Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 10:34
kissssssss
kissssssss is offline
Hoi allemaal,

Ik ben weer stapelverliefd ... en het is wederzijds, hij is hartstikke gek op me.

Er is alleen één probleempje; hij is 25 jaar ouder en hij heeft een gezinnetje. Hij wil het echter zijn kinderen niet aandoen om z'n vrouw te gaan verlaten.

Hij wil wel met me verder, buiten haar medeweten om ... ik ben echt mijn hart aan hem verloren en ik wil hem nóóit meer kwijt! Wat vinden jullie, kan ik er mee doorgaan? Ik ben echt stapelverliefd op hem, en hij op mij
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 10:38
poesiefox
poesiefox is offline
Ja, een ouwe bok wil nog wel eens een groen blaadje.

Beschouw het maar als de beste minnaar die je je kunt indenken, want oudere mannen zijn gewoon ervarener en attenter in bed. Hij zal je heel wat kunnen leren.

Maar een vaste exclusieve relatie, daar kan geen sprake van zijn.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:47
kissssssss
kissssssss is offline
Zou hij me als groen blaadje zien? Ik denk het niet. Hij zegt dat 'ie héél veel van me houdt ... en ik hou ook heel erg veel van hem.

Daar zou hij toch niet om liegen?
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:52
Roeleke
Roeleke is offline
40 en 15: daar is maar één woord voor: PAEDOPHILIA! ! ! ! ! ! !
__________________
roelekeboeleke :o | <Roeleke> ©Lindansje | *Roeleke groet zijn fans*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:55
Nataku
Avatar van Nataku
Nataku is offline
Dat kan die gewoon niet menen, niet om lullig te doen ofzo. Maar het is toch niet echt normaal. Weet jij zeker dat je dit wilt?
25 Jaar is heel veel, als hij bejaard is ben jij nog Springlevend, niet logisch.
__________________
By fighting, you can reach freedom.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:57
kissssssss
kissssssss is offline
Citaat:
Roeleke schreef op 10-04-2003 @ 11:52:
40 en 15: daar is maar één woord voor: PAEDOPHILIA! ! ! ! ! ! !
Wat betekent dit?

En Nataku, ik meen het wel, en hij meent het ook. Ik weet zeker dat ik met hem verder wil, ik ben stapelgek op hem. Ik weet alleen niet zeker of ik het stiekem wil ... ik heb alles voor hem over, maar redt mijn geweten dat?
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:59
Roeleke
Roeleke is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 11:57:
Wat betekent dit?

En Nataku, ik meen het wel, en hij meent het ook. Ik weet zeker dat ik met hem verder wil, ik ben stapelgek op hem. Ik weet alleen niet zeker of ik het stiekem wil ... ik heb alles voor hem over, maar redt mijn geweten dat?
pedofilie...


Meid, ga snel ff iemand van je eigen leeftijd zoeken, ik vind mezelf op 20 al te oud om 'n relatie te beginnen met iemand van 15 omdat dat al 'n groot leeftijdsverschil is... :/
__________________
roelekeboeleke :o | <Roeleke> ©Lindansje | *Roeleke groet zijn fans*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:06
Friends
Friends is offline
Hey,

Tja, 25 jaar ouder. Vind je dat nou echt een goede leeftijd?
Als jij 15 bent en hij 40, nee ik denk niet dat je ermee door moet gaan. Bovendien heeft ie al een gezinnetje. Als het al om de rug van z'n vrouw moet vind ik het al helemaal geen goed idee
Ik denk echt dat je er met hem nog een keer over moet praten, en ik geloof dat er vast nog wel een jongen is van je eigen leeftijd die je veel gelukkiger kan maken.
Succes
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:10
Friends
Friends is offline
Ik denk niet dat jou geweten het aan kan.
En....Liefde maakt ook weleens blind. Hoe weten jullie zeker dat het voortbestemd is voor jullie? Ik denk het niet.
Zijn jullie al met elkaar naar bed geweest?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:13
Verwijderd
Luister goed; hij heeft een gezin en een vrouw die hij niet wil verlaten. Ben je serieus van plan de rest van je leven met een getrouwde vent vreemd te gaan? Je kan nooit met hem over straat als je vriend, omdat mensen hem misschien herkennen..
Hij houdt je nu aan het lijntje, vind ik... Laat hem kiezen, als hij dat niet wil ga je bij hem weg.... laat je niet aan het lijntje houden.. Hij heeft alles (vrouw, gezin én een meisje) en jij hebt... niets... (ja, een gehuwde man die vreemd met je gaat, maar wat heb je aan hem? hij kan je helemaal níets bieden).
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:17
elledc
elledc is offline
Wees toch niet zo naief kind
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:22
kissssssss
kissssssss is offline
Hoi,

de meesten van jullie zijn er dus tegen

Ik kan wel iemand van mijn eigen leeftijd zoeken; ik zou nooit zoveel van hem kunnen houden als van deze man.

Ik weet niet of hij me aan het lijntje houdt. Ik zal misschien idd niet met hem over straat kunnen, of uitgaan, maar zijn liefde vind ik genoeg.

Het maakt me ook niet uit dat hij alles heeft; ik heb zijn hart, en ik geloof niet dat zijn vrouw die nog heeft.

En ik ben niet naief. Dit is gewoon echte liefde.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:22
Verwijderd
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 11:47:
Zou hij me als groen blaadje zien? Ik denk het niet. Hij zegt dat 'ie héél veel van me houdt ... en ik hou ook heel erg veel van hem.

Daar zou hij toch niet om liegen?
Lieverd, ga bij hem weg, alsjeblieft... hij is jou niet waard... er lopen jongens en mannen rond die altijd bij je kunnen en willen zijn, die je niet naast hun vrouw nemen... Ga bij hem weg en ga verder met je leven, alsjeblieft...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 12:22:
Hoi,

de meesten van jullie zijn er dus tegen

Ik kan wel iemand van mijn eigen leeftijd zoeken; ik zou nooit zoveel van hem kunnen houden als van deze man.

Ik weet niet of hij me aan het lijntje houdt. Ik zal misschien idd niet met hem over straat kunnen, of uitgaan, maar zijn liefde vind ik genoeg.

Het maakt me ook niet uit dat hij alles heeft; ik heb zijn hart, en ik geloof niet dat zijn vrouw die nog heeft.

En ik ben niet naief. Dit is gewoon echte liefde.
Als je zo gelukkig bent, wat is je probleem dan?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:25
kissssssss
kissssssss is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-04-2003 @ 12:24:
Als je zo gelukkig bent, wat is je probleem dan?
Ik ben gewoon nog te veel aan het twijfelen of ik het kan, stiekem een relatie
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:26
Rioto
zo jij bent volgens mij niet helemaal 100% in je boven kamer
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:30
Friends
Friends is offline
Hey,
maar ben je nou al met hem naar bed geweest? Dit vraag ik alleen om even te kijken wat hij nou wil. En waarvoor jou?
Ik vind het inderdaad niet een goed idee. Ga gewoon bij hem weg. Hij houd je inderdaad aan het lijntje
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:38
kissssssss
kissssssss is offline
Citaat:
Friends schreef op 10-04-2003 @ 12:30:
Hey,
maar ben je nou al met hem naar bed geweest? Dit vraag ik alleen om even te kijken wat hij nou wil. En waarvoor jou?
Ik vind het inderdaad niet een goed idee. Ga gewoon bij hem weg. Hij houd je inderdaad aan het lijntje
Nee, ik ben niet met hem naar bed geweest.
Hij houdt gewoon veel van me zegt 'ie, en hij wil altijd samen zijn. Daar hebben we niet gelijk sex voor nodig (al sluit ik niet uit ooit het bed met hem te delen).
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2003, 12:00
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 12:38:
Nee, ik ben niet met hem naar bed geweest.
Hij houdt gewoon veel van me zegt 'ie, en hij wil altijd samen zijn. Daar hebben we niet gelijk sex voor nodig (al sluit ik niet uit ooit het bed met hem te delen).
ik raad het je niet aan.. merk je het nu niet dan zul je misschien binnen een jaar merken dat t niet lukt.. ik weet dat het moeilijk is maar zet het uit je hoofd, er zijn genoeg jongens die wat minder in leeftijd verschillen en geen relatie en kind hebben voor wie je wel iets zou kunnen voelen ook al is dat dan niet wat je voor hem voelde.. je zal het geluk wel kennen...

hij heeft een relatie, is getrouwd en heeft een kind, hij kan dit allemaal niet zomaar achterlaten om iets met jou te beginnen en dat doet hij ook niet .. dus.. don't do it...

hoe heb je hem trouwens leren kennen dan...
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:06
Nataku
Avatar van Nataku
Nataku is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 12:38:
Nee, ik ben niet met hem naar bed geweest.
Hij houdt gewoon veel van me zegt 'ie, en hij wil altijd samen zijn. Daar hebben we niet gelijk sex voor nodig (al sluit ik niet uit ooit het bed met hem te delen).
'k zou eerst maar onder vier ogen eens een goed gesprek aangaan, het is jij of zijn vrouw, beide is gewoon onmogelijk. Tock blijf ik bij mijn standpunt dat het leeftijdsverschil te groot is, nu hindert dat misschien niet, maar wie weet hoeveel zorgen het later oplevert! Het allerbeste, en ik hoop dat je tot de juiste beslissing komt.

Groeten N.
__________________
By fighting, you can reach freedom.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:09
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-04-2003 @ 12:22:
Lieverd, ga bij hem weg, alsjeblieft... hij is jou niet waard... er lopen jongens en mannen rond die altijd bij je kunnen en willen zijn, die je niet naast hun vrouw nemen... Ga bij hem weg en ga verder met je leven, alsjeblieft...
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:22
kissssssss
kissssssss is offline
Ik weet het allemaal niet meer
Ik weet dat het niet verstandig zou zijn, maar ik voel zo ontzettend veel voor hem ... ik moet er niet aan denken hem te laten vallen

Mijn verstand zegt hetzelfde als jullie, mijn gevoel zegt ietts anders
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:38
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
volg je verstand meid. je bent 15. je bent jong. er zijn nog zat andere kerels. "ja maar ik wil deze". over 10 jaar denk je terug "waar was ik mee bezig".
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:58
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 13:22:
Ik weet het allemaal niet meer
Ik weet dat het niet verstandig zou zijn, maar ik voel zo ontzettend veel voor hem ... ik moet er niet aan denken hem te laten vallen

Mijn verstand zegt hetzelfde als jullie, mijn gevoel zegt ietts anders
Meid, die vent leeft waarschijnlijk in zijn midlife crisis en wilt zich weer jong voelen... dit doet hij dan door jou uit te zoeken... iets wat vaak wordt gezien, een oudere man met een jong meisje, zodat de oudere man zich wat jonger kan voelen.

Geloof hem verdomme niet, want ja, je bent wel degelijk naïef bezig... jij zegt onder andere dat je wel met iemand van je eigen leeftijd zou kunnen nemen, maar dat je dan lang niet zo verliefd zult zijn als op die vent... wel... je staat te liegen dat je barst, al kan het zijn dat je dat zelf nog niet eens weet.

Je bent godver pas 15!!! Denk je dan echt dat die vent je zal willen voor je intellect? Je charmes misschien? Nee meid, hij wilt verdomme gewoon een smakelijk hapje erbij houden, NAAST zijn vrouw en kindertjes... zie dit verdomme eens in.

Verder, mocht dit verhaal daadwerkelijk waar zijn, dat jij daadwerkelijk valt voor een 40 jarige man... weet dat hij inderdaad ouder is, meer ervaring heeft, zelfs kinderen heeft en wellicht ook precies weet hoe hij een vrouw kan bedriegen... sowieso kan je hem nooit vertrouwen, als hij zijn vrouw bedriegt voor jou, wie zegt dan dat hij niet nog meer vrouwen erop nahoud??? Hij!!!??? Wel... alleen als je zwaar naïef bent, ga je er dan vlekkeloos vanuit dat zijn zeggen nog aan de waarheid getrouw is.

En pedofiel is overigens iemand die op kinderen geilt... en dame... jij bent nog een kind, niets meer, niets minder.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:02
Rioto
ze is gewoon lomp hhaha ,,, stompe trut je heb zeker niet op school gezeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 13:14
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Maypole schreef op 10-04-2003 @ 14:02:
ze is gewoon lomp hhaha ,,, stompe trut je heb zeker niet op school gezeten
beetje respect mag ook wel... je zou r beter n raad geven in plaats van haar uit te kafferen
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:16
kissssssss
kissssssss is offline
Dank je wel, BELLEKE.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:17
Rioto
Citaat:
BELLEKE schreef op 10-04-2003 @ 14:14:
beetje respect mag ook wel... je zou r beter n raad geven in plaats van haar uit te kafferen
okay .... zeg dat hij de tyfus kan krijgen en schop hem tussen z,n ballen ...trut
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:24
Thomas
Thomas is offline
Zet het uit je hoofd en fantaseer er alleen over, meer kan nl ook niet doen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:27
Verwijderd
kissssssss! Ik hou van je, ik wil met je trouwen! Ik meen het echt hoor
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:21
kissssssss
kissssssss is offline
Ik heb hem net gebeld, over mijn 'probleem'.
Ik hoefde me nergens zorgen over te maken, ooit ben ik de enige voor hem; zodra zijn kids het aankunnen gaat hij het zijn vrouw vertellen.

Hij heeft wel honderd keer gezegd hoeveel 'ie wel niet van me houdt

Ik hoef me dus geen zorgen meer te maken, over een paar jaar gaat hij scheiden van z'n vrouw. Ik denk, ik laat het even weten.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:27
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 15:21:
Ik heb hem net gebeld, over mijn 'probleem'.
Ik hoefde me nergens zorgen over te maken, ooit ben ik de enige voor hem; zodra zijn kids het aankunnen gaat hij het zijn vrouw vertellen.

Hij heeft wel honderd keer gezegd hoeveel 'ie wel niet van me houdt

Ik hoef me dus geen zorgen meer te maken, over een paar jaar gaat hij scheiden van z'n vrouw. Ik denk, ik laat het even weten.
Kissssssssje, denk je niet dat hij je aan het lijntje houdt.. ik kan het niet weten, en jij behoort momenteel een beetje tot 'de liefde is blind'... maar.. zolang hij je dat blijft zeggen blijf jij wachten en genieten tot je op een dag ziet dat alles voorbij is en hoeveel je je aan die 'man' bent gaan hechten...
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes

Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Wat vinden je vader en je moeder ervan?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:33
kissssssss
kissssssss is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-04-2003 @ 15:30:
Wat vinden je vader en je moeder ervan?
Oeps
We hebben er voor gekozen om het ze nog even niet te vertellen.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 10-04-2003 @ 12:13:
Luister goed; hij heeft een gezin en een vrouw die hij niet wil verlaten. Ben je serieus van plan de rest van je leven met een getrouwde vent vreemd te gaan? Je kan nooit met hem over straat als je vriend, omdat mensen hem misschien herkennen..
Hij houdt je nu aan het lijntje, vind ik... Laat hem kiezen, als hij dat niet wil ga je bij hem weg.... laat je niet aan het lijntje houden.. Hij heeft alles (vrouw, gezin én een meisje) en jij hebt... niets... (ja, een gehuwde man die vreemd met je gaat, maar wat heb je aan hem? hij kan je helemaal níets bieden).
Hier sluit ik me bij aan. Behalve dat ik denk dat de relatie helemaal niet goed is ivm het grote leeftijdsverschil (misschien vind Andijvie dat ook, maar haal ik niet duidelijk uit haar post). Bedenk ook voor jezelf of je een vriend wilt waarmee je een gelijkwaardige relatie op kunt bouwen of dat je een soort vaderfiguur zoekt (iemand die er voor je is, iemand waar je op kunt leunen enz.).
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 12:38:
Nee, ik ben niet met hem naar bed geweest.
Hij houdt gewoon veel van me zegt 'ie, en hij wil altijd samen zijn. Daar hebben we niet gelijk sex voor nodig (al sluit ik niet uit ooit het bed met hem te delen).
Je zegt 'hij wil altijd samen zijn'. Waarom blijft hij dan bij zijn vrouw?
Volgens mij is dit wel aan het lijntje houden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2003, 14:37
kissssssss
kissssssss is offline
Hij blijft bij zijn vrouw voor zijn kinderen. Die kunnen nu nog even geen scheiding aan. Over een paar jaar gaat hij de scheiding aanvragen, en dus blijft hij niet bij zijn vrouw.
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:37
Friends
Friends is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 15:21:

Natuurlijk zou hij dat zeggen. Zolang jij inderdaad denkt dat hij van zijn vrouw gaat scheiden zal jij op 'm blijven wachten.
Ik snap die vent echt niet. Waarom zou hij zijn gezin opgeven voor iemand die 15 is? Dit klinkt toch niet logisch?
Ik zou er echt evengoed mee kappen. Jullie kunnen helemaal niets. Mailen jullie ofzo iets? En bellen. Weet z'n vrouw niet dat je met hem belt en bel je hem vaak? want ik neem aan dat die vrouw ook niet dom is en daar niet achterkomt. Wat voor smoes gebruikt hij dan daarvoor?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:37
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
kisssssss is yamyam?

Iig, je bent gek.
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:37
Friends
Friends is offline
sorry, de quote werkt niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 15:21:
Ik heb hem net gebeld, over mijn 'probleem'.
Ik hoefde me nergens zorgen over te maken, ooit ben ik de enige voor hem; zodra zijn kids het aankunnen gaat hij het zijn vrouw vertellen.

Hij heeft wel honderd keer gezegd hoeveel 'ie wel niet van me houdt

Ik hoef me dus geen zorgen meer te maken, over een paar jaar gaat hij scheiden van z'n vrouw. Ik denk, ik laat het even weten.
En toen besloot hij toch om maar bij zijn vrouw te blijven. Wat dan? Dan ben sta je alleen, met alle verwachtingen die je in de jaren hebt opgebouwd. Kun je beter iemand zoeken die er nu al 100% voor jou kan zijn, die je niet hoeft te delen enz. Lijkt me een stuk handiger...maar goed, 't is jouw leven. Ik denk dat hij je aan het lijntje houdt en dat jij een beetje naief bent...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 15:37:
Hij blijft bij zijn vrouw voor zijn kinderen. Die kunnen nu nog even geen scheiding aan. Over een paar jaar gaat hij de scheiding aanvragen, en dus blijft hij niet bij zijn vrouw.
Kun jij in de toekomst kijken...? Ik niet, maar in dit soort dingen geloof ik niet. Waarom zouden zijn kinderen het dan wel aan kunnen? Kan hij het wel aan? Enz.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:40
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 15:37:
Hij blijft bij zijn vrouw voor zijn kinderen. Die kunnen nu nog even geen scheiding aan. Over een paar jaar gaat hij de scheiding aanvragen, en dus blijft hij niet bij zijn vrouw.
Ja en dan, wil je zolang op hem wachten?
Damn.. je bent zeker zo lelijk dat je niemand van je eigen leeftijd kan krijgen.
Als ik die vrouw van hem was, liet ik je alle hoeken van de kamer zien.
By the way, heb je al lekker met hem geneukt?
Jezus, ga een leven zoeken..
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef op 10-04-2003 @ 15:37:
kisssssss is yamyam?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:42
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef op 10-04-2003 @ 15:40:
Ja en dan, wil je zolang op hem wachten?
Damn.. je bent zeker zo lelijk dat je niemand van je eigen leeftijd kan krijgen.
Als ik die vrouw van hem was, liet ik je alle hoeken van de kamer zien.
By the way, heb je al lekker met hem geneukt?
Jezus, ga een leven zoeken..
Reageer ff normaal, joh. Op de helft van je vragen staat in deze topic btw al het antwoord...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kissssssss schreef op 10-04-2003 @ 15:33:
Oeps
We hebben er voor gekozen om het ze nog even niet te vertellen.
Dat is idd wel heel slim van hen, dat je dat niet mag vertellen. Want je ouders kunnen hem namelijk aangeven hiervoor. Als jij het zo'n goed idee vindt enzo, lijkt het me toch heel normaal dat je het je ouders verteld. Jij bent er kennelijk heel zeker van dat jullie samen zullen zijn, vind dat je ouders dat dan wel mogen weten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:43
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 15:41:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=440822
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:46
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2003 @ 15:42:
Reageer ff normaal, joh. Op de helft van je vragen staat in deze topic btw al het antwoord...
Ah nou, ik vind het een achterbakse trut.
En dan nog maar niet te spreken over die man, ik hoop dat ie opgepakt wordt.
Wat een stel gekken.
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef op 10-04-2003 @ 15:43:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=440822
En dat geloof jij dan meteen...? Baseer je die mening verder ook nog ergens op?

Ik kan over jou ook zo'n topic openen, terwijl er misschien niks van klopt.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:46
Rioto
Citaat:
angel_girl schreef op 10-04-2003 @ 15:46:
Ah nou, ik vind het een achterbakse trut.
En dan nog maar niet te spreken over die man, ik hoop dat ie opgepakt wordt.
Wat een stel gekken.
haha geniaal ... mee eens btw
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op meisje die 6 jaar ouder is en in Amerika woont
BaYa
21 09-08-2016 09:56
Studeren Onderzoek jonge mannen tussen de 18-25 jaar!
DemyO
1 20-04-2012 20:28
De Kantine Cadeau voor ouders die 25 jaar getrouwd zijn?
H@nk
21 07-02-2003 22:33
Liefde & Relatie Wat geef je je ouders als kado voor 25-jarig huwelijk???
ShiningStar
20 06-11-2002 07:36
De Kantine Kado voor 25 jarig huwelijk ouders...?
Undeclinable
3 07-06-2002 07:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.