Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 11:42
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
hoe leren jullie in Godsnaam ML2 voor de havo? ik heb de 300? bladzijdes 1 keer doorgelezen, maar nu? weten jullie iets?
Advertentie
Oud 06-05-2003, 12:19
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik doe VWO, maar je moet gewoon alles goed weten, samenvatting maken helpt altijd goed. En veel oefenexamens maken, want het is vooral theorie toepassen..
__________________
Terug in NL!
Oud 06-05-2003, 12:30
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Continu de kerndoelen in je hoofd stampen...
Als je de kerdoelen kent, ken je volgens mij alles.
Hebben jullie eigenlijk wel kerndoelen?
Oud 06-05-2003, 12:46
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
wij hebben van onze leraar een boekje gekregen met de eindtermen. Hierin staan alle dingen die je moet weten voor het examen. Per boek zijn dit ongeveer 25 blz. Ze zijn erg handig om naast het echte boek te hebben. Op zich kan je deze eindtermen ook alleen leren, maar de taal die erin gebruikt wordt is van dat officiele nederlands. Dat leest zo lastig en ik neem er niks van op.
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Oud 06-05-2003, 14:01
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Ik heb het ook maar ik doe VWO en het is idd achterlijk veel leerwerk. Gelukkig heb ik de mazzel dat het mijn beste vak is en dat ik het meeste al gewoon weet zonder te leren...

Samenvatten lijtk me de beste manier om de hele stof echt te leren, kost veel tijd, maar je haalt wel de belangrijke dingen eruit...
En maak eens een proefexamen, die vielen mij (zonder te kleren) reuze mee!
__________________
Bier & Tieten
Oud 06-05-2003, 14:12
justme17
justme17 is offline
ik heb ook maatschappijleer als examenvak (doe vwo), maar het is belangrijk dat je de vetgedrukte begrippen weet en ook al die puntjes in je hoofd hebt zitten. daar zijn op het examen namelijk vrij veel punten mee te verdienen (tenminste wat ik zag bij de oefenexamens). en de oefenexamens vielen mij trouwens ook erg mee!
suc6 ermee
Oud 07-05-2003, 22:24
brandje
Avatar van brandje
brandje is offline
Ik vind t zo raar, ik heb nu t eerste boek gelezen en ik heb zo erg t gevoel dat ik t kan, maar dat kan gewoon niet ik denk dat ik idd eens wat oefenexamens ga doen, zoowiezo staan die achter elk katern (havow)
__________________
NEE!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Wat "moet" ik weten voor mijn vmbo Maatschappijleer 2 examen
1337l33tSwag
2 21-05-2013 14:02
VWO Maatschappijleer 2
Nomen Est Omen
33 19-06-2005 08:46
Eindexamens 2005 Algemeen klaagtopic
tinkebel
79 24-05-2005 18:03
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Vraagje Maatschappijleer 2
Nyenna
3 17-05-2004 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.