door het bed vanochtend niet kon uitslapen (werd bezorgd rond 8uur) , maar je moet toch wat er voor over hebben.
Tof he? Ik heb laatst ook een nieuw bed en een nieuw matras en een nieuwe lattenbodem gekocht
Dat was de eerste keer dat ik een eigen bed kocht
Oud 11-07-2007, 23:12
Verwijderd
Mama heeft me verwend met een heleboel nieuwe kleren en schoenen. Lief he? Zelf geen geld, dus op deze manier sponsort ze mijn terugreis naar Cusco toch nog een beetje.
En mijn maatje is terecht. Hij zit bij familie. Ik ben opgelucht nu. Ik weet alleen niet offie aan het gebruiken is. Dat moet ik hem nog vragen. Al die ophef misschien wel voor niks. Let's hope so.
Oud 11-07-2007, 23:53
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Ann schreef op 11-07-2007 @ 20:48 :
*Verhaal*
Ik hoop ook zo dat het goed komt, sterkte ermee! *knuff* (f)


OT. Wat ben ik nou voor kluns? Ik dacht even langs te gaan maar ze sliep al dus ik wilde weer weg. Hondje-lief had ik ook mee dus die moest ook weer mee naar huis maar dat vond de dikke dame niet goed.. En wat doen hondjes aan de riem als ze zo tegenstribbelen? Juist, hijgen. En met vriendinnetje d'r gehoor is nog niks mis dus ik stond op de gang en daar ging m'n telefoon.. 'Wou A. niet meer weg? Haha.. Ben je nog in huis? Kom nog maar even dan hoor!' Verdorie, ik wil dat ze de slaap krijgt die ze krijgen kan omdat ze alle kleine beetjes nodig heeft en dan moet juist ík die kans weer verpesten. Stomme kluns! Maar ik kan het ook niet over m'n hart verkrijgen om dan te zeggen dat ik niet kom.. Dan zou ze namelijk hondje-lief niet zien terwijl ze weet dat ik met d'r in huis ben geweest en ze heel veel van mijn hondje-lief houdt. 'Ik had P al, toen kreeg ik L erbij en nu heb ik ook A erbij! Allemaal mooie meiden!' En A is mijn hondje-lief die ik met vriendinnetje deel.

En ik vind mijn ene broertje-lief echt cool, hihi. (H)
__________________
Lise *10-11-2010 <3

Laatst gewijzigd op 11-07-2007 om 23:57.
Oud 12-07-2007, 00:30
Verwijderd
Kut kut kut kut kut wat een enorme klootzak is het toch. Echt, hier heb ik geen woorden meer voor.
Waarom gaat het nog steeds door merg en been?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!! Verdomme ik haat dit.
Oud 12-07-2007, 00:44
Verwijderd
Ik heb de nieuwe HP gezien en ik vond hem leuk



Oja, weet er iemand een leuk zestal? want mijn vissen moeten namen hebben, ze zijn met zes en de jackson six vonden we niet leuk .

Iemand?
Oud 12-07-2007, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 12-07-2007 @ 00:44 :
Ik heb de nieuwe HP gezien en ik vond hem leuk



Oja, weet er iemand een leuk zestal? want mijn vissen moeten namen hebben, ze zijn met zes en de jackson six vonden we niet leuk .

Iemand?
De zeven dwergen minus Grumpie, want die is niet leuk.
Oud 12-07-2007, 10:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Mijn eerste dag zonder antidepressiva.... Whaaaa... Ik had gisteren allemaal ideeën "ik stort dood neer, ik verzand in een zwart gat, het komt niet goed"... En ik leef nog steeds... Bijzonder dus

Iedere nieuwe ervaring zie ik zo tegenop... En wanneer het eenmaal achter de rug is, vraag ik me afw aar ik me nu druk om gemaakt heb... Panisch hoofd

Nu even roken, daarna pauze.. vervolgens werken en 16.30 uur weer lekker vrij
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 12-07-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 11-07-2007 @ 20:48 :
Kunnen ze water afsluiten dan??? Hoe zouden ze dat kunnen doen? (Van elektra weet ik dat het afgesloten kan worden, bij water kan ik me daarentegen niks voorstellen).

Verder succes
Ja, dan draaien ze zeg maar de 'hoofdkraan' van je huis dicht.(dacht ik)
Vet #$%^*& lijkt me dat (ik weet eigenlijk niet hoe dat bij mij geregeld is, weet niet of ik nu voor water betaal of dat het achteraf komt. Ga maar even de woningbouw bellen binnenkort . ).

Sterkte zonder AD!


OT: Redelijk geslapen en ik voel me wat minder depri dan gisteren. Zag het even helemaal niet meer zitten.
Vanavond naar Harry Potter!!!
Oud 12-07-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 11-07-2007 @ 14:55 :
Ja, 't is een kwestie van tijd denk ik...
Volgende keer geef ik wel HEEL duidelijke instructies .
Idd, vandaag moet ik naar de kapper
@ coopergirl: wat goed Heel veel succes!
en hopen dat het lukt

----
Ah morgen om half 4 intake gesprek..
En ben nu al doods benauwd
Maandag op vakantie. Misschien is het wel goed nieuwe omgeving etc. Maar echt zin heb ik niet..
Ads door Google
Oud 12-07-2007, 11:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren met m'n moeder en m'n broer nog over mijn werk gehad. Mijn broer vind dat ik pas na mijn vakantie naar Sicilië moet besluiten of ik ermee door wil gaan of niet. Ik denk echter dat ik mijn besluit al heb gemaakt, maar oké. Ik denk dat ik ermee stop en ergens anders ga werken. Mijn moeder begrijpt het nog steeds niet, mijn broer wel iets beter, over hoeveel het van me vergt en alles. Hmz. Ik ga van de week wel even met m'n baas erover praten..

En verder, jezus het eten gaan slecht, en ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat ik echt mooi ben en dat ik mezelf echt wel in bikini kan vertonen, maar god.. Kom op, ik moet wat meer vertrouwen in mezelf hebben, ik kan het allemaal wel! Doorzetten. Zometeen maar weer verder gaan met m'n kamer uitmesten, dat lijkt toch wel goed te werken voor de rust in mijn kop. Keep the positive side up!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-07-2007, 12:03
Verwijderd
Net het homeopathische middeltje opgehaald dat m'n huisarts heeft voorgeschreven dinsdag. Ferrum Sidereum D12, iets met ijzer dus, maar verder kan ik er niets over vinden. (Sidereus is iets met sterren, daar word ik ook niet veel wijzer van.) Ik zou graag weten wat 't zou moeten doen Iemand die 't weet?
Iedere dag 1 mespuntje

En nu kan ik alleen nog maar wachten op een brief van het AAC.
Oud 12-07-2007, 12:31
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-07-2007 @ 12:03 :
Net het homeopathische middeltje opgehaald dat m'n huisarts heeft voorgeschreven dinsdag. Ferrum Sidereum D12, iets met ijzer dus, maar verder kan ik er niets over vinden. (Sidereus is iets met sterren, daar word ik ook niet veel wijzer van.) Ik zou graag weten wat 't zou moeten doen Iemand die 't weet?
Iedere dag 1 mespuntje

En nu kan ik alleen nog maar wachten op een brief van het AAC.
Citaat:
Silber - Eisen: Die Kombination beider Metalle kann das Böse bannen. Meteoreisen (Ferrum sidereum D6/D12) und Argentum nitricum D12 eignet sich als Gespann besonders zur Behandlung von Angstattacken, aber auch bei Besessenheitszuständen
Het is dus geschikt bij de behandeling van angstaanvallen. Veel meer kan ik er ook niet over vinden. Wellicht zijn er nog meer synoniemen...

Meteoriet-ijzer zou ook nog kunnen, maar daarbij vind ik weer geen link met homeopathie.
__________________

Laatst gewijzigd op 12-07-2007 om 12:35.
Oud 12-07-2007, 12:49
Verwijderd
Aah, dank je
Klinkt goed, ben benieuwd (Ben niet zo homeopatisch, maar ik doe braaf wat de dokter me aanraadt M'n moeder voerde me ook altijd homeopatische dingetjes, en dat heeft in ieder geval geen kwaad gedaan )
Oud 12-07-2007, 15:49
Verwijderd
Ik heb hem gewoon op msn teogevoegd.
Oud 12-07-2007, 17:09
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer iets om trots op te zijn. Ik besloot vanmorgen om gewoon thuis te eten vanavond, hoewel ik al gezegd had dat ik "ergens anders at". Ik heb ontbijt genomen en zelfs meer dan ik gepland had, want ik was nog niet verzadigd. Daarna op mijn werk wat winegum/drop gesnoept en mijn lunch niet overgeslagen. Helaas werd het wel lastig toen we tiramisu kregen op het werk en ik er van at; ineens ging het er over hoe slecht tiramisu is en hoe erg we allemaal gingen uitdijen . Ik voelde me ook even heel "eetbuigevoelig' worden, maar ik heb het weten te controleren!

Wat morgen brengt zien we wel, maar nu ist goed
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 12-07-2007, 17:32
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Yana: goedzo! Natuurlijk gaat het niet in één keer goed, maar wees voor deze dag trots op jezelf

OT: Argh, ik heb vakantie en het veel te druk. Ik moet nog opruimen, hardlopen, mensen bellen en veel dingen regelen voor morgen. Morgen naar museum, spullen inpakken, weekendje weg (moet ik dat wel doen? twijfeltwijfel), zondagavond terug, maandag komt L., dinsdag weer spullen inpakken en woensdag echt op vakantie. En ik moet ook nog allemaal bestuursdingen regelen. Oh, wat praktisch plan ik weer...

Edit: oh, gelukkig, mijn moeder maakt eten dus kan ik hardlopen. Rest komt vanavond wel dan. Desnoods maar laat.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 12-07-2007, 17:39
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Lui, ongemotiveerd, lusteloos, moe. En ik moet nog wassen en inpakken. Heel de dag al ongeconcentreerd, ik werd er tegen het middaguur even gek van.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 12-07-2007, 17:52
Verwijderd
Net een hele tijd met mijn zus gepraat, en veel gevoelens komen overeen. Binnenkort gaan we eens praten over hoe zij onze jeugd heeft ervaren, en hoe dat voor mij geldt. Volgens haar psychiater zit daar namelijk een knik; onze ouders hebben haar als kind veel te vaak aan haar lot over gelaten. Maar ik kan me nauwelijks iets van vroeger herinneren, eigenlijk... Ik weet dat mijn moeder me een keer zonder reden met vlakke hand in m'n gezicht sloeg, maar toen zag ik ook echt pijn in haar ogen terwijl ze naar me keek, dan kan nooit de oorzaak van alles zijn. Het moet meer zijn. Of niet natuurlijk, misschien is het gewoon iets lichamelijks en genetisch... Maar ik twijfel.

Het was fijn om met mijn zus te praten Met mijn nichtje gaat alles echt prima, ze is heel erg gegroeid en bij het consultatie bureau stonden ze te kijken van haar beweeglijkheid; ze beweegt al heel gecontroleerd. En ze kan zich al een beetje opduwen als ze op haar buik ligt. Dat schijnt bijzonder te zijn voor kindjes van 1 maand

Ik wil zo graag beginnen met de volgende stap, ik wil ook weten waar ik aan toe ben qua studie; kan ik gewoon fulltime verder vanaf september?

Voor nu in ieder geval rustig aan doen. Ik merk echt dat ik langzaam weer meer energie krijg, en daarbij meer motivatie en concentratie. Ik moet mezelf alleen niet voor de gek gaan houden dat het nu dus over is, want dat is het niet. Ik ben er goed in mezelf voor de gek te houden...

Ha, 't voelt echt alsof er een last van m'n schouders is Kom op, brief van het AAC, kom snel
Oud 12-07-2007, 17:53
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Papa is vandaag voor de verandering maar weer eens naar de oogarts geweest. Hij werd doorgestuurd naar NIjmegen waar alle artsen zijn oog hebben lopen bekijken. Speciale oogdruppels uit Groningen laten overkomen en blablabla... morgen moet hij weer terug. Het schiet ook geen kut op zo he. Gelukkig kan ik nu een beetje veel werken dat ik er niet zo veel aan denk. Het liefst zou ik helemaal niet meer thuis zijn. Ik kan het gewoon niet aanzien.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 12-07-2007, 17:55
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
indigo schreef op 12-07-2007 @ 17:32 :
@Yana: goedzo! Natuurlijk gaat het niet in één keer goed, maar wees voor deze dag trots op jezelf
Ik hoop alleen maar dat ik het niet als nog ga verpesten straks door wel een vreetkick te krijgen of zo. En ik moet nog avondeten.

OT: Ik realiseerde me net dat ik "vol zitten" of "geen honger" eigenlijk automatisch associeer met "dik zijn". Alsof ik alleen mag eten als ik compleet leeg en hongerig ben. Want ik baal er stiekem wel heel erg van dat ik zo nog moet eten, omdat ik me helemaal niet zo leeg of hongerig voel en dus automatisch "dik".
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 12-07-2007, 18:51
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 12-07-2007 @ 10:23 :
Ja, dan draaien ze zeg maar de 'hoofdkraan' van je huis dicht.(dacht ik)
Een kennis van mij had de sleutel van zo'n kastje die zette het zo weer aan
Oud 12-07-2007, 19:18
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Queasy schreef op 12-07-2007 @ 10:23 :
Idd, vandaag moet ik naar de kapper
@ coopergirl: wat goed Heel veel succes!
en hopen dat het lukt

----
Ah morgen om half 4 intake gesprek..
En ben nu al doods benauwd
Maandag op vakantie. Misschien is het wel goed nieuwe omgeving etc. Maar echt zin heb ik niet..
Thanks... Ik voel me nu niet zo fijn... Elektrische schokken in m'n hoofd, duizelig, tintelingen, moe, misselijk, draaierig, jankerig etc. Het zijn tijdelijke onttrekkingsverschijnselen maar blijft vervelend. (Ik was net van de onttrekkingsverschijnselen van de laatste vermindering af, begint het weer opnieuw)


Waar heb je een intake gesprek voor?
Fijne vakantie, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 12-07-2007, 19:20
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 12-07-2007 @ 10:23 :
Ja, dan draaien ze zeg maar de 'hoofdkraan' van je huis dicht.(dacht ik)
Vet #$%^*& lijkt me dat (ik weet eigenlijk niet hoe dat bij mij geregeld is, weet niet of ik nu voor water betaal of dat het achteraf komt. Ga maar even de woningbouw bellen binnenkort . ).

Sterkte zonder AD!


OT: Redelijk geslapen en ik voel me wat minder depri dan gisteren. Zag het even helemaal niet meer zitten.
Vanavond naar Harry Potter!!!
maar een hoofdkraan kun je zo weer open draaien? Die zitten immers in je eigen huis en een leiding kunnen ze niet afsluiten..

En thanks..!

Veel plezier bij Potter!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.